Vin można zmienić opcomem http://forum.vectraklub.pl/index.php/top... ale o ile pamietam trzeba podac pin aby zresetować sterownik a pin nie wiem czy ci sie też nie zmienił jak załadowałeś inny wsad.
Pachnie problem z imobilizerem i przyległościami (moduł, antena, ewentualnie komunikacja) (tym fabrycznym, w kluczyku) swoją drogą piszesz że robi "pyk" i nic, a dalej wynika że kręci i jest w stanie zapalić na plaku? Czy ty dajesz tego plaka i potem odpalasz go na pych? Ja niedawno kupiłem jakiś chiński kabel typu OpCom do swojej Vectry 1.9CDTI i pokazuje...
dojście do sterownika od strony podszybia prawa strona
Może w czymś pomoże schemat to proszę bardzo
Witam. Najbezpieczniej zamontuj sterownik o tych samych numerach , trzeba go zaprogramować Techem lub Opcomem . Nie jest potrzebny do tego security cod.
Masz fabryczny centralny w tej B4? Schemat bez alarmu, ale do sterowania wystarczy.
Proszę o pomoc, nie posiadam schematu wtyczki CIM, jeśli to możliwe proszę o wycinek chciałem połączyć to na stole z OP-com Proszę Nie zapomnij kliknąć..
Napisz jaką wartość mają korekty STFT I LTFT .
Ale ty odpisujesz kolory przewodów od samej sondy czy w wiązce samochodu? Jeśli od sondy to pod żółty. Tu masz opis do sondy https://obrazki.elektroda.pl/8476146900_... A tu masz schemat od silnika https://obrazki.elektroda.pl/66_12554144...
Umyj z resztek tego żelu i zalej wszytko w Plastik 70 używam go ciągle do PCB też samochodowej i jestem zadowolony. http://www.tme.eu/html/PL/plastik-70-uni...
podejrzewam, że zasilanie sprawdziłeś więc zostaje sterownik
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
witam, kolego pablo sterownik znajduje sie pod prawym przednim nadkolem :D tak sobie ywmysliły inz niemieckie, by sie do niego dostac trzeba zdjac zderzak, zacznij od dołu są 4 zapinki potem kilka wkretów na torxa 20 mocujace nadkole do zderzaka i po dwa wkrety we wnękach kół na końcach zderzka te górne wykreć do połowy i pchnij w kierunku przodu samochodu...
W Astrze sygnał prędkości idzie osobnym przewodem z modułu ABS/ESP/TC, a w przypadku braku tych układów — z modułu konwertującego sygnał z piasty lewego przedniego koła. Akurat mam schemat do Vectry 2000r i 2001r. Chyba nie było wersji bez ABS, sygnał z ABS to przewód BURD. Pamiętaj że sygnał prędkości połączony jest z licznikiem, wyświetlaczami, radiem,...
Uszkodzony sterownik pompy.
Kluczy z immo 1 nie dopiszesz do immo 2 . To samo sterownika z immo2 nie dopiszesz do immo 1 . Musisz wymienić puszkę i komputer na immo 2 kod w zasadzie nie ma znaczenia bo starych transponderów z immo1 raczej nie dopiszesz do puszki z immo 2 . Najszybciej będzie wymienić puszkę i sterownik na immo 2 wziąć dwa nowe transpondery i dopisać je do kompletu...
A najlepiej to sprawdzić jaki sterownik siedzi.
Poodpinaj kostki z wszystkich modułów które nie są konieczne do jazdy i testuj. Jeśli problem ustanie to podpinaj kolejne sterowniki i w ten sposób ustal który sterownik sieje.
Jeśli sterownik na jedną wtyczkę to nie ma tam żadnego immo. Immo siedzi w sterowniku na dwie wtyczki bo wtedy w pompie siedzi cały sterownik silnika. Pomyłka z przewodami nie ma znaczenia. Musisz solidnie odpowietrzyć układ i jest to dość trudne. Czy są jakieś błędy w sterowniku silnika?
Kolego sterownik pompy do naprawy i jak filter brudny do połowy to pewnie uszczelniacze na wtryskiwaczach do wymiany jesli tak to będzie zatarty tłok przestawiacza kąta i stąd ta usterka sterownika, zadzwoń to porozmawiamy
Witam wieczorową porą :) sterownik od Vectra 2.0 DTI więcej w swoich zasobach nie znalazłem - jeżeli coś cie więcej interesuje to daj znać pozdrawiam
Powinieneś mieć sterownik 1 467 045 023
Opel vectra C. Udzkodzony sterownik Z20net - blad P0606. Jakieś pół roku temu nabyłem od nieuczciwego sprzedawcy sterownik do mojej vectry C ktory to okazal sie uszkodzony prawdopodobnie po zalaniu. Moj obecny sterownik walił błędem P1681 (uszkodzony ecu) a później P1682 (jakis przekaznik zawieszony w pozycji otwartej). Nowy sterownik zostal oddany...
Jak odpowietrzysz i dalej tylko na plaka bedzie palił to duże prawdobodobieństwo że padł sterownik pompy VP-nie zawsze są błędy przy padniętym sterowniku.
Był nie dawno taki temat i uszkodzony był sterownik silnika
Podepnij sterownik i będziesz widział.
Proponowałbym to na forum gromadzić te informacje. Zresztą coraz bardziej "faszeruje" się samochody elektroniką. Tylko ludzie znający się na elektronice mogą coś na ten temat powiedzieć.
Sztangę wciąga zawsze po odpaleniu. Przy obciążeniu, kiedy sterownik decyduje o doładowania sztanga jest po puszczana. Jeśli nie cofa się, to może być pomieszane podciśnienie czyli podłączone bezpośrednio z vacum
Problem rozwiązany temat uznaje za zamknięty.
