https://obrazki.elektroda.pl/1020438700_...
Jaki masz numer części tego nowego sterownika?
Samych modułów(lamp) kolego. Podłaczasz sterownik .
Przy montażu nowego SAM-a niech elektryk sprawdzi czy w skrzynce bezpieczników nie ma na dnie wody. to jeden z głównych powodów wymiany tego sterownika.
A może zabrudzony dolot? Czy takie zapowietrzenie paliwa powinno być widać na pomiarze ciśnienia przez sterownik?
Sprawdź rezystancję tej grzałki. Może być też na kablach / w sterowniku.
No to jak dane się nie zmieniają to czujnik, jego instalacja, sterownik...
Jeśli w teście wszystko chodzi, to niestety wygląda na sterownik.
HEJ, sterownik ma odpowiednie zasilanie? Może być uszkodzony przewód przy rozruszniku (zalany gumą), który podaje zasilanie do sterownika.
czy np. urządzenia diagnostyczne mają taką opcję jak odczyt pamięci i jaka pamięc w tym modelu. Tester diagnostyczny ( np HHT) ma opcję skonfigurowania tego sterownika, wyświetla wersję hardware, software, ale nie pokazuje jak atam jest pamięc, bo po co, i nie zczyta z niej wsadu.
To gniazdo we wszystkich MB ma jednakowy układ 3 pierwszych pinów: kl.31, kl.15, kl.30. Reszta to sterowniki.
Niech ten mechanik sprawdzi instalacje od klaksonu (zasilanie na klakson i na osprzęt silnika brane z tego samego bezpiecznika) często na przednim pasie lubi się przetrzeć instalacja od klaksonu albo przetwornika ciśnienia doładowania. Skutek: problem z odpaleniem, może zapalać sie start error , brak mocy ....... Radze zacząć od diagnozy potem instalacja...
Witam manetka do wymiany, ewentualnie wiązka uszkodzoną. Blad powinien być o ile dobrze pamiętam w sterowniku CPC
PW Wyglądają podobnie ;)
Musisz szukać pod podłogą skrzynki bezpieczników (czyli nad nogami pasażera) 814 to określenie zbyt ogólne, podejrzewam uszkodzenie czujnika temperatury płynu chłodzącego (typowa usterka!) zlokalizowany jest (strzelam!> za mało danych!) w okolicach >nad rozrusznikiem. Mam pełny zestaw danych serwisowych na temat takich układów, ale sorry, za mało danych...
Witam. Udało się rozwiązać problem z tym sterownikiem?
mam schemat ABS z ESP w szukaniu pomocny jest też kod silnika http://obrazki.elektroda.net/84_13304702... http://obrazki.elektroda.net/19_13304702...
Poszukaj FR-kę z obsługą tempomatu. Samo wlutowanie jakichś elementów nie sprawi, że oprogramowanie sterownika zacznie je obsługiwać. Wręcz przeciwnie. Pojawienie się jakichś stanów na procesorze spowoduje pojawienie się błędów wewnętrznych sterownika.
Czy ktoś rozkminił temat sterownika?
Witam! Wiec jedziemy: (co prawda trenowalem to na sterownikach od Vito itp ale widze ze to praktycznie to samo :) ) -masz pomiedzy zlaczmi ta puszke i musisz ja pierwsza rozkleic (ja robie to tak - wypalam lutownica po przekatnej delikatnie dziurki w naroznikach przy podstawie zaklapienia, biore dwa twarde drubokrety i wkladajac w wypalone dziurki podwazam...
Wszystkie lampki pogasiłem;)
5g ma zewnętrzny sterownik 7g ma sterownik w skrzyni.
A przekaźnik pod maską jeden się grzał To normalne. Nie ma co wymieniać podzespołów które działają. Żarówki też są gorące jak świecą. Pokaż jaki masz sterownik silnika.
jezeli kosc 5p08c3 (EDC15) to EEPROM -> 95 series -> ST -> 5P08 ponieważ 95080 i 5p08c3 nie są tymi samymi pamięciami
Przełóż pamięć 93C56 z starego sterownika lewarka.
Jest wiele tematów w Mercedesie iż uwalony może być sterownik.
Zacznij od wyczyszczenia samych czujników aby były czyste, kontrolę przewodów możesz zrobić również przy samym sterowniku parktronika.
