Ciśnienie na cylindrach jest? Czujnik może działać ale czy sterownik widzi obroty? Stawiam jednak na paliwo lub zapłon ale trzeba sie upewnić też co do ciśnienia. Na ciskałeś pedały gazu przy odpalaniu? Świece mokre ale ile jakiej jakości paliwo dochodzi?
Może paliwo? Temperatura? konstrukcja palnika? Ciśnienie wtrysku? Jaki sterownik? - jak loa to raczej nie on i chyba nie fotka.
zbyt niskie ciśnienie paliwa będzie powodowało że paliwo nie będzie prawidłowo rozpylone co utrudni zapłon
Poprawiłem ci interpunkcję (moderator musi zatwierdzić), zerknij sobie jak powinno to wyglądać. Na przyszłe posty masz kilka kropek i przecinków, bo może ci się skończyły, więc użyj tych. ........ ,,,,,,,,, Komp łączy się ze sterownikiem? Jakie ciśnienie paliwa podaje?
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
Robiłeś chipowanie a więc teraz jest wyższa dawka paliwa a co za tym idzie sterownik silnika pozwala turbinie pompować więcej żeby to paliwo mogło w całości się spalić.Jeśli wyższe ciśnienie doładowania to każda nieszczelność na łączeniu rur powoduje ze olej którym pluje turbina wydostaje się na zewnątrz.Te szybkozłączki które są w VW zawsze ciekną...
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Poza tym wtryskiwacz jest sterowny elektrycznie, to common-rail. Nie ma też błędów w sterowniku dot. ciśnienia paliwa ani żadnych innych. Zrób próby przelewowe "na zimno",co w odczytach?
Nie wiem co za piorun, piec robi test, słychać pompkę paliwa, a potem przy próbie odpalenia pompka nie chodzi. I co najdziwniejsze nie ma paliwa w wydechu, nawet zapachu nie czuć. Palnik był drożny, jak rozbierałem to ustrojstwo. Jak po nieudanej próbie uruchomienia zdejmę przewód paliwowy to jest ciśnienie, bo tryska paliwem. Sterownik resetuje się...
Nie jestem pewny na 100% tak mi się wydaje. Dzisiaj jeszcze sprawdzałem i wygląda to tak. Że jak by po dłuższym postoju i przekręceniu na II pompa rusza na kilka sekund. Ale jeśli po chwili znów przekręcę to nie włącza się ponownie. Jest tam jakaś czasówka w sterowniku czy sprawdza ciśnienie paliwa? A uszkodzony czujnik położenia wału może dawać takie...
Jakie widzi sterownik ciśnienie paliwa i jakie widzu obroty wału?
Temperatury ok Egr chodzi Sterownik turbo ciągle 0% ciśnienie atmosferyczne ok Paliwo ok Przepływomierz od 6 do 60 kg
Kupiłem sterownik silnika od identycznego samochodu, przerzuciłem tylko pamięć 95160 z IMMO i jest bez zmian. Pompa CP3 nie buduje ciśnienia a gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulacyjnego, to ciśnienie rośnie błyskawicznie i mija wymagane 240bar szybując do ok 700bar. Pytanie zasadnicze: dlaczego sterownik silnika, podczas rozruchu, zamyka paliwu drogę...
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
odczytał byś błędy,napisal byś co to za lpg itp,podejrzewam że to nie sekwencja ,jaki tam masz sterownik ?a ciśnienie paliwa to sprawdz w jakis normalny sposób, np sprawdz czy pompa w ogóle pracuje ,tam na niedomagania benzynowe wystarczy jeden przekaznik poszukaj se na forum
Sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa na listwie. Impuls ze sterownika to kilka ms i bez odpowiedniego ciśnienia paliwo nie poleci. Jak masz oscyloskop sprawdź czy sterownik steruje wtryskami.
Przecież to całkiem inne paliwo - dużo wyżej granica spalania stukowego, mniejsza wartość opałowa. Żeby sterownik nie latał w kosmos z czasami wtrysku, trzeba by zwiększyć ciśnienie. I od razu mówię - wybij sobie z głowy, że szkłem tyłek podetrzesz - nie da się tanio gazu do auta włożyć. Masz ryzyko albo zniszczenia silnika, albo spalenia auta.
