Zacznijmy od tego że takie zabiegi nie są do końca legalne. A sposobów jest kilka, od zabawy z ustawieniem zapłonu i mieszanki przez co mieszanka nie dopala się w cylindrach i jej spalanie następuje w układzie wydechowym, do montażu dodatkowego podawania paliwa w wydech i iskrownika na końcu. Ale tak jak pisałem policja bardzo lubi interesować się tak...
delikatnie podgiąłem też pływak I zaburzyłeś pracę gaźnika, potem jeździłeś na ubogiej mieszance (strzały w wydech). Bez sprawdzenia kompresji nie ma co kombinować.
Ile maluchów tyle przyczyn tego problemu tutaj trzeba zaczynać od podstaw sprawdzać kluczowe elementy, po zgaśnięciu jeśli masz suche świece na pierwszy ogień wziął bym pompkę paliwa wraz z popychaczem oraz filtr przepływowy wyczyść, druga sprawa czy po nagrzaniu silnika nie występuje zmiana w jego pracy? nie zaczynają "klepać" zawory? to również był...
wystarczy je wygrecic klucz nasadowy (16 lub 21) ta czesc swiecy ktora jest w silniku jaki ma kolor;] jezeli kawa z mlekiem to bdb
Jeżeli na cylindrze są jakieś ślady to niedobrze. Pół biedy gdy jest to aluminium z tłoka, które można usunąć, jednak bez zrobienia tego w niedługim czasie silnik się zatrze na amen. Zrób wyraźne zdjęcie tego co widać przez okienko wydechowe. Piszesz, że było wlane niewłaściwe paliwo, co masz na myśli?
Jedź do gaziarzy niech sprawdzą ustawienia gazu i instalację gazową, jeśli jest ok to czekają cię wydatki na silnik.
-O-ring znajduje się w gaźniku i "utrzymuje" dyszę paliwową. Kompletna dysza jest wepchnięta na wcisk i znajduje się pod stalową siatką filtracyjną. Na dzień dzisiejszy mojej wiedzy jest druga konstrukcja z małą dyszą metalową która "lubi" się luzować w plastikowej obsadzie także znajduje się pod filtrem. -Uszczelka może być stara. Oczywiście montuje...
Im wyzsza Liczba Oktanowa benzyny - tym wolniej takie paliwo sie spala, bo jest przeznaczone do silnikow o bardzo wysokim sprezaniu, ktore przyspiesza spalanie pod duzym cisnieniem. Bardzo szkodzi zabytkowym silnikom benzyna wysokooktanowa, powodujac nawet 5 - 10 i wiecej razy szybsze zuzycie silnika / z powodu jego ciaglego przegrzania - bo prawidlowo...
Musisz zatankować verve lub dolac rozpuszczalnika do benzyny, następnie na wyżej rzeczonym podwórku znajdź wjazd , tak z 300-400 metrów prostej drogi. Z całą maksymalną prędkością wjedź na owo podwórko . Celuj w jakiś betonowy element lub najlepiej murowaną ścianę . Wtedy powinieneś usłyszeć konkretny strzał . Jeśli wyżej wymieniona instrukcja nie przyniesie...
spróbuj szukać w tym kierunku: http://forum.vectra-unlimited.pl/showthr... a tu piszą że świece muszą być jak producent zalecił: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... I - Izolator, E - elektroday 1. I - brunatny, E - czarne lub zakonpcone: świeca, gaźnik lub wtrsyki pracują prawidłowo 2. I -...
Zrobiłem nim około 50 km, od początku chodził dziwnie. Ale myślałem, że to wszystko wina swiec lub cewek. Niestety po wymianie nic się nie poprawiło. Wcześniej wyskakiwał błąd wypadania zaplonu na 4 cylindrze po wymianie świece zniknął. Czasami wyskakuje błąd P0444 o ile się nie mylę.
Witam.Mam pytanie ,kupiłem łódź z silnikiem Mercury 50. Próbuje go odpalić ale bez rezultatu. Sprawdzałem i brakuje iskry .Czy jest ktoś kto miał ten sam problem i może mi podpowiedzieć od czego zacząć . :?: :?:
Jak pali to cewka raczej sprawa. Amatorsko ciężko sprawdzić. Zobacz zawory. Za uboga mieszanka też powoduje strzały w wydech.
