1) Prawdopodobnie pod kierownicą, ale to nie na 100Procent 2) samo okablowanie nie będzie pasować na pewno na kostkę ale przewody da się spiąć z nowym sterownikiem. BX 10 to prosty sterownik( plus,minus,zamyk,otwier, no i wyjście na kierunki.
do sterownika dochodzi plus i minus i plus po stacyjce i cany ale aby pojawił sie plus po stacyjce to sterownik musi wysterować przeaznik w bcm popatrz na schemat i pomyśl .
sterownik przy pompie plus i minus na kostkę i powinno hulać Jeśli sterownik uszkodzony podpiąć silnik pod światła stop i po problemie
Tam krokowca nie ma , jest zawór wolnych obrotów sterowany minusem ze sterownika i plusem po przekazniku podwójnym.Najlepiej sprawdzić , czy po wyłączeniu kluczyka jest zasilanie na wtryskach.
Minus akumulatora do "B-" a plus do "B+" a "P-" do sterownika silnika. Na minusie akumulatora będzie jeden kabelek cienki (0) a drugi gruby (B-) i to samo z plusem (13) i B+ https://obrazki.elektroda.pl/5557721000_... .
Dmuchawa sterowana plusem czy minusem? Ten sterownik podaje plus czy minus?
Możesz do minusa albo do plusa. Jeżeli chcesz do wejścia podawać plus to COM dajesz do minusa. I odwrotnie.
To silnik BLDC, w nim nie ma plusa i minusa tylko trzy fazy. Aby ruszył potrzebuje sterownika.
Wszystkie drzwi zamyka? Stawiam na zwarcie w przelotkach. Sterownik podaje na przemian plus i minus na silniczki w drzwiach, tak, żeby kręciły się raz w prawo raz w lewo.
Czy rzeczywiście akumulatory są połączone szeregowo? Pierwszy aku plus na plus sterownika a minus na plus drugiego akumulatora, minus z drugiego aku na minus sterownika.
Według schematu wentylator 12V zasilany jest zasilaczem 24V, więc chyba ma prawo się popsuć. Sterownik LED ma wspólny plus a minus sterowany PWM, co dla diod jest OK, ale wentylator potrzebuje zasilania napięciem stałym około 12V, a sterowanie obrotami ma innym przewodem.
Ja nigdy nie stawiam, zawszę diagnozuję problem. Wypnij pompkę (wtyczkę) z sterownika, podłącz ją na krótko do akumulatora.(Nie pomyl plusa z minusem) Zamiast pompki podłącz żarówkę 5W do sterownika. Uruchom webasto. Jak ruszy i będzie działać masz uszkodzony sterownik.
Dzięki za porady. Jak zrobie to napisze. Z tego co napisałeś wnioskuję, że jednak sam chcesz to zrobić. No cóż, jeżeli tak to mała podpowiedź. Widzę, że nie wiesz jak ustawić punkty lutownicze, więc zamiast tego zamontuj diody na zielonym i niebieskim i nimi odseparuj spoczynkowy minus ze sterownika. Czyli bardziej po ludzku kup dwie diody np. 1N4002...
Więc spróbuj jeszcze z diodą (tą dużą ze zdjęcia). podłącz ją szeregowo (katodą do sterownika) a za nią wstaw kondensator 2200uF/25V plusem do diody a minusem do kabla minusowego. [syntax=bash] + ------|>|------- |+ aku === sterownik | - ------------------ [/syntax]
W Golfie 3, przy oryginalnym centralnym pneumatycznym wpina się zdalne sterowniki czy alarmy w przewody: zamykanie - szary i otwieranie - zielony, wówczas chodzi ładnie i problemów brak. Na tych przewodach występuje PLUS w chwili pracy i także po podaniu plusa ze sterownika zewnętrznego układ działa jak sterowany kluczykiem. Nie wiem natomiast jak podaje...
