Skoda Felicia 1997 1.6 MPI 75KM silnik AEE? Sterownik 032906030M. https://obrazki.elektroda.pl/4425825000_...
żółto szary i zielono czerwony w wiązce wkładki na drzwiach
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
Zrób jeszcze raz logi ale poprawnie, z tego co widać to nie masz totalnie doładowania, sprawdź turbo i jej sterowanie, wężyki.
Podłącz do przewodu: sterowanie siłownikiem anteny.
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Ma klimatronic, jeż steruje.
Tutaj masz opisy kodowania modułu komfortu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Skod...
Wiem, że są przejściówki AUX-USB, ale czy uda się tym sterować z poziomu radia (wybór folderu, muzyki) Jeśli jest możliwość to poszukaj emulatora zmieniarki, o ile Twoje radio ma tę funkcję. Wtedy z poziomu takiego urządzenia(nie polecę nic) po odpowiednim nazwaniu plików będziesz mógł sterować odtwarzaniem.
W późniejszych Skodach serii 100/1000/105/120 był dodatkowy rezystor żeby zapobiec spaleniu cewki. Generalnie unikaj bo nie wiesz w czy styk aparacie jest zwarty ( a jest duże prawdopodobieństwo bo krzywka jest o przekroju kwadratu). Jak chcesz sprawdzać światła to odłącz przewód z aparatu zapłonowego na ten czas.
Wystarczy ten tańszy z wyjściami niskoprądowymi masy. Felicja ma właśnie tak sterowany zamek. W wyszukiwarce znajdzie kolega kolory przewodów.
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
No tak, jak działa błysk to tylko sterowanie nawala...
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Sprawdź pomiędzy akumulatorem a sterowaniem gazu.
https://obrazki.elektroda.pl/1754919100_... Tu są różne konfiguracje zależnie czym sterowany jest CZ
Stawiam na dzwignie,to ona steruje
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Sprawdź cewkę zapłonową i moduł sterowania nią.
Czyli jak rozumiem podłączając miernik w chwili otwierania zamka powinienem mieć 12 V na mierniku? Jeszcze pytanko. Dlaczego wszyscy piszą o jednym przewodzie a ja mam dwa? Czy to jest jakiś inny model i czy na pewno jest sterowany masą
Poszukaj TJA1020 lub coś podobnego - sterowanie LIN.
po przejrzeniu całego schematu elektrycznego nie znalazłem nigdzie tego obwodu (T10e/8) i nie wiem skąd się tam bierze i jaki sygnał (tzn czym to jest sterowane)
Jakie oznaczenie silnika, który EA ?. Jeśli EA111 to sterowanie silnika.
Skrzynek w favoritkach były dwa rodzaje - z okrągłymi (starsza) i płaskimi bezpiecznikami. Opisy na forum i w sieci bez problemu osiągalne. Światła przeciwmgielne miały swoje przekaźniki. Więc jeśli ich nie było, to przekaźnika też nie będzie. Trzeba dołożyć. Są tam bezpieczniki, więc nawet bez opisu można sobie dojść po ścieżkach, który to przekaźnik....
Filozofii to tam żadnej nie ma. Sekwencyjny wtrysk, każdy wtryskiwacz sterowany osobno. Przy wykryciu anomalii, system odcina sterowanie, dla uniknięcia zalania katalizatora.
Tam jest to chore sterowanie ładuje podczas jazdy i hamowania silnikiem. Akumulator wytrzymuje 3 lata
Pin 16 w kostce t20 sterownika
Witam Potrzebuję założyć emulator własnej konstrukcji z pomysłu nicomania.de Start-Stop sterowany jest + czy - ?
Nie zrobisz tego VAGiem. Masz do wyboru czeski program lub VDS. Podaj inna pocztę dla aktywacji - zazwyczaj jest to wina poczty a nie tego ze nie wysyłają kodów.
Czujnik temperatury zaznaczony jest numerem 7 na zalaczonym schemacie. http://obrazki.elektroda.net/13_11625931...
A czy odczuwaleś ze klima jest coraz slabsza? Czy odrazu stanęła Dodano po 1 Oczywiście nie masz klima tronik a tylko reczne sterowanie
Powinien być czujnik w zderzaku i czujnik na podszybiu. Żaden z tych czujników nie ma wpływu na świece. Świecami steruje czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
Autor pyta o sterownik klimatyzacji a nie o sterowanie wentylatorami.