Strzały mogą się wiązać ze zbyt ubogą mieszanką na wolnych obrotach. Jak miałem favoritkę to na strzały z wydechu zawsze pomagało minimalne zwiększenie dawki wolnoobrotowej na reduktorze.
Ciśnienie sprawdzone - ok
Moje pytania: Czy skodiczka ma Instalacje LPG? Czy strzela przy próbie odpalania na LPG czy na Pb? Czy pływak w gażniku się "nie topi" i czy zaworek odcina dopływ paliwa do komory pływaka? Czy jest iskra naświecy? Czy pompka paliwa działa? Czy i kiedy wymieniane przewody WN Czy przerywacz w aparacie zapłonowym działa tzn czy przypadkiem sam aparat zapłonowy...
Witam! Mam wielki problem z uruchomieniem silnika w Peugeot 406 2.2 benzyna (kod silnika 3FZ). Raz odpala bez problemu (nawet kilka razy raz za razem), a innym razem trzeba długo, kilka razy kręcić rozrusznikiem, czasem lekko dodając gazu, aby zapalił. W tym czasie strzela w wydech. Najczęściej, jak przerywam kręcenie rozrusznikiem, to w momencie odpuszczania...
Wymień olej i świece
https://filmy.elektroda.pl/8_1725876480.... Witam. Pytanie mam, co może być z silnikiem, całą budą trzęsie. Prędzej była dziura w misie olejowej i żona trochę nim przejechała. Dziś wymieniłem na nową i nowy olej. Odpalił, było ok, ale po przejechaniu 4 km zaczęło trząść budą i tak chodzi. Dziś rano odpalił, nie było już tego trzęsienia, ale z rur wydechowych...
Witam napięcie ok
Zarobiłem kable od ssania na nowo
Wymień kolego świece i ewentualnie cewki. Wszystkie.
Posłuchałem, ale to mi nie wygląda na strzały w wydech. Bardziej mi to wygląda na wypadanie cyklu pracy któregoś cylindra. Jutro zobaczę jaki jest odgłos wydechu w megance jak wyłączę jeden wtryskiwacz gazowy. A tak przy okazji posłałem cztery pliki na skrzynkę (ograniczenie serwera), a cztery następne czekają aż się zrobi miejsce.
Witajcie Przyjaciele. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Yamahy DT125. Kupiłem ją jako ,,do remontu'' z drugim silnikiem od TDR 125 podobno bliźniaczy silnik. Założyłem go do ramy i korzystając z okazji ultradźwiękowo umyłem gaźnik, przed samym złożeniem przedmuchałem go sprężonym powietrzem i złożyłem na tych częściach co był ponieważ nie zauważyłem...
Nie znam się na tym. Jak to sprawdzić?
A po co Ci strzały z wydechu? Żeby wkurzać ludzi? Myślałem że era buraków minęła.
Kolejność przewodów dobra kopułka prawidłowo założona.
No właśnie. Jeśli to jest to? Czyli powinienem rozebrać silnik i sprawdzić czy to jest to. Mało optymistyczna wiadomość :( . Czyli to nie było nic zassanego z wydechu. Ech…
Prawdopodobnie zapłon do ustawienia.
Tanim kablem to możesz sobie podłączyć trzeci stop. Kablem przez obd tego nie zrobisz jak nie masz o tym zielonego pojęcia.
Witam, głupia sprawa ale zastanawia mnie czy podpięcie przycisku z rezystorem który obchodziłby czujnik maf żeby zwiększyć na chwilę dawkę paliwa aby uzyskać strzały z wydechu. Czy to jest możliwe? (Wydech przelotowy) saab 900ng 2.0T
A dobrze jest ustawione?
Najpewniej przestawiony zapłon lub coś podobnego. Względnie pomyliłeś kable przy podłączaniu iskrownika. Poza tym, skąd pewność że stary iskrownik się zepsuł? Może problem leży gdzieś indziej, a iskrownik miałeś sprawny?