Jeszcze raz sprawdziłem dokładnie napięcia i wygląda to tak, a więc jeśli wtyczka zasilająca odłączona jest od sterownika, to napięcie pomiędzy plusem a minusem wynosi 240 V, pomiędzy uziemieniem a plusem 240 V, a pomiędzy uziemieniem a minusem 40 V. Po podpięciu do sterownika pomiędzy minusem a plusem jest 40 V, pomiędzy uziemieniem a plusem 240 V,...
Możliwe że w sterowniku zimne luty są. Trzeba by go przejrzeć. A plus i minus na module są?
Witam. Do silników dochodzi plus i minus i sygnał sterowania prędkością obrotową PWM (w silniku jest elektronika sterująca) ,często plusy przy sterownikach są powypalane i jest dylemat jak to podłączyć ponieważ sterownik mierzy prąd silnika i nie da się podłączyć z innego miejsca .
85-masa ze sterownika, wyjście ze sterownika na klapę 86- plus (z jakiegos bezpiecznika) 30-minus,masa pojazdu 87- do siłownika klapy
Witam :) Moj problem polega na tym , ze zrobilem sterownik , ktory ma wspolny plus a potrzebuje taki , ktory ma wspolny minus http://obrazki.elektroda.pl/3404734600_1... Chcialo by sie komus taki schemat mi namalowac , ktory bedzie dzialal z tasma ze wspolnym ze minusem ?
Witam!Zastanawiam się nad zakupem elektronicznego miarkownika ciągu Unister.Jeżeli ktoś miał do czynienia z tym sterownikiem to proszę o rady,porady,opinie,plusy i minusy na temat tego właśnie sterownika.
Uniwersalny sterownik muszę skonfigurować na impuls plusem bądź minusem - może podpowiesz, co wybrać? Sterownik uniwersalny musi być połączony w konfiguracji +/- do bezpośredniego sterowania siłownikiem. Czyli trzeci schemat z przykładowej instrukcji. http://obrazki.elektroda.pl/1242310200_1... Sprawdź, czy masz u siebie taką opcję....
Za zwyczaj samochód odpala na benzynie, więc być może znikło zasilanie tam, skąd je sobie gazownicy wzięli, np z cewki zapłonowej. Ogólnie jak coś jest martwe, to się bierze woltomierz (lub żarówkę) i sprawdza czy zasilanie dochodzi do sterownika, plus i minus.
Alarm z Ali za 40 PLN, przyszedł razem z przejściówką, lecz ona nie pasowała, więc alarmu do plusa wiązki wyświetlacza (po stronie sterownika) minus wcięty w wiązkę, a plus po stacyjce (po kliknięciu odblokowania na alarmie) do plusa wiązki wyświetlacza (po stronie wyświetlacza). Nic więcej nie grzebałem, po zamontowaniu alarmu nie włączała się, więc...
Bardzo prosto. Do sterownika dochodzą grubymi przewodami plus i minus, oraz cieńszymi sterowanie. Teraz nie pamiętam co jest zmienne, czy plus czy minus. Ale - ze sterownika wychodzą tylko dwa grube przewody zasilające pompę paliwa. Przewód z wyjścia brązowy łączysz z przewodem zasilającym też brązowym. Drugi przewód z wyjścia (prawdopodobnie czerwony)...
Podłącz jak mówi instrukcja, fotokomórkę, która ma dwa zaciski (TX) podłączasz pod zasilanie, zaciski ZF+ i ZF- na centrali, fotokomórkę, która ma 4 zaciski (RX) to jej + i - podłączasz jak tą pierwszą, zachowaj polaryzację, plus do plusa, minus do minusa, dodatkowo jej N podłączasz pod ZF -, a C pod WFK.
To jest sterownik modelarski podłączany do odbiornika rc. Czarny minus, czerwony plus, na białym muszą występować impulsy o szerokości od 1ms do 2ms z częstotliwością około 50Hz. Sterownik po pierwsze ma zabezpieczenie przed ruszeniem silnika (trzeba zjechać drążkiem "gazu" na minimum). Po drugie może mieć różne funkcje które się programuje poprzez...
