Witam zakupiłem alarm stig 05 podlaczylem sterownie centralnym z pilota , syrenke itp i wszystko ok , problem zaczyna sie przy kierunkach , mianowicie chodzi oto że od centalki alarmu idzie jeden bialy przewod , (w czasie naciskania na pilocie otwierania lub zamykania nadaje plus), w opisie montazu w vectrze b jest napisane zeby wpiac sie w przewod...
Witam, Citroen C4 Grand Picasso 1.8 16v 2007r. Problem polega na tym, ze nie wazne jaki kierunek nawiewu wybiore, leci ze wszystkich kierunkow po troche. Do tej pory wymienione: Panel klimy z lewej i prawej strony, sterownik klimatyzacji pod schowkiem, silniczek nastawu kierunkow, sprawdzone pozostale silniczki, wszystkie pracuja poprawnie, sprawdzone...
...że trąbi przy zamknięciu??? tak , innym trabi przy zamykaniu samochodu(uzbrajaniu alarmu) u mnie to samo , tez przy zamykaniu to nie jest takie ciagle trabienie tylko krótkie trabniecia , takie krotkie jak miganie kierunkow przy uzbrajaniu
Witam.Zalozylem sobie sterownik noxon t3 do fabrycznego centrala w astrze 1 i chcialbym wiedziec czy moge do tego podlaczyc syrene od alarmu.Alarmu w samochodzie nie mam ale mam stara syrene od innego samochodu i chcialbym jej uzyc.Czy jest taka mozliwosc jesli tak jak mialbym to zrobic.Syrena ma cztery kable czarny i czerwony to zasilanie z dwoch pozostalych...
wszystkie informacje odnosnie budowy plotera jego sterownikow znajduja sie na cnc.info.pl co do ruchu na biegu jalowym to jest to przejazd swobodny w kazdym z kierunkow dla kazdej z osi PODCZAS GDY WRZECIONO NIE OBRABIA PRZEDMIOTU tzn gdy np przejezdza z jednego punktu pracy do drugiego z tym ze predkosc ta zalezy od programisty G-kodu predkosc jaka...
Witam was. Jestem użytkownikiem toyoty avensis 98 1,6 benzyna i od jakiegos czasu nie mam w niej zamka centralnego. Zagladalem pod kolumne kierownicy i wiem ktory przekaznik jest od kierunkow a ktory od centralnego i wiem ze jest cos nie tak z calym mechanizmem do ktorego jest polaczony przekaznik od zamka centralnego chce go wymienic bo wiem ze sa...
No i nie powiedziałeś/aś , czy ważny jest również kierunek obrotów. Powiedziales ;) A kierunek chce sterowac stycznikami wiec sadze ze odczyt predkosci czy to w lewo czy w prawo zawsze moze byc taki sam. Bo jakby sterownik mial miec jeszcze inf od odczytu predkosci to ttrzeba by bylo jakis podwojny uklad kombinowac. A silnik bedzie zwykly pewnie ~900...
m am zamontowany uniwersalny central w oplu calibrze, od pewnego czasu nie chce zamykac drzwi ,ale otwiera tylko po jednej stronie . j ak wczesniej było sygnalizowanie zamykanie drzwi jednym błysnieciem kierunkow i 2x otwarcie to teraz przy probie zamkniecia kierunki 3x migaja a przy otwieraniu tak jak było 2x . r ozebrałem sterownik sprawdzilem przekazniki...
Witam wszystkich i mam pytanko byc moze ktos sie z tym problemem borykał???Bo ja niestety jestem juz w kropce mysli a wiec kiedy rano odpalam samochod wszystko jest ok...ale problem sie zaczyna po jakims czasie 10-15 min.Po pierwsze swieci mi sie calutki czas ESP zaczynaja mi zanikac kierunkowskazy sygnał dzwiekowy wycieraczki oraz sterowanie szybami...
prezes5000 jest najblizej prawdy i sadze ze nie mial czasu rozwinac tematu a wiec te 2 kabelki to faktycznie wejscie sterownika c-z sterowany jest na 99% masami tzn jezeli podasz na ktorekolwiek z tych wejsc mase to sterownik albo wsunie albo wysunie rygle w zadnym wypadku nie wolno do tych przewodow podlaczac jakichkolwiek wysokopradowych odbiornikow...
z tego co sie orietuje a pracujew warsztacie samochodowym jako elektromechanik takie ustrojstwa montuje na codzien sadzac po tych fotkach jest to starszy model radiowego sterownika centralnego zamka nie jest to uzadzenie zmienno kodowe awiec tu sie nie programuje pilotow one pracuja na pewnej czestotliwosci a jezeli chcesz dopasowac pilota podobnego...
