Witam, sterownik nie dostaje poprawnego sygnału o otwarciu drzwi. Wydaje mi się, że ów "mechanik" wcale nie podłączył szarego przewodu ze sterownika do szaro-białego (popielato-białego) przewodu idącego do linii włączników krańcowych drzwi w samochodzie. Mini-ster plus jest sterownikiem z funkcją alarmu i bezwzględnie musi być podłączony do czujników...
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Sterownik zamka masz w drzwiach,tak?Kable silownika slave podpinasz do kabli zasilajacych silowniki oryginalne a sterowanie masami ze sterownika radiowego podpinasz do kabli sterujacych biegnacych od wkladki zamka do centralki fabrycznej.Jesli sterownik fabryczny zamka jest w drzwiach,nie musisz przechodzic przewodami przez przepust drzwiowy do kabiny(wszystko...
Sterownik nad lewym kolanem kierowcy. http://obrazki.elektroda.pl/6099247700_1... Zamykanie / otwieranie - sterowanie (masa) na przewodach niebieskim i niebiesko/pomarańczowym sterownika. Sprawdź czy jest zasilanie sterownika, masa, wszystkie połączenia między siłownikiem w drzwiach a sterownikiem, przelotki przewodów drzwi itd...
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
Więc gdzieś w tym sterowniku przy lewych drzwiach masz zwarcie, albo sam zrobiłeś zwarcie szukając po przewodach. Nara
Wspólny przewód LIN do wszystkich lusterek w drzwiach na jedna stronę, z drugimi drzwiami sterowniki łączy się CANem i ze sterownika idzie sygnał do wszystkich lusterek jednym przewodem LIN. Nie pamiętam tylko czy lustro rampowe nie jest na oddzielnym LINie Lustro szerokokątne jest razem połączone z głównym natomiast krawężnikowe osobno podłączone...
Do sprawdzenia: Styki w drzwiach wiązki przewodów (zaśniedziały styk) Wiązka przewodów (ułamany przewód) Mechanizm zamka (problem z silniczkiem, zacięcie mechanizmu, uszkodzenie przekładni) Sterownik raczej wykluczam, bo są to drzwi pasażera, a skoro się otwierają tylne to także nie są ustawienia. Apką w telefonie tego się nie da, trzeba się złapać...
w takim razie jezeli nikt nie wie ktorego z dolaczonych do zestawu schematow uzyc ( bo malo jest tematow o hrv) to chyba musze sprobowac po kolei wszystkie cztery mozliwosci bo i ktoras musi byc ok bo pewnych rzeczy nie rozumiem ( nie twierdze ze wasze informacje sa ogolnie nie zrozumiale ale ja takich rzeczy poprostu nie rozumiem tak jak pisalem :)...
Wygląda na to, że sygnał otwarcia drzwi kierowcy nie dociera do sterownika zamka centralnego. Powodem może być uszkodzenie mikrowyłącznika w zamku , albo bardziej prawdopodobne, ułamanie się przewodu w przelotce do drzwi co powoduje czasowe działanie i nie działanie.
Niebiesko/żółty kabel w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Zamykanie - masa Otwieranie - masa przez rezystor 180 Ω.
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
Tak w czerwonym jest plus , ale po zetknięciu przewodu niebieskiego z czerwonym otwiera się . w samochodzie nie słychać żadnej reakcji na naciśniecie przycisku na pilocie ani w sterowniku alarmu ani w sterowniku otwierania drzwi .
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
Proszę sprawdzić ciągłość połączeń linii CAN w komforcie. Miałem u siebie w warsztacie takie uszkodzenie w Passacie i to właśnie było przyczyną. Przy przerwaniu jednego z przewodów linii CAN sterowniki poszczególnych drzwi nie przechodzą do stanu stand by a w tym stanie pobór powinien wynosić ok 250 do 300mA
Czemu uparłeś się tak tych odczytów błędów? Nie przyszło ci do głowy by zajrzeć w bloki pomiarowe? Sterowników nie odpowiada sygnał zwrotny. Wygląda na to że brak jest jakiegoś sygnału gdy zamykasz zamki od środka. W tym aucie powinno być ryglowanie czyli zamek zamyka się na dwa razy przy zamykaniu z pilota lub kluczyka. Wtedy nie idzie otworzyć drzwi...