Cześć, Zepsuły mi się lampki LED z sterownikiem. Przed sprawdzaniem każdej lampki zwarciem ( a jest ich 1500 ), prosiłbym o radę. Na sterowniku jest napisane, że prąd jest zmienny(31V~). Gdy sprawdzam miernikiem napięcie bezpośrednio pod sterownikiem, plus do plusa , minus do kabla neutralnego? to pokazuje 0V, a gdy sprawdzam tylko plus, lub tylko neutralny...
silniki od szyb nie maja masy ani plusa zależy w którą sronę chcesz podnieśc lub opuścic szybę to podajesz plus lub minus to robi sterownik mozesz podłaczyć bez sterownika ale muszą być porzadne wyłączniki np od sarego peugota od audi śię nie nadają bo są za delikatne silnik od szyb pobiera ok 20 a
Szukaj winy tam gdzie żeś zasilacz podłączył. Pewnie uszkodziłeś końcówkę mocy (układ sterujący elektrozaworam) układ U7 wygląda mi na ULN2003, jednak żeby mieć pewność odczytaj symbol. Trzeba będzie pewnie go przelutować. Mostki zostaw w spokoju. Dodano po 3 Teraz zauważyłem co żeś uczynił. Układ U7 jest upalony na bank, nie dość że podłączyłeś zewnętrzny...
W ładowarkach DELL są trzy piny -+ i trzeci pin który jest sterownikiem we wnętrzu ładowarki.Środkowy pin jest sterownikiem, minus na zewnątrz, plus wewnątrz
Anoda to plus, katoda to minus. Jeśli ze sterownika wychodzą jeden "plus" i 3 "minusy to możesz, ale wszystkie katody podłącz przez odpowiednie rezystory.
odłącz 3 nogi z płyty głównej, zasil sterownik, sprawdź gdzie wychodzi plus gdzie minus, wiadomo 3 noga to 5v i koniec. jeszcze jedno, jak ze stabilizatora poszło na płytę 12v zamiast 5 to szkoda ci to reanimować. jak sterownik jest otwarty i pada na nie go światło to stabilizator nie daje napięcia.
Getaktet plus i minus to jest taktowanie świecy czyli impulsy ze sterownika są dodatnie lub ujemne, jeżeli cała instalacja jest kompletna to niema to żadnego wpływu na montaż w aucie.
Sprawdź co się dzieje ze sterowaniem przekaźnika, plus po zapłonie i minus ze stera, stawiam na zanikający minus z sterownika :|
A łączy sie z innymi sterownikami? Do sprawdzenia wiązka i zasilania sterownika silnika, sprawdź masy i po schemacie czy do sterownika dociera plus i minus, kontrolka silnika swieci?
Gdy jest wpięta kostka do płyty, podanie napięcia na piny plus i minus tylko iskrzy, a silnik nie chodzi. Bo przekaźniki w sterowniku "trzymają" silnik zahamowany (zwarty + i - silnika), swoimi zabawami mogłeś uszkodzić przekaźniki.
jak to polaczyc a do sieci to plus i minus Do jakiej sieci??? Podłączasz zasilanie odbiornika pod prawy zacisk od STOP i lewy zacisk od PP.
Mam je zmostkować i podać napięcie z baterii łącząc plus z minusem?
Musisz sprawdzić czy gdy nie działa pompa to czy jest podawany plus na cewkę przekaźnika. Wtedy będzie wiadomo czy ginie minus ze sterownika czy plus po stacyjce.
Jeśli niema zewnętrznego czujnika musi byś rezystor R1 (klucz) 620 ohm zaznaczony na schemacie ,inaczej sterownik rozpoznaje uszkodzenie czujnika zewnętrznego, Do uruchomienia potrzebujesz podłączyć plus-minus ,pompa paliwa i sterowanie przez zieloną diodę led i nic więcej ,regulacja temperatury nie musi być podłączona ,będzie grzało na maxa
Sterownik zasilasz zasilaczem 12V, podłączasz go pod plus i minus, nie pomyl biegunów. Pompę podłączasz w szereg ze stykami przekaźnika do zasilacza 24V. Przekaźnik to ta niebieska kostka. Tutaj masz na szybko narysowane. http://obrazki.elektroda.pl/9965492100_1...
