sterowniki fujitsu simens

Znaleziono około 72 wyników dla: sterowniki fujitsu simens
Podstawowa forma zapytania: sterownik fujitsu simens
  • Brak sterowników Fujitsu Simens D-1381

    Spróbuj na: [url=]Link

    Software serwis   04 Maj 2009 19:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2797
  • fujitsu simens p300 / mi2w-d1561 - flash bios

    Witam , może pokrótce wpierw o komputerze : Fujitsu siemens product :scenic p300 , i865g model: Mi2W - D1561 part. no ABN:k668 - v402 - 2956 fotka z naklejki Dostałem go do sprawdzenia i uruchomienia . Komputer stał 2-3 lata , został prze ze mnie wyczyszczony , sprawdzony(tak myślałem)....

    Sterowniki i BIOS   28 Sty 2014 14:49 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2004
  • Fujitsu Simens Amilo A1655G - Wbudowane głośniki nie działają.

    Witam. Dostałem od koleżanki laptopa (Fujitsu Simens Amilo A1655G). Zainstalowałem na nim nową wersję zalecanego Windowsa Home Edition, instalując przy tym wszystkie potrzebne sterowniki ze strony "Fujitsu". Wszystko działa elegancko, tylko nie działają wbudowane głośniki. Próbowałem już wszystkiego...

    Laptopy Hardware   23 Lut 2012 17:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1190
  • Monitor LCD Fujitsu Simens C-17-2 - nie działa!

    Witam!!! Posiadam monitor LCD Fujitsu Simens C-17-2 i jednego razu po odpaleniu kompa monitor nie wyswietla obrazu.jest tylko szare tło.co może być tego przyczyną? chcialem zainstalować na nowo sterowniki, ale płytę gdzieś zapodziałem, a nie mogę ich nigdzie znaleźść w necie.moze ktoś ma owe driver'y...

    Monitory Serwis   14 Mar 2007 20:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1163
  • Monitor fujitsu simens działa tylko przy moim laptopie, przy PC nie chce dziłać

    A więc tak: Jest to dość stary monitor fuijtsu simens L7ZA, standardowe wejście d-sub. Trudno mi powiedzieć jak mam skonfigurowany laptop, po prostu przerzucam widok skrótem klawiszowym. Generalnie zauważyłem że monitor działa z nowszym sprzetem. Działa na moim laptopie, na innym w miarę nowym też,...

    Komputery Hardware   14 Mar 2012 17:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1134
  • Fujitsu Simens - Brak litery maŁe Ł

    Problem rozwiązałem ale na swój sposób, odinstalowałem sterownik karty graficznej i literka ł się pojawiła ,później zaktualizowałem sterowniki automatycznie programem firmowym FTSDeskUpdate i po problemie. Dziękuję za zainteresowanie

    Software serwis   04 Kwi 2013 12:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1209
  • Fujitsu Simens Amilo Notebook Li 3710

    Witam mam problem ze znalezieniem sterowników Amilo Li 3710 pod xp wcześniej miałem zainstalowaną viste lecz niestety musiałem nagle ja zmienić. Szukałem w sieci tych sterowników i bez skutku wszystkie które znalazłem były pod visie. Moje pytanie jest czy są sterowniki pod xp jeśli tak to proszę o...

    Laptopy Hardware   21 Lut 2010 23:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3416
  • FUJITSU Simens Amilo LI1818-SATA

    Witam. Panowie pomozcie mi z tym wynalazkiem techniki,nie moge wrzucic XP ,problem z sterownikiem do dysku (sata) zeby bylo ciekawiej komputer nie posiada stacji dyskietek,z CD ani z Flash dysku nie laduje mi tez tego sterownika. Za podpowiedzi z gory dziekuje

    Software serwis   27 Paź 2007 08:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1165
  • Brak dźwięku Fujitsu Simens Esperimo Mobile V5515