Podłączę się do tematu. Konstruuję sterownik silnika prądu stałego - serwonapęd. W tym momencie mam gotowe podprogramy: - odczyt pozycji z enkodera - regulator PID (nie działa tak jakbym chciał, albo potrzebny jest tuning parametrów albo mam gdzieś błąd w kodzie) W tym momencie silnik lubi oscylować wokół pozycji zadanej. W tym momencie stanąłem na...
Prawdopodobnie w gnieździe 13pin był przełącznik (czujnik podłączenia wtyczki), który w jakiś sposób ominąłeś i dla sterownika (modułu) haka została informacja, że wtyczka jest stale podłączona. Takie gniazda stosuje się też w celu dezaktywacji czujników cofania. https://obrazki.elektroda.pl/5085339400_...
Z tego jednego przewodu(z centralki) na kierunki musisz podłączyć dwie diody jedną na lewą stronę drugą na prawą .
Przewody w wiązce kierownicy, z włącznika kierunkowskazow. Potrzebny bedzie przekaznik dwu torowy, albo dwie diody prostownicze minimum 5'cio amperowe.
F47 - 25A Wyżej masz link do bezpieczników. Twój model to pierwszy z góry.
Kierunki to czarno/zielony i czarno/biały, jak nie ma na centralce zamka to wiazka w lewym progu
I-BUS gdzieś zwarty.Któryś sterownik może być uszkodzony.
Jeśli to jest po wymianie silnika. Sprawdź masę silnik karoseria może nie została zamontowana / skręcona prawidłowo lub jest zardzewiała. Sugestie. 1. Naciąg paska wieloklinowego lub zużycie 2. Brak masy na jednej z lamp tylnych. Jeśli problem występuje tylko po podpięciu przyczepki lub na światłach awaryjnych - uszkodzenie sterowania gniazda przyczepki....
Kolega miał to samo!Podobno tam są dwa sterowniki jeden do silnika a drugi do reszty urządzeń(nie wiem nie widziałem)Wiem że podmienił i działa wszystko,ale moze być parę innych powodów.Jak chcesz to moge się dowiedzieć dokładnie.Pisz na GG1744139.Pozdrawiam.
Powiem szczerze tak: nigdy nie zastanawiałem się czy w moim samochodzie do awaryjnych świateł i kierunkowskazów używane są te same żarówki, więc w tym temacie niech sie ktoś wypowie kto zna zgadnienia samochodowe lepiej i czy w samochodzie gdzie to chcesz wykorzystać do sterowania jest/będzie użyty komputer czy sterownik - jaki, czy nie? W chwili wolnej...
Szukaj schematu pojazdu, przecież nazwę i model masz. Schemat obwodu kierunkowskazów, jeśli to nie udziwniona wersja amerykańska lub przerywacz nie siedzi gdzieś w jakimś sterowniku, to zasilanie --> przerywacz kierunkowskazów (dwu lub trzy pinowy) --> wyłącznik kierunkowskazów --> kierunkowskazy --> masa. Jeśli to wersja amerykańska i ma pozycję w...
Ewidentnie jest obniżone napięcie na pinie 11 czyli zwarcie z masą, i teraz najtrudniejsze pytanie gdzie to może siedzieć 😕🙄 Tak tego nie sprawdzisz.Sprawdź między masą a tym pinem omomierzem.Jak chcesz widzieć co tam się dzieje to tylko oscyloskop.A jak będzie zwarcie to niekoniecznie we wiązce tylko któryś sterownik może być padnięty.Trzeba...
Poniżej schemacik uzupełniony, przekaźnik dowolny z cewką na 12V.
