Pozostaje jeszcze kwestia sprawdzenia realnie manometrem ciśnienia. Odkręcić rurkę od wtrysku i wkręcić manometr do 2000 bar. Do 1000 bar kupisz bez problemu, do 2000 trochę już kosztuje. Zastanawia mnie, jakim procentem steruje sterownik regulatorem ciśnienia, gdy pracuje silnik. Czy ten wykres z Pico jest z regulatora ciśnienia na pracującym silniku? Jeśli...
Tam siedzi EDC15. Cudów nie ma. Zawór ciśnienia i czujnik ciśnienia nie maja ze sobą żadnych punktów wspólnych oprócz połączeń wew. sterownika. Albo nie masz jednej z 3 mas ( chociaż wydaje mi się że i tak są w środku połączone) albo masz uwalony jakiś wspólny punkt masowy wew. sterownika. czujni ciśnienia ma zasilanie 5 Volt z sterownika. Regulator...
zrobiona xsara była głupota ,przetarł się kabelek od sterownika do regulatora ciśnienia paliwa,wiązka pod akumulatorem dotykała silnika. Wszystkim dziękuje za pomoc :D:D:D
Mianowicie system wykrywa błąd wtrysku opisany - Injection kod jego 00. Zastanawia mnie czy sterownik IAW16 sprawdza rezystancje wtrysku i czy potrzebny jest emulator. Drugą wykrytą usterką jest uwalony regulator ciśnienia i zamulanie na benzynie.
A jakie masz ciśnienie na CR na zapłonie? Nie przewiduje nic innego jak regulator ciśnienia albo wiązka. Ostatecznie sterownik.
Ciśnienie paliwa ok. W koszu pompy jest regulator ciśnienia stąd takie ciśnienie. Po rozgrzaniu problemy ustępują całkowicie? Jaka temperaturę silnika widzi sterownik w momencie problemu?
Membrana pełni funkcje regulatora ciśnienia jak wkręcisz to podniesiesz troszkę ciśnienie gazu.
Mam pytanie gdzie znajdę sterownik LPG w audi 80 b4 2.0 ABT. Jak on wygląda. .. jest jakieś umowne miejsce gdzie go montują? I jeszcze jedno pytanie... chciałbym rozebrać regulator ciśnienia paliwa, co trzeba zrobić najpierw? Jestem w tym zielony ....; (
Witam wszystkich, mam problem ze skrzynią dp0, po przejrzeniu postów w necie widzę, że te skrzynie do szczęśliwych rozwiązań nie należą, ale do rzeczy, skrzynia się uszkodziła i nie załączała lock upu, samochód palił 15 l/100 km przy dobrym wietrze, oddałem na warsztat, po wielkich bojach i podmianie 4 lock upów i wydaniu 4 tys. zł na niby remont okazało...
No przyczyn może być kilka trzeba wyeliminować błąd który jest stały czyli do sprawdzenia. -Wiązka od regulatora ciśnienia paliwa , przerwa , zwarcie , opory w obwodzie. -regulator ciśnienia (usterka elektroniczna) -sterownik silnika Silnik jakoś dziwnie pracuje ? są jakieś inne objawy?
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Zmień regulator ciśnienia na prawidłowy albo zmień konfigurację regulatora w sterowniku ( jeśli się da ).
Odłącz całkowicie kostke od regulatora, powinien pracować w na zwiększonych obrotach , sterownik na szrocie można kupic za 100 zł. W sierpniu i wrzesniu wymieniałem dwa - używki ,płacąc po 100 zł.
Układ jest elektrycznie i hydraulicznie skopany. Jeden wyłącznik ciśnieniowy, jedna pompa, jeden zbiornik - 2 nitki poboru wody : dom i zraszacze, 2 szt reduktorów i ustawione osobno ciśnienia robocze na dom i zraszacze. Jeśli za szybko uzupełnia spadek ciśnienia w zbiorniku = wymiana na większy zbiornik. Źle dobrana pojemność zbiornika do wydajności...
Jakie widzi sterownik ciśnienie paliwa i jakie widzu obroty wału?
