Można zrobić to też na układzie timera CD4541 jest w nim odrazu oscylator. http://pdf.alldatasheet.com/datasheet-pd... W 4060 jest też wbudowany układ wzmacniaczy do oscylatora tylko nie wiem, czy się wyrobi dla tak niskich częstotliwości. Możesz spróbować wg noty aplikacyjnej. Wtedy nie musiałbyś stosować dodatkowego scalaczka....
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Witam. Ten sterownik nie ma opcji sterowania z mastera. Trzeba by dołożyć dwa przekażniki i wtedy tak.
Rozbierz go i sprawdź może zimne luty. Ale gdybyś chciał zmieniać to prawie każdy sterownik centralnego zamka elektrycznych siłowników.
Podpowie ktoś, jak taki siłownik podłączyć pod uniwersalny sterownik centralnego zamka https://obrazki.elektroda.pl/3839909100_... AI: Jaki jest model siłownika i uniwersalnego sterownika centralnego zamka, który chcesz podłączyć? Siłownik in.pro.
Sam zasilacz nie starczy bo siłownik od zamka nie wyłacza sie po osiągnięcu pozycji końcowej, więc masz 3 rozwiązania: - sterować impulsami o ograniczonym czasie - dodać krańcówki - mierzyć prąd pobierany i gdy siłownik osiągnie kraniec skoku (prad wzrośnie) wyłączyć prąd.
Jeśli masz sterownik pieca, który włącza wentylator, to może siłownik sterować zanegowanym sygnałem wentylatora. Jak działa wentylator to szyber otwarty, jak nie to szyber zamknięty.
Na pierwszy rzut oka: - brak kondensatora 100nF przu uc - brak kondensatorów przy stabilizatorze (prawdopodobnie dlatego układ się wzbudza)
Sterowniki centralnych zamków nie posiadają wejść sterujących. Wystarczyło kupić komplet zamka centralnego z dwoma siłownikami. Niewiele drożej od sterownika, jeszcze zostają siłowniki na zapas :)
Najprościej i najmniej awaryjnie to zamontować "oryginalne" zamki z siłownikami, da się je wysterować praktycznie dowolnym uniwersalnym sterownikiem.
Witam, Mam taki problem, że w swoim motorku Romet 125 zamontowałem dodatkowy układ chłodzenia oleju. Jednak jeden duży obieg spowalnia nagrzewanie się oleju i po przejechaniu 9 kilometrów odcinka w zasadzie szosowego olej w ostatnie upały nagrzewa się do 85 st c. Zbudowałem taki oto termostat: https://obrazki.elektroda.pl/9933077800_...
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
Sterownik dokupisz w każdym sklepie z elektroniką, a jak nie maja to ci sprowadzą.
Ten sterownik służy tylko do sterowania siłownikami, bez ingerencji wewnątrz nie wysterujesz oryginalnego zamka sterowanego masą
w civicu w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,jest tylko taki switch sterujący,jeżeli chcesz,żeby zamek działał na pilota musisz włozyć siłownik i podłączyć pod twój sterownik,jeżeli sterownik nie obsługuje bezpośrednio siłowników,użyj układu dwóch przekażników i wysteruj je z twojego modułu.
Witam! Poszukuję dobrej duszy której chciałoby się opracować schemat w/w sterownika. Do wykorzystania max. 6 bitów portu LPT, zasilanie 12V, opór siłownika 3,5 Ohma. Z przygotowaniem programu nie mam problemu, ale bardziej ze mnie mechanik (a elektronik wcale) i nie mam pomysłu jak to wykonać, jakich układów urzyć. Wykonałem niedawno sterownik do 3ech...
Jak pomogłem kliknij pomógł. Dziękuje.
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
Sterownik zamka uniwersalny a tył trzeba obadać co dolega.Raczej siłownik umiera, też może być uniwersalny.
Mam pytanie. Czy serwo będzie działać bez sterowania, podłączone bezpośrednio do akumulatora żelowego 6 V? http://botland.com.pl/serwa-typu-standar... Nie Czy da się tak sterować serwem bez sterownika? nie
Kolego oryginalny pomysł, naprawiałem raz właśnie taka konstrukcje: Pilot => sterownik => siłownik => zamek => fabryczny sterownik => siłowniki. Jak wszyscy będą tak partaczyć robotę to ten kraj długo nie pociągnie.. Dodano po 12 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
To co znalazłeś to raczej mogą byś przewody bezpośrednio od silnika siłownika a nie sterowanie.
