Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
To może tak ma być, sterownik o bardzo małym zasięgu pilota ewentualnie coś z anteną (post #2)
Błąd 65535 oznacza ewidentnie uszkodzony sterownik - można naprawiać, ale taniej i szybciej jest wymienić na używany. Co do drugiego pytania to może być słaby akumulator.
Kup sobie zwykły sterownik np. bx 10 nie ma z nimi problemu.
O ile dobrze pamiętam to nawet podstawienie innego stera powinno zadziałać jeżeli chodzi o iskrę. Nawet bez synchro z immo bo ono blokuje kluczowanie wtryskiwaczy. Czyli wpinasz wtyke i sprawdzasz.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Z zeszytu serwisowego - Ustawienia podstawowe Funkcja ustawienia podstawowego musi zostać wykonana -po wymianie sterownika klimatyzacji j301 -wymianie silnika sterującego klapki temperatury v68 lub silnika sterującego klapki świeżego powietrza/obiegowego v154 Wybierz funkcję ustawienia podstawowe i wyświetl grupę numer 001 Silnik sterujący klapki temperatury...
Witam, Jak sprawdzić do którego podłączyć sterownik. Chociażby kontrolką zrobioną z żarówki samochodowej podłączonej jedną stroną do masy auta. Pozdrawiam.
Witam, stałem się posiadaczem Fabii 1,4 16V BBY i od razu problemy, dlatego proszę o informację i pomoc. Po włączeniu klimatyzacji wentylatory się nie włączają, choć klima działa. Po osiągnięciu temperatury pracy wentylatory też się nie włączają. Po dłuższej chwili włącza się jedynie mały wentylator. Wygląda tak jakby ten duży w ogóle się nie załączał....
Do tego sterownik silnika, może jeszcze jakiś inny (LPG, komfort), a dwuletni akumulator może być już w kiepskim stanie. Dużo zależy od tego, jaki był charakter użytkowania auta.
sprawdz zasilania na sterownik na poczatek
chodzi o zdławienie jakiejs składowej powstającej w momencie wyłaczania sie wtentylatora która powoduje przepiecie w zasilaniu i pada właśnie sterownik ABS-u dokładnie nie wiem co jest przyczyną ale to parwda,wpinasz taki dławik szeregowo w czerwony kabel zasilania wentylatora najlepiej w skrzyneczce na akumulatorze, to naprawde działa
Jaki sterownik silnika tam masz , jak gaśnie jest komunikacja ze sterownikiem , wiązka sprawdzona ? Jak gaśnie ?
Oporność grzałki zainstalowanej sondy zmierzyłeś ? Zobaczyłeś w programie jaką widzi sterownik silnika ? Chyba blok 41. Nie pamiętam .
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Mimo diagnozy i zaproponowanej przez mechanika wymiany tylnej belki przy stanie licznika 145 tys. km, problem się utrzymywał. Diagnozy w tym przypadku nie było żadnej. Bo, nie wiadomo jak został opisany błąd ,czy usterka obwodu czy sygnału a to cholernie ważne. Po drugie nie było, a nawet pewnie nie zostało zaproponowane sprawdzenie sygnału na wykresie...
Jak masz reakcję zamknij otwórz, to nie musisz dawać rezystora. Swój sterownik łączysz według schematu F2 biały podłączasz do jednego przewodu, biało czarny do drugiego przewodu, które znalazłeś, jak będzie działało odwrotnie, zamieniasz miejscami.
29f400bt d gory w programator i ogien
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
Spróbuj po zamknięciu lub otwarciu szyb potrzymać przełącznik jeszcze kilka sekund w pozycji zamknij lub otwórz. Może sterownik wejdzie we właściwy tryb.
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
Syrena jest pod maską a sterownik jest najbliżej montowany bezpieczników czasami pod zegarami. Instrukcja obsługi tego alarmu. 1039100
Po pierwsze, to zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po drugie, w tym modelu sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na określonym cylindrze, nie tylko błąd zbyt bogatej mieszanki
Sterownik silnika nie ma info o obciążeniu alternatora. Najczęściej urwany przewód przy kostce pod rozrusznikem.
Mógłbyś napisać z czego odczytane są te błędy. Patrząc na ten log to pewnie z modułu centralnej elektryki. Ten moduł w tym aucie robi za bramkę CAN - to przez niego idzie cała komunikacja. Tutaj wystarczy że jeden sterownik jest uszkodzony i reszta nie będzie miała komunikacji. Skoro auto zapala i gaśnie to raczej zasilanie sterownika silnika jest a...
Schemat od Polo ale to jedno i to samo jeżeli chodzi o sterownik silnika. Zwróć uwagę na przekaźnik J271 (ma różne oznaczenia w zależności od kodu silnika i rocznika: 100, 103, 109 , 429), gniazdo nr 10 lub 15 - dolny rząd, pierwszy z lewej (10), pierwszy z prawej (15). Przekaźniki są nad nogami kierowcy. Ten przekaźnik zasila wtryski, cewki zapłonowe...
Do kasowania crash daty z tego rocznika chyba sprzet z allegro nie podejdzie musisz przeczytac na obudowie sterownika jego oznaczenia i wtedy szukac czy sie to uda, po drugie nie kazdy samochod z grupy volkswagena da sie zrobic przez zlacze wiec to kolejna przeszkoda. Musisz znalezcv kogos kto sie zajmuje konkretnie naprawa poduszek lub kupic identyczny...
