Zmień (zmniejsz) rezystor idący od wyjścia 5V do sterownika przetwornicy (sprzężenie zwrotne).
Jeśli tak, to połączenie jakie pokazałem. Sprawdź czy wydajość prądowa sterownika jest wystarczająca dla silnika.
...Rozumiem, że jeden sterownik do jednego silnika ? Nie można podłączyć dwóch silników, bo wtedy informacje ze sprzężenia zwrotnego będą bezużyteczne ?.... Rozumujesz całkiem poprawnie. ...Nie rozumiem tylko jak w takim razie działają takie zwykłe silniki podłączane do 3x230 ? Czemu one nie potrzebują sterownika ze sprzężeniem ?.... A to dlatego że...
Cześć, kondensator za mostkiem jest zbędny, ale to nie on jest przyczyną problemu. Musisz wprowadzić w sterowniku tyrystorów sprzężenie zwrotne z bocznika prądowego, tak aby regulowany i stabilizowany był prąd wyjściowy, a napięcie będzie się dostosowywało samoczynnie w trakcie procesu spawania - bez obciążenia zawsze będzie maksymalne. Poszukaj schematów...
Nie kombinuj tylko rób tak jak polecił producent w nocie katalogowej, zwłaszcza jak się bierze sterownik, który wspiera sprzężenie danego typu. Nie rozumiem w ogóle o co chodzi Tobie z tą izolacją galwaniczną, prawdopodobnie nie do końca rozumiesz istotę problemu. Przemyśl, ją jeszcze raz i jakoś zwięźle nam ją przedstaw.
Skoro nie reguluje B+ to musisz dokładnie sprawdzić regulator i wszystkie elementy wokół oraz sterowanie, a także sprzężenie do sterownika. Jest to powód palenia HOT.
Teoretycznie tak. Jaki ma pan system operacyjny XP SP2 czy SP3
Pewnie zwykły 1 fazowy. Ten sterownik potrzebuje sprzężenie zwrotne (informację o prędkości pochodzącą z silnika)
Czy możesz odpowiedzieć jaki był cel zastosowania regulatora PWM,czy istnieje monitoring mocy pobieranej i sprzężenie zwrotne?
Może ktoś podpowiedzieć jak podłączyć sterownik PWM UC3844, 8 pin, żeby sprawdzić czy jest sprawny? nóżka 5 - GND, nózka 7 - Vcc 17V, nóżka 6 - OUT, tyle jest jasne. Jak podłączyć sprzężenie zwrotne żeby sterownik ruszył i żeby na wyjściu uzyskać przebieg prostokątny?
SDB20C100F to podwójna dioda Schottky'ego. W tym prostowniku albo masz zwarcie/przywarcie po stronie niskiego napięcia, albo jakiś element uszkodzony w sprzężeniu zwrotnym sterownika przetwornicy U1 SP6850AS26RG.
Szczerze to w ogóle mi się ten schemat nie podoba... NE555 to nie scalak do przetwornic, ale od biedy ujdzie. IRF740 niby załącza się przy 4 V, ale tak naprawdę to koło 7 V (napięcie plateau) a napięcie zasilania to 9 V, więc nieco biednie, bo NE555 to nie jest dobry sterownik bramki. Układ sprzężenia zwrotnego jest bardzo miękki, nie trzyma napięcia...
Zwarcie w dławiku spowodowałoby przebicie prądowe kluczy. Prześledź wartości elementów dzielników sprzężenia napięciowego sterownika PFC.
Czytałem coś o sterownikach że sprężeniem zwrotnym ale nigdzie nie mogę znaleźć takiego sterownika. Miała go zapewne pralka z której jest silnik, chyba że to silnik z PS-ki. Nowsze pralki miały regulację obrotów wirowania i odpowiedni sterownik wykorzystujący "sprzężenie zwrotne" w postaci tacho-prądniczki umieszczonej (wbudowanej) w silnik.
dołóż grzejników, ostatecznie jak chcesz coś konkretnie przerobić zrób na kazdy poziom osobną strefę grzewcza, czyli sprzęgło i sterowniki/moduł.
Ciekawy układ.Mocno ambitny. Moc max. określono na 100W. Może wystarczyłoby dać mocniejszy T1 i mniejszą wartość rezystora szeregowego, zamiast 0,2 może 0,15Ω. Jestem zdania, że to zadziała. Licz się ze stosunkowo słabym momentem przy małych prędkościach, chociaż układ będzie dążył do utrzymania obrotów.