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
W nowszym tak jak starszym nie będzie oddzielnego sterownika zamka,szukaj po przewodach od drzwi kierowcy
Co do błędu 1562 to musisz sprawdzić w blokach pomiarowych czy widzi że są zamknięte/otwarte i czy widzi że są zaryglowane. Jaki masz nr modułu komfortu? Co do błędu 912 to musisz zobaczyć czy moduł komfortu widzi poprawnie sygnały z przełącznika od szyb. Możliwe problemy w przewodach idących do sterownika w drzwiach lub w samym sterowniku. Co do reszty...
Mam pytanie które kable sprawdzić by dowiedzieć się czy prąd z modułu do drzwi dochodzi ponieważ nie zamykają się z przodu Gdy odpinam kostkę między drzwiami są dwa plusy jeden duży pin drugi mały Sterownik jets sterowany masa czy plusem?? Może Plus Jest Stały??
Dokładnie taki sterownik potrzebujesz. Otwarcie drzwi kluczem w zamku nie rozbroi alarmu. Konieczne jest użycie pilota.
A przycisk na konsoli do sterowania zamkiem centalnym?? O ile pamiętam to w Scenicu niema siłownika master więc przewodów sterujących (blokujących) w drzwiach nie znajdziesz.
Kolor przewodów w przypadku pojazdów grupy PSA nie ma żadnego znaczenia. Kolory zmieniają się od czasu do czasu bez żadnej reguły. Dla identyfikacji przewodu posługujemy się nadrukowanymi na nich numerami lub częściej - lokalizacją w kostce. Interesujące Cię przewody wychodzą z 16-stykowej kostki sterownika drzwi, ze styków 14 i 3.
Opisane objawy wskazują na usterkę zamka w drzwiach kierowcy lub wiązki przewodów drzwi kierowcy. Sterownik BSI po "otwarciu" pilotem, nie otrzymuje informacji z drzwi, że został "otwarty" zamek.
Wyjąć z drzwi moduł sterownika i sprawdzić przekaźnik grzałki. Możliwe, że wypaliły się jego wyprowadzenia na płytce. Dobrze by było sprawdzić ciągłość przewodów od grzałki do modułu.
W Mondeo łączysz wg. schematu : sterowanie "plusem" Sterownik podłączasz do przewodów we wiązce drzwi kierowcy: biało/czarny - zamknij zółto/fioletowy - otwórz
Sterownik najlepiej umieści pod kierownicą a do drzwi pociągnąć tylko dwa przewody sterujące zamykaniem i otwieraniem. Przewody "żółty" i żółto-czarny" lutujesz razem z przewodem masowym od sterownika. Nie wiem po co przeciąłeś te przewody, połącz je ponownie i próbówka podpiętą do masy dotykaj do tych przewodów, jeżeli dobrze trafiłeś to zamki powinny...
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Jeśli poprzednia blokada się spaliła i to jest powodem jej wymiany na nową to może być uszkodzona kostka przy blokadzie lub uszkodzeniu uległa elektronika pralki. Wpierw warto zacząć od sprawdzenia przewodów biegnących od blokady do modułu elektronicznego. Jeśli przewody będą w porządku to sterownik do naprawy.
Myśle ze najszybciej bedzie użyć zwykłej kontrolki do ustalenia przewodów sterujących no i rozebrać do tego tapicerke drzwi kierowcy...:P
Sprawdzić zasilanie na sterownikach w drzwiach, sprawdzić przewody od CAN, spróbować odłączyć jeden ze sterowników z tych drzwi i sprawdzić czy komunikacja powróci z drugim sterownikiem który nie został odłączony. Masz brak zasilania, uszkodzony któryś ze sterowników lub przewody od CANa.
(at)tadeuszkumirek Większość samozwańczych naprawiaczy zaczyna od sterownika bo jak sprzęt nie działa to na pewno "padł sterownik". Akurat w tych zmywarkach to przeważnie ostatnia część, która się psuje. Wiązkę przewodów pod drzwiami sprawdziłeś dokładnie?