    Po zainstalowaniu Win XP oraz sterowników ze strony producenta nie mogę uruchomić żadnych dźwięków na moim laptopie co mogę zrobić ???. Kilkakrotnie instalowałem Win. na tym laptopie i zawsze działał bez problemu. Proszę o pomoc

    Software serwis   23 Lut 2008 23:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1245
  • Fujitsu Simens E7010

    Płyta jest z takiego samego kompa sterowniki pasują, na poczatku było wszystko ok tylko teraz jest gorzej,wiesza sie BIOS wiec zastanawiam sie czy to moze być wina tej małej bateri która potrzymuje Bios Dodano po 5 klawiatura też jest wymieniona,ja jestem z zawodu kierowca ale jak mnie ten komp...

    Laptopy Hardware   13 Lut 2009 23:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1646
  • Fujitsu Simens AMILO Pi 3540 - jak włączyć kamerkę?

    Żeby można było korzystać z kamerki należy najpierw zainstalować do niej sterowniki oraz program do przechwytywania/podgląd obrazu. Może jeszcze Kolega poda jaki ma zainstalowany system.

    Laptopy Hardware   29 Sie 2009 15:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7336
  • Fujitsu Simens Amilo L7310 podł. do TV - brak obrazu konfig.

    Witam ponownie Sterowniki "niby" się zainstalowały, niby, ponieważ cała instalacja przebiegła prawidłowo, a po zrestartowaniu komputera okazało się że są stare sterowniki, te które miałem. Podczas aktualizacji sterowników w menadżerze urządzeń, kreator informuje mnie że nie może dokończyć aktualizacji...

    Software serwis   10 Gru 2009 20:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2450
  • Fujitsu Simens Amilo Pro V 2030D

    Witam juz od tygodnia szukam sterowników do Amilo Pro V2030D po Viste ? Czy ktos mial podobny problem ?

    Software serwis   12 Lip 2010 16:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1187
  • fujitsu simens s4010d nie mogę zainstalować xp

    Mam problem z instalacją windowsa xp. Laptop posiada chyba dysk ATA (chipset 82801DBM ICH4) i chipset 855GM. Przy próbie instalacji z płyty wyskakuje niebieski ekran, próbowałem instalować poprzez skopiowanie na dysk instalki, jest lepiej. Niestety pod koniec instalacji zaczyna pisać że nie znajduje...

    Software serwis   03 Sie 2010 16:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 881
  • Fujitsu Simens Amilo li 1705 nie uruchamia się po przestoju.

    Witam. Mam taki problem. Po włączeniu komputera startuje wentylator i zapalają się dwie kontrolki. Niestety nie zapala się matryca, a wentylator chodzi cały czas. Próbując go załączyć, włączam go i wyłączam na zmianę. Po jakiś 30-40 minutach komputer załącza się, działa normalnie. Wybierając opcje...

    Laptopy Hardware   03 Lut 2011 22:44 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2764
  • Problem z uruchamianiem gier Fujitsu Simens V6515

    Więc mam problem z uruchamianiem gier które wcześniej chodziły na moim laptopie ich przykłady to WoW, Command & Conquer 3, Age of Conan, Alien Shooter 2. Problem Polega na tym że podczas ładowania komputer zostaje bardzo spowolniony a gra się kompletnie zacina ctrl+alt+del włącza się po ok. 5 minutach....

    Laptopy Hardware   08 Maj 2011 19:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 973
  • Fujitsu Simens amolo pro v2030d + TV - kabel

    Witam. Mam następujący problem. Chciałbym podpiąć laptop do tv, ale nie wiem czy zrobie to za pomocą tego kabla : ( VIA/S3G UniChrome Pro IGP 64 MB ze sterownikiem vtdisp (6.14.10.0275-16.94.44.44). Sprzeda... na aukcji napisał: "Konwerter nie współpracuje z niektórymi kartami...