Tam jest reakcja na jakąś zmienną typu potencjometr. Z czego ją wprowadzisz to Twoja sprawa. Widziałem te rozwiązanie przerobione tak że w lewarku zmiany biegów był czujnik mierzący odległość dłoni/położenia reki na lewarku. Kładziesz rękę i wysprzęglony. Potem pomału unosisz dłoń i rusza. To po prostu sygnał od 0 do 5V. Może być i z nogi jak wolisz...
Dziękuję. Nie wiem czy ten mój sterownik pracuje w zamkniętej pętli sprzężenia zwrotnego ale pewnie jest nieco bardziej wyrafinowany niż zwykły regulator napięcia dc.
sprawdź działanie czujników sprzęgła i hamulca czy sterownik silnika widzi położenie , często tempomat nie działa przez uszkodzony czujnik sprzęgła
Ten co chcesz rozdzielić to ten z trzema przewodami? Czy silnik ma jakieś sprzężenie zwrotne prędkości do sterownika? Czy tylko sterowanie? Można go osobno zasilać bez wystąpienia błędów w sterowniku?
Kluczem do rozwiązania problemu jest ten właśnie potencjometr. Zapewnia on feedback dla sterownika, gdyż hydrauliczny układ sterowania cechuje się równowagą chwiejną. Sprzężenie zwrotne jest realizowane przez sterownik.
Tak, bo spalona żarówka kontrolki zużycia hamulców jest usterką systemu i do tej usterki jest właśnie kod 4-4. Kod błyskowy: 4/4: Niewłaściwy sygnał sprzężenia zwrotnego (sygnał odpowiedzi) na odcinku sterownika lampki ostrzegającej o zużyciu (W18). Przyczyna: Uszkodzenie lampki, awaria na odcinku sterownika lampki ostrzegawczej W18 lub przerwa w przewodzie...
Hej, po pierwsze to lubię Twoje opisy xD! Tak mnie zastanawia, czy to nie jest tak, że era ściemniaczy (jako osobne urządzenie) opartych na wypełnieniu pomału przemija? Teraz głupia żarówka/lampa LED ma własny zasilacz impulsowy ze źródłem prądowym, a do takiej chyba taki ściemniacz się nie nada, co nie? Skoro nie do lamp, to do czego(?), do silników...
Nie rozumiesz, że są dwa potencjometry: jeden to czujnik położenia pedału gazu, informuje on sterownik o tym ile "gazu" nacisnął kierowca, drugi jest zabudowany w zmotoryzowanej przepustnicy i pracuje w pętli sprzężenia zwrotnego z serwomotorem, który ją uchyla
Z tego co widzę to krokowce w obudowie nema23 mają od 1,2 do 3Nm. Obawiam się że to może być mało dla 30kg. Rozważył bym dodatkową przekładnię 1:10 Krokowy przy przekroczeniu momentu granicznego zacznie gubić kroki i liniowość posuwu diabli wezmą. Zwykły silnik DC bez sterownika ze sprzężeniem zwrotnym będzie mało dokładny i będzie zmieniał prędkość...
HB (Handbrake) hamulec tylny w ręku. 2 klamki są po jednej stronie na kierownicy.
Witam Czy jeżeli użyję modułu FM353, to wykorzystywany napęd Mitsubishi będzie działał jak zwykły silnik krokowy (bez sprzężenia zwrotnego), pomimo enkodera znajdującego się w silniku? Jeżeli dobrze myślę, to w takim przypadku lepiej byłoby wykorzystać moduł FM354, żeby otrzymać pewne pozycjonowanie. Proponuję sprawdzić czy napęd pozwala na sterowanie...
Masz coś namieszane ze sterownikami. Skoro piszczy to włączyłeś mikrofon i masz sprzężenie. Odinstaluj sterowniki i postaw je od nowa. Najlepiej te ze strony Dell-a.
Co zrobić jak jest sprzężenie podczas podnoszenia słuchawki po dzwonieniu? Pewnie coś z zasilaniem i zakłuceniami...myślę czyby zasilania domofonu nie wziąć z sterownika bramy garażowej...tam jest 24V. Nie kombinuj nic z zasilaniem, choć ACO zaleca przechodzenie na DC (15V) niż tak jak u Ciebie 12V AC. Zasilanie nie ma nic wspólnego ze sprzęganiem....
