http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
https://obrazki.elektroda.pl/1785962700_... Lampa kupiona na ali... cena ok 150 zl służy do ustawiania zapłonu w silnikach spalinowych. Funkcje jakie posiada to praca dla silników 4T oraz 2T. Ustawianie kąta zapłonu (przyciski +,-) lub pomiar prędkości obrotowej. Ważna sprawą jest prawidłowe zapięcie klipsa pomiarowego , jeśli zapniemy...
http://obrazki.elektroda.net/59_12047353... PS: Wpisz w wyszukiwarce lampa stroboskopowa :D
Cześć.Zobacz to.http://www.elportal.pl/pdf/k18/10_01b...
Tu masz wszystko opisane, instrukcja serwisowa do Twojego pojazdu. http://www.mopedriders.org/html/manuals/... Nie potrzeba żadnej lampy stroboskopowej. Wyprzedzenie zapłonu to 1.5 mm przed GMP zaś przerywacz 0.4 mm.
1. owinąć po prostu przewodem z 3din przewód zapłonowy świecy i będzie to dawało sygnał Wystarczą 3-4 zwoje (bez podłączania gdziekolwiek).
Żaróweczka do szukania prądu, lampa stroboskopowa do zapłonu i klucze 😄
Stroboskop wykrywa przepływ prądu przez przewód wysokiego napięcia, czyli praktycznie bezpośrednio wskazuje czy wystąpiła iskra na świecy. Zalanie świecy może wykazywać brak iskry (brak świecenia stroboskopu), natomiast przebicie po izolatorze wewnętrznym lub zmostkowanie świecy będzie wykazywać występowanie iskry (stroboskop świeci). Czasami problem...
Może niezbyt fortunnie napisałem z tym ustawieniem... zapomniałem że to 700, nie FIRE. Są tam jakieś znaki na kole zamachowym, żeby sprawdzić lampą stroboskopową moment zapłonu? Nic nie było dłubane przy czujniku wału? Jest oryginalny, nie zamiennik niewiadomego pochodzenia. Zęby na kole są całe, odstęp czujnika od koła jest właściwy? Skoro zimny palisz...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Witam wszystkich! Chciałbym przedstawić projekt, którego celem było praktyczne wykonanie układu lampy stroboskopowej. Taka lampa jest niezbędna do ustawiania kąta przesunięcia zapłonu w silnikach spalinowych. Urządzenie wykonałem kilka lat temu i do tej pory bezawaryjnie mi służy. https://obrazki.elektroda.pl/8933070600_... https://obrazki.elektroda.pl/2169019500_...
Alledrogo - wpisz w szukajce: "Lampa stroboskopowa do ustawienia kąta zapłonu". Ew. spójrz tu: [url=https://elportal.pl/pdf/k18/10_01b....
Poszukuje schematu lampy stroboskopowej do ustawiania zapłonu w samochodach.
Mam stroboskopowy wskaznik zapłonu swz-do fiat 126p,chcę sprawdzić ustawienie zapłonu w fiacie 126elukład zapłonowy elektroniczny.Czy mogę zrobić to tym przyrządem,a jeśli tak to gdzie mam podpiąć przewód lampki neonowej
z tego co pamietam , nie wiem czy wyjmowales pompe czy nie, ale ustawia sie ja na znak na tym kole wielowypustowym, a potem zaplon lampą stroboskopowa. ile st to znajdziesz w autodacie.
Wystarczy, że nawiniesz kilkadziesiąt zwojów drutu na przewodzie WN i zobisz odpowiedni układzik np. na tranzystorku. Poszukaj w sieci schematu "stroboskop do ustawiania zapłonu" W cewce jaką tworzy drut indukuje się napięcie, które jest wzmacniane i uśredniane w układzie tranzystorowym i steruje "czymśtam" Gdzieś widziałem takie rozwiązanie. Pozdrawiam.
Zadziałało aż za dobrze wystarcz mały krokodylek dziękuję za pomoc zamykam temat
jak sprawdzić miernikiem przetwornice i trafa ???czy są padnięte??
