Jeżeli kontrolka jaśków się świeci, zaś w sterowniku czysto to nie jest to wina sterownika.
wystarczy odczytac pin ze sterownika silnika i wgrac nowy poprawny wsad do licznika a nastepnie dokodowac linicznik do sterownika
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
To teraz sprawdź podczas jazdy mapę po korektach sterownika benzynowego.
Podłączyć skaner diagnostyczny i odczytać zapisane błędy w sterowniku parkowania.
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
W moim przypadku pomogła jedynie wymiana silniczka ze sterownikiem.
29f400bt d gory w programator i ogien
Jak Ci sie tak wydaje to tak moze być. Jaki rok skody?? Jesli 1 to problemu szukaj w wiązce koło pompy hamulcowej pod sterownikiem silnika .
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Panowie,czasami soft diagnostyczny uszkadza sterownik,bo nie: -uwiarygadnia diagnozy,jak sprzęt serwisowy -po zakończeniu diagnozy nie zamyka sterownika (zakończenie procedury). Znana sprawa ze sterownikami VW3.
Kwestią znalezienia schematu i odblokowania w sterowniku
Recode tu nie pomoże. W starych sterownikach tak można było zrobić, ale nie z tym - załatwiaj inny sterownik, najlepiej taki jaki był.
Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji. Ale przerobienie tylko kabli przy tym module sterującym? zgodnie z instrukcja na sterowniku?
A wiesz jak to sprawdzić czy to pompa czy sterownik?
To może tak ma być, sterownik o bardzo małym zasięgu pilota ewentualnie coś z anteną (post #2)
chodzi o zdławienie jakiejs składowej powstającej w momencie wyłaczania sie wtentylatora która powoduje przepiecie w zasilaniu i pada właśnie sterownik ABS-u dokładnie nie wiem co jest przyczyną ale to parwda,wpinasz taki dławik szeregowo w czerwony kabel zasilania wentylatora najlepiej w skrzyneczce na akumulatorze, to naprawde działa
A jak tam sterownik?
Spróbować "rozpracowac" sterownik.
Wie ktos moze gdzie Skoda Fabia ma sterownik AIRBAG (tzw. sensor)??? Prosze pomozcie mi :|
Z tym błędem to nigdy na strzała palić nie będzie. Skoro czujnik wymieniony a błąd dalej jest to do sprawdzenia instalacja. Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem czy sygnał dociera do sterownika przy odpalaniu auta.
Dokładnie obejrzyj okolice akumulatora,pewnie podczas montażu akumulatora nie podpiąłeś zasilania sterownika gazu do klemy.
Może ktoś ma opis pinów z tego sterownika czy schemat jak tam jest między licznikiem a sterownikiem silnika.
Ok cofam to co napisałem. Nie miałem tego przypadku. Ale warto wiedzieć na przyszłość. Rzeczywiście to poważny problem w tych silnikach. Zapewne błąd korelacji jest ostrzeżeniem w sterowniku.
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Temat ogarnięty. Udało mi się zmienić kodowanie we wsadzie z nowego sterownika.
Potrzebuje wymienić ECU jaki pin jest do obu sterowników?
Witam , kupiłem sterownik centralnego zamka , i nie wiem gdzie jest modół z zamka aby podłączyć do nie go sterownik? Skoda Fabia
to tak jak pisałem . Przekaznika brak cale sterowanie ze sterownika sieci pokładowej
mam taki sprawdz sobie
Ja bym szukał problemu w LPG i jego podłączeniu - wiązka i lutowanie jak i sam sterownik.
Jakie masz błędy w sterowniku silnika ????
Powinny być 2 "sterowniki" .
Sterownik ma 121pin? Podaj symbol sterownika?
Diagnostyka to nie tylko odczyt i kasowanie błędów. Jak wyskakuje błąd przepływomierza to trzeba sprawdzić czy ma on zasilanie, masę i zobaczyć w parametrach bieżących (gr. 003) jaką aktualną wartość przepływu powietrza widzi sterownik
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Wątpię czy to sterownik.
Głowica dobrze zrobiona, tym bardziej to jest kupiona zregenerowana głowica. Objawy miałem identyczne na starej. Chyba spróbuje podłożyć inny sterownik silnika, mam kod pin immo tylko nie wiem jak to będzie ze sterownikiem.
a może zamiast wydobywania pinów przelutuj obie pamięci ze starego do nowego sterownika
Do kasowania crash daty z tego rocznika chyba sprzet z allegro nie podejdzie musisz przeczytac na obudowie sterownika jego oznaczenia i wtedy szukac czy sie to uda, po drugie nie kazdy samochod z grupy volkswagena da sie zrobic przez zlacze wiec to kolejna przeszkoda. Musisz znalezcv kogos kto sie zajmuje konkretnie naprawa poduszek lub kupic identyczny...
A przewody od potencjometru do sterownika?
