Immobilizer. W tym roczniku Immo2 - wymagany pin do dopisania nowego sterownika.
Podaj literowe oznaczenie silnika i rocznik.Można po nr vin w aso sprawdzić. Po co ci taka wiedza? Masz jeszcze zamontowany ori w aucie?
Witam. W Octavii II te dwie małe żarówki po bokach mają być 3 watowe. Po włożeniu 5 watowych mogą być takie efekty. Jeśli to nie pomoże to do sprawdzenia instalacja lub uszkodzony sterownik.
Pin 16 w kostce t20 sterownika
Błędy ze sterowników są?
A zasilanie sterownika próbowałeś odłączyć?Generalnie wygląda na sterownik.
Na pewno warto przed wymianą, sprawdzić zapisane błędy w sterowniku, np. VCDSem.
Ok a w jaki sposób miałby się zdławić Ekologia. Przy gwałtownym dodaniu gazu zachodzi pewne zjawisko, o którym nie będę się rozpisywał. Chodzi ogólnie o to ze sterownik w takim momencie musi wtrysnąć dodatkowe paliwo, im mniej tym bardziej ekologicznie, ale występuje efekt zadławienia. W gaźnikach te funkcje pełniła pompka przyspieszacza. Kiedy nie...
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
na początku sprawdź instalację can do sterownika abs
Sedan 1.9 TDI 110 km 1999 Proszę bardzo. Chcę nadmienić, że moduły "rozmawiają" ze sobą. Dodam również, że sterownik/silniczek szyby musi być taki sam, jaki był.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Witam.Rozetni wiazke za modułem tą która wchodzi do zamka powinien tam być zielono -czerwony i chyba niebieski - czarny ,a jak sie myle to napisz jakie tam są to ci napisze (chwilowe podanie masy przez kontrolke 5V powino spowodować zamkniecie lub otwarecie zamków) .
Kupić sprawny i właściwy do tego auta sterownik. Czyli de facto silnik podnoszenia szyby z elektroniką.
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Takie jak w całej grupie VAG, czarno-biały i czarno-zielony.
Masz uwalona pompe :(( prawdopodobnie zatarta na nastawniku NASTAWNIK DAWKI N146 ODCHYLKA REGULACYJNA 17970 gorna skrajna wartosc przekroczona 17971 dolna skrajna wartosc przekroczona mozliwe przyczyny bledow :przestawiony nastawnik dawki procedura :sprawdzic nastawnik dawki mozliwe jest jeszcze jak zwykle uszkodzenie sterownika pozdrawiam
Prawdopodobnie zatkane spusty wody w podszybiu i zalewa sterownik .
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły
Witam. Dostałem do naprawy sterownik nawiewu. Nie działa dmuchawa. Sam silnik pod prostownikiem działa. Chcę się najpierw upewnić, że to wina sterownika, podłączyć żarówkę jako obciążenie, zasilanie oraz sygnał z pokrętła i tu problem bo nie wiem jaki - mam tylko sterownik. Nie znalazłem żadnego schematu. Pokrewny temat: http://obrazki.elektroda.pl/5364527100_1...
Chyba coś w rodzaju sprzętowego kodowania.
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
Poprzez edycję zawartości pamięci eprom w sterowniku.
W schemacie do tego silnika, ale z Felicii 1.6 stale napiecie z akumulatora do sterownika idzie na pin 21 przez bezpiecznik F1 10A iwec w tym obwodzie nalezaloby sie wpiac z przekaznikiem.Musialbys poszukac jak jest to w Octavii , ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za stale zasilanie sterownika silnika.
Nie można się z tobą dogadać kolego.
Kup drugi sterownik i zakodu j immo.
Wymieniono sterownik silnika.
Opis znajdziesz na obrazku poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/3929911200_...
Kod silnika z tego co pamiętam to BKC, jutro sprawdzę . Przekaźniki na Bornetzie sprawdzone , główny w skrzynce ,w komorze też. Zapomniałem dodać ,że kilka sekund po przekręceniu stacyji uruchamiają się oba wentylatory i działa wspomaganie kierownicy ( jakiś tryb awaryjny gdy brak komunikacji ze sterownikiem ).
