W modelu C15 z tym silnikiem, jest sterownik sterujący grzaniem, chłodzeniem silnika i EGRem, siedzi pod podszybiem (na środku pod przednią szybą) a poznać go można po podłączonych do niego dwóch kościach z kablami. Przekaźnik grzania siedzi pod taką foliową osłonką na lewym nadkolu w komorze silnika. Może w modelu AX jest podobnie, ja bym szukał w...
Zasada podgrzewania świecami jest taka sama dla wszystkich silników diesla, im zimniejszy tym dłużej grzejesz. Ciepły grzejesz 5 sekund, zimny 15 albo nawet i 30. Nie mieszajmy tu norm EURO bo silniki spełniające te normy mają sterowniki grzania i świece są załączane nawet po rozruchu silnika czego w C330 robić oczywiście nie musisz.
A tak ogólnie to świece grzeją czy masz błąd w sterowniku silnika bo to bardzo częsta usterka w tych silnikach. Nie patrz na to że zapala się spiralka jakby świece grzały bo to nic nie znaczy. Ja mam uszkodzony sterownik od świec i jak jest zimny to napewno ciężej odpala niż jak stoi w garażu i temperatura jest 18 stopni.
Zgadza sie sterownika silnika brak. przekaznik swiec na scianie grodziowej.
Witam. Z analizy schematu wynika, że po pierwsze - tranzystor Q2 pracuje na granicy mocy. Moc łączona to ok. 10 A x 24V =240W, a w nocie katalogowej ma 200W i druga sprawa czy dobór MCP14E5 był właściwy? (może E4)- bo kreska pionowa nad wyjściem outA oznacza negacje, czyli odwrotne działanie. Wygląda na to, że układy pracy i hamowania pracuja razem.
Testuję już na NEMA 17 + L298N, tylko silnik ma 2.8V i 1.7A. I nie wiem czy coś podłączam źle ale raz, że sterownik silnika grzeje się pierońsko (to jest ten na czerwonej płytce z radiatorem na L298N) a dwa, silnik grzeje się nawet jak nie pracuje (nie tak bardzo jak radiator na sterowniku ale jest dość ciepły). Radiator także grzeje się niezależnie...
Auto odpala normalnie tylko nie mogę się przez vaga połączyć ze sterownikiem silnika!
Witam i poszukuję informacji lub schematu datasheet do układu A2c20219 który jest zamontowany w sterowniku silnika siemensa ems3134. Powód jest taki że brak jest komunikacji ze sterownikiem silnika a przy tym grzeje się ten układ A2C20219. Lub może posiada ktoś z was lub wie skąd mozna zdobyć schemat takiego sterownika...?
Witam Jeśli masz możliwość podłączenia tych silników bezpośrednio do sieci z pominięciem tego driver-a to zrób to, a zobaczysz czy silniki startują szybko i równo. Wtedy sie przekonasz co jest uszkodzone. Może wyjaśnisz jak masz te silniki podłączone "razem ze sobą" Czy to chodzi, że są podłączone do jednego sterownika? Czy te silniki nie grzeją się...
Mam sterownik
Pomogła wymiana kalkulatora silnika, bsi i immo. Auto śmiga, dziękuję za pomoc Nadmienię ze problem był w słabej masie przy sterowniku abs i grzał sterownik silnika.
Kondensator rzeczywiście wskazany? Jak najbardziej. Nie mam potrzeby trzymania wału "na sztywno", kiedy silnik się nie obraca, więc jeśli dobrze zrozumiałem opis po ustawienie stanu wysokiego na SLEEP (jest z negacją) silnik jest na "luzie" i się nie grzeje. Tak.
Na wyjściu końcówek do silnika niema prądu
A jak bym kupił taki sam dysk to można było by przełożyć płytkę? -0 prawdopodobnie trzeba by było przelutować ROM pacjenta do płytki dawcy, ale 100 % Ci nie powiem, bo to na tyle stary dysk, że może to nie być konieczne. Wtedy będziesz widział, czy ruszy, bo jest też możliwość, że sterownik silnika się grzeje, bo nie daje rady ruszyć zablokowanego...