    Komputery Co kupić?   02 Lut 2012 19:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 695
  • Problem z Amilo M1450G (Fujitsu Simens)

    Mam laptopa Amilo M1450G od pewnego czasu. Jakieś 2 miesiące temu, przy upadku ze stołu (:P) przestało działać wi-fi. Byłem u informatyka i naprawił go ... stwierdził że sterownik sam z siebie się odinstalował O.o .W każdym razie od jakiegoś tygodnia wi-fi znów mi nie działa. Nie mam pieniędzy żeby znów...

    Software serwis   12 Mar 2012 15:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1173
  • Fujitsu Simens Amilo Pro v3505 - brak połączenia z siecią

    Pierwszy raz stawiałem system Może nie zainstalowałeś wszystkich, albo niewłaściwe sterowniki producenta.

    Sieci WiFi   30 Gru 2012 23:33 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 3165
  • fujitsu-simens lifebook c345 - sterowniki

    Dzięki za linki. Na stronie Service Planning Guide.htm znalazłem to co mnie interesowało.Na tej podstawie znalazłem sterowniki u poszczególnych producentów. Wszystko chodzi. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam. adampi ps. zamykam temat

    Software serwis   22 Maj 2006 13:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1439
  • Szukam sterowników do fujitsu simens BAT-PC2 PXM06-L12

    witam jak w temacie posiadam lapka fujitsu simens BAT-PC2 PXM06-L12,mam sterowniki tylko do linuxa i nie mge znalesc pod winde POMOCY!!(chodzi o wszystkie stery plyta,grafa i muza) ps:co za debi.... daje tylko stery do linuxa??

    Software serwis   22 Wrz 2008 19:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 668
  • fujitsu simens amilo l6820 sterowniki do karty dźwiękowej

    Lenistwo :!: [url=]Link

    Software serwis   18 Lis 2008 07:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2838
  • Fujitsu Simens Amilo Li 1720 - poszukuję sterowniki pod XP

    Z angielskiego jestem tepy, a ten laptop w ogole nie widzi karty dzwiekowej. Sprawdzilem Ewerestem i jest to ATI SB450. Plyta glowna- Fujitsu Siemens Amilo li 1720. Z tego rozumiem że nie orientujesz się na angielskiej stronie producenta, Dodano po 6 Na stronie producenta masz sterowniki...

    Software serwis   30 Cze 2009 14:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4327
  • Sterownik do kamerki w lapku Fujitsu simens amilo pa 2548

    kiedys dzialaly i chyba zostaly przypadkowo usuniete prosba czy ktos wie gdzie je znalesc albo gdzie dokladnie sie one znajduja na stronie fujitsu bo ja tam niewiele czaje

    Sterowniki i BIOS   16 Gru 2011 17:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2312
  • Fujitsu Simens L7320 - Brak sterownika po formacie

    Poszukaj kolego na stronie producenta sterownika czego nie doinstalowałeś. Karta bezprzewodowa, czytnik kart lub coś tam innego.

    Software serwis   05 Wrz 2012 19:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 882
  • Sterowniki do laptopa fujitsu simens do ethernet

    Nie podałeś systemu operacyjnego ze strony sobie wybież

    Laptopy Hardware   12 Sie 2013 11:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 789
  • Fujitsu Simens T4215 - Potrzebny sterownik audio.

    Fujitsu simens T4215. Nie mogę znaleźć sterowników audio pod XP. Czy może ktoś pomóc?. HDAUDIO\FUNC_02&VEN_11C1&DE...

    Software serwis   23 Lis 2017 23:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 252
  • Laptop simens lifebook - brak sterownika dysku i 2 partycje 2 win xp

    Dobrze,dziękuje za porade ,zrobimy tak : Ściągne ten win xp na simens lifebook i jak nie dam sobie rady to wnzowie wątek. Powiedz mi czy jest taka możliwość znalezienia dokładnie takiego systemu (najlepiej OEM)na tak laptop FUJITSU SIMENS LIFEBOOK C-1020 serial No -YBDM254248 OEM LIFEBOOK C-XXXX...

