Według mnie to nie pompa paliwa bo jak go odpalę to robię 100 km i chodzi normalnie bez żadnych przymuleń, szarpnięć i nie krztusi się. Jak na razie wymieniłem komputer i chodzi chwilowo normalnie zarówno na ciepłym silniku jak i na zimnym. Przed wymianom komputera miałem też problem z akumulatorem to znaczy jak postał dwa dni nie odpalany to akumulator...
I pewnie dodatkowo przepalona scieżka,typowa usterka w tym sterowniku powstająca podczas braku masy silnika.Wstaw zwykłe prostownicze,jedna na 1A (1N100X),druga 3A (1N540X)
Na początku też podobnie myślałem jednak działa to chyba inaczej. Rezystor podciągający do 5V jest na wyjściu bramki i w chwili włączenia zapłonu to właśnie on steruje tranzystorem przekaźnika (włącza go),a po ok. 2sek. powinien pojawić się stan wysoki (a nie ok. 2,2V) z procesora na wejściu bramki co na wyjściu da nam 0V wtedy całe napięcie odkłada...
Kiedys kumpel mial cos takiego (po zalaczeniu zaplonu wtryskiwacze caly czas laly), byl spalony tranzystor w sterowniku, a po za sterownikiem przekaznik (stopily sie styki w pozycji zalaczonej), ale znalazlem to zupelnie przypakowo, wiec za duzo Ci nie pomoge. Skoro reszta jest ok to tak jak wspomniales, procesor dziala, wiec pewnie jakis jeden upierdliwy...
przepływka wprowadza duże podciśnienie co spowoduje nadmierny wzrost podciśnienia w mikserze i w efekcie wyssiewanie zbyt dużych ilości gazu z parownika w stosunku do zassnego przez silnik powietrza bez przepływki będzie chodził normalnie tylko jak zapalisz przy -15? sterownik DIGIJET nie ma trybu awaryjnego - jak coś się zepsuje to pracuje nieprawidłowo...
Po prostu szukasz sterownika Digijet. jest kilku producentów-KEN lub Bosch. Są zamienne. Masy podepnij w jednym miejscu. ps-a może napraw stary?
Panowie. To co piszecie w postach było sprawdzane, np. przepływomierz był mierzony miernikiem i dodatkowo podmieniany. Pozostał mi do zbadania sterownik Digijet 030 906 021A. Gdybym posiadał schemat, to nie musiałbym robić tego po tzw. omacku. Dnia 20.06.2015 r. wykonam demontaż tego sterownika, być może elektronik coś zauważy bez schematu elektrycznego.
Cóż to by było na tyle - zamykam temat. Grzesty podpowiedział podanie masy na sam przekaźnik "z boku" - plus załączy się dopiero z przekręceniem kluczyka, więc powinno działać. Dla bezpieczeństwa wypada odłączyć teraz sterownik DIGIJET od połączenia, bo będzie dostawał przewodem ""zwrotnie" masę zamiast ją "wysyłać" na przekaźnik. I tu powtórzę za privem...
Zobacz w tej rozpisce, ale imo nie są zamienne, był digijet, a podstawiasz digifanta z regulacją lambda
Nieparwada. Jeżeli golf II 1,3 to stystem Digijet,którego sterownik NIE MA stałego plusa zasilania. Tylko za stacyjką.
Czyli masz Digifant (Digijet), kupiony sterownik powinien działać prawidłowo Zacznij od sprawdzenia rozrządu
Uparłeś się na sterownik , a sprawdzałeś czyjnik temperatury chłodziwa dla sterownika, jego przewody , może kostka ni podpięta? Czujnik wisi na pinie 2 sterownika.
dowiedz się czego brakuje - iskry czy paliwa jeśli iskry to sterownik zostaw w spokoju a zajmij się aparatem zapłonowym w Digijet zapłon żyje własnym życiem - nie ma udziału w życiu sterownika wtrysku
przy padniętym hallu sterownik normalnie włącza pompki na chwilę po włączeniu zapłonu (tylko raz) sterowniki do tego pasują każde od tego wtrysku (Digijet) ten co chodzi 20 min też jest padnięty i oczywiście masa i jeszcze raz masa
Sterownik podmieniłem.Bez zmian.Nadal po dłuższym staniu nie zapala.
jaka szkoda że już nie mam tego golfa bo bym jeszcze raz sprawdził aczkolwiek też miałem niezłe boje z tym Digijetem i moje wnioski z badania tego wtrysku są takie: - czujnik temp służy do korekcji czasu wtrysku przy rozruchu żeby podać odpowiednio wzbogaconą mieszankę dla zimnego silnika i właściwą dla ciepłego zanim się nie nagrzeje sonda i stąd trudność...
ten drugi sterownik jest od np audi 80 b3 więc na pewno nie do silnika 1.3 tylko od 1.8 Dodano po 5 takich szukaj Reference numbers: VW (VOLKSWAGEN) 030 906 021, 030906021 030 906 021 A, 030906021 A, 030906021A 030 906 021 J, 030906021 J, 030906021J 030 906 021 K, 030906021 K, 030906021K 030 997 021 X, 030997021 X, 030997021X SIEMENS 5WP 6 002, 5WP6...