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
wychodzi ze masz martwy sterownik
Czyli zwarcie poszło między reduktorem gazu a + akumulatora ? Czemu diagnozę tylko centralnej elektryk robisz? Z resztą komponentów auta nie łączy Ci się VAG ? Szukaj bezpieczników uwalonych wszędzie gdzie tylko się da i upalonych mas.
Jaka instalacja dokładnie producent i model sterownika.
Spróbuj po zamknięciu lub otwarciu szyb potrzymać przełącznik jeszcze kilka sekund w pozycji zamknij lub otwórz. Może sterownik wejdzie we właściwy tryb.
Błąd 65535 oznacza ewidentnie uszkodzony sterownik - można naprawiać, ale taniej i szybciej jest wymienić na używany. Co do drugiego pytania to może być słaby akumulator.
Jest. Odczytać identyfikację sterownika.
Pomyślałeś o sprawdzeniu zasilania sterownika?
Zaprogramować a dokładniej? Po diagnostyce jakimi błędami sypie? Jakie kodowanie wyskakuje w tych sterownikach?
A może sprawdz wiązke instalacji pod sterownikiem silnika
nie da rady nowe wylaczniki sa do silniczkow z wbudowanym sterownikiem.
Idzie to sprawdzic, wystarczy test zrobic urzadzakiem diagnostycznym, mozna tez na piechotke. Dla pewnosci sprawdzil bym zasilania na sterownik. Pozdrawiam!
Podaj nr sterowników.
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Oporność grzałki zainstalowanej sondy zmierzyłeś ? Zobaczyłeś w programie jaką widzi sterownik silnika ? Chyba blok 41. Nie pamiętam .
Jarbzyk , proponuje odebrać sterownik z rąk amatora który próbuje Ci go naprawić. Błąd 65535 świadczy o tym że we wsadzie jest już nieźle namieszane więc może się okazać że po tym kolesiu nie będzie co naprawiać a nie mając oryginału będziesz musiał kupić jeszcze z 10 sterowników zanim trafisz na ten właściwy. Błąd 1224 świadczy o tym że sterownik...
109 to raczej problem diesla, po zatym jak by on nie łączył to by autko nie paliło i nie było diagnozy z sterownikiem
Wymiana sterownika załatwiła temat
https://obrazki.elektroda.pl/8088172300_... Sterownik silnika jest w komorze silnika
Najpierw musisz zakodować klucze później zgrać ECU z immo. Daj wsad z ECU i napisz co to za sterownik.
Centralny masz oryginalny czy dokładany ? Ja w swojej mam dokładany i mi po prostu kiedyś padła centralka (jakiś badziewny chińczyk), tyle że u mnie nic nie mrugało jak padła. Fabryczny, gdzie znajduje się ten sterownik ?
witram jedz do serwisu i sprawdz wersje oprogramowania,bo to jest wina oprogramowania. mozna skasowac błedy i zrobic nastawy i jesli póżniej jesli sie pojawi to wtedy jechac do serwisu i zmiana oprogramowanie sterownika.
Prosze bardzo plik z tego sterownika tylko co z nim zrobisz zobaczymy Pzdr
Witam panowie czy posiada z was ktoś może kodowanie sterownika ABS nr pompy 6r0907379at Skoda Fabia 2013 rok 1.6tdi
Podobno na niskich i wysokich obrotach wyniki idealne. Tyle że analiza robiona gdy anomalii nie było - faktycznie, wyniki mogą być. Czy możliwa jest awaria czujnika położenia wału korbowego? Zapisałby się błąd w sterowniku.
był to błąd zapalnika poduszki od strony kierowcy Więc pytanie moje czy ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem i jak już, jak został rozwiązany Spotkałem się nie raz. Uszkodzona taśma, uszkodzona poduszka, uszkodzona instalacja, uszkodzony sterownik.
sterownik silnika zablokowany , brak napięcia No to kolego czas odłożyć komputery i zacząć szukać zasilania sterownika.
Rocznik mojej Fabii to 2001, kod silnika AZE 1.4/44kW. Grzałka sondy dostaje na stałe plus zasilania poprzez bezpiecznik, zaś mase ze sterownika silnika.
Tego typu problem może wskazywać na problemy z wiązką elektryczną pomiedzy grodzią a sterownikiem silnika.
Po co kupować sterownik z immo off ,można w tym co jest zrobic immo off.Będzie taniej o koszt sterownika.O ile się da bo nie wiadomo o jaki sterownik chodzi.
Jakimi programami się łączyłeś ? VAG-COM 311.2-N - napewno się łączy i VAG polski też.Może masz coś z instalacją nie tak.
Podpinasz pod zamek kierowcy z rezystorem
Świece moga być sterowane bezpośrednio ze sterownika Silnika
Jak to najprościej zmiana sterownika silnika na ten od BNV. Ilość implsów musi się zgadzać bo inaczej sterownik zgłupieje.
W pierwszej kolejności sprawdź przewody w przelotce od drzwi do słupka.