    Laptopy Hardware   26 Lis 2015 10:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 642
  • Fujitsu potrzebne sterowniki grafiki pod Win 7.

    Potrzebuję sterowniki do laptopa Fujitsu Simens S7020 do grafiki pod system Win 7. Do XP jest dużo ale pod 7em nie mogę znaleźć. PCI\VEN_8086&DEV_2592

    Software serwis   21 Maj 2012 13:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 972
  • Co to za plyta? potrzebne sterowniki

    Zobaczymy czy na pewno mi pokaze ten model ... Tylko najpierw wypale na plycie... Za 30min dam odpowiedz Dodano po 43 Plyta Fujitsu Simens D1387 Tak w everescie mi pokazalo. I co na necie wpisuje fujitsu D1387 i jest jedynie taki plik do pobrania fujitsusiemens_scenic_d1387_r105.zip 600kb...

    Software serwis   13 Lis 2009 00:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2088
  • Fujitsu-Siemens Amilo L1310G - włączenie k. wifi

    Poszukaj tu Czy jest polska strona serwisu lub forum . Prośba nieaktualna dostałem sterownik orginał fujitsu-simens w AMILO L 1310 G nie jest zainstalowany brak na płycie

    Software serwis   12 Lis 2009 12:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 10100
  • Fujitsu Siemens C1010 zawiesza się przy instalacji ScanTool

    Chodzi o program scantool. Na jednym laptopie co używa go w domu Acer5630 instaluje się normalnie i jest OK. Natomiast na laptopie Fujitsu simens C1010 samo kliknięcie na ikonę instalacyjną tegoż programu od razu zawiesza laptopa. Zainstalowałem nawet na nowo system i nic nie pomogło. Poradźcie co zrobić?. Przyczyną...

    Software serwis   15 Lis 2009 09:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1005
  • Fujitsu - potrzebna dyskietka ze sterami do napędu.

    Laptop Fujitsu simens B2175. Czy można gdzieś ściągnąć dyskietkę ze sterownikami do oryginalnego napędu DVD, jak na foto. Moja uległa awarii a ściągnięte z netu dyskietki nie instalują napędu. Ja na stronie producenta nie mogę nigdzie takowej znaleźć.

    Software serwis   29 Mar 2011 14:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 538
  • - sterowniki do karty graficznej Ati Radeon Xpress 200m nie działają?

    Witam posiadam laptopa Fujitsu Simens Amilio Li1718 z kartą graficzną Ati Radeon Xpress 200m. Na laptopie zawsze była zainstalowana vista i automatycznie instalowały się sterowniki pod karte, teraz jest windows 7 ultimate i widzi tylko standardową karte graficzną VGA mimo że instaluje sterowniki z...

    Software serwis   21 Mar 2017 12:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1632
  • Sterowniki do OKI B4350 - Win 7

    Witam Proszę o pomoc mam komputer 6-7 letni firmy Fujitsu-Simens i używam programu Windows 7 i mam drukarkę firmy OKI B4350. Problem polega na tym że próbowałem sterowniki dostępne na stronie "Oki" do Windows 7 na ta drukarkę lecz żaden nie działa i drukarka nie drukuje. Poprzednio miałem system XP...

    Drukarki, ksero Szukam   22 Lip 2015 09:56 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4713
  • [poszukuje] sterowniki do karty dźwiękowej

    Witam ! poszukuje sterowników do karty dźwiękowej Intel 8280 1FB ICH6 - AC'97 Chyba przyda sie nazwa płyty głównej także : FUJITSU SIMENS D 1858 Windows 7 pozdrawiam Maciek

    Sterowniki i BIOS   07 Sie 2011 21:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1448
  • Sterowniki i bład : " We can' t find HD Audio device

    nazwa komputera Fujitsu simens V 3515 edition.płyty głownej to nie wiem :/ system operacyjny xp.

