Tak jak wyżej, zawór zwany również EUROPA . Wygląda tak : https://obrazki.elektroda.pl/2461115500_...
Oczywiście że bardziej pasuje BC327, tylko trzeba zamienić nóżki baza-kolektor. BD140 przy bezpośrednim sterowaniu przekaźnikiem tak samo się sprawdzi co 2SA1559.
Na skrzyni biegów płyta sterująca
Do jednostki sterującej ECU EBS.
Czyli auto jest sprawne, a jedyną usterką są założone niewłaściwe żarówki. Możesz wymienić na tradycyjne lub równolegle do tych/tej LED dołączyć rezystor 150-220 omów/2 waty. Problem nie występuje na tradycyjnych żarówkach? Jeśli na tradycyjnych jest podobnie (choć to byłoby dziwne) to może być uszkodzony LCM (komputer sterujący oświetleniem).
zawor jest kontrolowany przez jednostke sterujaca a nie bezposrednio z pilota podlaczenie wtyczki na zaworze pin 1 0.75 szary (masa) pin 2 0.75 pomaranczowy (lewa strona) pin 3 0.75 niebieski (prawa strona) pin 4 0.75 zolty/czerwony (opcja) numery pinow masz na przodzie wtyczki powodzenia
Z tego co sprawdziłem na schemacie: 1. Rozumiem, że po wyjęciu klucza rygiel blokady kierownicy się załącza, a po włozeniu klucza blokada się wyłącza. Jeżeli tak to znaczy, że mikrostyk włożenia klucza do stacyjki jest ok. 2. Według tego schematu co mam to moduł odbiornika powinien być gdzieś za licznikiem, ale skoro go tam nie ma to może by sprawdzić...
Jeśli jestes pewny tej dmuchawy(wentylatora) bo to jest najczęstsza przyczna przepalania się tego tranzystora, to trzeba sprawdzić instalacje i sygnał sterujący z panelu klimatyzacji.
Ja przerabiałem ten temat kilka razy. Skąd jesteś? Niestety koszt naprawy zazwyczaj jest wysoki - zawór sterujący ok. 3500 zł brutto.
W moim przypadku przyczyną dokładnie takich samych objawów był wtryskiwacz sterujący.
Ja, nikt nie wie?
Volvo v50, jednostka sterująca silnikiem wsadzona jest między przednie lewe nadkole a zderzak, wystarczy zająca potrącić i komputer wisi na kablach lub dziura w nadkolu i kompiuter chłodzony kałużą :D
A powiedz mi co wymieniłeś w końcu w tym renault bo moim zdniem napewno nic nie jest z kasetą sterującą.
PSID 30 przełącznik świateł awaryjnych, FMI 12 awaria części. SID 254 jednostka sterująca, FMI 12 jak wyżej.
W komputerze sterującym silnika.
Sensor Wheel Speed , Mechanical fault Usterka czujnika prędkości koła,jeśli jednostka sterująca mająca zachowaną nie aktywną usterkę któregoś z czujników prędkości kół nie jest w stanie zweryfikować prawidłowego działania tego czujnika, to jest to sygnalizowane kodem usterki,wykonaj jazdę próbną i sprawdź czy gasną lampki ostrzegawcze, odczytaj kody...
Tak pętla regulacji kąta wtrysku wykorzystuje sygnał z czujnika wału i właśnie sygnał z wtrysku sterującego. Na jego podstawie ustala faktyczny kąt wtrysku i koryguje go w razie potrzeby. Jak brak sygnału kąt ustalany jest na ślepo z mapy. Więc pewnie teraz masz lepiej ustawioną pompę i wartość ustawiana z mapy nie wymaga korekty albo bardzo małej
Nie potrafię sprawdzić czy są dobrze ustawione wtryski, Pompę zamontowałem dokładnie tak samo jak była. Może jest uszkodzony moduł sterujący?
Witam, mechanik twierdzi że jest uszkodzony zawór sterujący tylnej osi podnoszonej, chciałbym się spytać czy można taki zawór zregenerować? Pozdrawiam, proszę o wiadomość
na dwóch żarówkach nie działa..niestety.. sprawdzałem bezpośrednio dwoma kabelkami pomijając oprawkę i też nic.. ale spróbuję jeszcze.. może ktoś jeszcze ma jakiś pomysł..? Dodano po 2 jest tam jakiś sygnał sterujący ?
testy do zrobienia zaworu sterującego sprzęgłem
Sprawdź błędy, może być problem z zaworem sterującym sprzęgłem.
