Kolega strasznie ciężko szukał. Można i tak. https://www.sklep.neronpila.pl/Pasek-kli...
jeśli jeździłeś na oleju przepalonym np takim od frytek to mógł się zanieczyścić filtr wymień go najlepiej. sprawdź świece żarowe i musi być dobrze. wiadomo trzeba oszczędzać :D opał też mieszaj z ropą mniej więcej w stosunku 1:2 litr ropy 2 opału.
Jeśli to RECOR 4021 to ten typ tak ma. Strasznie ciężki przypadek, ciągle w nim siada coś innego. Ta temperatura też mnie dziwiła na początku,ale tak zostawiłem i gra.
miałeś już taki przypadek?? mam okazję kupić używaną ponoć 100 tyś przebiegu auto musi do soboty wyjechać i nie wiem co robić. Bo może na koniec sie okaże że to sprzęgło było winne a komplet nie jest za tani.pozd
Akumulator jest OK, tylko strasznie ciężki! A tranzystory owszem ładne, podejżewam że każdy takie ma w swoim zasilaczu w kompie, ale ze zdjęć nic nie widać. Musisz sprawdzić po numerkach korzystając z google, który to Mosfet mocy z kanałem P, bo podejżewam że żaden
Z reguły klamki do szyb zabezpieczane są drucikiem. Strasznie ciężko się do niego dostać. Nie które tylko modele mają śrubki pod zaślepkami albo ruchome zebezpieczenie. Napisz jaki samochodzik. A zamek proponuję bez obrotowych głowic zdaża się że pękają.
przy okazji stwierdziłem że końcówka drążka kierowniczego z lewej strony ciężko się rusza (trzeba użyć sporo siły), więc przy najbliższej okazji ją też wymienię. Nie wiem czy wiesz ale nowe końcówki strasznie ciężko chodzą natomiast z wiekiem chodzą coraz luźniej aż w końcu mają luzy.
znaczy ze masz uszkodzony czuinik. sprawdz czy nie jest wciśnięty albo czy nie stuknąłes telefonem. juz mi sie tos takiego zdażyło widzieć-pomogla wymiana czujnika tyle ze czujnik był z jakiegos trupa bo dokupic to strasznie ciężko jest
Najlepiej to jakbyś sprzedał ten transformator i w zamian kupił o niższym napięciu. To jest potężny transformator i strasznie ciężki i nie wiem czy jest sens pakować taką wagę do prostownika. Jeśli jednak uprzesz się że chcesz coś z niego robić to najlepiej przewinąć całe uzwojenie wtórne i zrobić różne odczepy np 9,10,11,12,13 V oraz 20,21,22,23,24,25V.
Mi ta sprężarka wygląda na zatartą, normalnie słychać tylko cmok cmok a nie jakieś metaliczne ły ły. I strasznie ciężko kręci się.
Zapewne nie wpięła Ci się jedna tasiemka. Jest strasznie ciężko ją wpiąć. Ja podłożyłem kawałek karteczki złożonej na 4 pod złącze taśmy i wtedy złącze kliknęło. Na forum nie tolerujemy wulgaryzmów w żadnej formie. Post poprawiłem.
Witam wszystkich mam problem ze swoją astrą to wygląda tak ,że podgrzewam świece trzy nawet 4x ( nowe wszysktie ) i kręci bardzo długo około 1minute czasem chwile dłużej aż łapie razem z rozrusznikem jeszcze chwilę i dpoiero odpala normalnie porażka biorąc pod uwagę temperaturę około 0'C rozrząd ustawiony prawidłowo między pompą a filtrem założony zaworek...
Skoda Octavia 1.9 TDI po odpaleniu strasznie zgrzyta. Ciężko określić, skąd ten zgrzyt dochodzi. Po odpaleniu czy podczas odpalania? Daj ten dźwięk to posłuchamy.
Dokładnie tak napisałem :arrow: bezpośrednio czyli naciskasz po kolei 3 , 2 , 2 , 2 , 1 A wszystko widzisz na wyświetlaczu , w przypadku pomyłki następne naciśnięcie wprowadza pierwszą cyfrę i tak w kółko , czy tak strasznie ciężko jest spróbować :D pomyśleć troszeczkę Jak jest prawidłowy na LCD naciskasz ">"
No właśnie ciężko sfotografować bo od spodu auta nie widać a od góry strasznie ciężko dojść
Instrukcja naprawy silników Perkins serii 100 język angielski.