A tak naprawdę, to można wyłączyć opcję dozbrajania, wystarczy ze zrozumieniem przeczytać instrukcję. Tak, ale żeby to zrobić należy podłączyć krańcówki drzwi do sterownika lub przynajmniej na czas programowania podłączyć szary przewód sterownika do masy (minus instalacji samochodu).
z tego co wyczytałem dwa piny na sterowniku plus i minus oraz po zapłonie. Tylko czy potrzebny jest czujnik kąta skrętu ten na maglu ? czy magiel może zostać oryginalny ? Bez czujnika pozycji wału na maglu wspomaganie nie ruszy więc magiel musi być odpowiedni. Oprócz zasilania sterownik wspomagania potrzebuje jeszcze sygnału pracującego silnika, i...
Masz 3 kanały na sterowniku, więc jedynie co możesz zrobić, to podłączyć pod jeden z 3 kolorów. Ogólnie tak: plus do plusa, a minus tego 5630 do jednego wybranego przez ciebie kanału innego niż plus. Sterownik ogranicza liczbę kanałów. Jeżeli chcesz mieć tę białą diodę na osobnym kanale, to zastosuj sterownik RGBW (4 kanały).
Witam, W zależności od dostępnego falownika na kilka sposobów, 1. falownik posiada kilka wejść na które ustawia się progi konkretnych prędkości 2. w falowniku wykorzystujemy dwa wejścia do sterowania prędkością plus /minus 3. o ile sterownik posiadałby wyjście analogowe, wykorzystujemy wejście analogowe falownika 4. poprzez sieć dostępną w PLC i falowniku.....
Dlaczego na przycisk do otwierania rygla czy też zwory elektromagnetycznej dajemy -, czyli sterujemy minusem a nie plusem? Bo minus jest zawsze dostępny - jako masa. Plus z z tego powodu wychodzi ze sterownika.
golf4 rok 2004 czy do sterowania zamkiem centralnym w tym modelu mozna zamontowac zwykly sterownik z pilotem sterowany minusem lub plusem ?
Przy wymianie ogniwa należy odłączać po kolei od plusa do minusa (+28, +24, +20 itd.), a podłączać od minusa do plusa, jeśli było inaczej to sterownik się zablokował. Producenci układów sterujących ładowaniem/rozładowaniem stosują takie zabezpieczenia na wypadek anomalii, np. na jednym ogniwie nastąpi nagły spadek napięcia. Tak samo jest w sterownikach...
Plusy razem do plusa sterownika a minusy kolorami odpowiednio.
L+ to plus zasilania, M to minus wejścia to I1 do I6 a na dolnej częśći masz wyjścia-przekaźnikowe.
W takim przypadku zastosowanie dwóch zasilaczy jest niemożliwe. Jak najbardziej jest możliwe, ten sterownik steruje masą (tak jak większość) więc łączymy oba zasilacze minusami i do sterownika a ich plusy do każdej z taśm oddzielnie. Z jednego z zasilaczy (lub obu poprzez diody separujące) podłączamy plus do sterownika i z głowy.
Witaj. Montowałem kiedyś coś podobnego w w124 i schemat podłączenia był podobny do tego z rys.2.Z tym że ja z wygody sterownik zainstalowałem z tyłu przy pompie.Dochodzą do niej trzy przewody, plus,minus i sterowanie.Zresztą poprawiałem to po znajomym.Jeżeli nie czujesz się na siłach to służę pomocą mieszkam koło czechowic więc nie tak daleko.
http://obrazki.elektroda.pl/3753382300_1... tak to chciałem podpiąć, ale w oryginalnym sterowniku na wyjściach jest minus, aja potrzebuję plus
Witam.Proszę nacisnąć równocześnie przyciski plus-minus.
Witam kolegów posiadam op coma wersie 1.39 oprogramowanie PL china który fajnie ogarnia dopisywanie sterowników do roku plus minus 2007,ale trafiła mi się insignia na dopisanie sterownika silnika i się po prostu nie dało.Na Aliexpres widziałem mnóstwo op comów tylko nie wiem którego wybrać ,że by fajnie ogarniał sterowniki przy tych nowszych samochodach...