Proszę wyjaśnić dlaczego ? To jaki będzie pasować? Musisz zastosować falownik, bo to silniki asynchroniczne i potrzebują pełnego sinusa do działania. A sterownik PWM BTA41600B odcina połówki i na wyjściu zamiast sinusa masz przebieg połówkowy. Znalazłem taki regulator https://allegro.pl/oferta/ac-220-240v-re... Będzie...
Tak Sallen-Key'a, nie wiem gdzie ja widziałem te wielokrotne sprzężenie zwrotne na twoim schemacie. http://www.umnicom.de/Elektronik/Schaltu...
Można ograniczyć - ustawia się w sterowniku wartość środkową regulacji i dopuszczalną liczbę kroków regulacji "góra/dół", w dodatku z możliwością ustawienia szybkości tejże regulacji. Tutaj najprawdopodobniej albo źle ustawiona ta wartość środkowa, albo sterownik ją zgubił - trzeba by zresetować. Dodano po 2 Co też uczyniłem, ale krokowiec jakby żył...
Na wyjściu układu jest zaledwie dioda led (czerwona) szeregowo z rezystorem 1k, wejście shut-down sterownika oraz to sprzężenie zwrotne ze schematu (R40/R25). Myśle, że sumaryczny prąd nie będzie większy niż 30-40mA.
Łatwo chyba się nie da. W każdym bądź razie jest możliwość zamieszczenia sterownika, który umożliwia sterowanie tranzystorami i realizację sprzężenia. Poszukaj np uc3843, bierzesz dokumentację sterownika do ręki i realizujesz sprzężenie w taki sam sposób jakbyś robił to rzeczywiście(z tym że tutaj masz np. możliwość użycia źródeł napięciowych sterowanych...
Nie wiem jak prze konfigurować sterownik , jak pisałem elektronikę sterownika przełożyłem swoją. Strrownik sprzegła ma czesc mechaniczną i elektroniczną. Elektronika jest na szybko złaczu. Trzeba go otworzyc i podmienic. W sterownikach sprzęgła wysiada najcześciej mechanika bo jest plastikowa. Elektronikę masz zakodowaną pod swoje auto , a mechanika...
Nie pisz głupot. Poniżej temperatury silnika 60 stopni sterownik pracuje bez sprzężenia z sondą. Tak samo w czasie rozruchu.
Można zastosować przecież jakiś sterownik czasowy i sprzęgnąć go z jakims czujnikiem temperatury, oświetlenia (bo z tego co wiem, to podlwanie powinno odbywać sie wieczorem by nie zaparzyć roślin). W sumie można by przerobić jakiś sterownik akwarium.
Z podanym wzbudzeniem 12V na wirnik powinno chodzić ze sterownikiem silnika bldc bez sprzężenia zwrotnego. Pewnie taki sterownik od hulajnogi widziałeś. Przerobiony alternator od bldc będzie zasadniczo różnił się tylko wymaganym prądem wzbudzenia generującym pole magnetyczne wirnika.
Jeśli to easytronic to gdzie jest wskaźnik położenia biegu/luzu? nie powinno być "N" na wyświetlaczu jak w Hondach? Jeśli symbol sięnie pokazuje to uszkodzeniu uległ sterownik sprzęgła, szczotki poszły na spacer. sterownik nie widzi czy sprzęgło jest rozłączone i nie pozwala zakręcić rozrusznikiem. Szukaj w googlach "easytronic actuator problem"......
Kiedyś popełniłem sterownik prądnicy o mocy chyba 200kW w oparciu o Atmega8, generującą pwm, ze sprzężeniem zwrotnym napięciowym. Na wyjściu kilka grubych mosfetów plus stosowny driver. Dodatkowo prezentował napięcie i częstotliwość. Nie jest potrzebna tak głęboka modulacja wzbudzenia. Pamiętaj o magnetyzmie szczątkowym.
W tym problem że tam chyba siedzi sterownik bez sprzężenia zwrotnego. No i jest spalony (po piorunie) ;p PS. Już doszedłem do tego dlaczego nie mogłem odzyskać sygnału zwrotnego. :oops: Bo ja sterowałem silnikiem bez sprzężenia zwrotnego i tylko oscyloskopem podglądałem sygnały. A silnik sterowany bez sprzężenia zwrotnego chodzi jak by to powiedzieć,...
