Immo w sterowniku potrzebny kluczyk i sterownik zapinasz sterownik potem przekładasz transponder z nowego kluczyka do starego i odpalasz starym kluczykiem. I po kłopocie bo stacyjka zostaje stara:)
Pojechać możesz bez butowania. Błąd wyskoczy napewno.
Obydwie cewki przekaznika zespolonego dostają zasilanie 12+ po 15 / kluczyku/ , wróć do sprawdzenia zasilania sterownika po kluczyku , pin 27.
Zaprogramować nowy TP do kluczyka. Stacyjki też nie musisz wmieniać ,na podstawie innego zamka można nawet na odległośc klucz naciąć.
Sprawdz czy masz stały plus 12V , bez kluczyka , na pinie B20 sterownika. Po kluczyku na pinie D8.
W vw w silniczku jest sterownik. Ominąłeś go i dlatego nie działa. Nie ma sygnału z zamka, bo on trafia do silniczka i dalej. We wtyczce od zamka masz 6 albo 8 pinów od sterowania zamkiem, mikrostyków i oświetlenia wnętrza. Znajdź dwa od zamykania i otwierania kluczykiem.
Toyota Yaris 1999-2005 ma transponder 4C. Chiński klon ZEDBULL nie pomoże w zakodowaniu tego transpondera.
Wlutuj starą pamięć EEPROM (95160) do nowego sterownika. To raczej najszybsza droga. Samym pp2000 nie dokodujesz klucza, musisz mieć kod PIN nowego sterownika i niezakodowany kluczyk (transponder).
Tak,istnieje.. Ale najprawdopodobniej bedziesz też musiał też ustawić kodowanie sterownika,no chyba że ten nowy co masz jest ze samochodu o identycznym wyposażeniu. Poproś kogoś kto ma urządzenie diagnostyczne do VW,poskłada ci to do kupy.
Raczej sam sterownik i kluczyk Ci nic nie pomoże. Chyba ze przerzucisz immo. Jezeli masz zasilanie na sterowniku a wywala Ci brak komunikacji to wymontuj sterownik i daj go komus kto to ogarnie .. Jaki symbol sterownika ?
zamontuj uniwersalny sterownik centralnego
Licznik plus sterownik silnika plus kluczyk aby pestka immo była
Czyli pewnie taka kombinacja jak wyżej pisałem, najtaniej i najszybciej przełożyć pastylkę.
A i jak odlaczyc syrenę alarmu na czas czyszczenia wtyków sterownika.?kluczyka nie mam a pod napięciem lepiej w elektryce nie grzebać.
Zazwyczaj przy uszkodzeniu pompy wyskakują błędy. W sterowniku pompy jest immo więc trzeba przełożyć sterownik silnika, sterownik pompy oraz transponder z kluczyka bądź sterownik pompy i go dopisać do sterownika silnika.
Teamt rozwiązany, do sterownika jest przylutowana płytka prostopadle, po przyciśnięciu jej lekko ręką do sterownika kluczyki zaczęły działać, poprawione luty i wszystko gra.
Wystarczy instrukcja obsługi ?
Transpondery w twoim przypadku nie są prekodowane czyli można je zakodować jednorazowo na określony PIN. Później możesz dodawać lub odejmować w sterowniku takie kluczyki ale na nowy pin nie zakodujesz. Kupując używany kluczyk scyzoryk i tak będziesz musiał wymienić transponder żeby móc odpalić auto. Surówka jest to grot który trzeba wyciąć pod twóją...
Teraz tak samo sprawdź masy wchodzące na sterownik Tego chyba nie trzeba sprawdzać. To jedyna masa sterownika.
Wrzuć fotkę swojego kluczyka. Kliknij to na znanym portalu aukcyjnym. STEROWNIK scyzoryk VW AUDI ZAMKA CENTRALNEGO. To jest tylko przykład.
