Też mam Viki C, kombi 2007 orginalnie ma elektryczną klapę, miałem problemy z zamykaniem otwieraniem ale to był problem, że ktoś ręcznie ją otwierał i wystarczyło ustawić koło w mechanizmie. Jeśli naciśniesz przycisk w klapie, na pilocie lub w panelu na drzwiach to zamek jest zwalniany i linka w pancerzu swobodnie powinna otwierać klapę, jeśli nacisniesz...
Przekażnik umieszcz obok skrzyneczki sterownika , przewód z 87 na siłownik klapy , masę znajdziesz z tyłu.
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Kolega to wiem ale jak podłączyć jednocześnie sterowanie zamkiem centralnym i otwarcie siłownika klapy tylnej.
Dziękuję kolego. Fajnie, że tak jest. Mało też nie kosztował. Teraz mam jeszcze dwa pytania. Po pierwsze: Jeśli będę podłączał pod sterownik siłownik klapy to na tym przewodzie również muszę zastosować bezpiecznik ? Na przewodzie zasilającym siłownik master jest bezpiecznik 10A. Bezpiecznik jest też na przewodzie każdego z kierunkowskazów oraz na przewodzie...
85-masa ze sterownika, wyjście ze sterownika na klapę 86- plus (z jakiegos bezpiecznika) 30-minus,masa pojazdu 87- do siłownika klapy
Jak rozumiem to biały 7 sterownika zamka tzn. ten pomiędzy brązowym a białym. i podłączm tylko 2 przewody ze sterownika tak ?
Jeżeli w trybie automatycznym dmucha na max-a to oznacza ze sterownik próbuje jak najszybciej dogrzać wnętrze. Czyli różnica pomiędzy temperaturą zadaną a mierzoną jest duża. Jeśli zmieniasz nastawę temperatury i obroty wentylatora się nie zmniejszają to prawdopodobnie uszkodzony jest czujnik temperatury wnętrza samochodu lub sterownik odczytuje bardzo...
Wszystko da się zrobić. Ale montowanie oryginalnego centralnego będzie znacznie bardziej skomplikowane. Musiałbyś położyć instalację, sterowniki, wymienić zamki na takie z siłownikami. Zamek klapy (na kluczyk) też jest inny zdaje się. Dodatkowy siłownik na klapkę wlewu paliwa. W tych rocznikach zdaje się, ze zamki mają kontakt z CAN, zależnie od wyposażenia...
Oba siłowniki tylnych drzwi, wlewu paliwa i klapy bagażnika są zasilane z tych samych pinów UCBIC(moduł ster. kabiny). Pozostaje ci lecieć po kablu od siłownika w stronę sterownika (pod kierownicą, skrzynka z bezpiecznikami) aż zlokalizujesz przerwę bo z nią masz właśnie problem
można przekręcić go tylko w momencie jak siedzi kluczyk we wkładce Dawno nie montowałem w T5, Robiłem tak, że zamek tylnej klapy stale był zamknięty kluczem a siłownik podpięty do cięgna między ryglem (zatrzaskiem) a klamką. osobny kanał sterownika podpięty przez przekaźnik do siłownika i można w ten sposób otworzyć sam bagażnik na osobnym przycisku...
Mógłbyś dokładniej jeszcze powiedzieć jak z tym przekaźnikiem? Czyli do klapy muszę doprowadzić kabel do siłownika?
Witam, mam problem z podłączeniem siłownika tylnej klapy, głównym problemem jest wydajność sterownika centralnego zamka, która wynosi tylko 250(lub 350)mA, i zwykły samochodowy przekaźnik potrzebuje więcej... Podłączyłem taki mniejszy do druku, który jest wystarczający, ale przy drganiach samochodu (dołkach) robi się zwarcie.. CO zrobić w tej sytuacji?
Najczęściej w wypadku sterowania masą, wyjścia domykania i dodatkowego kanału wychodzą bezpośrednio z układu ULN2003 a czasami pojedynczych tranzystorów. Obciążenie maksymalne takich wyjść to 500mA. Nie polecam sprawdzania ich żarówkami o większej mocy niż 2W. Na schemacie sterownika jest napisane, że wyjścia są sterowane masą. Do sterowania siłownika...