Właśnie widzę że straszne ciężko go znaleźć, a jeśli chodzi o zamiennik w takich samych rozmiarach co proponujesz ?
Sprawdziłam produkt i jest strasznie ciężka, bo aż 23kg.nie ma nic lżejszego?
Ja mam podobną spawarkę (takie same parametry), ale inny model. Używam jej do prac domowych i spawa się dobrze, ale tylko do średnicy 2.5mm (ER 146). Przy grubszych (3.2) ciężko zajarzyć łuk, a jak się to uda to strasznie ciężko wykonać dobry przetop. Nie wiem jak będzie spawała pod 400 V, bo ja spawam na 230 V. Mam ją ponad 4 lata i nie narzekam :)...
wiem ze jak jest zimny musi mieć te 1100-1200 obr i ssanie ale jak go pale i silnik jest zimny to nieraz mam od razu 2500-2700 tys obr to troche dużo jak na zimny silnik, może się uszkodzić(??). Ale nie o to mi chodzi.chodzi o to że jak wyciągne ssanie ale prawie całe(żeby nie mieć tak dużych obrotów jak zapali) i pale silnik bez gazu to strasznie cięzko...
Nowa, czy nie nowa? Używaną poleciłbym HP P3015, tylko jest strasznie duża i ciężka.
Wymiana sworzni wahaczy i końcówek drążków we własnym Golfie II to była pierwsza rzecz jaką robiłem ucząc się mechaniki samochodowej, za czasów gdy miałem kilka kluczy marki Topex i jeden spadający z trzonka młotek. Robota nie jest jakaś strasznie ciężka, możesz sobie poszukać książki Sam Naprawiam i poczytać jak krok po kroku się to robi. Płacić za...
Od razu widać, że klamka ma za małą dźwignię - jeśli nie da się obrócić więcej niż do pionu - czyli ćwierć obrotu - nie wysprzęglisz. Spróbuj albo przerobić zamek, coby dało się klamką zakręcić chociaż o pełen obrót, albo - jeśli się nie da - dorobić ten element pod klamką ciągnący linkę na coś o większej średnicy (ale wtedy trzeba mieć "łapę" do odblokowania...
Dziękuję :) Łańcuch rozpięłam i dopiero założyłam, kręcąc zębatką. A sprzęgło - rzeczywiście strasznie ciężko chodzi. Ale wiadomo, to tylko Made In China ; )
Strasznie ciężko coś o tym znaleźć, wyczytałem, ze przy instalacji BitDefender Internet Security 2011 powinno zainstalować Ci się automatycznie: -Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.17 (13/11/2010 231KB) -Microsoft Visual C++ 2008 ATL Update kb973924 - x86 9.0.30729.4148 (13/11/2010 199KB) Mam nadzieję, że pomogłem ;) Pozdrawiam
Bierz aluminium tylko dolicz do tego komplet ZUG-ów Od strony pomiaru w ogrodzeniu i drugi zestaw przy rozdzielnicy w domu. 35mm² w AL strasznie ciężko podpiąć pod ES - jest to możliwe ale ja by się pod tym nie podpisał. Jeżeli jest złącze na zewnątrz to za licznikiem możesz zamontować [wpisz w szukarkę Złączka szynowa 3-torowa 35mm2] takie coś...
To już wiem czemu na fotkach na forum wszędzie są przykręcane 8-) . Strasznie ciężko to polutować, poczekamy zobaczymy czy szczelnie. A czy do opróżniania i napełniania mogę zastosować stację Refko PSN-134A? Jest to stacja pod R134A.
Witam. Posiadam pierwszy automat w zyciu. Jak powinna pracować skrzynia? Przy spokojnej jeździe zmienia biegi przy ok 2200obr ,max gaz zmienia na 4tys. Ale do ok 100km/h jest super a powyżej jest straszny muł, ciężko ja rozpędzić do 150km/h a to raczej coś nie tak. Dodam że skrzynia jest po regeneracji. Co może być z nią nie tak? Czy one akurat tak...
