Uszkodzony sterownik pompy.
Definitywnie sterownik na pompie (P1631)
PW
Dało radę ale i tak pompa nie działa:(
Pompa, tutaj szukaj. Połączenie pompy ze sterownikiem silnika.
Vectra C 2.2 DTI o ile sie nie mylę ma zamontowany na pompie wtryskowej. Masz tam dwie wtyczki i proponuje posprawdzać wiązkę od pedału gazu do sterownika (pompy). W tym linku ostatnie zdjęcie pokazuje przód silnika i tam właśnie powinna znajdować sie pompa wtryskowa ze sterownikiem.
najtaniej można to zrobić wymieniając tranzystor w sterowniku pompy. Po otworzeniu sterownika widać wypalony tranzystor ładnie.
Każda pompa ma swój numer i do niej jest odpowiedni numer sterownika. Nie mam tu tisa bo w nim pewno będzie podaj jeszcze numer pompy.
no właśnie niewiem czy trzeba ale tak słyszałem od pseudomechanikow Dodano po 6 a dokładnie to chodzi o wektra C 2,2 tdi pompa na 2 wtyki po zamontowaniu naprawionego sterownika auto odpalił bez problemów chodziło około 20minut na wolnych obrotach lecz po przegazowaniu na 3000 obrotów auto zgasło i nie dało się już uruchomić . po przeskanowaniu nie...
U mnie dolegliwości ustąpiły po wymianie sterownika pompy ABS.
Mogę zaproponować programowe usunięcie ,rozwiąże problem na zawsze lecz potrzebne całe auto lub chociaż sterownik pompy.
Zobacz op-comem w parametrach ile pompuje turbo, może rzeczywiście nastąpiła pomyłka ze sterownikiem pompy
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
W X20DTL immo siedzi w sterowniku silnika nie pompy ,pewnie masz tam jedno złącze z pięcioma przewodami,przydało by się błedy odczytać ,a może tylko zapowietrzony.
Niekoniecznie sterownik pompy.
W PSG 16 w sterowniku w pompie jest immo, nie odpali bez zsynchronizowania.
Jak odpowietrzysz i dalej tylko na plaka bedzie palił to duże prawdobodobieństwo że padł sterownik pompy VP-nie zawsze są błędy przy padniętym sterowniku.
A pompa dokladnie jej sterownik?może być przyczyna że nie może zaskoczyć silnik? Choc osobiście mysle ze mi cos tu podpada z napięciem.... Dodano po 49 Czy w ogóle jakiś błąd wyskoczy w samochodzie jak np padnie sterownik pompy?
Natomiast pompę wtryskową można diagnozować, trzeba się tylko podpiąć bezpośrednio do jej wtyczki (linia K nie jest nigdzie wyprowadzona) Link To Vectra C a tam już pompa dwu wtyczkowa (PSG 16)- zintegrowana ze sterownikiem silnika ...
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
Jeśli sterownik na jedną wtyczkę to nie ma tam żadnego immo. Immo siedzi w sterowniku na dwie wtyczki bo wtedy w pompie siedzi cały sterownik silnika. Pomyłka z przewodami nie ma znaczenia. Musisz solidnie odpowietrzyć układ i jest to dość trudne. Czy są jakieś błędy w sterowniku silnika?
Sterownik na pompie
To w takim razie trzeba porządnej diagnostyki , czy MSG sterownik silnika dogaduje się PSG sterownik pompy
Panowie breja jest wszędzie w zbiorniku a filtr paliwa wygląda jak po spaleniu w dodatku przyczyniło się to do awarii sterownika pompy.
Nie, musisz mieć właściwy sterownik, między tymi pompami ten nie jest zamienny.
sprawdż sterownik pompy.
witam filtr wymieniłem nadal jest tak samo byłem na komputerze i nic nie wykazało zadnych błędów nie ma mechanik powiedział mi że przyczyną jest sterownik pompy
Zasilanie pompy v Vectrze C ?? no chyba chodzi Ci o zasilanie sterownika PSG16 bo to on steruje pompą i jest z nią zintegrowany. Załączam schemat z silnika Y22DTR vectra c.
Pierwszą sprawą sprawdź zasilania sterownika pompy.