Można próbować wpiąć się bezpośrednio w sterowanie siłownika w klapie ale trzeba zabezpieczyć linię żeby napięcie nie poszło wstecz do sterownika centralnego zamka. Innej możliwości nie widzę.
Witam. Jak chcesz mieć niezłej klasy pilotowy sterownik centralnego zamka, to polecam firmy SEO. Jest w nim strowanie kierunkowskazami i siłownikiem tylnej klapy. jest też wyjście na syrenę. Marke siłowników to polecam TESOR lub Terminator, są w dobrej cenie i trwałe.
Odłącz wszystko od tego czerwonego do którego był podłączony siłownik tylnej klapy.
Temperature Odczytuję z przetwornika temperatury 4...20mA i sygnał wchodzi na wejście analogowe. A sterowanie klapą następuje poprzez wyście analogowe ze sterownika 4...20mA do siłownika klapy
Siłownik i wolny kanał w sterowniku
Witam Miałem podobnie, i też pomiar ciągłości kabli za pomocą "Metexa", pomiędzy sterownikiem a silniczkiem siłownika klapy pokazywał za każdym razem ciągłość. Usterkę znalazłem dopiero, rozpinając złącza kablowe. Kabelek od sterownika do silniczka jest po drodze łączony w co najmniej kilku złączach. U mnie nie stykało we wtyczce pod poszyciem tylnej...
to jest tzw procedura dopasowania ,sterownik na podstawie obciązenia / prądu pobieranego przez siłownik zamykania klapy oblicza sobie połozenia krancowe i moment dociągu klapy ,w kazdym dobrym diagnoskopie taka opcja bedzie.pzdr
Jeżeli ma otwierać/podnosić to jeżeli centralka daje minus to na siłownik trzeba podać plus tyło. Większość centralek podaje tylko małoprądowy impuls,więc nim załączamy przekaźnik a on daje dopiero napięcie na silnik. W takim wypadku kupujesz przekaźnik zwierny i podpinasz go według tego opisu. Noga 85 do plus 12v ,noga 86 do przewodu ze sterownika-12v...
107A zamienił się finalnie na 107G tak ze mozesz szukać z całej palety A.B,C,D......G Byc moze trzeba bedzie wgrac odpowiednie parametry , o ile siłowniki sa takie same w obu atach napewno kodowanie do przepisania ze starego i potem zrobić kalibracje siłowników
Witam problem siłownika klapy otwiera do polowy i nie zapamiętuje pozycji górnej nowy to koszt 1900zl w fordzie Lubin, naprawiłem problem :) złamany był jeden kabelek po rozwierceniu obudowy siłownika i odcięciu kabli zalutowaniu na nowo klapa dalej się zamykała i otwierała do połowy wiec wymieniłem sterownik klapy i pomogło wielu pewnie pomoże sama...
Witam Mam problem z otwarciem klapy mikro styki są sprawne siłownik także natomiast sygnał ze sterownika do otwierania klapy nie wychodzi, cała centralka działa nawet domykanie szyb z kluczyka, czy jest jakaś opcja w sterowniku żeby włączyć lub wyłączyć otwieranie bagażnika?? Sprawdziłem nawet połączenie między sterownikiem a siłownikiem i wszystko...
Kolego nie widze tych 2 siłowników liniowych chyba że umocowane są równolegle po dwóch stronach klapy. Prąd siłowników musi być taki sam to będą się równomiernie wysuwały, tyle w temacie.
Witam wszystkich .mam taki problem mam golfa 4 i chce do niego dorobic klape bagażnika otwierana na pilota . mam ten kluczyk sczyzoryk .i centralka zamykanka na pilot działa .jest na kluczyku własnie ten środkowy przycisk i od tej klapy gdy go przycisnę to cos pyka bo slychać w sterowniku a klapy nie otwiera. Siłowniki sa zwykłe
Ile to sprawdzić przekaźnik? Sprawdź, czy na wyjściu sterownika pojawia się niski stan.
Rozwiązanie ze zdjęcia działa również w Fordzie Ka drugiej generacji. Dodatkowo, gdyby ktoś chciał podłączyć bagażnik, to duża wtyczka pin 30 (fioletowy) odpowiada za otwarcie siłownika tylnej klapy. Ważne, aby obciąć go od modułu.
