prawdopodobnie doszło do zwarcia i uszkodził się sterownik , moduł Ciężko już go dostać i trochę kosztuje (zdjęcia) do czego jest on potrzebny? Tego sterownika nie zastąpisz niczym innym , może być nowszy model sterownika lecz dedykowany do modelu tej sprężarki , nikłe szanse żeby on się uszkodził a podstawianie na pałę części jest bardzo kosztowne...
Owszem naprawia się takie sterowniki, dużo jednak zależy od rodzaju usterki bo czasami uszkodzone elementy są niedostępne.
Jeśli ktoś ma pojecie to da się to zrobić na stole. Opisz metodę bez naprawy sterownika.
Dzieki sam go wymienialem kupilem po vinie wiec napewno jest prawidlowy.Co ciekawe kolega ma to samo tez w takiej premium.Wiec chyba bedzie cos z instalacja lub sterownikiem.
Ale jaki system cie interesuje bo ja nie kojarzę takiego systemu FCU?
Sprawdzić stan niskiego ciśnienia na filtrach błędy sterownika
Sterownik centralnego zamka do naprawy/wymiany.
między modulatorem a kasetą??? miedzy kasetą pojazdu a kasetą ebs (nie modulatorem) możliwe że coś zakłóca pracę szyny can lub sam sterownik.
Sprawdzić stan wyłącznika na ecu jeśli jast poprawny to do naprawy sterownik.
W takim razie można dołożyć. Prawdopodobnie trzeba będzie aktywować funkcję w sterowniku.
Pierwszy błąd nasz od siłownika sprzęgła i na tym się skup drugi to że masz błędy w sterowniku EBS prawdopodobnie czujnik prędkości na którymś kole
A nie lepiej zacząć od podłączenia pod komputer i sprawdzić, które sterowniki są martwe?
A co kolego da oporność jeśli są to czujniki indukcyjne???
Jak młotkuje to musi być usterka , podłącz pod komputer , i niech ktoś poogląda parametry. Taka prośba to musi być osoba, dla której nie jest priorytetem samo połączenie ze sterownikiem
Czy może ktoś wie jak w miarę prosty sposób przerobić układ ECAS w RVI Premium z okładu 2 czujników poziomujących na jeden? Czy przy tym należy przeprogramować sterownik?
Czy wymiana wspomnianego sterownika będzie działała w drugim aucie czy trzeba coś programować? Jeśli są od kompletu to nic nie trzeba programować, sterownik centralnego to odrębny system.
Witam! Mam schemat do Premium ale chyba są takie same sterowniki. :!: Proszę o jakiś numerek ze sterownika.
Czyli podmienic jednostke abs ? Czy ja proponuję jej podmianę ? to Ty upierasz się przy podmianie ECU nie sprawdziwszy podstaw, nie sprawdziłeś zasilań .... podmieniłeś tylko przewód .... nie sprawdziłeś CAN-a a zaczynasz od podmian sterownika .....
Ciekawe jakie parametry zobaczysz ?I czy znajdziesz sterownik silnika?Pompa do sprawdzenia i ewentualnie raczej naprawy.
Cos ta diagnostyka jest niedokonca dobra! Jakie bledy wyczytaliscie ze sterownika kabinowego?
Zaprogramowanie sterownika 2000pln ? Gdzie takie ceny ?
Problem polega na tym że na wyświetlaczu pokazuje brak płynu chłodniczego instalacja sprawdzona ciągłość od czujnika do sterownika silnika ok, styki na sterowniku czyszczone, wartość oporności czujnika porównywalna z innym działającym czujnikiem, złącze czujnika wyczyszczone i spryskane kontaktem a informacja ciągle się wyświetla. Jak przeprowadzam...
Też tak myślałem ale specjalnie podjechałem podłączyć magnum DXI460 i poszedł bez problemu, a poza tym sterownik silnika nie widzi adblue
Co do pierwszej opcji to odłącz sterownik ebs i powinno ustać ograniczenie, ale dalsza diagnoza kompem. Drugą opcję masz wyżej
właśnie w piątek zakładałem 2 sterowniki w magnumkach DXI ale z 2006 roku, do fabrycznego sterownika centralnego zamka dołożyłem dwukanałowy (cena 69zł brutto z dwoma pilotami każdy), działają bez problemu co prawda bez sygnału na kierunkowskazy ale zamyka i otwiera bez problemu.
