Sterownik jest zcalony ze skrzynką bezpieczników jest to całe urzadzenie urzadzenie łącznie z blokadą zapłonu, do sterowania z alarmu wepnij sie do przełącznika zamka pod włącznikiem świateł awaryjnych pozdrawiam
Wywal dokładany alarm i zamontuj sobie uniwersalny sterownik zamka
można tylko trzeba rozebrać drzwi i założyć wyłącznik i poprowadzić przewody do sterownika
Trochę to faktyczne dziwne z rezystorem w tym miejscu. Zwyczajowo to CAN jest bocznikowany rezystorem na końcu magistrali. Może to ten rezystorek ci swankuje co wpływa na sterownik silnika? A sprawdź jeszczeczy auto niema założonego alarmu na CAN-e miałe dziwny przypadek w grane punto a sprawcą był alarm.
pomogę przy tym sterowniku..
O ile dobrze kojarzę dezaktywacja jest wykonywano przy każdej próbie uruchomienia silnika (podobnie jak przy immobilizerze). Wprowadzanie kodu włączaniem kluczyka. Ale to nie rozwiązuje problemu do konca w tym przypadku. Niestety niedobrze to świadczy o sterowniku zamka/dekoderze.
W większości przypadków z takie objawy powodują stare instalacje antykradzieżowe, jak alarm czy dodatkowe odcięcie.
Kombinujesz jak kobyla pod gore,wywal to w cholere zanim ci narobi wiekszych problemow i kup nowy sterownik.Calkiem dobry sterownik z prostym alarmem masz juz za80-100zeta
Fabrycznie alarm w samochodach tej marki nie był montowany nigdy. Co najwyżej dołożył go dealer. Ewentualnie może być pilot w kluczu, który steruje zamkiem centralnym. Megane nie miało f. komfortu, tak więc czeka cię inwestycja paru groszy w sterownik domykania szyb o ile potrafisz to ustrojstwo sam zamontować. Jeśli nie potrafisz, to grosze zamień...
-wszystko masz podłączyć do czarnej kostki a z czarnej kostki dwa kabelki (zamykanie/otwieranie) do alarmu -wszystko wpinasz do w/w sterownika -tak obudowa zamka
Ja obszedłem to inaczej wpiołem się pod pompę cen.zam. ale tam był pneumatyczny i wszystko chodziło musiałem tylko dołożyć sterownik ST-11M(wydłuża czas impulsu do 4s)bo bez niego nie chodziło
Witam potrzebuje pomocy w sprawie elektryki auta Renault Megane Sport/Coupe silnik 1.4 16V benzyna, rok produkcji 1999. Szukam shematu całej elektryki do tego auta oraz opinii w sprawie doboru alarmu. Auto ma centralny zamek na pilota w kluczyku i szukam odpowiedniego alarmu do podłączenia go pod sterownik tego zamka, sposób montażu, schematy. Jaki...
Moja propozycja to wyłączenie całkowite immobilisera a co za tym idzie nie będzie otwierania kluczykiem ani odcięcia zapłonu (to zabezpieczenie jest lipne). Niestety nikt samemu nie wyłączy immobilisera (robimy to bez problemu kontakt na priv podany w opisie). Po całej operacji proponuję aby udać się do zakładu który założy alarm lub sterownik centralnego...
Mam zamontować w renault megane z oryginalnym zamkiem sterowanym na podczerwień alarm. Wybór padł na bezpilotówkę by nie dublować pilotów. Skłaniam się do jednego z dwóch: Proxima BP lub SEO Perfect? Który z nich sprawuje się lepiej? Czy Seo posiada funkcję prealarmu (wymóg klienta)? Czy do programowania Proximy konieczny jest sterownik radiowy? I gdzie...
UCH to sterownik za skrzynką bezpieczników obok lewego kolana kierowcy. Trzeba wyłączyć CLIPem opcję, o której pisał kolega (at)milejow .
