Masz od Volvo, Y33 to wtryskiwacze.
Jak S3000 i te 82.... 82... Przy kodach kreskowych ,Poza tym sam go nie wymienisz bo trzeba go wycziścić i zakodować , bo będzie zablokowany prez immo .
SIRIUS32 , a jak do SWAPa, to wsad sobie dobierzesz ;)
To jest sterownik silnika 1.9dti,podaja e-mail to ci podesle ;-)
jakie ciśnienie sprężania powinno być tym silniku? Minimalne 9,7.
Po wymianie sterownika i wgraniu nowego programu błąd powraca po odstaniu auta bądź przejechaniu mniej więcej 30 kilometrów. Auto wtedy zaczyna być "zamulone", nie ma mocy, dusi się podczas jazdy. Po wgraniu ustawień z DACIA DUSTER, ten sam model silnika, auto odzyskało moc i zaczęło jechać, lecz usterka powróciła po takim samym czasie. Bo to nie sterownik.
Zrób przelewy temu systemowi albo daj to auto do kogoś. A co to te ecu sterownik silnika
Silniczek krokowy nie jest drogi, około 100zl. I wymiana moze nic nie dać. W kazdym razie opisane objawy sugerują problemy z zespołem przepustnicy - z jakiegoś powodu sterownik ma problem z utrzymaniem biegu jałowego.
Czujniki prędkości musisz mieć wszystkie sprawne. Jak sam najpewniej zauważyłeś czujnik prędkości silnika nie jest potrzebny do sterowania nim. A przekazuje sygnał do sterownika skrzyni. Gdy będzie on uszkodzony tez będą się wyświetlać błędy.
Uwalony sterownik silnika lub VECU
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Schemat sterownik silnika Co chcesz zrobić? Naprawić ECU?
Klimą steruje sterownik silnika , tam podglądniesz ciś. w układzie.
120 sterownik silnika R7 przekaźnik w skrzynce F2 bezpiecznik duży w górnym rzędzie F1 bezpiecznik mały na dole 188 wentylator
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
Zobacz czy kostka sterownik silnika B D3 jest przejscie na jeden z tych 2 cienkich kabelków na jednym powinien być albo stały plus albo po przekręceniu zapłonu a wysterowany jest przez sterownik silnika który podaje masę. Jak. Nie będzie zasilania na jednym cieńkim to sprawdź bezpiecznik niby nr4 możesz isplc po kabelku jak chcesz https://obrazki.elektroda.pl/1254414700_...
Masz niesprawny drugi bieg wentylatora i to jest przyczyna łapania temperatury przez silnik. Chłodzenie silnika korzysta tylko z drugiego biegu wentylatora, pierwszy jest tylko na potrzeby klimatyzacji. Po przekroczeniu określonej temperatury sterownik silnika włącza od razu drugi bieg wentylatora, jeśli ten jest niesprawny dochodzi do zagotowania płynu...
W załączniku schemat świateł stopu. 120 - sterownik silnika 172 - światło prawe tylne 173 - światło lewe tylne 260 - skrzynka bezpiecznikowa 639 - trzecie światło stop 645 - UCH 1337 - UPC Najwyraźniej UCH nie widzi sygnału z czujnika - brak plusa na czujniku bądź nie dociera sygnał z czujnika do UCH. Podłączyć CLIPa i sprawdzić czy sygnał dochodzi.
Co to jest styloskop? Może to jakaś literówka? Nic do głowy mi nie przychodzi co dawało by taki obraz a stetoskop jest tu niepoprawnym domysłem. Panowie, ten przebieg jest bez sensu. W jaki to niby sposób sterownik silnika ma z niego mieć punkt odniesienia? Może jestem w błędzie ale ja jeszcze się nie spotkałem z wałkiem gdzie byłby tylko jedna ząb...
Tylko wtyczka od kzfr niepodpiętą (brak zaworu). Bo tylko tym się różni, i numeramki sterownika. To najwyższy czas to zmienić, czyli sterownik na właściwy. Czemu nie włożyłeś takiego samego silnika?