Tak samo blokuje się sterownik jak w D1LC, ale nie blokuje zegara. Jak na razie masz problem z zegarem...
Sprawdzić zasilania stałe do FCU sterownik oświetlenia, i takie pytanko czy działa ogrzewanie postojowe jeśli nie to koniecznie sprawdź te zasilania. Sterownik jest nad kasetą bezpiecznikową a pod sterownikiem EBS strona pasażera.
Sprawdź [url=http://www.autogenius.info/pl/renau... a skąd wiesz że padł sterownik skoro nawet nie wiesz gdzie jest.
Niestety trzeba zamówić modyfikację oprogramowania w serwisie, lub sterownik vecu z innej premiumki,lub wyczyścić obecny i załadować oprogramowanie z podobnej ale z czujnikiem
Prawdopodobnie walnięty sterownik. W poniedziałek na warsztat. Pozdrawiam
Premiumka 420 DCI poz wymianie wtrysków jak postoi jeden dzień nie odpali , po odpaleniu brak wyższych wolnych obrotów obroty to niecałe 700 , trzeba wgrać nowy sterownik silnika ?
Było coś grzebane przy sterowniku silnika ? wtryski dopisane ?
Sprawdź przewody na załamaniu kabiny. Zasilania na sterownikach. Gdzieś masz zwarcie.
Gdzie mogę sprawdzić jaki powinien być numer sterownika po VIN w serwisie? Lub ktoś może konkretnie podać numer sterownika po lifcie.
Co do EBS do sprawdzenia czujnik ABS lewy/tył ,sprawdzenie koła fonicznego lewy/tył (czy proste,nie ma ubytku zębów itp.),luzów na łożysku w tym kole.Jeżeli wszystko będzie sprawne ,ustawić min. szczelinę czujnika ABS i wykonać jazdę próbną powyżej 20 km/h. Pozostałe błędy to brak ,lub zakłócenie komunikacji CAN pomiędzy sterownikami EBS ,VECU ,ASTRONIC...
Witam, Mnie też dopadł błąd MID 185 PPID 294 FMI 8, z tym że w Renault Midlum. Czy autor tematu ostatecznie poradził sobie z problemem? Od czego zacząć walkę z tematem? P.S. jest jakiś sposób na reset sterownika APM? Pozdrawiam
Schemat masz ogólny dotyczący silnika dCi11-z jedynką w kółku lub dCi6-z dwójką.Twój silnik to dCi6-270kM a więc 2,sterowanie przekaźnika na przewodzie 292 z "15" oraz na 1058 "-" z pinu B11 EECU. Proponuję podpiąć komputer i sprawdzić jakie temperatury widzi sterownik silnika. Nawet przy temperaturach sugerujących załączenie podgrzewacza po odpaleniu...
Jeżeli odkręcisz (przewód) sterowanie i pompuje to nie wina sprężarki tylko jej sterowania . Nie wiem jak jest w XDI ale w VOLVO za to odpowiada sterownik przy osuszaczu. Cały komplet sterowania ( cewka+zaworki ) kosztuje około 200zł . Ale myślę że zacznij od rozebrania cewki i umycia zaworków.
padł sterownik do c z, jeśli to auto nie ma dci to sterownik jest pod radiem pozdrawiam
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Przetarcia raczej nie bo problem się pokazuje w momencie gdy próbuje wejść w parametry i programowanie, myślę że odlatuje któryś sterownik tylko pytanie który :?:
Witam wszystkich!!! Szukam opis kodu ustereki z sterownika silnika do Renault Premium dci 303kw. KTS nie zna tych usterek;) oto kod: 101 z góry dziękuję Wam i czekam na odp.
Masz problem z can'em (zielono-pomarańczowa skrętka) idącym do sterownika silnika. Przejrzyj DOKŁADNIE instalację na zgięciu pod kabiną. Powodzenia Instalacja sprawdzona i w 100% dobra pomiędzy sterownikiem silnika a kabiną.
W sterowniku jakieś błędy?Nie wykasujesz - nie zadziała.
Mam na warsztacie renault premium dxi jutro sprobuje podmienic sterownik na probe dam znac o efektach
Jakieś propozycje gdzie szukać przyczyny. Trzech elektryków już to robiło, jeden zrobił dodatkowe kable z petencjometru gazu do ems, nic to nie pomogło. Drugi rozcinał wiązkę pod kabiną. Trzeci renault TRUCK robił aktualizację sterowników , i też lipa. Teraz sam próbuje.