Zrobiłem kiedyś taki włącznik na termistorze, ale strasznie ciężko wyregulować określoną temperaturę załączania Sam termistor słabo się nadaje, trzeba kawałka elektroniki, wtedy już łatwiej regulować
Może być strasznie ciężko z wyprostowaniem takiego wału. Tym bardziej obawiam się że nikt nie będzie chciał się tego podjąć - sprężarki tego typu mają wał "lekkiej konstrukcji" - przy próbie gięcia może chcieć pęknąć albo bardziej prawdopodobne, wygiąć się w innym miejscu. Ponieważ i tak jest już "po ptakach" dobierz jakiekolwiek z grubsza pasujące...
Witam mam problem z Mercedesem w210 2.2 95 przy pierwszym rozruchu po nocy straszne ciężko odpala i zaswieca się kontrolka edc gdy odpali zgasze go i odpalę wszystko wraca do normy moc ma i ciepły odpala od strzała co może być przyczyną tej usterki?
https://obrazki.elektroda.pl/7874647100_... WITAM! Mam pewien problem z dyskiem dane normalnie się zapisują ale straszne ciężko się wczytują powyżej wklejam screen z HDDScan i widać że coś jest na rzeczy! Jest szansa żeby naprawić dysk ? / Czy już mogę go wymontować z PC ? Pozdrawiam
witam, słyszałem ten zestaw polanowskiego i powiem że jest idealnie skonstruowany dla dj'a gra świetnie do tego końcówka mocy 3 kanały leciutka,nie potrzebny cross bo jest wbudowany dla w niej z podziałem na górki i bas, a rozwiązanie chowania satelit do basu jest idealne do tego dorobisz sobie 4 koła do basu i masz wszystko na kołach i nie jest strasznie...
BTgui oznacza, że nie ma wkompilowanego klienta BT lecz samo GUI do sterowania - wgraj sobie wersje BT lub Mega. - http://tomato.groov.pl/K26/build5x-083V/... - http://tomato.groov.pl/K26/build5x-083V/... W sumie strasznie ciężko się rozeznać w tych wersjach Jak...
Strasznie ciężko idzie Ci myślenie, nowy LCD podpinasz pod swoją płytę bez klejenia i sprawdzasz czy telefon działa, jak działa to kleisz lub też nie kleisz i odsyłasz LCD, ponosząc tylko koszty wysyłki.
avr-libc. http://atnel.pl/wydawnictwo I jeszcze- wydaje mi się że ze strony Atmela to zniknęło- albo nie mogę znaleźć po przerobieniu ich strony. Poszukaj na avrfreaks- tam jest avr310.zip i avr312.zip. A nie tylko PDF. Jest- ale dlaczego w przykładach dla ATMega32? To ma pełny moduł TWI a nie USI jak ATtiny. Strasznie ciężko coś znaleźć teraz na stronie...
Mając tą rolką w ręce chciałem ją obrócić ale strasznie ciężko to się odbywa, to normalne?
nie zetnie jeśli jest dobrze koło przykręcone, używałem tak jakiś czas Briggsa (serii 550) którego zamontowałem w traktorku-kosiarce (tylko do jazdy, bez kosiska), tylko strasznie ciężko było go odpalić i miał strasznie mały moment, ale co ciekawe w staaaarych Briggsach (2.5, 3km) z poziomym wałem, takich jeszcze z przerywaczem jest żeliwne koło zamachowe,...
Siemanko słuchajcie ma ktoś sprzęgło recluse z start pro. Mam taki problem ze strasznie ciężko jes wybić na luz. Co może być przyczyną
Dokładnie to mam na myśli pod silnikiem, gdzie są koła pasowe. Strasznie ciężko to rozpiąć, więc żeby nie uszkodzić, więc odkręcę od elektromagnesu chyba.
Nie próbowałęm w wypadku Radmora, ale kiedyś chciałem 1621 zmusić do działania z radiem "Śnieżnik" i niestety ten stereodekoder okazał się strasznie ciężki do uruchomienia. W każdym razie, mnie się nie udało.
esa 18 odpalić z korby strasznie ciężko, tzn bez pasków samego to łatwo, ale z paskami to już strasznie ciężko go tak rozpędzić żeby zapalił, To jest STRASZNY błąd napinać paski ponad miare bo niszczy to drogie panewki główne. Na dzień dzisiejszy ok 800zł para. Dodano po 2 najgorsze esioki to na skrzyni i mostach żuka/poloneza i silniku z malucha to...
