Chyba klasyczne działanie regulatora proporcjonalnego. Trochę nie mam pewności jak zasilasz dom, ale wychodzi, że z sieci wodociągowej. Masz gdzieś na instalacji poduszkę powietrzną (pewno zbiornik), która zwiększa tzw stałą czasową regulatora. Sytuację pogarsza zapewne duża przepustowość przyłącza i oczywiście ten reduktor. Ja próbowałbym usunąć to...
Stuki hydrauliczne w instalacjach mozna wyeliminowac naczyniem wzbiorczym. Stuki moga bc powodowane uderzeniami cisnienia przy zamykaniu zaworu-kranu, lub tez zamykaniem sie zaworu zwrotnego w innym miejscu instalacji gdy odkrecimy kran, bo wtedy spadek cisnienia po stronie zasilania zaworu zwrotnego spowoduje jego gwaltowne zamkniecie- zadzialanie....
Na tloku na galce u gory jest kalamitka to samo w podstawie silownika i na wywrotach z tylu paczki. Jesli jest nigdy nie smarowane to tak sie dzieje.
Wez pod uwage fakt, ze przy niskich cisnieniach (nizszy zakres cisnien) stuki hydrauliczne raczej nie wystepuja.
Miałem cos podobnego leżały popychacze hydrauliczne
Stukanie w MF podczas podnoszenia to dźwięk wydobywający się z układu napędowego pompy hydraulicznej.
każda... jest to już dość dobrze opisane ma innych forach... sam posiadam A5 F5 z tym układem... na początku trochę mnie to denerwowało, ale teraz już nawet nie zwracam uwagi na ten szczegół... jest to test układu bloku hydraulicznego ABS... po prostu... ten typ tak ma...
Kąt wtrysku przestawił się po wymianie oleju? Najprędzej doszło do uszkodzenia hydraulicznego popychacza. Chyba, że to wcale nie stuki tylko hałasujący rozrząd. Tam jest chyba łańcuch?
szukac drugiego slupka
Pierwsze opowiadanie wskazywało na uszkodzone popychacze hydrauliczne/stuki po rozruchu silnika/.
A jest zbiornik wyrównawczy CWU? Jeżeli jest to pewnie nie ma w nim powietrza. A jeżeli nie ma to założyć, będzie łagodził uderzenia hydrauliczne.
W poście 20 piotr_boncza napisał: Jeśli w instalacji pojawią się stuki, (uderzenia hydrauliczne) będziesz musiał dołożyć małe naczynie, najlepiej przepływowe przed zaworem elektro. U mnie ten stuk występuje w momencie wyłączenia pompy i elektrozaworu, ale jest niewielki więc zrezygnowałem z rozbudowy układu. Na wszelki wypadek weź to pod uwagę. Witam...
Zajmuję się gażnikami Aisan podaj więcej informacji -stuki podejrzewam regulatory hydrauliczne - sprawdz przewody podciśnienia - sprawdz sondę Lambda - regulację wolnego biegu i tzw "szybkiego" wolnego biegu - silnik krokowy czujnik wolnego biegu stele proszę o kontakt
Ja zawsze używam łuków do montażu CO. i innych. Tzn. używam giętarki, robiąc nawet kilka łuków na jednym kawałku rury, tak aby pasowała kształtem do podłączeń, które jeśli są połączeniem z następną rurą, robię mufka. Kolanka idą tylko i wyłącznie na końcówkach rur gdzie jest coś podłączone i jest konieczne użycie kolanka. Daje mi to minimalne opory...
To stukanie w silniku? a może to po prostu hydrauliczny popychacz który potrafi wydawać takie dźwięki że nie wiadomo skąd to dochodzi. Popychacze te powinny umilknąć gdy napełni je olej.
A czy może mi ktoś podpowiedzieć jak wyjąć popychacz hydrauliczny bo niewiem jak to zrobić
Witam. Po nagrzaniu silnika słychać stuki w górnej części silnika, co to może być. Jeżeli są to hydrauliczne popychacze zaworów to czy można je wymienić bez demontażu wałka rozrządu?
Metaliczne stuki dają też zawory a konkretnie popychacze hydrauliczne jeśli pracują bez oleju lub są wyrobione i puszczają. Wtedy dzwoni aż miło.
Prawdopodobnie popychacze hydrauliczne albo juz wyjechane, słabe ciśnienie oleju lub brak dbałości o silnik (wymiana na dobry olej i w terminie) Ale może być źle ustawiony zapłon, sworzeń tłokowy itp.
kawasaki vulcan 750 rok produkcji 1994 stuki na pierwszym cylindrze. witam szanownych forumowiczów. Mam pytanie, czy da się wymontować popychacze hydrauliczne zaworów pierwszego cylindra z kawasaki vulcan 750 bez wyjmowania silnika. chciałbym sprawdzić popychacze ponieważ na zimnym silniku słychać stuki a po rozgrzaniu ich niema. dziękuję za odpowiedzi.
Wstawiłem auto do mechanika. Mechanik stwierdził że w tym silniku nie ma regulatorów hydraulicznych, tylko zwykłe szklanki!!! Co Wy na to ? Jak to w końcu jest , Silnik SPJA , regulacja zaworów poprzez wymianę szklanek różnej wysokości czy samoregulatory hydrauliczne
Witam wymieniłem wszystkie popychacze hydrauliczne w siniku ale stuki są nadal, występują tylko gdy silnik nie ma obciążenia, podczas powolnego dodawania gazu podczas jazdy takowych nie ma lub podczas jazdy pod górę. Tu moje pytanie czy to są objawy popychaczy czy rozrząd/ łańcuch do wymiany, w smarcie aktualnie mam wyjęty silnik więc wszystko na wierzchu....