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
Witam , mam podobny problem a mianowicie kupiłem renault mastera z silnikiem 2.5 dci w którym dół został zmieniony na motor od 2.2 dci( głowica została od 2.5 wraz z wtryskami i komputerem ) silnik co jakiś czas pracuje nierówno tak jakby nie palił na wszystkie cylindry.Proszę o poradę co powinno byś jeszcze zmienione aby auto prawidłowo pracowało.
Możliwe że sterownik silnika ma w sobie usterkę itrzeb go naprawić
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
F7-7,5A w skrzynce pod kierownica,+15 na sterownik silnika i nie jedzie
Robiłem to w serwisie Renault. Żaden problem tylko musisz powiedzieć dokładnie co mają zrobić bo ciężko czasem z nimi. Dzwoniłem do 2 i nie słyszeli o problemach tylko chcieli wcisnąć adaptacje której tam nie ma i oczywiście stary myk może sterownik silnika uszkodzony😉.
Tak czytam i nie mogę zrozumieć bardzo dużo rzeczy z twojego opowiadania. Może dla ciebie to nieistotne szczegóły ale dla innych to podstawa zrozumienia i co ci chodzi. moduł ucp pod maską na jakiś inny z renault i to samo poma chodzi na plaku pali ale po zaprzestaniu podawania płakał gaśnie, błędy w kompie zasilanie kompa 8v oraz z brakiem zasilania...
Nie brakuje Ci tylko prądu bo jak sam napisałeś - na krótko nie odpala. Immo jest w UCH - skrzynka z bezpiecznikami. Komunikuje się ona ze sterownikiem silnika i pętlą stacyjki. Nie rozpozna klucza, widzi że sterownik silnika nie jest kompletem z ECU (sterownik silnika) to nie zezwala na odpalenie silnika. Rozrusznikiem steruje UPC - skrzynka z bezpiecznikami...
Jeśli chodzi o CDP czyli "ten" sprzęt" to wystarczy do laguny aż zanadto. Możesz przepustnicę rozebrać, odkręcić 2 duże torxy pod spodem i wyjąć elektromagnes, bo siedzi na wsuwkach, a następnie jak jeden z kolegów wspomniał wyczyścić ścieżki jakimś kontaktem. One będą od spodu ale myślę że sobie poradzisz jakoś bez wyciągania płytki. Jeśli będziesz...
Bezpośrednio steruje tym sterownik silnika z pinu 14 na pin B1 przekaźnika.
Ten, numeracja jak by była jedna kość (lecisz po kolei, od początku do końca i następny rząd) Sterownik rzeczywiście wygląda na dwie wtyki ale spotkałem instalację z jedną obejmującą oba gniazda, ster chyba syrius 32 albo 34
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Podczas pracy silnika występują drgania, które powodują po pewnym czasie odkształcenie pinów wewnątrz wtyczki. Dlatego proponuję dogięcie pinów we wtyczce zaworu regulacji dawki paliwa (nr.4) i czujnika ciśnienia na szynie paliwowej. Uszkodzony...
Czyli sterownik do roboty.
Źle intepretujesz ten parametr. Na kartce masz korektę dawki paliwa. Czyli tyle potrzebuje sterownik silnika zwiększyć dawkę lub zmniejszyć aby silnik pracował równo. ECU mierzy jak bardzo wzrosła prędkość obrotowa wału (jak gwałtownie przyspieszył) po podaniu paliwa/odpalaniu konkretnego cylindra. I niekoniecznie musi to być wtrysk (choć najczęściej)....
do sterownika dochodzi plus i minus i plus po stacyjce i cany ale aby pojawił sie plus po stacyjce to sterownik musi wysterować przeaznik w bcm popatrz na schemat i pomyśl .
Ciekawe jakie parametry zobaczysz ?I czy znajdziesz sterownik silnika?Pompa do sprawdzenia i ewentualnie raczej naprawy.
Być może podczas wymiany termostatu nie podłączono czujnika temperatury silnika i wtedy sterownik nie znając rzeczywistej temperatury włącza wentylator aby nie uszkodził się silnik.