Sprawdź działanie układu zapłonowego i elektronicznego przyśpieszania zapłonu za pomocą lampy stroboskopowej. Silnik powinien mieć okienko rewizyjne do określania punktu T i F, a czasami i maksymalnego wyprzedzenia zapłonu. Poza tym takie problemy może sprawiać niesprawna świeca zapłonowa oraz gaźnik.
Do rozgrzanej rury dostaje sie niespalona calkowicie mieszanka i "wali". A przyczyn moze byc kilka.Zaplon ,zawory i jescze pewnie cos..
Ztego co piszesz to wygląda że jakis element zapłonu ma zwarcie albo się przegrzewa jaka masz możliwość to jedz na komputer. Sprowadzić po kolei wszystkie bezpieczniki w półce, jak już będziesz miał z kompa odczyt to możne pokazać. Czujnik filtra powietrza Czujnik zapłonu czujnik położenia wału przeplywomierz paliwa ew. Alternetor koniec koncow pokaże...
a ile kosztowala wymiana przewodu podcisnienia? sam przewod ile? aaa. gdzie to w ogole sie znajduje? :|
Witam, w takim samym motocyklu, ok. 15 lat temu - spalily sie znajomym az 3 moduly zaplonowe i wymieniali je co kilka dni, a powod byl banalny - iskrzacy czujnik polozenia nozki bocznej / podporki, w ktorym byla przetarta - polamana izolacja na kabelkach zasilania... Pozdrawiam.
Hehe rok i silnik w tytule filmu jest zawarty, a strzelanie to pamiętam w kaszlaku zapłon się przestawilo, chyba do przodu i podobnie jak u Ciebie strzelał przy redukcji. Wg mnie świece i przewody to nie to albowiem były by problemy z rozruchem wolnymi obrotami itp. Nie mniej jednak mój przedmówca może mieć rację. Pozdrawiam
wtryskiwacz ma nieszczelność tzn jest źle włożony do kolektora ssącego....trzeba go wyjąć i "umościć" w kolektorze na jakiś wysokotemperaturowy smar...co kolego??700 kilometrów i olej się wylewa jak odkręcasz miarkę...wiem wiem...miałem się też...pozdro wszystkim...
Spaliny capią benzyną albo zgniłymi jajkami? Kopci?
Gdybyś znał algorytm pracy układu zapłonowego
silniik - 1,6i monopunkt 75 KM jaki model dokładnie to nie wiem. Na benzynie próbowałem jechać ale to już w ogóle koszmar jak jest zimny to nie da sie jechać jak dodam gaz i puszcze to go tak zdusi i pyrczy jak by juz miał zgasnąc jak by nie chodzil jeden baniak. Sam może nie zrobie takich rzeczy ale niektóre moge spróbować przynajmniej chce wiedziec...
witam mam SC r2002, 1108cm3, 40kW z gazem na początku dodam że jestem praktycznie zielony jesli chodzi o naprawe samochodu problem polega na odpalaniu auta z rana słychać że pompa paliwa pracuje, rozrusznik kręci, akumulator jest w pełni naładowany(ma jeden sezon). słychać jakby silnik chciał zaskoczyć ale nie zapala - cos strzela w rurze wydechowej...
Grupa PSA jest specyficzna, ale jak każda inna. Skoro mechanik nie wie co jest, to znaczy że nic nie wie. Trzeba zmienić na takiego który nie wie, ale naprawi!! To tylko samochód zbiór elementów które w wspólnej symbiozie tworzą skrzynkę na kółkach która przemieszcza się z punktu A do B!
W moim opelku kadet 1.6i w zapłonie powymieniałem prawie wszystko tj.świece zapłonowe przewody zapł.aparat zapł.cewkę zapl. i mam nadal problem ,jak jest silnik zimny nagle przerywa wskazówka na obrotomierzu spada do zera silnikiem szarpie i strzela z wydechu.Nie ma różnicy czy jadę na gazie czy na bęzynie.po przejechaniu ok 15 km silnik pracuje normalnie...
Chciałem mieć pewność, dzięki za pomoc sprawdzę i dam znać !😁
Skoro się nie znasz to nic nie zrobisz. Diagnoza prosta paliwo dopala się w tłumiku.
