Fiat doblo i jego sterownik bez przepływomierza i bez map sensora idiotyzm w czystej postaci.
wysylkowo moge ogarnac
To jest sam sterownik Jaki sterownik?Przykreć przepływomierz na swoje miejsce
Witam, potrzebuje schemat do Ford Focus mk2 2005 rok 1.8 tdci. KKDA - schemat podłączenia sterownika głównie przepływomierz że sterownikiem... Z góry dziękuję
Błędne wskazanie przepływomierz zwykle generuje błąd w sterowniku. Przepływomierz, to precyzyjne urządzenie i wstawienie tam rezystora nie załatwi sprawy. Nie da się kupić tego przepływomierza ??
Pamiętaj o dodaniu diody chroniącej przed przepięciami przy odłączeniu sygnału od cewki. W tym przypadku będzie to katoda na 56, anoda na 57. Dowolna dioda impulsowa lub prostownicza. Poza tym ok. Jeszcze jedna uwaga. Przy przekaźniku mechanicznym występuje drganie styków. Weź to pod uwagę żeby nie układ nie zaliczał ci po kilka impulsów zamiast jednego.
Sprawdź ciągłość przewodów od przepływomierza do sterownika.
Ostatnie zdjęcie jest ciekawe, MAF spec 265mg/R (takie jest oczekiwane przez sterownik), a przepływomierz wskazuje 400mg/R. Zobacz czy jakaś kuna nie dobrała się do jego wiązki kabli, ewentualnie odłącz go na próbę Ta wartość może wskazywać również na zablokowany, zamknięty zawór egr
35um będzie wystarczające jak zoptymalizujesz połączenia żeby się dało puścić grubsze ścieżki. Bez problemu mógł byś tam dać 2 razy grubsze ścieżki. No a jak całość będzie pobierała sumę prądów tych wszystkich LEDów, to główna ścieżka zasilająca powinna być o wiele grubsza. Diody przy MOSFETach skieruj do szerokiej szyny zasilania, a nie do cienkiej...
Pin 4 sterownika to trzeci na przepływomierzu nie jest to masa bezpośrednia i przejścia między pinem 4 a 1 nie będzie.
Sprawdź czy taki będzie dobry: "STEROWNIK PRZEPŁYWOMIERZA Z WYŚWIETLACZEM LED NA SZYNĘ DIN - SPR1".
Ze schematu wynika że zasila on bezpośrednio sterownik silnika, więc idź w stronę przepływomierza lub wiązki.
Nastawnik w praktyce nierozbieralny, zastąpić bezstykowym się da, ale trzeba zmieniać sterownik, przepływomierz i wtyczki.
Witam , potrzebuje porady w sprawie pomiaru przepływu powietrza otóż chciałbym skonstruować bądź tez kupić gotowe urządzenie które mierzyło by przepustowość np układu wydechowego w samochodzie tzn żeby głownie pokazało mi jakie ciśnienie jest podczas przepływu powietrza przed i ewentualnie po naprawie . Całość musiała by być sterowana sterownikiem tak...
Ale zauważ że on nie zaniża wartości, tylko cały czas przyjmuje stałe 550, czyli albo usterka drugiego przepływomierza, albo problem na obwodzie albo sterownik.
Sprawdzić co widzi sterownik ale stawiał bym na przepływomierz lub nieszczelny dolot powietrza.
Sterownik silnika nie widzi przepływomierza i o tym krzyczy. Zajmij się najpierw tym a dopiero później logi rób.
W załączniku schematy dla pompowtrysków, przepływomierza i nr pinów sterownika silnika.
Da się to zrobić bez PLC. Typowy układ START-STOP, gdzie START to czujnik "such" a stop to czujnik "SBW". A do przepływomierza to można użyć licznik programowalny. Działanie tego przepływomierza polega na pomiarze częstotliwości sygnału, który trzeba przeskalować na wartość przepływu. Znając wartość przepływu i czas pracy pompy mamy ilość pompowanej...
EGR styk 2 i 5 masz mieć 12V EGR styk 1 do A3 sterownika EGR styk 3 do A4 EGR styk 4 do A5 EGR styk 6 do A6 Elektrozawór sterujący 1 masz mieć 12V 2 do styku A2 sterownika Sprawdź również przepływomierz .