Mistrzu, całkiem niepotrzebnie wymieniłeś czujnik. Czego nie ma, iskry, paliwa? Pompa się załącza? Obroty rozrusznika sterownik widzi? wtryski mają kluczowanie? Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik? Fejs i błędy to nie wszystko.
Paliwo powinnocoś więcej podac,nie wytworzy cisnienia do odpalenia,ale powinno dawac.Ten typ zdaje się ma pompkę w zbiorniku i pewnie ona nie pompuje ,bo sterownik ma jakiś problem z zasilaniem ,albo blokada powoduje ,że nie uruchamia pompki w zbiorniku.Samego paliwa bym sie na razie nie czepiał ,sterownik zagada to i pompkę uruchomi i ciśnienie sięznajdzie.Zasilania...
Podsumujmy. - Masz 2 100% sprawne aparaty zapłonowe. - Paliwo dochodzi. - Rozrząd ustawiony. - Luzy zaworów ustawione. Brakuje informacji... 1 - jakie jest ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach? 2 - czy zapala się chceck engin? 3 - czy kontrolka immo mruga po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka? 4 - czy sprawdziłeś układ podciśnienia na...
Witam pacjent to Mazda 6 2004 2.0 d nie odpala brak bledow w sterowniku silnika paliwo na przelewach jest ciśnienie na szynie dobija do 400bar. Rozrząd sprawdzony nie widzę tylko obrotów wału .
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
A więc wtryskiwacze nie klikają. Sprawdz czego brakuje: stałego +12V, czy kluczowanej masy ze sterownika. Ciśnienie paliwa poprawne?
To prawdopodobnie jest przeladowywany, czyli turbina za mocno pompuje i masz za wysokie ciśnienie doładowania i sterownik odcina paliwo żeby zabezpieczyć silnik przed uszkodzeniem, Jeszcze nie spotkałem renówki która by gasła od za wysokiego ciśnienia doładowania . Węże rozerwie , cooler rozerwie , a silnik nie zgaśnie. :D Prędzej za niskie cisnienie...
Zmierz ciśnienie paliwa, oprócz tego obstawiam: wtryskiwacz, sterownik. Sprawdź także podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, ciśnienie może być za wysokie - też będą hece. Jeśli potrafisz to napisz czy silnik jest zalewany paliwem czy też mu go brakuje. No i na koniec mojej podpowiedzi sprawdź czy działa (jest szczelny) zawór gazu. Pzdr.
Czy sterownik silnika widzi położenie przepustnicy? Czy paliwo nie leje się z regulatora ciśnienia (częsta usterka)? Czy zostało zmierzone ciśnienie paliwa przy pomocy manometru (w tym modelu było kilka różnych pomp o różnym ciśnieniu/wydajności)?
Może być problem z zaworem dawki na pompie WC. Sprawdż czy jest plus na zaworze dawki po włączeniu zapłonu. Jak jest plus to podłącz do odłączonej wtyczki zaworu dawki żaróweczkę 5W, od zasobnika ciśnienia odkręć jedną rurkę wysokiego ciśnienia tak aby w zasobniku nie powstało ciśnienie i zakręć rozrusznikiem. Żaróweczka powinna się zaświecić a z zasobnika...
Zamieniłem wtryskiwacze, wypadanie nadal na drugim. Odłączyłem sterownik gazowy, problem nadal występuje. Sprężanie prawie równo 9 na każdym cylindrze, na ciepło i zimno. Ciśnienie paliwa 3,5-3,8 bar. Wykluczyłem już świece, cewki, wtryskiwacze, zasilanie w paliwo. Najprawdopodobniej sprawna jest też instalacja elektryczna i mechaniczna część silnika....
witam auto zgaslo i nie odpala w parametrach nawet nie drgna obroty pompy czy to na bank uszkodzenie wlasnie pompy?? po pierwszym zczytaniu wystapil błąd sterownika pompy i immo, po kolejnym odczytaniu nie było zadnych błędów. Wykluczam immo poniewaz kontrolka silnika gasnie i istotnym jest chyba to iz pompa podaje paliwo do wtrysków tylko ze zbyt niskim...