Panowie, podpięcie wprost do wiązki progowej kończy się wywaleniem bezpiecznika przy próbie podania +12V na kabel. (przynajmniej u mnie - bodykomp Delphi ma zablokowane wyjście przez diodę więc tak się nie da). Ja zrobiłem to za pomocą przekaźnika przełącznego który wahadłowo steruje tym co idzie do klapy bagażnika: - w stanie bez zasilania przekażnik...
No a jak to rozwiane jest w oryginalnych siłownikach sterownik podaj 3 volty to klapa na powiedzmy 30 procent daje 10 to 100 procent jeśli zero klapa się zamyka
Uszkodzony silnik/siłownik sterowania klapą temperatury V68. Konkretnie potencjometr podający info zwrotną o położeniu klapy w nim. Wyciera się i nie już rezystancji liniowej tylko przerywa i od tego głupieje sterownik. We wczesnej fazie pomaga zgaszenie i ponowne odpalenie. Wymiana wg serwisu wymaga zdjęcia całej deski rozdzielczej. Ale można znaleźć...
Miałem podobny przypadek . Okazało się że woda dostawała się za dywanikami w bagażniku na wtyczkę łączącą siłownik klapy ze sterownikiem .Powodowało to zwarcie (zaśniedzenie styków) i bardzo dziwne zachowanie centralnego zamka.
Kolego,sterownik do zakodowania. Golf 4 kombi ma przycisk elektryczny,który wyzwala siłownik. Być może ten sterownik jest od 5 drzwiówki,gdzie otwieranie tylnej klapy jest mechaniczne.
Masz selektywne otwieranie klapy seryjnie? Zapewne nie. Więc ciężko będzie podłączyć. Masz klape na przycisk czy na klamkę? Centralnym otwiera ci się całe auto łącznie z klapą więc dałbym sobie spokój z tym. Ewentualnie podać impuls na klamkę elektryczną ze sterownika uniwersalnego, założyć odpowiednio mocne siłowniki na klapę i tym trzecim przyciskiem...
Musiałbyś mieć przekaźniki 2-biegunowe 2 sztuki żeby nimi zmieniać polaryzację napięcia idącego na siłowniki, polecam zakup centralki. Tak w ogóle to powinieneś od razu kupić centralny zamek ze sterowaniem z pilota. Sam zapłaciłem 99zł w sklepie + 8.50 za dodatkowy siłownik slave do klapy bagażnika który wczoraj zakupiłem i dziś już śmiga w moim UNO.
Czyżby siłownik klapy bagażnika nie jest sterowany z któregoś modułu drzwi tylnych lub z modułu komfortu? Jeżeli tak , odszukać przewody do siłownika klapy , skonfigurować odpowiednio z II kanałem sterownika. Myślę ,że nie obejdzie się bez przekaźników.
Ale tam nie ma możliwości ryglowania. To nie są drzwi boczne. Przecież to tylna klapa, nie ma tam żadnego mechanicznego cięgna. Zamek jest w pełni elektroniczny i gdy się zatrzaskuje, to poza śrubokrętem, jedyna możliwość otwarcia to podanie sygnału napięciowego, otwierającego zamek. Klamki nie ma - to tylko switch. Centralny jest zamknięty -> przyciśnięcie...
Oj PAnowie! Problem polega na tym że sterowniki które otwierają klapę pochodzą od golfów/passatów ze zwykłym siłownikiem w klapie ( golf chechback lub passat B5 przed liftem). B5 po lifcie i golf kombii mimo że ma ten sam sterownik to siłownik w klapie działą jednobiegunowo i to je różni. Sam nie wiem jak to zmienić ale wydaje mi sie że spraa dotyczy...
To nie jest tak, że jest jakiś przekaźnik podpiety do siłownika. Tam jest siłownik ze sterownikiem a ten podpięty poprzez CAN, być może światłowodem do komputera. Być może podpięcie się do magistrali poprzez odpowiednie złącze i nawiązanie połączenia ze sterownikiem spowoduje otwarcie klapy.
we fiacie palio sterowanie oryginalnym centralnym zamkiem jest na przewodach białym zamknij i niebieskim otwórz w wiązce drzwiowej-sterowanie dwoma masami i wystarczy zwykły uniwersalny sterownik zamka,a żeby zrealizować otwieranie klapy musiałbyś zainstalować siłownik odciagający zaczep w zamku,działający dokładnie tak jak mechaniczna linka idąca z...
