Uszkodzony sterownik
Witam. Zajrzałem do filtra dzisiaj po robocie. Rozebrałem i wyciągnąłem go. Od góry był czysty aż do połowy, tak około 3cm przed ķońcem było widać że jest lekko szary. Czarny nie był ale przejechałem dopiero 100 km. Poskładałem wszytko, odpowietrzyłem i auto odpaliło po paru sekundach kręcenia. Po ok 8 km przestał delikatnie szarpać i jechał normalnie...
padł mi sterownik pompy paliwowej w oplu astrze g 1.7dti ,poszukuje wiarygodnych ludzi którzy zajmują sie regeneracją sterowników
zamykam, dodam że sterownik pompy paliwowej zgubił komunikacje po can, wystarczyło zaprogramować
teraz to może być pozamiatane i sterownik po wielu próbach może być zablokowany ,nigdy nie miałem problemów diagnostycznych ,dalej stawiam na brak przejścia do pompy paliwowej ,sprawdz pojedyńczo każdy kabel od kostki przy sterowniku do kostki przy pompie
miałem diagnostyke, to stwierdzono niby ze sterownik pompy paliwowej, czy to mozliwe?
Nie to nie jest wina sterownika,albo nieszczelność układu paliwowego,albo pompa mechanicznie jakchcesz to zadzwoń do mnie to porozmawiamy.
a jak to sprawdzić ?????? sterownik pompy paliwowej był zmieniany jakieś 10 000 km temu wraz z pompa paliwowa wątpię żeby to było. Dodano po 5 a z tego co wiem bo już miałem problem ze sterownikiem to komputer by to pokazał jakieś błędy a tu nie ma ani jednego.
Hejka. Mam taki problem z moim autkiem a już jeden raz mi podpowiedzieliście co zrobić to może teraz też coś doradzicie 😀 a mianowicie gdy chce odpalić auto to robi takie "pyk" i cisza. Silnik się nie uruchamia ani nic. Po wezwaniu mechanika i podłączeniu do komputera okazało się, że nic komputer nie pokazuje a mechanik powiedział, że to padł...
Sterownik 38 pinów. Mam autocoma złącze podwójne.Czyta tylko silnik. No zobaczę co zrobi czy odpali bez wyłączania zapłonu.Możliwe że immo się samo aktywowało w sterowniku? pompa paliwowa chwilkę pracuje po zatrzymaniu silnika bo kluczyk to tylko sama blacha i pętli na stacyjce niema.
Cześć od jakiegoś czasu mam problem z pompką paliwową, tak jak w temacie, wyłączam zapłon, wyciągam kluczyki ze stacyjki, a pompka cały czas działa. Podłączyłem pod kompa wywala mi dwa błędy: P0404 i P0016 Na desce nie świecą się żadne kontrolki. Sprawdziłem też z ciekawości czy po wyciągnięciu kluczy że stacyjki prąd będzie docierał do pompy. Odczepilem...
Jednak podczas pracy rozrusznika napięcie spada do 9.5V - wiec wydaje się, że AKU jest OK. Czy jest tu ktoś kto pomoże w naprowadzeniu -odwdzięczę się :) Podejrzewam układ zasilania paliwem. tzn: 1. sterownik pompy paliwowej - 2. kabelki, kostka przy pompie 3. bezpieczniki, kostki Przypomnę -mk1 po półgodzinnej jeździe po wyłączeniu nie zapalił -wystapiły...
Cała sprawa polega na tym że w momencie wypadku gaśnie silnik i pompa jest automatycznie wyłączana, zrządza tym sterownik silnika, czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop, inaczej paliwo wylewało by się na jezdnię i dodatkowe nieszczęście gotowe, do puki czujnik nie wykryje obrotu wału silnika sterownik nie uruchomi pompy...
