Nie polecam takich zabiegów, jeśli wymyślisz inny sterownik nie osiągniesz takiej dynamiki jak na oryginale (mapy paliwowe itp.) Druga sprawą jest silnik który został zaprojektowany do takich obrotów a nie wyższych.
jak sądzę masz licznik bez obrotka w licznikach z obrotkiem jest mało skomplikowana elektronika która włącza kontrolkę w zależności od aktualnej rezystancji czujnika poziomu paliwa i nie potrzeba żadnych komputerów najtańsze rozwiązanie - kup na szrociarni licznik z obrotkiem wyłącznik paliwa - jeśli masz silnik benzynowy to wyłączanie wtrysku paliwa...
Mistrzu, całkiem niepotrzebnie wymieniłeś czujnik. Czego nie ma, iskry, paliwa? Pompa się załącza? Obroty rozrusznika sterownik widzi? wtryski mają kluczowanie? Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik? Fejs i błędy to nie wszystko.
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Komunikację ze sterownikiem w programie uruchamiasz z górnego czy z dolnego paska narzędziowego?
Czujnik w chłodnicy załącza jedynie elektryczny wentylator. Pozostałe czujniki są od kontrolek i do sterownika wtrysku paliwa.
Na wtrysk przychodzi zasilanie z przekaźnika i sygnał z komputera. Sprawdź na przewodzie sygnałowym, czy jest masa, na włączonym zapłonie, kontrolką. Ma nie być, jak jest, to odłącz komputer, jak zniknie, szukaj w komputerze, jak zostanie, szukaj we wiązce. Jak jest LPG, po drodze sprawdź sterownik LPG.
Gdzie sie znajduje komputer w fordzie mondeo 2.5 v6? Lub sterownik wtrysku paliwa?
Hejka Problem może być spowodowany uszkodzoną sondą lambda lub problemem z układem sterowania wtryskiem paliwa. Sonda lambda jest elementem, który monitoruje ilość tlenu w spalinach i przesyła te informacje do sterownika silnika, który na podstawie tych danych reguluje ilość wtryskiwanego paliwa. Jeśli sonda jest uszkodzona lub przewody prowadzące do...
Witam Jak w temacie gdzie w tym smochodzie jest umieszczony sterownik wtrysku paliwa i sterownik automatycznej skrzyni biegów ? Poszukał bym sam ale telepatycznie nie jestem w stanie. Info potrzebne znajomemu
Witam Tam nic nie trzeba ustawiać zapłon jest bezstykowy i sterowany ze sterownika wtrysku paliwa. Jest to silnik o mocy 44kW na monowtrysku, sterownik MULTEC. Pozdrawiam.
Szukaj po kabelkach gdzie ginie, sprawdź sterownik od gazu. Napiecie na wtryskach musi pojawiać razem z pracą pompy paliwa, a sterownik silnika otwiera je podając masę.
Jeżeli z takim unochodem występują takie problemy jak: -szarpie -okresowo gaśnie i nie chce zapalić To należy sprawdzic poprawność połaczenia wskazanego srubokrętem. Jest nim uskutecznione masowanie układu zapłonowego i sterownika wtrysku paliwa. Złącze to ma chroniczną tendencję do luzowania.
Witam. Sygnał o jakiej wartości powinien dawać hallotron w/w układzie zapłonowym? I jeszcze chciałby się zapytać skąd można wziąć wykaz sygnałów wchodzących i wychodzących ze sterownika wtrysku paliwa.
sterownik silnika wykrywa mi przerwę obwodu wtrysku paliwa i bardzo słusznie wykrywa, jeśli sterownik LPG nie "symuluje" wtrysku... powinien to robić.
Mam jeszcze jedno pytanie mianowicie jak zdiagnozować sterownik wtrysku paliwa. Wracając do braku mocy objawia sie ona gdy silnik nabierze temperatury lecz na zimnym jest wszystko dobrze dziwna sytuacja co byście tu widzieli za uszkodzone .