Pompka podaje paliwo, jest iskra Czyli sterownik dostaje zasilanie, jest iskra, co oznacza, że "widzi" obroty silnika, pozostaje sprawdzić kluczowanie wtrysków, ciśnienie paliwa i timing
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Pomow wtryskowa dostaje paliwo, ale słabe ciśnienie wytwarza, przelewem paliwo nie powraca czujnik cisnienia na pompie sie zawiesił czy sterownik odcina, jesli nie bedzie miał 200atm to nie wtrysnie mu paliwa.
BMW E87 M47 nie odpala. Auto stało ponad 5 miesięcy. Po próbie odpalenia auto chodzi tylko na plaka. Komputer z autem się nie chce połączyć, podmieniane sterowniki oraz ta niebieska kostka obok sterownika. Auto nie dawało paliwa na listwę, później sprawdziłem, czy paliwo idzie z pompy. Z baku paliwo idzie do pompy wysokiego ciśnienia, więc wymieniłem...
prześlij zawartość epromu i nr ze sterownika jak się połączysz ze sterownikiem masz w parametrach czy sterownik jest zablokowany czy odblokowany jak zablokowany nie ma sterowania wtryskami ani ciśnienia paliwa, a najbardziej widoczne jest to, iż nie da się wykasować błędów. Inny sterownik może mieć zupełnie inny sposób sterowania ciśnieniem paliwa i...
Co sprawdziłeś? Paliwa dolałeś? Filtr paliwa pełny? Diagnozowałeś auto? Błędy są? (jakie kody). Jakie ciśnienie na listwie widzi sterownik silnika?
Ciężko będzie Tobie pomóc, jakbyś bardziej składnie pisał było by łatwiej, jakie błędy zgłasza sterownik? ciśnienie paliwa w momencie przerywania? układ zapłonowy? Co zostało do tej pory zrobione/sprawdzone? wiele niewiadomych. pozdr
Pierwsze VCDS i sprawdzenie czy sterownik widzi obroty wału , aktywuje dawki na wtryskiwacze (statusy pompowtryskiwaczy). Potem sprawdzenie czy paliwo dochodzi do tandem pompy i pompa tandem robi ciśnienie powyżej 2 bar. PS Jak na plaku chodzi to ewidentny brak paliwa. Pytanie czy wtryskiwacze nie podają czy nie mają co podać. Zdarza się trefne paliwo...
Musisz podłączyć pod sterownik silnika. Problem z ciśnieniem paliwa lub doładowania. Po usunięciu błąd w ABS zgaśnie.
Pierwsze słyszę by lejący wtrysk stukał. Zazwyczaj stukają jak jest zbyt duże ciśnienie. U ciebie jest brak sygnału z czujnika bądź zbyt niski sygnał przez co pompa podaje większe ciśnienie. Sprawdź wiązkę pomiędzy sterownikiem silnika a czujnikiem ciśnienia paliwa. Obejrzyj dokładnie wtyczkę bo czasem tam nie łączy choć dobrze wygląda. Mosesz poszarpać...
Witam, mam taki problem w moim Iveco Daily wyskakuje taki błąd Sterownik ciśnienia paliwa 1631. Czy ktoś może spotkał się z takim błędem i co on oznacza. Dodam że silnik pracuje nierówno i miga kontrolka od wtryskiwaczy.
mechanik ma komputer serwisowy taki jak ma serwis citroen Tylko nie potrafi go obsługiwać. Obroty wału widzi sterownik? Ciśnienie paliwa jakie jest podczas rozruchu? Tam potrafił urwać się grzybek od egr i też nie odpala. Rozrząd cały? Wydech drożny?
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Podmieniłam ale niestety to nie on raczej coś co nim steruje. Nie wiem tylko czy uzależnione jest czasowo tzn kilka sekund po wyłączeniu kluczyka chodzi sobie pompa czy np dopełnia paliwem filtr wzrasta ciśnienie rośnie prąd i sterownik wie że ma wyłączyć przekaźnik.
No ale patrzyłeś na zgaszonym? Jedyne co tak naprawdę robi ten sterownik to obniża ciśnienie paliwa, im bardziej wysteruje EHA tym niższe ciśnienie. Na zimno chodzi na bogato a później reguluje ciśnienie po wskazaniach sondy lambda.