Witam. Moze masz uszkodzony sterownik pompy .
Gość opstawia ze to tasiemka w sterowniku pompy.
Sterownik silnika za schowkiem pasażera ,dojście do złącza przez zaślepkę w prawym narożu podszybia. Jak się nie mylę sterownik wystawia impuls masy na przekaźnik pompy tylko kiedy silnik się kręci.
Podepnij sterownik i będziesz widział.
Błąd P1651 dotyczy szeregowej szyny danych CAN . Możliwe przyczyny przerwa między sterownikiem silnika a sterownikiem pomp. P1631 uszkodzony sterownik na pompie
Masz błąd P1631 i własnie poleciał ci sterownik na pompie.
Zatarty tłok przestawiacza kata w pompie porównaj w parametrach kat wtrysku zadany przez sterownik silnika,a kat otrzymywany z pompy wtryskowej maja się równać.
Naprawić pompę i sterownik.
Myślę że znajdziesz taka informację. Np. CP ciągniesz pin,czymś wylogowujesz nową pompę/sterownik i logujesz pinem z auta.To wszystko.Auto ma odpalić jeżeli powyższe wymienione jest sprawne.
Sprawdź przestrzeń na nogi po prawej stronie. Na prawym słupku pod schowkiem. Obok sterownika silnika - różowy.
auto zrobione zapowietrzony był układ paliwowy i uwalony tranzystor w sterowniku pompy
Uszkodzony sterownik pompy. Po wymianie na nowy( używka). Problem nie występuje. Koszt sterownika z robocizną 2000 zł.
Witam - wymienić oprogramowanie w pompie wtryskowej Techem 2 ?????? ok ale tylko wtedy jak to jest pompa dwu wtyczkowa zintegrowana ze sterownikiem silnika ..
Pachnie problem z imobilizerem i przyległościami (moduł, antena, ewentualnie komunikacja) (tym fabrycznym, w kluczyku) swoją drogą piszesz że robi "pyk" i nic, a dalej wynika że kręci i jest w stanie zapalić na plaku? Czy ty dajesz tego plaka i potem odpalasz go na pych? Ja niedawno kupiłem jakiś chiński kabel typu OpCom do swojej Vectry 1.9CDTI i pokazuje...
Jak pompa mechanicznie sprawna to zakładasz sterownik i wszystko powinno działać.
Obrotomierz też się nie dzwiga ? Jeżeli zasilinie zgodnie ze schematem , pompa się nie włącza , kluczowania nie ma , obrotomierz sie nie dzwiga , to : czujnik wału lub uwalony sterownik.
Przewody elektryczne sterownik silnika-pompa wtryskowa.
Jeśli wina byłaby wtryskiwaczy to na pewno zapaliłbyś silnik, wymień przelewy, pompa była robiona cała czy sterownika
Może być coś w sterowniku pompy uszkodzone
Źle naprawiony sterownik lub tłoczek w pompie powoli się zaciera
Czytaj ze zrozumieniem - potrzebny PIN do używanej pompy więc Twoja podpowiedź tu nie zadziała.
Jaka pompa z duzym czy małym sterownikiem?
Sterownik pompy uszkodzony.
Albo uszkodzony sterownik,na pompie wtryskowej.
tak ułamany był pin w sterowniku pompy. Udało mi się to naprawić i samochód chodzi jak należy ;)
Przyczyną niesprawności tych sterowników na pewno nie jest nadmierna temperatura a pewien element w samej pompie który wykańcza ów sterownik.
Jeśli to PSG-16 wszystko masz na pompie.
Sprawdź zawór przestawiacza czy pyka jak i na rezystancję.Sprawdź czy jest pewne połączenie ze sterem .Jak i zaworu wysokiego ciśnienia..Jak ok, rozrząd pewny,to spaprana robota pompy albo sterownika nie wiem .I weź proszę nie rozbieraj stera bo nic tam nie znajdziesz.
Oddaj do boscha do regeneracji a nie do znachorów ,sterownik się uszkadza z powodu mechanicznego zużycia pompy oczywiscie .