Witam Mam problem tego typu posiadam sterownik siemens S7-300 313-5BE01-0AB0 gdzie jest podłączony do niego Przepływomierz Proline Promag W 400 Enderess Hauser, na przetworniku zasymulowałem wartość przepływu przykładowo 500m^3 i na sterowniku ta sama wartość została odczytana i wyświetlona w programie, zaznaczam że sterownik i przepływomierz jest podłączany...
Przecież zgłasza błąd przepływomierza, w takim przypadku sterownik silnika wchodzi w tryb awaryjny i wyłącza esp
Nie powiem bo nie mam schematu pod ręką. Ale ogólnie ma być zasilanie 12v, masa, 5v dla czujnika temp. i sygnałowy do sterownika. Także pomierz może na początek co.
Osobnej masy- W sensie dorobić nową masę do przepływomierza? Sterownik jakoś ją podaje czy jak?
Komunikowałem się z wieloma przepływomierzami i żaden nie był masterem ... Zawsze to plc był masterem... Ciekawe jak slave odpytywałby mastera skoro w protokole ModbusRTU to master inicjuje komunikację.... Poza tym Modscan nie jest darmowy i do tego to typowy master. Jako slave to działa, ale modsim ... Poza tym adres urządzenia nie ma nic wspólnego...
Jeśli sitka są czyste to do sprawdzenia jest elektrozawór, następnie sterownik i przepływomierz.
Silnik kopci na czarno gdy jest niedostateczna ilość powietrza do spalania dostarczonego paliwa. Odłączenie przepływomierza powoduje że sterownik przechodzi na tzw tryb awaryjny mający w założeniu zapewnić dojazd do serwisu. Przyczynami opisanej przez ciebie usterki może być przepływomierz ale częściej dzieje się tak w wyniku usterki w obrębie układu...
Witam, czy ktoś montował ten układ do Audi 80 z silnikiem ABK na sterowniku Digifant?
No w MAF jest z tego co widzę, z D wychodzi na sterownik.
Po odłączeniu przeplywki masz jakieś zmiany w pracy silnika? Przepływomierz jest zintegrowany ze sterownikiem silnika.
Taka usterka moze świadczyć o kończącej się przepływce.Po odpaleniu ECU uchyla lekko EGRa co powinien wykryć przepływomierz w postaci mniejszego przepływu powietrza.Jak zmienia się charakterystyka przepływomierza(efekt stopniowego zużycia)sterownik nie widzi zmiany z przepływki i wywala błąd EGRa.Trzeba zapiąć TECHa i sprawdzić co mu nie leży.Jeżeli...
Miernikiem dojdziesz po kolorze. Przewody idą bezpośrednio do sterownika.
Ale glownie w tych silnikach pada przeplywomierz. Sprawdz bledy zapisane w sterowniku, tak bedzie najszybciej i najtaniej. Pozdrawiam.
Witam serdecznie.Pacjent Citroen C5 1.6 HDi 109km z 2007roku dziś wymieniałem prawa poduszkę silnika żeby dobrać się do niej musiałem zdemontować BSI oraz komputer odsunąć na bok i nagle komputer spadł oczywiście podłączony i metaloeą obudowa udeżyl w plus akumulatora nastapiło zwarcie zapaliły się nagle same swiatła właczyly się wycieraczki więc odpiełem...
Witam. Jeżeli po odpowietrzaniu dalej miga pomarańczowa kontrolka to uszkodzenie w obwodzie przepływomierza ( do spr. wtyczka 3- piny na sterowniku od przepływki lub sam przepływomierz) sterownik nie rozpoznaje przepływu wody i w ten sposób wskazuje błąd. Pozdrawiam.
Co to za przepływomierze?
Jak się zachowuje przy odpiętym przepływomierzu - też kopci? Dawka pewnie będzie za wysoka (choć sterownik może pokazywać za niską!) - kwestia z jakiego powodu. Korekty trochę podpowiedzą, ale musi się je dać odczytać.
Ale wracając do tematu..czy problem z nieszczelnością nie będzie widniał na komputerze? No przecież widnieje, w dwóch egzemplarzach ;] błąd przepływomierza - za niski sygnał. boga mieszanka, problem z paliwem Dodano po 1 ylko cholera nie wiem, bo mechanik uparcie twierdzi ze jak odpina wtyczkę od przepływomierza to auto chodzi ładnie... No i to jest...
co się mogło stać? Na przykład mogłeś zrobić zwarcie lub podać 12V w linie 5V, lub sygnałową i doprowadzić w ten sposób do uszkodzenia sterownika silnika.