Witajcie. Od znajomego dostałem zegary od jakieś osobówki Volvo. W środku znalazłem takie element do sterowania ruchem wskazówek: http://obrazki.elektroda.pl/9259383800_1... http://obrazki.elektroda.pl/5242154300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5905303400_1... http://obrazki.elektroda.pl/2470505300_1...
Jest taka możliwość. Wiem że Volvo nieraz miewało problemy z softem (fabrycznie wadliwy). Może udaj się do ASO i zapytaj czy do twojego egzemplarza dostępne jest jakieś nowsze, poprawione (do V70 z siln. 2.4 D5 wyszło chyba z 5 aktualizacji oprogramowania sterującego).
Żółty przewód jest sterujący i masz tam ciśnienie w momencie hamowania. Naciśnij hamulec i wtedy powinieneś mieć tam ciśnienie
To proste wystarczy odlaczyc akumulator na kilkadziesiat sekund pozdrawiam HAHAHA ty to naprawdę masz WIEDZĘ !!:D Nic podobnego!! odłączenie akumulatorów nawet na 100 godzin nie skasuje błędów z żadnej jednostki sterującej!! - w Volvo FH12
Są dwa typy skrzyń. Zależy czy skrzynia jest z nadbiegiem, czy bez. W zależności od tego są dwa sposoby na wyjęcie kasety sterującej skrzyni biegów.
ZObacz czy zmienia się napięcie na regulatorze obrotów, napięcie sterujące.
Panowie, paluch sterujący się zaciął i jest otwarty na maksa z jednej strony.
Sprawdź czy wtryski dostają napięcie sterujące z ECU.
Czyli rozumiem muszę szukać przerwy w obwodzie skoro bezpiecznik jest cały i przekaźniki sprawne a ten zawór sterujący to co to jest?
Wepnij się do cewek przekaźników w środku oryginalnego sterownika centralnego. Jako sygnał sterujący użyj masy.
To co opisujesz wskazuje mi na przycinanie się płyty sterującej na wskutek "zaszlamienia". Przy okazji demontażu płyty sterującej proszę zmienić filtr oleju. Proszę spisać z metryczki producenta skrzyni /Allison może ZF/.
Witam, mam problem z DAF 106 - brak świateł postojowych z przodu bokach na naczepę są tylko w tylnych lampach. Czy jest w tym modelu kaseta sterująca jak w Volvo albo Mercedesie?
Volvo fh 12 rok 1997 nie odpala ,rozrusznik kręci ,mruga CHECK ENGINE i wyświetla 22 kod błędu (Jednostka sterująca,błąd oprogramowania)
Problem rozwiązany, zamykam.
Z tego co pamiętam to nic się nie programuje. Jeśli masz naczepę z EBS to sygnał sterujący podnoszeniem/opuszczaniem osi jest dostępny na złączach naczepy.
MID 130 PID 177 Parametr: Temperatura oleju w skrzyni biegów. FMI 5 Przerwa lub zwarcie do przewodów zasilających w obwodzie czujnika. MID 130 PSID 200 Parametr: Utrata komunikacji SAE J1939 z jednostką sterującą silnika MID128. Usterka: FMI 9 Upłynął czas oczekiwania na dane ze sterownika silnika przez kanał danych SAE J1939. Uszkodzone lub utlenione...
MID 136 - Jednostka sterująca ABS , EBS . PSID 211 - Utrata komunikacji w kanale danych SAE J1939 z adaptacyjnym systemem kontroli prędkości ACC MID219. FMI9 - Awaria kanału danych między jednostką sterującą tempomatu ACC MID219 a jednostką sterującą układu hamulcowego EBS MID136. Sprawdź okablowanie i styki w złączach.
uszkodzone dwa tranzystory sterujące żarówkami na przednim panelu. Zamykam
MID 130 PSID 200 Zakłócenia w komunikacji, łącze danych, jednostka sterująca silnika FMI 9: Niewłaściwa częstotliwość aktualizacji. Komunikat z MID 128 informujący o przekroczeniu limitu czasu aktualizacji danych na łączu sterującym SAE J1939. możliwe przyczyny: -trwa właśnie programowanie jednostki sterującej. -uszkodzony podzespół lub usterka w wiązce...
prawdopodobnie linka sterująca biegami od lewarka do wybieraka na skrzyni do wymiany klucze jakieś podstawowe wystarczą oczkowo płaskie i nasadki
Witam , trochę za mało napisałeś o pojeździe i usterce. Jednak jeśli to chińczyk i panel klimatyzacji jest ze sterowaniem elektronicznym , problem będzie w panelu sterowania . Ten elektrozawór o którym wspomniałeś działa właśnie tak , że po wypięciu wtyczki i braku zasilania +24v jest otwarty obieg na nagrzewnicę natomiast przy zasilaniu +24v jest zamknięty...