Witam. Pacjent Audi A6 C5 97 r. 2.4 benz. Gaz, problem z odpalaniem, kręci, ale nic. Pompa paliwa nowa, wtryski okej, sterowniki wymienione... Ma ktoś jakieś pomysły?
Wszystkie sterowniki wtrysku paliwa kalibrują się jednakowo. Po dłuzszym odłączeniu od zasilania nalezy silnik odpalić i na wolnych obrotach ma sie nagrzać. jak sie nagrzeje naleze nim jechac najpierw wolno i delikatnie a następnie szybciej i dośc ostro. programuje sobie mape przyspieszen i będzie wszystko ok. Pozdrawiam
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
Określa sygnał o położeniu wału korbowego(w tym przypadku za pośrednictwem wałka rozrządu) potrzebny sterownikowi silnika do ustalenia optymalnego sygnału wtrysku paliwa oraz momentu zapłonu(to tak powierzchownie).Brak sygnału z tego czujnika = brak pracy silnika.pozdr.
Witam :D Zabieram się do montażu alarmu w golfie 3 GTI 2.0 Na forum doczytałem się, że można odciąć zapłon poprzez rozłączenie zasilania sterownika wtrysków paliwa (ten w podszybiu). Czy takie rozwiązanie nie spowoduje jakiś błędów, resetu komputera, utraty pamięci itp.? Dodatkowo chce rozłączyć zasilanie pompy paliwa. ( od przybytku zabezpieczeń głowa...
wystarczy pomiar napięcia zmiennego z czujnika (bo sam czujnik sprawny chodzi tylko aby zobaczyć czy daje sygnał dla sterownika)
prześlij zawartość epromu i nr ze sterownika jak się połączysz ze sterownikiem masz w parametrach czy sterownik jest zablokowany czy odblokowany jak zablokowany nie ma sterowania wtryskami ani ciśnienia paliwa, a najbardziej widoczne jest to, iż nie da się wykasować błędów. Inny sterownik może mieć zupełnie inny sposób sterowania ciśnieniem paliwa i...
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
to jest to 2SC5101 jeśli ktoś szuka oryginalnego tranzystora, proponuję mu nabyć stary sterownik aluminiowy wtrysku paliwa od Forda Sierry 2.0 tam jest ich chyba z 6 sztuk Pozdrawiam.
Opór oporem, najpewniej podmienić że sprawnego, chyba że masz oscyloskop i możesz skonfrontować sygnał wału i wałka, w tym przypadku wtrysku sterującego. Sprawdź jeszcze przewody do wtrysków czy nie są beczki pozagniatane. Jeszcze jedno. W puszcze sterownika jest bezpiecznik 10A zasilania zaworu stop, dawki paliwa i zaworu wyprzedzenia wtrysku, sprawdź...
Jeśli kupisz sterownik silnika bez kodu to ja bym odciął fizycznie moduł Fiata Code. Jest dość awaryjny i jeden problem mniej. Na czystym sterowniku silnik odpali.
BRC JUST - próg przełączania zmienisz oprogramowaniem za pośrednictwem PC. Dla mnie to typowy objaw złej symulacji sonda lambda. Nie wiem jak powinno być w Fordzie ale we Fiatach ustawia się symulację na "masa" aby sterownik wtrysku paliwa nie głupiał. Przypuszczam, że bez gazowników i ich PC ciężko będzie cokolwiek ci zrobić... chyba, że ktoś z forumowiczów...
Witam. Mam problem ze sterownikiem silnika Y17DT, a mianowicie w jednej wtyczce nie było uszczelki i dostała się woda do gniazda na sterowniku. Piny zaśniedziały a następnie kilka z nich się ukruszyło. Znajomy elektronik dolutował mi piny od góry, ale niestety są bardzo podatne na uszkodzenie. Pytanie czy dałoby się wlutować/wymienić gniazdo z pinami...
W tym kierunku szedłem, okablowanie idzie przez sterowniki LPG Dodano po 9 Przeglądałem właśnie schemat instalacji LPG AGIS, sam komputer od LPG nie ingeruje w +12V od wtrysku paliwa. Sterownik przecina mase od wtrysków paliwa. Pytanie czy napewno po przekręceniu kluczyka na zapłon powinno być +12 na wtryskach ?? Dodano po 2 https://obrazki.elektroda.pl/5871143600_...