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Witam w tym aucie rozwiązane jest to tak że całym centralnym zamkiem steruje siłownik umieszczony w drzwiach kierowcy, nie ma innego sterownika .Żeby podłączyc sterowanie pilotem trzeba zamontowac dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy i podłączyc go do sterownika z pilotami. Pozdrawiam
Ja w lt35 (sprinter) demontuje kasetę zamka rozprostowuję oryginalną blaszkę do zaczepienia oryginalnego siłownika i za zgięciem wiercę otwór fi3,5 i za ten otwór zaczepiam cięgno siłownika uniwersalnego (najlepiej zastosować siłowniki 6kg, 3,5kg też dadzą radę, ale trzeba dobrze "rozruszać" kasetę zamka i linkę cięgna). W drzwiach odsuwanych powiększam...
Przy takim podłączeniu możesz uwalic alarm. Nie posiada on wyjścia bezpośredniego do siłowników, tylko wyjścia do sterowania centralką CZ. Obciążalność tych wyjść zazwyczaj nie przekracza 100 mA, a siłownik potrzebuje znacznie więcej do pracy. Potrzebujesz dodatkowego sterownika, np ST 100 lub TOP32 lub cos podobnego (jeśłi w zestwai centralnego zamka...
Coby nie strzępić języka na daremno. Chyba ci namieszałem bo jak nie masz siłownika w bagażniku i pod wlewem paliwa to masz dokładany centralny. Rozumiem że sterowanie zamka nie jest radiowe? Jeżeli trafiłem to drogą dedukcji wystarczy że jednak znajdziesz sterownik zamka - im bliżej tym łatwiej więc pod kolumną kierowniczą albo za osłoną progu kierowcy....
Teoretycznie to jest w komplecie mały sterownik czasowy który podaje impuls na siłownik,ma określony czas.
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Siłowniki były montowane standardowo w samochodzie czy zamontowałeś kompletną centralkę z sterownikiem i siłownikami?
silniczek podłączasz dokładnie tak samo jak siłownik do sterownika centralnego zamka
W sterowniku bluetooth wybierasz sterowanie "-" a sterowniku zamka tam gdzie chcesz się podłączyć masz sterowanie siłownikiem. Jeśli chcesz się podłączyć tak jak piszesz do pinu 1 i 3 to musisz wybrać sterowanie siłownikiem ale musisz wtedy sprawdzić na którym pinie 1 czy 3 pojawia się + a na którym - podczas zamykania żeby nie doszło do zwarcia bo...
bx30 nie obsługuje siłowników typu master
W drzwiach kierowcy jest siłownik??
w takim razie jezeli nikt nie wie ktorego z dolaczonych do zestawu schematow uzyc ( bo malo jest tematow o hrv) to chyba musze sprobowac po kolei wszystkie cztery mozliwosci bo i ktoras musi byc ok bo pewnych rzeczy nie rozumiem ( nie twierdze ze wasze informacje sa ogolnie nie zrozumiale ale ja takich rzeczy poprostu nie rozumiem tak jak pisalem :)...
Sprawdź jeszcze zasilanie i masę sterownika zamka oraz jak są pozagniatane konektory w kostkach wiązki CZ (były za lekko zagniatane)
niebieski i biały do siownika drzwi kierowcy i pozostałych siłowników drzwi Mówimy o fabrycznych siłownikach czy o dodatkowej instalacji centralnego zamka z zamontowanymi uniwersalnymi siłownikami ?
Zastosuj przerzutnik np. na 4017 a na jego wyjściu sterownik zamka Unister skonfigurowany do sterowania jednym przewodem - "poziomem masy". Do dodatkowego kanału alarmu podłącz przekaźnik, który wysteruje 4017. Przerzutnik w takiej aplikacji, musisz wysterować dodatnim impulsem na wejście. Sterownik zamka Unister podłączony do przerzutnika będzie sterował...
Nie będzie żadnego problemu, możesz użyć każdej innej centralki. Już napisałem, że fioletowy i brązowy to switch sterujący łączony naprzemiennie z czarnym przewodem, czyli masą, a czerwony i niebieski to przewody wykonawcze silniczka siłownika. To wszystko w temacie.
To rozkręć kontrolka w rękę i sprawdź,stawiam na sterownik skoro żaden siłownik nie drgnie.