Jaki jest powód wymiany sterownika?
Golf IV to chyba to samo co Octavia 1. W Octavii sterownik tylnej wycieraczki jestt wewnątrz obudowy silniczka. (Numer silniczka 1J6955711C). Może ten temat pomoże: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Jak nie "zbudować" , to po prostu wymienić silniczek.
Przecież tam silnik właśnie zasilany jest ze sterownika - jest tam tylko jedna wtyczka. Trzeba sprawdzić czy nie pogięły się piny przy wkładaniu wtyczki. Sprawdzić zasilanie na sterowniku.
Problem rozwiązany przerwany przewod do sterownika
Gdzie szukać tych sterowników
Witam, mam pytanie, gdzie znajduje się sterownik wentylatorów chłodnicy Skoda Octavia 2 1.9 TDI kod silnika BXE. Czy jest możliwość, że jest w wentylatorze dużym, bo tak mi powiedział jeden mechanik. Ale im więcej o tym czytam, tym bardziej w to wątpię.
To skąd wiadomo o wypadaniu zapłonów? Sterownik by to zarejestrował.
Chyba chodzi o zezwolenie na start klimatyzacji. Kable albo sterownik.
Witam, Temat do zamknięcia, powodem był przetarty przewód ze sterownika do przekaźnika.
Oprócz kierunków jeszcze światła przednie źle działają. VCDS-em sprawdzisz nr sterownika.
Używam kabla hex-v2 dual K & Can, chińczyka ale nigdy nie miałem problemów z komunikacją z samochodami. Dodatkowo próbowałem innym interfejsem, identyczny objaw - zero komunikacji. Ma ktoś schemat kabli we wtyczce obd, żeby sprawdzić zasilanie ? W jakiej kolejności wypinać sterowniki?
Wymieniony sam mechanizm,czy komplet z silnikiem i sterownikiem?
sprawdź masy na sterowniku
Bezpieczniki sprawdziłeś? Obstawiam brak zasilania na sterowniku silnika.
Witam Mam pytanie odnośnie zmiany całego EEPROM przez VCP. Mam oryginał VCP z aktywną subskrypcją. Robiłem podmianę sterownika 1T0959702S w Octavia II FL, - kupiłem od Tourana. Jest ten sam numer sterownika 1T0959702S, ale różni się wsadem eeprom. Chcę podmienić tylko eeprom sterownika drzwi Mam plik bin sczytany z takiego samego sterownika z Octavia...
Podaje nr sterownika silnika 038906018GN
Nie masz czynnika lub uszkodzony czujnik cisnienia klimatyzacji. Wentylator chlodnicy nie ma nic do sterownika klimatyzacji.
Dzięki za podpowiedź, piny polutowane, nadal to samo. Poszukam sterownika, czy może być pod fotelem kierowcy.
"robek" ciśnienie jest ok czynnik naładowany. Wiecie gdzie jest umieszczony sterownik?
Wymiana wiązki do sterownika pomogła
Tam wentylatory mają swój sterownik.
Pytanie czy mógł się zepsuć sterownik silnika?
Proszę, ale nr pinów powinna być widoczna na wtyku bądź w gnieździe ECU. https://obrazki.elektroda.pl/7175731200_...
Turbo mam tydzień po regeneracji plus nowa grucha więc raczej tutaj to odpada, jakby przepływka była sprawna to by podawał wartości 850+ moja obecna do takich to sporo brakuje więc czy nie będzie to przepływka czy coś innego powoduje że nie może dojść do wartości jakie podaje sterownik?
Jakie błędy zarejestrowane w sterowniku ?
Jak się próbowało wgrać to raczej masz pamięć 29F400, do niej nie ma podstawek (w realnej cenie). Stół i programator jak pisze turpik5. Prościej byłoby nam cokolwiek powiedzieć gdybyś podał dane sterownika.