Cześć, cały problem w tym, że powinieneś na zasilaniu siłownika mieć impuls czasowy tzn. napięcie podawane jest na siłownik przez ok. 3s (tak podają sterowniki). W innym przypadku możesz uszkodzić siłownik. Pozdrawiam.
Witam. Mam problem, dla niektórych pewnie banalny. Potrzebuję schematu jak podłączyć dwa wyłączniki krańcowe. Wyłączniki mają chronić/ wyłączać siłownik po osiągnięciu jednego ze skrajnych położeń klapy. Sedno problemu tkwi w tym, że siłownik zasilany jest sterownikiem, który zmienia polaryzację w razie zmiany kierunku ruchu. Są więc trzy stany: +/-,...
Ja mam w 2-e dołożony siłownik jak przytrzymam guzik otwierania otwiera bagażnik Proponowałbym takie samo działanie, czy w sterowniku jest dodatkowy kanał w ogóle.
Kurde, a nie prościej było dorobić fabryczny pilot? Może nie taniej, ale bardziej "elegancko". Ale jak już coś, to podejrzewam, że źle się wpinasz. Guzik na desce to sygnał dla BSI i ono faktycznie oczekuje długiego wciśnięcia. Musisz zasterować bezpośrednio przewód z BSI do siłownika klapy.
Temat powstał w wyniku usterki mechanicznej klapki otwierania bagażnika, usterka mechaniczna która spowodowała pobór prądu. Więc jak wam się klapka nie domyka automatycznie to znaczy ze już automatycznie macie problem z poborem prądu w aucie i to nie malej wartości. Między czasie auto było u blacharza w naprawie progu, okazało się ze drzwi nie były...
Można. Wszystko można ale jest jedno ale, bo astra F nie ma sterownika funkcji komfort. Jak dołożysz taki sterownik, to wtedy można. A wpina się go bezpośrednio w obwody silników. A bagażnik w oplu jest otwierany poprzez naciśnięcie przycisku na klapie. Gdyby był poprzez linkę, to nie ma najmniejszego problemu, a tak musisz pokombinować i montować siłownik...
Jeżeli założę sterownik pod okablowanie starej centralki (fabrycznej) powinno wszystko działać Powinno jeżeli "siłowniki" działają, nowy sterownik będzie pełnił tako samo funkcje jak i stary montażem otwierania klapy bagażnika z pilota? Jeżeli sterownik posiada tako funkcje to tak, zakładając ze masz też siłownik w bagażniku przewód idzie od sterownika...
W 99 procent wypadkach uszkodzony/wypracowany potencjometr pozycji siłownika klapy. Tam jest silnik 12 DC i przekładnia dodatkowo wyposażona w potencjometr który daje sygnał zwrotny o pozycji klapy. Jak potencjometr jest wytarty daje przerywany sygnał (skokowe wartości) sterownik głupieje i wywala błąd 1596. Naprawa to wymiana całego siłownika albo...
Ale pod tym sterownikiem nie ma podpiętych siłowników. KOSMATEK ma tylko sterownik i cenralkę alarmową. Nie chce robić z tego alarmu, tylko sterowanie oświetleniem i otwieranie klapy bagażnika.
napisaleś że dodałeś siłownik do klapy, a wyjście jest obciążalne do 350mA, więc po podłączeniu sterownik mógł się uszkodzić.
Wszystkie przewody do siłowników masz połączone więc ciężko by było zastosować oddzielny kanał do samego siłownika w klapie, lepiej ewentualnie dociągnąć dodatkowy przewód do samej klapy i dołożyć jakiś siłownik elektromagnetyczny do otwierania klapy. Klakson też szło by pod to podpiąć.
Witam, Po pierwsze, ten układ to nie alarm, a sterownik zamka centralnego. Po drugie, Kolega chciał uzyskać efekt otwierania klapy bagażnika tylko i wyłącznie przy uruchamianiu opcji wyszukiwania pojazdu. Moim zdaniem, w tym sterowniku nie można tego zrobić, gdyż zarówno otwieranie, zamykanie i wyszukiwanie pojazdu powoduje włączenie przekaźnika kierunkowskazów....