Jeżeli Twoje odczucia są prawidłowe to problem leży w zasilaniu paliwem podczas pracy na PB. Jeżeli na LPG jest OK to układ zapłonowy raczej sprawny. Może zbyt niskie ciśnienie PB, uszkodzony wtryskiwacz itp. PSA ma dziwne sterowanie (niektóre stare sterowniki nie rejestrowały wypadania zapłonów - nie informowały o tym), trzeba by sprawdzić czy sterownik...
ciśnienie w na listwie wysokiego ciśnienia poza tolerancja a spowodowane jest usterką wtryskiwacz(a)y jak zciągniesz pojedyńczo z wtryskiwacza rurkę przelewową to na pracującym silniku na wolnych obrotach powinno nieznacznie wypływać paliwo jeśli z któreoś będzie wylewało się więcej niż z innych to ten wtryskiwacz jest podejżany pamiętaj też że po wymianie...
paliwo OK- wtryski OK-filtry OK, ciśnienie paliwa OK, jeżdżone bez korka w zbiorniku - podmieniam sterownik bo już chyba wyczerpałem wszystkie możliwości
Musisz się dowiedzieć czy ciśnienie paliwa gdy gaśnie jest za niskie (filtr paliwa, smok w baku, zagięte przewody paliwowe przy baku, koniec pompy wtryskowej) czy za wysokie (regulator ciśnienia paliwa). Ciśnienie paliwa nie spada, na listwie parametry są w normie, wtryski tak samo wszystkie parametry w normie.
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
Błędy to tylko wskazówki, bardziej interesują mnie dane na żywo. Od kilku tygodni walczę z takim pacjentem o bliźniaczych objawach. Jeżeli sterownik silnika nie diagnozuje usterki to problem może leżeć po stronie nie kontrolowanej tj. np. układ zasilania paliwem - może regulator ciśnienia na listwie paliwa spuszcza ciśnienie (jeszcze tego nie sprawdzałem)
Sterownik utrzymuje zawór w stanie bez prądowym więc ciśnienie powinno być max. jakie ciśnienie pokazuje przy kręceniu rozrusznikiem?
To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Odepnij EGR oraz czujnik ciśnienia klimatyzacji, zobacz czy wtedy rozrusznik będzie kręcił. Jak następnym razem pojedziesz na komputer, zobacz jakie ciśnienie paliwa widzi sterownik. Uszkodzenie czujnika ciśnienia paliwa, oraz jego okablowania też możliwe.
Sterownik widzi obroty wału i ciśnienie paliwa?
Możliwe że uszkodzony, sprawdź ciśnienie na listwie, powinno wynosić ok 3bar. Masz zaworek w listwie podobny do wentyla w kole ? Zdjęty wężyk to też lewe powietrze do silnika, masz czysty filtr powietrza ? Gazu nie masz ? Gazownicy często zmniejszają dolot powietrza przed filtrem powietrza do silnika przy kłopotach z regulacją instalacji 1 i 2 gen gazu....
Na obudowie sterownika jest napisane MOTRONIC , ale system zasilania w paliwo Ke Jetronic.
Witam. Mam problem z jednym z moich aut (Daf XF 105 410hp '07). Auto z ładunkiem często traci moc i rozpędza się własnym przyspieszeniem (znikomym), jest to nieregularne zjawisko. Po podłączeniu do komputera wynika, że na biegu jałowym ciśnienie paliwa na szynie oscyluje w granicach 2-2,4 bara. Dodając obrotów do ponad 1000 ciśnienie osiąga nominalne...
Ty naprawiasz to auto czy szukasz rozwiązania dla mechanika? Sprawdzałeś pompę tylko którą bo tam są dwie pompy - elektryczna i mechaniczna. Sprawdzał ktoś jaką temperaturę widzi sterownik silnika gdy nie chce odpalić? Jakie jest ciśnienie paliwa widziane przez sterownik silnika gdy silnik nie chce odpalić? W jaki sposób stwierdziłeś że dostaje paliwo?...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Takie Błędy wywala sterownik.