Niewłaściwy włacznik. Inne numery.
witam zamontowalem wlasnie centralny zamek do falicji i mam problem-nie moge go skumac z alarmem Fox (fabryka)-obmierzylem wszystkie piny i nie znalazlem sterowania zamkiem czy ktos robil podobne autko i czy ma ten alarm sterowanie?????
dołożony uniwersalny moduł do otwierania z pilota z tego modułu wysteruj bezpośrednio motor siłownika w klapie, z pominięciem jego sterowania
to tak jak pisałem . Przekaznika brak cale sterowanie ze sterownika sieci pokładowej
Kluczyk w zamku opuszcza i podnosi szyby ( brak błędów w komforcie). ( cos mi się obiło o uszy o braku zasilania w silniku) Przecież działa. Problemem nie będzie brak zasilania. Jak w temacie- sprawdź sterowanie.
Pilota już dodałeś ? Sprawdzałeś czy czasem na starym module nie idzie zaprogramować pilota ?
Masz rację ale doprecyzuję że centralka ma możliwość sterowania na 3 sporoby minusem, plusem, bezpośrednio siłownikami.
Witam, tak póki co informacyjnie: jest dużo lepiej po nie całych 2 tyg. jeżdżenia bez gazu. Auto podczas zapalania prawie w cale nie szarpie. Jakieś pomysły? Zakręcona butla + wyciągnięty bezpiecznik ze sterowania.
Przełącznik steruje przekażnikiem,sprawdż czy z wył dochodzi sygnał sterujący.
Witam Otwierania raczej nie zrobisz ale zamykanie idzie przekodować. i tutaj się Kolega myli. Udało się zrobić jedno i drugie.
Sprawdź przełącznik, i sterowanie przekaźnikiem.
Dwa piny masz niewykorzystane. Jak je przerobisz, to masz wyprowadzone podświetlenie na osobnych. Od bólu można dać baterię ośmiu przekaźników. Pewnie jakieś małe wystarczą. Wszak to tylko sygnał sterujący.
Dzięki za info dla mnie to ważna sprawa czyli sterownik w żadnym razie nie powinien z blokować zapłonu i rozrusznika. Czyli zostaje sprawdzenie po kolei obwodu. Choć na przód sprawdzę na krótko rozrusznik z akumulatora czy zaskoczy a potem posprawdzam po kolei sterowanie. Dzięki.
Stało się nagle , po powodzi , czy może sam zakładałeś zdalne sterowanie zamka?
A czy po podłączeniu sygnału z czujnika halla uzyskam iskrę, czy cewko-moduł jest sterowany z komputera ?
Mercedes Mercedesem. Tu elektromagnes sterowany jest minusem. W autach ze stajni VW (VW, Skoda, Seat, Audi) jest sterowany plusem.
Witam-pytanie do instalatorow autoalarmow: Centralny zamek w skodzie Felicia jak jest zrealizowany-sterowanie ,,plusem" , ,,minusem",kolory przewodow?????. Poazdrawiam. Mariusz
Musisz się podłączyć do przewodu co steruje z wkładki,sterowanie masą.
Na pinie 11 we wtyku zielonym mini-iso jest kołek rem-c lub rem-contr na którym powinno być +5V a po nacisnieciu klawisza na kierownicy b. lekko spadac ok 0,2V a najlepiej zobaczyc oscyloskopem czy jest sygnał z kierownicy kodowany. Jak jest to znaczy inne kody mogą tam występować i to już temat robi sie trudny. Wprawdzie skoda i vw podobne ale moze...
Także problem kolego,ponieważ zamykanie to czysta masa a otwieranie to masa przez rezystor (sterowanie jednoprzewodowe) Musiał byś jakiś układ sobie zbudowac co by sterował przekażnikami
Prosze 1-B26 (+) czujnik polozenia 2-B49 (-) silniczek 3-B23 (-) czujnik polozenia 4 5-B24 czujnik polozenia 6-B50 (+) silniczek
Po wylaczeniu zaplonu odbiorniki wystawiaja"mase" na bezpiecznik można to wykorzystać do sterowania
Filtra cząstek stałych chyba nie ma - nic mi na jego temat nie wiadomo. Jak sprawdzić EGR? Jest sterowany podciśnieniem.
