1) Prawdopodobnie pod kierownicą, ale to nie na 100Procent 2) samo okablowanie nie będzie pasować na pewno na kostkę ale przewody da się spiąć z nowym sterownikiem. BX 10 to prosty sterownik( plus,minus,zamyk,otwier, no i wyjście na kierunki.
Paskami w kierunku sterownika fabrycznego.
Witam, mam taki problem, z uniwersalnego sterownika zamka centralnego idą dwa przewody, które podłącza się do jednej strony kierunkowskazów i do drugiej (lewa para, prawa para). Jedna strona kierunkowskazów reaguje zamykanie - otwieranie a druga cisza. Po podłączeniu próbówki, dioda w próbówce miga przy zamykaniu otwieraniu, tylko szybciej, tej drugiej...
W sterowniku centralnego zamka.
To sterownik zamka centralnego do sterowania kluczykiem. Potrzebujesz zlokalizować sterownik radiowy. Podobna obudowa ale ma kawałek przewodu (antenkę) Nasłuchuj w chwili gdy uruchamiasz pilotem i kierunkowskazy migają. Wtedy w tym radiowym sterowniku powinien być słyszalny przekaźnik uruchamiający kierunki. Sterownik radiowy jest połączony z tym sterownikiem...
Ale bym musiał ciągnąć przewody do kierunkowskazów przez cały samochód przecie masz z tyłu kierunki , co ty wymyślasz?????
Jaki najlepiej kupić sterownik centralnego zamka do audi a3,1997r,1.8 z wyjściem na kierunki?Chodzi mi o allegro!Prosiłbym też dokładna rozpiskę montażu takiego sterownika do a3.
Sterownik zamka masz w drzwiach,tak?Kable silownika slave podpinasz do kabli zasilajacych silowniki oryginalne a sterowanie masami ze sterownika radiowego podpinasz do kabli sterujacych biegnacych od wkladki zamka do centralki fabrycznej.Jesli sterownik fabryczny zamka jest w drzwiach,nie musisz przechodzic przewodami przez przepust drzwiowy do kabiny(wszystko...
Kierunki to czarno/zielony i czarno/biały, jak nie ma na centralce zamka to wiazka w lewym progu
A ile przewodow idzie z twojej centralki na kierunki??? Podejezewam ze tylko jeden?? Podlacz to przez dwie diody 3A...
sterowanie masą wiązka z drzwi szary i niebieski z czarnym kierunki różowy i brązowy na białym 22 pinowym złączu na słupku A
Fioletowo-czerwony to sterowanie central zamka - masa otwiera a rozcięcie tego przewodu i podanie masy przez rezystor w kierunku body komputera zamyka centralny zamek - rezystor 1k ohm.
jak i gdzie podłączyć się z kierunkami. Wiesz może? Jak montujesz sterownik przy pompce zamka to kierunki masz najbliżej w lampach tylnych.
Jak sterowanie centralnym masz to jak pisałeś połowa sukcesu. Nie wiem czy masz centralny z alarmem czy sam sterownik centralnego. Jeśli z alarmem to musisz zrobić odcięcie, jeśli sam centralny to sprawa Ciebie nie dotyczy. Co do kierunków w tym aucie tak to jest rozwiązane iż każdy z kierunków jest sterowany osobno (3 z lewej i 3 z prawej, przód błotnik...
To masz łatwiej kolego bo nie musisz demontować tapicerki drzwi . Wpięcie sterownika w słupku obok nogi lewej kierowcy . kierunki standard czarno/zielony i czarno/biały .
Koledzy jak w temacie Ford Fiesta rok 2009 potrzebuję podłączyć sterownik centralnego zamka . Szukam informacji odnośnie podłączenia kierunków i sterowania centralnym zamkiem . Jeżeli ktoś z kolegów przerabiał takie autko proszę o podpowiedzi . Pozdrawiam .
Czy ktoś wie gdzie znajduje się sterownik fabrycznego zamka centralnego? Drugie pytanie- gdzie najlepiej podpiąć się pod kierunki i odciąć pompkę paliwową [ chodzi mi o kolory kabli i ich lokalizację]
Witam, w samochodzie ja w temacie muszę założyć sterownik centralnego zamka. Czy dysponuje ktoś rozpiska przewodów (zamek, kierunki)? Będę wdzięczny za pomoc. Na pytania związane z oryginalnym pilotem od razu odpowiadam. Klient chce mieć pilota.
No dobra tylko ja od sterownika ma tylko jeden przewód na kierunki to w jaki mam sie wpiąć?
sterownik zamka centralnego jamar joker ma jedno wyjście pod kierunki
Może być NE555 + przekaźnik odwracający zasilanie. Albo dwa NE555 (jeden wyzwalany przy załączeniu wentylatora, dugi przy wyłączeniu). Oczywiście układ trzeba tak zrealizować by istniała blokada załączenia naraz obrotu w obu kierunkach (bo to spowoduje zwarcie zasilacza).
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
Zrób zdjęcie sterownika i nie każ nam domyślać się co wisi ze sterownika. Temat podłączenia sterownika pod kierunki był maglowany już.
Piny się zgadzają. Sterowanie kierunków działa. Dziękuję
Czyli istnieje tam gdzie go wstawił instalator.Mimo wszystko i tak znajdziesz z drzwi kierowcy sterowanie a na skrzynce kierunki i zasilanie.
Sterownik powinien charakterystycznie pykać (załączają się w nim przekaźniczki) podczas zamykania 1 i otwierania 2 razy Dodano po 1 Najpierw trzeba ustalić czy to nie wada tych przekaźniczków Dodano po 3 Jeżeli jest wszystko ok. to znaczyło by, że albo nastąpiła przerwa albo kierunki nigdy nie były podłączone, bo centralny możesz mieć oryginał ale sterownik...
Iveco Daily V 2012r Pomoże ktoś gdzie i jak wpiąć się sterownikiem uniwersalnego centralnego zamka w instalacje żeby wsio chulało. Tylko 2 drzwi kabiny i najlepiej kierunki też. Przestał mi działać pilot (bateria, styki sprawdzone) i działa tylko z przycisku w kabinie. https://obrazki.elektroda.pl/4341389300_... AI: Jaki dokładnie model...
Przewody kierunków znajdziesz w progu (cz/bi, cz/ziel), albo skrzynce bezp. złącza z tyłu skrzynki, chyba pierwsze od lewej.
nie kierunki nie migają
Witam Poszukuję informacji jak podłączyć sterownik centralnego zamka zdalnie sterowanego do centralki zamka z kluczyka. Przewody sterujące centralnym ,kierunki,krańcówki drzwi. Auto to hyundai i20 2009r 1,2. Nigdzie nie mogę tego znaleźć, jak ktoś podpowie będę wdzięczny.
Laguna I na pewno ma sterowanie centralnego minusami a kierunki możesz podpiąć pod włącznik świateł awaryjnych.
W 2012 jest Zielona kostka przednia body Kierunki niebiesko czarny 18 i niebiesko biały 19 sterowanie zamkiem zwykła masa i opornik 1k niebiesko żółty 53 otwarcie paki 27 jak na jednym przewodzie odseparować diodami.
Nie prościej kupić nowy sterownik centralnego zamka?Zrobisz jedno za chwilę wysiądzie następne. Dodano po 2 Chyba zdecyduję się na odcięcie sygnalizacji świetlnej, tylko nie wiem które kable odłączyć ? Sprawdz kontrolką jak zamkniesz samochód na których mruga wydaj mi się,że to będzie niebieski przewód.Chociaż powinien być brązowy.
A da rade podłączyć kierunki pod fabryczny centralny??
Przebicie/zwarcie w sterowniku centralnego zamka.
trzeba dać do drzwi siłownik,kierunki zielono-niebieski i zielono-żółty na prawo od kolumny w konektorze,krańcówki czarno-czerwony,bagażnik brązowo-czerwony,pompa paliwa czarno-biały przy przekazniku pompy po lewej stronie kolumny kierowniczej.
ok kolego powiem tak,tam był już alarm albo sterownik centralnego zamka oryginalny,ale nie znalazłem tam kierunków i właśnie się pytałem. Pozdrawiam.
Kolego sytuacja wygląda tak: zakładając ze masz piloty i odbiornik sprawny znając kod serwisowy możesz je zestroić procedurę znajdziesz na forum. Ja w mojej megane miałem ten sam problem w moim przypadku komputer gubił zestrojenie a wiec ja zastosowałem radiowy sterownik centralnego z wyjęciem na kierunki z allegro za chyba 40zł i do dzis zamyka i otwiera...
Ja u siebie podłączałem pod przewody z manetki kierunkowskazów. Inne auto. Kontrolka z żarówką i wybadasz które. Diody masz ? Bez nich nie odseparujesz kierunków. Kolory mogą być takie same jak przy kierunkowskazach/lampach. Czarno/biały lewy i czarno/zielony prawy ?
A co to za przekaźnik znalazłem tylko 5 pinowe. Gdzie by trzeba się wpiąć w te kierunki najlepiej bo nie wiem gdzie szukać ;)
Witam, czy ktoś mógłby mi podrzucić sposób i umiejscowienie sterowania centralnym zamkiem w tym samochodzie? Muszę założyć zdalne sterowanie. Za kierunki też byłbym wdzięczny
ok, wszystko działa . podlaczylem jak na tamtym schemacie. teraz tylko muszę wpiąć się w kierunki i gotowe. pozdrawiam
W centralce jest jeden przewód na kierunki Dodano po 3 Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz. Nic nie trzeba separować. Czyli z tego co rozumiem to wpinam się w wiązkę w drzwiach kierowcy. Przewodów do kierunków gdzie szukać? (jestem elektronikiem elektrykiem ale...
Prawie całość brana jest z drzwi. Tylko masa i kierunki wzięte z innej wiązki (kierunków nie ma w drzwiach)
W aucie została centralka FOX. Reasumując: ze sterownika MAXICZR biały i biało-czarny na sterowanie masy w centralce FOX, żółty i zólto-czarny masa, czarny i czerwony zasilanie i brązowe kierunki ?
Dzięki za odpowiedź. Generalnie podpiąłem w piątek i działa, kierunki poszły pod awaryjne . Mimo wszystko dzięki za zainteresowanie, tak jak wskazałeś też ja podpiąłem.
Witam. Podłączyłem nowy sterownik centralnego zamka Mexicar w Honda Civic. Działa, ale na pilocie na jednym przycisku zamknę to druga strona drzwi się otworzy, jak na drugim przycisku otworzę druga strona się zamknie. Bardzo to ciekawe, gdzie jest błąd. https://obrazki.elektroda.pl/9297311400_... Kierunki działają normalnie
to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
a czy kierunkowskazy też są sterowane masą przy włączniku ? Chciałbym podpiąć pod kable od włącznika mój sterownik, który na kierunki podaje "plus".
Zgodnie z kolorystyką brązowy, biały oraz jeden z czarnych są od podłączenia masterka, dodatkowo niebieski oraz zielony. Czerwony + zalania, czarny -zasilania, żółte kierunki. Pozstaje jeszcze wejście czujnika otwarcia drzwi, którym może być rónież czarny. Tak było by gdyby kolorystyka była zachowana ale w Twoim przypadku widzę, że niebieski i zielony...
Mam dziwny problem ze sterownikiem centralnego zamka. Mianowicie ani otwieranie bagażnika ani domykanie szyb nie działa tak jak jest to opisane w dołączonej instrukcji. W załącznikach sterownik i instrukcja od niego. Problem polega na tym że wg instrukcji, przy otwieraniu bagażnika, na niebieskim przewodzie powinno pojawić się napięcie +12V, natomiast...
Uniwersalny siłownik centralnego zamka jakich wiele w sklepach, czy aukcjach, byle nie z tych najtańszych. Przydało by się trochę doświadczenia, staranny montaż to podstawa. W skrócie: montujesz do drzwi kierowcy siłownik, przeprowadzasz przewody do kabiny, podłączasz do sterownika radiowego, zasilanie, kierunki... po robocie.
va ale juz zrobilem jeszcze tylko kierunki mi zostalo podlaczyc dzieki za pomoc
Zdaje się, że słabo sprecyzowałem pytanie. Chcę podpiąć sterownik zamka centralnego. Ze sterownika mam wyjście na kierunki lewe i prawe. Do jakiego kabla je podpiąć? Drugie pytanie dotyczy klapy bagażnika. Klapa ta jest otwierana kluczykiem, albo przyciskiem przy kierownicy. Którędy idą przewody od przycisku otwierającego klapę? Czy dochodzą do centralki...
Tego, jak podłączyć te przewody, by działał centralny z pilota z tej centralki. Podłączam plus i masę, kierunki, a dalej nie wiem, co i jak podłączyć. Jak wpiąć się do włącznika zamykania drzwi w środku auta.
Sądząc po schemacie to sterownik STP z kanałem dodatkowym. Kierunki w VW Golf III to przewody czarny z białym paskiem oraz czarny z zielonym paskiem w wiązce przy lewym progu. Sterowanie pompą zamka centralnego przez podania na przemian +12V i masy na jednym przewodzie wychodzącym z drzwi kierowcy w stronę pompy w bagazniku.Musi wczesniej skonfigurowac...
Jak nie wiesz gdzie podłączyć, znajdź przewody od kierunków lewego i prawego i się podłącz. Najszybciej chyba na lewym słupku do przewodów idących do tylnych kierunków.
To mi wygląda nie na alarm tylko na sterownik pilotowy centralnego zamka a to jest różnica, kierunków nie podpinasz nigdzie bo nie masz takowych wyjść w tym ustrojstwie, ten fioletowy można by podpiąć zamiast pod syrenę to pod kierunki na diodach prostowniczych żeby po włączeniu kierunkowskazu nie świeciły się wszystkie, i masz tam też funkcję otwierania...
W sieci jest pełno info ze zdjęciami jak podłączyć sterowanie zamkiem w tym aucie.Wszystkie kable dostępne w drzwiach kierowcy po zdjęciu boczka drzwi,wiązka z zamka do modułu silnika szyby,tylko kierunków tam nie ma.
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Jeżeli ma stacyjkę to jest AB015, jeżeli nie ma to AB 038 . Podaj dokładnie ile masz przewodów w kostce wchodzącej do alarmu, przewód czarny wolny który wychodzi z alarmu to antena, dwie skrzynki to jedna jest ultrasy a druga to może być sterownik centralnego zamka lub domykacz szyb, alarm jest kompaktowy czyli syrena i centrala razem, kolory kabli...
Ant - antena , kostka z przewodem białym , VAR - kierunki , DO/DZ - drzwi O/Z.
Witam właśnie montowałem sterownik maxicar 686 do mojego auta VW Passat B5 z 97 roku i porobiłem fotki.Pokażę jak podłączyć same zamki w drzwiach(bez kierunków,klapy i domykania szyb),powód brak czasu :? ZASILANIE STEROWNIKA PODŁĄCZ NA SAM KONIEC PRACY ABY NIE ZROBIĆ ZWARCIA !! http://obrazki.elektroda.pl/9944383500_1... Zdj nr.1 Po...
Na wtyczce masz wszystko co potrzeba...chyba że chcesz jeszcze kierunki to prowadzisz pod lampy tylne...
Brązowy na dwa - czyli na kierunki - tak jak jest w starym. Jak będzie czas w tygodniu, to ogarnę temat z wymianą na nowy sterownik i zobaczymy :)
"...szacuje koszty na jakies 150zl..." ------- nie wnikając już w kłopotliwą obsługę pomysłu informuję,że za ok. 65 zł można kupic gotowy sterownik zamka centralnego z dwoma pilotami,podpięciem pod kierunki i wbudowanym zestawem przekazników do skrosowania pod różne typy sterowania zamkiem,cóż jak to się mówi "można do nas przez berlin"
W dobrym kierunku idziesz, ma o służyć jako sterownik centralnego zamka, lecz w innym aucie edt: Tylko do końca nie wiem jak ugryźć te schematy :/ czy oby wszystko tyczy się tych kolorów kabli?? Straszna plątanina tutaj tak mi się wydaje.... Nie widzę tu oznaczenia kolorów, nie poradzę sobię :(
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Witam. Mam taki mały problem konkretnie z centralnym zamkiem.Posiadam yaris miała seryjnie założony c.zamek i założyłem sterownik centralnego zamka z pilotem wszystko podłączyłem działa ok ale mam problem z kierunkami sterownik ma wyjście na kierunkowskazy sprawdzałem idzie z nich sygnał znalazłem bezpiecznik od awaryjnych podłączam się pod niego i...
modół to sterownik,a kolega podpowiedział ci zebyś jak zakupisz sterownik z kluczykiem przeżucił transponder od immo,wiec czy tak czy tak to monataż sterownika by cie czekał,żeby wpiąć sterownik w twoje auto to jest kwestia 4 przewodów max.7 zasilanie - ,+ 12V sterowanie minus,minus dodatkowo; kierunki x2 krancówka drzwi Dodano po 2 i wez klinij gogle...
Witam Jak w temacie, po dołożeniu sterownika centralnego zamka, problem z kierunkami. Wiem że wtyczka w BSI i 13 i 14 przewód ale to jest tylko tył, a gdzie szukać przednich kierunków ?
Sorki zapomniałem napisać że mierzyłem to na odpiętym sterowniku zamka centralnego... Ciągle pali bezpiecznik od centralnego zamka, jak włożę nowy i wcisnę przycisk na pilocie to tylko mrugną kierunki i bezpiecznik pali się a zamki ani drgną. Podłączałem sterownik zamka na stole, i wysterowałem pilotem działa poprawnie. Podłączyłem żarówkę pod kable...
Sterownie masą, kable dostępne na kostkach łączących drzwi z nadwoziem. Weź probówkę żarówkową i nakłuwaj kable aż znajdziesz otw/zam, przed tym zatrzaśnij zamek drzwi. W tym złączu będziesz mieć wszystko, zasilanie, sterownie i kierunki.
jest niby teylko ten stycznik wyglądem przyponający siłownik bo żadne rurki od powietrza nie idą w tamtym kierunku prócz kabli
Za schowkiem pasażera jest sterownik GEM, tam jest prawie wszystko (sygnały centralnego, kierunki, czujniki drzwi, zasilanie,...). Pozdrawiam.
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
na bsi masz czarne złącze piny 13 i 15 to motory siłowników, przetnij je i podłącz tak (dla BX30) pomarańczowy i pomarańczowy z czarnym w kierunku kości biały i biały z czarnym w kierunku instalacji a oba żółte do stałego +. O ile siłowniki masz sprawne to będzie działać nie musisz nawet podłączać sygnalizacji kierunkowskazów po auto samo będzie migać...
Sterownik działa dobrze, zamyka i otwiera, ale nie migają kierunki. Ktoś powie gdzie powinny być wpięte?
Zakłada dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy który za steruje tym fabrycznym, w przelotce do drzwi musisz zrobić 2 otwory na przewody do siłownika, na końcu podłącz wyjście na kierunki pod przycisk od awaryjnych.
W podanym linku nie ma odp na moje pytania a mianowicie gdzie dokładnie wpiąć wszystkie kable, gdzie wpiąć plus, minus a także gdzie wpiąć brązowy kabel (wg. schematu podłączyć do +12 v dla zamków sterowanych imp. plusa/ -12V dla zamków ster. imp. minusa) i gdzie kierunki wpiąć
z przewodu sterującego"zamknij" bierzesz sygnał do modułu,a on poprzez układ przekażnikowy z przeciążeniówką powinien sam puścić napięcie tylko w kierunku silników szyb.
To jest schemat do 2 przewodowych kostek otwieranie zamykanie a w tej pandzie jest na 1 przewodzie zamykanie i otwieranie więc jedna pin w kostce jest Nie zrozumiałeś mojego wpisu. Podłącz sterowanie bezpośrednio do pinów "mikrosilnika" umieszczonego w kasecie zamka drzwi kierowcy. Jednocześnie przekaźnikami "odcinasz" przewody w "kierunku" fabrycznego...
Sterownik który nas interesuje znajduje się na prawym słupku koło nogi pasażera - widoczny po zdjęciu plastyków . Dla potomnych napisze że kostka czarna - tam centralny zamek , kostka biała - kierunki , zasilanie ,masa . Pinologia jak w schemacie kolegi . Pozdrawiam
czy to jest płytka?nie,zdjęcie z jednej i z drugiej cza zapodać,+12v,masa,stery2x,i kierunki ,pewnie diody cza dokładać
Witam! Mam mianowicie taki problem nie działa zamykanie z pilota centralnego zamka otwieranie działa, przyciskiem od środka się zamyka i otwiera normalnie. Kierunki sygnalizują dobrze i z pilota i z przycisku. Gdzie znajduje się sterownik?
Witam Do w/w samochodu podłączyłem sterownik centralnego zamka, działa zamykanie i otwieranie centralnego. Mam jednak problem z podłączeniem a w zasadzie ze znalezieniem przewodu do którego wpiąć sygnał do kierunkowskazów. Kierunki migają przy zamykaniu centralnego gdy przekręcam kluczyk w drzwiach. Samochód nie posiada oryginalnego sterowanego z pilota...
z lewej str kierownicy na module czarne złącze pin4 fiolet masa zamyka a + 180Ohm otwiera Mam nadzieję, że znajdę to jutro i da radę podłączyć. Właśnie chodzi mi o podłączenie gdzieś pod kierownicą, tak jak to powinno być bo muszę jeszcze kierunki podłączyć pod ten sterownik. Dam znać czy śmiga.
Uszkodzony switch sterujący w zamku. Standartowa usterka w Fordach. Jeżeli w boczku odetniesz przewody sterujące od strony drzwi i podłączysz sterowanie w kierunku samochodu, będzie działać.