Skoro kontrolka "check" się nie zaświeca, sprawdź bezpiecznik F18 i przekaźnik K4 (czy się załącza). Bo prawdopodobnie jednostka sterująca nie ma zasilania. Napisz jeszcze czy w czasie pracy silnika był podłączony może prostownik?
Masa idzie do modułu BBM ( gniazdo CA z lewej strony kabiny); https://obrazki.elektroda.pl/2994152700_... https://obrazki.elektroda.pl/2311491600_... Możliwa korozja w gnieździe lub prędzej uszkodzony przewód pod kabiną (na zagięciu wiązki).
Witam. FMI 4 Nienormalnie wysokie napięcie lub zwarcie do niższego napięcia. Warunki wygenerowania kodu usterki: Zarejestrowanie napięcia poniżej 2,3 V podczas kiedy ta funkcja jest nieaktywna.Jednostka sterująca pojazdu interpretuje jako usterkę i generuje kod usterki. Uwaga! Kod usterki zostaje wygenerowany dopiero przy prędkości przy której blokada...
nie ma diody. sa tylko przyciski lock i unlock. jest to fabryczny pilot sterujący immo i centalnym zamkiem.
Wskazałbym na uszczelkę pod głowicą.
To wytłumacz dokładnie jak to działa, na forum volvo są opisane 2 zawory od tego turbo. Jeden własnie na ciśnienie, a drugi w inna stronę, na zasadzie dławienia. Tylko po co jest podłączone podciśnienie pod ten zawór sterujący? http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=184...
Kod Błędu: U300717 Moc wejściowa modułu sterującego „B”. Napięcie obwodu powyżej wartości. Także podejrzewam, że objadę, jeszcze będę dzwonił do mechanika, oczywiście.
Witam, spotkał się ktoś z głośną zmianą biegów- ze stuknięciem, które czuć na kabinie. Jest to głośny, metaliczny dźwięk. Występuje nieregularnie na różnych biegach, Po kalibracji sprzęgła i skrzyni jest lepiej ale "usterka" wraca. W skrzyni wymieniony synchronizator zakresów, hamulec wałka, elektrozawór sterujący siłownikiem sprzęgła, części nowe-...
Nie pozostaje Ci nic innego jak sprawdzić przejście od lampy do jednostki sterującej na środku konsoli pod bezpiecznikami.
Przyczyną zwarcia okazało się sterowanie sprzęgłem klimatyzacji. Po odlaczeniu przewodu sterującego bezpiecznik przestał się przepalac.
No w takim razie może uszkodzony ten przekażnik- jego cewka, sprawdziłeś, czy dochodzi tam sygnał sterujący?
Nawet nie wiemy czy to diesel cz benzyna... Dział dla zaawansowanych to przesada, przenoszę do początkujących.' Najczęstsza usterka dotyczy uszkodzeń przewodów sterujących, sprawdziłeś je na ciągłość i na przywarcia?
MID 130 PSID 204 Parametr: Utrata komunikacji SAE J1939 z modułem sterującym układu hamulcowego MID136 FMI 8 Informacje otrzymane z jednostki sterującej hamulca są błędne. Mogą występować usterki w czujnikach prędkości koła. Sprawdź kody błędów w module sterującym hamulca (EBS / ABS MID136) MID 130 SID 250 Parametr: Kanał danych SAE J1708 FMI 9 Nieprawidłowa...
Witam. Volvo v 50 2008 polift. Nie włącza się wentylator chłodnicy. Podejrzanym jest moduł (sterownik) wentylatora chlodnicy. Dochodzą do niego trzy przewody plus, minus, sygnał. Pytanie brzmi o sygnał, jest to sygnał sterujący po lini k-line czy coś innego? Dołączam kawałek schematu i tam jest ze że sterownika wychodzi can? Jednym przewodem? Ktoś wyjaśni...