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Witam. W moim przypadku pomogła wymiana sterownika i regulatora ciśnienia paliwa ponieważ stary był caly czas otwarty na maks. Jeśli chodzi o sterownik musi być identyczny jak i ten na ktorym auto chodzilo. Ja osobiście wymieniłem cztery sterowniki dopiero za piątym auto zaczeło pracować. Nie słuchaj że sterowniki się nie różnia. Rozmawiałem z facetem...
witam przyczyna znaleziona tylko niepotrzebnie kupiony regulator ciśnienia , przetarty kabelek od sterownika do regulatora ,przy silniku.
FC301 ma regulator PID na „pokładzie”, więc, tak, da się zrobić na nim takie sterowanie bez dodatkowego sterownika.
Ociz, a nie patrzałeś czy nie przybyło oleju na bagnecie i czy nie wonieje benzyną? Miałem kiedys tak, pekła membrama w regulatorze ciśnienia i waliło szlauchikiem do kolektora.
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
Ten zawór jest regulatorem ciśnienia, jest sterowany jak pamiętam sygnałem PWM z sterownika.
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
Nie ma takiej możliwości by problemy z ciśnieniem nie generowało błędów jak i sonda lambda. Skoro upierasz się że nie ma błędów to jedynie można się domyśleć że DME nie dostaje prądu ma zaniki na zasilaniu choć w też w to bym nie wierzył bo to za nowy sterownik i ma monitorowanie napięć. No a widzisz a ja się już spotkałem że sterownik nie zapisywał...
Pozwalam sobie na małą aktualizację Podmieniłem: -sterownik LPG, -sterownik PB, -wtryskiwacze PB, -regulator ciśnienia listwy PB, -pompę paliwa, -chwilowo odłączyłem sterownik LPG, -naprawiłem/poprawiłem wtyczki od wtryskiwaczy PB i poprawiłem połączenia z sterownikiem LPG, -sprawdziłem silniczek krokowy regulacji wolnych obrotów, -sprawdziłem czujnik...
Zwykly miernik Wiązkę trzeba sprawdzić pod obciążeniem nim. 21W Jeśli okaże się ok to może padł sterownik. Nie możesz wysterować regulatora z komputera?
Sterownik gasi silnik bo ciśnienie jest zbyt wysokie jak na wolne obroty. Zacina się regulator ciśnienia albo czujnik źle pokazuje.
Witam Auto jak w temacie. Auto stało miesiąc czasu. Auto jest w trybie awaryjnym błąd: Sprawdzane Mega Macs 42se P0089-Regulator ciśnienia paliwa nieprawidłowa funkcja/obwód prądowy Nie można skasować błędu nawet na włączonym zapłonie. Odpala normalnie, ciśnienie rzeczywiste/zadane pokrywa się, jeździ tylko jest wyraźnie słabszy. Podmieniony regulator...
Wtryski na powrotach nie puszczają , szyna podmieniona z czujnikiem i regulatorem. Ciśnienie faktyczne nie wiem muszę manometr założyć tylko najpierw muszę taki znaleźć do ok 500bar. Natomiast okablowanie raczej wykluczam gdyż po odpięciu czy to czujnika ciśnienia czy regulatora sterownik wyrzuca błędy. Powie mi ktoś jeszcze jaką funkcję spełnia elektrozawór...
Zmierz ciśnienie paliwa, oprócz tego obstawiam: wtryskiwacz, sterownik. Sprawdź także podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, ciśnienie może być za wysokie - też będą hece. Jeśli potrafisz to napisz czy silnik jest zalewany paliwem czy też mu go brakuje. No i na koniec mojej podpowiedzi sprawdź czy działa (jest szczelny) zawór gazu. Pzdr.
złym prądem zasilającym Przy zaniku fazy falownik pokaże błąd. Przy zmianie kolejności faz przed falownikiem nic się nie stanie. Nigdy nie miałem do czynienia z bezpośrednim sterowaniem falownika z czujnika ciśnienia. Zawsze przez jakiś regulator czy sterownik który można było zaprogramować.
U mnie był ten problem że Iveco nie odpalało gdy było zimno . Winny był sterownik silnika. Wystarczyło go podgrzać opalarką w zimny poranek i samochód odpalał. Próba naprawy sterownika nie przyniosła efektu - problem z procesorem . Wymieniliśmy sterownik na drugi i wszystko działa jak powinno.