A jak to się zaczeło? Taka informacja może być istotna. Silnik spalinowy musi mieć trzy warunki do pracy. Ciśnienie, paliwo i źródło ciepła. A więc od początku, jaką silnik ma kompresje? Czy rozrząd jest poprawnie ustawiony? Czy pompa wysokiego ciśnienia wytwarza ciśnienie (ew jakie ciśnienie widzi sterownik przy próbie odpalenia?). Ważnym parametrem...
Oznacza to że zawór ma zasilanie więc problem w pompie lub może zawór uszkodzony. Żarówka przygasa bo spada zasilanie z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik. Odczytaj błędy ze sterownika silnika. To że masz paliwo w rurkach i odpycha palec nie oznacza że ciśnienie jest na tyle wysokie by otworzyć wtryskiwacze.
Hej, może uwalony sterownik?
Świece, kable, diagnostyka sterownika, pomiar ciśnienia paliwa.
witam, walczylem kiedyś zHDI, 2 tyg, czy jak włączysz stacyjke pompa niskiego załącza sie na2-3sek, jęzeli padło sterowanie to bedzie albo 0 wysterowania pompy albo pompowac bedzie stale, na rozruchu powinien miec min 250bar na listwie, a ili powietrza ?, u mnie było ze padł sterownik pompował stale paliwo, i zalane przekazniki, sprawdż oczywiście połączenia...
Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: +32.8 % Tu widać, że sterownik dodaje paliwa, a pomimo tego, nie widać odzewu ze strony sondy. Możliwe przyczyny : - zbyt niskie ciśnienie paliwa (w danym momencie) - uszkodzony przepływomierz - uszkodzenie w obwodzie sondy (lub sama sonda) - nie szczelny dolot lub układ pochłaniacza par paliwa - kiepskie...
Pierwsza sprawa czujnik temperatury, być może widzi -40stopni i daje dawkę taką że ciśnienie spada ale raczej to mało prawdopodobne, ja bym w tym przypadku wymienił wtryski bo pewno leją i tak się dzieje lub regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej puszcza paliwo na powrót, najpierw wyjm listwe wtryskową i pokręć silnikiem zobacz jak wtryski...
Okazała się uszkodzona wiązka przewodów od sterownika silnika, a na dodatek kupiłem i zamontowałem drugą pompę wysokiego ciśnienia która też okazała się uszkodzona i puszczała ciśnienie.
Ja bym sprawdził czujnik temp. reduktora. moze kabel niełączy , wówczas komp. uważa że temp. reduktora jest za niska. Ewentualnie, zrobiło się gdzieś "wąskie gardło" - np przytkany filtr. Ciśnienie gazu jest niższe, a gdy dasz gazu ciśnienie spada poniżej wartości minimalnej, sterownik przełacza wtedy na PB. Jak odpuścisz ciśnienie wzrasta i wraca znowu...
Zasilanie w paliwo (ciśnienie z pompy) i wydech czy drożny? Procedura adaptacji nie przejdzie jeśli są błędy w sterowniku. Wartości otwarcia przepustnicy prawidłowe?
Witam. Koledzy zwracam się do Was o pomoc w zdiagnozowaniu usterki, pacjent to Seat Leon 1P1 2010 r. silnik benzyna 1,4 BXW. Seat jeździł i palił bezproblemowo. Przez tydzień od ostatniej jazdy stał niejeżdżony, po tygodniu chciałem go odpalić, ale nawet myśli, rozrusznik kręci, seat nie pali. Sprawdziłem w nim następujące rzeczy: pompa paliwa podaje...
Ten silnik ma sterownik KE -Motronic. Ma dodatkowy czujnik oznaczenia cylindra , nałożony na przewód WN od świecy 1 - go cylindra. Jest to cewka o oporności ok 2 0mów. Jego sprawność jest istotna w czasie uruchamiania samochodu. Wisi ona na pinie nr.27 i 29 sterownika. Ciśnienia paliwa , ma podstawowe znaczenia! Wpiąć manometr w przewód zasilania paliwa...
Zapomnij, ten układ przy sprawnej mechanice, pracuje nawet bez sterownika. Jeśli wtryskiwacze nie podają paliwa to: -za niskie ciśnienie paliwa, -zapchany filtr, -zapieczone wtryskiwacze. Włącz pompę paliwa, wyjmij wtryskiwacz, uchyl dłonią klapę spiętrzającą. Jeśli paliwo się nie pokarze, masz usterkę mechaniczną.