W ogóle masz tam możliwość regulacji? Bo w tych silnikach z reguły jest to na sztywno. Więc jeśli nie ma możliwości regulacji, to nic nie rozpiłowuj i nie kombinuj. Zostaw tak, jak ma być, a przyczyny szukaj gdzie indziej. Choćby w zaworach, bo potrafią się podeprzeć.
nie, nie posiadam takich rzeczy
a spalanie?
No z czujnikiem halla to nie miałbyś w ogóle zapłonu. Napisałeś o błędach i nie podałeś ich kodu. Skąd więc mamy wiedzieć co widzi sterownik ? wypada ci zapłon na którymś cylindrze i mieszanka paliwowa wypychana jest w wydech, gdzie następuje zapłon od oparów z innych garów. Teraz bądź mądry i szukaj przyczyny dlaczego..
Dzięki piękne za pomoc i informacje. Jestem lekko mówiąc laikiem w tym temacie, i szukając w Internecie informacji o kątach zapłonu, informacje są różne i wolałem się zapytać. Odnośnie co do korekt podczas odpuszczenia gazu, to nie ma jej, jedynie występuje w 2.4% na pułapie ok. 1800 obrotów, kiedy to właśnie słychać te leciutkie strzały z wydechu....
mam podobny problem jak kolega na początku. auto mi nie gaśnie ale są problemy z odpaleniem a kiedy odpali na benzynie i na LPG to na wysokich obrotach strzela i szarpie, na gazie to jest to samo zjawisko jest to kadett 1.3 1987 rok. Podejrzewa że jest to wina gaźnika ale czy mam go dawać do regeneracji bo słyszałem od kumpla co też miał po regeneracji...
Kopci na czarno? Końcówka wydechu pokryta sadzą? Nie ma czasem zbyt dużego stanu oleju i nie śmierdzi olej benzyną?
Jak odpalasz to telepie nim jak szmatą po całej komorze czy sztywno siedzi? Umiesz ocenić pracę poduszek? Albo wrzucasz jedynkę lub wsteczny i kumpel pcha do przodu a Ty obserwujesz jak zachowuje się silnik. Możesz wrzucić tu jakiś filmik podglądowy...
Byłem podłączyć samochód pod komputer miałem jedne błąd "Czujnik spalania stukowego" tylko ze błąd dał osie usunąć po czym elektro mechanik powiedział że możliwe jest ze czujnik wywala bo wykrywa jakieś stuki może to być spowodowane że jest zbyt bogata mieszanka i są stuki jakieś ?
Musisz opisać dokładnie co sprawdziłeś.
no i tu jest problem cały układ zapłonowy sprawdzony i ok sonda ok niedawno założona przepływomierz również. nie mam bardzo czasu i gdzie sprawdzić innych rzeczy. Chodzi o to że auto po nagrzaniu ma nierówne wolne obroty tzn opadają nieregularnie i próbuje zgasnąć a do tego dochodzi szarpanie przy przyspieszaniu i strzał w wydech po odpuszczeniu. Jeszcze...
Sprawdzalem pływak lekko chodzłi, problem znikł i nadal nie wiem jaka mogła byc tego przyczyna, wszystkim za pomoc dziękuje. Pozdrawiam
filtr powietrza, filtr paliwa
Z tymi świecami to jakaś zbieranina
auto "strzela " z rury wydechowej Strzały sa raczej z filtra (uklad dolotowy), a nie z wydechu. Kable (koniecznie orginały) i swiece to na poczatek.
nic nie wiem od czego zaczac
Ma ktos jeszcze jakies propozycje ???
a jaka szerokosc luzu tak z praktyki ??
Witam ponownie. W takim razie podmienił bym pierwszą sondę. Sprawdź jeszcze co z przepływem powietrza tzn czy prawidłowo podawana jest jego ilość. Pozdrawiam
To tylko rozdzielacz,nic więcej.
może przy okazji sonda lambda padła
Pacjent: Lada Niva 1,7 2001r sterownik MP 7.0 Zagazowany. Objawy: strzela w wydech Po przekroczeniu temp. ok 90st C zaczyna strzelac w wydech gdy zchodzi z max obrotow w okolicach 3 tys rpm. W okolicach 3-4 tys obr. ma zanik iskry na cylindrach, czasem przy raptownym dodawani gazu takze zanik iskry okolice 3 tys obr. Brak bledow w sterowniku. Na pierwszej...