Ciebie interesuje opis sterowania z pompą, na jednym przewodzie masz mieć naprzemiennie plus i minus. Schematy ogólnie dostępne na forum, więc nie wklejam.
jak juz kupiles to go wykorzystasz (ale zbedny wydatek ja dopasowalem wtyk do STEROWNIKA T90 ze starego komputera) ,wykorzystujesz tylko 3 piny ze sterownika plus -minus-i pin 2 ktory laczysz z pinem 2 w webasto ,antene moze posiadasz ale sprawdz czy wtyk od tej anteny bedzie pasowal do gniazda antenowego T90...pozdr....
Witam. Taki przekaźnik. Sterowanie cewki styki 86 i 85 ( zgodnie z schematem). Styki robocze pozostałe, też jak na schemacie. Powodzenia. Więc na styk 86 daję minus ze sterownika, na 30 plus i po dostarczeniu minusa na cewkę ze styku 87a mam plus dla szyberdachu..? Przepraszam za pytania laika.:)
tak oporności są poprawne , śprawdzić musisz pompe dla 24V to jakieś 35 ohm , i czy jest na niej plus po załączeniu bo ona jest sterowana minusem jeśli nie to uwalony sterownik ,,,a tak na marginesie podał byś nr ze sterownika
Ale jak podłączyć Suple do tego sterownika, nie mogę w nim znaleźć minusa. Plus jest na styku 4 i 5 lub na na 9 i10. https://obrazki.elektroda.pl/6063429400_...
Najprościej wymienić odłączając poszczególne ogniwa zaczynając od + do minusa(+12 -> +9 -> +6-> +3 i na końcu minus), jak nie zachowasz kolejności sterownik baterii zablokuje się i nie będzie ładować nawet nowych. Podłączamy odwrotnie od minusa do plusa.
Jedyne rozwiązanie to demontaż sterownika i podłączenie nowego włącznika pneumatycznego. Minus to brak ledow, plus hydromasaż działa. Pozdrawiam
Przy silniczku od szyby masz sterownik całych drzwi. Wszystko co potrzebujesz do działania samej szyby, to silniczek ze sterownikiem, wiązka do niego i przełącznik. Od strony samochodu wystarczy tylko plus i minus. Na Twoim miejscu jechałbym na szrot, wybebeszył drzwi i sie nie bawił w jakieś schematy, bo bez wiązki tego nie ogarniesz.
Jak są w szeregu, to po co? Po wylutowaniu wszystkich nozek dioda mocno siedzi Przecież i tak sprawdzasz niebieskie, możesz podnieść tylko "niebieskie" nogi. Objaw brak koloru niebieskiego po przemierzeniu napiecie idzie na diody Plus i minus? dobra bez wylutowania chyba nie da rady wiec odlutuje nogi z niebieskiego. Plus/minus nie moze byc obrocony...
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
No mi przychodzą jeszcze tylko dwa pomysły 1) podepnij ten TX pod VCC - ale nei ten Twój TX, tylko sprzętowy. Bo ty na software używasz innego pinu zupełnie. A ten sprzętowy musi być podniseisony do VCC podczas startu 2) zrobić normalnie na sprzętowym. To nie ma żadnych minusów, a same plusy. Fantom
Jeżeli ma otwierać/podnosić to jeżeli centralka daje minus to na siłownik trzeba podać plus tyło. Większość centralek podaje tylko małoprądowy impuls,więc nim załączamy przekaźnik a on daje dopiero napięcie na silnik. W takim wypadku kupujesz przekaźnik zwierny i podpinasz go według tego opisu. Noga 85 do plus 12v ,noga 86 do przewodu ze sterownika-12v...
Ok, myślę, że sporo pomogłeś. Sprawdzę w wolnej chwili, gdzie idą plusy, a gdzie minusy. Instalacja jest 24 V.