Proponuje zmierzyć napięcie na czujniku ciśnienia paliwa powinno być miedzy plus a minus 5v napięcie wychodzące do sterownika miedzy masa na załączonym zapłonie zazwyczaj 0,5 v na wolnych obrotach ok 1,1v najlepiej jak byś sprawdzał przy kompie.
Albo sterownik, albo zbyt wolno buduje ciśnienie paliwa.
Sterownik podaje impulsy na wtryskiwacze dopiero gdy ciśnienie przekroczy minimum, np 200 bar(wartości nie jestem pewien). Odłączonych wtryskiwaczy na nie pracującym silniku sterownik nie pokaże. Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila...
Dość typowa usterka w oplach. Usterka jest w baku - pomyśl dlaczego po zalaniu do pełna było OK, a na następny dzień już nie. Zostaw w spokoju sterowniki, filtry. Podaj jakie masz ciśnienie paliwa na listwie.
Sprawdzić podciśnienie zegarem, sprawdzić egr ,sprawdzić poprawność temperatury w sterowniku sprawdzić ciśnienie paliwa. A potem jeżeli wszystko ok. To sprawdz kliny czy nie obcieło na wale i wałku.
Tak dla potomności pompka zasilana poprzez Sterownik LM317 + 2x 2N3055 przy napięciu 6V dobrze dysza pyli paliwo.
Witam, Pacjent jak w tytule. Historia powstania usterki nie znana. Po podłączeniu Lexi brak błędów w BSI (w parametrach sterownik silnika nie zablokowany), w sterowniku silnika jedynie błąd od termostatu. Silnik kręci, obroty widoczne w Lexi, iskra jest na wszystkich świecach, jest także sterowanie wtryskiwaczami, pompa paliwa działa i wytwarza ciśnienie...
Moim zdaniem przy wielokrotnej nieudanej próbie odpalenia powinny być błędy W BSi i sterowniku. Jeżeli jest ciśnienie paliwa to następne co można zrobić to sprawdzić napięcie na wtryskach czy sterownik je otwiera.
Zobacz czego zaczyna brakować jak faluje i gaśnie. Podłącz oscyloskop pod wtrysk, potem pod sygnał obrotomierza, Sprawdź co dzieje się z ciśnieniem paliwa.
Proponuję zajrzeć do tej pompy przed wymianą. Mogą być tak naprawdę 3 przyczyny a) elektronika - walnięty sterownik - raczej nie do naprawy, ewentualnie lepiej wymienić sterownik lub całą pompę b) przewody, o których pisałem pomiędzy sterownikiem i pompą c) słaba pompa tzn zużyta część robocza - problem z rozruchem to brak "siły" pompy by nabiła odpowiednie...
Ja tylko plakiem 1 min i jest ok, szkoda czasu na odpowietrzanie .Trzeba zrobić ciśnienie ,wszystko zalane ,Ty śmierdzisz paliwem , kto robił ten wie !
Bardzo częstą usterką w tym aucie jest awaria sterownika silnika. Wszelkie błędy związane z ciśnieniem paliwa (pada układ sterujący zaworem) w sterownikach BOSCH 0 281 001 892. Jedynym sposobem sprawdzenia jest podłączenie manometru zamiast jednego z wtryskiwaczy i porównanie wartości z tymi z komputera.
Ja bym to zrobił tak Wyjąć wtrysk i podłączyć do jego wtyczki zasilacz 12v z jakimś przyciskiem. Włączamy pompę paliwa żeby miał ciśnienie. Jeżeli za każdym razem jak naciskamy przycisk wtrysk podaje paliwo to znaczy, że jest sprawny. Jeżeli jest sprawny to możemy sprawdzić ciągłość przewodów do sterownika. Jak ciągłe to uszkodzony sterownik. Mimo wszystko...
Kolego siły niema musisz od czegoś zacząć. Sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie, nie pisałeś nic o wymianie filtra paliwa, może samo paliwo. Ostatnio miałem klienta z podobnymi objawami i okazało się że winny był sławny sterownik firmy Delco i jego pękający druk ale tam było mnóstwo losowych błędów. Jeżeli u Ciebie brak jest błędów to raczej wina będzie...