    Software serwis   17 Cze 2010 19:56 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 7899
  • Sterowniki do karty graficznej sis 661 dla Windows XP

    fujitsu simens d1961

    Sterowniki i BIOS   04 Sie 2011 17:31 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4838
  • jak mam sprawdzić jakie mam sterowniki do dźwięku i skąd je ściągnąć

    Do odczytu nazwy płyty gł. możesz użyć programu plyta gł. FUJITSU SIMENS

    Początkujący Naprawy   28 Cze 2013 19:10 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5733
  • simens-fujitsu plyta D1520-A13 problem z mikrofonem

    posiadam plyte jak w opisie wszystko dziala ok za wyjatkiem mikrofonu (mikrofon sprawny) sterownik do audio 5.12.1.3621 SoundMax wedlug mojej wiedzy wlasnie taki byc powinien ustawienia windows tez chyba ok pisze chyba bo nie jestem informatykiem ale mozna je obejzec w zalaczniku dodam ze plyta jest...

    Komputery Hardware   25 Lis 2007 13:25 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1288
  • Simens fujitsu pi 2530 - BlueScreen reset laptopa

    Przede wszystkim to nie jest płyta z systemem Visty a płyta ze sterownikami.

    Laptopy Hardware   24 Kwi 2015 09:47 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 939
  • Fujitsu Siemens Amilo Pa 2548 sterowniki Windows XP

    Witam, potrzebuje pomocy. Szukam sterowników do windowsa XP dla mojego laptopa. Generalnie vista mi sie zawiesza,dławi- pora ją zmienić na XP. Zaglądałem juz tutaj i nic, linki wygasły. Fuitsu simens Amilo PA 2548. Sterowniki do tego modelu podXP: Fuitsu Siemens Amilo PA 2548 - szukam sterowników...

    Sterowniki i BIOS   20 Mar 2011 18:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5609
  • Fujitsu Siemens Amilo Pa 3553 - sterowniki pod XP

    Witam kolege ja mam problem z simensem ale 1718 tez nie moge nigdzie znalesc sterów pod grafike a chodzi na nim tylko vista.Driver genius zainstalował wszystko oprócz własnie tego.Mecze sie juz nad tym lapiek 2dni i chyba powrócę do visty.Na prawdę przesledziłem chyba juz wszystkie mozliwe fora na necie...

    Software serwis   28 Gru 2010 15:04 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2687
  • Fujitsu A Series AH531 - Restartuję się po zalogowaniu do systemu

    Witam, mój problem polega na tym, że laptop Simens Fujitsu restartuje sie po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach po zalogowaniu sie do systemu, na pewno nie jest to wina software'u poniewaz przeinstalowywałem windowsa już kilka razy (orginalny ze wszystkimi sterownikami) nie jest to tez wina wysokiej...

    Laptopy Hardware   24 Mar 2014 16:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 960
  • Fujitsu Siemens AMILO pro v3515 - nie działa karta dzwiękowa

    chyba ja jestem za słaby na sprawy komputerowe , powiem że ściągnąłem z strony simensa te sterowniki ale nie idzie ich chyba rozpakować tak to wygląda,

    Sterowniki i BIOS   07 Lut 2013 22:54 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2709
  • Sterownik dla Kontroler Ethernet

    Pod vista home premium 32 bitowy.Fujitsu Simens Amilo Li2727 seria nr YSMW 171590

    Sieci WiFi   30 Sty 2011 19:47 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4016
  • Zanim zapytasz jak: Przerabianie Laptopów Vista -> XP

    tags: Fujitsu Siemens E 8110 Lifebook sterowniki windows xp, lifebook e8110 sterowniki pod xp, xp lifebook e8110 Sterowniki do Fujitsu Simens E 8110 Lifebook Witam! Ten dział bardzo mi pomógł odnośnie przeinstalowania visty na xp wiec chałem sie podzielić swoim doświadczeniem. Wiec tak, na...

    Sterowniki i BIOS   28 Maj 2013 22:57 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 321544
  • Jaki laptop wybrać?używany czy lepiej nowy za to droższy?