Witam. Widzę że temat ucichł a mi jest jego rozwiązanie potrzebne . Czy założyciel tematu rozwiązał problem ? To trochę słabe pytać o coś, otrzymać informację ale już nie odpisać czy ona pomogła. Sprawa jest tak jak zewrę masę z niebieskim to zamyka. Niestety nie wiem jak otworzyć :( . Obawiam się że nie podepnę uniwersalnego sterownika :(
Poszukuje kodu binarnego Skoda Fabia do sterownika ABS rocznik 2012 nr.6R0907379S
Witam, stałem się posiadaczem Fabii 1,4 16V BBY i od razu problemy, dlatego proszę o informację i pomoc. Po włączeniu klimatyzacji wentylatory się nie włączają, choć klima działa. Po osiągnięciu temperatury pracy wentylatory też się nie włączają. Po dłuższej chwili włącza się jedynie mały wentylator. Wygląda tak jakby ten duży w ogóle się nie załączał....
Abs 5.7 kodowanie 44
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
Panowie jaki konkretnie ten rezystor? 180 ale ile V? I czy ktoś może wie które te kable x nowego sterownika będą szły?
Myślę że albo wiązka albo sterownik pompy polecał.
Przepraszam, źle napisałem. Błąd który pokazałeś i jest w liczniku świadczy o tym że masz odczytać błędy ze sterownika silnika (napisałem przez pomyłkę licznika). Licznikowi nic nie dolega, informuje tylko o tym że są błędy w sterowniku silnika i należy je odczytać.
dzisiaj przed chwila podłączyłem VAG pisze jedynie jeden błąd. sterownik uszkodzony.
Tak Instalacja fabryczna Landi Renzo Sterownik Omegas
Jakiś dołożony alarm/zabezpieczenie nie siedzi przypadkiem? Jest alarm, ale działa poprawnie i jest rozbrojony tzn. w trybie serwisowym. Bardziej zastanawia mnie to, że są różne objawy i różne rodzaje zachowań samochodu. Może dziwnym zbiegiem zdarzeń padła akurat jakaś wiązka. Może ktoś wie który przekaźnik odpowiada że zasilanie sterownika?
sygnała biegną po lini can także to normalne zrób zdjęcia płyty sterownika pewnie poleciał transmiter can ewentualnie drugi sterownik używka
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
zmień oprogramowanie w sterownika silnika
Miałem u siebie podobny przypadek, woda dostała się do sterownika LPG i musiałem wymienić na nowy.
Żarówka 21/5 i przewody twoim przyjacielem. Żarówka nie kłamie, albo działa albo nie. Nie oszukuje, zawsze jest przy tobie. Jak jest czynna to świeci, jak zdechła to nie. Nie oszukuje, że ją dziś głowa boli albo ma inne zmartwienia. Żarówka to przyjaciel grzebacza w instalacji elektrycznej. P.S. Jeśli zamierzasz grzebać coś przy sterowniku, zamień ją...
Witam. Czy jest ktoś w stanie pomoc mi zakodować mój sterownik abs/esp w mojej skoda fabia 3 2015 rok nr sterownia 6c0908379l ?
A co może być przyczyną skakania na wolnych obrotach na benzynie?? W skrajnym przypadku, uszkodzona przepustnica... W optymistycznym przypadku, cała masa błędów zapisana w sterowniku Pb...
Przedewszystkim to sprawdź czy coś jeszcznie nie ginie (dmuchawa, grzanie szyby)bo objaw to brak jednego prądu z kostki stacyjki. W tym włączniku pin 17 kabel szary-niebieski sprawdź czy nie ginie, tak samo piny 13,14,16 to wyjścia pozycji sprawdź czy nie ginie. We włączniku opis jako 58/l/r/d to pozycję oraz podświetlenia. Po krótce albo manetka albo...
Sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik , wyczyścić i zaadaptować przepustnice.
czy brak komunikacji z pompa oznacza zawsze uszkodzenie elektrycznego sterownika pompy? czy nie koniecznie?
Niestety tych pomp/sterowników już nie można...
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
Nie potrzebna rzeźba. Trzeba było wymienić moduł komfortu na taki, który obsługuje piloty centralnego zamka i dokupić oryginalny pilot. Byłoby to znacznie prostsze i mniej awaryjne rozwiązanie. W obecnej sytuacji tak, potrzebujesz takiego rezystora jak piszesz. Jeśli nie znajdziesz w sklepie, jedź do jakiegoś warsztatu i poproś o wygrzebanie ze śmieci...
skoda fabia sterownik sterownik airbag skoda fabia skoda fabia sterownik silnika
mikser allen heath odsłuch makita ładowarka dc18sd wyświetlacz piekarnika elektrolux
Bojler elektryczny 120L włączony bez wody - co robić? DeLonghi ekspres – ciężko wchodzi karafka mleczna, opór przy montażu, uszczelki, czyszczenie