Jeśli ciśnienie spadnie dość nagle (albo uszkodzony czujnik ciśnienia wskaże że nagle spadło ciśnienie) to sterownik zablokuje ci pompę w celu ochrony silnika przed pożarem (myśląc że układ paliwowy się rozszczelnił). Być może nagłe wahania ciśnienia powodują że to sterownik ci odcina paliwo. Ja, przed dalszym poszukiwaniem usterek, sprawdził bym najpierw...
Wyczyści i zaadaptuj przepustnice, przy okazji wyciągnij wtryskiwacze i tez do czyszczenia (sprawdź ciśnienie paliwa). Jeśli błąd powraca na benzynie oznacza to ze jest problem z zasilaniem w paliwo często padają tam wtryskiwacze.
Czujnik ok najlepiej podmienić ,puścić bajpasy, jeśli to nie pomorze to podmienić sterownik ale obstawiam że to instalacja
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Czujnik temperatury paliwa jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia paliwa. Znajduje się on po lewej stronie silnika nad sterownikiem w zasobniku paliwa na samym środku pomiędzy 4 cewkami od kąta i dawki.
Witam Problem z silnikiem 1.6CRDI a dokładniej z doładowaniem. geometria turbo chodzi luźno tylko mam pytanie o gruszkę sterującą tą turbiną. Zauważyłem że w przeciwieństwie do grupy WAG gruszka turbiny jest w pozycji otwartej na max przy wyłączonym zapłonie i po odpaleniu również. To potwierdza zawór sterujący bo gdy wypnę wtyczkę z zaworu i sprawdzę...
Odpowietrzanie skrzyni korbowej jest drożne. Zaślepienie nie daje nic. Podciśnienie mierzy się przy kolanku od przewodu serwa hamulcowego, więc nie wiem skąd pomysły że to przed przepustnicą. Ani na wałkach, ani na szklankach nie widać żadnych śladów zużycia. Jutro sprawdzę czy przy obracaniu wałem za pomocą klucza coś syczy. Wtryskiwacze sprawne, wydajność...
Pełna wersja 18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction czyli kabelki , cewka pompowtryskiwacza, sterownik silnika (najczęściej to co napisałem w poprzednich postach) W celach edukacyjnych: Blok wartości mierzonych 023 (korekta momentu czasowego wysterowania elektrycznego pompowtryskiwacza) średnio wartość· zadana...
Czasami gdy się rusza ze swiateł traci moc brak reakcji na pedał gazu trzeba go pare razy nacisnąć przygazować i jest w porządku.Błąd ma zapisany w sterowniku niskie ciśnienie paliwa
Podaj kody błędów. Jaką ilość paliwa podaje sterownik w momencie kręcenia?(wartości mierzone grupa 001). Czym diagnozowałeś? Możesz nie mieć któregoś zasilania na sterownik i wtedy też paliwa nie poda. Coś licha ta diagnostyka. Błąd czujnika temperatury?? Czego? jest ich tam trzy.
Szukam kogoś kto ma komputer do citroena. Posiadam citroen C3 Picasso 1.6 HDI 90KM 2009 rok. Wyskakuje mi kumunikat ANTIPOLLUTION FAULT Był w warsztacie już został wymieniony zawór ciśnienia paliwa, wiązka od sterownika do zaworu, czujnik ciśnienia paliwa na listwie oraz został podmieniony na trochę sterownik silnika by sprawdzić czy to to Ale komunikat...
Sprawdz czy jest iskra czy podaje paliwo,może jakieś błędy.Kupiłeś auto z tą usterką?Może facet nie mógł odkręcić śruby tarczy albo bębna i coś tam spawał.Sprawdz czy nie ma wody tam gdzie sterownik silnika.
tłumik ciśnienie paliwo paliwo regulator ciśnienie ciśnienie paliwo układ paliwo ciśnienie paliwo
kabel zasilający grubość kabla naprawa zaworu zwrotnego delphi otwieranie
zmywarka bosch czujnik firmware ml2160
Budowa pieca gazowego dwufunkcyjnego – podzespoły, układy, wymienniki, zawory, marki Vaillant, Viessmann Gorenje IMC1200B – jak wyczyścić tył i układ wodny kostkarki, odkamienianie, czyszczenie dysz