Kupić sprawny i właściwy do tego auta sterownik. Czyli de facto silnik podnoszenia szyby z elektroniką.
Tak, inaczej nie odpalisz. Czasem wystarczy wymienić pamięci między sterownikami i wtedy nic nie programujesz. Można też wymienić cały zestaw czyli sterownik wraz z kluczykiem (raczej GEM tutaj nie potrzebny, pętla immo jest chyba tylko czytnikiem w Fordzie). Na Allegro jest zestaw choć życzę aby był to problem w instalacji.
no tak, te pompy mają niestety wadliwe sterowniki. Możesz ew sprawdzić czy nie jest zapowietrzony, ale raczej szykuj sie na wymiane/naprawe sterownika. Bateria przy kluczyku nie ma wpływu. Chyba ze przy jej wymianie zgubiłeś transponder hihih :)
Sterownik silnika, immo, transponder w kluczyku.
A istnieje możliwość przełożenia centrali używanej aby kluczyk był jak oryginalny? To auto kolegi a on upiera się aby było wszystko w oryginale.
Za niższą cenę masz sterownik blaszak IAW4 (komplet z immo, kluczykiem itp, trzeba też wiązkę zmienić od sterownika) mniej awaryjny. Podobno serwis aso gdy usterka wystąpiła na gwarancji - wymieniał właśnie na euro4 IAW4F
Witam!! Przepraszam że tak późno ale nie moglem znaleźć wolnej chwili... Zakupiona (nowa??) centralka była z innego punciaka i autko nie chciało na niej odpalić. Sprzedający mi ją, twierdził że jest czysta,,,,,postanowiłem oddać starą (upaloną) do naprawy (a nóż sie uda...no i udało sie , koszt naprawy starej 150zł...i samochodzik jeździ...a nowo zakupiona...
W mojej Xarze Picasso 2.0 HDI RHY ,po edycji eepromu wszysko smiga jak trzeba bez emulatora. Nie mam nawet pestki w kluczyku. Sterownik EDC 15c2 na trzy wtyczki.
dlatego pytalem. wentylator chlodnicy chodzi bo sterownik silnika nie wystartowal (i nie ma komunikacji PWM a zalaczyles mu juz 15-ke), z tego wzgledu tez nie masz autoryzacji rozruchu (i przekaznika rozrusznika ktorym steruje rowniez sterownik silnika). Kluczyk w tym przypadku nie jest problemem, stawiam na transmisje CAN miedzy sterownik CDI do EZS-u....
modół to sterownik,a kolega podpowiedział ci zebyś jak zakupisz sterownik z kluczykiem przeżucił transponder od immo,wiec czy tak czy tak to monataż sterownika by cie czekał,żeby wpiąć sterownik w twoje auto to jest kwestia 4 przewodów max.7 zasilanie - ,+ 12V sterowanie minus,minus dodatkowo; kierunki x2 krancówka drzwi Dodano po 2 i wez klinij gogle...
między puszką immo (czarna puszka 2 gniazda 6pin i 3 pin) a sterownikiem silnika
Numery wymieniany sterowników powinne być takie same. Najlepiej dorobić nowy tp. Pozdr.
Nie działa sterownik w kluczyku, nie zamyka i nie otwiera, bateria na napięcie 3,8 V, :?: w zapasowym ma napięcie 4 V, czy wymienić baterie od nowości auta.
Zgadza się nie ma sterownika do siłowników ale to nie problem mozna to złożyć na dwóch przekażnikach i będzie chodziło tylko wtedy nie będzie opcji zamykania i otwierania wszystkich drzwi z kluczyka.
To sterownik zamka centralnego do sterowania kluczykiem. Potrzebujesz zlokalizować sterownik radiowy. Podobna obudowa ale ma kawałek przewodu (antenkę) Nasłuchuj w chwili gdy uruchamiasz pilotem i kierunkowskazy migają. Wtedy w tym radiowym sterowniku powinien być słyszalny przekaźnik uruchamiający kierunki. Sterownik radiowy jest połączony z tym sterownikiem...
