https://www.youtube.com/watch?v=y0HYqtyg...
To coś takiego? http://www.eukasa.pl/kosiarka-partner-55... Jeśli to to samo to silnik to Briggs and Stratton chyba Quantum Wtedy cewka to mniej więcej coś takiego https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow...
Jak na plaku się odezwie to grzeb w gaźniku
Ta cewka nie potrzebuje żadnego zasilania, nie podłączaj tam napięcia bo ja zepsujesz. Jedyne połączenie cewki ze stacyjką o przewód wyłączania silnika, aby wyłączyć zwiera się go do masy.
Do sprawdzenia świeca, fajka świecy i cewka zapłonowa.
Nie wiem jak inni praktykują - ja daję ok. 1, max. 2 cm 3 benzyny (czystej). Jeśli silnik po kilku próbach nie odpali, to ponawiam czynność z paliwem. W przypadku dalszych niepowodzeń, pomimo iż iskra jest "pewna" - sprawdź jeszcze raz kompresję (ale poprawnie i dobrym sprzętem). Gdy próba ta będzie pozytywna ( min. 4-5 barów) a silnik nadal nie będzie...
Cewkę ustawia się na grubość wizytówki.
To pewnie cewka do wymiany.
Nowa cewka ma około 1 oma. Wszystko działa.
Może masz przestawiony nóż
Już po problemie. Na wale napędowym jest ... taki przerywacz. Był uszkodzony. Śmiga i kosi.
Jeśli nie ma iskry cewka do wymiany.
Możliwe że to wina świecy. Cewkę nową można kupić np. tu http://www.es24.pl/produkt/26864/202773/... Poszukaj na Allegro . Aukcja nr. 668448153 Jeżeli, silnik jest w niezłym stanie to warto wydać te 50 zł i kupić cewkę na aukcji.
Ta cewka jest dobrze przykręcona, napisem TOP do góry?
Przedstawia się zapłon - wymień cewkę zapłonową.
Do rozrusznika w zależności od mocy to prąd do 300A, na kabelku nie radzę tego robić. Jak masz miernik sprawdź cewkę przekaźnika czy zamyka obwód, cewka będzie połączona ze stacyjką, styki przekaźnika (stycznika) są połączone między akumulatorem (gruby przewód) a rozrusznikiem. Prąd nie dochodzi do rozrusznika, pierwszy element to stycznik.
Drut nawojowy i szpulka, lub kawałek rury pcv.
Przerwa pomiędzy kołem zamachowym a cewką, 0,3mm. Jeżeli z odłączonym przewodem nie ma iskry to cewka jest uszkodzona, ewentualnie może być też fajka świecy, spróbuj na samym kablu od świecy. Jeżeli na kablu też nie będzie iskry to, cewka do wymiany.
Za mało danych , typ model etc. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić : - podmienić świece -sprawdzić stan przewodu -sprawdzić cewkę (uszkodzenia mechaniczne , przejście itp.) -odległość cewki od koła -stan magnesu
jakim cudem... da się tak wgl? Może cewka padła.
Zobacz czy jest iskra, bo w tych modelach tak cewka głupieje.
Dzięki za wskazówkę. Jak będę miał teraz trochę czasu to sprawdzę tą iskrę. Może to faktycznie jest cewka?
Witam. Czy montując cewkę zapłonową do kosiarki spalinowej Briggs&Stratton musi być zachowana strona góra dół czy to jest obojętne. Pozdrawiam.
trzeba wyjąć międziany walec To nie jest miedź, nie miałaby w takim zastosowaniu żadnego sensu. Jeśli cewka jest cała to nie najmniejszego sensu demontaż, przy składaniu już nie wycentrujesz magnetowodu jak był w oryginale.
Tak miedź to miedź ale jeśli zwijasz go w cewkę i drut się dotyka to masz zwarcia pomiędzy zwojami cewki i prąd nie płynie przez całą długość cewki tylko skrótami, gdy zastosujesz izolowany to nie ma zjawiska zwarcia pomiędzy zwojami czyli prąd płynie przez całą długość cewki wytwarzając o wiele większe pole elektromagnetyczne.
Z cewki zapłonowej powinien wychodzić jednożyłowy kabel który jest podłączony do hamulca koła zamachowego, sprawdź czy nie jest przetarty. Spróbuj czy wymiana świecy nic nie pomoże, a jeśli nie, to cewka kaput.