No to nie ma opcji, zalewa dziada :P . Strzały w wydech (przy prawidłowo ustawionym zapłonie) oraz mocno nagrzewające się kolanko świadczą o ubogiej mieszance lub braku paliwa.
jeżeli przed montażem było ok to śmigaj do gazownika. Nie napisałeś czy bezpośrednio po montażu auto zaczęło szaleć czy musiałes chwilę pojeździć zanim powstały problemy. Jeżeli bezpośrednio to być może panowie gazownicy zastosowali zbyt małe oczko w mikserze i jest bardzo zdławiony przepływ powietrza ewentualnie na uszczelce pod mikserem nie powiększyli...
Prędzej tylny wydech, sprawny katalizator albo go dopali albo się zatka całkiem.
Przepływomierz był sprawdzany, według mechanika jest w porządku...
Idę zaraz spojrzeć na znaki, jak sprawdzę dam znać. Dodano po 2 Panowie rozrząd jest Ok. Miałem starą kopułke i palec, postanowiłem założyć i to był strzał w dziesiątkę. Odpalił odrazu. Jadę zaraz po nową kopułkę. Co dziwne ta kopułka i palec nawet roku nie mają, nie widać żadnych uszkodzeń.
Ten silnik nie ma czujnika polożenia wału.Jest Hall w aparacie zaplonowym.
samochód zapala bez żadnych problemów a przy wciskaniu pedału gazu dusi się ;obroty spadają ;słychać strzały w układzie wydechowym.co może być przyczyną?
cewki czujnik hall-a Rozwiń to.
No wlasnie spalin nie ma za duzo .. Kolory brak a pachnie benzyna
na diagnozę,tech 2 pomoże,szczególnie wartości rzeczywiste!
Rozumiem, że na benzynie jest to samo? Co się dzieje gdy zdemontujesz filtr powietrza?
opóźniony zapłon możesz mieć
Czujnik prękości wału głównego również jest podejrzany.
Chętnie odkupię taki sterownik. Przetestujemy jak to daje radę kiedy nie oszczędza się silnika. Kwestia tego ile by to kosztowało i czy jesteś w stanie dopisać jakieś strzały z wydechu https://obrazki.elektroda.pl/4654927300_...
Zbyt wcześnie dajesz 2 bieg. Małe obroty dużo paliwa -strzały w wydechu.
Strzały z wydechu i spadek mocy pod obciążeniem mogą wskazywać na problem z zapłonem. Nie wiem jak w tym sprzęcie jest on skonstruowany, ale warto się mu przyjrzeć.
Sprawa dotyczy auta z zamontowaną instalacją : sterownic sirocco wtryski magic, reduktor tomasetto. Klient przyprowadził auto bo strasznie strzelało w wydech przy hamowaniu silnikiem, diagnoza okazała się pozornie prosta - leciał gaz do kolektora przez króciec od podcisnienia, (były też herezje z czasami wtrysków na benzynie , oraz problemy z paleniem...
W moim EL-u też tak mam (wydech przelotowy, lekkie koło zamachowe, planowana głowica 2mm oraz poszerzone i wypolerowane kanały dolot i wydech, przestawiony zapłon). Gdy spuszcze gwałtownie moge z gazu a następnie dodam też gwałtownie to również mi strzeli w wydech.
ogólna zasada regulacji zapłonu jest podobna. Pytanie jaki tak jest zapłon, czy są mechaniczne platynki czy to już ma impulastor. Strzały z wydechu to ewidentnie przestawiony zapłon, gaźnika bym nie ruszał do momentu wyregulowania zapłonu.
Profilaktycznie wymienił bym membrany w gaźniku, zużyte dają podobne objawy. dodam że czasami słychać lekkie strzały w wydechu. Stawiał bym na nieszczelny zawór wydechowy... Dodatkowo do sprawdzenia kolektor ssący, w tych silnikach lubiły pękać od wibracji, niby cały, ale pęknięty i łapie lewe powietrze.