No właśnie z tym otworem jest mały problem. Strasznie ciężko się do niego dostać a rzeczywiście w środku trochę kamienia widać :/
Sam ma stare moduły poli 250 W. Mają na pewno więcej niż 10 lat z farmy fotowoltaicznej. Są na starych złączach MC3 i strasznie ciężkie (ramka 40 mm). Utraciły trochę mocy. Tak 90 % mają ale działają nadal i grzeją wodę. Jak rozmawiałem ze sprzedającym o tych panelach to 95 % była sprawna reszta była uszkodzona w transporcie lub przy demontażu. Dosłownie...
Mogę z czystym sumieniem polecić myjki DIBO - w Polsce rzadko spotykane. Sprzęt toporny, ale nie do zajechania. Pracowałem na nich 15h/dobę - bez przerwy - wszystkie inne nie wytrzymywały. No pooglądałem i fajne są ale strasznie ciężko dostępne... Na Allegro tylko jakieś profesjonalne za straszne pieniądze. Podoba mi się domowy model PW-C23: [url=http://www.cleanea.com.pl/myjka-cis...
strasznie ciężko otwierają się drzwi A drzwi są już zabudowane płytą?
No powiem tak udało się ją uruchomić ale Po wlaniu na świece i do Komory trochę paliwa Działała równo ale po wyłączeniu już się nie udało powtórzyć bo ręce aż bolą od szarpania I tu tak nas zastanawia czy nie jest jakiś problem bo strasznie ciężko idzie to kręcenie tak jakby coś blokowało
Spróbuję tak zrobić, ale serio na dotychczasowych to jak ciągnę, to mi rękę urywa, bo tak strasznie ciężko chodzi, a nieraz to serio ciężko jest to pociągnąć nawet do góry. Musisz wyczuć moment, kiedy nie należy pociągnąć, bo sznurek zerwiesz. Tak ciężko jest, żeby szarpnąć i ruszyć tłokiem, aby ten tłok przesunął się o pełen obrót.
Strasznie ciężko jest przywrócić zalaną klawiaturę do stanu pierwotnego. W środku są warstwy folii spod których woda nie odparuje ci od tak a już na pewno nie w ciągu doby szczególnie po takiej obfitej kąpieli w płynie. Powierzchownie wydaje się, że jest sucha jednak w środku tak nie jest. Miałem nieprzyjemność wymiany z 50-ciu klawiatur i z doświadczenia...
Panowie a gdzie można dostać takie ładne płaskie zawirowacze/ płytki spiętrzające/ bo w moim palniku jest stożkowy i bardzo ciężko odpalić. Jeszcze jakby dołożył dyszę Pablo to pewnie by znikły kłopoty z odpaleniem. Bo przerobiłem palnik Klockner na przepracowany olej ale strasznie ciężko go odopalić. Tzn staram sie odpalić na opałówce a po podgrzaniu...
Witam, zakupiłem silnik spalinowy 80 cc do roweru i w środę zeszłego tygodnia go zamontowałem. Działał, lecz we wtorek, gdy jeździłem, to po powrocie do domu zauważyłem, że filtr jest mokry od mieszanki. Następnego dnia wykręciłem go, wytarłem, założyłem, próbuję odpalić i strasznie ciężko było go odpalić. Cały czas gasł mi na wolnych obrotach. Nie...
Witam, mam problem z elektrozamkiem 12 V. Strasznie ciężko się otwiera. No tak, wszystko i nic nie wiemy, pod określeniem ciężko się otwiera może być sporo, napisz co się pod tym kryje. Tymczasem sprawdź przy otwartej furtce, czy po podaniu zasilania można palcem bez zacięć odchylić zapadkę elektrozaczepu, czy język zamka furtki nie napiera zbyt mocno...
Strasznie ciężko odczytać, mozliwe że to 184 stopnie? Co do łączen, w moim przypadku są zaciski, ale zlutowane. Ci chodziło o lutowanie nowego żeby nie strzelił, nie ?
Odkręcone ,dzięki,ale strasznie ciężko było.
Też taki zamówiłem, kilka dni temu przyszedł DPS5015. Chyba również jakiś impulsowy dam na wejście bo strasznie ciężki będzie jak właduję trafko zwykłe o takiej mocy. Zależało mi na separacji żeby aku w aucie awaryjnie prądem 15A podładować bez wyjmowania go. trochę się dziwię że taki słaby zastosowałeś, 3A to na liniowym spoko wychodzi.