Uszkodzona cewka taki błąd daje przecież. Osobno samej nie kupisz. Ludzie nagminnie olewają temat ciekłym moczem. Nagminnie kasują ten błąd. MID 144 PPID 79 FMI 4 Blokada demultiplikatora, status elektrozaworu. Jednostka sterująca samochodu wykryła napięcie mniejsze niż 2,3 V. Między przekaźnikiem K8 a jednostką sterującą samochodu do masy jest zwarty...
Odepnij wężyk gumowy od EGR /tej blaszanej "puszki"/. Jeśli zawór jest sprawny to się zamknie i auto powinno śmigać jak nowe. Jeśli dalej brak mocy to pewnie zawór się nie domyka i trzeba go odkręcić i przeczyścić lub zaślepić. Ekologom zaślepienie by się to nie podobało ale prostsze to jak sprawdzanie wężyków, zaworu podciśnienia sterującego tym ustrojstwem...
Mam takie VOLVO i też włączył mi się podgrzewacz w czasie pracy silnika. Spowodowane było to tym, że przewód zasilający przekaźnik (elektromagnes przy podgrzewaczu), złączył się z zaciskiem sterującym . Po założeniu sprawnego podgrzewacza, kontrolka zgaśnie.P.
Koledzy pokazał się błąd CEM-1A62 komunikacji z modułem sterującym silnika (ECM). Brak sygnału .Mogą koledzy pomóc w temacie
https://www.dtcdecode.com/Volvo/CEM-U015... Volvo DTC CEM-U015600 Robić: Volvo Kod: CEM-U015600 Definicja: Utrata komunikacji CEM z modułem sterującym systemu Infotainment. Ogólne informacje o awariach Opis: Moduły sterujące komunikują się ze sobą w celu wymiany informacji w sieci za pośrednictwem znormalizowanej procedury komunikacji szeregowej - CAN...
Czy sprawdzane było zasilanie zaworu sterującego? Sam zawór działa? Czy jest podciśnienie ?
Uszkodzony jest modul PDM . Modul drzwi pasazera to on steruje lusterkiem .
Volvo fabrycznie montuje kontrolę przepalenia żarówek stop. Już w samochodach z lat '80-tych widziałem to rozwiązanie. Może warto zaadoptować taki gotowy układ? W samochodach nowszych ten układ jest wmontowany w centralny moduł sterujący i pewnie ciężko go będzie wydobyć. W starszych jest to pewnie osobny układ. Można poszukać schematów elektrycznych...
Co to znaczy opłacalny? Jakie prace jesteś wykonać samodzielnie? Jakim zapleczem warsztatowym dysponujesz? Jak zamierzasz "ogarnąć" elektronikę sterującą - oryginalny sterownik Mercedesa do silnika Volvo (jak go dostosować do innego silnika), czy oryginalny sterownik z silnika Volvo (tylko jak go spiąć z resztą elektroniki samochodu)? Jak dla mnie to...
p20b113 sterownik zaworu sterującego cieczy chłodzącej nagrzewnicy środka adblue a reszta kodów dotyczy tej samej sprawy. Pewnie zawór upaliło i wtyczkę.
Problem polega na tym ,że dopóki wyświetlało "usterkę silnika"na pomarańczowo scanie można było odpalić ,a teraz "usterka silnika" świeci na czerwono i nie ma możliwości odpalenia scanii (brak reakcji rozrusznika). Czy może być przerwa na przewodzie dochodzącym do komputera? Kolego chodzi Ci o jednostkę sterującą umieszczoną na silniku?
Czyli moja ekipa jest ok bo wszystko pochodzi z jednego auta w którym jeżdziło. Pompa+ rurki + wtryskiwacze A może mieć coś wspólnego z kopceniem brak potencjometru na dzwigni gazu oraz wtrysku sterującego? W peugeocie tego nie było.
A może uszkodzony zewnętrzny przekaźnik sterujący pracą wentylatora? Najprościej go podmienić i sprawdzić.
Zbyt małe ciśnienie pojechałem do warsztatu, sterowanie
SID 007 Elektrozawór centralny osi napędowej FMI 7 Niewłaściwa odpowiedź z układu mechanicznego. Warunki wygenerowania kodu usterki: Elektrozawór nie jest opróżniany/napełniany w sposób zadowalający. Czujnik ciśnienia nie rejestruje żadnych zmian. Możliwa przyczyna: Elektrozawór zaciął się (mechanicznie) w położeniu otwartym/zamkniętym. Wyciek powietrza....