Czy sterownik silnika widzi położenie przepustnicy? Czy paliwo nie leje się z regulatora ciśnienia (częsta usterka)? Czy zostało zmierzone ciśnienie paliwa przy pomocy manometru (w tym modelu było kilka różnych pomp o różnym ciśnieniu/wydajności)?
Co się dzieje? Jakie objawy? Sam miałem problemy niby z pompą paliwa, a przyczyną było urwanie się jednego "włoska " w sterowniku silnika. Zależy jaki masz sterownik silnika i jak zbudowany układ paliwowy. Poza sterownikiem problemy robił regulator ciśnienia. W starszych modelach był przy listwie wtryskowej (aluminiowa) a w nowszych (w mojej z 2003...
Ciśnienie jest w porządku. Pisałem już ze problem tkwi w resetowaniu sterownika. Podczas kręcenia ciągle załącza przekaźnik świec zarowych. Odcina też czujnik wału, regulator ciśnienia i czujnik ciśnienia też. A zasilania są i masy też. Szukam co może być przyczyną resetowania sterownika.
Takim sposobem tego samochodu nie naprawicie. Miałem w zeszłym miesiącu taki sam samochód . Bujał się między warsztatami od lata zeszłego roku. Zregenerowane wtryski , wymieniona pompa , wysokiego ciśnienia. wyczyszczony zbiornik, wymieniona pompa w zbiorniku. A autko wali błędem p1185. Wystarczyło 15 minut diagnozy z odczytem parametrów i samochód...
Musisz się dowiedzieć czy ciśnienie paliwa gdy gaśnie jest za niskie (filtr paliwa, smok w baku, zagięte przewody paliwowe przy baku, koniec pompy wtryskowej) czy za wysokie (regulator ciśnienia paliwa).
Należy znaleźć przyczynę dlaczego bierze paliwo a nie odcinac pompę. Musisz zlokalizować dlaczego i gdzie pobiera paliwo. Np: cieknący wtryskiwacz, sterownik nie rozłącza wtryskiwacza, regulator ciśnienia jeżeli jest podciśnieniowy.. Zasada jest prosta trzeba mieć min 1/3 zbiornika benzyny sprawny układ benzynowy i ma być wszystko ok. Jak ci tak mówi...
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
ten patent z sprawdzeniem pompy wysokiego ciśnienia w tym samochodzie nie działa, bo gdy odłączę wtyczkę od regulatora ciśnienia na pompie, to nie można uruchomić silnika Po odpięciu wtyczki z regulatora podłączasz do niej żaróweczkę od pozycyjnych 12V/5W, sterownik "widzi" obwód cewki zaworu i będzie kluczował wtryskiwacze, silnik zapali, bedzie pracował...
Regulator ciśnienia paliwa nie będzie pracować bo nie pozwoli na to sterownik silnika jeżeli nie ma odczytów z czujnika ciśnienia. W efekcie tego nie będzie ciśnienia na listwie. Sprawdź instalacje czujnika ciśnienia paliwa. Zobacz jakie jest zasilanie na czujniku i jakie jest napięcie na wyjściu (pomiary przy podłączonym czujniku). W blokach pomiarowych...
Wykonałem sterownik z PID, problem rozwiązany. Dziękuję za pomoc.
Zobacz co się dzieje z ciśnieniem podczas dodawania gazu.Jakie jest wymagane i rzeczywiste.Jak bedzie za małe lub za duże to sterownik odcina dawke. Najczęściej leci w nich regulator ciśnienia.
Masy ok , wszystkie sterowniki odpięte i sprawdzone pod względem styku. Nie wiem jak sprawdzić regulator ciśnienia paliwa, może w nim tkwi problem, że auto gaśnie w czasie jazdy.
Błąd czujnika miałem w wypadku: uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, uszkodzone oringi regulatora, zatkany kosz paliwowy, przez farbę użytą fabrycznie do konserwacji. Najciekawsze że w tym ostatnim przypadku, sterownik zgłaszał błąd czujnika, a sterownik wyłączał silnik z powodu zbyt wysokiego ciśnienia na rampie, nie zapisując błędu. Dopiero live...