Przepływomierz daje sprzężenie (w pewnym sensie) ale cały algorytm zaszyty był w sterowniku. Czyli np. 10km/h 50l/min, zwiększasz szybkość a sterownik wie że wtedy trzeba np. 30l/min i steruje zaworem aby bardziej się otworzył. Przy stałym przepływie dawka na np. m2 przy różnych prędkościach będzie się różnić. Okazuje się ze jest jeszcze przepływomierz...
Sterownik jest na 80A Ale co to za sterownik? Pewnie jako sprzężenie zwrotne wykorzystuje BEMF. W pojazdach z silnikami BLDC jako sprzężenie zwrotne - informację o położeniu kątowym wirnika- stosuje się haltrony. Wg. mnie silnik jest źle sterowany i dlatego się grzeje. Poza tym sterownik powinien mieć możliwość regulacji prądu (PWM).
Wygląda na to, że w sprzężeniu jest R8. Ma on, jeżeli dobrze widzę 110k, daj tam jakiś większy czyli 220k, 330k, lub 470k. Zabaczysz jaką uzyskasz histerezę. Powinna się wyraźnie zmniejszyć.
Zobacz to: http://www.elmes.pl/pl/produkty/sterowni... - co prawda jest tylko na 6 rolet (dla większej ilości rolet da się sprząc więcej sterowników ale grupowanie da się zrobić tylko w obrębie pojedynczych sterowników). No i nie ma WiFi tylko wbudowane radio i wejścia do przełączników klawiszowych. Możesz jednak użyć jakiegoś osobnego...
Czy możliwe jest że wiązka jest ta sama co do automatu/manuala i może ten kabelek gdzieś "czekać" na czujnik sprzęgła? Nie czeka niestety, trzeba kabelek dociągnąć do wtyczki sterownika silnika.
Ten TL5001 powinien być OK. W zasadzie nadaje się każdy sterownik zasilacza impulsowego ze sprzężeniem napięciowym. Pisałem o "staruszkach", bo są tanie i łatwo dostępne. Jednak nowsze układy wymagają mniej elementów zewnętrznych i są szybsze. To ostatnie nie zawsze, a szczególnie w tej sytuacji, jest zaletą... Duże częstotliwości i bardzo strome zbocza...
połówki same wchodzą bez sprzęgła Sprzęgło do "nauczenia" - sterownik FR musi znać nowe parametry sprzęgła. W tej chwili myśli że sprzęgło jest rozłączone (bez naciśnięcia) i dlatego zmienia półbiegi.
Pomiar ciśnienia powie wszystko. Jeśli by było uszkodzenie po stronie mechanicznej szkrzyni. To na którymś biegu by jechał. Dodano po 1 Tak mi teraz się przypomniało. Nad pedałem sprzegła masz czujnik włącz/wyłącz sprawdz go. Miałem kilka razy, że przestał działać i sterownik widział, że sprzęgło jest wciśnięte
Ale w jakim sensie "bez podłączania do bramy"? Bez oryginalnego sterownika czy bez mechanicznego sprzężenia z bramą? W jednym i drugim przypadku odpowiedź brzmi: tak. Tyle tylko, że silnik jest specyficzny do tego zastosowania. Przede wszystkim nie nadaje się do pracy ciągłej, tylko cyklicznej przerywanej (oznaczenie S3-25%). Po drugie, zdaje się, że...
Poczytaj trochę o projektowaniu PCB pod EMC. Robisz tutaj mocne babole a ja niestety nie jestem w pracy by robić Tobie review płytki, ba nawet nie jestem z zawodu hardwarowcem, więc pewnie osoba, która codziennie patrzy na PCB po 8-10h jeszcze więcej by wyłapała błędów. Ale to co ja widzę na pierwszy rzut oka: - Prowadzenie ścieżek pod dławikami - brak...
Sprzęt z Niemiec, brak śladów wcześniejszych ingerencji. Wszystkie kondensatory wyglądają dobrze. 1)A według mnie kondensator przy R701/ radiatorze jest rozhermetyzowany-otwarty, do wymiany bezwzględnie. 2)Układ IC702 wymieniany był jak również kilka elementów wokół niego - rezystory, dioda(nawet druk jest oskrobany). To typowa przetwornica flyback...