Mam mały problem, otóż po podłączeniu zasilania do sterownika silników ten mocno się grzeję. Wcześniej podłączałem silniki do 2 takich samych sterowników i też się grzały. Proszę o pomoc!!!(Moduł podwójny sterownik silnika L9110)Zaislanie 2x3,7V
86 plus, 85 masa po stacyjce ze sterownika silnika. A świece żarowe grzeją? Bo plus na 86 w/g schematu podawany jest ze sterownika świec. Prześwietl kable czerwono-czarny od sterownika świec do do przekaźnika pompy oraz brązowo-czerwony od 85 do pinu 75 sterownika silnika.
Sterownik silnika nie steruje grzaniem świec, na ciepłym mniejsze opory i dobrze pali. Więc przyczyną jest sam sterownik silnika, mozna go wymienić lub przerobić sterowanie świec na przycisk lub bardziej wyrafinowe metody.
No to w takim razie sterownik silnika do naprawy bądź wymiany.
Tak jak mówisz, jest to sterownik silnika. Wymiana układu zadziała, pod warunkiem, że tylko on jest uszkodzony.
Witam. Mam Toyote 7FBMF35... nie wyświetla błędów, ale baaardzo wolno jeździ... Grzeje się silnik i sterownik, poza tym wszystko działa. Gdzie może być problem?
A co zrobiło zwarcie? zespawanie styków to efekt zwarcia i jeszcze jedno a klapa zablokowana LT-1013 miały blokadę tylko na zasilaniu sterownika silnika , czyli uszkodzona blokada a pobierały wodę,grzały
Wielkie rzeczy spaliłeś diode i tyle. Wymień ją. Jest w środku. Raczej nie grzeb więcej bo jak ubijesz sterownik silnika to nie dość że auto straciło grzanie to jeszcze straci możliwość przemieszczania się :) .
dlatego pytalem. wentylator chlodnicy chodzi bo sterownik silnika nie wystartowal (i nie ma komunikacji PWM a zalaczyles mu juz 15-ke), z tego wzgledu tez nie masz autoryzacji rozruchu (i przekaznika rozrusznika ktorym steruje rowniez sterownik silnika). Kluczyk w tym przypadku nie jest problemem, stawiam na transmisje CAN miedzy sterownik CDI do EZS-u....
Witam. Przychodzę z problemem w mojej BMW e39 m57d25, mam problem z świecami żarowymi, kontrolka niby gaśnie, lecz świece się nie grzeją. Natomiast dziś sprawdzałem, wyjąłem jeden kapturek ze świec i wsadziłem luźną świecę, więc widziałem, co się z nią dzieje i czy się grzeje. Okazało się, że na zapłonie w ogóle się nie grzeje, lecz po zapaleniu silnika...
Koledzy i kolego robokop nie pospieszyłem się chodzi o to że kolega ma sterownik tak jak napisałem i przyjacielu zdejm osłonę pod kierownicą tam znajduje się reszta przekaźników i między innymi jest tam taki podwójny przekaźnik w jednej obudowie jest to sterownik grzania świec i sterowania pompy.P
Jakie masz napięcie zasilania? Co wychodzi z tego sterownika (jaki zakres napięć i prądów, płynnie zmieniające się napięcie, czy impulsy o regulowanym wypełnieniu)? Jeśli tranzystor ma regulować obroty silnika będąc sterowany płynnie, to musi się grzać - konieczny jest radiator; sterowanie PWM pozwala uniknąć grzania się tranzystora, ale wtedy potrzebna...
Witam. Hulajnoga Kugoo Kirin M4. Podczas jazdy wyłączyła się. Silnik szarpał. Wymieniony na nowy i to samo. Grzeją się kable, styki na kostce od silnika. Co padło? Sterownik?
Najprawdopodobniej awarii uległ właśnie ten sterownik silnika, który znajduje się z tyłu silnika. Sam silnik jest bardzo żywotny i praktycznie bezawaryjny i jego awarie to ewenement. Poszukaj w Twoim mieście dobrego elektronika lub serwisu sprzętu AGD, który zajmuje się naprawą sterowników elektronicznych a możliwe, że ktoś się podejmie naprawy. Obecnie...