Witam, dzieki za odpowiedz, problem w tym, że nie jestem pewien czy to transil, jeden sprzedawca powiedział mi że to niby jest zener SMBJ 110V. Dlatego zależy mi na identyfikacji po oznaczeniu z tego elementu. Ależ transil - jednokierunkowy - ma swą charakterystykę prądowo-napięciową o prawie identycznym kształcie jak zwykła dioda Zenera.
Po odłączeniu przeplywki masz jakieś zmiany w pracy silnika? Przepływomierz jest zintegrowany ze sterownikiem silnika.
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Wyglądają na dławiki 3,6µH.
Wrzuć fotkę parametrów jeżeli są na nim
Jest możliwość włożenia licznika z e-klasy 1997/8 250td jest to silnik om605 więc prędkość będzie pewnie ze skrzyni biegów jak w ta którą mam zamiar włożyć Nie. Wszystko po W124 ma już szybkosciomierz elektroniczny sterowany sygnałem z ABS. E-klasa 97/98 z OM605 też będzie miała elektronicznie sterowaną pompę, więc jej obrotomierz też będzie potrzebował...
Prawdopodobnie lodówka jest dobrze podpięta tylko sterownik widzi spadek napięcia i ją wyłącza nie wiem jak jest w mercedesie bo nigdy tego nie rozbierałem ale w dafie też kierowcy się skarżą że po zgaszeniu auta lodówka się wyłącza jeśli producentem jest danfoss wystarczy zrobić mostek w sterowniku lodówki
Okazało się, że w Niemczech został wgrany program "głupawka" do sterownika. Auto miało mocno zużyty silnik, a także uszkodzoną turbinę poskręcaną tak, aby jakoś działała razem właśnie z tym programem do sterownika.
Odnośnie dokładnie tego kodu błędu dla tego numeru VIN producent zaleca update software'u w sterowniku.
Witam, ja mam podobny problem. Brak napięcia sterowania na jednej cewce 1 i 4 cyl. Wymieniłem 2 tranzystory BUX 127 i niestety bez rezultatu. Czy ma ktoś schemat takiego sterownika albo wie co trzeba wymienić? Jest to sterownik HFM 017 545 70 32 Mercedes C-klasa 2.2l z 96r. pozdrawiam i będę wdzięczny za pomoc. Dodam jeszcze że przy rozruchu iskra pojawia...
Przelutuj płytkę i będzie działał. Jak bardzo "zniszczony lut" to lepiej odessać i przylutować od nowa.
po przecięciu niebieskiego(tego z drzwi) podłącz się tylko od strony auta albo niebieskim albo czerwonym(poprostu musisz sprawdzić czy zadziała)ja nie wiem co na tych twoich kablach się pojawia powinno być - przy zamykaniu a + przy otwieraniu i ten kabel powinien iść do niebieskiego od strony auta ps.masz na schemacie swoim:niebieski od strony drzwi...
puściłem ponownie
Pozostaje kupic nowe swiece i je wymienic. Sterownik masz dobry.
Tak jak na ostatnim zdjęciu. Wpinaj się w przewód w wiązkę z lewych drzwi , tylko sprawdź który kabel , najlepiej małą żarówka - raz na nim jest 12V raz masa. Oczywiście w czasie zamykania i otwierania drzwi kluczykiem.
sprawdziłem 2 używki podobno sprawne Nie możesz sobie pozwolić na "podobno" - albo 100% dobre, albo się nie nadają. Najlepiej sprawdzić w innym aucie i wtedy masz pewność. Jeżeli jest faktycznie dobry, to masz sygnał, że jest coś nie tak z autem. Dobrze sprawdziłeś wszystkie obwody małej wtyczki? Nie masz założonego jakiegoś odcięcia zabezpieczającego...
Wymieniono sterownik.
Nie zrobiłem. Czekam dalej na jakieś pomysły. Osobiscie myślałem nad "parowaniem" tranzystorów polowych?, ale.. no właśnie, nie wiem czy by wyszło i nie wiem czy był by to dobry pomysł. Wiem, że ktoś naprawia te sterowniki (gdzieś czytałem), tylko nie wiem co w nie tka. Czekam dalej na propozycje, pozdrawiam!!