W takim razie to nie DCI TYLKO DXI A czy masz menu PL czy ENG . Jeśli PL to wchodzisz przyciskiem na sterowniku od radia w menu-zaawansowane-kody usterek-obecne usterki -wybierasz rodzaj sterownika np. ebs,eecu,vecu itd. odczytujesz kod i podajesz na forum .I ktoś taki co ćoś wie to Ci odpisze co to jest
Bez. oczywiście sprawdzone, a która to wiązka można dokładniej
To jest bezpiecznik.Sprawdź grzałki te dwie które znajdują się elektrozaworze dozowania.Mam org.jak coś.
Sprawdź czy wyłącznik silnika ten pod kabiną nad sterownikiem nie został w pozycji wciśnięty.... pozdro.
1000 na wolnych coś nie bardzo .Sterownik by zgasił silnik przy takim ciśnieniu.
Tak, wziołem z innego miejsca i jest OK
Proszę przetestować samochód z wypiętym sterownikiem EBS jak się zachowuje silnik czy w momencie wystąpienia usterki aby czasem nie szczeka , tarakocze, młotkuje (sterownik mam na myśli ten pod kasetą bez.)
Zobacz czy sterownik ecas nie zgnił i komunikacja wisi ew. odłącz radio.
Witam problem z poziomem oleju, wyrzuca błąd mid 128 pid 98 fmi 5. Wyświetla się losowo (na postoju/w czasie jazdy) chociaż ostatnio praktycznie cały czas. Poziom oleju wg bagnetu w normie. Czy przerabiał ktoś podobny problem? Czy gniazdo czujnika jest na wyjściu miski olejowej z lewej strony (4 piny)? Najpierw chciałbym sprawdzić wiązkę elektryczną...
nie ładuje wyświetla na komputerze 24v i nie rośnie również jest błąd ALTERNATOR Wyłącz i włącz ADR przyciskiem jak nie pomoże to masz sterownik uszkodzony, instalacje lub któryś z reszty komponentów.
Klasyczny błąd w tej Renówce , do usunięcia. Masz problem z oprogramowanie w sterowniku. Byś musiał podjechać do mnie pod Bydgoszcz. Czas operacji do 4 godzin.
Odwróciłem i bez efektu czy czujnik podłączony czy nie, jest to samo zastanawia mnie te przejście do masy nie mam drugiego takiego samochodu żeby sprawdzić a może sterownik padł co o tym myślisz?
MID 185 SID 246 FMI 2 Parametr: Przełącznik pedału hamulca Błąd: Sygnał z jednostki sterującej układu hamulcowego MID136 jest nieprawidłowy lub brakuje go. Złamanie lub częściowe uszkodzenie okablowania kanału danych SAE J1587 / J1708. Uszkodzone lub utlenione szpilki w złączach. Sterownik hamulca MID136 lub sterownik samochodu MID144 może być uszkodzonyy.
Trzeba 1. podłączyć tester lub 2. na piechotę, Do sprawdzenia: napięcie zasilania: czy jest?/ jakie? silnik/dmuchawa, pompka paliwa, czujnik płomienia, czujnik przegrzania, sterownik, okablowanie.
(at)HADŻI ścieżkę w bezpiecznikach sam uszkodziłem przy demontażu tablicy bezpieczników. Została dziś naprawiona i złożyłem wszystko z powrotem w całość i auto zapaliło ale po chwili znów ukazał się ten błąd ale chodziła puki jej nie wyłączyłem. Jak wyłączyłem silnik tak znów nie kręci. Kierunkowskazy też nie działają. Dodano po 4 dodam że brak jest...
Z bezpiecznikami wszystko ok, od tego zacząłem. Tam gdzie grzebałem, też wszystko trzy razy sprawdziłem. Czytałem teraz ciekawy post o tym Renault, że wadą tych modeli była cieknąca pokrywa zaworów, która zalewała sterownik olejem i chyba tam jutro zacznę szukać.
Kiedyś jak przekładaliśmy przystawkę (I-shift oczywiście) to żeby to działało tak jak bozia przykazała czyli wyświetlanie na budziku itp, to musisz zamawiać oprogramowanie i programować sterowniki :). Tak samo jak z wolnym kołem :). Vecu, wyświetlacz, skrzynia o ile dobrze pamięta + zmiana kilku parametrów, chyba ze auto jest fabrycznie przystosowane...