W tych silnikach zapłon nie jest łatwo ustawić.Wbrew pozorom!Nalezy najpierw Vagiem zblokować komputer sterujący,a następnie np.lampą stroboskopową ustawić zapłon na 6 stopni +-1 stopień.Mail rocaria(at)o2.pl
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
Pomiędzy świecę, a przewód 1 cylindra. Co do układu wyzwalania, można użyć układu innego niż transformatorowy, popatrz jak na forum jednośladów robią lampy ledowe, do ustawiania zapłonu.
A wiesz że do precyzyjnego wyznaczenia kąta wyprzedzenia zapłonu sterowanego elektronicznie wypada mieć lampę stroboskopową? :P
1. Podłączasz lampę - plus.minus, najłatwiej do akumulatora, przewód sygnałowy na przewód pierwszego cylindra. 2. Luzujesz śrubę dociskającą aparat zapłonowy. 3. Odpalasz silnik. 4. kierujesz lampę na koło pasowe i znaki na nim, które dobrze było wyczyścić (jeszcze przed odpaleniem silnika - łatwiej jest). 5. Poprzez przekręcanie aparatu ustawiasz zapłon...
tylko chodzi o to że zabawa zapłonym przy moim skuterze tylko da sie impulsator przenosic wzdłuż koła magnesowego, a zapłonem sie bawiłem i w zasadzie nic nie daje, ale spróbuje chyba oddac komus zeby mi tą lampą stroboskopową sprawdził czy zapłon jest dobrze ustawiony. A na jednocylindowcu da rade sprawdzic lampą stroboskopową?
Na żarówkę się nie da (brak platynek), tylko lampa stroboskopowa.
Sprawdz lampą stroboskopową wyprzedzenie zapłonu.
witam wszystich.mam mianowicie taki dylemat.znalazlem u tatay stary przyrzad do ustawiania zaplonu z lampa stroboskopowa.moj dylemat polega na tym ze nie wiem dokladnie jak tego uzyc.czy mogly ktos dokladnie mi opisac jak sie to robi?przykladowo mam cordobe 1.6 benzyne i ona kat wyprzedzenia zaplonu ma 6 stopni.zaznaczam bialym flamastrem punkt zero...
Przydała by się lampa stroboskopowa i test jaki ma kąt zapłonu na jednej i drugiej.
Mam do uruchomienia 3 lampy stroboskopowe do ustawiania zapłonu i nie wiem nic o nich ( znam sie na innej elektronice a o lampach nie mam zielonego pojęcia - chce poszeżyć swoją wiedze o lampy i prosze o pomoc ) Zdjęcie 1(lampa przedpotopowa) - Ma spiralny palik i podłączony do niego z jednej strony + (chyba akumulator) a z drugiej szpila do wbicia...
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
Ja zrobiłem lampę stroboskopową ze starej lampy błyskowej produkcji radzieckiej do synchronizacji wkorzystuję wysokie napięcie z zapłonu
Adaptacje, kombinacje i takie tam. Sprawdź no kolego kąt zapłonu, bo tam często defekt. Masz lampę stroboskopową?
Witam Poszukuje schematu : 1)testera Fiat Lancia lub podobnego 2)lampy stroboskopowej do ustawiania zapłonu z regulacją kąta wyprzedzenia
Witam. Jeżeli widoczny w świetle lampy stroboskopowej znak zapłonu jest niestabilny , najczęściej oznacza to luzy w aparacie zapłonowym. Mogą też być zbyt wysokie obroty silnika.
Podjedz do kogoś żeby sprawdził na lampie stroboskopowej ustawienie zapłonu. Na biegu jałowym to on może sobie niby dobrze chodzić.
W takim razie oddaj motor do specjalisty. Dodam że nieoryginalne moduły zapłonowe powodują, że motorem nie da się jeździć. Konieczne jest sprawdzenie kąta wyprzedzenia zapłonu lampą stroboskopową. Dane serwisowe: 19° ±1,5° / 3000 RPM 11,5° ±3,5°/ 9000 RPM Kopcenie może być spowodowane mieszanką zbyt bogatą w olej (źle wykonana mieszanka lub...
