Duży przekaźnik to drugi bieg wentylator a na dole pierwszy od lewej przy bezpieczników maxifuse to pierwszy bieg wentylator. Skrzynka bezpieczników jest taka sama od czasu fiata stilo
Chodzi mi oto że poprzedni właściciel jeździł może po sportowemu ruszanie z piskiem opon zmiana na 2 bieg i tez pisk przy szybkiej zmianie biegu i gaz na max. Ja wiem że kolega zmienia normalnie biegi ale skoro czuć swąd z tarczy to udać się do mechanika na wymianę tarczy sprzęgłowej i od razu sprawdzić też stan docisku.
Mam pytanie odnośnie czasu ładowania cewki, otóż znalazłem info że w każdych warunkach pracy silnika (zimny/rozgrzany/bieg jałowy / przyspieszanie) ten czas powinien wynosić 1,550 u mnie jest tak: uruchamiam silnik, troszkę dłużej kręci niż zawsze, ciśnienie w kolektorze ssącym na zimno mniej więcej 340- 360mbar... gdy rozgrzeje się do 75-80 stopni...
Witam, posiadam Fiat Stilo 1.6 benzyna rocznik 2004, któregoś dnia jadąc tym autem zgasł mi na środku skrzyżowania i nie chciał już odpalić, po przekręceniu kluczyka słychać jak by kręcił lecz jest to takie znikome kręcenie jak by zębatka nie łapała, myślałem że może rozrusznik padł ale pasek kręcił się normalnie wraz z całym rozrządem, wrzuciłem auto...
Mam problem z Fiatem Stilo 2002r 2,4 Skrzynia selespeed Gdy odpale auto i gdy wybiore bieg do przodu wystakuje mi błąd dotyczący usterki skrzyni. Na Są cztery zawory magnetyczne na 3 jest zasilanie a na 1 nie. Instalacja sprawdzona. Usterka jaka jest w systemie to P1750 z góry dziekuje za pomoc
Witam pacjentem jest fiat stilo 1.6 16v Otóż zmagam się z takim problemem, że obroty falują na biegu jałowym, jest dzień że odpalam nie dusi się a są dni w których odpalam dusi się falują obroty i gasnie i tak za każdym razem gdy odpalę dopóki nie ruszę i nie unormuje się lekko falowanie, także dusi się na postoju np na światłach falują między 700-1000...
https://obrazki.elektroda.pl/8092505000_... Witam potrzebuję szybkiej odpowiedzi. Dzisiaj wymieniałem olej w manualnej skrzyni biegów w Stilo 1.6, ponieważ gdy zrobi się chłodno ciężko wchodzi mi bieg nr 2 i po rozgrzaniu silnika tego problemu nie ma. Odkręciłem śrubę spustową od spodu skrzyni nie wyleciało ani kropli oleju... Na odkręconej...
1. Sprawdź tą pompę hydrauliczną, bo gdzieś tam słyszałem, że potrafiły się upalić. 2. Może to dziwne, ale odłącz akumulator, podłącz po jakiejś chwili i wykasuj usterki. Jeśli CAN sieje to czasami pomaga.
Tak. Przód auta do góry (wystarczy z jednej strony), lewarek na luz i pokręcić kołem. Jeśli się nie da to "zamarzł"olej w skrzyni biegów, jeśli się da, to problem jest z mechanizmem sterowania skrzynią.
W nie ktorych samochodach wentylator pracuje tylko w tedy gdy jest potrzebny czyli kiedy cisnienie w klimatyzacji osiaga mniej wicej 15 bar potem zbija te cisnienie do okolo 10-12 bar i sie wylacza sprawdz jakie cisnienie jest u Ciebie jesli wentylator wlacza sie przy oklo 20 barach to znaczy ze pierwszy bieg nie dziala
Witam Mam w aucie problem. Ale zacznę od początku. Moja dziewczyna wracała kiedyś z pracy i miała awaryjną sytuację na drodze, która zakończyła się gwałtownym hamowaniem. Zakończyło się to całkowitym paraliżem sprzęgła, w sensie nie można było wrzucić biegów. Bieg pierwszy dało się wrzucić po zgaszeniu silnika. Dodatkowy objaw to pojawienie się hałasu...
Dzień dobry! Jestem nowy na forum i z góry przepraszam jeśli problem, który dotyczy mego auta już się pojawił. Posiadam stilo 1,9jtd 115KM z 2002 roku. Ostatnio pojawił się problem podczas jazdy na niskich obrotach tj. 2 i 3 bieg bez znaczenia czy zimny czy silnik rozgrzany. Dusi się tak samo i przerywa (odczucie tak jakby brakowało mu paliwa). Mechanik...