Witam Kolega jarecki04 słusznie przedstawił sposób kontroli punktu ustawienia zapłonu Jest to bardzo istotne do prawidłowej diagnozy usterki w Twoim aucie, niemniej jednak przed sprawdzeniem punktu ustawienia zapłonu proponuję sprawdzić całą instalację WN. Szczególną uwagę zwróc na cewkę zapłonową,ggyż często jest ona przyczyną ,,strzałów,,w tłumik,jak...
Tak powinno być sygnały CSOP CSON idą na R300 20mΩ przez R35 a PHASE na cewkę L28
Najprawdopodobniej ta podkładka zapobiega klejeniu się kotwicy elektromagnesu do dolnej ściany korpusu cewki. Jeśli mam rację to ta podkładka powinna być z diamagnetyka - miedź, mosiądz itp.
Typowy objaw padniętej cewki.
Przeczytałem. Czy chcesz dowieść, że to wszystko jedno gdy uzwojenie wykonane jest z miedzi i z aluminium. Choćby zdanie w wskazanym przez Ciebie tekście; "Aby cewki aluminiowe osiągały taką samą obciążalność prądową jak miedź, cewka aluminiowa musi być około 66% większa w swoim przekroju poprzecznym." mówi co innego. W agregatach karkasy wypełnione...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jeśli cewka jest ta sama, co przed remontem, to skąd taka odległość. Zalecana jest taka odległość jak podałeś. Spróbuj pokombinować (podpiłuj, rozwierć), aby przybliżyć cewkę do koła magnesowego, to poprawi jakość iskry. Może zajdzie potrzeba podmienić cewkę.
Zwróć uwagę czy cewka nie poluzowała się na śrubach i nie dotyka nadbiegunikami koła zamachowego.Między nadbiegunikami cewki a kołem zamachowym powinna być widoczna wzrokowo przerwa.
Iskra standardowo (koło magnesowe - cewka) ale zasilanie rozrusznika elektrycznego oczywiście z akumulatora.
Witam, jaka powinna być w tym silniku odległość między cewką, a kołem magnesowym? Cewkę zdjąłem, bo musiałem zdjąć kolektor, a z rozpędu nie wymierzyłem, czy 0.2 mm będzie dobrze?
Odwróć cewkę i będzie ok
Dziękuję za odpowiedz. Już w tym sezonie kilka razy kosiłem i nagle taka sprawa.Jutro spróbuję zmniejszyć szczelinę,a czy może to być np. cewka?
W tych silnikach, zależnie od numeru, ustawia się szczelinę na 0.06 - 0.14 cala, czyli 0.15 - 0.35 mm. Nie słuchaj bzdur, że to zbyt mała odległość.
Sprawdź świecę zapłonową i sprawdź czy jest iskra. Być może cewka daje słabą iskrę i zalewa świecę.
Nie mam pojęcia jaką grubość drutu powinny posiadać cewki powietrzne oraz jaką rezystancję. Im grubszy drut, tym rezystancja mniejsza, a filtr bardziej stromy - czyli lepiej. Jednak jest haczyk - gruby drut, to duża cewka, a miedź jest dość droga... W praktyce wybiera się kompromis - dla niskotonowej gałęzi drut Φ ok. 1 - 1,2 mm, w średniotonowej...
Sprawdź cylinder, jak w porządku to cewka prawdopodobnie jest uszkodzona.
Dokładnie brak membran czyszczony ,przedmuchany,łapie i nic nie zapali, może być że cewka daje iskrę a jest zepsuta
Sprawdź jednak ten klin, może został ścięty i zapłon jest przestawiony. Jeśli klin będzie ok. i silnik zaskoczy, to na ciepłym silniku podreguluj gaźnik (zwiększ nieco obroty). Może trzeba będzie podmienić cewkę WN.
Spróbuj na początek zbliżyć cewkę WN do koła magnesowego, zważając by koło magnesowe nie ocierało o cewkę (na grubość np. żyletki, kartki papieru). Taki zabieg powinien spowodować mocniejszą iskrę. Jeśli taki zabieg nie da lepszej iskry, to cewka WN do wymiany. Sprawdź stan kabla WN i fajki świecy, metalową osłonę fajki zdemontuj jeśli jest na fajce....