Jeśli się połączysz to będziesz widział parametry jak są ustawione będziesz mógł sobie zrobić kopię ustawień do pliku i w razie błędnych ustawień wrócisz do poprzedniej wersji.
Nie wiem na pewno, ale jeśli reszta działa po CAN to tym interfejsem nic nie poradziasz. Pełna wersja VAG-com-a pomaga w przeprowadzeniu np. adaptacji, bądź umożliwia logowanie do sterowników.
A może próbować emulować temp. Potencjometrem przy sterowniku?
Nr. sterownika podaj.
Pokaż zrzuty ustawień sterownika LPG.
Może i masz rację ale warto spróbować a co najwyżej klient kupi sobie nowy sterownik.
Sprawdz przewody z klapy gaszacej do sterownika
Brak zasilania sterownika.
Ten kod jest potrzebny tylko i wyłącznie do tego by dopisać transpondery do immo co Ci jest d niczego nie potrzebne. Co z tym nr sterownika poduszek?
Wymiana sterownika na drugi i zakodowanie go vcds wedlug starego sterownika pomogło.
Kolego wydaje mi siē że schemat jest czytelny i wszystko na nim jest . Po akumulatorze jest bezpiecznik w komorze silnika 52(50A), potem złącze T2a na sterowniku bordnetz i wewnątrz niego zasilenie przekaźnika.
Ma ktoś z kolegów może kodowanie ABS do Octavii 2 2007r. bez kontroli ciśnienia opon i bez specjalnego zawieszenia.????? Poprzedni sterownik pad całkowicieł założyłem z golfa v i żyje ale woła o kodowanie .Podpowiedzi z rosstech nie wchodzą. THX
No to zostaje w takim razie czujnik ciśnienia na stronie wysokiego ciśnienia ( to na podstawie jego wartości sterownik załącza wentylatory ,moduł wentulatorów oraz same wentylatory.
Do sprawdzenia wiązka przewodów od sterownika do czujników.
przekaźnik daje plus ( przez bezpiecznik), mase zapina sterownik
http://hid-service.com/ tu masz profesjonalny servis co sie tym zajmuje osobiscie mi naprawiali przetwornice zalaną woda dziala bez problemowo juz ponad rok daja tez gwarancje na to co robia polecam
Sprawdzić wiązkę przy skrzyni biegów
Wystarczy. Kolektor do czyszczenia. EDC 15 pewnie, więc raczej bez obróbki sterownika, chyba ,że się mylę.
W skrzynce bezpieczników pod maską wypalają się gniazda bezpieczników od sterownika instalacji elektrycznej. Bezpiecznik wygląda cały a po wyjęciu ma wypalone styki. Bezpiecznik 30A.
Potrzebowałbym schemat silnika bo akurat skończyła mi się licencje na hgs-data i nie mam do końca miesiąca. Jak odczytać napięcia sterownika ?
Sprawdź bezpieczniki te przy sterowniku, pod maską.
65535 to kod uszkodzonego sterownika. Nic nie pomoże, kasowanie błędów w obecnym stanie.
Samego sterownika to nie dotykałem, ale wiązka do sterownika była mokra.
Zasilanie sprawdź nie ledem a żarówką 100 W (H4 zrównoleglone). Sterowanie LIN'em czyli info idzie do silniczka i z silniczka do sterownika. Na testerze możesz sprawdzić manetkę i wywołać pracę wycieraczek.
Jaki rocznik? Powyżej 2002 to kwp2000.
Dzis udało mi się zwalczyć ten B200F. Został wymieniony sam blok pompy ponieważ był inny niż po nr vin i po tej operacji zostały skalibronwe czujniki esp i co ważne przyuczony czujnik ciśnienia płynu hamulcowego. Sterownik oryginalny z auta.
okazuje się że szukam nie tej usterki ktoś mi podał że przekaźnik pompy jest pod maską okazuje się tym jedynym przekaźnikiem jest główny podający sterowanie i po połączeniu styku głównego włącznikiem wszystko działa bez błędów dlatego komp.nic nie pokazywał bo urywała się łączność i teraz należy znaleźć łączność między sterownikiem a cewką tego przekaźnika...