    Ok chwilę to potrwa tak więc proszę o cierpliwość:) Dodano po 53 Fujitsu Esprimo Mobile V6505 Windows Vista (TM) Business, 4 GB RAM, Procesor Core 2 Duo P8400 2,26 GHz, dysk 320 GB 5,4k SATA, karta sieciowa Intel(R) WiFi Link 5100 AGN + karta sieciowa gigabit ethernet Procesor Rodzaj...

    Komputery Co kupić?   16 Paź 2011 16:18 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 6941
  • Frezarka CNC za niespełna 250zł.

    Witam Poczyniłem sterowniki V2 wraz z płytą główną i mam problem . Zaczynam od konfiguracji EMC2 dodaje po 1 zerze czyli 50000 itp.itd dochodzę do punktu gdzie można sprawdzić działanie poszczególnych osi naciskam Test this axis oś X i sprawdzam działanie silnika dioda w sterowniku się zapala silnik...

    DIY Konstrukcje   01 Lip 2018 09:04 Odpowiedzi: 570    Wyświetleń: 467763
  • Scaleo E - komputer MCE i wyświetlacz VFD...

    Tez mam 1 urzadzenie z wykrzyknikiem, w systemowych ustawieniach, wylaczylem to i sie nie przejmuje, choc czasami ciekawi mnie co tez nie moze zainstalowac SCALEO e. Natomiast sterowniki moze poszukac np. na firmowej stronie Fujitsu-Simens : Czy mozna i ew. jak zwiekszyc glosnosc z wyjsc cyfrowych...

    Komputery Hardware   12 Kwi 2018 22:08 Odpowiedzi: 174    Wyświetleń: 70883
  • Problem z instalacja sterownikow.

    Witam. Problem pewnie stary jak swiat , lecz ja jestem w dziedziinie oblugi kompoterow niezbyt biegly. posiadam komputer fujitsu simens Wczoraj padl system. Postawilem na nowo winde XP profesional. Instalacja przebiegla pomyslnie , ale problem jest ze sterownikami. O ile znalazlem stery na stronie...

    Software serwis   04 Mar 2010 18:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2021
  • Creative Audigy 2 Notebook pcmcia - ma zakłócenia?

    Witam wszystkich. Mam problem z karta pcmcia Creative Audigy 2 Notebook. Dźwięk z głośników i słuchawek ma zakłócenia uniemożliwiające słuchanie. Zainstalowane najnowsze sterowniki (autoupade online ze strony creative) najnowszy bios laptopa (fujitsu simens amilo pro 3545) najnowszy sterownik do...

    Software serwis   09 Sie 2008 12:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1235
  • FujitsuSimens Amilo l7210w - Problem z wifi

    Proszę o nazwę i namiar do tych sterowników których tu brakuje. Dodano po 2 Tak nazwę tego sterownika podałem we wcześniejszych wpisach z orginalnej płyty przezanaczonej do tego laptopa Dodano po 1 to ten sterownik WN2302A-F4 13ch. mPCI WLAN IEEE802.11 b/g (Atheros) Dodano po 1 ...

    Software serwis   20 Gru 2013 00:28 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2784
  • brak obrazu na tv wyświetlanego z laptopa

    witam, najpierw specyfikacja sprzętu: Laptop: Fujitsu Simens Amilo Li 2727 (grafika zintegrowana - sterowniki aktualne ze strony producenta, na pewno działa dobrze) Telewizor: Sony Trinitron ( za duży aby sprawdzić model ) Problem: Brak wizji, dźwięk jest. Nie raz już to podłączałem i było...

    Laptopy Hardware   05 Maj 2012 19:00 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 4671
  • brak dostępu funkcji direct x

    Witam Dziś zainstalowałem windows xp profesional 32 bit.Posiadam laptopa fujitsu simens amilo 1536.Windows zainstalował się poprawnie ,ale mam następujący problem ,żądne z przyśpieszeń direct x nie działa (directx9.0c) ,nie mam także dźwięku ani żadnych funkcji multimedialnych.Próbowałem zainstalować...