Hmm trochę dziwne zapotrzebowanie . PO: 1- gdzie ci się spieszy ? w czym przeszkadza że olej dłużej się rozgrzewa , chyba w zimie nie jeździsz ? ze ci ciepłe powietrze na nawiewy nie idzie :P 2- po co coś przerabiać skoro standard to 90 st ? Jeśli chcesz to zrobić prosto tanio i male gabaryty oraz wielka zaleta czyli elastyczność możliwość zmiany w...
Na próbę podłącz zamiast siłownika 21W żarówkę i przetestuj czy za każdym razem świeci się tak samo intensywnie, w ten sposób sprawdzisz czy sterownik daje prawidłowy sygnał. Wtedy wykluczysz albo problem z siłownikiem albo coś w instalacji
Właśnie mam problem z namierzeniem tej wtyczki chyba google trochę oszukało jutro dobiorę się do modułu REC w bagażniku i w auto dacie jest schemat wyjść na zamki drzwi i kierunki tył a z przodu auta znajdę zasilanie przednich kierunków module UEC. Z tego co internet mówi to sterowanie jest masą ale i tak moduł podepnę jako sterowanie bezpośrednio siłownikami...
Witam, Twój problem może mieć 2 źródła. Ale zanim zaczniesz rozbierać auto sprawdź wszystkie bezpieczniki ;) A teraz źródła problemu: 1- tak było w moim przypadku - w megane coupe przewody zasilające odbiorniki energii elektrycznej zainstalowane w klapie bagażnika (tj. dodatkowe światło STOP, oświetlenie tablicy rej. oraz siłownik zamka klapy) poprowadzone...
Witam Zastanawia mnie czy jest to dobre->rozpalone paliwo w piecu i przymknięcie od strony komina->gdzieś niespalone frakcje muszą odejść.W piecach z tego co zauważyłem stosuje się za wentylatorem nadmuchowym klapę z napędem grawitacyjnym. Oś posiada dźwignię z regulowanym ciężarkiem>tak by ograniczyć podciśnienie na ssaniu.Jest jeszcze regulacja położenia...
Ogólnie to chciałem wymienić siłowniki klapy na takie ze sprężyną i uzyskać efekt jak na tym filmie https://youtu.be/128Ujnb-Gl0 Czyli jeśli nie mam opcji w sterowniku to nic nie zdziałam?
Ta funkcja z żółtego przewodu służy tylko do otwierania klapy , tak że nie musisz ciągnąć za klamkę .
Tak komin rura w róże. Na stryszku mróz - więc docieplę komin i zobaczę co będzie. Tak czytając w necie wygląda na to że piec zaciągnął mroźne powietrze i przy niskiej temperaturze zasilania przymarzł czujnik i piec się nie unieruchomił i przez przewód zasilający powietrze dalej zaciągał mróz i piec zamarzł. Stosuje się taką klapę na przewodzie spalinowym...
Nie ma tragedii. Gorzej to wygląda np. w Chrysler Pacifica... Silnik i krancówki sprawdzone? Zasilanie do modułu dochodzi? Zdaje się że jest jeszcze drugi moduł po lewej stronie deski rozdzielczej. W klapie też jest przycisk do zamykania / otwierania i też nie działa? Jest kilka przełączników krańcowych które czuwają nad bezpieczeństwem. Jest też siłownik...
Witam pacjent to Grande Punto 1.2 2009 rok. Problem polega na tym, że nie otwiera się klapa bagażnika. Po wciśnięciu przycisku na panelu nie dzieje się nic. Klapa się nie otwiera siłownik nie rusza. Na sterowniku elektryki brak błędów. W parametrach sterownik widzi wciskanie przycisku. Po wysterowaniu z funkcji sterownika klapa się otwiera. Jakieś sugestie?...
Tak, wejścia sterownika c. zamka podłączasz pod te przewody do których na schemacie podłączony jest siłownik Przewody różowy i pomarańczowy podłącz do masy a czarny i biały pozostaw niepodłączone Pod wyjście kanału dodatkowego możesz podłączyć za pośrednictwem przekaźnika np. dodatkowy siłownik który będzie otwierał tylna klapę, albo jakieś domykanie...
