Przyczyną były zaśniedziałe złącza bezpieczników a nie sterownik, prysłem preparatem i jest ok, pali ładnie przy - 12 .
Witam. Miga mi kontrolka świec żarowych. Włącznik na pedale hamulca ma dwa styki jeden od rozłączania tempomatu drugi od świateł stopu. STOP jako tako działa bo zapala się po wciśnięciu. Nie działa mi tempomat w tym momencie. Na pewno mam też uszkodzony włącznik na sprzęgle, ponieważ ma ułamany styk....
Jeżeli mruga kontrolka od świec to oznacza że sygnalizuje zapisanie błędu w sterowniku silnika. Odczytaj go. Podłącz żarówkę zamiast jednej świecy i zobacz czy przy odpaleniu zimnego silnika świeci - będziesz widział czy sterownik podaje zasilanie na świece.
Przyczyn bym szukal w podgrzewaniu swiec. Sterownik dostaje sygnał z czujnika temp. silnika dalej sygnał do przekaźnika i świece. Jakie świece założyłeś?.
Masa idzie ze sterownika silnika, który uruchamia przekaźnik na podstawie temp. jaką widzi 4-pinowy czujnik temp. cieczy chłodzącej.
Ma Kolega TDI-ka? Sprawność włącznika śwateł STOP jest koniecznym wymogiem poprawnej pracy sterownika silnika (tzw. ECU); po prostu on musi "wiedzieć" o naciskaniu pedału STOP. A że nie ma tam kontrolki "check engine" elektryka tak daje znać o usterce. Wymiana = koniec trosk.
Skłaniam się do problemów z zasilaniem sterownika, albowiem wcześniej zdarzył się incydent, że samochód nie zapalił bo wcześniej nie zapaliła się ta nieszczęsna kontrolka. Po kilku próbach przekręcenia kluczyka i wyciąganiu go ze stacyjki samo zaskoczyło, kontrolka błysnęła i motor zagadał, więc pewnie...
viper555 skąd jestes może bym sie udał z autem do ciebie ? Dodano po 17 A jakby Zastosować takie coś : ominie problem z czujnikiem temperatury ?
A mnie się wydaje,że jest to kontrolka od grzania świec żarowych(zaswieca się,przed uruchomieniem silnika,jak włącza się grzanie świec żarowych i po kilku sekundach gaśnie).A jeżeli miga podczas jazdy,to jest najprawdopodobniej uszkodzony czasowy sterownik grzania świec.
Musisz wyeliminować usterkę zwarcie na obwodach radia. Radio posiada zasilanie przez bezpiecznik, inne urządzenia jak wysuwana antena. Jak ktoś nie zastosował bezpiecznika podczas montażu to powodujesz zwarcie ciesz się że do tej pory nie spaliłeś auta. Usterka wyświetlana wskazuje na zasilanie...
Pytanie co autor ma po montowane i jak. Jak pisałem źle podłączone radio do tego wzmacniacz antenowy parę bajerów i mu bierze, może żarówka w schowku czy inny wynalazek? Do max 200mA się nie zastanawiam powyżej to już szukam przyczyny. Ostatnio skoda fabia II 175 mA -po odłączeniu zasilania wzmacniacza...
nie dochodzi do nich prąd bo temperatura jest wyższa niż 5*C a powyżej tej temperatury sterownik silnika nie podaje zasilania na świece żarowe, nie szukaj na siłę problemu, którego nie ma.
Skoda Octavia II TDI 1.9 rocznik 2005 - kod silnika BJB - przebieg 216 tys km -: - 3 tygodnie temu auto zgasło w trasie i nie odpaliło więcej - świeciła się tylko kontrolka świec żarowych - auto odholowane do mechanika - po całodniowych poszukiwaniach wymieniony jeden z trzech przekaźników w komorze...
17056 - Obwód pradowy swiecy zarowej cylindra 2 Czyli spalona świeca żarowy czy uwalony sterownik. Tego jeszcze nie ruszyłem i chciałbym wiedzieć od czego zacząć. Sprawdź świece,sterwonik,okablowanie.
Witam. Piszę ponieważ brak mi już koncepcji przy naprawie tego wozu. Samochód jak w temacie z pompą wtryskową Lucas. Moje pytanie dotyczy sterownika pompy wtryskowej o numerze 028 906 125B. Jaki ma on wpływ na pracę silnika? Czy bez niego silnik powinien zapalić? Wiem że steruje on czterema zaworami...
Witam Mam problem z brakiem napięcia na zaworze n109.( auto nie odpala jeśli nie podam 12v bezpośrednio na zawór z aku ) Przekaźnik w skrzynce działa. Po przekręceniu kluczyka lampka od świec żarowych mignie. Nastawnik pompy dokonuje adaptacji. Mogę także połączyć się ze sterownikiem silnika. Moja...
Problemem jest dawka startowa, tj za mała aby odpalić ciepły silnik. Rozwiązania są 3: - remont pompy wtryskowej - aktualizacja software sterownika silnika lub jak kto woli chiptuning - przeróbka sterowania świec żarowych, grzeją dłużej na ciepłym pozdrawiam
Były próby na włączonym zapłonie lub odpalonym silniku. Brak jakiejkolwiek komunikacji. Orientacyjnie spróbowaliśmy podpiąć VW Passata 2.0 TDI i połączyło bez problemu. Wymieniłem czujnik stopu i świece żarowe już nie mrugają. Przy okazji obejrzałem przewody od gniazda OBD i bie zauważyłem żadnych...
Świece moga być sterowane bezpośrednio ze sterownika Silnika
Z tego co wiem te badziewne zestawy z Lukasem były też montowane w Polówkach i skodach Fabiach. Miałem kiedyś takie Polo z tą pompą i wyglądało to jak prymitywny SDI. Na ciężkie palenie na zimny lub ciepłym w tych silnikach pomagało odpięcie kostki od czujnika temperatury , który w polo był umieszczony...
Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje...
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy....