To największe w prawym dolnym roku na tym zdjęciu .
będzie pasować, IMMO jest w zaworze kodowym na pompie, nie w tym sterowniku.
Prześlij swoje dane tutaj
niestety sterownik
Prosta to odczyt parametrów rzeczywistych w sterowniku
Musisz zrobić telekodowanie.
Według autodaty zasilanie czujnika idzie z czujnika hamulca a wysterowanie idzie na pin 21 sterownika
najłatwiej byłoby zrobić to na starym sterowniku.
coś mam tylko jakies dane auta i sterownika
Obok po lewej jest rezystor, który ma tam być. Znalazłem tylko resztki kondensatora SMD bez wyprowadzeń. Ogólnie potrzebuję wartości elementów i potwierdzenia, czy oba to kondensatory, czy tylko jeden.
Jeśli kręcisz rozrusznikiem i nie ma plusa na cewce to tak jak kolega pisze, a przy okazji sprawdzałeś błędy w sterowniku?
20, 21. W załączniku pinout dla sterownika poduszek 50 pin.
bezpieczniki wszystkie nowe Spalony sterownik 🤷♀️
Tak to wartość jaką cofnięto zobacz przebieg w sterowniku silnika
Szary 620 oraz pomaranczowy 6211 one ida do silniczka. Nie interesuja Cie. Dla Ciebie najwazniejsze sa przewody rozowy 6216 (zamykanie) oraz zielony 629A (otwieranie). Zielono-zolty M6202 to masa. 6216 idzie do niebieskiej kostki BSI pod pin 9 (przy kostce ma numer 6217). 629A idzie do niebieskiej kostki BSI pod pin 10 (przy kostce ma numer 6292). Nastepnie...
Szukaj w sterowniku upalonych mas.
Zasilanie zaworu 12v, masę podaje sterownik (taktowanie)
W sterowniku silnika.
Witam dlatego ogradzam tjuning ... sorry za ot ale znalazłem tylko i wyłącznie zabawki do tuningu działające po linii k. np. galetto - ale jak wiadomo sterownik musiałby żyć. w sumie nic więcej na ten temat np. coś takiego: http://wiki.obdtuning.com/index.php?titl... pozdrawiam P.S. może spróbować go dziabnąć na stole Może...
Sprawdź szarą kostkę na wiązce pod skrzynką bezpieczników i samą wiązkę pod lewą lampą i za sterownikiem silnika.
Witam. Mam taki z citroenem c3 1.4 hdi 2003r. Padł sterownik silnika delphi i nigdzie nie mogę znaleźć takiego o tych samych numerach. Czy była by możliwość montażu podobnego o innych numerach?
Ta dolną osłonę pod biegami, sensor jest przykręcony do podłogi centralnie na środku. Dodano po 1 Zresztą wyciągniesz osłonę od akumulatora choć nie wiem czy E mają taką pod nogami to troszkę powinno go być widać w narożniku
jeśli ma pompkę i ją diagnozuje to jest podpięta do sterownika na piecu, a sama pompka jest prawdopodobnie przy piecu, pompke można łatwo sprawdzić, musi działać podłaczona do akumulatora 12V oraz jej oporność powinna wynosić ok 10kOhm, dla pewności możesz podłaczyć zamiast pompki do sterownika żarówke 10W i spróbować włączyć programem pompe obiegową,...
Sprawdź dobrym testerem ten który masz w aucie, zobacz czy w innych modułach nie masz błędów napięcia, zapnij drugie na kablach rozruchowych. Pozycz od kolegi i podłóż.
Proszę, w załączniku.
Wlutowany 33pF I nowy przekaźnik I wszystko działa. Temat do zamknięcia.
Postaram sie wyslac Ci schemat troche pozniej lub jutro. W tej chwili nie mam do niego dostepu. Niedziela = dom. Pieronsko zimno = nie chce sie wychodzic. Dodano po 3 Na schemacie: 6231 - odbiornik przewody: 6270A - zamykanie/otwieranie 6275A - superryglowanie (opcja) B** - +12V aku A** - +12V po stacyjce 2339/2349 - kierunkowskazy. Powodzenia, Georges
Wymianę zbornika robi się w adaptacjach w ECU i w samej pompie dodatku (osobny sterownik)!
Jak na obydwu pionach przygasa , to oznacza ,że masz kluczowanie. Teraz dalej do sprawdzenia , cewka. Nie , to oznacza - sterownik OK.
Przewody musisz połączyć wg. rysunku w poście #2. Najpierw sprawdzasz za pomocą kontrolki z żarówką na którym z przewodów w szarej kostce na BSI (styki 13 i 15) pojawia się plus w momencie zablokowania zamków. Nazwijmy sobie ten przewód "zamykający" a ten drugi "otwierający". Następnie rozcinasz oba te przewody - w ten sposób uzyskasz cztery końcówki:...
Masz błąd bierzesz miernik sprawdzasz napięcia, najpierw samo później z obciążeniem a potem ciągłość wiązki do sterownika.
Przy delikatnej jezdzie raczej zapewne poniżej 8 tylko ,że ja mam 2.0 16V 177 KM. Mój samochód pokazywał błąd wtryskiwaczy i cewki. Mogłeś mieć kolego problemy z BSM i zasilaniem sterownika
Witam z tego co pamiętam to musisz rozciąć kable i podłączyć do pinów , a odcięte zaizoluj Nic nie możesz pamiętać, bo nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Jak takie bzdury mogą tu przechodzić?
Ja bym profilaktycznie zrobił "by-pass", kabelek pomiędzy 7pinem przekaźnika a wyjściem sterownika
A jak wrócisz do starego epromu tzn oryginalnego z nowego sterownika to przepustnica znów żyje i działa prawidłowo na tym nowym sterowniku ?
Moduły drzwiowe komunikują się z BSI poprzez sieć cyfrową (magistrala VAN, funkcjonalny odpowiednik magistrali CAN winnych pojazdach). Magistrala VAN idzie po skretce składającej się z dwóch przewodów, które nazywamy: DATA i DATAB. Defekt, który pokazuje diagnoskop mówi nam, że jeden z tych przewodów jest "nieczynny"- może to być spowodowane np. fizycznym...
W poniedziałek, popytam, jak by co to przyślesz sterownik, może coś sie wymyśli.
Mi pokazuje że moduł PDC jest pod lewym boczkiem w bagażniku/l. Co do napięcia to podawane jest przez sterownik więc ciężko powiedzieć.
ciekawe, że: lato rano 9.00 drugi start prowadzić pierwszy start przez cały dzień drugi start rano zima - temperatura minus 2 stopnie Celsjusza zaczyna się zawsze jako pierwsza awaria sterownika?
Brak komunikacji ze skrzynią, schemat w dłoń i sprawdzić okablowanie/zasilania i CAN jak ok.to sterownik skrzyni skonał
witam ale ty to naprawiles czy kupiles nowy sterownik
Kumasz dobrze , szukaj schematu elektryki tego francuskiego wynalazku. Ja nie podeślę , bo mam kartkowy , a nie mam skanera , aparat w telefonie też się zacina - wiekowy.
A zwora jak ma? Jak w temacie wyżej, Xara miała SH. ale gdy sie obróci zwore, może to pomóc Mnie pomogło, a już "fachowcy" chcieli sterowniki wymieniać ;-)
W modelu C15 z tym silnikiem, jest sterownik sterujący grzaniem, chłodzeniem silnika i EGRem, siedzi pod podszybiem (na środku pod przednią szybą) a poznać go można po podłączonych do niego dwóch kościach z kablami. Przekaźnik grzania siedzi pod taką foliową osłonką na lewym nadkolu w komorze silnika. Może w modelu AX jest podobnie, ja bym szukał w...
Dzięki za odpowiedź, już zdążyłem ustalić wszystko- padł przekaźnik mocowany z przodu skrzynki bezpieczników i czasami brakowało napięcia na styku 25. Temat do zamknięcia.
Dalej rozpiąłem kości sterownika silnika ( piny były zaśniedziałe lekko , wyczyściłem i dalej to samo Śniedź w kostkach sterownika Denso to zazwyczaj oznacza wodę wewnątrz sterownika. Można go próbować naprawić w ten sposób że rozkręcamy sterownik i suszymy na piecu/kaloryferze. W środku jest zalany gumą, zwarcia robią się zazwyczaj tylko przy wejściach...
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Aktualizacja: Wentylator kabinowy po wyjęciu i sprawdzeniu na krótko działa. Gdzie szukać sterownika?
Witaj wtyczka 1 masa sterownik A F1 wtyczka 2 sterowanie sterownik A G1 wtyczka 3 zasilanie sterownik A H1
Witam. Po uruchomieniu silnika świece żarowe pozostają zasilane około 180 sekund. Jest to normalne zachowanie sterownika.
Witam Poszukuję rozpiski pinów sterownika EDC15C2 (Citroen C5, 2.0 HDI, FAP). Sterownik tzw. 3 Plug (trzy wtyczkowy). Znalazłem tylko rozpiskę dla starszych jednostykowych. Pozdrawiam
Zamek sterowany (-) Podłącz przewód "zamykania" do brązowego przewodu (nr pozycji 4) w czarnym 6-pinowym złączu przycisku centralnego zamka na środku deski rozdzielczej. Przewód "otwierania" do zielonego przewodu (nr pozycji 27) w białym 40-pinowym złączu w jednostce sterującej BSI.
Winny okazał się sterownik
Bezwzględnie do wymiany wszystko, poduszki, napinacze, pasy i sterownik
nie otwiera zamek centralny Najpierw musisz naprawić instalację zamka a później montować uniwersalny sterownik. https://obrazki.elektroda.pl/5667918900_... Aby zamknąć - podajesz masę na pin 27, aby otworzyć - "rozcinasz" obwód.
myśle że zmiana bezpiecznika nie pomoże trzeba ustalić na jakim obwodzie jest problem (czujniki, cewka ,wtryski itp) przetarcia w wiązce , masy do sterownika, trzeba troche czasu na to poświecić , rozbierałeś sterownik ?widać uszkodzenie?
A przed wymianą sprawdź dobrze przewody od sterownika do pedału gazu.
Numer ze sterownika
No to juz pewnie kwestia konkretnego samochodu/sterownika. W Citroen C4 2.0 2015 jest to 70stC.
Tylko taki sam .
A ten elektro magnes gdzie się znajduje czy może to jest cały sterownik
w tym sterowniku zrobi się bez emulatora.
C3 z tą skrzynią biegów zwykle jest woda w sterownik skrzyni.
Skoro błąd czujnika parowania nie ma wpływu to już nie wiem co może być. dlaczego wentylatory nie działają. jak sprwdzić czy dochodzi 12V do sterownika ??
..sterownik jest pod ręcznym a odbiornik podczerwieni obok lusterka wstecznego..
Niech znajdzie kogoś w swojej okolicy kto zajmuje się czyszczeniem takich rzeczy:-). A nie od razu wymieniać na 100% sprawny sterownik.
po 1 to podlaczyc samochod pod diagboxa i podpatrzec co nie pasuje sterownikowi skrzyni !
Zdjąłeś samą elektronikę, pisałem wcześniej, że wybierak jest pod robotem, nie pod sterownikiem
Jeżeli mnie pamieć nie myli w ECU nie ma kodu, tylko jest w klawiaturze. A klawiatura wysyła odblokowanie do ECU. Przecież w klawiaturze można było zmienić kod. Tu nie chodzi o pamięć tylko o wiedzę , klawiatura działa jak terminal , ale tak jak mówisz ma swój kod . Jest on jednak potrzebny do innych operacji . Kupujesz wpinasz klikasz znany kod i...