Zasadniczo jest tak: częśc pojazdów ma znacznik punktu zapłonu lub inna podziałkę stopniową; na obudowie rozrządu lub kole zamachowym, zaś część ma tylko znacznik GMP. Jeżeli mamy podziałkę, więc lampe ustawiamy na błyski synchroniczne z iskrą i zapłon ustawiamy do podziałki. Jeżeli jest tylko znacznik GMP to na lampie ustawiamy takie opóźnienie błysku,...
Witam wszystkich znawców. Za allegro znalazłem lampy stroboskopowe do ustawiania zapłonu. Za aż 20 zł. Powiedzcie mi koledzy czy to faktycznie się do tego nadaje? Bo wszystko inne co widzę to są sporo większe i cena używki zaczyna się od ok 70 zł.
Masz lampe stroboskopową?
Jeśli tak jest to wycierało się bardzo długo.Przy tej różnicy pomiędzy cylindrami [bo zapłon nie pasuje ci zawsze na jednym z cylindrów] maluszek powinien normalnie chodzić.10st.wyprzedzenia zapłonu ustawiasz na lampę stroboskopową przy 800 obr/min. a bez lampy na małą żarówkę włączoną pomiędzy przewód z cewki do aparatu i masę ustawiasz na 0 st. i...
Ten "pistolet" to lampa stroboskopowa do sprawdzania zapłonu w silnikach benzynowych. Dawaj jakieś zdjęcia może coś dla siebie wybiorę.
Żeby prąd R11 przy napięciu nawet tylko 300V był poniżej 0.1mA, należałoby użyć R11 ponad 3M - a to oznacza stałą czasową ładowania C13 powyżej sekundy. To musi działać jakoś inaczej: "odpalenie" lampy rozładowuje kondensatory C4-C10 na tyle, że prąd R11 zmniejsza się poniżej prądu podtrzymania triaka; ale jeśli triak nie odpali lampy, albo lampa niewystarczająco...
To mi raczej wygląda na lampę stroboskopową do ustawiania zapłonu w samochodach, ale to tylko moje przypuszczenie!
Witam. Posiadam lampę stroboskopową do ustawiania zapłonu marki Yato model YT-7310. Uszkodziła mi się w niej lampa xenonowa (stroboskopowa). Czy jest możliwość żeby ją gdzieś kupić? Jej wymiary ok 35mm x 5mm. W załączniku wysyłam zdjęcie żarnika.
Zdemontuj kopułkę, wrzuć np. 3 bieg. Popatrz na palec rozdzielacza i pociągnij autko do przodu - zobaczysz, w którą stronę kręci się palec. Jeżeli będziesz kręcić kopułką zgodnie z ruchem palca to opóźnisz zapłon. Jeżeli w przeciwnym kierunku to oczywiście zapłon będzie wcześniejszy /kąt wyprzedzania zapłonu przed OT ulegnie zwiększeniu/. Do prawidłowego...
Świecę zapłonową podstawiałeś sprawną? Sprawdź co się dzieje z zapłonem i kątem wyprzedzenia w świetle lampy stroboskopowej. Możesz zmierzyć jakie wychodzi statyczne wyprzedzenie zapłonu. Kiedyś robiłem pilarkę Partner, tam był problem ze zbyt dużym kątem wyprzedzenia zapłonu (silnik odbijał przy zapalaniu). Później miałem skrajnie zniszczoną ale na...
Przepraszam za zmyłkę wszystkich czytających ten post ponieważ kiedy znaki na kole pasowym i obudowie rozrządu się pokrywają przy ustawianiu zapłonu lampą stroboskopową to zapłon jest zerowy ani przyśpieszony, ani opóźniony, czyli jest zapóźny a przyśpieszamy w kierunku przeciwnym do kierunku obrotów silnika.
Lampa stroboskopowa - sprawdź czy rzeczywiście zanika iska przy danych obrotach. Oscyloskop - sprawdź sygnał z czujnika położenia WK.