Jarbzyk , proponuje odebrać sterownik z rąk amatora który próbuje Ci go naprawić. Błąd 65535 świadczy o tym że we wsadzie jest już nieźle namieszane więc może się okazać że po tym kolesiu nie będzie co naprawiać a nie mając oryginału będziesz musiał kupić jeszcze z 10 sterowników zanim trafisz na ten właściwy. Błąd 1224 świadczy o tym że sterownik...
Co chcesz zrobić ??? podłączyć jakiś alarm , sterownik ????. Jeżeli ma być dokładana centralka to podepnij przewód od domykania w przewód zamknięcia i tyle .
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Skoro nie palą sie kontrolki to sterownik zablokowany przez immo. Zacznij od dokłądnego sprawdzenia bezpieczników, zobacz czy są w odpowiedznich miejscach. W jakich okolicznościach nastąpiła usterka????
Trzeba sobie wybrać sterownik klimatyzacji 08-HVAC, jak już będzie wybrany to na dole powinien być Output Tests-03 jak dobrze kojarzę. I tam w tych testach, kolejno wykonuję się testy klap. Da się tam podejrzeć, czy dana klapa pracuje w pełnym zakresie. Natomiast jak potrzebujesz podejrzeć aktualną pozycję klapy, to trzeba sobie wybrać Meas. Blocks-08....
Wymontowanie i sprawdzenie omomierzem czy płynnie sygnał pozycji zmienia się od ok 0,5 V do 4,5 V przy zasilaniu 5V. Tam jest podkówka/potencjometr liniowa przeważnie około 5 kohm (4,7 kohm). Dzięki niej sterownik wie w jakiej pozycji jest klapa (sygnał jest konwertowany na wartość 0-255). Do prawidłowego działania musi zmieniać się liniowo bez skoków...
Zmień cewki ze sobą na cylindrach 1-2 oraz 3-4. Zobacz czy błędy braku zapłonu przejdą na cylindry 2 i 4. Ostanie dwa błędy masz ze sobą powiązane - brak komunikacji licznika z ECU przez co zablokowane jest ECU. Reszta błędów może mieć przyczynę w instalacji LPG ale pamiętaj że brak zapłonu nie oznacza braku iskry - może nie być podawanego paliwa a...
U mnie przelutowanie nie pomogło, ale udało się trafić sterownik na a...o co wydawało mi się niemożliwe. Życzę powodzenia w naprawie.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
A jaki posiadasz sprzęt do tego?
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Ten brązowy kabelek przy klemie minusowej akumulatora powinien też iść do centralki LPG, sprawdź go dokładnie czy nie jest oberwany/złamany przy zakuciu na klemie. Tak, ten czarny sterownik na zdjęciu z pierwszego postu to centralka LPG. Tu masz instrukcje ze schematem (str. 4) https://www.ac.com.pl/pl-serwisy-materia...
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Wie ktos moze gdzie Skoda Fabia ma sterownik AIRBAG (tzw. sensor)??? Prosze pomozcie mi :|
Nie prościej kupić nowy sterownik centralnego zamka?Zrobisz jedno za chwilę wysiądzie następne. Dodano po 2 Chyba zdecyduję się na odcięcie sygnalizacji świetlnej, tylko nie wiem które kable odłączyć ? Sprawdz kontrolką jak zamkniesz samochód na których mruga wydaj mi się,że to będzie niebieski przewód.Chociaż powinien być brązowy.
Witam mam pytanie jak zdemontować i wyjąć sterownik ABS w Skodzie Fabia? Sterownik zamontowany w aucie fabrycznie jak go wyjąć? Czy jest jakiś patent na demontaż sterownika czy trzeba silnik odkręcić żeby go wyjąć? Elektronika uszkodzona trzeba ja wymienić. Proszę o pomoc.
wiązki też trzeba dołożyć i niejestem pewien czy ten sterownik będzie chciał to wspomaganie czytać bo jak mi sie wydaje też jest inny dla mnie robota absolutnie niewarta swieczki wiele kłopotów za zbyt wiele pieniedzy w beisiku nawet uszczelke pod pokrywą silnika dawali tylko połowe
jeżeli pali się kontrolka airbag, a w airbagu czysto, to kazdy myślący odpytuje na pamięć błędów zestaw deski rozdzielczej ( slowo adresowe 17) czy szafa widzi sterownik jaśków, i interfejs napędu szyny danych ( slowo adresowe 19), czyli czy CAN sie o coś nie drze. Za taką zarąbiastą poradę powinieneś walnąć z 500pkt i z 20 pomógł, ale obejdzie się.
Kolego T_E_D_I jak możesz to napisz czy do wymiany wiązki używałeś przewodów typowo samochodowych czy innych (jakich) i gdzie kupiłeś. Co do samej wiązki to sprawdził bym jednak jeszcze raz same przewody i ich połączenia, w końcu nawet najlepszy elektryk zawsze może się pomylić. Potem jak kolega Miand napisał bezpieczniki. Przecież odłączenie komputera...
fabia sterownik sterownik silnika fabia sterownik skoda fabia
przetwornica podtrzyma repeater re200 samsung galaxy hotspot
sinotrack st901 migomat schemat przełącznika
Samsung RSH1DTMH1 - Zamrażarka nie mrozi, temperatura +15°C Podłączenie trzech grzałek do przełącznika warstwowego z 6 stykami