podłacz pod komputer albo sterownik pompy lub imobilaizer
mechanik powiedział że sterownik pompy paliwowej ok, zrobiłem, Sam robiłeś sterownik, co w nim robiłeś? tylko gdzie ja mam tego wszystkiego szukać pomoże mi ktoś. Jeśli masz wątpliwości gdzie szukać elementów układu wtryskowego w samochodzie to lepiej oddaj to zaufanemu znającemu sie na rzeczy
Morze to być przestawiony rozrząd lub sterownik od pompy paliwowej (miałem tak w pasacie)
wymontowałem sterownik pompy zawiozłem do kumpla, został naprawiony sterownik pompy paliwowej koszt 600zł,zrobił na miejscu, wmontowałem sterownik, skasowałem błedy, odpowietrzyłem i pięknie pali :)mam pytanie bo już kilkanaście razy wymieniałem ten filtr i nigdy mi się nie zepsuł ten sterownik , wiesz nie wierze że mogło to się stać przez wymiane filtra...
powiem szczerze a serwisowałem i 1.7 i 20dtl to ludzie sobie chwalli a najczęściej robiło się w nich rzeczy eksploatacyjne filtry zawieszenia itp, uważać trzeba na sterownik pompy paliwowej :D te motory do mocnych nie należą ale nie są najgorsze,polecałbym ci forda z 1.8TDdi :) wiadomo jak się kupi mocno wyeksploatowany samochód to trochę pieniązków...
Tylko że wtedy nie byłoby problemu z połączeniem do diagnozy z ECU. Brak odpowiedzi ze sterownika to przeważnie zawsze brak zasilania.
Wiem że temat jest stary ale może jeszcze ktoś tu zajrzy. Miałem identyczny problem jak poprzednicy, usiłowałem przez około pół roku naprawić tą usterkę. Wymiana pomp, przewodów, filtrów nic nie pomagała. Ale zorientowałem się że pompa paliwowa znajdująca się w prawej komorze zbiornika raz działa a raz nie, chociaż że była nowa. Wystarczyło wymienić...
Wymieniłem przekaźnik pompy paliwowej. Nadal pompa pracuje przez cały, przy włączonym zapłonie. Brak możliwości zdiagnozowania - wyskakuje po około 3 minutach komunikat o braku połączenia ze sterownikiem samochodu.
Sprawdziłem szczelność jeszcze wczoraj późnym wieczorem raczej w nocy i jest nieszczelna, zawory też sprawdzałem i sprawdzałem szczelność zaworu EGR oczywiście na podciśnienie. Wcześniej działałem po omacku na podstawie objawów, bo pierwsza diagnoza była niesolidna i zrobiła mi duże trudności. usterka gruszki wyszła jak sterowana była za pomocą komputera...
mam problem nie dochodzi prąd do cewki wymieniłem sterownik główny ale niezbyt pomogło i do pompy paliwowej nie dochodzi prąd i nie wiem co dalej
Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc. Od 8.03 2010 jestem posiadaczem samochodu Audi A6 2,5 tdi rok 2001. Przez miesiąc od zakupu z autem nie było żadnych problemów aż do feralnego dnia, w którym to pojechałem do pracy wyłączyłem silnik i już. Nie mogłem go uruchomi ponownie aż do dziś. Oczywiście z cholowałem go do warsztaty miejscowego mechanika....
Witam ma problem z autem była wymieniana głowica silnika i po założeniu auto nie chce odpalac . Nie dochodzi prad do pompy paliwowej w zbiorniku chciałbym dodać że zamienione przekaźniki. Przyczyna jest w sterowniku podejrzewam pompy . Chcialbym sie dowiedziec co steruje zalaczeniem pompy paliwowej i gdzie szukać przyczyny . Błędy jakie pokazało to...
Witam! Nie znam się na samochodach więc potrzebuję pomocy. Sprawa wyglada tak:sterownik silnika 0185454132 SIEMENS PM 0011 SW 20.95, był uszkodzony, po zakupie i wymianie na inny auto nie uruchamia pompy paliwowej.
Bez względu na rodzaj sterownika ,zasilanie na pompę paliwową ,cewkę zapłonową i sterownik idzie z przekażnika zespolonego którego szukaj w komorze silnikowej (prawdopodobnie na ścianie grodziowej).Powodzenia.
Jaki rok produkcji, jaki silnik (oznaczenie, moc), jaki tam siedzi sterownik?