Generalnie masz stary typ systemu ABS ( sterownik na progu,jak siedzenie kierowcy),on ma nowszy (sterownik przy pompie)
Tylko w takim wypadku cały czas będzie dziwne wskazanie do komputera, a te moduły przez chwilę oszukują na wartości czujnika a po chwili wracają na prace oryginalnego czujnika. Jeszcze z tego co pamiętam są tam problemy na pompach z regulatorami dawki - coś sie przycierało i nawet uszkadzało sterownik w pompie.
kolega piszacy o zatartym tłoku przestawiacza ma racię należy wymontować i naprawic całą pompę wiem to bo na codzień naprawiam układ paliwowy,ciekawi mnie w jaki sposób bez komputera poradzisz sobie z ustawieniem dawki paliwa po zamontowaniu sterownika pompy
Witam potrzebuję pomocy. Chodzi o sterownik pompy wtryskowej vectra b przepalił się tranzystor chciałem wymienić na nowy lecz nie mogę tego zlutować wiem gdzie mają być wlutowane pady lecz jedno miejsce to mniejsze na płytce jest bez cyny i za nic sie nie lutuje da rady zrobić jakieś obejście??? miejsce bez cyny zaznaczyłem na obrazku jako pad 2. http://obrazki.elektroda.pl/1313293300_1...
Tak pompa ma sterownik na dwie wtyczki
Czy to może być wina sterownika pompy lub całej pompy , że czasem podaje paliwo a czasem nie ?
Może to być sterownik pompy lub cała pompa
Właśnie wróciłem z diagnostyki wykazało błędy 1651 i 1631 penie sterownik pompy. Trochę lipa bo 15 miesięcy temu dawałem pompę do regeneracji i założyli mi nowy sterownik (pompa była ok)
A rozrząd i pompa na blokady montowałeś czy na oko?Jedna wtyczka to immo w sterowniku silnika.Być może ta druga pompa bubel.
krótko trwały efekt...
Dobra dzięki za fachową pomoc. Sam sobie posprawdzałem i ogarnąłem. Po prostu ów mechanik chyba sobie tym kablem coś sprawdzał on nie był do niczego podłączony. Sprawdziłem sterownik pompy w każdy możliwy sposób i wychodzi że sterownik nie wysyła sygnału na zawór.
Nie chciał bym Cię wprowadzać w błąd, ale może to być oznaka nie prawidłowego działania sterownika pompy. Mogę się mylić
Przed wymianą pompy co się działo? ,uszkodzenie nastawnika paliwa w pompie lub sterownik padł
Jak by był padnięty czujnik obrotów pompy to silnik by nie odpalił.
mam pytanie czy ktos moze mi powiedziec czy warto naprawiac sam sterownik pompy? Samochód kiedy tylko sie zagrzeje nie chce odpalic i diagnostyka wskazuje błąd układu wydatku paliwa i sterownika pompy, kiedy klient schłodzi sterownik polewając go wodą samochód za każdym razem odpala az sie nie zagrzeje. Czy mial ktos podobny przypadek?? pytam czy warto...
To nie rozumiem jest czy nie ma ? A czy to się w ogóle rozbiera bo ja mam z ty problem ? A którędy dochodzi bo jedynym miejscem to jest taka kulka . A w ogóle po co tam olej napędowy ? W sterowniku?
Kolego co to jest can ? I jaka powinna byc rezystancja przy sterowniku pompy ?
Nie do sondy lambda.. to jest przekaznik zespolony podwójny... on załącza również sterownik silnika, a nie sondę...Na każdym szrocie to dostaniesz, bo nowy sporo kosztuje..
Jeśli został wymieniony sterownik to musisz zalogować pompę do auta.
sterownik pompy wtryskowej nowy Bocha. Po przekręceniu kluczyka nie ma checka .
Dodam że jest tam pompa PSG16 czyli na 2 wtyczki sterownik
Can na pompie wspomagania ma 60Ω a na sterowniku silnika i ABS-u120Ω.
Nie chodzi o to czy pompa sprawna tylko czy sterownik ją załącza, bo jak pompę załączy to i wtrysk powinien.
wymieniałem pompę wtryskową i sterownik silnika z opel vectra pozdrawiam
jeden z pierwszych objawow padania pompy lub jej sterownika
thcdawid To mogą być pierwsze objawy padającego sterownika od pompy. No ciekawa teoria. Sterownik może być sprawny albo niesprawny. Nie ma czegoś takiego jak trochę zepsuty. Uszkodzenie sterownika następuje jeśli zaciera się mechanicznie pompa.