Jest takie coś jak zezwolenie na wtrysk paliwa. Sterownik silnika przed rozruchem robi test zgodności rozrządu i czegoś tam jeszcze. Np narastania ciśnienia na listwie Nie wiem co dalej? Co pokazuje tester? Dlaczego już wymieniłeś wtryski. Czy układ z niebieskim korkiem nie robi jakiegoś problemu.
Jeśli pracuje na dwóch paliwach to uwalony sterownik LPG i nie odcina wtrysku benzyny. Możesz na próbę zdjąć wtyczkę z pompy paliwa i sprawdzić czy praca silnika stabilizuje się.
Zobacz czego zaczyna brakować jak faluje i gaśnie. Podłącz oscyloskop pod wtrysk, potem pod sygnał obrotomierza, Sprawdź co dzieje się z ciśnieniem paliwa.
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Podczas pracy silnika występują drgania, które powodują po pewnym czasie odkształcenie pinów wewnątrz wtyczki. Dlatego proponuję dogięcie pinów we wtyczce zaworu regulacji dawki paliwa (nr.4) i czujnika ciśnienia na szynie paliwowej. Uszkodzony...
czytaj dwa moje posty wyżej jest napisane. napięcie 230V ze sterownika palnika. to samo co załącza wtrysk paliwa na pompie w OO wtedy kiedy sterownik tego potrzebuje, według sekwencji startowej sterownika. dysze jak potrzebujesz mogę ci zrobić taką, która nie wymaga adaptera z allegro.reszte wiadomości na skype albo zapraszam do kielc na kawę( ;] możesz...
Może nie tyle sterownika silnika co zasilania wtrysków. Stałe 12V i kluczowane masą.
Blokada kierownicy siada. Bez niej nie masz prąd na sterowniku silnika a to on steruje pracą rozrusznika.
Podpięcie pod komputer powie czy to kwestia sterownika pompy czy tylko zapowietrzenia.
uszkodzony sterownik wtrysku, wtryskiwacze, pompa paliwa
Cześć. Z lepszą rozdzielczością ciężko ( max na forum dostępna), dodałem załącznik powinno być lepiej. Chcę mieć pewny schemat zanim zacznę pracować nad płytką. :) A będzie to na razie prosty sterownik wtrysku paliwa do motocykla. Na razie dlatego, że jak wyjdzie po mojej myśli to będę planował rozbudowę o dodatkowe czujniki np. położenia przepustnicy,...
Czemu nic nie piszesz o błędu początku wtrysku? Co z czujnikiem temperatury paliwa? Albo zapytam inaczej, w sterowniku silnika grzebane było. Dodano po 58 Ja poproszę dynamiczne 008 011. Wtryski nie są pierwszej młodości, silnik chyba już tez. Kompresje patrzyłeś?
Słuchaj, jeżeli po włączeniu zapłonu nie działa Ci pompa paliwa i nie ma kontrolki wtrysku przez chwilę to znaczy że sterownik silnika nie działa. Może brakuje mu zasilania. Tutaj szukaj a nie przy pompie paliwa. Po włączeniu zapłonu ma się na chwile zaświecić kontrolka wtrysku. Kolega m789 wskazał Ci gdzie jest plus po stacyjce na wtyczce - jest to...
Nie zawsze się ona załącza po włączeniu zapłonu. U mnie w Astrze na ten przykład się nie uruchamia i jest wszystko OK. Nawet dobrze było przy mrozach -25 stopni. Tą masę, której ci brakuje przekaźnik dostaje ze sterownika wtrysku.
Witam jak w temacie... Wtryskiwacze nie podają paliwa. Sygnał masowy ze sterownika na wtryski "miga" probówką, a po podpięciu kostki nie działa wtryskiwacz. Jeżeli podaję masę na krótko na wtrysk to silnik daje oznaki życia. Dodam jeszcze że pompa paliwa działa, iskra jest, czujnik wału był podmieniany, masy na sterowniku są, kontrolka od immo gaśnie.......