Sterownik zostaje z AGU? Nie mam dokładnych danych, ale z tego co widzę po pinout to chyba się nie da tego pożenić. Twój 4 pinowy jest zasilany 12 V z przekaźnika pompy paliwowej, natomiast 5 pinowy zasilany jest 5V ze sterownika. To chyba nie będzie takie proste, uciąć wtyczkę, zlutować kable i podłączyć. Można próbować brać zasilanie z innego pinu,...
Nie a błąd pewnie na zgaszonym silniku. Skoro na LPG chodzi dobrze to zostaje Ci układ paliwowy PB - wtryski, pompa - czujnik temperatury, TPS. Odczytaj błędy ze sterownika silnika.
Za schowkiem masz 2 bezpieczniki, jeden od zasilania sterownika, drugi od pompy, jak nie pojawia się tam napięcie, to szukaj pomiędzy nim a stacyjką (włącznie z kostką stacyjki)
Zatarty tłok przestawiacza kata w pompie porównaj w parametrach kat wtrysku zadany przez sterownik silnika,a kat otrzymywany z pompy wtryskowej maja się równać.
witam mam taki sam problem z fronterą 2.5tds mianowicie Po postoju od 5 do 8godzin niechce zapalić a jak zapali to po wielu trudach.Czasami po rozgrżaniu silnika ma nierówne obroty.Na rozgrżanym silniku pali normalnie. Wymieniłem w niej świece żarowe,wtryski,wtrysk sterujacy,filtr powietrza paliwa oraz zaworek od powrotu paliwa lecz to nie przyniosło...
Witam, Auto wyposażone w BSI E03-00. Czy ktoś orientuje jak podłączyć czujniki otwierania drzwi do centralki alarmowej? oraz ewentualnie, który przewód ze sterownika zasila pompę paliwową. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki gdyż przeszukałem całe forum i nie odnalazłem opisu pasującego do mojego auta. pozdrawiam
Moze ktos ma lub wie gdzie moge kupic dobry sterownik ktory jest przy pompie paliwowej Bosch VP44 , model auto BMW 320D 1999r. przemekns(at)poczta.fm
Jaki tam jest w końcu sterownik, stary czy wymieniony ? Jak się zachowuje kontrolka silnika w czasie próby odpalenia? Błędy? Jak powstała usterka? Czy w czasie kręcenia podtrzymuje sterownik pracę pompy paliwowej (czy jest kluczowanie wtryskiwaczy?) Próbować odpalać tylko na jednym czujniku (raz jeden odpięty, raz drugi - kręcić rozrusznikiem trochę...
Może problem z cewką na pompie paliwowej, z zapłonem, ze sterownikiem palnika, faktycznie - z pompą (praca bez filtra na oleju napędowym !?!). Niestety bez przedstawiciela z serwisu - będzie bolało (zimno). Z serwisantem też swoje zaboli (kasa). Trzeba wybrać "mniejsze zło" ;)
Nie wiem czy będziesz w stanie posprawdzać zasilanie na sterownik silnika .Czy słychać pompę paliwową?
witam! odgrzebe troche temat. rowniez chcialbym sterowac pompa PWMem. Sa jakies gotowe moduly ktore moglbym zastosowac? czy sterowniki wentylatorow nie udalo by sie zastosowqac?
Podepnij pod kompa, powinno coś pokazać.. Możliwe ze masz uszkodzony sterownik pompy.. Powietrze w układzie paliwowym będzie robił takie jaja.. Ja bym najpierw podpiął pod kompa..
To nie była pompa vp 44 tylko sterownik tej pompy... Idąc twoim tokiem myślenia to to nie była wina sterownika tylko jakiegoś elementu elektronicznego wewnątrz sterownika :-)
p1564 lub p1664 usterka sterownika pompy wtryskowej
A3 - Pompa paliwowa, BCA, BGU 23 - Nieużywane 24 - Gniazdo wtykowe diagnostyczne, 10 A 9 - Pompa paliwowa, … lub …, Świeca żarowa, … lub …, Czujnik NOx, 10 A 11 - Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), 25/ 30 A 12 - Lambda czujnik, Czujnik NOx, 15 A 13 - Przekładnia automatyczna, Sterownik przekładni zmianowej DSG, 15 A 16...