Niestety nadal pojawia się migający wykrzyknik. Strasznie ciężko do tego modelu znaleźć jakieś informacje co do kodowania zegarów:/
Główny termostat wymieniony. Problem nadal występuje. Ten główny ti strasznie ciężki Di wymiany.
Aster był produkowany w kilku odmianach w miarę modernizacji konstrukcji. O ile schemat elektryczny zmienił się niewiele to w miare modernizacji wymieniano niektóre elementy na nowe technologie. Tarcze numerowe występowały w trzech rodzajach: "stara" tarcza marki Błonie, tarcza RFT (strasznie ciężko się nią kręciło, trzeba było czasami trzymać aparat)...
Dziękuję za podpowiedz. Tę dyszę zanurzoną w "studni" tylko przedmuchałem i przepłukałem. Strasznie ciężko jest to skręcone i bałem się, że coś ułamię. Niestety to nie pomogło. Znalazłem na necie filmik i zrobiłem taj jak tam zalecają tzn. wyczyściłem szczoteczką do zębów tą siateczkę (screen) i resztę plastikowych elementów. Były pokryte związkami...
Jak przez światłowód? Internetowo? Strasznie ciężko od Ciebie wyciągnąć info całkowite.
Kicha straszna ... wszystko zalane jakąś żywicą . Nawet pomiary ciężko zrobić .
Wiatrak strasznie ciężko chodzi. Jak zakręcę palcem to praktycznie odrazu staje, z tą samą siłą na sprawnym wentylatorze to kręci się z 6 sekund Dodano po 34 Dodatkowo jest strasznie gorący na środku
Ale wynalazek kupiłeś, strasznie ciężka obsługa serwisowa. Co znaczy: "strasznie ciężka obsługa serwisowa"
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
A więc tak- na początek pewnie chodziło Ci o mikrokontrolery:) Odpowiedzieć na Twój post będzie strasznie ciężko bo jest straszliwie ogólny i dotyka tematu rzeki. Po pierwsze musisz opanować język C który w zasadzie jest tu językiem wiodącym. Kolejna kwestia to co właściwie chcesz na tym mikrokontrolerze oprzeć. Do prostego mrugania diodą nadaje się...
Jakiej firmy to nie powiem tester. Błędy pojawiają się na zapłonie odrazu i nie ma możliwości skasowania ich.Dodam że auto też zimne od 2 dni strasznie ciężko pali. Bardzo długo trzeba kręcić zanim odpali. Wkręca się też tylko do 35000 obrotow
Zdjęcia są tak straszne że momentami ciężko skojarzyć że to helikopter. Czy sprawdziłeś to co podałem?
Mam problem z Fordem galaxy mk 2 2.0 tdci mianowicie strasznie ciężko pali i kopci na biało śmierdzi jak niedopalona ropa. Wymienione zostały świece żarowe wtryski ale to nic nie dało ciśnienie na cylindrach jest dobre. Ktoś wie ci może być tego przyczyną
A jaki w takim razie według Ciebie jest dobry program ? Chciałabym, żeby ten program pozwalał mi na projektowanie, drukowanie szablonów, sporządzanie dokumentacji technicznej ... strasznie ciężko się w tym połapać ...
Zrobiłem test na przełącznik zespolony i pokazuje że przełącza jak ruszam manetka od wycieraczek poziom 1 poziom 2 dziś założyłem nowe przekaźniki Dodano po 9 Strasznie ciężko się tym silnikiem kręci może być że to jednak ten silnik no niby na krótko działa
Jak w temacie. Jest to odbiornik zintegrowany z magnetowidem COŚ STRASZNEGO !!! Strasznie ciężko sie w nim wyciąg chassis. Jest wysokie jest żarzenie w kineskopie. Jednak ciemny ekran nawet po podkręceniu screen'a i focusa. Przetwornica pracuje ponoć jest też dźwięk ( nie sprawdzałem ). Mieliście do czynienia z czymś podobnym?? Co możecie poradzić ???