Przykro mi, ale ubiłeś sterownik wtrysku. W cylindrach jest już tyle benzyny, że rozrusznik nie może przekręcić wałem (pracująca non stop pompa paliwa + otwarte wtryskiwacze) Pozostaje wymiana sterownika oraz trzeba wykręcić świece i kręcić kluczem za śrubę wału tak, aby silnik "wypluł" paliwo (nie rób tego rozrusznikiem ! )
Tak to jest, jak się np. filtr paliwa zmienia, dopiero, kiedy auto stanie... Wiązka sterownik silnika-wtryskiwacze do sprawdzenia, jak i same wtryski... Może wymiana filtra paliwa?
sprawdź czy masz zasilanie na sterowniku
Ta masa ma łączyć maskę silnika z nadwoziem, ma za zadanie zredukować zakłócenia w radiu na zakresie AM. Jest kompletnie nie związana z wtryskiem paliwa. Masa wiązki sterownika silnika jest przykręcona gdzieś w okolicach kolektora ssącego do silnika
Zasilania na sterownik sprawdzić.
jaki czas wtrysku? odkręć sondę , może wydech zapchany.
Przyczyną okazała się wiązka bądź sterownik instalacji LPG i nie puszczała paliwa na wtrysk Dodano po 34 Przyczyną okazała się wiązka bądź sterownik instalacji LPG i nie puszczała paliwa na wtrysk. Dzięki wszystkim za pomoc
Poprawiłem ci interpunkcję (moderator musi zatwierdzić), zerknij sobie jak powinno to wyglądać. Na przyszłe posty masz kilka kropek i przecinków, bo może ci się skończyły, więc użyj tych. ........ ,,,,,,,,, Komp łączy się ze sterownikiem? Jakie ciśnienie paliwa podaje?
Tak prosto to nie ma. Możesz mierzyć czas otwarcia jednego z wtryskiwaczy albo w niektórych sterownikach był sygnał zbiorczy czasu wtrysku na MID-a (komputer pokładowy - funkcja spalanie). Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Jak chcesz aktualną moc...
szanowni koledzy kiedyś mechanik samochodowy zgłosił się do mnie z takim problemem . podłączyłem wtedy małą żarówkę zamiast wtryskiwacza i okazało się że zamiast pulsować świeci się rozebrałem sterownik i tam znalazłem uszkodzony tranzystor .
Po co był wymieniany alternator? Czy sterownik silnika działa. Jak iskra, pompa paliwa, otwieranie wtrysków?
Tak sprawdź wtryski. Następnie sprawdź również przekaźnik sterownika silnika. Paliwo z pompy się nie cofa? Na filtrze paliwa jest zaworek? Rozrząd poprawnie ustawiony?
Źle wykonana albo wcale nie wykonana adaptacja sterownika wtrysku gazu. Mapa paliwa dla gazu jest źle wykonana, przez co w czasie jazdy na LPG sterownik wtrysku benzyny uczy się dłuższych czasów otwarcia wtrysków i po przełączeniu na benzynę silnik jest zalewany. Ewentualnie możliwa jest też awaria sondy lambda.
Proszę Cię uprzejmie :) Sterownik nieco zdekompletowany-wylutowany driver wtryskiwacza+tr.kluczujące cewkami
Tutaj też jest dobrze. Od 1500 obr masz już pełną dawkę paliwa, kąty wtrysku też są w porządku. Pokrywa się z tym co chce sterownik i dobija do 15 stopni, więc jest tyle co zapisane w mapach. Nie ma się co czepiać.
Witam Bondi21-podałeś sposób interpretacji ale czy on jest prawidłowy? "wtrysk ma korekcję minus jeden i coś tam po przecinku to ok ,ale jak ma wartość dodatnią to jest znim źle" bo taka interpretacja korekt oznacza: wartości ujemne -> sterownik musiał (wg. danych wejściowych) dodać pailwa/wtrysk bo dawka paliwa była za mała o liczbę mm paliwa z korety?...