Witam serdecznie. Jakiś czas temu kupiłem sterownik centralnego zamka z pilota do mojego samochodu VW Polo 6N. Centralka NoName natomiast zauważyłem że schemat jest identyczny jak w BX10. Centralkę podłączyłem prawidłowo, drzwi otwierają się i zamykają natomiast mam problem z otwieraniem klapy bagażnika. Na dziesiątym, różowym przewodzie, wychodzącym...
jak chyba dobrze się domyślam to chodzi ci o ruchomą obrotową okrągłą klapkę, która znajduje się u wlotu obudowy EGR, a której zadaniem jest eliminowanie nieprzyjemnego wstrząsu podczas wyłączania silnika to stosuje się dwie nazwy (zrozumiałe dla większości personelu w motoryzacyjnych punktach handlowych) : - przepustnica powietrza doładowanego, - klapa...
Chciałbym się dowiedzieć jak można zbudować sterownik, który miałby o określonej godzinie otworzyć klapę wentylacyjną oraz ją zamknąć o innej godzinie. Czy lepiej byłoby to zrobić na siłowniku czy może na jakimś niedużym silniku prądu stałego. I prosiłbym o jakiś schemat jeśli ktoś ma
Nic się nie zmienia po przekręceniu kluczyka. Sprawdzałem miernikiem i masę i +12V. Czyli te kable nie wiem do czego są. Olej to, skoro zamek działa jak należy. Teraz dopiero zauważyłem że w pierwszym poście dodałeś też opis wyprowadzeń ze sterownika i nie ma tam opcji na operowanie zamka z kluczyka. Możesz jedynie podłączyć domykanie elektrycznych...
Nie, nie przesadzam. Co bardziej świadomi producenci odchodzą od stosowania tego niebezpiecznego archaizmu ( podobnie jak ładowanie nieszczęsnej dmuchawy gdzie się tylko da ) . To nie temat o spalaniu więc nie chcę robić OT - informacji na ten temat jak i "kronik wypadków" jest pełno. Zdaję sobie sprawę jak wygląda taka przesłona i że nie da się zamknąć...
Witam wszystkich, Potrzebuję schematów wiązki do sterownika dachu oraz pompy hydraulicznej odpowiadającej za sterowanie siłownikami klapy bagażnika. Najbardziej mi zależy na opisie złącz do modułu dachu/komfortowego zamykania/otwierania (93163404). Wtyczka wychodząca z modułu do pompy pokazuje na 7 pinie napięcie 5V, jednak na 8 brak napięcia. Przyciski...
(at)radziu111 Najpewniej uszkodzony jest port w procesorze :) Ps. Sterownik na sekundę lub dwie podaje napięcie - dystrybutor otwiera się i oto cała filozofia xD
Witam, do którego przewodu podpiąć wyjście kanału 2 sterownika centralnego zamka aby za pomocą pilota otwierać tylną klapę?. Czy można wpiąć się w oryginalny sterownik?
Ok dzięki za poradę jutro będę podłączał i pomajsterkuje, ale powinno być ok. Centralka się "sfajczyła" prawdopodobnie od uszkodzonego siłownika tylnej klapy, obudowa siłownika aż się zdeformowała. Chyba że przekaźnik w centralce się skleił. Jak odpalę kangoora to dam znać. Dzięki i pozdro.
To siłownik centralnego zamka a nie silniczek. Co masz w instrukcji sterownika napisane o obciążeniu wyjścia na klapę bagażnika? Co tam jest tranzystor czy przekaźnik? Jak tranzystor to dajesz przekaźnik i działa. Jak przekaźnik to podłączasz się do wyjścia i działa.
Dla zainteresowanych, uszkodzony siłownik klapy regulacji temperatury zrobił zwarcie, w konsekwencji uszkodził się sterownik a konkretnie precyzyjny stabilizator 8,5V, wstawiłem LM317 wyczyściłem siowniki złożyłem i wszystko zaczęło działać bez kasowania błędów.
Ma, tylko silownik nie pasuje. Zwykły siłownik pewnie będzie za słaby, po drugie sam nie wróci do pozycji wyjściowej, trzeba by było dać spężynę powrotną, a tego to już na pewno nie uciągnie Ty potrzebujesz coś takiego: http://www.sklep.caraudio.bydgoszcz.pl/?... albo takie: http://www.stig.pl/silownik-klapy-bagazn...
Uszkodzony był sterownik znajdujący się nad kolanami kierowcy,odpowiedzialny m.in. za sterowanie centralnym zamkiem i chyba oświetleniem wewnątrz samochodu.Temat zamykam.