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Witam posiadam fiata ducato 3,0 160hp auto nie odpala jest błąd regulatora ciśnienia paliwa sprawdzając miernikiem po włączeniu zapłonu jest 4,9v podłączając kontrolkę nie zaświeca się, podłączając kontrolkę w miejsce regulatora błąd przy próbie odpalenia pojawia się, sterownik silnika sprawdzony instalacja podmieniana sprawna też bez zmian skrzynka...
A może leje paliwem z regulatora ciśnienia paliwa?
Dobra jeszcze raz. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia multimetrem,porównaj ze starym .Nie tylko rezystancja ale i na zwarcie do masy. Sprawdź wiązkę ,do regulatora ,najlepiej żarówka na przejście i koniecznie na zwarcie do masy. Odłącz przy tym zasilanie od auta /ECM. Bo, błąd mówi że przerwa w obwodzie ,ale też może być to uszkodzenie samego zaworu....
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
Najgorszy błąd to regulatora ciśnienia paliwa Bzdura. Posprawdzaj wpierw bezpieczniki w komorze silnika. Sterownik nie dostaje zasilania z zacisku "30".
Witam. Posiadam VW T4 z 92 roku 2.5 benzyna+ gaz w którym paliwo zalało mi sterownik - prawdopodobnie przez niesprawny regulator ciśnienia paliwa. Mój komputer ma symbol 023 906 022 G . Czy do tego samochodu będzie pasował komputer o takim samym numerze, ale z inną literką na końcu na F lub B lub E ? Co Oznaczają literki na końcu sterownika? Nie mogę...
Przy tak starym aucie może być wszystko na początek pomiar kompresji silnika czarny dym sugeruje duże spalanie oleju silnika. No gdzie, spalany olej to niebieski dym. Patrząc po roczniku to silnik 2E z Digifantem chyba tylko w chodzi w grę - więc albo uszkodzony sterownik Digifant, albo dziurawy regulator ciśnienia, albo diabli wiedzą co jeszcze -...
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
Problem z Fordem Kuga 2010 r. 2.0 TDCI 103kW. Auto odpala normalnie po przegazowaniu pojawiaja sie bledy: P061B - Działanie wewnętrznego modułu sterowania obliczenia momentu - Błąd kontroli oprogramowania P062B - Wewnętrzny moduł sterowania -działanie sterowania wtryskiem paliwa - Usterka wewnetrzna P0606 - Wewnetrzny moduł kontroli sterownika - uszkodzenie...
Przeczytałem cały ten post i moje przemyślenia są takie. Zająłbym się testem przelewowym wtryskiwaczy i testem wydajności pompy CR. Test wtryskiwaczy wszyscy dają sobie rade, ale jest jeszcze test dla pompy - odpięte elektrycznie wtryskiwacze, odpięta wtyczka z regulatora ciśnienia i zamiast regulatora wpięta do wtyczki oporność zastępcza - np. żarówka...
Gość reklamuje sterownik, gdzie ukazany na filmie falownik ABB ACS150, sam sobie z tym poradzi. W opisie, na początku też wspomina o problemach z ustawieniem dokładności 0.1 atm, gdzie na filmie jest ciśnienie 3.8 bar a po chwili 4.5bar - to na pewno jest więcej niż deklarowane 0.1... Podejrzewam, że jak system czeka (falownik uśpiony) i odkręcimy kran,...
Zasilanie sterownika lub masa, trochę duże te prądy sterowania mi się wydają, po odpięciu regulatora ciśnienia silnik pracuje?
Wartości widziane przez sterownik - temperatura płynu, wskazania MAP, pozycja EGR. Rozszczelniony regulator ciśnienia paliwa itp.
Mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi, z 1999r. Sterownik bosch edc15. Komputer wyrzuca błąd dotyczący regulatora ciśnienia paliwa (p1112 p1138). Jednak w ciągu roku regulator został wymieniony kilkukrotnie (nie wiem czemu, auto nie jest moje). Po skasowaniu błędów i wykonaniu testu regulatora ciśnienia auto wzorowo jeździ parę dni, ciśnienie na obrotach...
sterownik napewno odblokowany? jakie parametry sterowania regulatora na pompie? (RCO przy kreceniu rozrusznikiem)
Witam nie mam jak nagrać dźwięku ma takie stykowe spalanie sprawdziliśmy wtryski na maszynie okazują się ok pompę paliwa nowy regulator ciśnienia jak się okazuje auto miało chip posiada ono sterownik Delphi czy mogła paść mapa wtryskowa ?