Sterownik zostaje z AGU? Nie mam dokładnych danych, ale z tego co widzę po pinout to chyba się nie da tego pożenić. Twój 4 pinowy jest zasilany 12 V z przekaźnika pompy paliwowej, natomiast 5 pinowy zasilany jest 5V ze sterownika. To chyba nie będzie takie proste, uciąć wtyczkę, zlutować kable i podłączyć. Można próbować brać zasilanie z innego pinu,...
Pętla otwarta bo sterownik przeszedł w tryb awaryjny. Wówczas sonda nie jest uwzględniana przez sterownik. Odpal silnik ponownie i wówczas sterownik będzie próbował przejść w tryb zamknięty. Wartość przepływomierza 10,4 kg/h powietrza dla wolnych obr i nagrzanego silnika jest prawie wzorcowa. Wzorcowa jest 11 kg.
Jakiś mały sterownik plc z analogami.
W tym silniku przepływomierz nie kontroluje EGR. Sterownik wywala ten błąd gdy otrzymuje za niski sygnał napieciowy z egr. Sprawdziłes wiązkę? Czy błąd wywala zaraz po przekręceniu kluczyka na II?
Temperatury w sterownikach i przepływomierz i szczelność dolotu sprawdź.
Na początek do sprawdzenia przepływomierz. Prawdopodobnie nie wysyła informacji do sterownika o przepływie wody przez układ.
Czujnik zamyka się masą do sterownika. Tj sterownik wysyła 5V i sygnał ma wracać zmienią opornością. Tak w ogólnej teorii. Masa ze sterownika wychodzi jeszcze do czujnika temp. powietrza, przepływomierza oraz czujnika wału.
Pinout przepływomierza: 1 - sygnał MAF 2 - masa 3 - plus 4 - sygnał temperatury powietrza zasysanego Między 2 a 3 masz mieć ok 12V po włączeniu zapłonu. Przy pracującym ciepłym silniku na biegu jałowym pomiędzy masą a 1 ma być ok 1,2V Plus jest podawany ze stacyjki. Masa idzie z ECU. Połączenie przepływomierz - ECU: 1 - 13 2 - 12 Piny 12 i 13 są w dużej...
Knock sensor nie ma nic do odpalania, czy działa, zobaczysz dopiero powyżej 2500 obrotów obserwując lampą stroboskopową jakiś element koła zamachowego. Skoro twierdzisz, że sterownik jest dobry, przyglądnij się przepływomierzowi, może klapa pomiarowa zacięła się w pozycji otwartej
Bez podłączonego przepływomierza nie powinien chodzić. Albo ktoś inteligentny zrobił "skrót", tzn sterownik widzi przepływomierz otwarty, albo paliwo podcieka mimowolnie bez udziału sterownika.
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Nie mam rozpiski bezpieczników, ale jedyny 20 amperowy bezpiecznik w instalacji tego silnika zasila czujnik prędkości pojazdu, przepływomierz, podgrzewacz paliwa i sterownik silnika. Odpinaj po kolei te podzespoły i sprawdzaj czy przy którymś nie będzie palić.
Dostałeś na PW informacje co masz zrobić. Nie myśl że wartość z obrotów jałowych na kilka tysięcy to zmiana o 0.3V czy 0.5V. Póki nie zrobisz tego co napisałem to nie ma sensu dalej gdybac. Widać że sterownik nie widzi odczytu z przepływomierza więc uszkodzony przepływomierz, instalacja lub EDC. Trzeba włożyć rączki pod maskę niestety - teraz wszystko...
Sprawdzić zasilanie sterownika, sprawdzić zasilanie przepływki na odpowiednim pinie sterownika, jeśli wszystko zawiedzie, sterownik jest do naprawy.
silniczek krokowy(wtyczka skLada sie z 4 przewodów) jest stosowany w mono wtrysku w tym silniku wielopunkt. wtrysk ,za wolne obroty odpowiada zawór powietrza dodatkowego(wtyczka 2 przewody)za wolne obroty odpowiada też min. sterownik ,przepływomierz,sonda.
Nie piszesz jaka instalacja gazowa ale mimo to spróbuj ją wyeliminować.Gaz może przedostawać się do kolektora ssącego i w czasie rozruchu na PB jest za bogata mieszanka.Możliwy też problem z autoadaptacją sterownika.