Wszystko da się zrobić. Ale montowanie oryginalnego centralnego będzie znacznie bardziej skomplikowane. Musiałbyś położyć instalację, sterowniki, wymienić zamki na takie z siłownikami. Zamek klapy (na kluczyk) też jest inny zdaje się. Dodatkowy siłownik na klapkę wlewu paliwa. W tych rocznikach zdaje się, ze zamki mają kontakt z CAN, zależnie od wyposażenia...
Drugie podejście i zrobione. Bez odatkoqego siłownika nie będzie działać.
Jak się upierasz na siłowniki to zastosuj jakiś uniwersalny sterownik zamka, np ST111 z Testronica.
Wystarczy podać impuls napięcia żeby siłownik zamknął zamki, impuls o odwrotnej polaryzacji otworzy zamki. Do tego celu są specjalne sterowniki.
Zamek można założyć bez żadnego problemu.Potrzebujesz sterownika i siłowników uniwersalnych za grosze. Mają cięgna i paski montażowe w kompletach ,poradzi sobie każdy jak się przyłoży,.To bardzo prosta czynność,ale trochę dłubaniny,bo trzeba zdejmować tapicerki. Ja bym nie rezygnował,bo może centralny jest ,ale nie działa. Popatrz od wewnątrz ile przewodow...
Skoro z klucza działa to coś źle sterujesz.Zobacz na innych kolorach oczywiście masą.Ewentualnie,tylko wiecej roboty,odepnij wtyczkę od siłownika i tam podawaj masę i zobacz co się dzieje.
Kompletnie nie zrozumiałe o co pytasz? Poczytaj instrukcję i podłącz według schematu Siłowniki można sprawdzić podając na przemian na przewody od siłowników „+ i –„
Dołóż sterownik czasowy E55 www.aphelektra.com
Kolega to wiem ale jak podłączyć jednocześnie sterowanie zamkiem centralnym i otwarcie siłownika klapy tylnej.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Witam cod o podlaczenia zamka do alarmu to nie ma problemu nie wiem co do za alarm ale wiekszosc ma wyprowadzone dwa przeody na których pojawia sie impuls ujemny przy zamykaniu czy tez otwieraniu oczywiscie na zmiane. Trzeba tylko poszukac centralke i zmierzyc opornosc i juz podlaczyc te dwa przewody do sterownika siłowników zamka ( tez sa dwa przewody)...
Siłowniki masz w drzwiach czy dopiero będziesz je montował?Chodzi ci o sterowanie już istniejącymi w zamkach siłownikami czy masz zamiar montować dodatkowe siłowniki?Bo jak będziesz zakładał nowe to składasz to jak lego.Plus i minus możesz brać śmiało z zapalniczki
W Kia Picanto 1-generacji, należy zamontować brakujący siłownik centralnego zamka w drzwiach kierowcy. Dodatkowym pilotowym sterownikiem centralnego zamka sterujesz wtedy ten dołożony siłownik a oryginalna instalacja "załatwia" pozostałe drzwi.
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
nie działa zamykanie i otwieranie drzwi z kluczyka Prawdopodobnie zwykły, uniwersalny, pilotowy sterownik centralnego zamka, został podłączony bezpośrednio do dodatkowych, dołożonych w kasetach zamka silniczków "napędzających zamki" - bez mikroswitchy do sterowania "z kluczyka". Dołożono dodatkową, prostą, dwuprzewodową instalację do siłowników. Gdyby...
bez oryginalnego sterownika nie ruszysz siłowników bez przeróbki raczej wstaw oryginalny
Witam jest tam zamek centralny oryginalny,wyjęty jest bezpiecznik ponieważ jak założę to stwierdziłem że po włożeniu bezpiecznika siłowniki we wszystkich drzwiach są cały czas ustawione na otwieranie i nie można ich nawet ręcznie nacisnąć po chwili zaczynają działać siłowniki w drzwiach. W drzwiach od kierowcy na pewno jest siłownik i dochodzi do niego...
Wystarczy wpiąć się w przewody pomarańczowy i różowy konfigurując sterownik do sterowania siłownikiem, dobrze widzę? Tak, tylko oczywiście odłącz przedtem ten oryginalny sterownik.
Mój ma 10. I chyba to będzie pasować. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Dokładnie, to radiowy sterownik z wyjściem bezpośrednio na siłowniki.
Cześć pomóżcie podobno da się do tego sterownika podłączyć bezpośrednio siłownik bez dodatkowego przekaźnika. Instrukcja: http://obrazki.elektroda.pl/4213674400_1... Podłączyłem tak: Zasilanie: - czerwony do + akumulatora - czarny do - akumulatora Sterowanie siłownikiem: - żółty i żółto/czarny do +12V - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny...