Kolego najpierw musisz uruchomić w falowniku regulator PID. ( jeżeli taki istnieje w tym modelu) Następnie tak skonfigurować ustawienia falownika aby sygnał z startu pochodził z sterownika, a zadanie prędkości z regulatora PID. Regulator ciśnienia łączysz do wejścia analogowego falownika + poprawne nastawy wszystkich parametrów i wszystko powinno pracować...
Witam mam problem z abs nie ma komunikacji masy, zasilania nie giną. Na can-ie brak zwarć czy przerw miałem na podmianę inny sterownik abs i nadal jest brak komunikacji. Jedyne usterki są w sterowniku silnika tzn. brak komunikacji z abs i błąd regulatora ciśnienia paliwa (podejrzewam przewody) problem w tym, że mogę mieć auto tylko w soboty. Jest możliwe,...
Przyczyna usterki stanie się wiadoma po odczytaniu pamięci usterek sterownika wtrysku, bo skąd pewność, że to znów regulator?
Słabe połączenie z masą, regulator ciśnienia paliwa, czujnik położenia wału lub sterownik do sprawdzenia - było o tym na forum (poszukaj i to nawet w Pasku B4).
Iveco Daily III, 2005r. silnik 3.0 HPT 166KM. Szukam "części" ze sterownika EDC ze zdjęcia. Elektronik stwierdził, że jest uszkodzony, ale nie miał na przelutowanie. Nie wiem jak się nazywa. Objawy Silnik nie odpala. Miga czerwona kontrolka wtrysku od razu po przekręceniu kluczyka. CDIF wyświetla błąd regulatora ciśnienia paliwa (zwarcie do plusa) P0053....
Witam, Samochód Peugeot 307 2.0 HDI 90km, na oprogramowaniu bosch . Wyskoczyły błędy : - czujnik ciśnienia paliwa zwarcie do masy ( główny ) - czujnik przyspieszenia pedał 1,2 ( błędy wyskakują po długim czasie pracy z pierwszym błędem nawet zdarzyło się że przestał reagować na gaz na jakiś czas ) - czujnik klimatyzacji Sterownik się nagrzewa, gdy się...
Ten regulator ciśnienia praktycznie się nie psuje, natomiast sterownik może wysyłać do niego zbyt duży prąd sterujący, trzeba podpiąć szeregowo amperomierz i zobaczyć
Bywa tak ze jeżeli sa problemy z regulatorem paliwa to sterownik silnika sie przystosowuje a kiedy założy sie nowy regulator to nie wyrabia i trzeba mu z komputera zrobic ta adaptacje. Jezeli to nie pomoże to wiadomo trzeba podejrzeć wartosci rzeczywiste czy pokrywa sie ciśnienie zadane z rzeczywistym.
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Witam. Nissan Almera Tino 2.2 DCI, nie odpala. Przy próbie rozruchu brak ciśnienia paliwa w listwie CR. Auto trafiło do mnie na usterkę elektryczną ale mam wątpliwości co do takiej. Wcześniej mechanicy sprawdzali pompę wysokiego ciśnienia, rozrząd, został podmieniony regulatory ciśnienia na pompie, wtryski też podobno były badane. W sterowniku silnika...
Rzeczywiście napisałem dość nieskładnie, chociaż te posty dzielą dwa miesiące. Otóż wygląda na to, że w tym układzie regulowane jest ciśnienie wysokie, regulatorem ciśnienia i czujnikiem, które znajdują się na listwie. Ale oprócz tego, regulowany jest też wydatek lub ciśnienie wstępne, do czego służy sterownik pompy elektrycznej. Zmienia on wypełnienie...
Gdy mam podpiety miernik pod siwy kabelek od regulator ciśnienia paliwa i sprawdzam w wtyczce sterownika to jest w 3 dziurkach a mam podłączone pod jeden kabelek a z drugiej strony robić się 3 czy tak powinno być?