Witam mam problem z oplem fronterą 2.5tds 97r. Po postoju od 5 do 8godzin niechce zapalić a jak zapali to po wielu trudach.Czasami po rozgrżaniu silnika ma nierówne obroty.Na rozgrżanym silniku pali normalnie. Wymieniłem w niej świece żarowe,wtryski,wtrysk sterujacy,filtr powietrza paliwa oraz zaworek od powrotu paliwa lecz to nie przyniosło to porżądanego...
nie ma pompki , na 100 % coś z regulacją konta wtrysku , jeśli tłoczek sie nie przyciera to może zaworek albo sterownik? miałem taki przypadek i po prostu zasyfiona pompa była
Witam a sprawdz jeszcze zasilanie przed bezpiecznikiem , i na zlaczu sterownika , Pozdrawiam
Witam. W turbosprężarce jest zawór upustowy west gate,reguluje się za pomocą siłownika pneumatycznego połączonego z kolektorem dolotowym. Możliwe,że zawór jest nieszczelny i puszcza spaliny do wydechu.Sprawdzałem doładowanie na odkręconym wydechu jest tak samo.Bardziej skupił bym się na błędach.Opis z testera mid 128 sid 78 fmi 4, siłownik pompy doprowadzania...
Wiedzę że odpowiedzi brak ale napisze rozwiazanie problemu dla potomnych. Regeneracja pompy wtryskowej żeby zlikwidować P1220. Apropo jakby ktoś miał problem ze sterownikiem lub pompą to piszcie śmiało. Poznałem ten układ paliwowy w 100% i mozna powiedzieć że znam go na pamięć :)
Cześć Wszystkim. Mam problem z Lt 45 2.5, stracił prąd na zaworku pompy paliwowej i nie świeci też kontrolka od świec żarowych. Sterownik silnika został sprawdzony na stole i jest ok. Objawy są takie jakby w ogóle nie szedł prąd do sterownika. Z góry dzięki za pomoc.
no właśnie w tym jest problem nie ma żadnego napięcia na tej kostce, bezpieczniki sprawdzone, rozrusznik zrobiony i też nic. Gdzie mam szukać tego prądu na tą kostkę?? sterownik działa bo załącza pompę paliwowa.
Mam takie samo autko, nic tylko pogratulowac wyboru. Moje jest stety lub nie zagazowane. Pompa paliwa włącza się na parę sekund po przekręceniu stacyjki i dalej uruchamia podczas zapłonu, biorąc sygnał z rozrusznika (w fazie rozruchu). Jeśli w chwili rozruchu nie pracuje to radzę zerknąc na srebrny przekaźnik za akumulatorem umieszczony obok sterownika...
Czyli po zgaśnięci silnika bez wyłączania zapłonu pompa załącza się i wyłącza kilka razy? Jeżeli tak to trzeba sprawdzić wszystkie napięcia po zapłonie na przekażniku pompy i sterowniku silnika
Witam Corsa B 1.4 16V Na zimnym silniku jest slaby ale w miare mozna jezdzic, natomiast gdy się nagrzeje to jest tragedia, nie reaguje na pedał gazu można wciskac do podłogi a silnik zero reakcji. Sprawdzone wszystko z elektroniki, podmieniany sterownik, wymieniona pompa paliwowa, diagnostyka techem nic nie wykazała. Czasem jak reaguje na gaz to dlawi...
Witam przerywanie? jak ci się to objawia? moze coś z pompą paliwową? albo jej sterownikiem?