Napięcie jest ok Tzn jakie? Ustawiłem wyprzedzenie zapłonu wkręcając w miejsce świecy czujnik zegarowy i cofając od punktu Gmp o 3mm. Ale ską wiesz w jakim położeniu wału/koła magnesowego w stosunku do położenia statora nastąpi iskra? Kontrola punktu zapłonu wyzwalanego bezstykowo, z takim masz do czynienia jest tylko możliwa dzięki lampie stroboskopowej....
Po pierwsze długość iskry z samego przewodu WN. Musiałbyś mieć lampę stroboskopową do zapłonu żeby sprawdzić jak zachowuje się zapłon i kąt wyprzedzenia zapłonu podczas pracy silnika. Jednakże w przypadku gdy przyczyną jest gaźnik, to mogą wyjść błędne wyniki, bo przeskok iskry może być opóźniany (strzelanie w wydech, gaźnik) lub iskra nie przeskoczy....
Najlepiej abyś sprawdził, w takiej pilarce, jakie jest położenie magnesów względem rdzeni cewki gdy tłok jest w górnym położeniu. Następnie ustawić tak samo w silniku WSK, a dokładnie ustawienie wyprzedzenia zapłonu, za pomocą lampy stroboskopowej.
Jak masz aparat zapłonowy to napęd jest brany z wałka rozrządu który jest napędzany przez łańcuch. Na samym aparacie też czasem jest luz. Ja bym wyregulował gaźnik dwa sprawdził rozrząd i aparat czy nie luzów plus ustawienie zapłonu na lampę stroboskopową i spędzenie czy wyprzedzacz zapłonu działa.
Sprawdź jeszcze wyprzedzenie zapłonu (lampą stroboskopową). Skrzynię korbową masz szczelną - tak sadzę , bo zapala po krótkim szarpnięciu.
Palnik, Lampa wyładowcza, Palnik ksenonowy, Palnik stroboskopowy, nazwy są różne. Rzeczywiście palniki mają 3 nogi; 2 do zasilania i trzecia do zapłonu.
Tłok w gmp końcówka do kompresora i pchać powietrze przez świecę. Może jest słaba kompresja i wraca odmą. Do zapłonu najepwniejsza jest lampa stroboskopowa.
A nie masz dostępu do lampy stroboskopowej ? Ona służy do ustawiania zapłonu ;)
Niech ktoś opisze procedurę ustawiania zapłonu krok po kroku. Masz lampę stroboskopową z regulowanym opóźniaczem błysków?
A znasz polonesa? Masz ma aparacie, sprawdz wyprzedzenie zapłonu lampą stroboskopową.
Jeśli na odwrotnie podłączonym też nie działa, to jedyny wniosek - uszkodzenie modułu zapłonowego. Tam jest CDI? Przedstaw zdjęcie tego modułu. Spotkałem się z takimi uszkodzeniami modułów zapłonowych CDI ze zmiennym kątem, w wyniku których kąt wyprzedzenia przestawiał się na maksymalny, co skutkowało awarią silnika. Zapłon CDI musi mieć znacznik na...
Witajcie. Ja w temacie wyjąłem to cudo z radzieckiej lampy stroboskopowej do ustawiania zapłonu, i nie mam pojęcia czym można by to zastąpić, Jeśli ktoś ma pojęcie co to jest lub, gdzie można by coś o tym znaleźć to bym był bardzo wdzięczny.
więc sprawdź ustawienie zapłonu-nagrzej silnik , podłącz lampę stroboskopową i najważniejsze - ustawienie zapłonu dokonaj przy zwartych stykach AiB złacza diagnostycznego -jest to B ważne gdyż inaczej zapłon bedzie ustawiony niewłaściwie
Punkt zapłonu jest 3 mm przed GMP, czyli wtedy mają się otwierać platyny a szczelina wcale nie jest taka istotna ważne żeby się wyraźnie otwierały i zamykały, czasami jest potrzeba żeby improwizować, bo sprzęt jest zużyty albo kiepskiej chińskiej jakości. Zalecają 0,4 mm, ja nigdy tego nie mierzę, obecnie do takich celów używam czujnika zegarowego i...