Przedzwoń kable pomiędzy skrajnymi stykami wtyczki cewki a stykami 58 i 59 sterownika silnika ( dostęp do wtyczki po odmontowaniu zbiornika płynu wspomagania) Jak gra na ciągłość to zobacz czy nie wali gdzieś na masę ( przytapiało wiązkę o gorącą rurkę czujnika ciśnienia sprzężenia spalin). Jak kable masz ok to wykręć cewkę i zobacz czy nie pęknięta....
Nie wierzę w uszkodzenie kontrolera, choć wszystko możliwe. Naprawa zasilacza, który traci kontrolę nad napięciem wyjściowym jest mało komfortowa. W takich przypadkach zasilam z osobnego zasilacza kontroler i powoli zwiększam napięcie zasilające zasilacz obserwując napięcie wyjściowe. Nie znam DAP8A, nie wiem, czy ma w swojej strukturze kontroler ciągłości...
To może takie coś? Będzie trudniej, to co było w oryginale miało sprzężenie zwrotne czyli sterownik samoczynnie przełączał fazy. Warto było by to zrobić w ten sam sposób, chyba ze dołączysz czujnik Halla do Arduino i to tego mostka. A co z moją powyższą pisaniną odnośnie testowania? trafiła w próżnię, wiec nawet nie wiem, czy rozumiesz co to znaczy,...
Bezpieczniki sprawdzałem wcześniej na starym sterowniku. na starym sterowniku błędu sprzęgła nie było W takim razie zapnij stary i sprawdź błędy. Posiadasz vcds-a?
Tu chodzi o sposób regulacji współczynnika wypełniania w "sterowniku". A nie na zewnątrz. I w sterownikach pracujących w trybie napięciowym (voltage mode) napięcie wyjściowe przez obwód sprzężenia zwrotnego, bezpośrednio wpływa na współczynnik wypełnienia impulsów. Tak jak tu: https://obrazki.elektroda.pl/8637609300_... A w wypadku...
Nie widziałem niestety w sprzedaży takich układów. Można zrobić na najprostszym sterowniku uniwersalnym, najtańszy jaki znam to 240zł (Telmatik). Ma 4 wyjścia więc ogarnąłby naraz 2 siłowniki. I ile sztuk tego potrzebujesz? Być może opłaca się zrobić taki dedykowany sterownik.
Nie wspomniałeś o skrzyni easytronic, co stwierdziłem po wyświetlanym F na liczniku. Problem z odpaleniem auta tkwi właśnie w skrzyni. Moduł silnika blokuje rozrusznik dostając informacje o wadliwym działaniu skrzyni biegów. W przeważającej liczbie przypadków uszkodzony jest sterownik sprzęgła.
Moim zdaniem wada produktu jest mało prawdopodobna. Choć oczywiście nie jest to wykluczone. Dlaczego? Z opisu wynika, że problem jest ze sterowaniem lokalnym kilku pojedynczych rolet występując losowo, jak i cuda dzieją się z pojedynczymi roletami przy sterowaniu wszystkmi z poziomu centralki. Nie mam pewności jak to się odbywa dokładnie, ale po rzuceniu...
(at)dzimus Pisz do producenta https://www.sanyodenki.com/. Ciężko będzie dobrać inny serwosterownik bo każdy silnik ma inne parametry a największym problemem jest sprzężenie zwrotne z enkodera.
Zrobiłem symulację i wyszło mi, że za tranzystorem U=0V. Przeanalizowałem działanie tranzystora i nadal nie wiem co jest nie tak .Tranzystor wyjściowy zwiera do masy, zakładałem że kontrolka będzie zasilana z innego źródła, jeśli ma być zasilana z napięcia wejściowego zmieniającego sie w szerokich granicach to trzeba będzie dodać źródło prądowe. Histerezę...
1-öldruck lenkung zu gering kolega z forum już mi podpowiedział że chodzi o ciśnienie w układzie kierowniczym Jeszcze może być dodatkowo instalacja choć rzadko to jest powiązane jeszcze z dwoma kolejnymi czujnikami :) 2.FFR 00647-10 ty też dostałem podpowiedź że to od visco tylko w tym manie wentylator jest na sztywno z silnikiem nie występuje tam...