Chyba będziesz miał rację że to wina pompy.W pompie naprawiłem styki moze cos jeszcze w sterowniku padło przy okazji.Sterownik można wymienic bez odkręcania pompy więc trzeba by inny złożyc. Wie ktoś gdzie moge kupic sterownik do tej pompy?Najlepiej nowy.
Jakie sygnały przychodą tymi przewodami , bo i tak będzie budowany sterownik do interpretacji połorzenia skrętu tylnej osi to mogę coś na pompe ze sterownika wyslac ?
zgadzam się z tobą ale uszkodzona pompa czy sterownik pompy bo co może być uszkodzone w pompie żeby paliło bezpiecznik
Opcomem tego nie ruszysz. Potrzebny jest odczyt eepromu ze sterownika. Potrafi to np carprog. Jak nie masz skąd go wziąć to odezwij się na PW.
Przełóż ze starego silnika całą pompę bo na niej jest sterownik silnika i musiał byś go doprogramować do immo, a to juz nie takie proste.
Pompa do naprawy albo przynajmniej sterownik.
Witam wszystkich i mam takie pytanie w sprawie pompy wtryskowej VP44. A mianowicie posiadam taką pompę w moim Oplu Vectra i jest to pompa z tym dużym sterownikiem i mam pytanie czy te pompy regeneruje sie? Gdyż w mojej okolicy powiedziano mi,ze tych pomp się nie regeneruje nawet serwis Boscha sie tego nie podejmnie tylko jak sie popsuje to należy kupić...
Brak świecącej kontrolki = brak zasilania na sterownik, co przekłada się na brak wysterowania przekaźnika pompy. Weź schemat i żarówkę minimum 21W i posprawdzaj zasilania i masy sterownika.
Volvo s40 2006r sterownik silnika pompa wspomagania elektryczna pop przednim zderzakiem. Astra H, Vectra C, Zafira B z silnikami 1.9 od fiata, taki sam montaż sterownika silnika, a wszystkie elektrohydrauliczne wspomaganie są też tak monotowane : ford,volvo,vw.
Pomorze ale wymiana sterownika
Witam !!! Auto jak w temacie Viki C motor Y22DTH wywaliło błąd P0 340 FC -obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego -wartośc poza wymaganym zakresem . Auto uruchamia się lecz po nagrzaniu przerywa gaśnie. Błąd można wykasować , pytanie czy to może wina pompy lub sterownika ?
Pompa jest do gruntownej naprawy - sterowniki same z siebie nie padały - pozostała usterka mechaniczna.
Panowie wyżej nie piszcie pierdoł to nie astra 2 - w tym modelu jest elektryczny ( Y22DTR) . Masz schemat .. Y56 to egr pin 3 masa a pin 2 napięcie zapłonu A84 sterownik silnika ( na pompie wtryskowej) - reszta widoczna ..
Tam jeszcze przekaźnik zdajesię jest. Fioletowy, jeden od pompy i wtrysków, ten nas nie interesuje tylke ten drugi. On zasila osprzęt i kompa o ile się nie mylę. Zobacz czy się wysterowuje i czy zasila.
Jak wyglądała ta regeneracja, cała pompa z gwarancją czy sam sterownik??? Objawy podobne do uszkodzenia głowiczki pompy, a jakie masz błędy bo od tego trzeba zacząć?
Przerabiałem regenerację pompy w ubiegłym roku - ten sam silnik tyle że Vectra w budzie typu B. Sterownik (elektronika) pompy wraz z robocizną - zapłaciłem w serwisie Mazanek (miejscowość Woźniki) 2K zł. Wiem z wielu źródeł że to bardzo dobry fachowiec - może komuś się przyda.
vectra sterownik pompa vectra pompa sterownik sterownik pompa wtryskowy vectra
kontrolka poduszek powietrznych rysunek rozrządu sygna zakodowany
Błąd "Err" na prostowniku PowerTech SDC10 - przyczyny i rozwiązania Długość portów bas-refleks 84l, 48Hz, 12cm