Nie bardzo już wiem oco ci chodzi oto ze nie chce ci się podłączyć przewodu do krancówki ?przecież masz schemat,a sprawa jest prosta albo podłącz przewód ze sterownika pod krancówke drzwi,lub lampkę oświetlenia wewnętrznego(oczywiście masa) ewentualnie jak będziesz chciał sobie robotę skrócić i nie zależy ci na funkcji uzbrajania podłącz go pod impuls...
Podłączyłem sterownik,działa wszystko.Problem w tym że sterownik po otworzeniu auta potrzebuje impulsu ze strony drzwi ze zostały otworzone.Inaczej zamyka mi auto automatycznie po ok 30 sekundach.Nie wiem do którego przewodu się podłączyć.Chodzi mi w którym miejscu i jaki kolor.Sterownik podłączony mam przy drzwiach kierowcy.Może mi ktoś pomoże?
WITAM przy drzwiach nic nie dotykaj !!! trzeba się podłączyć przy sterowniku centralnego u pasażera pod nogami nad głośnikiem!!! jak znajdę to podam ci kolory przewodów do rozcięcia a tym czasem wejdź na KLUB-BMW.pl i tam znajdziesz wszystko na temat tego auta. mam takie same!!
Przekaźniki w sterowniku sprawdź. W ogóle podepnij się do przewodów przy sterowniku.
Prawdopodobnie uszkodzony przewód, pomiędzy siłownikiem w drzwiach kierowcy, a sterownikiem. Podaj minus na jeden z dwóch przewodów,w tej oddzielnej kostce. Jak podasz na jeden to ma zamknąć,jak na drugi to otworzy. Rób to przy zamkniętych drzwiach/zamku. Jak zamknie /otworzy wszystkie to sterownik dobry,uszkodzenie siłownika lób przewodów,jak czegoś...
Chodzi mi o taśmę która łączy kamerę z monitorem, jak to przedłużyłeś i ile tam jest przewodów.
zacznij od oświetleń lampek itd. Osobiście myśle że te 87ma nie jest powodem problemu. To niewiele. Prawdopodobnym powodem może być sterownik zamka lub immo nie przechodzi w tryb idle z jakiegoś powodu. Przypadki podobne jakie ja miałem - uszkodzony przełacznik świateł, radio które źle podlączone nie przechodziło w idle, radio miało odwrotnie podłączony...
Witam, od dłuższego czasu szukam w necie wiedzy na temat centralnego zamka w Cytrynie C-15 - niestety bez skutku. Widać temat jest bardzo tajny wobec tego będę go musiał rozgryżć samodzielnie, i tu prośba o pomoc. Podłączyłem prosty sterownik z funkcją alarmu, wszystko działa jak trzeba, na białym i brązowym przewodzie pojawia się impuls masy itd. Odnalazłem...
robiłem juz te autko i nie musisz przeciągac przewodów poniewaz sterownik znajduje sie w drzwiach kierowcy wystarczy sie podpiąć do tych przewodów które sterują pozostałymi siłownikami typu slawei w drzwiach tez montujesz siłownik dwu przewodowy
prawdopodobnie w zamkach drzwi. We wiązce przewodów drzwi odszukaj przewód brązowo/biały to jest wyłącznik drzwiowy. Przewody te idą do sterownika zamka centralnego.
Podłącz jeszcze raz pod komputer tylko nie łącz się z modułem komfortu tylko z centralnym zamkiem. Jak się połączy to podłącz drzwi kierowcy połącz się ze sterownikiem. Skasuj błędy, poruszaj przewodami i zobacz jakie błędy wyjdą.
Sterowanie impulsami masy. 8-pinowe, białe złącze wiązki przewodów wychodzącej z drzwi kierowcy. Zamykanie - niebieski przewód, pin-6. Otwieranie - niebiesko/pomarańczowy przewód, pin-7.
To jest sterownik centralnego, zasadniczo. Schematów dużo jest w dziale download samochody. Sterowanie siłownikami jest na trzech przewodach. Czarny z żółtym, niebieskim i czerwonym, brązowy masa, czerwony plus. Sygnał z drzwi sterowanie minusem, brązowy z białym i brązowy z czerwonym paskiem. Masz chyba wypaśną wersję z alarmem.
jest tam siłownik Odetnij przewody siłownika z drzwi kierowcy i podłącz równolegle do przewodów siłownika drzwi pasażera.
