Prześlij swoje dane tutaj
Pod fotelem pasażera szukaj, z wierzchu jest jeszcze obudowa metalowa.
W załączniku schemat do poduszek w B5 gdzie występował E224. W wersji bez wyłącznika zapalnik poduszki w desce N131 podpięty jest pod 31 i 32, natomiast zapalnik poduszki fotela N200 pod 27 i 28. Masz błąd który mówi o tym że jest zwarcie do masy czyli wygląda na to że na pinie 60 powinno coś być a sterownik tego nie widzi.
Masz zdjęty tunel ,jest tam na pewno.P
Tam, gdzie zawsze, pod konsolą środkową. Trzeba zdemontować plastiki wokół dźwigni biegów
W nowszych autach producenci dopuszczają kasowanie nawet do 5-ciu razy.
Proszę z takim numerem
Sprawdź ten plik, oczywiście tylko do testów.
to nie ten typ sterownika co uwalał vag-com,a o naprawie można zapomnąć,jedynie czysta org. zawartość może go uleczyć ,żadne czyszczenie.A założyć musisz dokładnie taki jaki masz ,czyli o tym samym oznaczeniu numerowym i indexie.Masz tylko dwie poduszki więc każdy co numer i index pasuje podejdzie.Inny numer to może być problem z kontrolką i włącznkiem...
Ten ma zamiast B-D i J-H pozostałe cyfry są identyczne. http://obrazki.elektroda.net/97_11503763...
na klemie plusowej jest ładunek pirotechniczny jak w poduszkach albo napinaczach ,dochodza do niego dwa kabelki .i trzeba na te kabelki wlutowac wiadomo co (tak jak za miast napinaczy) i skasowac błąd
Dwa schematy, jeden do 98 a drugi od 98. (pliki w formacie PDF) ... Pomoglo ?
Podeslij orginalny plik-spróbuję wyczyścić .
Poszło na priv...powodzenia.
No precież siemensy się najczęsciej robi.Opel i VW jezeli o poduchy stoi to w zasadzie na siemensie stoi.
Spróbuj tego:
Sprawdź ten, popraw temat pisze że do imo.
Uzyj UPA badz XPROG-M, badz cos innego do motek. Oczywiscie nie musisz wylutowywac ukladu.
Ło Jesu, poszukałbys trochę w sieci, tam masz opis co i jak i jak programować, czy już coś zaprogramowałeś tym xprogiem?
5 +12V ; 6 masa ; 9 K Poprawiony układ połączeń niestety w niektórych programach podają że masa jest na 20 pinie złącza ale jest to błędny opis
Mam nadzieję, że to pomoże ;)
Tego to już ci nie powiem,nie wiem nie pamiętam ,dasz sobie radę.Powinien być z przodu przed lewarkiem.
Czyli skoro jest taki błąd to ten Twój czysty wsad jest zły.
Wrzuć swój. Porównaj z tym.
POSIADAM KSIĄŻKĘ Z SCHEMATAMI INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ FIATA SEICENTO DOTŁACZAM FOTO SCHEMATU
Radziłbym uważać przy naprawach poduszek jeden niewłaściwy pomiar i będziecie mieli dużo więcej do zrobienia niż teraz.
To od spodu to nit z gwintem. Śrubę odkręć z góry Chyba nie, to nie nitonakrętka. To nakrętka ze "sprzęgłem jednokierunkowym", standard w urządzeniach airbag - ma uniemożliwić bezśladowy demontaż podzespołu. Tak że pozostają jedynie metody niszczące - mały wąski przecinak i młotek, żeby ją poluzować. Ew. dobre kombinerki.
Diagnostyka jest na 9 pinie sterownika poduszki a w gnieździe diagnostycznym na 20 pinie.
Tak , ten numer sterownika ma taka przypadłość ,ze nie lubi fejsu. Szukaj na naszym forum , jest spec od odblokowania tego ustrojstwa , jeżeli pamiętam ma nick Bodzio z Puław.
Niby można wgrać czysty wsad do sterownika AIRBAG ,ale zdarza się że po tym już drugi raz nie odpali poduszek. Teoretycznie wymiana na nowy z ASO. Tak samo poduszki czy napinacze.
Przejścia w taśmie są sprawdziłem multimetrem i na obu słychać bip. Rezystor widziałem przy wtyczce od taśmy i pewnie jest podobnie przy pasażerze. Myślę że sobie z tym poradzę tylko czy może być więcej rezystorów np obok sterownika airbag ? Ustawić taśmę na środku to czy dobrze rozumiem mam policzyć obroty taśmy i wyliczyć na pół ? aby po równo skręcała...