Witam, Jestem na etapie tworzenia sterownika który ma za zadanie odmierzyć ilość wody wlewanej do kadzi w oparciu o przepływomierz. Sterownik będzie stosowany do kadzi o różnych pojemnościach i średnicach rur przyłączeniowych. Program urządzenia jest napisany tak że jednorazowo dokonuje się kalibracji przepływomierza przelewając przez niego ustaloną...
Przy takiej masie powietrza na wolnych obrotach to się faktycznie nie da jechać, albo to Delphi źle czyta ten silnik. Nie chce mi się wierzyć żeby trzy przepływki były popsute. Sprawdź dokładnie wiązkę między przepływomierzem a sterownikiem i wtyczki przy sterowniku silnika czy nie zaśniedziałe.
Jak dobrze rozumiem to nie są wartości z sondy tylko korekcja która oznacza bogatą mieszankę. Jak sam wspomniałeś masz dziurę w dolocie, sterownik daje poprawną dawkę paliwa, przepływomierz pokazuje że jest ok a do komory silnika to powietrze nie dociera co powoduje że w komorze spalania masz bogatą mieszankę. Psikaj plakiem na wolnych obrotach lub...
potrzebny schemat przepływomierza renault espace 2,2cdi silnik G9T 710 na sterowniku mam przejście 4 przewodu przepływomierza (żółty)na sterowniku kostka środkowa(brązowa)na pięciu pinach?podobno spalił się nowy przepływomierz
W płaszczu wodnym na dopływie wody jest wmontowany przepływomierz. Może nie podawać impulsów do sterownika. Trzeba sprawdzić sam przepływomierz i przewody od niego do sterownika.
JEEP GRAND CHEROKEE 3.0CRD 2013r. 250km. Kopci na czarno podczas przyspieszania, oraz jak wciska się gaz na postoju. Jeśli jedzie się stałą prędkością jest ok, oraz w momencie jak na postoju silnik trzyma obroty to tez jest ok. DPF czyszczony, wtryskiwacze sprawdzone. Brak błędów w sterowniku silnika. Jedyne co zauważyłem to po odpięciu przepływomierza...
uszkodzona przepływka - nie odpali lub odpali i zgasnie Bez problemu jeździ nawet z odpiętym przepływomierzem, tam jest jeszcze czujnik ciśnienia w kolektorze (MAP) więc sterownik bez przepływomierza sobie bardzo dobrze radzi. Natomiast oczywiście bez czujnika fazy (położenia wałka) nie ma szans, żeby odpalił, bo ten czujnik decyduje o momencie otwarcia...
Bo bez przepływomierza pracuje w trybie awaryjnym, na podstawie wartości domyślnych, zapisanych w sterowniku. Zapnij przepływomierz, a odepnij czujnik temperatury, czy będzie taka sama sytuacja.
Natężenie przepływu za duże - czyli np otwarty EGR. Tutaj jeden błąd może wynikać z drugiego. Do poprawnej kontroli EGRa wymagany jest przepływomierz, to na jego podstawie sterownik wie jak i na ile otwarty jest EGR. Jeżeli przepływomierz będzie oszukiwał to pojawiają się te błędy. Gdy EGR będzie zablokowany w pozycji otwartej to też mogą pojawić się...
Ruszając wiązką na wysokości ściany grodziowej błędy da się skasować i autko zaczynam normalnie pracować...może któryś z kolegów wiec który z kabli za to wszystko odpowiada?? Pozdrawiam
Witam Potrzebuje schemat instalacji elektrycznej silnika w citroenie berlingo 2.0 HDI z 2001r konkretnie połączenie przepływomierza z sterownikiem silnika i innymi układami silnika?
Sprawdź dokładnie wiązkę przewodów między przepływomierzem a sterownikiem, sprawdź czujnik ciśnienia doładowania! Po podmiance przepływomierza robiłeś reset i czy ten nowy był napewno sprawny??
To jest złącze przepływomierza do nadzoru pracy instalacji (czy jest przepływ) oraz do dokładniejszych obliczeń uzysku ciepła. Nowszy jest już w wersji PWM (na pompę ze zmienną wydajnością zadawaną ze sterownika).
Czujnik temp. powinien być w kolektorze ssącym, z prawej strony przepustnicy, nie w przepływomierzu. Dla silnika 20 6S 1lub2 oporność przy 15-30C to 1300 do 3600 Ohm, piny przy sterowniku 77 i 78.