Sterownik-pompa
Jeżeli masz pompę paliwa sprawną na 100% to prawdopodobnie jest uszkodzony lub zatkany komponentami ekologicznymi wtrysk paliwa. Bardzo często też uszkadza się przekaźnik znajdujący się w sterowniku gazu który odłącza wtrysk podczas pracy na gazie. Serwisy LPG zazwyczaj wymieniają całe sterowniki za kilkaset zeta, a wystarczy wymienić przekaźnik najczęściej...
Bez gazu nie pójdzie paliwo na wtryski, obroty na plaku to około 1200-1500 co za tym idzie bez gazu, sterownik nie podaje paliwa na wtryski aby zwolnić do wolnych obrotów czy do 850, dodanie gazu, powoduje wytwarzanie ciśnienia w pompie i przegania wszystko na wtryski.
Jaki silnik? Bo z wdb nie kojarzę. Za dużo zagadek, daj to pod serwisowy komputer. Jeśli wszystko z paliwem dobrze zrobiłeś to albo siadły wtryski, albo posadziłeś sterownik odpalaniem na krótko, albo instalacja sterownika. Bez serwisowego kompa ani rusz. Chyba, że wszystko od początku posprawdzasz zaczynając od paliwa na instalacji kończąc.
Na pewno sprawdziłeś czy przekaźnik zwiera styki robocze po przełączeniu na benzynę? Przekaźnik wyłącza zasilanie (+12v) na wtryski i sterownik "nie protestuje"? Przekaźnik pompy paliwa sterowany (jego cewka) jest masą ze sterownika , druga strona cewki po 15!
Testy jedynie wysterowują poszczególne elementy by można było zaobserwować czy działają. Sterownik zablokowany powoduje brak zasilania na cewki, wtryski i pompę paliwa ale na czas testów mimo wszystko zasilanie powinno być załączane. Czy jest jakas inna mozliwosc uruchomienia auta? Wyczyszczenie wpisu CODE z ECU i odcięcie pinu odpowiadającego za komunikację...
Płyny i inne materiały eksploatacyjne wymieniamy wg spacyfikacji producenta samochodu. Przykład - dla Kia wymiana płynu chłodniczego zalecana jest co 200 tys km, płynu hamulcowego max co 5 lat. To są tylko zalecenia i awarii raczej nie wyeliminują. Jaką masz pewność że za 500 km nie siądzie wtrysk, pompa paliwa, sterownik ? Jeździj i nie zawracaj sobie...
Ciśnienie jest w normie Oleju nic nie ubywa O dym jest siwy i czuć taka spalona ropę wtryski są ok .Może być problem w jakimś sterowniku który podaje za dużo paliwa na zimnym silniku?
Witam! Wysiadł mi sterownik i wtrysk podaje za dużo paliwa (leje strumieniem). Numer sterownika to 0280000759 ale mam sterownik o numerze 0280000713 będzie on pasował? Jaka jest różnica pomiędzy nimi?
Witam.Przerywał sterownik wtrysku,czaem wogóle był martwy.Po przelutowaniu , odpala poprawnie tylko wtrysk daje za dużo paliwa i zalewa silnik.Co może być tego przyczyną?
myślę że powinieneś szukać w sterowniku tego wtrysku sterownik włącza pompy paliwa tzn wysterowuje przekaźnik pomp i zaworu powietrza dodatkowego który z kolei jest wysterowany impulsami masy przez sterownik wtrysku jeśli zwarłeś końcówki wtyczki zaworu to na pewno element sterujący zaworem w sterowniku został przeciążony i się spalił albo w najlepszym...
Witam. kolego przerabiałem to na swoim golfie 1.3 NZ. Popraw masę na skrzyni i na głowicy jest tez kilka kabelków masowych przykręconych i nowy sterownik niestety musisz kupić. U mnie było to samo pompa po przekręceniu kluczyka chodziła cały czas i to typowy objaw uszkodzonego sterownika. Pozdrawiam
prawdopodobnie masz walniety sterownik silnika, ja też tak mam, jak jest zimny to ciężko pali- sterownik pokazuje błędna temperature i czujnik wtrysku podaje złą dawke paliwa i stąd te problemy. Jeżeli byłeś na diagnozie u jakiegoś pana Romana czy innego buraka to się nie dziw że ci nic nie pokazało, w tych starych bmw są takie problemy że czasami trudno...