Zrób próbę prądową zasilaczem z zabezpieczaniem prądowym i zobaczysz jaki element się grzeje.
Witam. Problem rozwiązany po wymianie sterownika silnika cewka przestała się grzać. Pozdrawiam.
Skoro silnik mam na 3A to ustawienie na sterowniku 4,2A powoduje że nie działa on poprawnie , dlaczego ? Dziwne, jak się bawiłem na swoich maszynach, to ustawienie zbyt dużego prądu powodowało jedynie mocne grzanie się sterownika/silnika. Poza tym działał ok. Lepiej ustawić 2,84A w piku czy 3,31 w piku ? Ustaw 3,31A, i sprawdź czy za mocno się nie...
Witam - proponuję nowe dobre akumulatory ( naładowane ). I niby od nowych naładowanych akumulatorów sinik się nie będzie tak grzać? Ja jednak sprawdziłbym sterownik silnika.
omyłkowo zamieniłem miejscami wtyczki do sterownika silnika. No to teraz, masz problem z modułem REMCO 5506.
Mocowania starszego f8q są troche inne niz w dci. Bedzie trochę rzezby. Poza tym musisz pomysleć o pedale gazu ze starszego (linka) wskażnikach na desce rozdzielczej i sterowniku grzania świec ze starszego.
Nie tyle śmietniki, co po prostu są wiecznie przegrzane. Objawy sypiącego się sterownika. Możesz sprawdzić jeszcze przekaźniki przy akumulatorze, głównie zasilający sterownik silnika. Grzanie nie ma nic do tego tylko wibracje.
Musisz: 1. Sprawdzić czy świece faktycznie grzeją 2. Wyczytać przyrządem diagnostycznym usterki ze sterownika silnika 3. Przyrządem diagnostycznym odczytac ciśnienie na railu w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Można tez odczytać obroty silnika.
Błędy, temperatury jakie są rozpoznawane przez sterownik silnika.
Następna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to czujnik temperatury silnika - jak będzie fałszował to sterownik nie załączy grzania świec i stąd problem z odpalaniem.
Drugim takim elementem ktory pobiera tak duzo pradu jest sterownik silnika...
Pamiętaj , że "mocniejszy" MOS to też przeważnie większa pojemność wejścia co się przekłada na straty komutacyjne - przy danym sterowniku tranzystor dłużej się załącza . Sprawdź to proszę aby się nie okazało , że będzie się grzać . Rezystancja kanału podawana jest dla w pełni załączonego tranzystora . Podaj jaki masz prąd silnika .
A przekaźnik pod maską jeden się grzał To normalne. Nie ma co wymieniać podzespołów które działają. Żarówki też są gorące jak świecą. Pokaż jaki masz sterownik silnika.
Tam, gdzie się grzeje, jest sterownik silników. odkręć PCB i zobacz, czy nie jest spalony. Jeśli jest - prawdopodobnie zobaczysz to gołym okiem.
Nie wiemy czy silnik się nie nagrzewa czy tylko nie pokazuje że się nagrzewa. I może wystarczy sprawdzić czujnik temperatury ten od zegara bo do sterownika silnika chyba jest oddzielny.
Można to pominąć. Sterownik silnika ingeruje w alternator z chwilą, gdy zwiększa się zapotrzebowanie na prąd (np praca elektrowentylatora, grzana szyba tylna).
Sterownik grzejąc świece żarowe nie sugeruje się temperaturą na dworze , a temp płynu w silniku. A kolega widzi problem bo sterownik nie grzeje jeszcze świec i trzeba rano dłużej kręcić by silnik odpalił i przy tym jeszcze zadymi na niebiesko - szaro. Sam mam wątpliwości czy tak być powinno.
Skoro grzeje się sterownik/kontroler silnika , to elektronika do wymiany . Istnieje jednak prawdopodobieństwo , że to skutek zatarcia łożyska silnika , lub zaparkowanych głowic na talerzach . Blokada ta wywołuje w elektronice przeciążenie . Albo uszkodzony jest sterownik/kontroler silnika . Pozdrawiam .