Gdzie jest w tej zmywarce czujnik poziomu wody,czy jest jego regulacja,czy może trzeba go wymienić "Czujnikiem" jest przepływomierz. Innego nie ma. Jak Ci przelewa wodę (nadmiar w komorze), to masz uszkodzoną pompę spustową (zablokowaną przez ciało obce). Wody nie wyleje i sobie następną porcję dozuje; odbywa się to poza kontrolą sterownika (brak spustu)....
Witam opryskiwacz polowy kuhn ze sterownikiem nodet kvx .Poszukuję informacji jak skalibrować czujnik prędkości i przepływomierz.Może ktoś ma jakaś instrukcja obsługi do tego sterownika oczywiście nie za darmo . Sterownik wygląda tak
U mnie nie było błedów przepływomierza - sterownik podobno jest ten sam co w Renault. Jedź na komputer i oszczędź sobie kilku dni rozmyślania i kombinowania.
ale dlaczego komputer nie pokazał że przepływomierz jest walnięty ? Skoro masz to czym diagnozowac, to zobacz jaki sygnał dostaje sterownik z przepływomierza, czy wartosci poprawne. To ze nie ma błedu nie znaczy, ze sprawny.
Wystarczy podłączyć vcds i w parametrach bieżących porównać wartość wskazywaną przez przepływomierz z tą oczekiwaną przez sterownik.
Sprawdż czujniki temperatury na silniku i sprawdż elementy sterujące pracą układu paliwowego. U mnie w VW passat ,,fachowcy" rok czasu walczyli, wymienili w efekcie parownik, sterownik, przepływomierz, filtry ,pompę paliwa, czytanie błedów i diabli wiedżą co jeszcze . Wiele wizyt mojej Żony w warsztatach pseudo mechanikerów. Sprawdziłem elementy mające...
Ale w czym problem zrobić diagnostykę teraz po wyczyszczeniu i sprawdzić co widzi sterownik na temat przepływomierza?Za diagnostykę ile zapłacisz?
Ok, generalnie przeplywomierz posiada wbudowana funkcje skalowania sygnalow. I tak sygnal wchodzacy do PLC ma wynosic od 0 do 100Hz dla przeplywu od 0 do 450l/min. Sterownik to MODICON M340 z modulem wejsciowym typu DI 3202K, Schneider powiedzial ze ich moduly wejsciowe maja zintegrowana funkcje HSC i nie potrzebne sa zadne dodatkowe czy dedykowane...
:cry: MAM PROBLEM Z ROZRUCHE NIE PODAJE 1 DAWKI PALIWA PRZY STARCIE UKŁAD STERUJĄCY TO "JATRONIK"GDIE TO SZUKAC W STEROWNIKU LUB PRZEPŁYWOMIERZU
Albo zakładasz chińskie przepływomierze, albo sterownik ma tendencje do puszczania wiekszego napięcia zasilania.
Być może się mylę, ale czy to nie jest tak, że ten elektrozawór płaszcza wodnego nie dopuszcza wody do komory zmywania i system pokazuje zakręcony zawór wody? Bardziej sterownik nie otrzymuje sygnału z przepływomierza.
Auto kopci bardzo, faluje na obrotach, rzuca nim, pali bardzo dużo, a dodatkowo jak włączam wycieraczki to załączaja się światła długie, awaryjne. Już nawet nowy sterownik kupiłam, przepływomierz bo ciągle jest błąd przeplywomierza
A co się dzieje jak wprowadzisz sterownik w grupie 003 w BS ? Przy otwartym zaworze egr przepływomierz powinien pokazywać koło 220mg/r, przy zamkniętym jakieś 580mg/r
Podłącz ten przepływomierz na miejsce. Sterownik będzie pamiętał o tym ale przy sprawnym przepływomierzu nie wpływa to na dynamikę jazdy. Do sprawdzenia, - odczytać sterownik na błędy(może coś wyjdzie co naprowadzi na usterkę) - sprawdzić podciśnienia(wężyki) -zawór egr - sztanga w turbo - drożność wydechu - drożność dolotu - szczelność dolotu - filtr...
W tym silniku niema przepływomierza. Sterownik podmieniany na taki o pewnej sprawności? Sonde podmieniałeś jedna czy obie?
Przewody z przepływomierza do sterownika nie są uszkodzone? Gdzie w tej zmywarce jest programator?
Witam, od czego jest złącze ze zdjęcia. Złącze znajduję się w instalacji sterownika silnika. Motor to 1.9 TDI, na przepływomierzu Pierburga.