Czyli jednak odpala... Nie pytałem czy świeci kontrolka tylko czy grzeją świece. Akumulator sprawny? Jak będzie miał za niskie obroty przy kręceniu to nie zapali. Jakie ciśnienie paliwa w szynie podaje sterownik?
Witam. Mam punto I 1.2 75 MPI 98r. Do wymiany jest sterownik ( centralka wtrysku paliwa ) oznaczenie to IAW 49F czyli bardzo rzadki, nigdzie nie mogę go znaleźć, a koszt nowego to 2000zł... Myslałem nad zmianą sterowika na starszy typ IAW 8F jak np ten http://allegro.pl/item694711607_komputer... Co muszę jeszcze wymienic...
Nie „podlejesz” większą ilością paliwa. Jak mieszanka będzie za bogata to sterownik zmniejszy automatycznie ilość paliwa używając korekt krótko i długoterminowych. W skrajnym przypadku zanotuje błąd, zaświeci check i przejdzie w tryb awaryjny.
Zablokowała się listwa sterująca sekcjami w pompie,lub czujnik położenia listwy.I masz zwarcie do masy na zaworze paliwa(63)między zaworem a sterownikiem ( pin 14).
Witam Można zastosować sterownik zapłonu z czujnikiem spalania stukowego z Escorta 1.6i na KE-Jetronicu. Miał on osobny sterownik dla wtrysku paliwa i osobny dla zapłonu. Mapę zapłonu zrobić np.dla V-power Racing 100 Shell-a, a jak będzie gorsze paliwko to komp opóżni zapłon biorąc pod uwagę sygnał z czujnika spalania stukowego. Potrzeba sterownik 200zł,rozdzielacz...
Chodziło mi o hamowanie silnikiem i tak wówczas silnik w teorii jest zgaszony (nie spala paliwa) a sterownik silnika dba aby włączyć wtrysk paliwa w odpowiednim momencie bezpośrednio przed kompletnym zatrzymaniem auta i naciśnięciem sprzęgła lub naciśnięciem gazu aby wznowić jazdę. Po to są te wszystkie czujniki a sam sterownik potrafi się "uczyć" styl...
Coś więcej? Obroty widzi przy kręceniu rozrusznikiem? Zasilanie na wtryski, na cewkę, pompę paliwa słychać? Sterownik Lpg pomijałeś?
Nie a błąd pewnie na zgaszonym silniku. Skoro na LPG chodzi dobrze to zostaje Ci układ paliwowy PB - wtryski, pompa - czujnik temperatury, TPS. Odczytaj błędy ze sterownika silnika.
Być może uwalony sterownik bądź wtryski. Lub brak ciśnienia paliwa. Nic nie sprawdziłeś więc nie spodziewaj się kokosów.
Czy montują LPG do silników z podwójnym wtryskiem ? Montują, ale sterownik LPG deaktywuje wtrysk MPI poprzez wywołanie usterki czujnika ciśnienia paliwa.
Tak to prawda przy tzw hamowaniu ilnikiem nie dochodzi do spalania sterownik wylacza wtryskiwacze. Latwo to tez zauwazyc podczas zimy jadac za samochodem ktory kopci para wodna.