Zbieg okoliczności, albo sterownik silnika nie widział pracy alternatora, to on decyduje o tym czy włączyć mały czy duży stopień grzania.
Po podłączeniu całego ustrojstwa programator cyka, ale sterownik zaczął się grzać, pewnie kopnięty. Na chwilkę zakręcił silnikiem na programie prania i kaszanka. Jestem w trakcie wymiany grzejących się elementów na sterowniku.
Pracuje i ma wysoką tęperature czy nie działa i się grzeje?.
Czy układ przy maksymalnym obciążeniu (2A) mocno się grzeje?
Jeżeli faktycznie wszystkie elementy zabezpieczające są sprawne, sterownik silnika się nie grzeje a dysk w istocie nie wydaje w ogóle żadnych odgłosów - najszybciej będzie podmienić elektronikę na sprawną celem weryfikacji, czy mechanika jest sprawna.
Podczas naprawy odłączałeś blokadę ? objawy są takie jak uszkodzona blokada lub odwrotnie podłączona To jest taka konstrukcja tej pralki blokada załącza tylko sterownik silnika
Sterownik silnika na podstawie odczytu temperatury z czujników, np. płynu, steruje czasem grzania.
ST — połączenie ze sterownikiem wtrysku DI — połączenie ze sterownikiem wtrysku Ostatnio z takim walczyłem: na jednym pinie jest 12V pull-up, sterownik silnika zwiera pin do masy włączając grzanie, jak jest OK, to sterownik świec wystawia na drugim pinie 12V, jak któraś świeca jest uszkodzona, to stan wyjścia się nie zmienia i edc rejestruje błąd obwodu...
Ta różnica wynika z tego, że sterownik świec kontrolką informuje o możliwości odpalenia silnika po zgaśnięciu kontrolki, ale świece są jeszcze grzane w celu spokojnej pracy silnika. Po prostu polepsza to spalanie na zimnym silniku. Takie rozwiązanie jest stosowane w wielu modelach samochodów, m.in. w VW.
moze tak byc, tymbardziej ze to silnik i sterownik od toyoty xD wtedy oscyloskop i wymuszanie usterki/grzanie silnika/czujnika itp
Co do tego ostygnięcia, to właśnie zastanawiam się jak rozwiązać problem grzania się ULN2803. Zrobiłam sterownik według poniższego schematu. Jednak niedość że scalak się bardzo grzeje, to silnik bardzo głośno chodzi nie mówiąc już o jego temperaturze. W Sterowniku zbudowanym na mostku problem grzania można było roziwązać odpowiednio skracając czas podawania...
Grzaniem świec steruje sterownik silnika, przekaźnik jest elementem wykonawczym, głównym sygnałem jest sygnał czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Jest możliwe, że do temperatury około +5 stopni przekaźnik nie jest załączany albo jest załączany na bardzo krótki okres czasu.
Moja teoria na ten temat jest taka: Kiedy odpinasz wtyczkę temperatury silnika, to symulujesz mu temp. -40°C, sterownik uruchamia fizyczne grzanie świec i zwiększa dawkę rozruchową, przez co silnik odpala od strzała. W tym silniku, z tego co pamiętam, fizyczne grzanie świec przy rozruchu jest uruchamiane dopiero poniżej 5°C, najciekawsze jest to, że...
Proszę o pomoc w znalezieniu czujnika temperatury silnika Touareg 3v6tdi. Nie grzeją świece żarowe, sterownik nowy i czujnik temperatury wody G62
Witam. Po wymianie silnika, silnik grzeje się do temp nawet 110C co prawda go schładza ale wentylator jak się załączy schłodzi i się nie wyłączy bo znowu się grzeje i tak non stop. Co zostało zrobione: Zdjęta uszczelka ze zbiorniczka wyrównawczego (pod zdjęciu się nie grzeje i nie leci ciepłe powietrze z nagrzewnicy, po założeniu się grzeje i leci ciepłe...
PWM i świece 4V są od roku 2006-2008 od czasu wprowadzenia Euro-4. Sterownik świec był już w Euro-2 gdzie świece grzały jeszcze przez kilka sekund na uruchomionym silnika dlatego kontrolka świec musiała wywędrować ze świec na wyprowadzenie sterownika który "ukrywał" grzanie na pracującym silniku. I tak jest do dzisiaj, jesteś w błędzie sądząc że kontrolka...