To wycisz mikrofon - to może być sprzężenie zwrotne.
W Meganie II była taka akcja serwisowa polegająca na wymianie złączki sprzęgła sprężarki i aktualizacja softu sterownika, zatem sterownik monitoruje prąd tego sprzęgła i potrafi zablokować sprężarkę, trzeba ten błąd kasować. Ponadto w dokumentacji na temat napraw klimatyzacji są podawane parametry jakie widzi sterownik i jest tam m.in. moc pobierana...
Niestety ale chyba do sprzężenia zwrotnego używany jest potencjometr z zainstalowanym ślizgaczem na osi serwa. Tak, tak dokładnie :) Nie chodziło mi tutaj o pozostawienie sprzężenia zwrotnego.
Podaj ten błąd BS to powiemy czy ma związek. A inne błędy pozostałych sterowników? Sprzęgło nauczone i działa, powietrze sprawdzone, tacho działa, i impulsator był bez przyklejonego magnesu? :) Wszystkie obroty sterowniki odczytują prawidłowo?
Podstawowe pytanie: czy Twój sterownik działa w trybie sprzężenia zwrotnego z Back EMF, czy nie i ręcznie zmieniasz sygnały PWM z określoną częstotliwością? Bo jeżeli zmieniasz ręcznie to nie uzyskasz takich przebiegów jakie masz z regulatorów ESC. Takie przebiegi występują tylko dla pracy w synchronizacji, tzn. w momencie gdy silnik jest obciążony...
Można użyć klasycznego TL494. Odpowiednio podłączyć komparator i sprawa załatwiona. Zamiast używać źródła napięcia odniesienia robi kolega dzielnik z zasilania. W sprzężeniu zwrotnym oprócz dzielnika ląduje dioda o odpowiednim spadku napięcia. Albo można zrobić to dużo szybciej i taniej. Jeżeli sterownik nie zużywa dużo energii to jedno dedykowane ogniwo...
Jak padl tylko tranzystor, to go wymień, zobacz czym steruje, może sprzegłem od spręzarki, jest jest zwara i dlatego najpierw padł bezpiecnzik, potem łącze w sterowniku, sprzęgło nie ma bezpiecnzika.
Rezystory sprzężenia zwrotnego, wpięte za diodami, to tak mają być?
Witam. Jeżeli wymiar się zwiększa to stawiałbym na błąd w sprzężeniu zwrotnym (jeżeli takie w tym modelu występuje) Często w kiepskich enkoderach osadza się pył i są gubione impulsy - jeżeli sterownik pracuje w trybie śledzenia sprzężenia to przy braku niewielkiej liczby impulsów stara się "nadgonić" i efektem jest wzrost wymiarów. Pozdrawiam.
44 Niewłaściwy sygnał sprzężenia zwrotnego (sygnał odpowiedzi) na odcinku sterownika lampki ostrzegającej o zużyciu klocków hamulcowych (W18). Np. spalona żarówka. 33 Niewłaściwy sygnał z czujnika położenia pedału w zaworze hamulca głównego. 61 Zbyt długi czas odpowiedzi sygnału pomiędzy EBS i EDC. Sugeruję na początek sprawdzić czy zaświeca się kontrolnie...
Witam szukam osoby która by mi pomogła w usprawnieniu programu na Arduino Uno. Dokładnie chodzi o sterownik siłownika elektrycznego z sprzężeniem zwrotnym. Mam gotowy program który działa ale chciałbym wprowadzić do niego parę zmian a niestety nie potrafię sam tego ogarnąć. Za wszelką pomoc byłbym bardzo wdzięczny.
To może trzeba zacząć odwrotnie - do czego dokładnie chcesz wykorzystać ten silnik? Bo w zasadzie aplikacja determinuje czy trzeba zastosować sterownik z sensorowym sprzężeniem zwrotnym czy bez. Przy okazji przemycę ciekawy link na ten temat - niestety po angielsku: http://www.teamnovak.com/tech_info/brush...