Witam, jeśli można podepnę się, bo chyba usterka u mnie jest podobna, trochę inne auto: Midlum 220 DXI 2008 rok, po jeździe ok 50-80km obroty spadają do 1500 obr/min, sprawdzona pompa, wtryski, zmieniony sterownik silnika, dalej to samo, pozdrawiam Marcin
Zawór wymieniony na nowy czy używany ? Jeśli nowy to do sprawdzenia wiązka od zaworu do sterownika EBS. Jeśli używka to niekoniecznie musi być sprawna.
Witam odkopuję temat ponieważ mój problem jest podobny a nie chce zakładać nowego. Samochód to Renault Midlum sterownik identyczny jak na zdjęciu wyżej a problem objawia się tak, że kierunkowskazy działają ale jest brak wskazania załączonych kierunków na desce.
Ta sama magistrala idzie od gniazda diagnostycznego do sterowników jak również do modulatorów apm i reszty na ramie?
Problem jak w temacie, próbowałem podpinać sterownik, czytnik i klucz z Premium ale immo nie działa ani w jednym ani w drugim. Wie ktoś co jeszcze trzeba podmienić?
ok. jest tam troche więcej przewodów w kolorach i rozdzielają sie na dwie kostki. mam do tego sterownik i regulacja ciepła.
Witam Panowie mam problem z następującymi błędami... Mid 128 ppid8 fmi 2- ciśnienie oleju chłodzącego tłok błąd pojawia się nieregularnie, testy ciśnienia zrobione, i wszystko ok. natomiast auto jak ruszy w trasę to od czasu do czasu zapala się ten błąd. Czasami jedzie 3 dni i nic nie wyświetla się, a niekiedy w 1 dzień jak auto ruszy wymieniłem czujniki...
Tak jak kolega wyżej napisał uszkodzony termistor bądź jego brak w sterowniku ogrzewania, będzie powodował brak regulacji temperatury w najgorszym wypadku uszkodzony sterownik jeśli nic to nie pomoże to diagnoza testerem Webasto
Podłacz sterownik Centralnego 12V poprzez stabilizator. Styki wykonawcze podepnij do siłownika master. Jakieś inne problemy.......?
Zobacz jakie zasilanie wychodzi z podsieci, najprawdopodobniej spalony sterownik (zdarza się), chyba że coś "sieje" po canie, też tak się zdarzało.
Kolego w każdej wtyczce pewnie tak masz. Musi sprawdzić kable od wtrysku do sterownika silnika. Sprawdź jeszcze cewki w pompowtryskach bo one też potrafią się uszkodzić
Witam .Nie dziala szyberdach w reno ,sprawdzilem na krótko silniczek działa ,przełacznik tez ok 24v bezpiecznik sprawdzony tez ma 24v ,przy wlaczeniu szyberdachu do silniczka dochodzi ok 12v wiec nic nie dziala.Co moze byc tego przyczyna?podejrzewam jakis sterownik tylko jak wyglada i gzie go szukac
Wszystko wskazuje na brak zasilania . Sterownik APM nie jest zasilany i powstają wycieki powietrza stąd też komunikat odnośnie powietrza.
Witam Dzięki za podpowiedz tak myślałem z tą podstawą tylko co najgorsze szef zakupił 20 sztuk renówek dxi i prawie w każdej ucieka powietrze podstawą osuszacza z oklic płyty a znając życie to padnie gdzieś w trasie ale co tam serwis też chce żyć tylko najgorzej jak na ukrainie raz że kiepskie są tam serwisy po drugie części drogie i długo trzeba czekać...
Może zamień na wejściach do sterownika sygnały czujnika cisnienia oleju i paliwa. Są takie same. Odczytasz wtedy w ciśnienie paliwa w pozycji ciśnienia oleju.
Jeżeli raz chodzi, raz nie, nie można się nim połączyć to zapewne kable. Jeżeli obciążony lepiej chodzi to na pewno kable. A dokładniej w ciemno pisze,wiązka od kabiny do sterownika silnika, jedyna ruchoma która ma na to wpływ. Rozetnij peszle i zobacz czy nie ma ponadrywanych kabli, w wiązce silnika bliżej sterownika również, to norma w tych silnikach....