Plus po zapłonie i masa sterująca wystawiona przez sterownik silnika jeśli ten chce otworzyć zawór.
Sterownik silnika za schowkiem pasażera ,dojście do złącza przez zaślepkę w prawym narożu podszybia. Jak się nie mylę sterownik wystawia impuls masy na przekaźnik pompy tylko kiedy silnik się kręci.
sterownik do naprawy/wymiany, sam go nie naprawisz, to pewne.
I mam pytanie czy sprężarka ma bezpiecznik? jeżeli nie czy można jakoś sprawdzić czy działa , czy prąd dochodzi? Pewnie ma, podajesz 12V na wtyczkę, ale prawdopodobnie nie ma czynnika/cieczy, i sterownik z powodu braku ciśnienia w układzie, nie uruchamia sprężarki. Wciśnięcie przycisku klimatyzacji to tylko prośba użytkownika, aby sterownik włączył...
Wierw sprawdzą czy klucz siedzi w immo, poźniej zgrają sterownik z immo. 110 zł....no u mnie to stoi ( jak trzeba programowac klucz i mam scurity code) 80, sama inicjacja wymienionego sterownika 50
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Jeśli będziesz miał SC swojego auta to zrobisz. Ale najpierw musisz wsadzić nowy sterownik do auta, zalogować się pinem który dostałeś. Wyczyścić go czyli zresetować funkcją. Następnie w sterowniku silnika zapodać twój WIN następnie immobilizer/ funkcje specjalne / ECM sterownik silnika zainstalowany już na SC pojazdu.
Definitywnie sterownik dostaje lewy sygnał z któregoś czujnika, do przejrzenia wszystkie 4 koła.
...tylko mieszanka w/g sond uboga i ECU próbuje wzbogacić wydłużając czas wtrysku. Temperaturę silnika i powietrza widzisz jaką widzi sterownik - jest ok.
sterownik jest przyśrubowany do silnika, do głowicy. Siemens Simtec MS70
Witam serdecznie.Nie wiem dokładnie ale w tych autach sterownik przwaznie jest umieszczony za plastykiem pod przednim prawym słupkiem.Pozdrawiam Witek
a nie myślisz ze uszkodzonie nastąpiło przez czujnik wału i przez to ze ktoś kręcił nieustanie i przegrzał sterownik pompy? Mysle ze jest taka opcja.. czy w takim wypadku wystarczy naprawa ścieżek czy wiąże się to z naprawą jeszcze jakiegoś podzespołu w sterowniku?
Zobacz schemat tej pompy. Pompa niskiego ciśnienia to ta po lewej. Skoro po wymianie zaworu przez jakiś czas jest dobrze, to raczej to nie kwestia pompy, choć może być źródłem opilków. Bardziej prawdopodobne, że zaciera się tłoczek nastawnika i zawsze wtedy gdy się zablokuje sterownik bombarduje zawór impulsami o bardzo dużym wypełnieniu. https://obrazki.elektroda.pl/7930951300_...
Witam.Myślę że mogę Ci jakoś pomóc.Napisz czy Twój sterownik to MSA15 (VP44), EDC15 czy PSG16 bo to podstawa.Najlepiej nr sterownika.Można zrobić z 101Km bezpiecznie ok.120-130Km w zależności od stanu i zużycia silnika. Mogę obrobić mapę (jak zgrasz oryginał), albo dedykowana pod model sterownika.
To całość tej operacji oddaj fachowcą - masz tam hybrydę na pompie sterownik PSG16, jak coś zepsujesz to chip wyjdzie tobie bokiem i to nieźle. Z tego co kojarzę to po gnieździe OBD nie ma możliwości, chyba tylko na Boschu EPS i to gdzieniegdzie jest warsztat co to ogarnie.
Jak nie ma iskry na 2 i 3 to może być uszkodzony sterownik lub uszkodzony przewód między cewką a sterownikiem. Dioda LED z rezystorem 1k i będziesz wiedział czy sygnał z ECU wychodzi.
Nie do sondy lambda.. to jest przekaznik zespolony podwójny... on załącza również sterownik silnika, a nie sondę...Na każdym szrocie to dostaniesz, bo nowy sporo kosztuje..
Mickmaster - najlepiej sprawdzić , czy na pinie B6 sterownika masz cały czas masę. To dla sterownika Multec dla silnika X16SZ , a dla silnika C16NZ na pinie A1. Masa powinna być tylko na chwilę po włączeniu kluczyka , a potem w czasie kręcenia i pracy silnika.Jest inaczej - zwarty sterownik przekaznika w ECU. Może być przywarcie tego przewodu do masy.
Zatarty tłok przestawiacza kata w pompie porównaj w parametrach kat wtrysku zadany przez sterownik silnika,a kat otrzymywany z pompy wtryskowej maja się równać.
Ja bym jeszcze jednoznacznie krzyżyka na sterowniku nie postawił. Spróbuj podstawić sprawdzony dobry czujnik. Ten czujnik to hallotron. Jeżeli będziesz zmieniał jednak sterownik to masz następujące opcje do wyboru: - wymian kompletu, sterownik, immo, transpondery (lub dopisanie tych transponderó co masz, ale będziesz potrzebował PINa z tego immo - dawcy)...
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
vectra sterownik schemat sterownik vectra vectra uszkodzony sterownik
volvo silnika battery laptop czujnik bimetalowy
telewizor hisense nivona młynek
Opel Adam – podświetlenie panelu nawiewu, LED, żarówki T5, usterki, diagnostyka Błąd P17F0 w Nissan Qashqai J11 1.6 dCi - czy można jeździć?