Styki w drzwiach kierowcy sprawdzałem, pracuja prawidłowo.Wiązkę przewodów przechodzącą przez słupek drzwi otworzylem pod sterownikiem i tam zwierałem poszczególne przewody opierając się na kolorach w drzwiach.jest to samo - zamyka wszystkie drzwi lecz nie otwiera.Wszystko wskazuje na centralkę a nie wiem gdzie się znajduje.Chyba że jest jeszcze jakieś...
Montaż centralnego zamka Zamontowałem uniwersalny sterownik modemix w przednich lewych drzwiach. Czerwony 12v, czarny masa, żółto czarny i żółty też do masy. Biały do przewodu zamka i biało czarny do przewodu zamka. Sterowanie jest masą Drzwi z kluczyka się zamykają i otwierają tak też było przed montażem sterownika. Po montażu sterownika i podłączeniu...
Witam. Podłączyłem według schematu sterowanie masą. Wszystko działa,ale dopiero po odpięciu przewodów wychodzących z drzwi kierowcy w kolorze właśnie seledynowo-czarnym i brązowo-czarnym, które wcześniej były spięte razem w kostce. Jeśli nie odłączę przewodów z drzwi sterownik tylko zamyka raz wszystkie drzwi, po czym następuje koniec reakcji na sygnały...
mozesz podac 12v besposrednio na siłownik powinien sie zamknąc lub otworzyc (zaleznie gdzie podasz + a gdzie -) tylko napiecie podaj na chwile!!! ile przewodów wychodzi od siłownika w drzwiach kierowcy? a znalazłes po drodze przewodów jakis sterownik ? no i jaki to jest samochód?
Jeżeli chcesz to zrobić wkorzystując oryginalny pilot w kluczyku to musisz wstawić specjalny sterownik np. unster firmy amt. Posiada on wyjście sterujące z regulowanym czasem działania. Aktywowanie tego wyjścia odbywa się poprzez impuls masy z przewodu o siłownika w drzwiach kierowcy. Wyjście ze sterownika podpinasz do przewodu od funkcji komfort.Ustawiasz...
Co tam wysiadło w sterowniku? Zupełnie martwy? W czasie pracy-oczekiwania na zmierzch- tam coś się świeci? Jakaś kontrolka potwierdzająca życie? Z opisu aukcji niewiele wynika. Od tych zasuwanych drzwi jest jakaś linia kilka przewodów łącząca ze sterownikiem? Czy raczej sam sterownik daje tylko zasilanie jak dzień wstaje i wyłącza jak noc nastanie....
kup sterownik i podłącz go,w golfie3 sterowanie jest dwoma plusami na przewodach szarym zamknij i zielonym otwórz do złapania w kostkach przy wyjściu z kabiny do drzwi albo w wiązce w progu,jezeli masz sterownik z podpięciem pod kierunki to podpinasz się pod czarno-biały i czarno-zielony w wiązce wychodzacej z kolumny kierowniczej albo przy bezpiecznikach,krańcówki...
idź za przewodami od strony :sm15: drzwi
Ja walczyłem z Passatem B6, brak komunikacji ze sterownikiem tylnych lewych drzwi. Problemem przełamany przewód do przednich lewych.
Kabli puki co jeszcze żadnych nie sprawdzałem. Jedyne co, to sam silniczek z mechanizmem i błędy modułu oraz przyciski w pomiarach parametrów. W module drzwi kierowcy jak i pasażera jest ok - każdy przycisk ma reakcje. Dodano po 11 https://obrazki.elektroda.pl/8310636300_... Czy ktos jest w stanie stwierdzic do czego to sluzy? Jest...
Gdzie masz ten błąd? W module komfortu w CAN Gateway? Jeżeli masz w module komfortu to stawiam raczej na przerwany przewód od CAN pomiędzy sterownikiem w drzwiach a modułem komfortu. CAN Gateway tylko komunikuje się po CAN z modułem komfortu, z drzwiami nie ma komunikacji. Komunikacja między drzwiami a komfortem jest po CAN ale to już inne przewodu...