To powinien być numer katalogowy 21171-2256. Na stronie internetowej podana ta sama cena, tyle że dostępność brak. Drogo, ale na obecną chwilę nie ma innej możliwości. Chyba że chcesz się dalej bawić z chińskimi zamiennikami. Po wszystkim warto byłoby wiedzieć, czy kąt wyprzedzenia zapłonu w tym silniku i na tym module jest stały, czy regulowany cyfrowo...
Może klina ścięło ?? Zapłon można sprawdzić samochodową lampą stroboskopową, potrzebny będzie akumulator.
Sprawdź czy ci nie ukręciło klina na dzwonie-magneto wystarczy odkręcić nakrętkę nie trzeba zdejmować, lub bez odkręcania pojedź do pierwszego lepszego "Kazia" co ma warsztat i zobacz lampą stroboskopową punkt zapłonu znak masz na obudowie-karterze, takie nacięcie a na dzwonie-magneta są linie. Trzeba rozebrać tą stronę z wentylatorem.
Jak tam siedzi silnik Mazdy FE to pierwsze sprawdzenie luzu zaworowego. Dwa sprawdziłbym czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Trzeci podejrzany to ustawienie zapłonu. Ale to trzeba przynajmniej lampy stroboskopowej do prawidłowego ustawienia.
Może to być kwestia rodzaju paliwa a dokładniej jego liczby oktanowej. Wykonaj próbę nieznacznie wyprzedzając zapłon. Bez lampy stroboskopowej poprawne ustawienie początku zapłonu jest raczej niemożliwe.
Adziu :-) napisał Tłok ustawiłem sobie po znakach na kole zamachowym. Może, kolega odkręci świecę zapłonową i sprawdzi czy tłok jest u góry. Następnie będzie potrzebna lampa stroboskopowa do ustawiania zapłonu, może wtedy samochód odpali.
Fajne, ale jak to obsługiwać? Za każdym razem będziesz się bawił w mierzenie odległości od dołu czujnika do tłoka ustawionego w GMP i przeliczał odległość na kąt? Trochę sztuka dla sztuki, łatwiej jest ustawić zapłon lampą stroboskopową.
Producentem był chyba KABID lub RADIOTECHNIKA i o ile mnie pamięć nie myli to lampa służyła do ustawiania zapłonu w samochodach. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
chopy nie ma cudów jest iskra jest paliwo i samochód nie pali (rorzad podobno w porzadku). Jesli swiece sa mokre to znaczy ze iskry nie ma, lampa stroboskopowa sie kłania, moze iskra jest za słaba i podcisnienie je wydmuchuje. Lampa stroboskopowa sprawdzić kolejność zapłonu i ustawienie rozrzad, pozniej najwyzej cewka z maluch plus kedziorek i sprawdzenie...
Wyprzedzenie zapłonu wynosi tu 18 stopni. Sprawdza się w "wzierniku" w obudowie skrzyni biegów "nad sprzęgłem" (trzeba wyjąć plastykową zaślepkę i używając lampy stroboskopowej zsynchronizować znacznik na kole zamachowym lub przy lampie z ustawianym kątem wyprzedzenia można "świecić" na koło pasowe na wale głownym i "zgrać" znacznik). pozdrawiam.
Znajdź pinout do modułu. Podłącz i sprawdź iskrę. Jak Simson odpali to sprawdź wyprzedzenie zapłonu lampą stroboskopową.
Problem z pompą paliwa raczej objawiałby się szarpaniem, przerywaniem, a nie brakiem mocy (ale płynną pracą - rozumiem). Trzeba sprawdzić wyprzedzenie zapłonu lampą stroboskopową. Skład mieszanki - może łapie lewe powietrze. Sam silnik, poprawność ustawienia rozrządu, luzy zaworowe oraz ciśnienie sprężania. Drożność tłumika.
Witam. Mam problem z ustawieniem zapłonu w Oplu Omedze 2.0 16v z 1997 r. Jak auto dostałem miało pokrzywione zawory, po wymianie głowicy, ustawieniu rozrządu zapłon jest za wczesny po sprawdzeniu lampą stroboskopową. Zapłon jest elektroniczny, początek zapłonu jest brany przez czujnik na wałku rozrządu. Jest tam jakaś możliwość regulacji tego czujnika...