BMW 330d. Zamontowany nowy filtr cząstek zamiennik. Wymiana wpisana. Update sterownika zrobiony. Adaptacja przepływomierza też. Błędów brak. Wypala co kilkanaście kilometrów, albo częściej. Trudno się zorientować, bo nie pokazuje na spalaniu chwilowym zmiany. Moje podejrzenie to za mała różnica ciśnień. Na jałowym jest poniżej 13 mbar. Czyli nowy filtr...
Wali niespalonym paliwem bo jest go zbyt dużo, silnik ciągnie lewe powietrze lub przepływomierz oszukuje, sterownik ustawia mieszankę do tego co widzi a z sondy dostaję informację że jest to zbyt mało (ubogo) to daje mu więcej a i tak to jest zbyt mało przez co w końcu wyrzuca błąd bo już więcej dać nie może. Jak robiłeś te logi? Gaz w podłogę i np....
Z tym Euro 5 to przesadziłeś ale generalnie masz rację przepływomierz pozwala sterownikowi określić i sterować ilością spalin i sterować zaworem EGR.
No to od podstaw -wężyki od zaworu sterowania turbiną(całe .szczelne i na swoich miejscach) -chip-jaki był?Program w sterowniku czy box? -co było robione -kiedy stracił moc -katalizator drożny Podjedz do kogoś kto ma waga i niech odczyta wartości z przepływomierza.Jeżeli masz możliwość podmień przepływomierz. Te silniki robią przebiegi milionowe i chodzą...
Mój błąd. Napisałem że jest ciągłość przewodów pomiędzy sterownikiem a przepływomierzem.. Jeden miał przerwę. Wiązki nie były prute lecz przewód został puszczony bokiem na "ostro" do komputera. Wszystko wróciło do normy.
Podłącz map sensor i przepływomierz jednocześnie (do sterownika sygnał z przepływomierza). Na wyjścia daj dwa woltomierze i porównaj sygnały, a zobaczysz różnicę... PS. Koniecznie napisz jakie efekty tej podmiany, nie zapadaj się pod ziemię :D Doprowadź sprawę do końca.
Opel Antara 2.2 CDTI 2012r. podczas jazdy samochód stracił moc, po czym przeszedł w tryb awaryjny, po zgaszeniu silnika odpala tylko po odłączeniu przepływomierza. Sterownik silnika nie wykazuje żadnych błędów. Proszę o pomoc z góry dziękuje !
Jaki błędy wywala sterownik z podpiętym przepływomierzem ? To ważne, ba jak są błędy to nie jesteś w stanie zrobić adaptacji przepustnicy[/quote]
Temat zakończony przerwany kabel przy sterowniku.
Grupa PSA nigdy nie była moja mocna strona; przepływomierz ma mierzyć ilość zasysanego powietrza i o tym informować sterownik. Awaria przepływomierza zazwyczaj objawia się spadkiem mocy, brakiem dynamiki, silnik mniej doładowany bądź wcale potrzebuje większej ilości paliwa stąd może być ten wzrost spalania. Tylko że Ty nic o spadku mocy nie wspomniałeś......
Tak dokładnie ale jaka to niże być przyczyną sterownik czy wiazka ?
Sterowniki Hitachi, sekwencyjny wtrysk, normalne przepływomierze, czujniki spalania stukowego, też bezawaryjne były i nie tak zacofane choć produkowane w tym samym czasie. I jeździły szybciej, czy mniej paliły? Bo chyba ani to, ani to. BTW. ABK ma czujnik spalania stukowego. Sekwencyjnego wtrysku brak, ale np. Daewoo do końca tysiąclecia nie wiedziało...
jakie błędy w sterowniku? Odczytaj parametry z przepływomierza, sprawdź cewkę zapłonową.
Witam, posiadam Fiata Punto Evo 1.3 Multijet 75 KM, 2009 r. Otóż mam taki problem. Od jakiegoś czasu, gdy chcę trochę zwiększyć obroty i przyspieszyć autem, zapala mi się kontrolka silnika check i samochód automatycznie traci moc. Kontrolka pali się przez cały czas i auto nie chce wejść powyżej 3000 tys./obr. Samochód był u mechanika kilka razy: - wymiana...
zamiennik przepływomierza błąd przepływomierza awaria przepływomierza
swift głośnik biały ekran matrycy monitora unitra gramofon artur
majesty czujnik obniżenie napięcia rezystorem
Tonsil Altus 300 vs Voyager 350: Które kolumny są mocniejsze? Porównanie głośności STX F-360n i Tonsil Voyager 350