Mam komplet sterownik + kluczyk pochodzący z jednego samochodu. Czy jest możliwość adaptacji tego układu do innego auta ? Czy mogą być potrzebne jakieś kody ?
Problem będzie w sterowniki
BMW E36 1993 rok. 3 drzwi nie działają W jakim sensie? Np. nie otwierają się z kluczyka?
Witam, czy po wymianie sterownika silnika w Mercedesie W219 CLS wystarczy zrobić immo off w sterowniku silnika, czy zamontować gotowy zestaw startowy? Brak sterownika oryginalnego, zakupiłem zestaw startowy, ale bez stacyjki. Jest rygiel, kluczyki plus sterownik silnika, a czy stacyjka jest zakodowana pod jeden kluczyk? Czy po prostu jest czytnikiem...
Powodem usterki jest brak sygnału do sterownika. W pierwszej kolejności sprawdź sterownik czy dostaje prąd. Następnie masa czy jest prawidłowa, jeśli jest prąd i masa to pdl sterownik albo kluczyk
Podmiana nic Ci nie da, kluczyk a dokładnie pestka z niego jest sparowana z tym modułem immo, wtedy ono wysyła pozwolenie do sterownika silnika. U ciebie albo kluczyk nie nadaje bo uszkodził się transponder, albo moduł immo zgubił jej nr i trzeba od nowa zaprogramować.
Dokodować kluczyk do sterownika.
Z tego co pamiętam, to sygnał z kluczyka o zamykaniu lub otwieraniu (przy przekręcaniu kluczem) trafia do centralki zamka (pompki) poprzez sterownik szyb w lewych przednich drzwiach. Dlatego przytrzymanie kluczyka powoduje, że sterownik szyb zamyka lub otwiera je. Sterownik szyb w drzwiach kierowcy jest sterownikiem zarządzającym pozostałymi sterownikami...
witam. Masz najprawdopodobniej uszkodzoną wkładkę od strony kierowcy. Najlepszym i jednocześnie najbardziej opłacającym się sposobem jest zamontowanie sterownika centralnego zamka z pilota będzie wygodniej, nie będziesz katował kluczyka... Koszt takiego sterownika spokojnie powinien zamknąć się w 150 zł albo i taniej. Wymiana wkładki wiąże się albo...
można zaprogramować kluczyk wyciągając sterownik silnika i centralny moduł (BSI) Nie ma problemu z dopisaniem kluczyka w tym samochodzie "na stole".
Do takiego prostego wentylatora to żaden schemat nie potrzebny. Masz 4 przewody 2 grube to stałe zasilanie, 1 cienki pljus po kluczyku, drugi cienki sygnał PWM ze sterownika silnika. Jak pojawi się + po kluczyku a nie będzie PWM zakresie 20-80% wypełnienia to wentylator ruszy w trybie awaryjnym na maksymalnych obrotach. Także albo ECU go z jakiegoś...
Chyba musisz mieć jakąś uniwersalną centralkę co poda impuls otwarcia/zamknięcia zamków. Kiedy wymieniałem u siebie a miałem też taką wersję Actual to kupiłem dedykowany centralny zamek tzn cztery kasety z silniczkami i w tym zestawie była centralka oraz dwa piloty. Ładnie to pracowało a też musiałem kasety wymieniać . Jak już miałem boczki pozdejmowane...
Wymiana sterownika wiąże się z kodowaniem immo? Jak kupować z używki, to zegary też muszę, czy sam sterownik i kluczyk?
sprawdz w menagerze urzadzen pod ktorym portem com masz obex port....swoją drogą to najlepiej za kazdym razem instalowac i od razu odinstalowywac sterowniki.....tez mam kluczyk org. ale nie chce mi sie go podlaczac bo sa duzo lepsze sofciki za free... Pozdro.