Obserwuje już któryś temat z problemem sterowania silników krokowych i dziwi mnie dlaczego osoby wymontowujące takie silniki najczęściej z drukarek, stacji dyskietek lub CD nie stosują driverów z tych właśnie urządzeń. Może akurat nie we wszystkich wypadkach da się je zastosować bo czasami są to układy scalone z innymi funkcjami danego urządzenia i...
Jeżeli po odpaleniu silnika miga kontrolka od świec to masz jakiś błąd w sterowniku silnika.Podłączenie kompa niezbędne.pozdr.
Witam. Bardzo proszę o sprawdzenie schematu i uwagi co poprawić ponieważ po wykonaniu prototypu układ L297 bardzo się grzeje tak jak i rezystory na liniach SENS. Jestem w stanie wykonać kroki silnikiem ale regulacja napięcia Vref nie powoduje redukcji prądu płynącego na cewki silnika. Diody Schottky są 1N5822. Schemat stworzyłem na podstawie kilku opisów...
Silnik chłodzony powietrzem w ustalonych warunkach ma temp. w okolicy 30-50*C. Montując chłodzenie wodne podniesiesz temp. pracy w okolice 80*C. Magnesy neodymowe w okolicach tej temp. tracą swoje właściwości. Ogrzewanie i tak nie będzie działać prawidłowo. Policz ile energii musisz dostarczyć by podnieść temp. do poziomu umożliwiającego pracę ogrzewania...
Witam już wiem czemu mrygała ta kontrolka, zrobiło się zimno a świece nie grzeją. Okazało się że sterownik silnika był zawilgocony. Po przedmuchaniu go ciepłym powietrzem świece grzeją ale na pewno to będe wiedział jutro rano. pozdrawiam Piotr.
w tym sterowniku ( masz to nawet w opisie ) zastosowano sterowanie pełnym, krokiem dodatkowo w uproszczony sposób , tak więc nawet przy braku sygnału przez dwa uzwojenia płynie prąd , taki sposób jest stosowany wykorzystując tzw moment trzymania ale wymaga prawidłowego doboru stopnia mocy pod względem obciążenia jeżeli poszedł ULN-en to masz zbyt duży...
Kolega pisze o świecach że nie grzeją, też najprostszy sposób żeby je włączyć to odłączyć czyjnik temperatury wtedy sterownik silnika widzi -40C
A czy kręci płytą podczas czytania czy tylko szarpie? jeśli szarpie, lub prawidłowo nie rozpędza płyty objawem może być zatarty silnik czytnika, objawia się to powyższymi problemami oraz nadmiernym grzaniem sterownika silnika najczęściej na BA XXXX.
Ten który ma 10om, będzie lepszy dla L293D. On potrzebuje około 0,5A prądu. Jeżeli zasilasz wszystko z USB, to już masz przyczynę Twoich problemów. USB2.0 ma wydajność 500mA. Do tego spadki na kablach, na sterowniku, to wtedy to działać prawidłowo nie będzie. Warto na zasilaniu dać spory kondensator elektrolityczny, zbuforuje zakłócenia. Ale przy zasilaniu...
Możesz ustawić niższy prąd silnika na sterowniku, to przecież go nie spali. Nie spali ani silnika, ani sterownika, ale pamiętaj o dobrym chłodzeniu sterownika - wentylator. Silnik też może się grzać - po prostu ustaw, włącz i zrób próbę. Apropo: ile kosztuje Cię ten silnik? Pytam, bo też się zastanawiam na zakupem mocniejszego (mam maszynę, ale na małych...
Witam Mam problem z DVD jak w temacie. "oczko" lasera wyczyszczone jednak ni chce czytać żadnych płyt a jak już przeczyta to zatrzymuje sie po ok 1-2 min. Wtedy zaczyna obracać płytą raz wolniej raz szybciej i w tym czasie przygasa wyświetlacz. Bardzo grzeje się też sterownik silnika DL 5954 Znawców tematu proszę o pomoc :)
Witam wszystkich. Poszukuje schematu instalacji silnika Magnetti Marelli od auta jak w temacie. Bardzo zależało by mi na schemacie lub rozpisce kostek BSM szarej zielonej i czarnej. Auto po wypadku kostki trochę zmielone i nie jestem pewien czy wszystko dobrze podłączone. Brak komunikacji ze sterownikiem silnika i grzeje się dość mocno jeden tranzystor...