Sterownik sie popsuł po spawaniu czy mechanice silnika. / / Dlaczego nie zmienisz sterownika przecierz nic nie trzeba kodować??
czujnik temp, przepływka i masa instalacji wtrysku (na kolektorze ssącym) do sprawdzenia podłącz miernik na sondę (najlepiej linijka LED) i zobacz co będzie pokazywał a potem może coś wymyślimy problem niewątpliwie tkwi w podawaniu paliwa więc zapłon sobie odpuść tym bardziej że sterownik silnika nie bierze udziału w jego sterowaniu
Znalazłem już sterownik i zamówiłem. A mam jeszcze jedno pytanko, dlaczego po długim okresie odstania zapala na sekundę?
Witam, Kupię zaprogramowaną kostkę 2732 (4kB = 4096 x 8bit) z wsadem do sterownika silnika 1.3 NZ (VW GOLF II) - DIGIJET TAN (wsad np. z tego tematu --> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... ). Oryginalnie jest kość AMD AM2732B (w załączniku zdjęcie podglądowe), ale podejrzewam, że każda inna o zgodnej specyfikacji podejdzie....
normalnie nie ma tzn digijet nie ma autodiagnostyki kiedyś czytałem o przystawce wpinanej między sterownik a instalkę i specjalny kompik zczytywał sygnały z czujników ale to raczej nieosiągalne więc zostaje miernik i szare komórki
digijet, digifant, k-jetronic to nazwy systemów wtrysku paliwa u ciebie na 100% jest digijet digijet nie ma samodiagnozy ani pamięci - sterownik dostaje prąd tylko po włączeniu zapłonu -nie ma drugiego stałego zasilania, nie steruje zapłonem tylko pobiera info o obrotach z modułu zapłonu (zapłon to całkowicieosobny układ jak w silnikach gaźnikowych)...
Był sprawdzany na innym akumulatorze, wyjętym z innego samochodu, o wiele większego 3.0 diesel. I także się rozładował, znaczy odpaliliśmy normalnie przejechał Golf może z 15 m zgasł i było po zabawie. To co piszesz o masie było sprawdzane, bo wszelkie przewody i kable zostały wymienione. Prostownik także jest sprawny. Mam takie pytanie, bo do tego...
Dziś sprawdziłem napięcie na sondzie i wyszły dziwne rzeczy. Po podłączeniu się pod czarny przewód sondy na rozgrzanym silniku i przekręceniu zapłonu napięcie wskazuje ok. 2V i cały czas spada, po odpaleniu silnika, wartość cały czas spada aż do momentu ok. 1.1V po czym zmienia się na wartość ok. 0,50 V, następ nie po przy gazowaniu napięcie się zaczyna...
Udało mi się wgrać paczkę d5h88v_8188-ota-eng.root.zip od tableta Impression ImPad 4113, tablet się uruchomił , jednak przycisk włącznika nie działa (fizycznie jest sprawny, mogę nim włączyć tablet) . Próbowałem firmware z podanego wyżej linku (ImPad 4113), jak też różne inne z tej samej strony (CTA-E07-11Z, CTA-E07-10Z, Digijet Jet Core 2) jednak te...
Witam, jeśli jałowe nie są we właściwym zakresie digijet zmienia dawkę paliwa (za małe RPM - zwiększa i jeśli zdąży zanim silnik zgaśnie to potem zmniejsza dawkę) i stąd bierze się bujanie i "mizerne efekty" ale w pewnym zakresie to działa Tak, sterownik zmienia dawkę paliwa, ale jest to raczej reakcja na sygnał z sondy lambda, niż na wartość obrotów....
Chodzi o ten procek ze sterownika silnika golf II 1,3. Każdy wie jak awaryny jest ten sterownik, i jak ciężko go dostać. Pytanie-gdzie to kupić, i czy to jest procek gotowy do wlutowania, czy trzeba go programować wcześniej?
Zgadza się silnik posiada Digijet pojemność 1.3 NZ Dodaje zdjęcie silnika http://obrazki.elektroda.pl/3692654200_1... oraz parownika http://obrazki.elektroda.pl/2814806800_1... i mam jeszcze pytanie czy to ns zdjęciu poniżej może być jakieś złącze diagnostyczne ?? http://obrazki.elektroda.pl/5734053000_1... jest ono podłączone...
Jak jesteś zdziwiony mocą to może wrzuć fotkę tego motora wtedy Ci powiemy jaki typ. 1.3 NZ ma wtrysk vw digijet czyli coś jak bosch L czy D jetronic czyli zapłon żyje swoim życiem a wtrysk swoim . 1.3 AAV ma wtrysk Mono-Motronic czyli niby jednopunkt ale technologicznie bardziej rozwinięty i tu sterownik steruje i zapłonem i wtryskiem. Przepraszam...
Tragedii nie ma, tych sterowników na szrotach całe sterty leża. Pompa też nie powinna cały czas pracować. Digijety padają przez kiepską masę między budą a silnikiem, w tych się jeszcze nigdy nie spotkałem z uszkodzeniem.
komputer digijet sterownik świetlówka sterownik sterownik sterownik frezarka
elektrozaczep brzeczy romet kierunkowskazy wkrętarki baterie parkside
MapFactor Navigator nie widzi map Niemiec i Polski Fiat Panda - Jak odblokować immobilizer?