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Witam.Pompa została naprawiona.Kabelek+ KTS sprawę rozwiązał. Sprawę przeanalizowałem i przetestowałem i oto wynik. Pompy VP30 w MK1 1.8tddi Focus 90 KM z typem silnika C9DA,C9DB,C9DC pasują pompy z końcówką 002,006,007,008.Sterowniki 0986444501,0986444504,były montowane na przemian w tych pompach więc sterowniki są wymienne. Numery nowe były nadawane...
Czujnik ciśnienia na listwie? Że co? 1.6 SR to benzyna i ma regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Do sprawdzenia: cewka zapłonowa, wiązka oraz sterownik silnika.
Może pompa paliwa nie daje ciśnienia, może czujnik ciśnienia w kolektorze przekazuje błędne odczyty(np. z powodu nieszczelności układu dolotowego) na sterownik i podane jest mniej paliwa niż powinno, Czujnik temp cieczy, regulator ciśnienia paliwa, wtryskiwacz, itp. Katalizator jak ma dwie sondy to raczej można wykluczyć.
Manometrem, wpiętym z trójnikiem przed regulatorem ciśnienia. Jeśli masz byt niskie ciśnienie, sterownik również może wydłużać czasy wtrysku. Na zimno silnik dobrze dopala?
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wchodzenia na wyższe obroty silnika w samochodzie Renault Master 2.5 DCI . Po zapaleniu silnik pracuje równo bez problemu , gdy chcę dodać gazu nie ma reakcji , dopiero po upływie około 4 minut silnik zaczyna reagować na pedał gazu , nie ma żadnych błędów w układzie sterownika a wszystkie elementy systemu paliwowego...
Kalibrator służy jako precyzyjny zadajnik. Posłużę się małym przykładem. Masz wyprodukowany sterownik/regulator - pudełko z wyświetlaczem i klawiaturą z przodu i listwą podłaczeniową z tyłu. Aby mógł mieć stosowne świadectwo musi zostać skalibrowany. Podpinasz na listwie kalibrator, w tym wypadku do wejścia pętli 4...20mA. Ustawiasz na kalibratorze...
Z pamięci to powiem, że na zawór regulacji ciśnienia przychodzi +12V stałe, a regulacja odbywa się poprzez masę kluczowaną PWM. Czujnik w bezpośredni sposób nie reguluje ciśnienia. On sprawdza, czy jest zgodne z tym, co żąda sterownik, na podstawie obrotów, obciążenia, ciśnienia doładowania, temperatur i szeregu innych czynników. W przypadku zaworu...
No to standard. Wtryskiwacze do sprawdzenia regulator ciśnienia paliwa do umycia i filtr paliwa wymienić.
Co Ty z tym mierzeniem oporu. Tam jest cewka więc pomiar rezystancji nic nie daje i nic nie wyjaśnia. To nie czujnik żeby tak mierzyć. Regulator jest sterowany sygnałem PWM, ale żeby go zmierzyć to potrzebny jest oscyloskop lub ewentualnie częstotliwościomierz. Te 1000 bar rozumię że to dane z komputera? Jaka jest wastość napięcia na czujniku ciśnienia...
CDIF rzadko mów prawdę, błędy często są marnie tłumaczone. Nie obserwuj prądu zaworu tylko procent wysterowania oraz ciśnienie paliwa mierzone i zakładane. Problem może leżeć zarówno w powietrzu w paliwie, jak i pompie, wtryskach czy nawet smoku w zbiorniku. Błąd regulatora paliwa, będzie występował jeśli sterownik nie może utrzymać zadanego ciśnienia...
Błędy to tylko wskazówki, bardziej interesują mnie dane na żywo. Od kilku tygodni walczę z takim pacjentem o bliźniaczych objawach. Jeżeli sterownik silnika nie diagnozuje usterki to problem może leżeć po stronie nie kontrolowanej tj. np. układ zasilania paliwem - może regulator ciśnienia na listwie paliwa spuszcza ciśnienie (jeszcze tego nie sprawdzałem)
Zacznij od wyeliminowania instalacji LPG, czyli zakręcenia zaworu na butli. Następnie sprawdź, czy nie leje Ci się benzyna z regulatora ciśnienia (jest w korpusie przepustnicy, obok wtryskiwacza), dalej skontroluj stan wężyka podciśnieniowego łączącego kolektor/korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia. Możliwe też, że instalacja LPG, wskutek niewłaściwie...