Można zdecydowanie łatwiej, na 1 przekaźniku. Cewkę przekaźnika łączymy równolegle z silniczkami siłowników a styki wykorzystujemy do podłączenia kierunków, po co kombinować na siłę? Oczywiście stosujemy przekaźnik bez diody wewnętrznej. pozdro ja też mam taki problem jak rolls, więc jakbyś mógł to narysować i wrzucić naforum to byłoby spox !!!
Witam, przez diody np. 1N4007. Potrzebne Ci są 2 sztuki (jeśli masz oddzielne sterowanie prawej i lewej strony) otóż dioda bedzie zatrzymywać prąd (nie popłynie do sterownika zamka) w przypadku np. włączonych awaryjnych a przepuszczać prąd np. przy zamykaniu drzwi pilotem. Pozdrawiam
biały i brązowy w sterowniku centralnego zamka służy do podłączenia do centralki alarmowej , po zwarciu tych przewodów do masy, powinien zamykać sie zamek i otwierać ,pozdrawiam http://obrazki.elektroda.net/80_12508001...
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Bo go nie znajdziesz - kierunkowskazy są w sterowniku oświetlanie. Mozna go diagnozować komputerem.
Musisz rozebrać maskownice panelu drzwi -zobaczyć złączki od sterownika zasilania zamka -przelutować - sprawdzić kostkę sterowania szyb i zamków w tych drzwiach -wejść w vag obd -zobaczyć stan sterownia zamkami jak jest zakodowany W niektórych modelach byl taki wariant iż po awarii zamka to po wlaczeniu centralki jeden zamek było odblokowany i trzeba...
przewody NA PEWNO znajdziesz przy wtyczce WŁĄCZNIKA świateł awaryjnych. Z twojego sterownika CZ powinny wychodzić 2 kabelki sygnalizacyjne +12V i podłączasz je pod 2 kabelki kierunkowskazów (strona L i P).
pod wyłącznikiem świateł masz moduł,w starych postach masz podane kolory,przecinasz przewód idący z modułu i zakładasz w niego w szereg diodę 3A tak,żeby plus szedł od modułu do kierunkowskazu ale nie wracał Dodano po 17 mam nadzieję,że przydała się rozpiska montażowa którą kiedyś umiesciłem,a co do odcięcia to opanowałem już sterownik w dieslach,jest...
1. Nie ma instrukcji? Moze to masa? Moze antena? Jaki to sterownik? 2. Czy ten sterownik napewno ma mozliwosc podlaczenia kierunkow? Cos mi sie wydaje, ze te 2 przewody ktore ci zostaly sa do sterowania zamkami innym poziomem.
Jak golas to na canie "wisi" sterownik silnika,licznik i jak się nie mylę centralna elektryka-może to jest siewca złego?
1. Biorę się za budowę porstego sterownika LED na atmega48. Urządzenie ma m. in. reagować na włączanie kierunkowskazów i światła STOP w motorze. Nie znam się za bardzo na motorach, ale o co chodzi z tymi trzystykowymi żarówkami kierunkowskazu? To system "amerykański" - żółte pozycyjne i migają jako kierunkowskazy? Jak podłączyć przełącznik kierunkowskazów...
Jesli otrzymałęs pomoc wypadało by kliknac pomógł ;-) jesli chodzi o sterowanie c.zamkiem z pilota to sprawdz czy zasilanie czy masz na sterownik c.zamka, i sprawna bateryjke w pilocie ;-)
Na zgaszonym nie ma kontroli sprawności żarówki. Odpalasz, włączasz kierunek, sterownik sprawdza kilka mrugnięć, stwierdza, że coś nie tak i odłącza obwód. Po zgaszeniu i uśpieniu BSI zapomina o niesprawnej żarówce i testuje od nowa. Jak działają awaryjne na wyłączonym zapłonie i po uruchomieniu silnika ( włączeniu zapłonu) ? Który to 3008 pierwsza...
zielonym i niebieskim wysteruj przekaźnik
to jest nowe vito i ma skrzynke bezp. w komorze silnika. Pod kirownica to mialy starsze wersje. Z tego co wiem to juz komunikacja CAN. Pod kirownica nic nie ma. Brak lewej strony kierunkow. podobno jest do wymiany ten sterownik. Jestem w trakcie przerabiania tego na zwykly elektroniczny przerywacz. Dam znac pozniej jak sprawa wyglada.