Może w momencie sprawdzania nie było usterki.Czy jest tylko błąd czujnika?Może problem z turbiną, w silniku BXE na pewno zmienna geometria.Podciśnienie w instalacji to chyba ok.0.7bar.
Gdyż przycisk nie steruje bezpośrednio szybami.
Skoro silniczek pracuje teraz ciągle to najprawdopodobniej tranzystor został uszkodzony. Pomierz go i wymień na inny. Powinno działać po wymianie o ile nie poleciało sterowanie.
Tak mogę sterować szybami z drzwi
Chcę podłączyć sterownik (na pilota) w Skodzie Octavi 1997 r. Proszę o informacje gdzie i jakich kolorów przewodów szukać i jakimi sygnałami sterować zamek
Witam mam problem z pompą dodatkową obiegu płynu chłodzenia mianowicie chodzi o to ze doszlo do zwarcia w pompie i stopilo całą kostke od niej. Zalozylem nową oryginalną pompe a wtyki do niej dorobilem. Każdy przewód jest zarobiony w termokurczce próbowałem zamieniać kable ale wyskakuje błąd "zwarcie do masy",czy jest do tej pompki jakis bezpiecznik...
Samemu raczej nie dasz rady, zadzwoń do ASO ale innego niż ten twój.
Witam problem z podgrzewaniem plynu chlodniczego. Pierwsze co robimy w takiej sytuacji, to podpinamy VAG i patrzymy czy warunki zapalenia świec są spełnione. Świecami steruje ECu.
Tak sterowanie impulsami masy
http://obrazki.elektroda.pl/7190239200_1... http://obrazki.elektroda.pl/7190239200_1...
Bordnetz steruje,masę gdzie patrzyłeś?
To ktore przewody w tej wtyce odpowiadaja za sterowanie syb szyb?
A mnie się wydaje, że wpis o roku 2000 jest mylący. Nie wszystkie miały przed i nie wszystkie nie miały po. Obstawiam coś z układem paliwowym lub wydechowym. 5A to 60W, w coś ta moc się musi zamienić, najpewniej w ciepło, a to nie w kij dmuchał. Fabia co prawda od początku była na wtrysku ale może miała jakiś podgrzewacz kolektora? Albo wyjątkowo prądożerny...
Ginie mi sterowanie licznikami w skodzie .Jak puknę w deskę rozdzielczą to wszystko się naprawia.Coś gdzieś nie łączy,może ktoś wie gdzie szukać przerwy.
Absolute Pres.: 2029.8 mbar Absolute Pres.: 2448.0 mbar Która wartość jest ciśnieniem zadanym a która rzeczywistym? Sprawdź elementy odpowiedzialne za sterowanie turbiną.
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
Zdaję się że 12 ale sprawdzę jutro. Chociaż tam klapa zawsze była elektrycznie sterowana. Tak dokładnie 2012r.
Na schemacie nie widzę kabelka koloru niebieskiego,ten biały kabelek powinien iść do obwodu panelu sterowania.
Sterowanie plusem masa czy PWM ?
Okej, dziękuję. A posiadacie może informację, czy lampy przeciwmgielne są zasilanie z "elektroniki", czy może steruje nimi bezpośrednio przełącznik świateł?
Jestem na 99% przekonany, że to nie jest alarm fabryczny, tylko zamontowano bezpilotowy sterowany fabrycznym pilotem.
To nie jest stały plus tylko po zapłonie. Sterowanie z manetki jest masą. Weź też pod uwagę że silniczek podpięty bez obciążenia na krótko może działać a obciążony wycieraczką już nie.
Jest 12v po zapłonie i masa. Trzeci to" sterowanie "cewki .
na jakiej podstawie stwierdzasz że masz AQM? naklejka na rozrządzie? głupota, Naklejka w bagażniku - mógł być swap ;] tak jak koledzy piszą przynajmniej kanał 10 i 11 dynamicznie :] Skoro wpada w tryb awaryjny to musi coś sterować N'ka.
A jak wygląda i przechodzi test sterowanie zaworu w sprężarce?
W Octavi ii nie ma żadnej skrzyneczki sterującej wentylatorami ,sterownik jest w wentylatorze Dodano po 6 resztą steruje can
Ryglem steruje bordnetz nad nogami kierowcy. Sprzawdzenie tych przewodów to abc . Nic nie zepsujesz ponadto co tam padło ewentualnie.