Zajrzyj do płytki sterującej. U mnie wyskakiwał błąd od wtrysku a winna była właśnie płytka.
Może jest to wina tego programu? Na servisie też tak podejrzewają , albo jescze jedna opcja wchodzi w rachube że coś padło w kasecie sterującej w tym volvie ale jak na razie brak rezultatu
Mnie to raczej wygląda na 2SB1277.
czy to na pewno elektromagnes? i gdzie on się znajduje?a może jakiś zawór nie steruje?
Witam. Mam problem z ustaleniem przyczyny niedziałającej regulacji obrotów w tym Volvo. Moduł sterujący przekładałem do innego auta i działa bez zarzutu, wymieniłem sterownik wentylatora i też nie pomogło. Cały problem polega na tym, że po włączeniu stacyjki od razu uruchamia się wentylator na full obrotach i nie ma możliwości wyłączenia go ani regulacji....
MID 128 PID 102 Ciśnienie doładowania FMI 2 Sporadyczny zanik sygnału lub niewłaściwy sygnał. Warunki wygenerowania kodu usterki: Napięcie na EA22 leży poniżej ustawionej wartości granicznej. Możliwa przyczyna: Usterka czujnika. Reakcja jednostki sterującej silnika: Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia lampki MIL. Zauważalne objawy zewnętrzne:...
Moc zwiększyłem przez obróbkę map sterujących EMS. Ciężki temat trzeba się mocno wgryźć w problem. Wyskakują jakieś błędy EDC lub VECU ? po tym jak jest dobrze i zaczyna być słaby ? Zobacz jeszcze jakie jest spalanie na postoju ciepły silnik, normalnie powinno być 1/2 l na h. Przegazuj go mocno i zobacz czy po zdjęciu nogi z gazu spalanie spada przez...
Witam, podpinając się do tematu lusterek. Jako świeży użytkownik Volvo FH12 420 2004r. mam pytanko. Czy dolne - boczne lusterka są sterowane elektrycznie? Jeżeli tak to w jaki sposób? w panelu sterującym mam przyciski L i R po ich ustawieniu można regulować górnymi (dużymi) a dolnymi małymi to nie wiem jak. pozdrawiam.
wracam do tematu, bo po regeneracji maglownicy a potem pompy ciężko się kreci kierownicą. Skręcając kierownica stawia duży opór i mam wrażenie jakbym miał flaka w kole, po puszczeniu kierownica trochę wraca. Mam pytanie czy jest jakiś zawór sterujący czy coś podobnego.
Cześć, jak wygląda szybkie ładowanie (2fazowe) volvo plugin, pojazd jest wyposażony w gniazdo ładowania typu 2 - ale te gniazdo posiada tylko poza pinami sterującymi, pin N,PE,L1, piny L2, L3 są puste czy te pojazdy wymagają "innego" kabla ładowania do połączenia które będzie odrębny w stosunku do gniazda typu 2 (czyli ładowania L-L?) bo z jednej strony...
Czujnik prędkości kątowej skrętu , Jednostka sterująca EBS nie otrzymuje żadnych komunikatów z czujnika prędkości kątowej zakręcania.... wyłączenie ESP. Uszkodzone przewody lub złącza między czujnikiem prędkości kątowej zakręcania i jednostką sterującą. Usterka czujnika prędkości kątowej zakręcania. Szukaj na ramie takiego sensora: http://obrazki.elektroda.pl/6217631500_1...
Dla FM7 - jak mniemam z silnikiem D7C jest następujący opis usterki regulatora spalin: FMl 5 - Przerwa. Możliwa przyczyna: Przerwa między elektrozaworem i jednostką sterującą silnika. Przerwa w przewodzie zasilającym elektrozawór. Zepsuty bezpiecznik zasilania EPG 1. Przerwa w elektrozaworze. Sprawdź bezpiecznik F20, elektrozawór i instalację do elektrozaworu....
Dzięki za zainteresowanie ... Przez żarową świecę nic się nie da zobaczyć (komora wstępna ...) ,ale z zasysaniem i wypychaniem płynu może coś się da .... Jutro zobaczę , też myślę ze to może zadziałać ... Myślałem że ten silnik ma jakieś znaki na kole zamachowym , ale pewnie nie bo nikt się nie odezwał ... Kołek wchodzi w kilku miejscach i nie jestem...
renault volvo i iveco ma ten sam schemat ktory posiadam ale do dafa nie mam
Mówisz o pinach sterujących? Czy o zasilaniu silnika? Bo jeszcze nie spotkałem siłownika master na dwa przewody.