Iskrę sprawdzałem wcześniej wiele razy ale dzisiaj niema iskry. Cewka do wymiany !!! Może pod ciśnieniem znikała po paru cyklach po odpaleniu. Wielkie dzięki Zielony KIA !!! Wymienię cewkę i zobaczę efekty.
Od siebie dorzucę jeszcze takie małe zapytanie. Czy ustawiłeś prawidłową odległość cewki od koła przy ponownym montażu (napisałeś że odkręciłeś cewkę). Zbyt dalekie odsunięcie cewki spowoduje brak iskry - co w twojej obecej sytuacji, może wprowadzać w błąd co do przyczyny jej nie występowania.
Yyy cewka? A która to? Gdzie ona się znajduje??
Jestem tego samego zdania. Poza tym, że na zestaw dwudrożny trzeba dwie końcówki mocy na kanał to same plusy. Ludzie robią końcówki o dużym współczynniku tłumienia, a ten leci na ryj po przejściu sygnału przez zwrotnicę pasywną i kontrola głośnika leci na łeb. Sam noszę się z zamiarem zrobienia czegoś takiego, choćby, żeby sprawdzić jak to gra? Myślałem...
Ważna jest przerwa powietrzna między cewką a kołem magnesowym. Im mniejsza tym lepsza byle koło nie ocierało o cewkę. Typowo jest to od 0,3 - 0,7 mm.
Witam, ostatnio wyremontowałem swój silnik Briggs Stratton 8 HP i jak wszystko poskładałem do kupy, to z ciekawości chciałem sprawdzić, czy ma ładowanie i ku mojemu zdziwieniu nie było ładowania, a przed rozbiórką było. Jak składałem, to nic nie ruszałem przy tym ładowaniu. I teraz ważne pytanie: czy da się to w jakiś sposób naprawić usterkę, czy jestem...
Zerową rezystancję to mają wyłącznie nadprzewodniki. Zacznijmy od tego czy ten drut jest w ogóle izolowany? JEśli tak to łatwo rezystancję policzyć dla określonej długości drutu. Miedź ma około 18mΩxm/mm².
robię cewke tesli i nawijam miedź Mam nadzieję, że ten drut ma izolację, nie samą miedź? Spokojnie cewka wtórna DN2E 0.14mm A pierwotna 1mm DNE
Dzięki. Właśnie sprawdziłem i na wysokich obrotach to nawet 16V,być może obroty są trochę za wysokie, ale na niskich to tylko 4.75V i nie wiem czy to nie za mało.Boję się że to za mało na doładowanie akumulatora. Światła podłączyłem i wraz z wyższymi obrotami świecą coraz jaśniej. Dodano po 8 A czy jest możliwe że cewka jest uszkodzona? Może istnieje...
Musisz miec bez + i - najlepiej na 250V foliowy z napisem MKT, MKSE lub specjalne przeznaczone do zwrotnic. Cewka może być cieńka - mozesz sam zmontować ją nawijając na jakis stary kołowrotek miedź oczywiście w emelii z jakiegos starego transformatora.
Miałem podobny problem tyle że nie falowała i okazała cię cewka, u ciebie obstawiałbym nieszczelność bądź gaźnik do czyszczenia
Trzeba w takim razie zacząć od układu zapłonowego. Należy sprawdzić, czy wyłącznik zapłonu nie zwiera cały czas do masy (obwód można odnaleźć po kabelkach), powinno się sprawdzić cewkę zapłonową.
Jak w każdym innym silniku. Pomiędzy trzonkiem zaworu, a popychaczem. Ma być w okolicach 0,2mm. Tylko po co go sprawdzać? Kosiarka ze zbyt małym luzem nie będzie wyrywać sznurka. Źle ustawiony rozrząd - pewnie zgubiliście kołek blokujący zębatkę na wale korbowym. Ew. cewka do wymiany.
Witam mam taki problem silnik briggs&stratton 17 5 hp intek ciężko odpala na zimnym silniku na ciepłym pali od razu został wymieniony akumulator świeca filtr powietrza cewka ustawiona co może być tego przyczyną ze ciężko pali.