Koledzy już zgłupiałem wczoraj wjeżdżałem na ekspresówkę po dłuższej jeździe w mieście i podczas przyspieszania i zmiany biegu z trzy na cztery wystąpiły objawy jak przy zużytej tarczy sprzęgła obroty poleciały ostro w górę. I to samo było na wyższym biegu przy próbie przyspieszenia. Wróciłem do domu lekko muskając pedał gazu. Samochód stał całą noc...
Uwaga ! Jestem po wymianie membrany w reduktorze. Gazownik potwierdził, że uszkodzona i została wymieniona w ramach gwarancji. Co ciekawe instalacja jeszcze nie ma roku :| . NIESTETY !!! Pojechałem w trasę i TO SAMO. Małe podsumowanie , aby nastąpiło wyłączenie silnika muszą być następujące warunki: stała prędkość ok. 85-100 km/h (jednostajna jazda...
Może tutaj znajdziesz odpowiedz http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic....
To było przy skrzyni biegów. Automat W tym problem, że nie ma żadnych numerów.
Podaj wartość podciśnienia w kolektorze ssącym z MAP'a na biegu jałowym. Może być źle ustawiony rozrząd...
Kolego co to było w twojej skrzyni? Bo mi już zaczynają ręce opadać. W moim Stilo Salespeed jest podobnie: Wszystkie główne parametry są OK. Ciśnienie oleju (40-50bar), czujnik stopu, widzi położenia dźwigni zmiany biegów. W czasie testów załącza biegi parzyste i nieparzyste oraz działa nastawnik sprzęgła. Nawet pomyślnie przechodzi kalibrację skrzyni....
Podaj mi VIN to sprawdze
tak to jest aktywator sprzęgła, w środku jest aktywator biegów parzystych dalej nieparzystych a z boku selekcji. jaki masz problem z tem selespeedem?
Cześć. Fiat Stilo, po zaparkowaniu następnego dnia nie mogę wrzucić pierwszego biegu, wszystkie inne biegi normalnie są. Nie można tylko wrzucić jedynki.
A czy ktoś z Szanownych Kolegów ma jakieś doświadczenie z tym tematem( skrzynie Selespeed)? Na dzień dzisiejszy temat wygląda tak, że jest usterka pokazywana na Examinerze na linii CAN skrzyni biegów, a w skrzyni na diagnostyce usterek brak. Wychodzi na to, że uszkodzona jest prawdopodobnie magistrala CAN. Tylko jak temat ugryźć? Wszelka pomoc niezmiernie...
Czy mógłby ktoś poradzić gdzie on dokładnie jest? Kanał potrzebny ,pod autem jeżeli staniesz po stronie kierowcy to zauważysz go przy skrzyni biegów w pobliżu koła zamachowego, przewód od tego czujnika idzie w pobliżu alternatora.
Nie te drgania pojawiają sie w przedziale 2000-3000 potem ustępują i to wszystko na 3 4 5 biegu nigdy na 1 2 pzd
no panowie nie wszyscy na raz ;)
w przeszłości miałem stilo jtd Byłem szczęśliwym posiadaczem STILO 14 lat. Wywaliłem rezonator. Nie zauważyłem problemów z silnikiem. Witam, Ja używałem go 8.5 roku a miałem 9 lat :) Najpierw zgubiłem plastikowy pojemnik na ciężkie frakcje oleju (zaslepiłem go korkiem i co wymianę oleju go wyciągam oraz zlewam olej z rury), potem osłonę silnika, uszkodziłem...
No wypadałoby obejrzeć czy nie urwało jakiś kabli skoro osłona poleciała . Sama skrzynia biegów to nie jest najlepszy wynalazek .
Witam posiadam Fiata stilo z automatyczną skrzynią biegów Selespeed , która się zablokowała czy ktoś miał podobny przypadek ewentualnie jak można ją odblokować
Witam temat rozwiązany , tłumik środkowy do spawania :).
Nie mam już kłopotów z biegami, na chwilę obecną wszystkie wchodzą dobrze zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Wykonałem następujące czynności : 1. wypiąłem gałki z końcówek dwóch linek sterujących dźwigniami wybieraka skrzyni 2. przy wysprzęgleniu zacząłem sprawdzać czy biegi wchodzą ruszając dwoma dźwigniami wybieraka, wchodziły wszystkie co świadczy...
Klapa obiegu jest na stałe już ustawiona w obieg otwarty bo dopadł mnie problem siłownika więc to nie ma na układ wpływu. Filtr powietrza niedawno wymieniony. Wentylator niby na wszystkich biegach słychać że pracuję.
Nie ma problemu, żadnych sanek zdejmować nie trzeba !
Komunikacja z resztą modułów na pokładzie auta?
Witam. Mam pytanie, ile wchodzi oleju do skrzyni biegów Selespeed Fiat Stilo 2.4 170km?