Sterownik silnika obejrzyj.
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
Trzeba przełożyć cały komplet - kluczyki, puszkę immo i sterownik silnika.
od pierścienia stacyjki odchodzą przewody czerwony i zielony - widać że nie ma wpiętej w to kostki jak i jest druga kostka, myślę że odpięty został sterownik imo ,chyba jedynym sensownym rozwiązaniem jest zakup zestawu startowego czyli sterownika silnika, sterownika ima i kluczyków z imem
Czy mogło coś wypaść ze stacyjki i przez to jest ten problem? Jest możliwe, że [15] nie zanika całkowicie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i immobilizer się nie uzbraja. Sterownikowi wydaje się, że kluczyk jest cały czas w pozycji "przekręconej". Nie pamiętam jakie były oznaczenia Smartów... ale 451 miał chyba transponder w kluczyku. (To jest Smart...
Problem tkwi w lewarku od skrzyni biegów,trzeba podejrzec parametry czy sterownik skrzyni widzi położenie park. Tak samo z przyciskiem w lewarku ,który go odblokowuje,miałem przypadek ,że sterownik widział ten przycisk wciśnięty i kluczyka nie dało się wyjąć..
Zbyt dużo trzeba by na stole podłączać bo jeszcze musiałby być com ,gdy byś miał PP 2000 to tylko ustalenie pinu po wysyłce sterownika ,reszta zdalnie by poszła.Albo chociaż coś co by kluczyk dopisać na aucie,bo bsi by zrobił ,ale klucz tylko na aucie.
Bez programowania się raczej nie obejdzie to nie klocki lego.Przykładowo imobilizer trzeba zgrać kluczykiem.
Mialem kiedys podobny przypadek, co prawda nie takim aucie jak Twoje (opel zafira 3, 1,6 turbo) Objaw był taki, ze auto sobie chodziło na postoju normalnie, wyciagales kluczyk a silnik dalej pracowal ale juz obroty mu spadalay tak dok ok 500 i jeszcze ok 30 sekund pracował i co sie okazało ... A to sie okazało, ze uszkodzony byl zawór odprowadzający...
Zapewniam cię że błędy są w któryś ze sterowników tylko że niewiele komputerów poprawnie diagnozuje to auto. Najlepiej jak byś to zdjagnozował oryginałem do iveco EASY
Z BMT linią kodową na sterownik silnika.
Szukaj błędu w sterowniku silnika, konkretnie blokada zapłonu.
Gdybanie tu nic nie pomoże. Sprawdź czy na pewno jest emisja z pilota, potem sprawdź czy odbiornik generuje impulsy oraz połączenie pomiędzy sensorem a sterownikiem.
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
Potrzebna puszka immo, kluczyk z transponderem do niej oraz sterownik silnika z jednego auta. Taniej i prościej dopisać klucz u elektronika samochodowego. Niektórzy potrafią dorobić transponder po otrzymaniu puszki immo.
najlepiej zrobic klona jak jeszcze jest jak ze starego odczytac dane. druga opcja dopisac drugi moduł. moge ogarnac wysylkowo potrzebuje kluczyki keesy blokade kierownicy sterownik(i) silnika
Problem udało się rozwiązać poprzez ponowne wgranie oprogramowania do kluczyka i dorobienie drugiego. Przed wysłaniem kluczyków do ko zakodowania kupiłem zestaw (kluczyk, stacyjka, rygiel oraz komputer silnika-E290). Po zamontowaniu okazało się że chodzi wszystko tzn. centralny zamek zamykał i otwierał, odryglowywał blokadę kierownicy, odblokowywał...
I nie będzie.Ten twój "śpeć" co ci to wycinał nie poinformował cię o tym?Teraz zostaje zewnętrzny sterownik.