Witam, czy ktoś może mi wytłumaczyć jak działa iskrownik w silnikach spalinowych kosiarek. Mam konkretnie firmy Briggs & Straton. Prąd w cewce indukują stałe magnesy na kole zamachowym. Do cewki doprowadzony jest jeden kabel, na którym pojawia się minus, przy wyłączonym zapłonie. Chcę przetestować cewkę i mieć pewność, że nic w instalacji nie zakłuca...
traktorek to WESTERN 11/30 ale jak juz wspominalem poprzedni wlasciciel mowil, ze wymienil silnik wiec nie wiem czy jest taki jak byl firmowo. Silnik ktory siedzi teraz to B&S 11hp model 28c707 typ 0117-01. Rzeczywiscie przy mierzeniu stacyjki poprzednio przeoczylem, ze przy przekreceniu kluczyka na zero jeden ze stykow zwiera z masa wiec chyba cewka...
kupiłem cewkę do B&S 16HP i działa
Masz na myśli.... obudowa - plastyk - tania cewka - srebrzanka, miedź - bo się bardzo dobrze nadaje. promiennik- drut stalowy sprężynowy - bo nie ma nic, co byłoby lepsze. Michał
Ale dziwne jest to, że przedtem tzn. tydzień temu kosiarka chodziła idealnie lecz padła cewka i po zmianie cewki to się stało. To coś z zaworami?
Kosiarka to Craftsman, lecz nie ma to znaczenia bo te silniki występują w ogromnej liczbie kosiarek. Filtr wymieniany co sezon lub częściej jeśli tego wymaga. Jak do tej pory usterką okazał się wyłącznik zwierający cewkę do masy, który pomimo wyłączenia hamulca czasami zwierał i nie dało się zapalić kosiarki. Stało się to po wymianie linki hamulca na...
Sprawdź, czy cewka WN nie jest uszkodzona (tyle godzin z włączonym "zapłonem" musiało coś uszkodzić).
zostaje tylko cewka, może daje dużo za późny zapłon (ona ma dawać dużo za późny ale tylko przy odpalaniu (żeby nie odbijał) jak wejdzie na obroty ma przyśpieszać, a może nie przyśpiesza)
A cewka jest z modułem elektronicznym czy sama miedź i rdzeń? Pozdr. J.
Teoria (czyli uogólnienie wynikajace z wielokrotnie powtarzanej praktyki) jest taka: - miedź (a takim drutem jest nawinięta cewka przyrządu) ma wspołczynnik temperaturowy oporności +0,4% na 1 stopień Celsjusza, zatem - zakładając zakres temperatur pracy przyrządu 10 stopni - uchyb wprowadzany przez zmianę temperatury spowoduje, że przyrząd nie będzie...
Dzień dobry, kosiarka Briggs & Stratton 450 series, 148 ccm po zgaszeniu w celu wyniesienia kosza już nie odpaliła. Nie ma iskry. Zakupiona nowa oryginalna cewka, ustawiona na 0,3 mm względem "magneta", nowa oryginalna świeca, a iskry jak nie było, tak nie ma. Po odłączeniu przewodu do gaszenia (który zresztą też przy okazji został wymieniony) odpala....
Mam rozumieć (cewka czyli tak miedź)? Mam ja zmierzyć suwmiarka? Tak. Zmierz średnicę cewki, nawiniętej miedzianym drutem :-). Pozdrawiam.
Cewkę założyłem poprawnie. Nie jest to cewka z przerywaczem i kondensatorem. Jest to cewka prawdopodobnie z czujnikiem challa. Z cewki wychodzą 2 przewody wysokiego napięcia i jest jeden pin do gaszenia poprzez dotknięcie jak sądze do masy. Jak można sprawdzić czy jest rozmagnesowane koło zamachowe?
Teraz widzę, że trochę źle to napisałem w 1 poście. Ogólnie mam quada 250 zapłon z cewki(moduł/impulsator/cewka WN), montowałem w nim regulator i się palił/przestawał ładować i dawać światła (cewki ok bo dają ładny prąd). Chcialem zrobić to na 2 regulatorach. Na jednym światła a na drugim akku bo myślałem, że będą mniej obciążone, więc nie będą się...
Problem rozwiązany :D.Okazało sie że uszkodzona była cewka w antenie - zaśniedziała miedź - raz przewodziła a raz nie.Pozdrawiam
LG LGDBHG21865 prąd rozładowania ciągły 20A, maksymalny 30A . Lepsze od tego byłyby tylko Sony US18650VTC5A bo mają prąd rozładowania max 35 A. PS Następną kosiarkę mam zamiar właśnie kupić z elektrycznym rozruchem (chyba że dorwę zestaw do założenia do obecnej). Tylko zmodyfikowałbym układ tak by ładował się przy pracy kosiarki . BMS z przetwornicą...