Masz jakiś dokładany alarm lub sterownik zamka na pilota?
No właśnie. I to jest już zupełnie niedopuszczalne, bo to amerykański standard. Tobie nie potrzebny żaden sterownik, tylko połączenie bezpośrednio do świateł. Zapobiegawczo możesz dać diody, żeby jakieś prądy nie "błądziły". Ewentualnie panel pozycja/stop mozesz zrobić na jednym i pozycje zasilać przez rezystor (sterownik PWM jak ma być elegancko),...
A masz tam jakiś alarm lub sterownik centralnego zamka zmontowany, jeśli tak to spróbuj odpiąć dodatkowe urządzenie, bo może w nim jest problem, jeśli nie posiadasz nic dodatkowego, to musisz ustalić, w której części instalacji występuje problem w przedniej czy tylnej.
Przekaźnik odpowiedzialny za sterowanie kierunkowskazem znajduje się na płytce sterownika (jak napisałeś - puszki) centralnego zamka. Zazwyczaj stosowane są dwa (L i P) lub jeden i dwie diody odpowiedzialne za rozdział L i P strony. Może być też jeden dwutorowy
Sterowanie z modułu kontroli świateł, a on jest zawiadywany przez CAN. Albo przekodować sterownik, żeby kierunkowskaz nie działał jako pozycyjne albo wymiana modułu.
Sterownik powinien charakterystycznie pykać (załączają się w nim przekaźniczki) podczas zamykania 1 i otwierania 2 razy Dodano po 1 Najpierw trzeba ustalić czy to nie wada tych przekaźniczków Dodano po 3 Jeżeli jest wszystko ok. to znaczyło by, że albo nastąpiła przerwa albo kierunki nigdy nie były podłączone, bo centralny możesz mieć oryginał ale sterownik...
Brak masy w tylnej lampie,sterownik wykrywa niewłaściwe obciążenie przez to.Możliwe też że jest wciśnięty klawisz "jazda z przyczepą",lub błędnie podpięte światło trzeciego stopu.
To sterownik zamka centralnego do sterowania kluczykiem. Potrzebujesz zlokalizować sterownik radiowy. Podobna obudowa ale ma kawałek przewodu (antenkę) Nasłuchuj w chwili gdy uruchamiasz pilotem i kierunkowskazy migają. Wtedy w tym radiowym sterowniku powinien być słyszalny przekaźnik uruchamiający kierunki. Sterownik radiowy jest połączony z tym sterownikiem...
Odkopuję ten temat, bo mam bardzo podobny problem - Octavia 2 FL 2009 kombi, 1,9 TDI BXE Kontrolka lewego kierunkowskazu miga razem z prawą przy włączeniu prawego kierunkowskazu. Świeci się jednak dużo słabiej. Czasami jarzy się ciągle po włączeniu zapłonu, przed odpaleniem silnika. Czasem pojawia się delikatnie podczas jazdy. Po jakimś czasie gaśnie....
W sterowniku wspinasz się w pin 34 i 50, potem potrzeba aktywować przez OBD... Jak masz pytania, pisz. Ps. Napisz, jak ogarnąłeś język polski?
Obstawiam, że kierunkowskazy są sterowane osobno: lewy-prawy, a skoro przód jest OK a tylko tył szwankuje to zbadałbym czy jest przejście masy (minusa) od tylnych świateł w kierunku gdzie ma być podłączony (może do masy nadwozia). Jeżeli przód jest OK a tył szwankuje to zwykle nasuwa się do głowy skrzynka bezpieczników w bagażniku jak ma wiele innych...
kontrolka kierunkow zmiana kierunkow sterownik sterownik frezarka
zasilacz panasonic martwy visio microsoft macromedia flash player
medion md30445 stacja lutownicza
Korozja styków w akumulatorze Xbox: przyczyny i zapobieganie Czujnik temperatury LM335 - zasada działania i zastosowanie