żeby podłączyć potrzebuje schemat przewodów siłownika czyli jaki kolor przewodu podłączyć do przewodów sterownika A jaki typ siłowników/zamka centralnego masz w samochodzie?
Mam taką instalację ponad 20lat i jak dotychczas pracuje bezawaryjnie. Instalacja składała się najpierw z jednego solara około 2m kw.i bojlera 150lz dołączoną wężownicą. Po kilku latach dołożyłem drugi panel ustawiony bardziej na wschód. Bojler pionowy z dwiema wężownicami z nierdzewki 200l. Sterowanie to trzy termostaty NE-001 (nie wiem czy jeszcze...
Witam , moim zadaniem nieszczelność może występować przy siłowniku w zamku , (są tam dodatkowe styki połączone przewodami ze sterownikiem informujące sterownik czy zamek już się zamknął czy nie i dlatego pompa długo "móżdży" zanim się wyłączy.)
...nigdy w nim nie było elektrycznych szyb czy centralnego zamka. ... Musisz zainstalować siłowniki w drzwiach, pociągnąć nowe wiązki przewodów do siłowników w drzwiach i wszystko to podłączyć albo do nowego sterownika centralnego zamka, albo bezpośrednio do centrali alarmu-jeżeli posiada funkcję bezpośredniego sterownika siłownikami centralnego zamka...
Witam Mam pytanie gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka, ponieważ zamierzam kupić uniwersalny i go zamontować, samochód z rocznika 1998, posiada siłowniki elektryczne, a nie jak większość Seatów pneumatyki. Pozdrawiam
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy. Ale po kolei samochód to Fabia a centralny zamek był montowany kilka lat temu wraz z siłownikami. Sterownik centralnego zamka to Carprotect model BX20. Z którego do każdych drzwi idą przewody do siłowników. Z początku myślałem że to siłownik i dlatego udało mi się zdobyć zastępczy. Po rozebraniu...
Z tych cienkich steruj.Grube to wykonawcze na siłownik.
Problem rozwiązany. Instrukcja podłączenia przekaźnika na schemacie nie dotyczy podłączenia siłownika dwuprzewodowego.
Witam, na początku zimy tego roku centralny zaczął wariować i raz otwierał raz nie, potem otwieranie padło zupełnie. Aktualnie (zarówno pilotem jak i kluczykiem) zamyka wszystkie drzwi, ale ich nie otwiera. Słychać że sygnał dociera do sterownika, ale jest brak reakcji w siłownikach. Ostatnio jako iż miałem więcej czasu sprawdziłem razem z wujkiem co...
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Jak nikt nie pomoże to jest jeszcze jedno może trochę brutalne ale proste i tanie rozwiązanie. Dołożenie do centralki którą zakupiłeś siłownika do drzwi kierowcy tak aby mechanicznie sterował całym zamkiem.
Ale, ale, kolego! Jak chcesz podpiąć siłownik bezpośrednio do centralki alarmu? Przecież musisz jeszcze mieć sterownik zamka!
Obawiam się, że to wyjście niskoprądowe, do którego musisz podłączyć siłownik poprzez przekaźnik.
Wiem że o centralce ale sama centralka bez siłowników i bez grzebania w zamkach mija się z celem dla tego pisałem o naprawie uszkodzonego zamka bez dokładaniu sterownika ale jak się kolega uprze to najmniej roboty będzie miał razem z siłownikami zakładając.
Mam zamiar podłączyć do orginalnego centralnego zamka sterownik radiowy.Jest to vento z 94 wie może ktoś czy w tym samochodzie zamek sterowany jest z sterownika czy sterownikiem jest siłownik (master)
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Nieee... Ja mam dwa przyciski na pilocie ale u mnie w jednym z najtańszych sterowników działa naprzemiennie. Mój kolega natomiast kupił sterownik wyglądający jak mój ale z nadrukowaną nazwą firmową, ma inne piloty i u niego można zamykać cały czas(słychać klikanie w sterowniku). Niestety u mnie tylko raz klika.(trzeba otworzyć i zamknąć)
Witam Jak jesteś pewny tego sterownika to fajnie. Natomiast najczęściej problemem w takich przypadkach są zamki a konkretnie switche w siłownikach. Pozdrawiam
Znalazłeś wątek z opisem. Przeczytałeś go? Sprawdziłeś, czy kolory przewodów się zgadzają? Bo chyba tak... W czym problem z tym sterownikiem?