Nie cewka tylko kleje zaczynają się topić, panowie miedź jak się pali to pali się błyskawicznie bez dymu i zapachu.
Poczekamy zobaczymy co piszą inni. Wykąpię chyba jedną cewkę w kwasie, to zobaczymy.
Witam nadal walczę z silnikiem z traktorka briggs&stratton 15,5hp Pytanie czy impulsator (magnes na kole zamachowym ) powinien w chwili zapłonu znajdować się w GMP ( górnym martwym punkcie tłoka ), w moim przypadku impulsator w momencie ustawienia na równi z cewka nie jest w GMP jest około pół do jednej długości przed GMP, wychodzi ze zapłon jest przed...
Mam problem z uruchomieniem zarówno zimnego, a przede wszystkim ciepłego silnika w kosiarce briggs stratton sprint 40, ponadto w trakcie uruchamiania silnika często linka chce wyrwać rękę. Domyślam się, ze problem z zapłonem - czy jest jakaś regulacja tego ustrojstwa - doczytałem się że reguluje się cewkę -ale jaka powinna być przerwa, może jakieś jeszcze...
Czyli tak jak się domyślałem to jest tylko swego rodzaju tempomat. Czyli ja z tego rezygnuję bo mi to nie jest potrzebne. Praca odbywa się powiedzmy na około 2000 obrotów więc go nie zadusi do zera. Zawsze można też dodać ręcznie. Czy ta ocierająca cewka mogła być problemem strzałów w tłumik. Czy sprawdzić coś jeszcze przed złożeniem ?
Iskra, to w ogóle jest? Silnik nie kopci przypadkiem? Powodem może być też zużycie pierścieni lub cylindra, wspomniana membrana, uszkodzona cewka, fajka świecy, uszkodzony klin koła zamachowego lub wyłącznik zapłonu.
Wydaje mi się że mam takiego MSI gdzie ten układ też zasila most. W moim przypadku prawdopodobnie zwarcie mostka tak obciążyło ten układ że wywaliło cewkę przez którą szło zasilanie do tego układu. Tak mi się wydaje i z tego co udało miś się dojrzeć na jakiś zdjęciach to w miejscu wypalenia powinna być cewka. Zdejmę most i podepnę zasilanie żeby sprawdzić...
Witam, nie mam w silniku wysokich obrotów, prawdopodobne brakuje sprężynki tylko nie wiem gdzie ma być założona i gdzie taką kupić. Silnik Briggs&Stratton 6.5ps Brakuje ci tej sprężyny jak na photo; https://obrazki.elektroda.pl/2064569500_... Gdzie kupić (?) - najprawdopodobniej w miejscu dystrybucji cześci dla Briggs & Stratton...
Wyczytałem że w takim kształcie cewka ma mniej miedzi która nie bierze udziału w produkowaniu prądu i jest wydajniejsza. Kurczę, a gdzie jest ta miedź, która "nie bierze udziału w produkowaniu prądu"? Co raz pojawia się tu taka teoria o jakichś dziwnych odcinkach miedzi, które nie generują prądu, a jedynie powodują straty. O co chodzi? Arek
Rozrząd, klin koła zamachowego, zawory, świeca, to musisz sprawdzić. Cewkę zapłonową założyłeś tak jak trzeba? Powinien być na niej napis "TOP" i tym napisem do góry.
Sprawa się wyjaśniła. Na "fajce" którą zakłada się na świecę jest cienka blaszka i okazało się, że były na nią przebicia prądu. Po usunięciu blaszki kosiarka odpaliła a na świecy pojawiła się normalna iskra. Niewiele brakowało a wymieniłbym całą cewkę, która nie jest wcale tania.
Jeżeli chcesz pomocy to zrób to o co Cię proszę. Daj zdjęcie tych cewek. Według schematu cewki maja tylko po dwa kable, jeden do świecy a drugi do gaszenia silnika. Jeżeli tak to niby gdzie masz podłączone to napięcie do cewek? W tych traktorkach były silniki Briggs - Stratton a Ty masz Hondę?
Sprawdzałeś iskrę? Cewka jest założona prawidłowo, nie założyłeś jej przypadkiem odwrotnie, czyli "do góry nogami". Zdejmij filtr powietrza, wstrzyknij trochę paliwa i spróbuj odpalić.