Podłączenie bez sterownika jest opisane na taśmie; +12V - podłączasz do plusa baterii G - podłączasz do minusa baterii przez przełącznik R - podłączasz do minusa baterii przez przełącznik B - podłączasz do minusa baterii przez przełącznik Jeżeli zastosujesz trzy przełączniki to będziesz mogła sterować każdym kolorem osobno. https://obrazki.elektroda.pl/9881682000_...
Czerwony i czarny za radiem to zasilanie, odpowiednio plus i minus.
Jakim impulsem jest sterowany bagaznik w C3 2006r. plus czy minus? W ktorej kostce znajde sygnal do otwarcia bagaznika?
W Actrosach MP... ale chyba przekaźniki się nie zmieniły; Rezystancja przekaźnika 27 omów, plus minus 10%. Przegięcie w jedną czy drugą stronę grozi uszkodzeniem sterownika silnika, a wtedy już tylko włącznik od Ursusa i przeprogramowanie PLD. :)
Temat się rozwiązał, zostawiam info dla potomnych :) Do wersji naściennej sensoNet (0020260962) dedykowany jest zasilacz Vaillanta o nr 0020262679. Zakres napięcia stałego tolerowanego przez sterownik to 5-24V DC z polaryzacją plus na bolcu, minus na około.
I co mnie to daje, jak wysterować silnik bramy 24 V? Podłączyć silnik pod COM a na styk 1(NO) i 2(NC) podać plus i minus. A na drugi sterownik to samo, tylko w odwrotnym kierunku?
A jaki jest koszt wykonania takiego sterownika i pilotów radiowych? (tak plus minus) bo może w domu bym zastosował tylko kwestia ceny.
No właśnie jest plik kabli który nie był podpięty po tym remoncie przy klemie tylko nikt nie wie czy miał być do plusa czy do minusa klemy.
To jest sterownik centralnego, zasadniczo. Schematów dużo jest w dziale download samochody. Sterowanie siłownikami jest na trzech przewodach. Czarny z żółtym, niebieskim i czerwonym, brązowy masa, czerwony plus. Sygnał z drzwi sterowanie minusem, brązowy z białym i brązowy z czerwonym paskiem. Masz chyba wypaśną wersję z alarmem.
witam, jednym zdaniem imho mozesz przerwac petle i wpiac w nia drugi sterownik szeregowo. przerywasz petle np pomiedzy pinem 3-wyjscie czujnika a pinem 2 sterownika nr1. z pinu 3-wyjscie czujnika laczysz do pinu 2 sterownika nr 2 a z pinu 3 sterownika nr 2 do pinu 2 sterownika nr 1. sterownik 1 - aktywny zasila petle oraz mierzy prad, a 2. - pasywny...
Hej ! Prośba o schemat podłączenia sterownika skrzyni automatycznej A0325451332 Zwłaszcza o plusy i minusy Brak z nim komunikacji
Jak wcześniej pisałem zamierzałem zastosować regulator z PID rex c100, obecny to plus minus 3 stopnie
Witam , no właśnie nie wiem który to plus a który minus na sterowniku radiowym, chyba, że nie ma róznicy ?
zasilacz na 4 siłowniki spokojnie wystarczy 2 aamperowy. Taki zasilacz jest chyba do kupienia. Ale dokładnie nie wiem. Powinien być w jakiś starych wieżach stereo tych troche mocniejszych niż jamnik. Dodano po 4 august w siłownikach od forda eskorta nie ma elektromagnesów tylko silniki a właściwie jeden w siłowniku a kable są trzy jeden wspulna masa...
Najprawdopodobniej jak w innych ogrzewaniach D2, D4 Biało-niebieski przewód diagnoza, pin 8. 1. czerwony plus, 10. brązowy minus Więcej Ci nie podpowiem. :) Nie znam D1
Lutowanie nic nie pomoże. Upss.. No to się popisałem... Wybaczcie mnie staremu - faktycznie inna polaryzacja taśmy. Wspólny na sterowniku jest PLUS a na taśmie MINUS. Albo inny sterownik, albo inna taśma.