Witam. Kupiłem dokładnie taki sterownik. Zamontowałem i szlifierka się kręci, ale nie ma mocy, tranzystory gorące po 20s. Zmieniłem podłączenie czujników halla, przesunąłem o jeden. Ha silnika podłączyłem do Hb sterownika, Hb do Hc, Hc do Ha. Teraz jest dużo lepiej. Tranzystory grzeją się o wiele mniej, silnik mocniejszy. Niestety nie mam pasującej...
Sprawdź czy nie grzeje się sterownik silnika (układ koło złącza silnika). Podejrzewam jednak, że będzie wymagana zmiana PCB na sprawne.
Szyba cięzko ci chodzi w prowadnicach.Dlatego się silnik grzeje i "pyka" w sterowniku przekaźnik.Działa ogranicznik bezpieczeństwa.
Gdy oba silniki połączę szeregowo (A - pierwszego z A drugiego, B - pierwszego z B drugiego) układ działa, tylko silniki się grzeją. Jakieś dobre 60 stopni Celsjusza dotykowo obudowa ma po 5 minutach pracy. Przy podłączeniu ich równolegle (A i A, A - i A - itd) po załączeniu napięcia na sterownik słychać krótki sygnał (pipnięcie) i mruga czerwona dioda....
Problem rozwiązany. Przeprogramowano sterownik silnika - zmiana dawek rozruchowych oraz wydłużenie czasu grzania świec żarowych. Auto zapala i pracuje poprawnie. Niemniej oznacza to pewnie początek końca żywotu wtryskiwaczy.
Z napięciem jest tak: im większe - tym jest możliwość wymusić większy prąd podczas ruchu (a to oznacza większy moment, zatem większą prędkość maksymalną osi). Jednak podczas postoju osi (oś zatrzymana i zablokowana) oznacza to mocne grzanie sterownika silnika krokowego. Dlatego napięcie to też kompromis - nie za duże (grzanie sterownika) ale nie za...
czy ktoś wie jak można sprawdzić sterownik świec żarowych w astrze 1,7D "92 u mnie wogóle nie grzeją po uruchomieniu silnika
W momencie kiedy świece nie grzeją jaką sterownik widzi temperaturę cieczy? O ile dobrze pamiętam w tych silnikach sterownik włącza świece tylko jeśli temperatura cieczy jest niższa od +9°C
Szacunek! Moje pytanko brzmi: gdzie w tym autku jest sterownik do grzania szyby tylnej i czy jest sterowany po zapaleniu silnika. Nie pogardzę opisami, schematami do tego wozu.
Sterownik jest DRV8834 a nie A4988 Nie wiem nie znam się ale jeżeli rolą sterownika jest m. in. utrzymanie stałego prądu uzwojenia silnika to przy niezmiennej rezystancji uzwojenia zachowana jest zależność U=RI to powinno być stałe napięcie na uzwojeniu silnika a reszta napięcia powinna odłożyć się na elektronice sterownika (wyższe napięcie zasilania...
A jaką temp. widzi sterownik?
Sprawdż czujnik temperatury silnika, on daje info do sterownika grzać swiczki czy nie.
Na próbę zmień przekaźnik o numerze 109. Zasila on sterownik silnika.
Część sterująca jest odseparowana (wydzielona) od części wykonawczej (tranzystory kluczujące) więc wydaje się, że zasilanie części elektronicznej z 24V przez stabilizator 7812 (układy CMOS mają max poziom zasilania ok. 17V) a silnika bezpośrednio z 24V załatwi sprawę. Mnie bardziej zastanawia fakt, że we wszystkich, tak prostych, sterownikach silników...