Są dwa możliwe rozwiązania: dwa czujniki, jeden dla sterownika silnika a drugi dla włączenia wentylatora (bimetal) lub jeden czujnik tylko dla sterownika silnika i ten włącza wentylator ale po jego odpięciu wentylator powinien zacząć pracować. Mówisz że po odpięciu pokazuje -40. Pokazuje to na liczniku czy komputer mowi o tym że sterownik silnika widzi...
Schemat masz ogólny dotyczący silnika dCi11-z jedynką w kółku lub dCi6-z dwójką.Twój silnik to dCi6-270kM a więc 2,sterowanie przekaźnika na przewodzie 292 z "15" oraz na 1058 "-" z pinu B11 EECU. Proponuję podpiąć komputer i sprawdzić jakie temperatury widzi sterownik silnika. Nawet przy temperaturach sugerujących załączenie podgrzewacza po odpaleniu...
Masz pewien problem . Samochody z tych roczników posiadały sterownik silnika który nie był konfigurowalny. Twój zamontowany w samochodzie nie obsługuje klimatyzacji . :cry: Dokładałem kiedyś klimę do takiej thalii na zasadzie mechanicznego presostatu . ( tylko że był to diesel, i nie wiem czy benzyna nie zgaśnie po włączeniu kompresora bez podbicia...
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Dobry komputer diagnostyczny i sprawdzenie co widzi sterownik ECU. Potem test pompka podciśnienia z manometrem czy wartości które podaje czujnik i widzi sterownik silnika są prawidłowe. Wygląda to na problem z kabelkami niestety lubią się przecierać urywać czy jakieś zwierzątko też czasem może je przegryźć.
Tz że co? Bo już zglupialam 🙈 Dodano po 5 Jakie inne sposoby są? ☹ po prostu w typie auta taki sposób nie działa,działało w starszych gdzie pilot centralnego zamka rozbrajał immobilieser.Ty nie potrzebujesz użyć pilota aby odpalic auto,wkładasz kluczyk przekręcasz i pali. Najprostrzy sposób immo off,ale może nie immo problem dlatego potrzebuję...
rozkrec sterownik i poscinaj delikatnie gorne plastikowe obudowy przekaznikow, popsikaj troche wd-0, rost-offem, czy czym kolwiek innym :)
Poniżej schemat. Przepraszam chyba się pomyliłem sterownik silnika EECU prawdopodobnie to MS 6.3 czyli monitorowanie rozrusznika jest z VECU z pina 5 wtyczki SL4 a rozruch jest bezpośrednio z stacyjki plusem. Masę dostaje rozrusznik z przełącznika luzu na skrzyni.
I jak poszło z tą skrzynią? Jeździ espace na manual?
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
Wybierz się do serwisu Renault z dokumentami samochodu i poproś o kod dostępu do blokady. Masz wszelkie szanse, aby go uzyskać. Tym kodem /4 - cyfry/ możesz odblokować immobiliser i uruchomić silnik. Jeżeli pilot jest sprawny, lecz stracił tylko synchronizację z blokadą to uda Ci się go również wkodować. Procedurę znajdziesz chyba na elektrodzie - to...
Czy mógłby ktoś poratować działającym wsadem virgin? Ponieważ mam takie Clio 2 1.5dci 1.2DCM i kontrolka immo nie gaśnie, a Clipem (i innymi sprzętami) w sterowniku silnika nie można dokonać żadnych zmian, nawet skasować błędów czy aktywować podzespołów ... Może się komuś przyda remedium w takim przypadku: okazało się że w tym aucie immobilizer w module...
Wielkie rzeczy spaliłeś diode i tyle. Wymień ją. Jest w środku. Raczej nie grzeb więcej bo jak ubijesz sterownik silnika to nie dość że auto straciło grzanie to jeszcze straci możliwość przemieszczania się :) .
renault sterownik silnika renault master sterownik silnika sterownik silnika renault premium
renault twingo wspomaganie schemat nawiewu peugeot diseqc dekoder
Schemat Blaupunkt Audi Beta CC M158 – dokumentacja, pinout, serwis Falownik off-grid 5-7 kW: Qoltec, Growatt, Deye, Victron – modele i ceny 2024