Podłącz paliwo z bańki wężami bezpośrednio to wykluczysz problemy i dostarczaniem paliwa.Na plaku silnik ma chodzić i koniec.Ale tylko tyle ile podajesz plaka i bez szczekania.Wtym silniku najważniejszy jest układ paliwowy, sterownik/pompa i układ podciśnień.No i diagnoza testerem a nie pseudo lamerskimi fejsikami na smarkphony.
mam do kolegów pytanie patrzebuję ustawic kąt wtrysku w mojej asterce z silnikiem x17dtl z 95 pompa bosch czy ktos może mi pomóc i przesłac jaki powinien byc pomiar na czujniku zegarowym kąt wtrysku dodam że pompa jest bez sterownika z góry dzieki
Witam. Mam na warsztacie vectre. zdiagnozowałem ja i siadł sterownik pompy i moduł pompy. Sterownik jest na pompie a moduł??? I co dalej z tym fantem zrobic??? Pozdrawiam
Przyczyną był uszkodzony uszczelniacz pompy paliwa. Wniosek na przyszłość to nie kupować używanych części układu paliwowego. Wadliwa pompa nalała tyle paliwa do silnika, że dostał samozapłonu!
Witam W związku z kolejna awarią pompy paliwowej (upalone konektory itp, wlutowane kable i kleje). Naszła mnie myśl na montaż pompy z polifta. Moja pompka ma 4 piny i 3 króćce paliwowe wpinane w pompę, wadliwe są te pompy w przed liftach. W poliftach jest 6 pinów i 2 króćce paliwowe wpinane w pompę oraz moduł pompy, zakładam że dzięki temu modułowi...
To ile przeważnie kosztuje naprawa tego sterownika?
Chodzi o to że sterownik poduszek zanotował kolzję. W niektórych nowszych autach powoduje to odłączenie pompy paliwowej. Fakt zanotowania kolizji (jak i inne usterki) są i raportowane świeceniem lub miganiem lampki kontrolnej sterownika poduszek.
Jakie te błędy , kody i opis ? wyskoczyły dwa błędy, niskie napięcie pompy paliwowej 9 v ,oraz błąd immobilaizera, Na pewno w opisie nie było że jest 9V , tylko pewnie w live data to podglądałeś. Mierzyłeś rzeczywiste napięcie ? Wiesz może czy w tym modelu immo ma powiązanie z modułem pompy? Jeśli chcesz wymieniać pompę ze sterownikiem lub sam sterownik...
Blokada w układzie paliwowym, zapowietrzenie, usterka pompy, lub sterownika pompy.
Nie każdy musi się znać na oplach każdy samochód jest inny napisałem to co wyczytałem i szukałem potwierdzenia.Już wiem że to tranzystor IRL...... i jak go wymienić .Wymiana jet prosta. Układ paliwowy jest sprawny. Problem to ten zacierający się nastawnik bo dalej nie wiem czy muszę wyjmować pompę czy wystarczy wymontować ten moduł z tyłu pompy co podłączone...
Moze przyczyna jest immobiliser? Co do pompy to ze sterownika pin A1 wychodzi zasilanie na cewke przkaznika pompy paliwowej. Sprawdz czy jest poprawne przjscie od A1 do 2-ki na przkazniku pompy, no i masa na 6-tce przekaznika. Sterowanie APARATU jest na D4,B5,D5,B3. Pozdr. Procekkk
Wykręć czujnik temperatury paliwa, jest w bloku silnika za pokrywą filtra paliwowego. Tam dopasuj jakiś manometr i mierz, ma być nie mniej jak 4,5 bara na wolnych obrotach. Wtyczka MR jest w sterowniku, za filtrem paliwa i pod pompami. :)
No to sterownik silnika padł.
Tak sisu. Znalzałem pin. Mam problem jednak po naprawie sterownika z pompą wtryskową. nie podaje paliwa. Pompa paliwowa podaje przez minutę. Dalek jak kręcę pompa wtryskowa nie rusza. Okazało się że komunikacja Can ze sterownikiem nie gada za dobrze. Po poprawce jest lepiej ale nie mam już skanera do sprawdzenia czy widzi sterownik. Coś jest jeszcze...
Witam. Problem następujący auto nie chce odpalić. Podłączony pod ista brak błędów. Z tego co się udało zauważyć pompa paliwowa w zbiorniku nie chodzi. Po sprawdzeniu kostki brak napięcia jakiegokolwiek przy pompie paliwowej. W bagażniku z tego co się zorientowałem jest sterownik pompy paliwa. Sprawdzone zasilanie i jest prąd ,ale po przekręceniu stacyjki...