Witam kupiłem zamek centralny zamontowałem i wszystko ładnie. Tylko mam problem bo nie mam pojęcia jak zamontować kierunki żeby mrugały przy otwieraniu i zamykaniu. 1.W sterowniku zamka centralnego mam na schemacie narysowane ze są dwa kabelki i popisane kierunki. 2.Mam teraz kostkę gdzie idą kable od kierunków w samochodzie i ona spełnia funkcje przerywacza...
Nie musisz rozbierać deski, możesz wszystko podłapać w boczku odkręcając cztery wkręty i wyciągając cały próg , znajdziesz tam w wiązce progowej idącej od takiego sporego złącza sterowanie zamkiem i kierunki na kolorach które wymieniłeś wyżej, idzie też tam w stały plus na czerwonym przewodzie, a na czystych brązowych masz masy, krańcówki drzwi też...
Witam panowie podłaczyłem centralke wszystko git działa zostały mi tylko kierunki, a swoja droga to proste że aż mi głupio. Zastanawia mnie tylko po co te diody przy podłaczeniu pod kierunki przy podłaczeniu pod przełacznik awaryjnych ??
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
drzwi: sterowany "-" najczęściej w poldku biały z czarnym paskiem odcięcie: nie tak jak myślisz ale, tniesz niebieski po stacyjce, od strony stacyjki na 30 i 86 z przekaźnika razem z żółtym z alarmu, 87a po drugiej stronie niebieskiego ; 85 do alarmu światła stop znajdziesz przy pedale :) fioletowy, 2 i 3 kanał w poldku raczej nie potrzebne syrenke...
Dla potomnych którzy będą montować sterownik zamka to kierunki złapane za skrzynką bezpieczników , sterowanie centralnym wpięte w przekaźniki pod kierownicą , nad pedałem gazu . Co do alarmu fabrycznego to nie znalazłem i jedyne miejsce to gdzieś pod konsolą centralną . Dziękuję za podpowiedzi .
zamykanie do kawowego w przycisku konsoli a otwieranie na zielony w wiązce w boczku kierowcy, kierunki po lewej stronie kierownicy w bsi pozycja 13 i 14 w czarnej kostce 16-pinów
Witam. Troche odswieze temat. Mam Peugeota 207 z takim samym bsi jak w citroenie c3. Podlaczylem sterownik zamka centralnego tak by kierunkowskazy mrugaly przy otwieraniu i zamykaniu. Podlaczylem sie pod czarna kostke pod pin 13 i 14. Kierunki mrugaja ale tylko z tylu a przod i boki nie. Co moze byc przyczyna takiego dziwnego dzialania ??? Z gory dziekuje...
Sprawdź samą syrenę na początek czy działa. Instrukcja imma Skorpion jest dostępna na forum. Jak popatrzysz to będziesz wiedział czy ma wyjścia na syrenę i kierunki. Od centralnego zamka powinieneś mieść jeszcze jeden sterowniki, poszukaj!
Założyłem sobie sterowanie z pilota centralnego zamka do opla astry, dwa dni wszystko chodziło dobrze. Wczoraj chciałęm zamknąć drzwi z pilota nie da rady i zaczeły pulsować cały czas kierunki. Odłączyłem sterownik ten radiowy, kierunki wszystko dobrze tylko jak zamykam kluczykiem to centralny sie zamyka jak kluczyk wracam to otwieram. Teraz moje pytanie...
Ja zakładałem taki sterownik wpiołem go w lewych drzwiach do dwóch przewodów przy modele. Sterowanie masą próbówka na 12v zapinasz do masy i dotykasz po kolei w kostce jeden zamyka a drugi otwiera tylko rygiel w drzwiach zamknij bo nie zadziała tragedii nie ma prosta sprawa a kierunki podobnie szukasz najprościej w wiązce co idzie na tył auta
Za plastikiem osłaniającym łączenie słupka A z progiem po lewej stronie- kierunki, zasilanie, sterowanie pompką zamka. Poczytaj forum bo jest tego do bólu.
kierunki centralnego zamka kierunki sterowniku centralnego zamka sterownik centralnego zamka modemix
zasilacz impulsowy startuje indesit instrukcja pralka schemat genway
remote stratos ustawić jednej krańcówki
Czy kondensatory w MDS432 wymagają wygrzewania? Brak tylnych świateł w Kia Carnival 2.9 TDI 1999