Centrala od zamka centralnego nie wystarczy.Zastosuj ten uniwersalny sterownik ST1000.
sygnal wyjsciowy na czujniki dodatkowe
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
W jakim aucie chcesz to zamontować? Jedna sekunda to czas prawie idealny dla elektrycznych siłowników. Teoretycznie powinno być 0-5 do 0.7 dla uniwersalnych. Możesz zastosować sterownik zamka centralnego ST1000. Z reguły w nim wydłuża się czas do 3s dla siłowników pneumatycznych. W Twoim przypadku trzeba zadziałać w drugą stronę. Walcz z dwoma kondensatorami...
Witam! Szukam schematu sterownika centralnego zamka ST1000, który mam zainstalowany w skodzie fabia clasic z alarmem SUPER-DOG 10RF-V. Problem polega na tym że bez schematu nie mogę dojść kolejności poszczególnych przewodów. Z góry dziękuje za wszelką pomoc Pozdrawiam
ok zaraz ide do autka poszukac :) Dodam jeszcze ze sterownik zamka to ST1000
Problemy występują głównie w sterownikach na CD4069. Dlatego nie montuję sterowników tylko wyjściem z alarmu I/O steruje przekaźnikami zapiętymi bezpośrednio na siłowniki. Odpada master i sterownik centralnego.
Witam.Kup sterownik uniwersalny C.Z. np. ST1000 za 29,80 zł. w sklepie www.led.com.pl i połącz twój odnaleziony przewód na którym pojawia się przemieńnie(-) do wejścia Nr.3w tym sterowniku.Pozostałe przewody sterownika połącz zgodnie z załączoną instrukcją. Pozdrawiam wszystkich uczestników forum.
Polaryzacja jest podłączona jak pisałeś. Dzisiaj bede podłańczał sterownik centralnego zamka z alarmem scorpion 2000A. Z centralki alarmu wychodzą 2 przewody. Jeden podaje mase przy załaczaniu a drugi podaje mase przy wyłańczaniu. Jak to skonfigurować ze sterownikiem centralnego?
Dziękuję, przyda się :) Mój C/Z wysterowany jest poprzez, bodajże, sterownik ST1000 . Jest uniwersalny i ma wiele mozliwości wpięcia w układ.
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
Potwierdzę kolegę.Silicon Bas nie ma sterowania zamka dwoma masami.Podłącz sterownik pod pod ten pomarańczowy na którym pojawia się masa po załączeniu alarmu.Zrobisz to za pomocą sterownika ST1000 firmy AMT a znajdziesz go na www.conda.pl
Cześć.Kup tani sterownik centralnego zamka np.ST1000 i dołóż większy przekaźnik i masz gotowe.
Silicon BAS, który posiadasz nie ma fabrycznie wyprowadzonego sterowania na centralny zamek. Taka opcja była dostępna dopiero w alarmie BAS Plus. Skoro, jak Sam piszesz , jesteś laikiem w dziedzinie elektryki , to raczej sam nie poradzisz sobie z przystosowaniem tego podstawowego modelu Silicona do współpracy z centralnym zamkiem. Moja rada: kup używaną...
Najprościej będzie jak kupisz bardzo tani i dostepny na rynky sterownik ST1000 i zmienisz w nim kondensator odpowiedzialny za impuls zamykania na 10-22uF i masz gototowe zamykanie zamka i domykanie szybek.
Siłowniki musisz zamontowac tak, by pręty do nich dołączone pracowały w ich osi i równolegle do cięgieł ryglujących zamki w samochodzie. Musisz do drzwi przeciągnąć po dwa przewody (do mastera w drzwiach kierowcy pięć) do każdego siłownika, a sam moduł zamontuj gdzieś w kabinie. Dobre miejsce to lewy kickpanel lub pod deską. Jak nie masz dokumentacji...
Wydarłem to co znajdowało się pod prawym boczkiem na dole od pasażera. Jakiś Autoalarm i sterownik ST1000. Opiszę jak to było podłączone. Żółty przewód idący od centralki autoalarmu był podłączony gdzieś u góry. Natomiast czerwony wychodzący z ST1000 nigdzie nie był podłączony. Reszta przewodów wychodzących od St1000 była podłączona gdzieś na dole pod...