Witam. Auto jak w temacie, wymieniona w poprzednim zakładzie pompa wysokiego ciśnienia, błąd po pewnym czasie powraca (zwarcie do plusa regulatora ciśnienia). Na zaworze w pompie na obydwu pinach na zapłonie ok. 5V, wiązka do sterownika sprawdzona i na przewodzie czerwono-niebieskim od kostki regulatora zwarcie z czterema innymi przewodami, ale po rozpruciu...
1- W tym sterowniku tego nie ma wiec nie szukaj (pompka steruje ECU) 2- Nie 3- Sprawdzić regulator ciśnienia paliwa. A jesteś pewny tego zaworka co wkładałeś? Mi się wydaje że kupiłeś zamiennik gorszej jakości i efekty są. Ale bez pomiaru ciśnienia na listwie ciśnieniomierzem można gdybać.
Piszczy bo ma maksymalne ciśnienie, tak samo zachowuje się po wypięciu wtyczki. Na biegu jałowym powinno być 40 bar. Instalacja do sprawdzenia , wtyczka przy regulatorze pin 1 -plus po bezpieczniku 23(15a) w komorze silnika, pin 2 - sterowanie pin 15 złącza 60 pinowego sterownika . Jak pompy i instalacja sprawne to zostaje sterownik. Problem jest taki...
Cześć. Tak to powinno wystarczyć, ale: 1. Będziesz musial kupić sterownik razem z okablowaniem i pociągnąć nową instalaję elektryczną ponieważ każdy sterownik ma sobie tylko znany układ pinów na kostce przyłączeniowej co jest dość prostą sprawą bo do niego jest dołączony schemat montarzowy 2. Przepisz wszystkie ustawienia z Voili 3. Odczytaj jak zachowuje...
Witam. Buduję pojazd buggy z silnikiem 1.2 z fiata punto 2 Sterownik silnika IAW 5AF.P4 Czy ma ktoś uproszczony schemat potrzebny, aby odpalić ten silnik poza karoserią samochodu? Wiem, że potrzebuję oryginalną pompę paliwa z regulatorem ciśnienia W ECU immo jest już usunięte
Sprawdź czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie przepuszcza ci paliwa w dolot. Miałem tak w lagunie. Sterownik nie radził sobie z wyregulowaniem dawki i odcinał wtrysk na sekundę.
Dzień dobry, mam problem z Audi Q7 2009 3.0 TDI 240 CASA i proszę o pomoc z tematem. Samochód gaśnie podczas jazdy - zapala się jednocześnie spirala świec plus check, obroty spadają do zera i silnik gaśnie. Czasem zanim totalnie zgaśnie, to w ciągu sekundy mignie kilka razy w tej samej konfiguracji - check i świece (jakby jakieś zwarcie). Po takim incydencie...
Przy tym sterowniku błędy ? chyba ,że wymiga! Zacznij od sprawdzenia przewodów potencjometru klapy spiętrzającej i regulatora różnicowego ciśnienia paliwa na głowiczce rozdzielacza paliwa.
Astra H 2005 1,7CDTI Pompa CP3 nie buduje ciśnienia na rampie, przez co samochód nie odpala, ale gdy odepnę wtyczkę od zaworu regulującego wydatek pompy, to ciśnienie szybko mija wymagane 24MPa i szybuje do ok. 80MPa. Od razu po przekręceniu kluczyka, ECU wysterowuje zawór wydatku na ok 33% (patrz oscylogram). Czy tak powinno być? Dodam, że w tym silniku...
Wymień filtr, sprawdź czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza, jeśli tam bedzie ok a auto pod obciążeniem bedzie gasło, wypadało by zainteresować się pompą CR oraz wtryskami które mogą upuszczać ciśnienie, i sterownik wykrywa wyciek paliwa i gasi silnik. Czasami zdarza się ze padnie regulator ciśnienia paliwa.
regulacja regulatora ciśnienia wymiana regulatora ciśnienia schemat regulatora ciśnienia
makro przycisk access blaupunkt pobór prądu półprzewodnikowy czujnik temperatura
Błąd L7 L w radiobudziku - przyczyny i rozwiązania APC LINE-R 450 & 300 Schematic Diagram Inquiry