Płaszcz wyczyszczony, zamontowany ponownie, lecz niestety bez rezultatu. Gdzie szukać przyczyny ? Czy ktoś z Was mógłby udostępnić schemat tej maszynerii lub podać jakiegoś linka. Strasznie ciężko odkrywać połączenia na podstawie żywego organizmu ... :cry: Czym sterowany jest po kolei elektrozawór poboru wody ?
Mam podobny problem po złożeniu na nowo silnika 167fmm na popychaczach ,co prawda odpaliłem z biegu ,ale strasznie ciężko 5 bieg nawet przełamać,bez świecy 1 bieg i koło blokuje ,wcześniej przed wymianą wału sworzeń tłoka obracał się w tłoku nie w korbie i silnik kręcił
Zrobiłem ale strasznie ciężko mi sprzęgło chodzi a wałek trochę zwolnił. Prawie ze się zatrzymał. Ale chcę żeby było tak jak wcześniej. Bo tak było 16 lat.
jakiś miesiąc temu zrobiłem dokładnie to co ty chcesz zrobić, panel 200x60 pzreciety na 2. Z bojlerem 120l daje radę bez większych problemów, problemem jest tylko słońce którego brak i cieszyć się kolektorami nie mogę. takie grzejniki są strasznie ciężkie jak dojdzie do tego woda to masa jest na tyle duża ze musiałem ramę kolektora zrobioną z płyty...
Skoro już inspektor UDT stwierdził że: "Strasznie ciężkie to sterowanie" to chyba mam trochę racji Trochę racji na pewno :D często się mylą fakt, no i schematy niezbyt się pokrywają z rzeczywistością,ale na dłuższą metę da się to szybko składać,bez schematów w sumie bo to tępy układ strasznie. Plusem jest to że chociaż instalacja jest prefabrykowana,...
jak miałem Xantię 1.9D to tą pompę na oko ustawiłem, za wcześnie jak ustawisz to strasznie ciężko odpalić i siwy dym leci z dolotu, to trzeba opóźniać aż będzie łatwo zapalać i nie będzie dymu z dolotu ;) i tak jeździłem z 5 lat i było dobrze. to prosty silnik i nie wymagający labolatoryjnych dokładności
Witam Szukam sterowników do lexmark 4443 1en Strasznie ciężko je dostać
no, to taka wajcha wystarczy, i nie będzie tak strasznie ciężko :)
Pełen sukces. Bieżnia działa i kręci. Najpierw sprawdziłem impulsy na wejściu drivera - były. Za driverem nie za bardzo. Mam prymitywny DSO150 ale dał rade. Rozebrałem ponownie i wlutowałem ponownie driver. Wydaje mi się że środkowa nóżka coś nie kontaktowała. Bez mikroskopu strasznie ciężko go zlutowac ale jakoś amatorsko dałem rade. Dziękuję wszystkim...
Dzięki serdeczne czyli system Bendix teraz muszę szukać samo-regulatorów pod ten system strasznie ciężki temat Dziękuje za zainteresowanie
do Mr_T_ dokładnie to nie wiem ale pewnie działa jak skrzynia biegów coś na tej zasadzie tylko jak od stara to będzie strasznie ciężkie
Witam, posiadam Ursusa C330M. Kupiłem go na wiosnę, ciągnik postał przez zimę i poszła woda do oleju. Zrobiłem remont. Dałem nowe tuleje, nowe tłoki, nowe panewki. Poskładałem wszystko i mam teraz problem z odpalaniem ciągnika jak jest zimny. Mianowicie podgrzewam świece i strasznie ciężko odpala. Tak jakby palił na jeden gar. Z komina leci biały dym....
A mógłby Pan podać jakieś linki do tych tematów bo strasznie ciężko znaleźć.
Witam Mam problem z moim fiatem. Dzieją się cuda na zimnym silniku, a mianowicie gdy silnik jest zimny to straszni ciężko pali a przy tym obrotomierz nie pokazuje obrotów. Silnik przy tym dziwnie chodzi, tak dziwnie klekocze jak by to był jakiś diesel z 90 roku. Podczas tych ekscesów samochód nie ma mocy. Gdy się on zagrzeje to wszystko wraca do normy....