1.4 - Z14XEP Wiązka była oryginalna. No to powinny być dwa przewody na kostce czujnika sprzęgła, czarny: +12V po przekręceniu kluczyka, i szary: sygnał do sterownika sinika. Sprawdź próbówką czy jest 12V po przekręceniu kluczyka, jeśli nie ma to być może trzeba włożyć bezpiecznik do skrzynki pod maską (5A nr 33) Jeśli jest to sprawdzić czy sygnał dochodzi...
P1612 To błąd związany z immobilizerem. Może być uszkodzony "kluczyk", brak zasilania, masy, komunikacji na module immo przy stacyjce, zaśniedziałe złącza przewodów dochodzących do modułu immo, licznika lub do sterownika silnika ECU ewentualnie "gdzieś po drodze... pomiędzy tymi sterownikami", zimne luty w module immo, liczniku,... , uszkodzona pętla...
Witam Proszę o podpowiedź czy podstawienie zestawu startowego BSI (BSI, sterownik, kluczyki) z foto nr 1 podejdą w miejsce starego foto nr 2...
Nie ma rzeczy nie możliwych szukac gniazda w rejonie gdzie powinno byc zamontowane musi tam byc,a kontrolka nie ma nic wspólnego z olejem tylko jest jakis bład w sterowniku.
Sterownik wrócił z resetu, silnik odpalił bez problemów i pracuje prawidłowo, kluczyki działają. Zamykam temat
0261S04689 sterownik silnika powinien być o tym numerze. Podobne do tej drugiej naklejki , mają sterowniki które w jakimś celu były wymieniane, bądź kupowane w ASO. Cały zakupiony komplet pochodzi z jednego auta? Jeśli nie, to nie ma sensu tego montować bo będziesz szukać kogoś kto to zgra do kupy. Jeśli jednak BSI, sterownik silnika i kluczyk pochodzi...
Myślę, że to sterownik..
Zobacz na obudowach kluczyka i po nr zobacz, czy częstotliwości są takie same. Ale najlepiej to zobacz, czy sterownik widzi kluczyk. Jakby co to mam taki na zbyciu... :-) Ten lewy jest taki jak mój od paska....
Witam forumowiczów.Mam problem z peugeotem 207 1.6 VTi ze sterownikiem MEV 17.4 Rozrusznik kręci ale nie odpala .Auto zgasło podczas jazdy ,brak iskry ,sygnału na wtryski. W parametrach sterownik zablokowany ,kluczyk Bsi widzi ; kod odczytany ze sterownika taki jak w Bsi Komunikacja ok( pominąłem sterownik ABS nic się nie zmieniło) Ponownie dopisałem...
Kontrolka auto z kluczykiem dotyczy immo.
Komuikacja idzie przez puszke immo, sprawdź czy się z nią połączysz. Jak odpala i zaraz gaśnie to najczęściej problem z czytaniem kluczyka.
coś mam tylko jakies dane auta i sterownika
Świecie się podświetlenie czy komputer się nie usypia? Jeśli komputer się nie usypia to może być problem w kostce stacyjki albo modułem usypiania jeśli już w tym pojeździe montowali (nie jestem pewny czy w tym aucie to montowali). Najlepiej komputer podpiąć i sprawdzić co tak naprawdę widzi sterownik po wyjęciu kluczyka.
A nie prościej- taniej wyjdzie sterownik, ews, kluczyk?
Teraz to tylko z immo kolegi i kluczykiem (transponderem) będzie ten sterownik działał. Sprzedaj tego koledze bo i tak już po ptokach. Ty musisz mieć albo inny sterownik bez kodu albo odinfekujesz tego który kolega przyuczył kodem swojego immobilisera ale to roboty więcej jak kupno czystego sterownika (mam takowe czyste na stanie gdyby co)
wymieniałem skrzynke bezpieczników Poprzez taką wymianę rozsynchronizowałeś immobilizer. Transponder immobilizera w kluczyku, sterownik silnika, "skrzynka bezpieczników" , ... są ściśle "powiązane" ze sobą i nie można ich pojedyńczo wymieniać na używki z innych samochodów. Należy wymienić cały komplet z innego samochodu: https://obrazki.elektroda.pl/7203026600_...