Witam, Koledzy jak w temacie potrzebuję wsad do sterownika Airbag 51939105 Bosh 0 285 011 805. Niestety trafił do mnie bez kości 95320 i staram się przywrócić do życia, raczej nie mam szans na odzyskanie oryginalnej kości. To powinno pomóc, na własne ryzyko
Panowie sterownik wymieniony na taki sam. Bez crashdaty. Poduszki również wymienione. Z tym że poduszki napewno są od polifta ale nie pamiętam czy te same numery. I nadal świeci się kontrolka od airbag na desce. Co może być przyczyną? Czy poduchy muszą mieć takie same numery? Czy trzeba błędy kasować?
witam mam problem z airbag w fordzie transicie 2004 a mianowicie w miejscu gdzie znajduja sie bezpieczniki znajduje sie rezystor od poduszki powietrznej (niestety nieposiadam poduszki pasazera ) ..... tak naprawde uszkodziłem ten rezystor a byl on odpowiedzialny za zamkniecie obwodu airbag ... konsekwencja tego jest palaca sie kontrolka airbag(jest...
Oczywiscie ze miał taki przypadek setki razy. Podłaczyc normalne urządzenie diagnostyczne,zrobic diagnoze sterownika AIRBAG a nie ECU bo tam nic nie zobaczysz odnosnie poduszek. Odczytać usterki,skasować.Wyłączyc i włączyć zapłon i i ponownie odczytać kody,jeżeli beda błędy aktywne,usunąć powyższe usterki po czym ponownie przeprowadzić diagnoze i po...
Posiada ktoś może pinout do tego sterownika?
pamięć nr 9 kopiuj ,950...
Witam, Być może ten temat był już wałkowany, ale nie znalazłem na forum odpowidzi na najwaźniejsze pytanie. Czy sensor airbag po naprawie jest w pełni bezpieczny w późniejszym uzytkowaniu ? Proszę o Wasze opinie, doświadczenia i spostrzeżenia. pzdr Rysiek
W przypadku peugeotów i opli często moduł airbag blokuje baterie ponieważ w momencie wykrycia wypadku wysyła informacje o wypadku do sterownika baterii który odcina pętlę interlock. Więc zacznij od zrobienia sensora, jeżeli puści baterie to problem z głowy, jeżeli nie, a rezystancję izolacji masz w porządku to można zaaktualizować soft baterii. Akurat...
Tam powinna byc czesc przekaznikow zintegrowana w BSI, druga czesc w BSM (modul bezpiecznikow w komorze silnika). A funkcje wylacznika wstrzasowego wrzucono w siec (informacja o uderzeniu idzie po VAN ze sterownika airbag do BSM, gdzie odlacza przekazniki sterujace praca silnika). Pozdrawiam
czy nie ma ryzyka jakichś błędów "upośledzających" sterownik tak, że nie zadziała Jest ryzyko, że po pierwszym wystrzale, uszkodzony zostanie we wnętrzu sterownika "driver" odpowiedzialny za "przekazanie" ładunku elektrycznego do zapalnika poduszki. Skasowanie "crash data" spowoduje, że procesor znów będzie działał "jak nowy", jednak za "drugim razem"...
Mam pytanie. Można naprawić sensor poduszek powietrznych? Ma nr 77960-SHJ-A020-M1 Sensor pokazuje, ze cała prawa strona jest nieczynna. Mam wywalone dwie boczne poduszki. http://www.fotoszok.pl/out.php/t1252585_... Jeszcze niech ktoś mądry powie czy mogę wrzucić oporniki za te poduszki i podpiąć wtedy w pełni sprawny sensor...
https://obrazki.elektroda.pl/2903602800_...
Niestety tym urządzeniem nie wykasujesz informacji o odpaleniu poduszek. Konieczne będzie wyczyszczenie sterownika w inny sposób. Ja oddaję sterowniki do zaprzyjaźnionej firmy.
daj tego orygilnamego bina i zrób jakąś drobną wpłate na dziecko w potrzebie to ogarne.
1221Czujnik zderzeniowy bocznej poduszki powietrznej, strona kierowcy - G179 1222Czujnik zderzeniowy bocznej poduszki powietrznej, strona pasażera - G180 sprawdź kodowanie starego sterownika. a tak wogóle, to dlaczego wymieniłeś ten sterownik?
Witam, czy ktoś przerabiał,temat usunięcia crash daty w sterowniku airbag w nowi Corolli 2023 nr sterownika Denso 89170-02W80 procesor CYT2B93BAC. Jaka firma to zresetuje.?Anna
Dokładnie,najprawdopodobniej czeka Cię wymiana sterownika poduszki.Jeżeli masz taką możliwość to pożycz na chwilę od kogoś i podmień i wtedy będziesz pewny na 100%. Jakiekolwiek modernizacje,wymiany,naprawy zawsze dokonujemy na odpiętym akumulatorze,bo później dzieją się takie rzeczy.A odpiąć klemę to tylko 2min.
Jedynie zmiana w pamieci, poprawnie z naszym prawem wymiana sterownika na nowy.
wymiana sterownika poduszek na inny rozwiąże problem.
Może się komuś przda http://obrazki.elektroda.pl/9927089300_1...
sterownika airbag renault czyszczenie sterownika airbag reset sterownika airbag
perpetum mobil sprzedam metalową obudowę samsung błąd system
kolokwium obwody kolokwium obwody
Instrukcja obsługi Nikon Coolpix L5 po polsku - jak pobrać? Pompa do pralki model M 254 - gdzie znaleźć?