Alarm, radio, wzmacniacze, coś widać podtrzymuje zasilanie, mam wrażenie że jakiś kondensatorek... wepnij rezystor i zobacz czy spadnie czas. To nie metoda naprawy ale da jakieś pojęcie. Może jakies stare, nie używane już świństwo? Dodano po 2 Podobny objaw dał mi kiedyś stary nie używany sterownik sonego do zmieniarki, co prawda w sceniku ale to jeden...
witam posiadam megane 97' i tez mam podobny problem jeden kluczyk mi sie popsul mimo napraw nie da sie go naladowac i obecnie posiadam tylko jeden czekam na moment kiedy przestanie mi dzialac i wtedy bedzie jazdaaa jak ktos moze niech powie jaki jest system naladowania kluczyka jakby co bo to co jest na forum jest jakos niejasno napisane ale panowie...
Jeśli to jest ten sterownik w podsufitówce to on jest łącznie z immo wiec masz wysypane immo nie żaden alarm, sam nie naprawisz oddaj do specjalisty.
Hej człowieku! Przecież twój immobilizer nie działa "na pilota". Wyłączenie zabezpieczeń nastepuje po włączeniu tzw zapłonu odpowiednim (zakodowanym) kluczykiem. Czy samochód tak zachowuje się na obydwu kluczykach? Czy były jakieś uszkodzenia w okolicy stacyjki lub sterownika silnika? I czy kluczyk którego używasz jest od tego samochodu? Czy wszystko...
Hmmm... Czytanie z auta sygnałów na nowo nie pomogło :( A... podłączenie syreny 'prawidłowo' skutkowało: - włączenie alarmu/uzbrojenie alarmu - niustanne piszczenie [nie sygnalizacja alarmu, tylko takie jakieś dziwne bzykanie? tylko strasznie głośne?] do nieskończoności... - wyłączenie/rozbrojenie pikanie syrenki przez 3sek. Już nie wiem nic... Centralki...
Kupiłem ostatnio megane 96r. Podobno z immobilaizerem.Sprzedawca auta powiedział ze immo jest ale go odłączył bo miał z nim jakiś problem i dlatego centralny zamek z pilota się nie otwiera(z rsztą otwierając drzwi kluczem też nie otwiera reszty drzwi). Szukałem immo wszędzie i nigdzie nie znalazłem. Zauważyłem też ze jest odłączona syrena od alarmu.(jeżeli...
Witam Chcę załozyć centralny zamek z pilotem do Reanult Megane 1.4 16V 99r Mam pytanie. Gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka. chciałbym się podpiąć po dnią wymieniając tylko sterownik no i oczywiście pewnie nie zbędna będzie konfiguracja okablowania. Dziękuje za pomoc Znaczy problemu nie ma chciałem zamontować sterownik centralnego sterowany...
witam posiadam megane 97' i tez mam podobny problem jeden kluczyk mi sie popsul mimo napraw nie da sie go naladowac i obecnie posiadam tylko jeden czekam na moment kiedy przestanie mi dzialac i wtedy bedzie jazdaaa jak ktos moze niech powie jaki jest system naladowania kluczyka jakby co bo to co jest na forum jest jakos niejasno napisane ale panowie...
Z centralki alarmu powinny wychodzic dwa przewody sterujace centralnym na ktorych pojawia sie impuls na jednym do zamkniecia na drugim do otwarcia CZ. Jezeli nie masz takowych a uzywasz sterownika centralnego zamka jak sie domyslam uniwersalnego albo w alarmie sa przekazniki do CZ to: 1. masa 4. masa a reszta tak jak opisales. Jaki to model legenforda?...
Chyba masz problem nie z kluczykami tylko ze sterownikiem zamka i alarmu. A to różne rzeczy. Niestety nie mam dobrych wieści. Nie spotkałem nikogo kto rozwiązuje takie problemy (ponoć za drogie do wdrożenia). A rozwiązują to tak jak propozycja wyżej tj albo całkowite rozkodowanie dekodera albo istniejący jeden sterownik pozostaje wmontowany do samochodu...
Miałem podobną sytuacje z seciento 900. Takze działał jak chciał,palił na 2 cylindry raz był imuls na 2 cewki a raz na jedną.przekopałem kable,wywaliłem alarm,podmieniałem sterownik i nic. Winny był odstęp między kołem fonicznym a czujnikiem-zmniejszyłem go i autko smiga do dzis.Nie twierdze ze to na bank to,ale sytuacja bardzo analogiczna
Wymieniłem pozycjoner na nowy,ustawiłem pozycje multimetrem. Wciąż brak kontrolek na desce,dodatkowo brak mozliwosci uruchomienia auta. Teraz po otwarciu drzwi piszczy alarm jak bym zostawił na N,w kazdej pozycji wybieraka. Zabralem sie za skrzynke bezpieczników pod maską,wywaliłem krok po kroku wszystkie bezpieczniki czyszcząc je contact cleanerem....