Nie, to nie wina gniazda OBD a raczej wina Delphi że się nie łączy z silnikiem. Tutaj komunikacja z silnikiem jest poprzez linię K a z resztą modułów za pomocą Can przez moduł centralnej elektryki tzw Bordnetz. Can używa 2 przewodów, tutaj jest jakieś zwarcie jednego z przewodów np. do masy lub któryś moduł sieje w komunikacji. CAN komfort to będą sterowniki...
Źle wnioskujesz, każde drzwi maj swój własny sterownik. A Ty mylisz panel lokalny ze sterownikiem. Od panelu z przyciskami w tapicerce do tego sterownika idzie mała biała kostka z 4 przewodami a dopiero wtedy ze sterownika wychodzą inne kostki z przewodami do innych szyb, zresztą naciskając przyciski od innych szyb w panelu na drzwiach to w tym sterowniku...
Całym zamkiem steruje ten układzik w uchwycie drzwi.
jeżeli Kupie ten sterownik i go zamontuje oraz z jednego kluczyka przełożę immo . To czy samochód bd odpalał oraz czy bd otwierał/zamykał drzwi z pilota ? Wyfrezowanie grota kluczyka i przełożenie transpondera immobilizera wystarczy aby "samochód zapalał". Musisz jednak mieć świadomość tego, że chińskie piloty typu "scyzoryk" nie są zbyt trwałe. Za...
Może ktoś powie, gdzie podłączyć otwieranie zamka. Otwieranie odbywa się na żółto-niebieskim przewodzie w wiązce przewodów drzwi kierowcy. Podaj impuls masy z dodatkowego sterownika przez rezystor 1 kΩ.
Witam. Zacznij od sprawdzenia przewodów w przelotce do drzwi, często się łamią.
W E39 jest na słupku prawych przednich drzwi ( pasażera) , trza zdjąć plastikową osłonka ozdobną.
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
Sterowanie zamka centralnego masz na przewodach wychodzących z drzwi kierowcy.Na pewno na dwóch przewodach i masami,ale nie pamiętam kolorów.Łatwo sprawdzić kontrolką.
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Witam< posiadam passata B6 2005 w drzwiach nie posiadam wiązki do podświetlenia po otwarciu drzwi,zakupiłem podświetlanie ale nie wiem pod jakie kable się wpiąć by po otwarciu drzwi podświetlanie się zaświeciło,czy może mi ktoś coś poradzić ?
po kablu to dochodze do sterownika na drzwiach co wchodzi do niego główma wiązka przewodów a od niego idzie sterowanie prawego lusterka i szyby
modół to sterownik,a kolega podpowiedział ci zebyś jak zakupisz sterownik z kluczykiem przeżucił transponder od immo,wiec czy tak czy tak to monataż sterownika by cie czekał,żeby wpiąć sterownik w twoje auto to jest kwestia 4 przewodów max.7 zasilanie - ,+ 12V sterowanie minus,minus dodatkowo; kierunki x2 krancówka drzwi Dodano po 2 i wez klinij gogle...
Otóż dzisiaj założyłem sterowanie ,orginalnie zamontowanym, centralnym zamkiem z pilota. Załozyłem mastera w drzwich kierowcy. I problem wyniknął nastepujacy. Podpiąłem sie centralką do pilota w przewody, które idą od drzwi kierowcy. Jest to masa podawana do sterownika cz po przekręceniu kluczyka. Jednak po podpięciu centralki pilota, centralny zgłupiał....
CameR, dzięki za schemat. Będę drążył dalej: jeśli dobrze czytam, sygnał otwarcia drzwi kierowcy to brązowo żółty przewód, który idzie z drzwi do modułu A6.30 (6 pin złącza T18A, przy samym module, po wtyczce zmienia kolor) A6.30 wg opisu to "sterownik centralnej skrzynki elektron" Żeby nie prowadzić przewodu do drzwi, chciałbym się wpiąć w wiązkę już...