Ominołeś diody prostownicze, musisz lampki podłączyć za diodami ,albo jak nie wiesz gdzie to wywal ten sterownik i kup mostek "gretsa" i wtedy (~podłączasz 230) (- minusy) (+plusy)
chciał bym żeby przyciskiem "A" na pilocie oba skrzydła bramy się otwierały, a przyciskiem "B" na pilocie oba skrzydła się zamykały, prawdopodobnie tą zworkę muszę przestawić na środek, tylko nie wiem jak te kable podłączyć, te dwa pierwsze wiem ze to jest zasilanie płytki sterownika a reszta to czarna magia: masa --- minus, zasilacz sterownika +12V...
Na mierniku napięcie się zmienia rośnie i maleje, czyli sygnał nie jest PWM? I jeszcze dodaję, że sterownik steruje masą: ma jeden wspólny plus i kolory RGB steruje minusami.
Z rysunku wynika, że wejścia mają wyprowadzone zarówno "plus" jak i "minus". Można podłączyć tak jak na rysunku albo "do góry nogami", czyli "minusy" na masę (sterownika) a "plusami" można sterować za pomocą tranzystorów PNP. Zamiast zewnętrznych oporników można wykorzystać te wbudowane 2.05 k.
odłącz akumulator złącze minus (-) zawsze odłączając minus potem plus, a podłączając najpierw plus potem minus - istotne dla sterowników. Kolejność ze względu na możliwość zwarcia- jak najbardziej, ale ze względu na sterowniki? Prosimy o wyjaśnienie,
Minusem. Sterownik pod kierownicą, z prawej strony.
Od zasilacza dajesz do sterownika raz czyli zasilanie plus i minus, potem od sterownika rozprowadzasz do taśm, każdą taśmę podłącz osobno pod sterownik, nie łącz taśm w jeden ciąg bo ta na końcu będzie słabo świecić...
Proponuję zacząć od próbnego podłączenia innego zasilacza, pamiętając o wymogu identycznej orientacji "plusa i minusa" we wtyczce.
prosze o instrukję jak zczytać sterownik pompy VP przy użyciu KTS. wtyczka podłaczona do sterownika, plus i minus w tyczce od pompy podłaczony zostaje mi tylko czerona wtyczka na przewód od KTS ale który przewód wsadzić i jak uruchomić w KTS procedure diagnostyki sterownika
Wygląda że nie masz plusa, a plus nie przychodzi z tego sterownika. Od sterownika przychodzi minus. Sprawdź co nie przychodzi do zarówki plus czy minus.
Antenę zamówiłem od razu w tym samym sklepie https://pl.aliexpress.com/item/1... GPS kupiłem wcześniej, o taki https://pl.aliexpress.com/item/1005...
Wygląda na to że pierwsze wyjście os góry to minus drugie i trzecie to plus i czwarte minus.
paliwo podawały tylko dwa wtryski Wtryski dostają zasilanie ( tzn minus) ze sterownika silnika, plus idzie bezpośrednio poprzez styki przekaźnika i bezpiecznik nr 4 .
Po kolei : jaki typ baterii, li-ion, li-pol, nimh/nicd ? Procesor atmela pewnie ma założone jakieś hasło, czy lock bity, więc ruszenie go będzie ciężkie. Następna rzecz - ile jest pinów komunikujących się z kosiarką, inaczej - co jest na wyjściu, czy jest tam tylko plus i minus ? Jeśli tak, to może wystarczy wymienić oryginalny sterownik na BMS.
Nic nie trzeba przerabiać. Sterownik w ogóle pomijamy i podłączamy plus zasilacza do plusa na taśmie, a minus zasilacza do pinów R, G i B na taśmie. cała filozofia.
sterowanie minusem plusa zamiana plusa minusem zwarcie plusa minusem akumulatorze
wzmacniacz 2sd2390 2sb1560 z18xe wymiana silnika indesit instrukcja pralka
momenty dokrecania samsung rb34k6232ss
Brak napięcia w tylnych światłach przeciwmgielnych Hyundai I20 2012 - diagnostyka i rozwiązania Activating Logitech Z323 Amplifier via 9-Pin DIN Connector