Instalacja sprawdzona pod każdym względem jest ok. Został sterownik
Czyli rozumiem, że w warunkach polowych nie da się wytworzyć takiego sygnału? Czy jest jakiś sposób, żeby to obejść? Czy da się podłączyć sam wentylator bezpośrednio bez sterownika?
tak.też. Temperatura na dworze nie ma znaczenia. Chodzi tylko o czas postoju? .....przynajmiej u mnie. Kolega Tegkrz ma chyba problem jak jest zimno to sprawa wydaje się prosta jak pisałem ...albo świece albo sterownik
ABS przyczepy jest połączony z ABS-em ciągnika dwoma przewodami CAN: Can High i Can Low. Tymi przewodami następuje cyfrowa transmisja danych pomiędzy oboma sterownikami.
Poszukaj zimnych lutów i pomierz tranzystor bo prawdopodobnie od będzie winny ale nawet serwisówki do niego nie mogę znaleźć więc będzie ciężkawo ale ktoś może inny pomoże
zobacz do przełacznika bo częso siada, , jesli jest pierwszy bieg to napewno przełącznik lub modół czasowy
Nie pamiętam teraz dokładnie ,ale na sterowniku jest chyba data produkcji.
Witam A czym prubowałeś czytać sterownik zawsze jest lepiej podpiąć przynajmniej dwie maszynki jak to uniwersale no chyba ze starką czytałeś? A na podglądzie parametrów jak się miał wykaz z czujnika temp ,sprawdż może oszukuje i sprawdż lepiej jeszcze raz świece i sterownik
sterownik pompy za akku.
Cześć. Czy problem został rozwiązany? Obecnie walczę z takim samym problemem w takim samym samochodzie. Jedno koło kręci się dokładnie dwa razy szybciej niż reszta. Zamieniłem miejscami czujniki ( tylny lewy z prawym, nie zamieniając kostek ) wykluczając tym winę łożyska ( ponieważ teraz drugie koło kręci się dwa razy szybciej ). Niestety kostkami nie...
No to niestety , jak napisałem poprzednio . Tylko diagnostyka . Bez komputera nawet fizyczna wymiana nie uruchomi go . Chyba że wymiana łącznie ze sterownikiem .
Gdzie dokładnie znajduje się sterownik ABS w autobusie Mercedes Connecto 2005 rok? Vin nmb67102113239956
Znajdź skrzynię na prnd.pl i po oznaczeniu szukaj schematy na stronach z usa.
No to sprawdź bezpieczniki w pierwszej kolejności bo z tego co piszesz to nie ma komunikacji z sterownikiem silnika .
Obok sterownika ECU.Po lewj pod maską .Pozdro.
Witam Jest to numer sterownika.
Czyli wina musi leżeć w sterowniku.
Wpięcie w drzwiach kierownika , konfiguracja na pneumata . Jeżeli dobrze pamiętam to w drzwiach kierownika jest niebieski , drzwi pasażera zielony a klapa żółty . Oczywiście wybierasz jedne miejsce wpięcia .
Zimne luty w sterowniku którymś.
odczytaj błedy zapisane w sterowniku
Chodzi mi o piny te które łączą się do wtyku sterownika , a to przy stabilu widziałem . Dodano po 29 A jak przeprowadzałeś wywiad z tymi klientami od 4 sterowników to okoliczności tego uszkodzenia były takie same ?
Problem nie leżał po stronie wiązki, tylko po stronie sterownika.
A jaka jest oporność czujnika obrotów wałka pośredniego mierzona na złączu sterownika?
Nie działa ogrzewanie, czy nie pracuje dmuchawa? Jeżeli panel to przyciski i jeden "kręciołek", to jest to klima automatyczna. Sterownik wentylatora dmuchawy jest pod silnikiem wentylatora (tzw. "jeż") Trzeba rozebrać podszybie, wyjąć mechanizm wycieraczki, a następnie rozebrać obudowę silnika dmuchawy, wyjąć silnik i potem wyjąć regulator.
Jakie ciśnienia widzi sterownik?
Temat zamykam wymieniłem skrzynie biegów wraz z sterownikiem
Witam, może ktoś ma podrzucić schemat elektryczny {opis pinów} sterownika ABS nr A 172 901 40 00 Mercedes GLK 2014 r.