    Software serwis   29 Gru 2013 00:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 786
  • Szukam opisu do płyty głównej

    Witam.Poszukuję opisu i sterowników do płyty głównej FUJITSU SIMENS D1107.Z góry wielkie dzięki.

    Software serwis   09 Gru 2005 23:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2201
  • Gainward PowerPack Ti450 GF-3 TI 200 128MB

    Spotkałem sie ostatnio z taką karta tyle ze sprzet byl troche gorszy tz p3 800 płyta fujitsu simens dzwiek zintegrowany taka grafa i dysk 20gb po instalacji sterowników forceware 97.46 problem zniknął

    Komputery Hardware   26 Mar 2007 19:27 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 1721
  • GPS Medion MD95892 z mapą Medionmap

    A wiec tak problem z aktualizacjami na laptopie fujitsu simens zostal wyjasniony po zainstalowaniu SP1 dla Visty! Ale nadal poo tym jak zakupiłem Medion MD95900 jest tylko jeden problem że kupiłem juz z wgranymi mapami i windowsem do nawgaji nie miałem płyty instalacynej do kompa i teraz nie moge...

    Urządzenia Mobilne   27 Maj 2008 07:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6077
  • Futaba VFD controler - problem/pytanie

    Pytanie z innej beczki. Mam kadłub Fujitsu Simens Scaleo E. Od początku nie chodził wyświetlacz na froncie tzn wyświetlał napis SCALEO ale nie dało się zainstalować sterowników bądź oprogramowania do niego na WinXP. W dniu dzisiejszym nie świeci cały front łącznie z diodą power. Okablowanie sprawdzone...

    Ogólny techniczny   12 Lip 2008 08:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1218
  • samsung le32b653-problem z dźwiękiem

    witam. posiadam tv samsung le32b653 oraz laptopa fujitsu-simens amilo pi 2540. telewizor jest podłączony z lapkiem przez kabel dvi(laptop)-hdmi(telewizor).w laptopie jest karta realtek hd oraz ati mobility radeon 2400 hd.czytałem gdzieś na necie że tym kablem posiadając taką kartę graficzną można...

    TV LCD OLED Plazma Serwis   19 Lip 2020 09:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1579
  • Jak wyłączyć zintegrowaną kartę graficzną?

    Witam. Nie mam pojęcia jak wyłączyć zintegrowaną grafę na płycie Fujitsu Simens D1522. Włożyłem do niej MX440 i w ogóle jej nie wykrywa, tzn. podczas instalacji sterownika wyskakuje komunikat że jej nie znaleziono. W BIOSIE nie mogę znaleźć żadnej funkcji, która mogłaby to wyłączyć ( Phoenix 4 ). Proszę...

    Komputery Hardware   11 Sie 2010 10:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1349
  • karta grficzna amilo pro 3515v

    Płytka ze sterownikami karty graficznej została uszkodzona nie idzie jej uruchomic jak by ktos umiał linka przesłać.Laptop fujitsu simens amilo pro 3515 v :?:

    Laptopy Hardware   01 Paź 2010 09:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 886
  • Częste rozłączanie w sieci ad hoc

    Witam, od pewnego czasu (właściwie od początku konfiguracji tej sieci) mam pewien problem. Otóż mam w domu 3 laptopy wyposażone w karty sieciowe, do jednego z nich (Asus k50ip) podłączona jest Neostrada. Na tymże asusie utworzyłem sieć ad hoc z systemem zabezpieczeń WPA2, do sieci podłączone są dwa...

    Sieci WiFi   25 Lut 2011 22:18 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2657
  • HP Pavilion dv7 1110eg win XP

    Witam zakupiłem laptopa HP Pavilion dv7 1110eg i ma on zainstalowany win7 i jest pewien problem z napędem, a mianowicie odtwarza mi różne rodzaje płyt ale jak włożę płytę z gatunku "The Sims 3" to nie odczytuje (płyta na innym laptopie chodzi bez zarzutu). Posiadam także laptop-a marki Fujitsu-Simens...