Wygląda jakby nie było jakiegoś napięcia. Zobacz zasilanie sterownika silnika.
Kontrolka ładowania zaświeca się? Ładowania nie ma w całym zakresie obrotów, czy tylko na wolnych? Co widzi sterownik silnika i BSI/BSM?
Problem się rozwiązał. Przecięty przewód w wiązce sterownika
Napisz do nich, może udostępnią schemat: http://www.emel-alarmy.pl/sterowniki.htm mam problem z podłączeniem sygnału otwierania/ zamykania i gdzie to wpiąć w samochód. Samochód ma centralny zamek?
a pin ze silnika?jaki sterownik?
A jaką temp. widzi sterownik?
W tablicy przekażników.
To ja wiem tylko dlaczego sterownik ,,tak chce"?
sprawdzaj zasilania sterownika i can do sterownika
Ludzie czy wy umiecie czytać ze zrozumieniem? Skoro odpala na plak to rozrusznik kreci tak? Przecież wał nie obróci od samego pryskania plakiem... Zasilania do sprawdzenia, jaki masz kod silnika i rok ew moc i model sterownika.
Na krótko działa... A pobór prądu zmierzony? Nie, a może pobrać nawet 30 A, a to już za dużo dla tego sterownika.
Tylko podpinaj pod akumulator a nie prostownik bo spalisz sterownik. !!! Piec bierze przy uruchomieniu 200W.
w nogach pasażera po prawej stronie pod schowkiem chyba nie muszę pisać jak to wygląda XD ale wątpię by to było to bo jak masz wybity udar to nie zapalisz samochodu pompka kręci w baku? masz jakieś błędy w sterowniku ? może masz crasha zapisanego w sterowniku
Na początek do sprawdzenia bezpieczniki, zasilanie sterownika.
Wpisz sobie w Google sterownik poduszek lokalizacja w Twoim aucie i szukaj. Wszystko trzeba podać na tacy? Tu masz przykłady. https://www.google.com/search?q=citroen+...
Potrafisz przeczytać? To inny sterownik
Naprawione. Padł sterownik.
To co znalazłeś to raczej mogą byś przewody bezpośrednio od silnika siłownika a nie sterowanie.
Może być wina sterownika, ale zacząłbym od kabli idących do niego. Sama wymiana sterownika w tym wypadku to raczej odcięcie immo całkowicie. Innymi słowy sterownik przerobiony lub w stanie fabrycznym (virgin). Inaczej nic z tego nie będzie i nie odpalisz.
próbowałeś eprom na ff i douczyć od nowa podaj numer sterownika
Podaj vin samochodu odpowiem na twoje pytanie może być na pw.
No i widzisz i teraz siedzisz z kasą w plecy i kto wie czy nie z uwalony sterownikiem. Wrzuć foto etykiety tego sterownika.
sterownik bosch ,czy to jakas typowa usterka tego modelu,czy naprawialna chodzi o sterownik?
As Auto , to jest Motronic Mp 7.2 , a pytający podaje inne piny ECU . Czyżby inny sterownik był u Niego?
Sprawdź jeszcze miernikiem zasilanie i masę map-sensora, z tego co pamiętam to jest zasilany stabilizowanym +5V ze sterownika
pewnie mówli o BSI
A były odczytywane błędy DTC sterownika silnika ???
niebiesko/żółty ale on otwiera tylko kabinę ...a dwa impulsy otwierają całe auto ?
Masz elm, zrób diagnostykę po obd2, sprawdź czy się połączy z sterownikiem silnika.
Prawdopodobnie uszkodzony sterownik skrzyni biegów.
Po sterowniku.
citroen sterownik wtyczka sterownik citroen sterownik uszkodzić citroen
pieca akumulacyjnego laptop zwarcie gniazdo zasilania makita ładowarka dc18rc
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
Fiat Panda 1.1 - Brak zasilania pompy paliwa Podłączenie gniazda siłowego 4-przewodowego na 5-przewodowe