Witam auto jak w temacie gdzie wpiąć przewody alarmu do sterowania centralnym zamkiem oczywiście sterowanie masą pod przycisk nie można ponieważ jak mam przekręcony zapłon to tym przyciskiem wewnątrz mogę zamykać i otwierać jeżeli wyciągnę kluczyki ze stacyjki tym przyciskiem mogę tylko otworzyć ale nie zamyka. Jest możliwość podpięcia w sterowniku...
Witam Mam Renault Megane Scenic 1997 rok Mam w nim centralny zamek (wszystkie sterowniki Slave) Pilot na podczerwień ma mały zasięg bo trzeba celować do lusterka Chcę zamontować Alarm z centralnym zamkiem z Allegro do 150zł juz są super Zestawy Zamierzam zmienić w przednich drzwiach sterowniki z Slave na Master W środku mam przycisk do zamykania i otwierania...
Mam problem z fabrycznym autoalarmem fabrycznym w moim Megane. Wszystko zaczęło się od awarii alternatora, która nie została zasygnalizowana odpowiednio wcześnie kontrolką ładowania. Jechałem aż do wyczerpania akumulatora (no prawie). Prądu starczyło aby samochód się zamknął (ale bez alarmu, korzystając z przycisku na desce). Potem aku mi się rozładował,...
Użytkownik tzw zwykły nic tam nie moze zrobić w tym temacie. Immobilizer można wyłączyć tylko czyszcząc sterownik i dekoder co można dokonać specjalistycznym sprzętem i przy użyciu podmienianego dekodera. Trochę trudne. Problemem moż być zbyt szybkie otwarcie drzwi po rozbrojemiu alarmu. Alerm nie zdąży uzbroić immobilizera a ukłąd traktuje sytuację...
zakladam alarm CORADO VERSUS P do meganki z 96r. wszystko jest ok procz 2 rzeczy: nie jestem pewien ale czujnik otwarcia tylnej klapy nie jest chyba podprowadzony zadnym przewodfem do przodu auta i musze zrobic to sam poprawcie mnie jesli sie myle nie wiem ktory kabel przeciac w kabinie przy bezpiecznikach zeby zrealizowac odciecie zaplonu lub paliwa...
Witam Zakupiłem niedawno auto reno megane I ph II z 2000 r silnik 1,4 16V po paru dniach spostrzegłem że centralny zamek nie otwiera się ani z przycisku w środku ani z pilota w alarmie (cobra 7905) montowany w salonie, tzw. fabryczny. Zamyka się normalnie i z pilota i z przycisku w kabinie. Zamek powinien być sterowany dwoma masami po wyjęciu przycisku...
A może inaczej. Trochę gubię się który to jest Megane I (rocznik). Ale jeśli z centralnym zamkiem to masz jeden zamek pod kluczyk (góra dwa). Przerabiasz w warsztacie układ klucza i dorabisz kluczyk do tego układu. Istniejący kluczyk używasz do stacyjki (immobilizer) i ewentualnie centralny zamek/alarm. Przerejestrowujesz klucze czyli pozostaje ci jeden...
bo jeden z zamków jest "master" i ma czujnik otwarcia pojazdu kluczykiem... W tym aucie sterownik w drzwiach kierowcy nie jest master (oszczędności) - można to sprawdzić zamykając auto mechanicznie z zewnątrz poprzez przekręcenie kluczyka w zamku w drzwiach kierowcy - zamkną się tylko drzwi kierowcy a pozostałe zostaną otwarte. Skoro w aucie było coś...
Nie warto reanimować immo ponieważ wyłączone zostało na pewno z powodu uszkodzonego pilota. Piloty Renault na podczerwień mimo, że wysyłają kod często jest on zafałszowany i nie rozpoznawalny dla sterownika. W serwisach proponują komplet 2 piloty + nowy sterownik za ok 1500 zł. Tylko skoro masz wyczyszczony komputer silnika z opcji immo, to i tak nie...