dlaczego hamowanie silnikiem zostało wybrane jako moment doładowywania? Dlatego, że nie zwiększa zużycia paliwa w żaden sposób, sterownik rozpoznaje hamowanie silnikiem (pedał gazu w położeniu 0 i obroty silnika > biegu jałowego) i odcina wtrysk paliwa
Ale jak ma instalacje gazową to sterownik od instalacji odcina wtrysk paliwa może tam jest problem? pozatym raz spotkałem sie z uszkodzeniem pompki paliwa polegający na uszkodzeniu wężyka gumowego przy pompce
Dość często przy źle wyregulowane instalacji LPG dzieją się takie rzeczy. Sterownik podczas jazdy na LPG zmienia korekcję dawki paliwa. Przypuśćmy że masz ustawioną zbyt bogata mieszankę na LPG. Sterownik silnika widzi że jest zbyt bogato i zmniejsza czas wtrysku. Później odpalasz silnik ale czasy są pomniejszane przez co jest ubogo a ty musisz dodać...
z tego co ogólnie wiem ,to jest przewód zasilający przekaznik odpowiedzialny za wtrysk paliwa u mieszczony właśnie w tej obudowie,możesz jeszcze odciąć zasilanie-plus po stacyjce samego sterownika,jest to przewód albo czysty czarny albo czarny z fioletem,pojawia się na nim napięcie po przekręceniu zapłonu.
witam w takim razie do sprawdzenia a wszystkie złącza , bezpieczniki, zasilania sterowników na początek.
Trzeba przeprowadzić testy, nie wiemy jak zachowuje się sterownik silnika.
Regulacja instalacji gazowej 4 generacji nie jest prosta. Regulację możemy przeprowadzić za pomoca testera bądż programu umozliwiającego podgląd parametrów silnika tj fast trim i low trim jak i rowiez musimy posiadac oprogramowanie umożliwiajace podlaczenie sie do naszej centrali gazu. Fast trim jak i low trim to tzw korektory paliwowe które cały czas...
Ociz, ale zapłon masz przeważnie dwukanałowy w 4-cylindrowych, więc jak rozpoznać która połówka cewki odpala cylinder, skoro nie są one sztywno przypisane do cylindrów? Znacznik 1 cylindra to trochę mało, jako że może dwu różnym suwom odpowiadać. Więc skąd sterownik będzie wiedział czy odpalił 1 czy 4 cylinder, skoro to będzie ten sam kanał/cewka?
Emulator jest 4 kanałowy w przypadku silnika 4 cylindrowego. Każdy kanał podaje osobno rezystancję osobno do sterownika.
Tak jak wyżej , pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach, możliwe duże zużycie silnika.Filtr paliwa / gazu - czysty ? Konkretna odpowiedż byłaby gdybym znał typ silnika / numer/ wtrysk mono czy wielopunktowy, jaki sterownik / ECU/?
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
Naprawię sterowniki do elektrycznych wózków widłowych JUNGHEINRICH, STILL oraz samochodowych sterowników wtrysku paliwa do Mitsubishi z lat do 92r inne na zapytanie Gwarancja Faktury VAT. 0660-140-204
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
odetnij 15ke (czarny od stacyjki) przez to odetniesz pompe paliwa, wtrysk, zaplon, sterownik
Nie wiem co to za mechanicy ale nie mają racji. Można bez problemu odpalić silnik bez paska. Po prostu nie będzie ładowania, nie będzie napędzana pompa wody i pompa wspomagania kierownicy. Co do komputera to fakt, zdarzają się usterki wymagające przeprogramowania sterownika, ale wtedy przeważnie ginie sterowanie podwójnego przekaźnika a u Ciebie z tym...
Zasilanie rozumiem, że masz na myśli "+" jest ten sam co idzie do sterowania przekaźnika pompy paliwa i wychodzi z pinów 37 i 57 sterownika. Jeżeli tam jest to sprawdz w instalacji gazowej czy tam przekaźnik nie rozłącza zasilania wtrysków co jest prawdopodobne bo do sterownika zapłonu też jest to samo zasilanie a na gazie silnik pracuje.
wyciek paliwa wtrysku wtyczka wtrysku paliwa schemat wtrysku paliwa
tyrystorowy moduł zapłonowy schemat lotnicze słuchawki alkoholem izopropylowym
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Xerox WorkCentre 6605 – ustawienia zarządzania kolorami w Windows 10, profil ICC do zdjęć Peugeot 5008 – opóźniający się zegar, przyczyny i naprawa (NAC, RCC, GPS, firmware)