wydaje mi sie, że najprostrzą sprawą bedzie kupienie sterownika c.z. z możliwością sterowania minusem po uzbrojeniu- kiedyś to sie tylko robiło w taki sposób, jeżeli dobrze pomiętam to był ST1000- zakładam że wyjście z alarmu nie jest uszkodzone pozdrawiam
Nie tak dawno to opisywałem.Ale...Kup sterownik ST1000 który faktycznie ustawiasz tak by działał na podanie i odcięcie masy.Jest w instrukcji opisane.Potem kabel sterujący podłączasz do pomarańczowego kabelka wychodzącego z alarmu.Ten na którym pojawia się masa po załączeniu alarmu i wszystko pięknie lata.Jak jaskółeczka na niebie. :D
Można rzeczywiście kupić jakiś sterownik centralnego taki, który oprócz sterowania impulsami masy/plusa, jest też sterowny stanem. Czyli pojawienie się jakiegoś napięcia lub masy będzie zamykało zamek, a jego zanik otwierało. Takie funkcje posiadają sterowniki TOP 32 i TOP 33 z firmy AMT i nieśmiertelny ST1000. Koszt takiego TOPa to około 20 zł, czyli...
To jak nie pamiętasz jaki masz alarm, to ciężko będzie odpowiedzieć... Jeden alarm będzie sterował zamkiem, inny nie. Będzie trzeba wtedy zastosować dodatkowy sterownik jednoprzewodowy np. ST1000 i wysterować zamek z diody LED lub blokady zapłonu. Dodano po 3 Tu się nie da napisać tak lub nie bo nie ma konkretnej odpowiedzi na niekonkretne pytanie.
Witam, więc wedle opisów powinno to być tak:zamek sterowany plusem, zielony otwieranie, popielaty zamykanie w okablowaniu drzwi kierowcy. Modele wyposażone w elektryczne ster. szyb posiadają zamek centralny COMFORT. aby zrealizować funkcję domykania szyb ele. należy zastosować system umożliwiający ustawienie długiego czasu impulsu zamykania, ewentualnie...
zrozumiem jeszcze 3 mastery: przód i bagażnik. Ale mastery do tyłu, gdzie nie ma zamka w drzwiach??? Ale fakt: nać klijent nać paaan... Chce mieć 5 masterów, to ma. Chce 6 kilowe do nowego zamka, to też ma. Ale lepsz taki klient niż taki, co to na wszystkim oszczędza. Bo jak słyszę, że 10 zł to za dużo, to mi się pieniądze na drobne w kieszeni rozmieniają......
Na poszczególnych kabelkach od sterownika jest napięcie na niektórych nie ma. Z elektryka u mnie cienko :oops: Wiązka zaznaczona żółtą strzałką jest doprowadzona do drzwi ale jak widać są ucięte trzy kable, biały, brązowy i czarny. Chyba ktoś chciał podłączyć coś pod dłuższe złącze omijając ten sterownik st1000, tylko po co 8-O autoalarm tez jest podpięty...
Firdy ma słusznego! Ibizka może mieć comfort - jako sportowa siostra VW. Jeśli tak, a alarm nie ma takich funkcji można zastosowac zwykły najnormalniejszy sterownik zamków centralnych. Moze to być np. ST1000 Aby uzyskać swoje 15-30 sek. (JESLI SIE SPRAWDZI DOMYKANIE SZYB KLUCZYKIEM!!!) wystarczy wymienić odpowiedni kondensatorek 10 uF (ustawiony na...
Ale jeszcze jedno.Mam nadzieję,że to nie jest tak stary alarm by nie miał wyjść na zamek ale gdyby to:jest taki moduł uniwersalny który zamyka i otwiera zamek poprzez podanie lub odcięcie masy albo plusa.Podłącza się go pod wyjście z alarmu na którym pojawia się po załączeniu alarmu plus albo masa.Sterownik to ST1000 i to chyba firmy AMT.Najlepiej gdybyś...
Na poczatku chce przywitac wszystkich kolegow z forum bo jestem tu nowy I pragne wyrazic moje pelne uznanie dla tego forum oraz zamieszczonych tutaj informacji. Od czasu upalow przestaly dzialac w moim Lanosie prawidlowo elektryczne zamki w drzwiach przy sterowaniu przez pilota autoalarmu poniewaz kiedy zamykam drzwi kluczykiem jest prawidlowo. Objawia...
sterownik st1000 sterownik centralnego zamka modemix sterownik centralnego zamka sharan
nierówne obroty silnika astra prowadnica piła stołowy naprawa drukarki brother
śrubokręt krzyżowy akumulator samochodowy
Ustawienie gaźnika w pilarce Faworyt RG 5300 18 Tryb serwisowy telewizora Majestic SM22 - jak wejść?