Ja zakładałem taki sterownik wpiołem go w lewych drzwiach do dwóch przewodów przy modele. Sterowanie masą próbówka na 12v zapinasz do masy i dotykasz po kolei w kostce jeden zamyka a drugi otwiera tylko rygiel w drzwiach zamknij bo nie zadziała tragedii nie ma prosta sprawa a kierunki podobnie szukasz najprościej w wiązce co idzie na tył auta
Jak to pospinać, żeby działało jak fabryczny, bez stosowania jakiegoś chińskiego sterownika? Nie da się tego pospinać bez dołożenia sterownika. Potrzebujesz np.: https://obrazki.elektroda.pl/5426165700_... lub inny chiński uniwersalny sterownik centralnego zamka. https://obrazki.elektroda.pl/6464321900_... Podłączenia...
Sprawdz czy niema sterownika w drzwiach kierowcy
Siemka zakupiłem moduł taki jak w opisie no i mam problem bo nie wiem co twórca miał na myśli :P Przewód pomarańczowy podłącz do przewodu dodatniego siłownika zamka centralnego podczas zamykania drzwi przewód zielony podłącz do sterownika zamkiem ,
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
W ML możesz też podłączyć się sterowaniem impulsami [+] do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy: zielony i biały
Czyli to jest wersja prosta - TLC też taką miało Dziwne (albo oczywiste dla wszystkich tylko ja nie rozumiem), że na schemacie nie ma w drzwiach pasażera i tylnych, zaznaczonej masy. Bo masa przychodzi z tego sterownika w drzwiach kierowcy. Jak przyciski na drzwiach są w spoczynku to oba zaciski silnika są podłączone do drzwi kierowcy gdzie w stanie...
Problem polega na tym że w momencie rozruchu auta (włącznie rozrusznika) otwiera się przednia prawa szyba,efekt jest tym wyrażniejszy i częstszy jeśli są włączone jeszcze inne odbiorniki energii światła , kierunki ,wycieraczki itp.Czesto w czasie jazdy. Zjawisko to występuje nie zawsze ale coraz częściej! Może mi ktoś wyjaśni do czego służą połączenia...
Gdzieś między drzwiami kierowcy, a sterownikiem przecięty jest przewód otwierania. Musisz namierzyć gdzie i połączyć. Nadal twierdzę, że jest to zabawa dla kogoś zorientowanego w temacie.
Podłącz się do przewodów, które wychodzą do drzwi kierowcy. Są dwa sposoby. Bardziej zawiły dla początkujących (sterowanie masą i jej rozłączaniem). Podłączamy się do przewodu sterującego zamkiem: https://obrazki.elektroda.pl/9810568100_... oraz najczęściej stosowane sterowanie bezpośrednio silniczkiem siłownika w drzwiach kierowcy....
To jest schemat do 2 przewodowych kostek otwieranie zamykanie a w tej pandzie jest na 1 przewodzie zamykanie i otwieranie więc jedna pin w kostce jest Nie zrozumiałeś mojego wpisu. Podłącz sterowanie bezpośrednio do pinów "mikrosilnika" umieszczonego w kasecie zamka drzwi kierowcy. Jednocześnie przekaźnikami "odcinasz" przewody w "kierunku" fabrycznego...
Zamienic sterowanie z alarmu minusy przez przekaznik na plus i podpiac do zoltego i bialego przewodu wchodzacych do drzwi
Dziś rozebrałem drzwi od strony pasażera - tam znajduje się sterownik do zamka. Podłączając masę do przewodów sterujących zamykane są właśnie tylko te drzwi, żadne inne nie reagują. Podejrzewam uszkodzenie siłowników w pozostałych drzwiach lub uszkodzenie instalacji. Mam pytanko, czy będą pasować siłowniki z jakiejś innej hondy?? Te w drzwiach pasażera...
Jest jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia. Sterowanie centralnego zamka z alarmu jest pewnie podlaczone do przewodow idacych od silownika drzwi kierowcy. Jak masz schemat elektryczny to moglbys poszukac sterownika centralnego zamka i tam powinny byc wolne przewody do podlaczenia alarmu (albo isc po przewodach, zawsze sie gdzies dojdzie :-), z tego co...
coś 'prądu' pokazuje Bardzo precyzyjne określenie ! Nie mam pomysłu już co to może być. Użyj próbnika z żarówką 12V, minimum 5W. Podłącz ten próbnik do pinów "silniczka" w zamku i sprawdź czy żarówka "mruga" podczas zamykania/otwierania centralnego zamka. Oczywiście podczas testów wszystkie "drzwi zamknięte". W ten sposób testuj wiązkę przewodów od...