Mam do was takie zapytanie komp pokazał mi usterke czujnika ciśnienia rury dolotowej sygnał niezrozumiały.Czujnik wymieniony na nowy i teraz jakie cisnienie powinno być w wartościach rzeczywistych ja mam około 300HPa na biegu jałowym i nie wiem czy jest to dobry odczyt.
Jak teraz jeszcze testuję i obserwuję, na postoju też spada mi z obrotów na 400-500 jak dam gwałtownie gaz na 5-6 tys i pyszczę całkowicie gaz. Czasem się uratuje i nie zgaśnie a czasem zgaśnie. Wahnięcia ma na na ciepłym silniku jak obroty biegu jałowego są na 800.
Mam fiata Stilo 1.6 16V w którym przestał działać pedał gazu , auto prucuje na biegu jalowym 1100 obr. a badanie pokazuje awarię przepustnicy.
podepnij pod kompa ale wygląda to na przepływomierz
Nie,bieg jałowy będzie pływał.
Słuchaj-to typowa usterka w punto\stilo.Przyczyna jest prozaiczna-makarony źle skonstruowali silniczek.Błąd konstrykcyjny polega na tym że są za głębokie rowki pomiędzy działkami komutatora,w rowkach tych zbiera się pył se szczotek,utwardza tam,i powoduje skrót.Naprawa prozaiczna-ostrą igłą należy ten osad usunąć. Tyle.
Sprawdź czy półoś jest prosta. Na rozgrzanym silniku w miejscu wrzuć auto na luz, puść sprzęgło i wejdź na obroty odpowiadające prędkości 80km/h czyli około 3000obr. Czy drgania są wyczuwalne? jeśli tak to problem jest w tarczy sprzęgłowej, docisku lub skrzyni biegów. Jeśli nie to wstępnie skrzynię biegów można wykluczyć.
Ciśnienie wzrosło do 380-390 mbar obroty delikatnie falują na biegu jałowym. Na przestawionym rozrządzie obroty wynoszą grubo ponad 400mbar , dlatego chcę sprawdzić wszystko oprócz rozrządu. U mnie w tej przepustnicy silnik krokowy zespolony jest z kadłubem przepustnicy. W jakim przedziale powinien być kąt otwarcia przepustnicy na rozgrzanym silniku...
Czy przy zmianie biegów słyszysz "puknięcie" w momencie puszczenia sprzęgła?
Nie spotkałem w Fiacie Stilo z silnikiem 1.6L automatyczną skrzynię biegów. W 1.9 tak, była zamontowana japońska skrzynka AW55-50SN. Przypuszczam że w wersjach z większym silnikiem były montowane skrzynie sekwencyjne Selespeed (ale nie wiem na 100%).
Widzę dwie możliwości: 1. Napinacz drga z częstotliwością obrotów silnika — zjawisko normalne lub spotęgowane np. kołem pasowym z tłumikiem drgań lub twardą pracą silnika (oprogramowanie sterownika, układ wtryskowy). 2. Napinacz drga z dużo wyższą częstotliwością przy obrotach biegu jałowego, słyszalny charakterystyczny ton wycia przy wyższych obrotach...
przepływomierz, podobną usterkę usuwałem w Fiacie Stilo
na biegu jałowym było 70kPa, diagnosta twierdził że powinno być około 25kPa, przy ruszaniu z 1 biegu było 300kPa a powinno być 90kPa
Wyczyściłem, dalej to samo, zrobiłem dokładniejsze logi. 793669 Swoją drogą czujnik nie był aż tak mocno zagnojony. Kontrolka silnika i błąd pojawia się znowu tylko na niecałą sekundę, po odczytaniu błędów na komputerze znowu P0235, mocy nie traci. Tym razem błąd nie pokazał się przy wciśnięciu pedału w podłogę lecz na płynnym falowaniu obrotów w okolicy...
wystarczy że masz felgę krzywą i nowe opony nie pomogą, poduszka pod silnikiem lub skrzynią biegów, luzy przedniego zawieszenia trzeba sprawdzić na szarpakach - 20zł.
Tak jak napisałem wcześniej, tester sprzedawcy wykazał stabilne napięcie ładowania 14V pod obciążeniem (światła, klimatyzacja, ogrzewanie tylnej szyby). Te 13,7V o których wspominałem, to wartości pokazywane przez mój tani multimetr z internetów na biegu jałowym bez obciążenia.
stilo stilo stilo bezpiecznik stilo lampy
lodówka samsung nieszczelność oddać radio kaseta lusterkiem
ultras sterowanie bateria hilti
BIOS do HP Pavilion 10-n140nw - Pobieranie z archiwum internetu Lokalizacja ECU w Citroën C4 Picasso 1.6 HDi