Zdjęcie sterownika albo numery podaj.
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
Jeżeli świeci się kontrolka z kluczykiem to na pewno nie odpali.Uszkodzone mogą być:immobilizer-kluczyk-sterownik silnika lub ich zasilanie.Ewentualnie uszkodzone połączenia między nimi.Na początek radzę sprawdzić bezpieczniki.
Tak,sterownik silnika zapina masę na uzwojenie przekaźnika
Czy Ty nie potrafisz czytać? Nie zrobisz nic bez sprzętu, czyli domowymi sposobami. Nawet nie napisałeś co to za sterowniki.
rocznik 96. tego paska. a jesli wymienie sterownik i kluczyk i stacyjke ?
najtaniej to tak jak napisałeś przykleić elektronikę z działającego pilota do pętli immo, a do sterowania centralnym dołożyć radiowy sterownik zamka centralnego
Bezpiecznik nr 7, 10A, kolor czarno-niebieski (+12V po przekręceniu kluczyka), idzie na: -sterownik ABS (w tym roczniku pin 23 na kostce ABS) -włącznik stop przy pedale hamulca, -przycisk do wyłączania ESP, -czujnik kąta skrętu G85 pod kierownicą.
Chętnie go odkupie od pana , jak coś to zapraszam na priv.
Piszesz o przycisku zamykania wewnątrz myśle że masz sterownik kluczyka uszkodzony lub wyprogramowany i uruchamiarz kodem awaryjnym.Zawór pompy jest kodowany dla tego potrzebuje ten kod zaprogramuj ponownie główny sterownik i problem zniknie . pozdrawiam
A jakimś prostym sposobem da sie to zrobic? czy szukać drugiego sterownika z kluczykiem ?
Opis który podajesz dotyczy synchronizacji kluczyka po wymianie baterii , ale warunkiem jest to by kluczyk wcześniej był dopisany do samochodu. Jeżeli zakupisz kluczyk na Allegro musisz w celu jego zaprogramowania odwiedzić asso lub elektronika samochodowego. Wiadomo co oryginał to oryginał ale zawsze możesz dołożyć sterownik z pilotami.
Immo w tym modelu siedzi w komputerze tj. sterowniku silnika - najpewniej to ster. EEC V. Więc istnieją 3. rozwiązania - dokupić sterownik z kluczykami, dokodować transpondery do sterownika - serwis lub serwis elektroniki, wykasować immo ze sterownika wtrysku ( koszt ok. 500 zł) - może ktoś z forum mógłby Ci pomóc przeprowadzić którąś z 2. oststnich...
Jak podłączasz inny sterownik to najlepiej odłączyć stary.
Przekopiowanie zawartości lub zrobienie na virgin i dopisanie wszystkiego diagbox i musisz mieć pin immo.
jak będziessz miał pin i zakodujesz kluczyki to odpali ci i zgasnie będziesz musiał vagiem nauczyć sterownik silnika immo ściągaj z niego pin a resz te na PW ci powiem jak
Sterownik Multec , 30 pomylona z 15/po kluczyku/ , ale wszystko gra. Sprawdz co pisałem wyżej.
sterownik silnik kodowa kluczyk kluczyk mercedes rozebrać kluczyk przekreślony kluczyk
filtr bypass hikvision synology panasonic polsat
diora bluetooth zmywarka amica pompa myjąca
Skoda Fabia 2 1.2 2009 Engine Check Light, Cold Start Vibration, Misfire After Spark Plug and Coil Replacement Przycisk włączenia do lodówki Bosch Duo System KGS-3772/02 – gdzie kupić oryginał lub zamiennik?