Mam takie głośniki, czyba ze 4szt to głośniki gitarowe oryginalna membrana była z jasnego papieru i całkowicie gładka cewka ma kolor czerwony (taka miedź) głośniki mają może 30W siedziały w kolumnach unision czy regent już nie pamiętam
Problemy z iskrą na jednym cylindrze, mogą być powodem złej pracy na wolnych obrotach. W tym silniku jest jedna cewka, dla obu cylindrów, więc tylko uszkodzenie świecy może powodować kłopoty z iskrą na jednym cylindrze.
Silnik Briggs & Stratton 6 KM 190cc OHV odpala na zimnym silniku jednak po rozgrzaniu i zgaszeniu nie można go ponownie uruchomić. Wtedy świeca jest sucha, ma kolor kawy z mlekiem. Do tej pory wymieniłem cewkę zapłonową, wyczyściłem gaźnik i nic to nie pomogło. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny?
Uszkodzona świeca, zwarcie na wyłączniku, przetarty i zwierający do masy kabelek idący do wyłącznika, dźwignia gazu ustawiona na wyłącz, w ostateczności uszkodzona cewka zapłonowa. W bardzo starych silnikach jest jeszcze kondensator przy przerywaczu, który jest pod kołem zamachowym.
Ja bym kupił jeden dwa razy droższy od tych dwóch tanich. Jak ma być niezawodny to najlepiej diesel. Jeżeli ma być tani to niestety będzie to benzyna. Najlepiej z silnikem briggs&stratton o ile z takimi są bo są bardzo popularne i podobno niezawodne. W benzynowym prawdopodobnie w najbardziej nieoczekiwanym momencie pójdzie świeca, gaźnik albo cewka...
po kolei-może narysój co chcesz podłączyć do stacyjki-czy na pewno jest to prądnica czy może alternator-- wyślij mail na priw. postaram się ci pomóc pozdrawiam.
https://filmy.elektroda.pl/99_1694674679... Witam posiadam ciagniczek kosiarkę od Stiga Estate 3084h z silnikiem Briggs & Stratton seria 3130 344cc. I od pewnego momentu mam problem z jego odpaleniem. A mianowicie po koszeniu młody chciał go umyć i postawił go na któryś bok i czyścił karszerem po tym już nie chciał zapalić. Dodam, że gaźnik jest wyczyszczony,...
Też bym skłaniał sie do uzycia lepszego materiału niz drut spawalniczy. Jedyną zaleta drutu spawalniczego jest jego sztywność - cewka powietrzna bez karkasu będzie duzo mniej podatna na drgania niz cewka z drutu z litej miedzi. Miedź nanoszona na taki drut to tzw. miedź twarda, o duzo grorszym przewodnictwie powierzchniowym niz ta stosowana na cewki...
Kosiarka nie chce zapalić. Gaźnik wyczyszczony. Czy to coś z cewką, zaworami?
Kosiarka już działa prawidłowo, nie wiem co jej było ale odkręciłem gaźnik jeszcze raz popatrzyłem nic nie dmuchałem skręciłem. Dodatkowo cewkę odkręciłem i skręciłem, odpaliłem i pracuj pięknie. Nie wiem gdzie był problem dokładnie ale chodzi jak nówka. Temat można zamknąć
Przeczytałem ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... i w zasadzie mam już pewność, że padła cewka. Zrobiłem pomiar jak na filmiku i jest brak przejścia. Mam jednak problem z zakupem odpowiedniej cewki. Silnik to Briggs/Stratton tzm Quantum, model XTS 45 obudowy Model Type Code 127802 –1376-01 99050458 Wg katalogu były montowane...
Jeżeli jest tylko sama cewka, bez przerywacza, to wystarczy ustawić szczelinę 0,35 mm i powinno być dobrze Proszę zwrócić uwagę na stan klina koła magnesoweg oraz jego prawidłowy montaż Uszkodzony klin powoduje przestawienie zapłonu i problemy z pracą silnika Zaworów w tym silniku nie reguluje się
briggs stratton cewka briggs stratton cewka zapłonowa cewka zapłonowa briggs stratton
kabel ethernet przerywa pasek rozrząd citroen kluczowanie cewki
płyta ceramiczna amica kuchenka amica 53gg5 43zptgn
Kontrolka poduszki powietrznej Skoda Fabia 1.2 2003 - przyczyny i rozwiązania Jak wyjąć rolkę podającą papier z HP LaserJet 3020?