Masz jakiś dokładany alarm lub sterownik zamka na pilota?
problem ze sterownikiem
A jak spalanie ON/ 100km? jak jest sporo zwiększone, tak gdzieś nawet do 20L/100km, to zapewne źle wgrany wsad do sterownika, przed wgraniem nowego wsadu trzeba przeprowadzić w DAS procedurę inicjalizacji nowego DPF i dopiero potem wprowadzać nowy wsad do sterownika.
automatycznie się uruchamia i podgrzewa silnik można je wysterować star diagnosis test modułów
Jest przejście ze sterownika na sprężarkę?
central niebieski z wiązki drzwi (schemat, kierunki czarno biały i czarnozielony próg itd...
Diagnostyka komputerowa prawdopodobnie problem na linie Can ,uszkodzony sterownik może takie świństwa robić.
A gdzie znajduje się ten sterownik ?
Cześć. Wymieniałem sam sterownik, czy sterownik z elektrozaworami?
W221 nie ma rygla. Kluczyk ezs ECU egs ism. To jest komplet. Najlepiej dopisać sterownik. Mogę pomóc w tym temacie. Pw.
Jeżeli zamontowany był czujnik dobrej firmy, to w pierwszej kolejności do przejrzenia instalacja między czujnikiem a sterownikiem silnika.
Klemę akumulatora masz z czujnikiem? Wzbudzeniem alternatora steruję sterownik silnika. Do sprawdzenia WIĄZKA.
W nastawniku jest indukcyjny czujnik położenia, zanieczyszczenia zakłócają jego pracę, wystarczy brake cleaner (ipa) i przedmuchanie kompresorem
Najlepiej dopisz sterownik. Mogę ogarnąć Kraków lub wysyłka. Po założeniu kompletu zrobi ci się problem z licznikiem i pewnie kodowaniem. Komplet to ECU ezs rygiel kluczyk jak skrzynia 7g to jeszcze sterownik skrzyni.
Witam W aucie widac dużo śladów po pobycie myszy. Zacząłbym od sprawdzenia wszystkich przewodów i to jak najszybciej! W najgorszym wypadku może dojść do zapłonu instalacji elektrycznej. Dopiero po tym można szukać winnego, jeśli jeszcze będzie. 2,2 A to nie jest dużo, to jest bardzo dużo jak dla mnie i wątpię, że pobierają to nie uśpione sterowniki.
Jest w pompie, na pinie w pompie nr 6 idzie do sterownika do pinu 19.
Witam. Prośba o pomoc z uporaniem się z błędem C235C. Jak się tego pozbyć? W postach powyżej nie podano rozwiązania. Dziękuję. Pozdrawiam Dodano po 58 Czy w grę wchodzi wymiana sterownika?
Nie możesz bez zmian w oprogramowaniu sterownika.
koledzy mam ten sam problem zamieniłem wtryski,zamieniłem pompki sprawdziłem instalacje zostało mi sprawdzić sterownik
Części do Mercedesa dobiera się TYLKO wg numeru VIN - a nie według starego nru części. Może być tak, że stary numer nie jest już dopuszczony do montażu z uwagi na jakąś wadę, a w drugą stronę: może się okazać, że do twojego auta pasuje również kilka innych numerów. Co oczywiście ułatwia poszukiwania.
Co było uszkodzone w sterowniku silnika ?
Zobacz jeszcze do wtyczki grzałki termostatu, o ile masz takowy w samochodzie https://obrazki.elektroda.pl/4916175500_... Skąd się to bierze, ano płynie sobie pomiędzy miedzianymi drucikami w żyle kabelka pomiędzy uszkodzonym, nieszczelnym czujnikiem, a wtyczką sterownika. Miałem taki przypadek w Mercedesie (jakiś bus, nie pamiętam...
A co się dzieje z autem? Może da się naprawić sterownik.
Zainteresuj się - jeżeli po odkręceniu wtyczki ukaże się olej, to trzeba sprawdzić, czy czasem już nie dotarł do sterownika.
Najprawdopodobniej Can do naprawy w sterowniku.
witam uszkodzony sterownik silnika.
Immobilizer zablokował Ci sterownik.
Bądź co warto sprawdzić Błędy zapisane w pamięci sterownika silnika.
mercedes sterowniki sterowniki vostro sterowniki aristo sterowniki sterowniki
zakładanie nowych tematów z18xe wymiana silnika transformator ferrytowy
automat smoke robot humanoidalny
Schemat połączenia zasilania paliwa Mercedes Sprinter 311 CDI Opel Frontera 2.5 TDS - Lokalizacja Przekaźnika Świec Żarowych