Do tak prostej rzeczy stosować procesor to przerost formy nad treścią. Cyfrowy sterownik czasowy fabryczny. 2 przekaźniki Zasilacz. Nie wspominając o serwisie.
Ściągnij wężyk z siłownika klapy gaszącej, odpal silnik, załóż wężyk, jeśli zamknie klapę i zgaśnie to powtórz operację z odpiętą wtyczką z elektrozaworu N239, jeśli znów zamknie klapę, to uszkodzony jest N239, jeśli nie zamknie klapy to szukaj uszkodzenia w wiązce kabli lub sterowniku
VW Tiguan 2019 problem z klapą elektryczną. Mam problem z autem z klapą elektryczną, a mianowicie myślałem, że padły siłowniki (silniki), Klapa po naciśnięciu przycisku otwiera się kawałek i tak każde naciśnięcie ją coraz bardziej otwiera aż do max. Jak naciskam przycisk zamykania, to brak reakcji. Gdy go przytrzymam do zapisania pozycji max., to auto...
Również mam problem z wspomnianym wyżej dachem. Diagnostyka nic nie wykazuje, przejrzana instalacja, bezpieczniki, sterownik. Problem jest taki że po naciśnięciu przycisku normalnie rozpoczyna się procedura otwierania dachu, podnosi się tylna klapa. Problem jest w tym że czy chcemy dach zamykać, czy otwierać to zawsze siłowniki dach zamykają. Co odpowiada...
Witam. Na zdjęciach masz typowy sterownik centralnego zamka. Czarny - minus, czerwony - stały plus (30) zielony, niebieski - zasilanie silników centralnego zamka, brązowy, biały - krańcówki silnika centralnego zamka (mastera), biały, brązowy - impuls z alarmu na sterownik (zamknij, otwórz). Otwarcie bagażnika - podpinasz siłownik do zamka klapy poprzez...
Tam nie ma przycisku, jest mechanicznie otwieranie kluczykiem w klapie. Nie da się tego połączyć ze sobą. Albo pilot, albo kluczyk. Chyba że Panda ma też możliwość otwierania dźwignią z wnętrza pojazdu. To wtedy siłownik niech ciągnie za tą linkę... Tak, przycisk chciałem "dorobić" i o ile się da podłączyć do uniwersalnego sterownika zamka centralnego...
Mam założony sterownik magicar 820 w mondeo mkI i wszystko śmiga elegancko, dzisiaj zmontowałem sobie siłownik do otwieranie klapy podłączyłem + na stałe i jak zapodam mu masę z karoserii to otwiera klapę. Podłączyłem do sterownika ,sterownik podaje masę po przytrzymaniu guzika nr.3 . I się okazało że nie działa ;/ ,sprawdziłem miernikiem to pokazuje...
Kup na szrocie antenę uszkodzoną/złamaną(kilkanaście zł) i wymontuj sterownik, podłączenie to żaden problem. Identycznie zrobiłem, szukając sterownika do siłownika obiegu zamkniętego w aucie, antena od lanosa ze szrotu-10zł. i klapa obiegu działa jak talala
Wczoraj częściowo skończyłem montaż centralki. Działa otwieranie i zamykanie wszystkich drzwi z pilota, działa też otwieranie tylnej klapy. Okazało się jednak, że w drzwiach kierowcy nie ma siłownika, zamek działał tylko jako przełącznik sygnału dla sterownika. Dołożyłem dodatkowy siłownik, ale musiałem odpiąć kostkę z przełącznika zamka, bo kolidowała...
Jeżeli temat jeszcze aktualny. Siłowniki przepustnic podłączamy ze sobą równolegle. Zasilamy napięciem z listwy G i GO a sygnał wysterowania doprowadzamy z zacisku X8 (0-10V) przy wysterowaniu 0V czerpnia ma być otwarta a siłownik recyrkulacji zamknięty. sił recyrkulacji ma możliwość zmiany kierunków pracy bez jego demontażu w zależności od siłownika...