    Software serwis   23 Mar 2011 19:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 726
  • Problem z nagrywarką Optiarc BD ROM BC-5500S

    Witam mam problem z nagrywarka Optiarc BD ROM BC-5500S (Laptop FUJITSU SIMENS amilo pi3540) Nagrywarka nie czyta płyt Bluray . W infotool jest zaznaczone ze czyta bluray . Zaktualizowałem bios do niej z 1.40 do 1.42 i nadal to samo . Niestety nie znalazłem żadnego sterownika do mojego laptopa ( są tylko...

    Software serwis   17 Lis 2011 23:48 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3946
  • OpenGL do zintegrowanej karty graficznej Intel(R) 82810E, nowsza wersja bios'u d

    Mam jeszcze jeden problem wcześniej miałem inne sterowniki karty graficznej i gra ,,Hidden Dangerous deluxe`` śmigała w miarę a teraz nie chce ruszyć oto błąd z gry: Machine: Patryk Date: 9-4-2012 0:32 Address: 1b:0012fec5, Exception code: c0000005 (ACCESS_VIOLATION) Registers: eax = 00000000, ebx...

    Sterowniki i BIOS   10 Kwi 2012 22:16 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 5326
  • Oczyszczanie komputera i brak internetu

    Witam, Posiadam laptop Fujitsu Simens Amilo Li2727 i mam problem z internetem. Po "oczyszczaniu" komputera nie mam internetu. Wcześniej łączyłem się przez Wi-FI(Fn + F1) lecz teraz się nic nie wyświetla. Próbowałem połączyć się z internetem przez zwykły kabel (mam komunikat, że połączyłem się z siecią...

    Sieci LAN   29 Wrz 2012 21:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1026
  • WiFi nie działa, notebook FS v5155

    Witam, problem przedstawia się następująco - instaluje w7 64bit na laptopie Fujitsu Simens v5155, sieci wi-fi są normalnie widoczne aczkolwiek nie da się do nich dołączyć, nawet dołączanie do sieci bez hasła kończy się niepowodzeniem. Przy poprzednim reinstallu systemu potrzebne były sterowniki do...

    Sieci WiFi   05 Paź 2012 07:11 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1341
  • Blue Screen podczas wyłączania systemu

    FUJITSU SIMENS MS07504VP-PV Dodano po 1 "Zainstaluj najnowsze sterowniki do chipsetu." Wiecie skąd mogę je pobrać?

    Komputery Hardware   27 Sty 2013 15:03 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2631
  • Windows XP - Brak możliwości połączenia się z siecią bezprzewodową

    Witam potrzebuje pomocy,jestem tu pierwszy raz takze nie wiem czy dobrze trafilem. Ptrzebuje sterownika ethernet Fujitsu simens esprimo mobile v5505 xp pci\ven_168c&dev_001c&subsys_3067168... dzieki czekam z niecierpliwoscia

    Sieci WiFi   27 Lis 2013 11:50 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 32346
  • komputer - klawisz funkcyjny FN

    Witam posiadam laptopa Fujitsu Simens Amilio Li1718. Oryginalnie był windows vista, po zainstalowaniu windowsa 7 nie działa klawisz funkcyjny FN- żeby załączyć wifi. Proszę o pomoc. Raz mi pomogli ze sterownikami do karty graficznej, więc liczę na pomoc w tej sprawie. Z góry dziękuję. Dodano po...

    Sterowniki i BIOS   27 Kwi 2017 19:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 819
  • Toshiba Satellite Pro 4600 - jaki system do gier?

    nie polecam 98 bo to jest dużo zabawy z sterownikami ale jak kto woli a gry na takich na takich parametrach sie tnom :pIII 996, 256ram grafika 32 w simens fujitsu c series

    Software serwis   17 Sie 2009 09:15 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2618