Zarówno kontrolką jak i przekaźnikiem steruje edc (sterownik silnika), bez diagnostyki komputerowej się nie obędzie
Możesz zobaczyć jeszcze czy się grzeje sterownik silnika (SMOOTH). Ale myślę, że uszkodzenia są większe. Maxtor do podmiany PCB wymaga zgodności: - model - numer CODE - zgodność kontrolera (w twoim wypadku 040111300)
Jedna warstwa jest twardsza, a druga bardziej miękka. Taki połączenie daje lepszy styk do komutatora, mniejsze iskrzenie. Założenie innej szczotki, może powodować silne iskrzenie, nadmierne grzanie, wytarcie komutatora w szybkim czasie, czyli uszkodzenie silnika i / lub elektroniki.
witam kontrolka od świec się włącza jak silnik jest zimny mimo to nie grzeje świecy, pewnie to będzie okablowanie między sterownikiem silnika a modułem świec żarowych pozdrawiam
Na czujniku temp. powinno być około 5v napięcia Dodano po 3 Powtórzę pytanie, czy po włączeniu zapłonu na zimnym silniku świece grzeją ?? Jeżeli sterownik przekłamuje temperaturę to najprawdopodobniej został uszkodzony. www.xxxxxxxxxxxxxxxxxxx - Elektronika samochodowa 3.1.10. Nie reklamuj stron internetowych lub usług w jakiejkolwiek formie.
Myślę że to wina sterownika silnika bo nie wyświetla mi kontrolki grzania świec ani po podłączeniu nie ma testu tej kontrolki. Trochę dziwne
Sam sterownik świec (czy jak ty to nazywasz przekaźnik) działa ci prawidłowo, co najwyżej problem w sterowniku silnika lub kablach. W pierwszym moim poście masz link do mojego tematu, jest tam załącznik z opsiem tych przewodów. Sterownik świec ma 4 cienkie przewody: Pin 1. Przewód różowy +12V połączony z wtyczką pompy wtryskowej pin 2. Na tym przewodzie...
Czy w tym model sterownik silnika podaje +12V na przekaźnik grzania świec czy idzie to przez jakiś moduł jak miało to miejsce w starszych modelach tej mazdy ?
Laptop długo przechodził procedurę inicjacyjną, ponieważ między innymi wykrywał dysk. Nic nie zostało wykryte na miejscu napędu, ponieważ nie miało jak. Złożony dysk w całość grzeje się bardziej, bo prawdopodobnie oś silnika jest zablokowana i ten pobiera duży prąd, przez co obciąża sterownik. Na moje oko to wygląda jak zatarte łożysko albo przyklejona...
http://obrazki.elektroda.pl/2254907700_1... Witam, Każdy, kto posiada diesla starszej generacji na pompie mechanicznej, zimą może mieć problemy z odpaleniem auta, szczególnie podczas srogiego mrozu lub gdy paliwo jest kiepskie. Fabryczny sterownik grzeje świece przed uruchomieniem i przez pewien czas po uruchomieniu, do momentu rozgrzania...
Czy masz sprawdzone poszczególne uzwojenia tzn . środek uzwojeń i dwie końcówki dla jednej sekcji , tak jak napisałem najlepiej zrobić to miernikiem , niestety teraz pozostaje doświadczalnie ustalić kolejność środki uzwojeń do plusa następnie połączyć końcówki do sterownika i sprawdzić może będziesz miał szczęście za pierwszym razem trafić na właściwą...
A skąd taka pewność że silnik sprawny cyt.silnik się bardzo grzeje i nie ma siły krecic grzanie silnika nie jest spowodowane sterownikiem no chyba że rewersy są na sterowniku najprostszym sposobem to po 1.sprawdzić jaki prąd pobiera podczas tego nie kręcenia 2.można podłączyć pomijając programator i sprawdzić silnik
sterownik silnika krokowego grzeje rdzeń silnika grzeje kontrolka silnika astra grzeje
amica zmywarek wyznaczanie napięcia zenera budowa programatora pralki
termostat lodowka sprawdzić termostat lodowka sprawdzić
Biały dym z wydechu Mazda 6 2020 2.5 benzyna Wzmocnienie prądowe tranzystora BD140: szczegóły i zastosowania