Ostatnio robiłem Forda Scorpio 94 rocznik Miał spaloną instalację z tyłu auta. Oczywiście wszystko już działa, no prawie. Coś nie wiem czy to usterka ale: Centralny zamek co jakiś czas raz na około miesiąc zaczyna świrować. Odłączam wtedy pojedyncze siłowniki i nic to nie daje, dalej zamyka i otwiera się. Pomaga o dziwo odłączenie akumulatora na parę...
to są dwa zawory. jeden otwiera dopływ powietrza do zaworów dekompresyjnych na głowicach a drugi otwiera dopływ powietrza do siłownika zamykającego klapę-przepustnicę na wydechu, obok turbo. zdejmij wtyczki i podłącz 24v do obwodów cewek. Najlepiej przy nabitym powietrzu. będziesz widział czy coś się dzieje. Ten błąd to przerwa obwodu jednej z cewek....
Brak impulsu zamykania musi mieć swoją przyczynę jeśli impuls wychodzi ze sterownika wadliwa instalacja jeśli nie wchodzi kombinował bym z mostkiem od innego siłownika.
Witam, podłączałem dziś sterownik zamka centralnego firmy Multi project( firma pisze że to jest ich wyrób, ale jednak na tyle opakowania jest napisane Made in China, także można powiedzieć że sprzęt no-name). Sterownik otwiera i zamyka elegancko wszystkie drzwi, ale mam problem z sygnałem otwarcia klapy, ponieważ po zmierzeniu miernikiem napięcie wynosi...
Witam:) Zakupiłem sobie kompletny zestaw centralnego zamka na 4 drzwi. W planach mam podłączyć centralny zamek na 2 drzwi. A jeden siłownik zamontować w klapie i podłączyć pod oddzielne zasilanie z przyciskiem. I chcem do tego zamontowac pilot aby jednym przysiskiem otwierał i zamykał drzwi a drugim otwietał klape. Czy jest taka możliwośc i jaki mi...
http://bowi.com.pl/silownik-tylnej-klapy...
Np to dorzucę coś o Renaul Espace 3 1. Świece w podszybiu ( specjalny klucz przegubowy/łamany) 2. Filtry kabinowe w zamkniętych zaślepkami wnekach łożysk telekopów 3.Żarówki w lewej lampie ( przeszkadza komputer i akumulator) 4.Skrzynka przekażników i bezpieczników w kabinie silnika obok akumulatora 5.Żarówki podświetlenia wskażników - demontaż: głośników,...
tak nie możesz zrobić.musisz kupić dodatkowy uniwersalny sterownik/ok15zł/do centralnego zamka.bo z alarmu z tego przewodu masz mały prąd i możesz uszkodzić alarm.
Wydaje mi się, że sprawę załatwił by odpowiedni przekaźnik czasowy. Nie wiem tylko jak odpowiedni namierzyć. Druga opcja to najtańszy sterownik zamka centralnego bez pilotów (20-25zł) - zapewne da się go wysterować plusem ze światła wstecznego.
Po zamknięciu zaworu (podmieszanie)pompa musi mieć obieg na nagrzewnicy bo w przypadku usterki siłownika klapy świerzego powietrza w zimie woda mogła by zamarznąć jeśli będzie stała w miejscu.Przed zaworem trójdrogowym powinna być zrobiona spinka na podmieszaniu żeby woda miała swobodny obieg od zasilania do powrotu ze źródła ciepła lub cały układ na...
Kosmatek, chyba nie bardzo wiesz, czego szukasz, albo nie bardzo rozumiesz, co jest podane w opisach centrali alarmowych... Każda centralka ma wyjście do STEROWANIA centralnym zamkiem. Czyli dwa wyjścia o NISKIEJ OBCIĄŻALNOŚCI (standardowo 100 mA) na których się pojawiają impulsy masy. Niektóre centralki mają wbudowany pełny sterownik, czy dwa przekaźniki,...
12V po zapłonie będzie na zaworze ciągle, zaworem steruje sterownik silnika podając mu sygnał masowy(podając masę na elektrozawór-otwiera klapę). Elektrozawór nie ma żadnej membrany, membranę ma siłownik podciśnieniowy sterujący klapą.
a w którym miejscu jest ta przelotka? kabel od siłownika idzie bzebiem klapy i przechodzi pod tapicerke w dachu a dalej??? a gdzie wogóle jest sterownik centralnego zamka moze z tamtej strony najpierw zacząć
schemat siłownika klapy montaż siłownika klapy sterownik klapy
podsłuch telefon analogowy accord wyświetlacz licznik zwojów nawijarki
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Lodówka Electrolux Spencer nie chłodzi, nie mrozi, przelewa wodę Zmywarka Indesit przecieka podczas pracy - przyczyny