Zrób diagnostykę bo zgadywać można miesiącami. Dość często występował tam problem ze sterownikiem, wyeksploatowane sprzęgło też może być przyczyną, przegrzewa się i system się blokuje
Taki układ zadziała dla wielu wartości L i C, o wyborze decydują dodatkowe wymagania, czy chcesz mieć małe tętnienia, czy zależy ci na miniaturyzacji, niskiej cenie, czy ważny jest czas odpowiedzi pętli sprzężenia zwrotnego, czy chcesz stabilizować prąd. Zakres napięć i prądów jest szeroki, więc wszystkiego się nie zoptymalizuje. - napięcie wejściowe...
Ten zawór jest sterowany prądowo o różnej szerokości impulsu czyli płynnie.Ten wężyk jest po to aby wyeliminować w tej komorze z której wychodzi ciśnienie powstające na wskutek ruchu metalowej membrany.Gdyby nie to odpowietrzenie to przy unoszeniu tej membrany w zamkniętej komorze tworzyła by się poduszka powietrzna i membrana działała by z opóźnieniem.Potencjometr...
Wg. mnie masę możesz zrobić wspólną, daj tylko jakiś większy kondensator przy sterowniku (470u). Rozumiem, że nie będziesz sterował silnikiem (elektromagnesem?) bez sprzężenia zwrotnego? (nie ma rezystorów pomiarowych) Zmniejszyć to się prawie zawsze da, tylko czy jest sens i dasz rade. Jak się przyłożysz to 16 mils wykonasz bez problemu. Proponował...
Może komuś się przyda. W Astrze J (2012): (Opcom) SW CAN -Transceiver NCV 7356G -Licznik SW CAN -Poduszki SW CAN j/w -Sterownik Świateł drogowych SW CAN j/w -Przyczepa j/w -Sterownik zdalnego ogrzewania i klimatyzacji SW CAN -Tylna klapa SW CAN i inne MS CAN -Transceiwer MCP 2551 lub NXP 1040 / 1050 -Sterownik cyfrowego odbiornika radiowego MS CAN...
No nie do końca, to jest silnik bezszczotkowy (BLDC), bardziej zbliżony budową i zasadą działania do silnika synchronicznego z magnesami trwałymi, natomiast dynamiką do silnika komutatorowego prądu stałego. Żeby osiągał duże prędkości i się nie rozsynchronizowywał przy zmianie obciążenia (co powoduje zatrzymanie) potrzebuje sterownik ze sprzężeniem...
Przewód ze sterownika 55 kolor czarno/niebieski przy czujniku hamulca połączyć z czujnikiem sprzęgła pin1, a pin 2 do sterownika silnika 39. Nie zapomnij przekodować sterownika silnika.
Olej , zawory cisnieniowe i chlodzenia sprzegła w me hatronice, flesh sterownika i sprzęgła. Taka kplejność. Jaki przebieg i czy był wykonywany chip tuning?
Po wymianie sprzęgła nowa grubość tarczy powinna być wprowadzona do sterownika - choćby należałoby przeprowadzić tzw. "nauczanie skrzyni" chociaż nie do końca ta procedura zmienia parametry grubości sprzęgła w sterowniku. Jednak wygląda na to, że powód problemów jest inny. Jakie błędy są w sterowniku? Podłączałeś komputer? Jak wygląda tzw. "licznik...
UC3846 jest sterownikiem uniwersalnym. Stosowany głównie do tworzenia symetrycznych przetwornic forward pracujących w trybie prądowym. Zastosowanie jako sterownika dwufazowego przetwornicy step-down jest oczywiście możliwe i przy zgodzie na to, żeby 'zimnym' końcem był '+' zasilania - bardzo proste w realizacji. W takim przypadku wymagane jest jedynioe...
Nie. Do zbudowanej stacji podłącz kolbę Hakko 907 i używaj. Groty T12 potrzebują innego dedykowanego sterownika.
Witam Jak powinno się ustawić ilość mikrokroków w tym sterowniku? Silnik 2 fazowy 86HS80-EC z inkrementalnym enkoderem 1000 linii. Więc ustawia się 1000 mikrokroków czy to nie ma kompletnie jakiegokolwiek znaczenia i im więcej tym lepiej? Ilość mikrokroków zawsze zależna jest od mechaniki całego układu (silnik+przekładnie). Zawsze jest to balans pomiędzy...
Pisałeś o tranzystorze a teraz o triaku. Musisz ocenić pracę sterownika, klucza, stopnia wyjściowego i sprzężenia. Jak zamierzasz to zrobić przez forum myląc podstawowe pojęcia?