Witam Wszystkich Serdecznie i bardzo proszę o pomoc! Samochód jak w temacie renault megane I 1.4 16v z 1999r. ma chyba oznaczenie RN ale nie jestem pewny. Jaki silnik nie pamiętam dokładnie K7J lub K7M ale nie jestem pewny. Nie sprawdziłem. Mam duży problem, bardzo proszę wszystkich o pomoc ponieważ jutro miałem jechać do pracy w Niemczech a tu samochód...
Witam. Posiadam Renault Megane 1997 rok 1.4 eco. Pewnego pieknego dnia zwalily mi sie piloty a przynmaniej tak mysalem .. wersja stara na podczerwień (IrDa) dalem kluczyki do naprawy bo nie dawaly wogole impulsu.. wybulilem 150zl i nic.. okazuje sie ze to coś innego w servisie mi powiedzielei ze wszystko wyeniesie ok 900zl ale co i jak to nie mówią.....
witam wszystkich serdecznie.mam problem i proszę o pomoc.kupilem renault scenic 1.9 diesel z 1997r i otrzymałem do niego tylko jeden kluczyk.obawiam sie, ze jak zagubie kluczyk bądz uszkodzedzę to nie będe mógł uruchomić silnika.ma on w sobie nadajnik na podczerwien i działa on w taki sposób, ze jednoczesnie otwiera zamek centralny i rozbraja immobilajzer...
Zakupiłem taki oto kabelek na portalu aukcyjnym "RENAULT Dacia INTERFEJS dla DDT2000 + VAG KKL PL" oferujący : Interfejs obsługuje modele na K-LINE Grupa RENAULT 1997 - 2007 RENAULT: Avantime, Clio, Espace IV, Kangoo, Laguna, Laguna II, Modus, Megane & Scenic, Megane II, Master, Mascott, Safrane, Traffic, Twingo, VelStatis NISSAN: Almera, March-Micra,...
Witajcie, Od dluzszego czasu mam pewne przeboje z moim samochodem. JEst to Megane Classic 99r - 1.6 16V K4M. Problem objawia sie tym, ze co losowy okres czasu nie moge uruchomic silnika. Czasem dzieiej sie to 1x dziennie, czasami 4x dziennie, czasami raz na kilka dni Auto rano odpala zwykle bez zarzutu. Gdy zapali - obroty sa OK, dynamika OK, nie kopci...
witam. problem dotyczy megi 1.4 16v 2001 r. jeszcze do dzisiaj myślałem, że mi jedna z cewek wn szwankuje, a tu niespodzianka. usterka objawia się tak: silnik co pewien czas spada gwałtownie z obrotów (prawie do 0), zapalają się 3 kontrolki sygn. awarię silnika i od razu wszystko wraca do normy. (aczkolwiek też nie zawsze , bo parę razy auto zgasło)....
Witajcie :-) Przedwczoraj zaczął mi się od KM. Meganka nie chciała odpalić i byłem zmuszony skorzystać z usług komunikacji miejskiej. O samochodzie: rocznik 1998. Silnik 1.6e. LPG - KME Diego. Auto garażowane. Dnie/tygodnie/miesiące wstecz zdarzało się: 1) że po uruchomieniu obroty silnika pływały w zakresie <500 - 1500 obrotów/min - przegazowanie...
Mam problem z fabrycznym autoalarmem fabrycznym w moim Megane. Wszystko zaczęło się od awarii alternatora, która nie została zasygnalizowana odpowiednio wcześnie kontrolką ładowania. Jechałem aż do wyczerpania akumulatora (no prawie). Prądu starczyło aby samochód się zamknął (ale bez alarmu, korzystając z przycisku na desce). Potem aku mi się rozładował,...
sterownik alarmu schemat alarmu megane megane schemat alarmu
uszkodzi uchwyt pompa wirnik robot kuchenny zelmera
dcb105 schemat odkurzacz wodny
Honda CBR 900 RR gaśnie po 5 minutach – przyczyny, filtr paliwa, cewki, regulator Hasło do falownika AISWEI Solplanet – domyślne loginy, registration code, reset Wi-Fi