Dodam tylko, że miałem ten sam problem. Wyskakiwała 5-tka, blokowała się skrzynia na wstecznym i strasznie ciężko było wbić 4-kę...wymiana kompletu widzików na nowe załatwiła sprawę;)
Toshiba usunęła wszystkie sterowniki/biosy dla starszego sprzetu niestety, więc trzeba szukać w innych miejscach. No właśnie w tym rzecz, że strasznie ciężko znaleźć jakieś sterowniki typowo do tego modelu... A bios też jak inny wsadzę nie ten, to dopiero będzie 😅
Miałem przejścia z tą płytą, pomierz mosfety i cewki obok socketu. P.S. W tym modelu strasznie ciężko kondy wymienić, to PCB jest straszne ale płytka całkiem spoko
Oba modele są dostępne poprzez Anthropic API, Amazon Bedrock oraz Google Cloud's Vertex AI. Anthropic API - Jak najbardziej naturalne i z tego korzystam w swoim ConChat. Google Cloud's Vertex AI - Najbardziej mi się kojarzy z Imagen od Google (obraz na podstawie opisu tekstowego). Strasznie ciężki w użytkowaniu. Wymaga zgłaszać projekty, regiony. Żaden...
Mogą to być transformatory, całość jest zalana i strasznie ciężka.
Kolego masz straszny bałagan naprawdę ciężko się połapać zrób sobie tabelkę co z czym chodzi a z czym nie chodzi inaczej tylko zaśmiecamy forum
Jest właśnie z tym problem bo gdy wkładam kluczyk do drzwi kierowcy to ani w jedną ani w druga strone nie moge go przekręcić...strasznie ciężko idzie i wole na siłę nie kręcić aby kluczyka nie złamać...
Mam coś podobnego. Nieco inne tubki tylko w dużych pakach strasznie ciężkich. Przypadkiem skorygowałem czyjąś robotę. GDS grało w tych obudowach lepiej niż Eminence GAMMA 12A (!)
Nastawnik pompy to układ Boscha lub Lucasa na pompie to rotacyjnej. Silnik DTi. To podaj co tam dokładnie siedzi.
Witam. Posiadam traktor sam z silnikiem Andoria 1c90 s10. Silnik podobno przeszedł generalny remont a mimo to strasznie ciężko odpala. Postanowiłem wstawić rozrusznik od malucha bo prawdopodobnie miał pasować ale jest za duży. Może posiada ktoś taki silnik z rozrusznikem lub wiedzę jaki rozrusznik można tam zamontować.
Tylko ze strasznie ciężko siedzi i nie chce zejść za cholery...
Witam, mam problem z biegami w moim Golfie, strasznie ciężko wchodzi 1, 2 oraz wsteczny na ciepłym silniku, gdy silnik jest zimny wszystko wchodzi idealnie. Potem gdy silnik się rozgrzeje wsteczny zgrzyta a 1 i 2 ciężko wchodzi. Wymienione zostało kompletne sprzęgło i wysprzęglik i nic to nie dało, gdzie szukać przyczyny?
Nabiłem układ powietrzem , wstawiłem to cięgno na stałe i kiedy nacisnę na hamulec tłoczek cię wysuwa ( ale tylko na tym cięgle na stałe ) i wtedy słychać sykniencie czyli zawór działa dobrze . Ale strasznie ciężko chodzi, a jest nowy Da się coś zrobić żeby chodził lżej ? Ile tak mniej więcej powinien ten zawór wychodzić ? U mnie wychodzi na ok 2cm
Kalibracje zrobie, wystartuje włącze nagrywanie i poleci troche i normalnie spada jakby zasilania nie było... zauważyłem że zatrzask na baterii się nie zapina więc może gdzieś się luzuje ? dodam jeszcze ze bateria strasznie ciężko sie wsuwa i wysuwa.
okładnie na jakiej zasadzie działają te diody od Zera FM w Zodiaku, na schemacie ciężko mi jest coś sensownego znaleźć (ogólnie strasznie ciężko czyta mi się schematy z lat 80tych od odbiorników), może ktoś wie jak mi pomóc? Wszystko sensownie jest opisane i nawet podane napięcia w danych punktach . Napięcie zawsze mierzymy względem masy. Napięcie...
straszny odgłos straszny wirus straszny kopcić
miernik uszkodzony pomiar rezystancji atmel 24c64 serwis amica zmywarka
rozebrać odkurzacz bosch solar assistant
Oznaczenia CAN+ i CAN- na radiu samochodowym Podłączenie CAN-BUS w radiu NCS RS-304