Zakładam że sprawdziłeś całą instalację od sterownika silnika do czujników/el. wykonawczych, również przypuszczając że immo go nie blokuje to robi się ciekawie. Popuść przewody paliwowe na wtryskach i zobacz czy przy kręceniu rozrusznikiem pompa podaje paliwo - może to wina pompy, lub paliwo nie dochodzi. Sprawdź czujnik położenia wału
Czy w czasie kręcenia rozrusznikiem cały czas pracuje pompa paliwowa?
Na bank czujnik Halla. Miałem kilka takich właśnie przypadków. Samochody stawały na środku drogi i po 10min można było jechać ale częstotliwość postojów wzrasta z czasem. Pewien klient naprawiając i diagnozując na własną rękę wymienił pompę paliwową i sterownik silnika nic nie zaoszczędził. Dopiero jak wymieniłem halla wszystko wróciło do normy.
Czy wymieniony zostal komputer i kluczyk? Bo mysle ze odpowiedz sama sie wykole. Dodano po 1 Po pr9stu gosc przelozyl pompy a sterownik masz swoj, bo nie mogł dopisac drugiej pompy do teojego auta , proste.
Mi się wydaje że w tym silniku możesz mieć niepodpięte czujniki ciśnienia, MAF, temperatury itp. a on i tak powinien odpalić. Nawet bez czujnika prędkości wału odpali, bo ma drugi czujnik prędkości w pompie. Błędy które miałeś nie mają prawie żadnego wpływu na odpalanie silnika. Albo jakiś dziwny zbieg okoliczności i coś się stało z układem paliwowym...
auto zrobione zapowietrzony był układ paliwowy i uwalony tranzystor w sterowniku pompy
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
Trafiła do mnie zafira z wypadaniem zapłonu. No to wymieniłem cewkę i od razu świece. Pali dobrze i chodzi równo, ale totalnie jest zamulona, nie chce jechać. W sterowniku silnika błąd p0230-05 - pompa paliwowa, obwód pierwotny wysoki. Wiem że w tych oplach są problemy z przekaznikiem pompy paliwa ale czy to ma jakiś wpływ na moc?
Witam. Problem następujący auto nie chce odpalić. Podłączony pod ista brak błędów. Z tego co się udało zauważyć pompa paliwowa w zbiorniku nie chodzi. Po sprawdzeniu kostki brak napięcia jakiegokolwiek przy pompie paliwowej. W bagażniku z tego co się zorientowałem jest sterownik pompy paliwa. Sprawdzone zasilanie i jest prąd ,ale po przekręceniu stacyjki...
Przecież ogranicznik nie wyłącza pompy paliwowej. Trzeba zmienić oprogramowanie sterownika, a to czy da się to zrobić przez OBD to raczej wątpliwa sprawa. Koledzy mają rację zwróć się do tuningowców.
Zasilanie dla 1.6 tce 147KW to D1 , N3, K1, G1, L3, Z przekaznika zaworu wtryskowego blok 2 do A5 , blok 1 do A4, z przekaznika pompy paliwowej do K2. Zasilanie z modułu elektroniki komory silnika .
Może być koło sterownika silnika, napis na tym krafstoffpumpenrelais.
1. Zależy jaką masz instalację - pierwsza, czy druga generacja. Jeżeli pierwsza, to problem może tkwić w reduktorze, jeżeli druga - w zacinaniu się zaworu regulującego ilość gazu (silnik krokowy), w ustawieniach sterownika, w podłączeniu lub awarii sondy lambda. Podaj dokładniejsze dane. 2. Niskie ciśnienie paliwa, lub zużyty zawór zwrotny w pompie,...
No to teraz sprawdź kable idące do cewki tego przekaźnika i jak ustalisz skąd przychodzi sygnał (a pewnie będzie to któryś pin w sterowniku) to blisko źródła sprawdź żarówką.