Jak w temacie potrzebna rozpiska do w/w autka . Silnik 1.0 benzyna rok produkcji 1999 . Nie jestem pewien ale czy tam przypadkiem nie trzeba dokładać siłownika w drzwi kierowcy ???. Kierunki poszukam pod kierownicą , ciekawi mnie ten zamek . Pozdrawiam
Dobra. Podjechałem dziś do sklepu i kupiłem nowy centralny zamek razem z siłownikami (1 maser, 3 slave). Powymieniałem wszystko łącznie z przewodami. Stara centralka to było coś dziwnego, namieszane kabli i to w dodatku same czerwone. Zamek centralny na kluczyk teraz działa :) Teraz proszę o podpowiedź jak podłączyć tego BX 30. Czy wystarczy, że według...
Fordy nie mają typowego sterownika do centrala, w fordach każdy siłownik masterowy jest sterownikiem zamka
Tak przekrecam zamek drzwi kierowcy i zamykaja sie tylko one jak wcisne ten bolec od drzwi jest to samo Zna kolega kropki, przecinki, spacje, itd.? Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
w tym modelu kazdy siłownik jest sterownikiem zamka centralnego
kierunki czarno-biały i czarno-zielony praktycznie to podłapania wszędzie- w boczku,pod deską,pod osłoną kolumny,przy bezpiecznikach,krańcówki brązowo-biały w trójprzewodowej wiązce lampki w boczku kierowcy,siłowniki wystarcza uniwersalne-zamki chodzą lekko,a jak się zabrać-trzeba zdjąć tapicerki z drzwi,ułozyć instalację,przepchać wiązki do drzwi,przykręcić...
august w życiu się jeszcze nie spotkałem z elektromagnesami w siłownikach od centralnego zamka.
A co za problem zamiast siłowników podłączyć żarówkę 21W i zobaczyć czy świeci pełnym światłem? Zapewne jest zaśniedziałe zasilanie sterownika zamka.
Wszystko fajnie tylko ze sterownik który kupiłem nie ma funkcji podawania masy do sterownika zamka centralnego tylko sam jest sterownikiem zamka centralnego ma wyjscie na siłownik master oraz wejscia ze sterownika(alarmu) do otwierania tych siłowników.
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
Kolego, powinienem ten temat przenieść do Kosza, chociażby za zaniżanie poziomu, awersję do wyszukiwarki i brak własnej inicjatywy, ale podpowiem że zielony i niebieski to przewody wykonawcze siłownika, ze spoczynkową masą na przewodach (dlatego zamek działa od razu po podpięciu), a naprzemiennie pojawia się na nich plus. Ten sterownik nie ma niskoprądowego...
To coś to sterownik zamka a te drzwi nie mają siłownika. Dodano po 1 Być może kabelki masz spróbuj się pobawić. Zobacz co wchodzi o wychodzi. Wchodzi zasilanie a wychodzi siłowniki czyli instalacja ok. Dodano po 2 Pewnie jak w starych Japońcach. Drzwi kierowcy tylko switch. Sprawdź dokładnie. W nowszych dawali już moduł.
5 dzwiowy a moze to być ze jest może ten pilot walnięty i gdybym pojechał podłączyć pod komputer czy by to wykazało co jest walnięte czy sterownik czy siłownik
Centralka VW AUDI MOD 000 Z54 249/50 Pokaż to ustrojstwo (zdjęcie) i napisz, skąd wygrzebałeś ten sterownik???
Witam .Alternator już naprawiony napięcie jest na zapalonym 14.4V bez obciążenia? Światła do jazdy dziennej masz na Ledach dodatkowe? To najprawdopodobniej przepalone ,może być uszkodzony sterownik centralnego zamka. I tak jak kolega (at)mihal2002 napisał sprawdzić sterownik klimatyzacji .
Witam w drzwiach kierowcy nie ma siłownika tylko sterownik .Musisz zamontować siłownik i dopiero sterownik przykładowo na pilota.
wyjscia siłownika zamka silniczek siłownika zamka schemat siłownika zamka
kamera kabel cofać fw650c philips czujnik temperatury wnętrza
rozebrać blender samsung 24c512
Kod błędu DTC802013 w Renault - przyczyny i diagnostyka Clean EEPROM Dump for Kenwood KRC-778R: Guide & Considerations