Na kostkach nie mabopisu pinów, ale mogę się domyślać. Są dwie kostki w tym panelu sterującym, różowa i brązowa. Z różowej wychodzi czerwono żółty.
Zakłócenia w komunikacji, łącze danych, jednostka sterująca skrzyni biegów Uszkodzona jednostka lub podzespół Możliwe przyczyny: -usterka wiązki przewodów -usterka w złączach
Nie "czepiajmy" się oleju, jest dobry. Pod wpływem zwiększającej się temperatury oleju w skrzyni zaczyna się zacinać zawór manualny w płycie sterującej. Jest to dość częsty objaw w tych skrzynkach.
Witam Samochód Volvo V40 1999r 1.9TD, pompa BOSCH'a. Podczas jazdy gdy mu się depnie np podczas wyprzedzania to wchodzi w tryb awaryjny przy około 4000 obr/min. W komputerze zapisany zostaje błąd: 3311 - sterownik kąta wtryku Po wykasowaniu wszystko wraca do normy. Przestawiacz wtrysku i wtryskiwacz sterujący sprawny. Co to może być?
Nie, gdyż stacyjka nie załącza pompy. Odpowiada za to sterownik silnika sterujący przekaźnikiem pompy. Przekaźnik najprawdopodobniej "się skleił" i nie rozłącza.
Witam szanowne grono. Podpowie mi ktoś co to jest za przełącznik (komponent) S20C w Volvo fe z 2010r od sterowania tylnej osi skrętnej? On musi być aktywny a ja mam go nieaktywnego i os nie skręca. W testach wszystko ok, żadnych błędów. Pin 44 ECU i 1 masowy. Zdjęcie z innego auta co os skręca i ten przełącznik jest aktywny. https://obrazki.elektroda.pl/7105429900_...
A sprawdż może czujnik temp to raz . Dwa , w chwili jak puści siłownik to czy przed zaworkiem sterującym nim masz podciśnienie z vacu . Widziałem te układy w volvo renault mitsubishi i skodzie, szczerze nie przypominam sobie aby w którymś brakowało wtrysku sterującego jeśli był przestawiacz. Ale może i jest taki układ jak twój.
Witam, Volvo FMX 450 Euro 5 skrzynia I-Shift, po włączeniu biegu, czasem nie reaguje na pedał gazu. Wymienione kompletne sprzęgło, oraz zawór sterujący sprzęgła. Brak błędów. AI: Czy problem z brakiem reakcji na gaz występuje w określonych warunkach, na przykład przy zimnym silniku, po dłuższej jeździe, czy w określonym biegu? Nie AI: Czy przed wystąpieniem...
Na płycie głównej podłączyć bazy 3 tranzystorów sterującym podświetleniem panelu do 12V po zapłonie przez 4,7k rezystor.
jak mozna go czyli przekaznik sprawdzić?? Wyjąć go i zobaczyć czy jest zasilanie, masa i sterowanie.
Czy miał ktoś styczność z takim błędem :EFI-0036 Moduł sterujący silnika (ECM) z zapłonem, sygnał korekty - "Aktywacja zapłonu niekompletna".
To z przodu to siłownik sterujący tylną osią, a nie jakaś maglownica. Jak oś z tyłu działa prawidłowo, to przy ustawieniu przodu na wprost ustawcie końcówki siłownika tylnego, by oś stała na wprost i uszczelnij ten rozdzielacz. To pewnie jest tylko zawór proporcjonalny, wspomagający siłownik sterujący przy manewrowaniu. Wyeliminować ewentualne powietrze...
Gazu nie ma i nie bylo nigdy, ecu steruję wtryskami ale tylko w tescie wykonawczym. Podczas rozruchu nie steruje nimi.
panel sterujący volvo wtrysk sterujący volvo pedał sterujący
doblo multijet mikrofon komputera wzmacniacz zmiana przełożenie
odkurzacz pionowy upgrade sharp
Lokalizacja świateł cofania w Peugeot 2008 Niewysuwająca się kieszeń CD w radiu Sony - przyczyny i rozwiązania