Witam Chciałbym się dowiedzieć po co jest w sterowniku silnika DC(komutatorowy) regulacja prądu poprzez odcinanie na bramkę tranzystora sygnału PWM za pomocą sprzężenia zwrotnego? Pozdrawiam
Wszystko jest dobre a zasilacz dalej robi psikusy... Włącz go i pomierz napięcie na R15. Powinno być ok. 1,1V. Być może jest problem ze sprzężeniem zwrotnym i wyłącza go kontroler prądu w sterowniku.
Przy końcówkach klasy D bez oscyloskopu i podejrzenia przebiegów diagnostyka jest nieco kłopotliwa. To wzmacniacz "cyfrowy" (PWM), czy wskazuję to na uszkodzenie kontrolera i jeden z tranzystorów jest cały czas otwarty? Czy może to tak ma być? Jaki sterownik ma symbol? To istotne. Może tak być, nawet ze sprawnym kontrolerem i tranzystorem. Ale nie jest...
Trochę za mało informacji. Z czego sterowany jest driver? PLC? Jaka komunikacja? Czy i jak realizowane jest sprzężenie zwrotne do sterownika nadrzędnego? Miałem niedawno taki przypadek w maszynie z dwoma silnikami synchronicznymi po ok. 40kW, serwoprzemienniki Lenze 93xx sterowane sygnałem analogowym w trybie kontroli momentu obrotowego, gdzie jeden...
Witam więc silnik krokowy to np taki jak w większości drukarek przy kręceniu czuć skokowy opór na wale silnika silnik potrzebuje sterownika silnika krokowego nie ma sprzężenia zwrotnego szczegółów poszukaj w google servomotor natomiast to silnik DC tylko mechanicznie inaczej skonstruowany ma wał o małej bezwładności są jeszcze serva BLDC ,AC ... wszystkie...
Nie wiem jak wygląda PCB bo od tego też będzie dużo zależało. Ale proponował bym Ci dać filtry na sprzężeniu zwrotnym.
Rzeczywiście, jak patrzy się na płytkę, to taniej już nie można. Ale to właściwie niezbędne minimum. Słaba stabilizacja napięcia wyjściowego, ale do zasilania diod LED wystarczy. Ten uproszczony sposób stabilizacji wykorzystujący uzwojenie pomocnicze zamiast sprzężenia napięciowego z transoptorem działa tu korzystnie. Jeśli bowiem zestarzeje się kondensator...
Witam Więc tak .. z tego co piszesz to wynika że w urządzeniu są 2 płytki.. na jednej z nich został uszkodzony tranzystor .. i chciałeś bez niego odpalić chociaż jeden element grzejny.. przy tej indukcji sterownik posiada sprzężenie zwrotne badające działanie elementów indukcyjnych ,więc jak nie wymienisz elementów może nic z tego nie być ,poza tym...
Mam takie jeszcze pytanie czy te wzmacniacze będą mi potem potrzebne, jakbym chciał budować sterownik do silnika bezszczotkowego?
Witam man tgl skrzynia astronic nie redukuje biegow podczas zwalniania nie zawsze czasami jest ok . Jade na 12 zbija do 8 zwalniam powinien zbic do 6 lub 5 a tu nic . Zatrzymam się to wpije na 4 . Czasami jest tak jade na 10 biegu zwolnię do 20 nie redukuje biegu wciskam gas a tu brak redukcji. I auto zadusz Brak usterek w sterownikach. Sprzęgło nowe...
Witam. Wymień elektrolity przetwornicy. Masz wyschnięty kondensator o obwodzie sprzężenia dla wzmacniacza błędu sterownika. Pzdr.
Coś niskie to napięcie. W momencie kręcenia na wtryskach powinieneś mieć +12v i impulsy masy ze sterownika. Skoro padło po wymianie sprzęgła - sprawdź jeszcze raz połączenia.
sterownik silnik sprząc sterownik sprząc zwrotny sterownik sprząc elektromagnetyczny
dodatkowy wentylator obudowa słaby dźwięk słuchawka philips podłączenie okapu schemat
przepustnica chłodziarki bosch prawo kirchofa
Lokalizacja superkondensatora w Harman Kardon AVR 660 Zamienniki dla diody MTZJ 2.7A: BZX55C2V7, 1N5221B