Masz ustawić 5+-1 stopień przed gmp. przy 750-850 rpm. aparatem, uważaj palec kręci się w lewo. Regulacje za pomocą lampy stroboskopowej a nie Vaga.
Ustawienie rozrządu na znakach to jedno, a pozycja wałka i wału to drugie, wiesz do czego zmierzam :?: Sprawdzałeś kąt wyprzedzenia zapłonu lampa stroboskopową :?:
Kolego, pierwsza rzecz, i być może na tym się skończy-sprawdź ustawienie zapłonu, tylko lampą stroboskopową.
Dla DR 600 mapa zapłonu to: 0 st. do 2200obr/min 30st. powyżej 4300obr/min Powinien być korek wkręcany od strony alternatora do podglądu zapłonu. Lampa stroboskopowa i po kłopocie! Widać jak na dłoni. Tylko, czy to na pewno elektryka?
jak pamiętam to w silniku AEE kąt wyprzedzenia zapłonu ustawia się lampą stroboskopową, a VAG-iem tylko zblokuje obroty silnika w grupie 00 nastawy podstawowe. A sam kąt ustawia się rozdzielaczem.
witam wszystkich. W lampie stroboskopowej do ustawiania zapłonu w samochodzie znalazłem taki element w obudowie TO-5 (prawdopodobnie tranzystor) o oznaczeniu KT 506 XD. nie wiem czy jest to pełne i poprawne oznaczenie. Poszukuję ewentualnego zamiennika tego elementu. W google nie znalazłem bynajmniej takiego czegos.
W pewwnym momencie świeca zostaje zalewana paliwem a bogata mieszanka paliwa może powodowac te strzały. Sprawdź lampą stroboskopową ustawienie zapłonu, uszczelkę z kolektora dolotowego. Rozumiem że swiece sa ok. Możesz jeszcze sprawdzić przewód z podciśnienia z serwa, który dochodzi do kolektora dolotowego (3,4 cylinder) Jeśli przewód jest uszkodzony...
Masz lampę stroboskopową z opóżniaczem błysków?
Zapłon powinieneś ustawiać lampą stroboskopową na znaki. +Ew opóźnienie od znaków jeśli takowe jest przewidziane. Tryb serwisowy czyli by komputer nie wpływał na korekcję zapłonu. Jak się go wywołuje nie powiem ci teraz, bo sam nie pamiętam. Palec dokładnie w GMP nie jest dobrym pomysłem. Kręć na razie aparatem by zapłon opóźnić, w końcu odpali. Wtedy...
Czy w passacie 92r. benzyna, silnik ABS monomotronik można ustawić samemu zapłon nie mając lampy stroboskopowej?. Czy trzeba to robić przy odłączonym sterowaniu przyspieszenia zapłonu z komputerka. Ogólnie jaka jest fachowa procedura.
Sprawdź ustawienie zapłonu na lampę stroboskopową. Jak będzie mocno za wczesny będzie ci gasł na wolnych.
Na skrzyni,jak obudowa sprzęgła(odkręcic koreczek) jest znacznik-występ zgrać z nacięciem na kole zamachowym.Niezbędna lampa o regulowanym opóźnieniu błysku,gdyz znacznik jest ZZ. Najlepszym interfejsem który pokaże ustawienie zapłonu jest lampa stroboskopowa i oko.
dodam ze gdy podłączam go pod kompa to wyskakuje mi jeden blad czujnik halla G40 podejrzewam ze ten blad jest zwiazy ze zlym zaplonem moge sie mylic i to czujnik wplywa na kat zaplonu mam lampe stroboskopowa naswietlalem go i po przekreceniu aparatu nic sie nie dzieje kat sie nie zmienia slyszałem ze muszę za pomocą vaga wprowadzić nastawy początkowe...
A jeszcze jedno kąt może też być 70, 72 68.. itd. tego nie da rady wyłapać takimi pomiarami czy jest taka możliwość Jest. Załóż to koło ,ustaw wał na OT kontrolując tłok a nie patrząc na koło.Potem dasz radę zmierzyć odchyłkę. Możesz też posłużyć się lampą stroboskopową i sprawdzić dokładnie gdzie jest punkt zapłonu.