Inna rzecz ze sprawne auto to dla ludzi bardzo subiektywna sprawa. Jednemu będzie przeszkadzało że np stojąc na światłach obroty będą się spokojnie falować w granicach 50 RPM a drugiemu wcale nie będą przeszkadzać strzały z wydechu i z dolotu bo przecież nie gaśnie ,a jak już to rzadko.
Okej zawory ustawione 0.05 ssący a 0.10 wydechowy, odpaliłem go na wiertarkę i jak pracuje to słychać takie delikatne strzały z wydechu co może być przyczyną. A z rozrusznika jak dam delikatnie gazu to odpala
przypadlościa silników 1.6 16v fordowskich z poczatku produkcji były problemy z głowicą (zacierajace sie zawory w prowadnicach) być może w tym problem ,cześćowo mogą o tym świadczyć strzały w wydech ( nie domykające zawory)
wygląda na to że trzeba zmienić przewody albo rozdzielacz zapłonu niewiem jaki jest w passacie ale to chyba zwykla kopulka. Skoro są strzały w wydech to znaczy że masz mieszanke zbyt bogatą.
Koledzy. Silnik przeszedł generalny remont . Bral wcześniej olej. Zalewało świece olejem Blok zatulejowany, nowe tłoki, pierścienie, polerowany wal, panewki oraz cały remont głowicy. Wszystko poskładałem, ale jest problem. Bardzo nierówno pracuje na biegu jałowym. Strzela w dolot i wydech. Do 1500 obr dławi sie pracuje jak traktor. Cewka swieca przewody...
Pytał , odpowiedziałem , nie zachęcałem choć mamy to same negatywne spojrzenie. Dodam jeszcze strzały w wydech , zniszczenie katalizatora czy tłumików - bo i takie skutki widziałem w wyniku takich "oszczędności" Jeśli chcesz szybko przełączać z benzynki na gaz to droga jest tylko jedna : dobry , duży reduktor.
Witam, mam problem z quadem Can-Am DS 450 z 2008 roku. Dwa tygodnie temu przestał odpalać. Wymieniłem wtrysk, regulator napięcia oraz stojan. Wszystko było ok, aż do dzisiaj. Przy dolewaniu płynu chłodniczego (który rozlałem przez przypadek) zauważyłem, że wężyk od paliwa był lekko wysunięty. No to go wyciągnąłem, przeczyściłem i poskładałem wszystko...
Witam Mam problem w postaci skutera Malaguti f 12 phantom o pojemności 100. Kilka miesięcy temu wymieniłem uszczelkę pod głowicą wczyściłem gaźnik i wszystko było ok. Następnie po kilku tygodniach skuter zaczął przerywać i nie może się rozpędzić do wcześniejszej prędkości maksymalnej. Myślałem, że to świeca zmieniłem świecę wraz z fajką natomiast nic...
Skoro przy zapiętym czujniku ma iskrę, a przy odpiętym nie, obstawiałbym złe zamontowanie dolnego koła, skoro się da. Można jeszcze na próbę nie wypinać czujnik wałka, a wyjąć go, bez odpinania przewodów. Jeśli iskry nie będzie to prawdopodobne jest, że jednak to koło jest obrócone i iskra przypada na suw wydechu , co daje głuche strzały w wydech. Nie...
Jak czegoś tam nie ma na wężu to możliwe że masz nie II tylko tak naprawdę I generację instalacji. Strzały w wydech po odpuszczeniu gazu to norma dla takiej primitivo instalazione. Jeśli masz w samochodzie sondę lambda, 97r to powinna być, wyprowadź sobie jej sygnał do kabiny. Odczyty z sondy bardzo pomagają w samodzielnej regulacji instalacji.
plazma strzały strzały głosnikach astra strzały
magnetowid odtwarza turbo diesla benzyny gorący przewód
Nieszczelna pompa vacuum a odpalanie VW LT 2.5 Wymiana silnika w Citroën Picasso 1.6 HDi - porady i wskazówki