LUSTERKO 6PIN - podstawowe LUSTERKO 7PIN - dodatkowo ma lampkę "Entry light" Kodowanie modułu w drzwiach na "Entry light" i będzie świecić. ( jeśli hw sterownika drzwi ma na pokładzie mosfet do sterowania i jeśli jest pin w gnieździe :) )
Masz stary sterownik? przewal BDM zawartości.
Jak nie przyjmuje to nie da rady, sterownik tego nie obsługuje.
Przepraszam szukałem w tym czasie manetek i zły numer skopiowałem nr sterownika 1K0953549DA
Nie zrobisz z tym nic to sterownik Siemensa, który jest programowalny tylko raz . Gdyby to był sterownik BOSCH miał byś możliwość zmiany kodowania . Opcje są dwie kupić komplet sterownik +czujniki zderzeń z auta o takiej samej konfiguracji jak twoje lub nowy sterownik w aso jak znam życie ponad 1000PLN . Ewentualnie może jakiś fachman przeniesie dane...
radziłbym się do tego nie zabierać skoro masz o tym niewielkie pojęcie , często takie zmiany kończą się poważną awaria lub szybszym zużyciem silnika przez złe dobranie mapy bez żadnych wstępnych testów . Potem będziesz musiał słono płacić aby to "odkręcić" . Nowy soft można wgrać tylko do pamięci flash komputera wcześniej go rozbierając , pamiętaj że...
Przekładana była tylko wiązka przewodów podobno. Po zrobieniu Control Module Finder otrzymałem loga: Address 01 Protocol: KWP2000 Controller: 03G 906 021 LB Component: R4 1,9L EDC 000SG 9251 Coding: 0000071 Shop #: WSC 73430 Skipping Address 15-Airbags Address 31 Protocol: KWP2000 Controller: Po wybraniu 19-CAM Gateway nie może się połączyć ze sterownikiem.
Sam błąd 65535 nie wyskoczył, wyskoczył przez to że diagnozowałeś sterownik kabelkiem za 30zł. Wcześniej tego błędu tam nie było i lampka od poduszek się nie świeciła. 65535 to nie crash data tylko uszkodzenie wsadu sterownika.
dzięki, jeszcze na pin 37 musiałem podłączyć + a masz może to samo do sterownika skody octavia 1.9 tdi 99rok AGR 90 kM 038906018BC?
Jak klient przyniesie pod pachą tylko dwa sterowniki, to jak odczytasz z licznika? Mówię o otwieraniu sterownika w przypadku martwego ECU.
Albo niech wymieniają jedną sztukę albo niech zamontują inne. Polecał bym Barracudy. O wiele taniej wyjdzie o ile obsługuje je sterownik. Zależy co jest do wyboru w sterowniku.
Co do jednego się myliłem - szyby elektryczne nie dają się otworzyć bez modułu komfortu ze środka - z konsolki na drzwiach - jedynie mogę je otworzyć wszystkie naraz z klucza w drzwiach. Same się również zamykają jak się zamknie samochód. Czyli te funkcje akurat nie pochodzą z modułu komfortu, a pewnie z wewnętrznych funkcji wykonawczych sterowników.
Podłącz urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry. Może będą jakieś błędy w sterowniku silnika.
Temperatura silnika to jeden z głównych i najważniejszych parametrów, które bierze pod uwagę sterownik silnika, ma kolosalny wpływ na sposób pracy silnika i zużycie paliwa.
http://obrazki.elektroda.pl/6267016500_1... oto dane ze sterownika
Sam czujnik okazał się sprawny, przyczyną była szklanka wody (!sic) w sterowniku silnika. Pozdrawiam
Czy zapala Ci się lampka od ABS.
octavia sterownik octavia sterownik zamek sterownik centralne octavia
świateł focus budowa magnesu amica śmierdzi
amica piekarnik generator ozonu
Zawieszanie komputera na "Verify DMI Pool Data" - przyczyny i rozwiązania Instrukcja obsługi centralki alarmowej Pulsar 501K