Silnik aex ma jeszcze linke gazu a tu jest sterowanie elektryczne i bez adaptacji nie ma szans, powiem wiecej w skodzie sama adaptacja pomaga nawet jak sie nie wyczysci przepustnicy.
Klucz M12 (coś jak torx, tylko 12 kątny), sterowanie z kierownicy idzie jedną taśmą razem z poduszką i klaksonem, nie ma problemu z demontażem
https://obrazki.elektroda.pl/8811158900_... Jak widzisz Skoda nie przewiduje sterownika jako oddzielnej części zamiennej. Jest zintegrowany z silnikiem. Zrób tak jak napisałem wcześniej i będzie ok.
Przestalo mi dzialac lewe lusterko jak przelacznik jest na R+L to rusza mi sie tylko prawe, jak jest na R to rusza sie tylko prawe czyli prawidlowo. Lusterko sprawdzilem podlaczylem je do zasilacza i pracuje we wszystkich polozeniach wiec przyczyna jest w innym miejscu. Czy posiada moze ktos schemat elektryczny czesci instalacji odpowiedzialnej za sterowanie...
Mój problem z elektryką w skodzie polega na tym, że brak wspólnego jest zasilania na bezpiecznikach nr: 40-dmuchawa ogrzewania,41- wycieraczki tylnej szyby,42 - pompka spryskiwacza przedniej szyby. Z tego co się zorientowałem to ten zestaw bezpieczników jest zasilany przez zacisk X - płynie prąd przy włączonym zapłonie i jest wyłączany na czas rozruchu...
Przed podjęciem decyzji o wymianie modułu silnika szyby, zdiagnozuj to auto, bo może się okazać iż masz problem w zamku, a do puki sterownik nie wykryje ciągłości obwodu zamka, albo nie pozna jego pozycji, nie wystawi napięcia na sterowanie zamkiem.
Po zdjęciu obu i rozpięciu wtyczek, jak podałem zasilanie na mały, to działa, duży nie. Stwierdziłem, że duży uszkodzony, zamówiłem nowy i nadal to samo. Mały jest sterowany przez duży. Jeśli do dużego nie dociera sterowanie (zapewne masą ) nie ruszy żaden.
To samo masz przy prawych drzwiach, wystarczy tylko rozebrać schowek pasażera i miejsca masz że ho ho. No właśnie, że nie. W fabii '07 podobno można podłapać sterowanie zamkiem w kabinie, chyba przez rezystor 1k, ale domykanie zrealizujemy podłączając się tylko wewnątrz drzwi tak jak napisałem wyżej i ja tak zawsze łączę w modelach powyżej 2005. To...
No właśnie... ale miałem nadzieję że może z modułu sterującego oświetleniem jakiś sygnał da się wykorzystać nawet po przetworzeniu...
Zloguj ten silnik bo to nie ma sensu. Skoro dolot do turbo jest ok oraz z turbo do kolektora również więc masz problem ze sterowaniem.
Do klapki można dostać się odkręcając schowek i dmuchawe z obudowy. Po wyciągnięciu wentylatora widać klapke, tylko nie będzie tak prosto przestawić tej klapki nie psując niczego, lepiej poszukać usterki. Po ściągnięciu samego schowka da sie ręką dostać do tej klapki, ona jest na dole z tyłu za wentylatorem.
Bardziej chyba chodzi o moduł sterujący przy silniczku szyby niż sam silniczek. A to z tego powodu, że ten moduł oprócz silniczka szyby steruje też silniczkiem zamka centralnego.
rozbierz lusterko( wystarczy podwazyc szybke) a tam bedzie bedzie przewod odpowiedzialny za sterowanie mechanizmem, sprawdz go.
Czyli coś z tym sterowaniem jest że tego nie obsługuje ustawiony jest na sekundę. Jeżeli czas masz 1sek to przekonfiguruj okablowanie na sterowanie impulsami masy.
sterować wycieraczka skoda skoda moduł sterować sterować kierownica skoda
schematy projektorów obróbka żeliwa uszczelki wymiary
mikrokomputer cobra1 lokalizator przewodow
Domowe sposoby na smarowanie uszczelek samochodowych Napięcie wyjściowe prostownika selenowego w MENUET UKF 20303