Witam. Trafił mi się Renault Premium 420 dci z walnięty modułem VECU (sterownik pojazdu). W module spaleniu dokumentnemu uległa ścieżka połączona z pinem na którym pojawia się zasilanie po stacyjce. Oprócz tego zwarcie wykazuje duża dioda (na moje oko 6-amperowa) zaporowo podpięta anodą do masy. Poszukuję jakiejś dokumentacji (chodzi mi o schematy instalacji)...
"Dobrze idzie" z odpowiedziami to do dołożę następne ;). Dot. tego samego pojazdu: Czy sterownik zawieszenia poduszek ECAS jest identyczny dla pojazdów wyposażonych w pilot zdalnego sterowania poduszkami i bez takiego modułu (sterowanie przełącznikami na desce rozdzielczej B1-B2-B3)?
Witam Proszę o rozszyfrowanie kodu Błędu renault premium intarder MID 16 ---4036 FMI 4 .pojawił sę po wymianie sterownika ponieważ poprzedni przepalał bezpieczniki ,instalacja do skrzyni sprawdzona , jest sprawna . Z góry dziękuję za pomoc .
Dzieki za konkretna info ale jeszcze mam pytanko czy przełacznik posiada jakis modułw sobie lub miedzy przełacznikiem (dzwignia zmiany biegów)a sterownikiem skrzyni jest jeszcze jakis posredni moduł i gdzie znajduje sie ten "PSID9 Czujniki położenia dźwigni zmiany biegów "
Witam szanownych użytkowników. Napotkał mnie następujący problem. Trafiła do mnie ciężarówka - renault premium dci Problem wygląda następująco. Po włączeniu kierunkowskazów włączają się wycieraczki, dzieje się tak również po włączeniu świateł mijania (światła się nie włączają - za to kierunki świecą światłem ciągłym i zapala się kontrolka świateł drogowych.)...
Witam wszystkich. Mam problem z centralnym zamkiem na podczerwień. Czy ktoś wie na którym pinie sterownika w górnej półce za radiem ( od centralnego i immo) ma być stałe zasilanie? Ja mam 24v tylko po kluczu.
No wreszcie doszedłem z tym samochodem do ładu. Okazało się że wszystkie błędy związane z brakiem komunikacji między sterownikami (a głównie skrzyni z innymi centralkami) powodowały uszkodzone zegary i MS2 (sterownik silnika). MS został naprawiony w Tychach a deskę podmieniłem z premium dxi i wszystkie dolegliwości (ok 25błędów) znikęło. Dzięki wszystkim...
Witam mam problem Renault Premium z 2001 roku . Mianowice po spaleniu vecu i jeszcze paru sterowników przelutowaniu flesha w vecu samochód odpala ale zostały błędy w sterownikach. Błędy odczytane DELPHI : https://obrazki.elektroda.pl/4451529300_... https://obrazki.elektroda.pl/8854259700_... Błędy odczytane z licznika...
Od sterownika silnika ida i od przodu auta na jednym canie mam sygnal w 2 pinach z jednaj zyly cana i zdrugiej tez w 2 pinach Dodano po 2 Tak jakby gdzies zwara byla kable ogladalem i wszystkie czyste szukalem pod kabina na zgieciach i przy module do ramy nie wiem gdzie jeszcze
Oznaczenia na początku (mid, fmi) owszem wszędzie takie same, natomiast środkowe możesz mieć już różne (pid, ppid, sid, psid). Dobra do rzeczy: -mid128 sid 232 fmi 4: błąd napięcia 5V na czujniki (nie pokazuje pewnie wartości ciśnienia oleju, doładowania, paliwa) - sprawdzenie instalacji samych czujników, albo w ostateczności błąd wewnętrzny sterownika,...
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PSID205 Szyna przesyłu danych, blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PSID200 Szyna przesyłu danych, blok elektroniczny silnika FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja Informacje ogólne o kodzie usterki: MID140 D001...
Kolego elektryk502 po pierwsze sterowniki w premiumce są z volvo, sprawdziłem to na premium 2007 rok dxi. Powiedz co za bzdury piszesz że turbosprężarka nie ma łopatek a co ma wiaderka?Pewnie chodzi ci o zmienną geometrię i nie o łopatki tylko kierownicę.Niestety ta którą diagnozowałem posiada i co więcej ci napisze że przypuszczam skoro sterownik jest...