Sprawdzić ciśnienie/wydatek pompy paliwowej (chociaż to nie łatwe) Ten sterownik chyba nie ma zasilania 30ki więc ten błąd "MEMORY" może jest nie istotny
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
Witam. Mam problem z Astra G 1.4 benzyna 2000r Z14xe 66kW. Auto odpala bez problemu na zimnym, po dłuższej jeździe gdy temperatura podejdzie pod 80/90 stopni, auto gaśnie po około 20 minutach, albo gdy sam je zgaszę to nie odpali póki nie wystygnie czyli około 3h. W samochodzie w ciągu 2 miesięcy było robione: -pompa paliwa -przewód paliwowy -Przekaźnik...
(at)zahir Konkretna odpowiedź abyś się w to nie pakował wystarczy. Zmiany są konkretne, od wymiany czy kodowania komponentów współpracujących z ECU, wiązki pod maską, sterownik silnika, układ paliwowy, smok, przewody, pompa paliwowa, filtr układ chłodzenia, osprzęt...
Cdti to chyba trochę inna kostrukcja . U mnie jest DTI na CR. Ale tu nie o to chodzi. Podpowiecie co jeszcze można sprawdzić ? Podgrzewanie w filtrze? A może jednak te sterowniki na pompie?
Awaria została wreszcie usunięta, dziękuję za wszystkie sugestie. Prozaiczną przyczyną był przekręcony odpowietrznik filtra paliwa. Po dłuższym postoju paliwo kapało minimalnie, a na jego miejsce dostawało się powietrze. Po okręceniu rozrusznikiem automatycznie następowało zapowietrzanie pompy wtryskowej, co skutkowało odcięcie prądu do EHAP i listwy...
Jeżeli jest to omega B to przekaznk znajduje sie w skrzynce pod maską obok sterownika są tam dwa przekazniki (różowe) jeden jest od pompy
Witam mam problem z fordem, samochód kręci nie odpala, podczas jazdy przy wyprzedzaniu stracił moc i zgasł, i już więcej nie chciał odpalić, jedynie co to mryga spiralka https://obrazki.elektroda.pl/7207711300_... takie pokazuje błędy, wina jest w sterowniku pompy wtryskowej czy coś innego, dodam że pompa paliwowa się nie załącza. Jeszcze...
Bo gaz ma blokadę temperaturową A na benzynie do sprawdzenia czujnik temperatury, ciśnienie i wydatek pompy paliwowej
Czy to jest pompa paliwowa? Nie. W sterowniku silnika brak błędów. Jakim sprzętem sprawdzone? Podaj rok auta.
Nie kostka, ten prymitywny sterownik pompy, taki szeroki przekaźnik u góry skrzynki.
Zapoowietrzony układ paliwowy???
nie mam podglądu, moj kabel opcom sie rozsypal a delphi nie pokazuje tego. Ale z tym wypięciem wtyczki to jesteś pewny? Tak sobie myślę, pompa bezszczotkowa nie może kręcić cały czas bo jak uruchamiam ja na sterowniku zewnętrznym (zbudowanym na potrzeby naprawy tego auta) to dość szybko nabija ciśnienie i słychać jak zwalnia, po czym w baku słychać...
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
Albo pompa padła albo zaworek na pompie który puszcza paliwo na wtryski u ciebie znajduje się on pod sterownikiem immo na pompie
Dołożyłeś mu paliwa i tyle. Im mniejsza dawka, widziana przez sterownik, tym większa jest naprawdę - ruszając nastawnikiem zmieniasz dawkę wyjściową.
to jest wlasnie kolejny nabywca i zdaje sobie z tego w pelni sprawe co mu grozi. Dziekuje za rade kontrolka przestala swieciec. Teraz mam jeszcze maly problem z kontrolka pompy paliwowej ale z tym juz sobie poradze. pozdrawiam
awaria pompy paliwowej astra pompy paliwowej odciecie pompy paliwowej
philips 32pfl felgi malowanie schemat czujnik klimatyzacja
hisense 55e7nq karta graficzna
Kody serwisowe Termet Slim - diagnostyka i konfiguracja Wyjmowanie pojemnika na wodę w Mastercook LW-58