Ja bym wpiął nowy sterownik c.z. z pilotami mniej problemów mniej szukania koszt zakupu sterownika 50zł, pracy na 30min. Przewodów szukaj przy przednim słupku drzwi kierowcy.
Model auta jak w tytule Peugeot 206cc 1,6 z 2002r, a chcę podłączyć uniwersalny sterownik zamka, i tu problem bo na pinie 15 mam dwa przewody. Znalazłem jeszcze opcje podłączenia do przewodu w drzwiach. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... ..i spróbuję jeszcze tym sposobem
Musisz zmostkować przewody, które informują sterownik że drzwi są zamknięte(prawdopodobnie dwa przewody).
A nie łatwiej wziąć sterowanie z przewodów które idą do drzwi kierowcy?
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
Ja stosuje do takich rozwiazań SRP-01 firmy Zamel i instaluje to w puszce pod włącznikiem. Masz sterowanie lokalne za pomocą przycisków oraz centralne np przez przycisk przy drzwiach wyjściowych lub przez system alarmowy. Jezeli chcesz sterować kazdą roleta osobno zdalnie np systemem alarmowym lub sterownikiem lan to musisz każda rolete sprowadzić w...
Witam, Chciałbym podłączyć sterownik do centralnego zamka w Golfie IV. Przeszukałem fora, ale nie ma żadnych wartościowych informacji, dlatego założyłem temat. Z tego co wyczytałem są dwie opcje: 1. Podłączenie się do wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy do przewodów. 2. Podłączenie które nie wymaga wchodzenia do drzwi. Czy ktoś mógby wyjaśnić jak podłączyć...
Prawdopodobnie nie jest to sterownik zamka centralnego, a moduł zamka centralnego ze sterowaniem zarówno pilotami jak i z kluczyka w drzwiach. Kolory przewodów w takich sterownikach: - czarny to masa, czerwony to stałe +12V, - zielony i niebieski bezpośrednio do silniczków w siłownikach, - biały i brązowy do przełącznika siłownika (ów) master czyli...
Nie ma tam przewodów od zamknij otwórz. Ten sygnał idzie po can do sterownika w drzwiach kierowcy. Analogowe podłączenie tylko w drzwiach kierowcy.
w niektórych sterownikach zwarcie przewodu krańcówki do masy likwiduje funkcję dozbrajania,możesz spróbować tak zrobić,ale jeszcze sprawdż połaczenia ,kolor przewodu krańcówki w tym aucie to szary i powinien łapać wszystkie drzwi,możesz być żle wpiety.
W momencie zadziałania zamka centralnego posłuchaj, gdzie w środku auta odzywają się przekaźniki lub pompka. Tak jest najłatwiej. Dodano po 4 Najczęściej pompka jest razem ze sterownikiem. Do sterowania dojdziesz po przewodach z zamka, w drzwiach kierowcy. Kluczykiem otwieranie-zamykanie.
Gdy wkładam klucz w stacyjkę zamek głupieje słychać siłownik kilka razy pod rząd. Na 90% uszkodzony któryś z siłowników w drzwiach lub przewodów łączących drzwi z centralką zamka. Zintegrowany z zamkiem i siłownikiem, mikroswitch nie otrzymuje informacji o "zamknięciu" i kolejny raz próbuje "zamknąć". Może też być uszkodzona wiązka przewodów wychodzących...
Czy wymieniłeś już uszkodzone części (triak) na płytce sterownika? Nie zwieraj żadnych przewodów idących do blokady zamka. W załączniku część schematu dotycząca blokady zamka. Wg schematu wyłącznik w zamku drzwi zwiera końcówki L i C. Wtedy możliwe jest załączenie przez triak w module, napięcia na opornik w blokadzie (końcówka N) i podgrzanie za jego...
moduł sterowany jednym przewodem poleceń przewodem otwieranie drzwi jednym przyciskiem
cyfra moduł wiena mostek wyciek prądu
suszarka elektrolux suszarka elektrolux
Sterownik BLDC 500W 42V z AliExpress - Jak znaleźć? Instrukcja kotła Conica Green 25 S SI Turbo