(at)januszkk Wiem o tym. Kilka lat temu, zostałem poproszony o uruchomienie Renault Premium dCi (chłodnia, solówka) stojące kilka lat pod chmurką. Gdyby nie próba urychomienia z "prostownika z rozruchem" przy całkowicie niesprawnych akumulatorach, to bym odpalił i pojechał. Niestety, padła większość sterowników (wzrost napięcia w instalacji powyżej...
Usterki naprawione. W pompie adblue był uszkodzony ten zawór http://obrazki.elektroda.pl/6114555300_1... 380zł netto i 25 minut roboty. Układ paliwowy był sprawdzony pod względem szczelności. Pompy wysokiego ciśnienia sprawne nie zatarte. ciśnienie na jałowym wachało się pomiędzy 39500 kpa a 40100 kpa. nie skakało co mogło by oznaczać uszkodzenie...
To skrzynia AsTronoic wiec z pewnoscia trzeba dolozyc modul specjalny klienta tak jak w TGA czy w Actrosie. Za pomoca standarodwych sterowników da sie obsluzyc tylko podstawowe funkcje zabudowy takie jak zalaczenie przystawki i ewentualnie zaprogramowaną predkosc obrotową. Niestety bardziej zaawansowane funkcje takie jak zalaczanie przystawki z zabudowy,...
Widocznie nikt nic nie wie. Dodam, że ostatnio rozebraliśmy skrzynkę ze sterownikami, było w niej pełno oleju. Wyczyściliśmy ją i cały dzień było w porządku. Później znów to samo tylko mniej intensywnie. Najczęściej to się powtarza jak jest cieplej, przy temperaturze ok 10-12 na zewnątrz wszystko jest w porządku.
Dziś sytuacja wygląda następująco: - w górnej półce nie ma przetwornicy jest tylko sterownik centralnego zamka - wychodzą tam dwa fabryczne przewody 24V i 12V - 24V jest 12V nadal brak - przetwornica jest pod główną konsolą od strony bezpieczników i ma dwa kanały A i B (jeden stały jeden po kluczyku) - obydwa sprawne (na stałym jest radio na kluczyku...
ma dwa razy większe zużycie adblu, To jest fizyczne zużycie czy z odczytu ze sterownika? Na zużycie wpływa wiele czynników, min. NOx sensor, katalysator, jakość paliwa, temperatura spalin, oprogramowanie i wiele innych czynników. Na początek test 300 mililitrów, dla sprawdzenia wtryskiwacza, ale to też na pewno już było sprawdzane jak zresztą wszystko...
Niech Pan powypina wtyczki wiązki,ktore wchodzą do gniazd pompowtryskiwaczy i zobaczy czy jest duzo oleju w tych gniazdkach,sam fakt iż wiązka jest popękana swiadczy o tym ze nalezy ją wymienic na nową,ponieważ sygnał idący ze sterownika jest zakłócony i zwiększona jest opornosc przewodów.Po wymianie o ile jest to jedyna przyczyna,auto odzyska moc i...
Tak pasek został ale dziś zrobiłem taki "myk" Przewód 851 przeciąłem bezpośrednio przy złączu diagnostycznym i zrobiłem połączenie dodatkowym przewodem do sterownika EBS, eliminując oryginalną inst. przy złączu tak i przy sterowniku EBS. Łączy się z wszystkimi sterownikami oprócz EBS ale z hamulcem był już wcześniej problem, i co najważniejsze na zapalonym...
Witam wszystkich. Problem który mam jest w Renault Premium DCI 2004r Nagle w samochodzie na wyświetlaczu pojawił się komunikat "Niebezpieczeństwo zablokowania kół", wykonałem diagnostykę i w sterowniku EBS są zapisane następujące błędy. - brak komunikacji CAN pomiędzy EBS ECU a modułem osi przedniej - brak komunikacji CAN pomiędzy EBS ECU a modułem...
renault premium sterownik sterownik silnika renault premium sterownik silnik renault premium
voyager zapala gaśnie kasowanie serwisu octavia deska rozdzielcza
bosch silence kranik bosch silence kranik
Nagość na działce prywatnej a grzech i art. 140 KW – higiena, widoczność, ochrona prywatności Rozwarty styk STB w piecu - reset nie działa