Możliwe że kupiłeś impulsator o przeciwnej polaryzacji, dlatego teraz zapłon występuje w innym położeniu lub moduł zapłonowy (zmiennokątowy) teraz głupieje. Wszystko zależy od sposobu wykonania alternatora, typu modułu zapłonowego. Żeby postawić precyzyjną diagnozę, trzeba dokonać pewnych pomiarów i sprawdzić punkt zapłonu lampą stroboskopową. Warto...
nie znam sie na reno 19 ale zacząłbym od ustawienia zaworów ustawienia zapłonu na lampę stroboskopowa sprawdź czy działa wyprzedzenie zapłonu na wy wyższych obrotach Dodano po 3 a i jeszcze jeśli jest tam pasek rozrządu to sprawdź czy nie przeskoczył o jakiś ząbek oczywiście także całe wysokie napięcie kable, świece
Urządzenie diagnostyczne, lampa stroboskopowa, pierwsze to bym sprawdził. pozdrawiam. Dodano po 1 Sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu. podaj rok i kod silnika.
a niewiecie może czy da się jakoś przerobić zestaw j-23 czyli strobo żeby mrugało razem z zapłonem ??
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
przez co paliwo zdąży się nagromadzić w komorze i tworzyć niemiłosierne wybuchy z wydechu tym samym uszkadzając zaworek wydechowy nie wspominając o innych częściach. To zdanie sugeruje, że został przesunięty kąt zapłonu (zapłon jest opóźniony) Ogranicznik przesuwa ci kąt zapłonu bo zmniejsza amplitudę napięcia, widać to na lampie stroboskopowej. Być...
Czy w ogóle ustawienie zapłonu było sprawdzane przy pomocy lampy stroboskopowej? Po pierwsze fizyczne skontrolowanie punktu zapłonu przy 1.8 mm przed GMP, co powinno zgrywać znak na kole magnesowym ze znakiem wybitym fabrycznie na karterze, co by potwierdziło że wpust nie jest ścięty, ew. czop ukręcony. Po drugie ustawienie zapłonu poprzez ustawienie...
Wszystko rozumujesz poprawnie. Cewka z reguły pasowana indywidualnie do danego modelu (co za tym idzie punkt zapłonu może się nie zgadzać). Wszystko jest do sprawdzenia ale wymaga minimum lampy stroboskopowej. Choć ciekawe jest to odpalenie na chwilę ale to jest tylko gdybanie. Na kole magnesowym masz wtopione magnesy stąd cewka "wie" kiedy zaiskrzyć....
Dokładnie. Lampa stroboskopowa dokładnie pokaże ci punkt zapłonu. Na stronie producenta znajdziesz zakładki z danymi produktu. Generalnie o ustawieniu zapłonu nic nie znajdziesz, bo te zapłony są montowane na sztywno bez możliwości regulacji.
Rozbierz sterownik, wylutuj i zczytaj eprom. Nie sądzę że za free ktoś Ci zrobi moda, bo z tymi starymi jest trudniej. Musisz wiedzieć o ile ma się zmienić kąt i w jakim zakresie obr. Swoją drogą sprawdż kompresję, bo coś mi tu nie pasuje. Mam nadzieję że używasz lampy stroboskopowej do ustawiania zapłonu.
Ustaw rozrząd na znaki a potem ustaw wyprzedzenie zapłonu lampą stroboskopową. Cewki bym narazie nie wymieniał. http://www.civic5g.yoyo.pl/silnik.php?ar...
lampa stroboskopowa ustawianie zapłonu lampa stroboskopowa ustawiania zapłonu stroboskopowa lampa
amica przestała działać schemat elektryczny forda mondeo wodomierz magnes
cykanie transformatora phanick pegasus
Quad Kawasaki KVF 750 odpala tylko z dzarpaka - przyczyny i rozwiązania Tryb letni i zimowy w pilarce Makita DCS 33 - jak działa?