Ale jakie to stukanie jest? Z tyłu na wałkach masz łańcuszek rozrządu z napinaczem hydraulicznym. Kończący się żywot napinacza oznaczał stuki.
Schematy najlepiej szukać na wschodzie: www.diakom.ru:8001/ , ale rosjanie "nie preferują audi. Łatwiej by było może jakbyś do opisu dorzucił mp3 :lol: U mnie przyczyną nieregularnych stuków były uszkodzone popychacze hydrauliczne i łańcuch rozrządu. ( w oplu ). Nie wiem , może ci to pomorze.
Pisałeś że sprawdzałeś klin na dolnym kole pasowym. Pozostaje więc jeszcze sprawdzenie czy kliny na kole (lub obydwu kołach) wałka (wałków) rozrządu nie są ścięte i się minimalnie nie przestawiły. Jednak jest to bardzo mało prawdopodobne. Te 5mm to nie jest dużo, to może być w tolerancji długości paska. Proponowałbym sprawdzić z jakimś innym, markowym...
Witajcie. Jak w temacie przypuszczalnie popychacze hydrauliczne. Czy ma ktoś pewny sposób jak sprawdzić który jest uszkodzony?
Witam!! Mam problem jak w temacie, stuki pojawiają się zawsze po nocy dopóki nie zgaśnie lampa od smarowania, stuki ewidentnie słychać po stronie silnika po stronie kolektora wydechowego. Podejrzewam iż są to popychacze hydrauliczne, i kolejne moje pytanie czy jest konieczność wymiany wszystkich 16 czy wystarczy wymienić 8 te które znajdują się po stronie...
Moze sie myle ale to jest chyba napinacz hydrauliczny. Jesli tak to co mial by wspolnego z cisnieniem oleju.
Witam, borykam się z następującym problemem: Silnik stuka w okolicy głowicy (1-2 cylinder). Stuk podobny jest bardzo do stuku popychacza hydraulicznego i regularny do obrotów wałka lecz popychacze wymieniłem wszystkie na nowe i jak stukało tak stuka. Ciśnienie oleju sprawdziłem manometrem i na gorącym silniku wynosiło :2 bary na wolnych i 4 przy 3000obr....
Witam Ponieważ mam problem z uderzeniem hydraulicznym w instalacji c.w.u. postanowiłem wstawić w układ naczynie przeponowe. Moje pytanie brzmi czy rozładuje ono skutki owego uderzenia (stuki w instalacji przy zakręcaniu zaworu) ? Czy mogę je zamontować w sposób przedstawiony na rysunku http://obrazki.elektroda.pl/8882461000_1...
Jeżeli były by to panewki, to miałby kłopoty ze zbyt niskim ciśnieniem oleju. Jeżeli tak jest, to dzwonienie może być spowodowane tym, że popychacze hydrauliczne nie wybierają luzu do końca. Ja stawiam na cz. spalania stukowego.
Tam jest regulacja na płytki nie hydrauliczna , wygląda na to jakby szklanka pukała , no chyba że zle ustawiłeś fazy
aby wymienić sam napinacz hydrauliczny, trzeba zdejmować pokrywę rozrządu ? słyszałem że za metaliczny stukot odpowiada głównie wadliwy napinacz .. :D
Panowie, nie rozumem czegoś.... Może jestem w błędzie ale ten silnik ma zawory hydrauliczne które stukają prze niewłaściwym lub rozrzedzonym oleju. Wystarczy zalać silnik olejem zalecanym przez producenta i spokój.
Ten stukot to najprawdopodobniej jest praca zaworów, a konkretnie popychaczy. Na zimnym silniku widocznie nie za bardzo chcą odrazu dzialać hydrauliczne regulatory luzu stąd te stuki. Czy przypadkiem nie zmieniałeś ostatnio rodzaju oleju albo olej jest juz przepracowany ( silniki pracujące na gazie wymagają częstrzej wymiany oleju silnikowego). Co do...
Witam. Tak pięknie brzmi mój silnik przed jazdą do pracy! https://filmy.elektroda.pl/98_1384686796... Czy to mogą być popychacze hydrauliczne .Jak tak , to na ile procent. Wymiana kompletu to wydatek do 1000 zł !
Jeżeli stuka ci z okolic głowicy po rozgrzaniu silnika, to stawiałbym na hydrauliczne kasowniki luzu zaworowego. Na zimnym, gestym oleju jest w porządku, a jak się rozgrzeje i zrobi rzadki, to już puszczają. Podjedź do jakiegoś dobrego mechanika, niech przyłoży ucho dla pewnosci. lgy1 a skąd ty tam wziąłeś hydro - czyli wodno - regulatory? Ten silnik...
Piciu, pewnie masz racje, auto było u dwóch mechaników (jeden po ściąnięciu kolektora dolotowego stwierdził że zawór jest wypalony i nalezy sciagac głowice, drugi natomiast, zdiagnozował własnie popychacze hydrauliczne) i od tego zacznę, objawy jakie zdiagnozował potwierdzałyby jego teorie,(przy dodawaniu gazu pojawił się delikatny metaliczny pogłos...
No i jakich należy się spodziewać objawów Glosna praca dobiegajaca spod pokrywy zaworow - samej gory silnika. Odglos przypominajacy rytmiczne stuki, cykania. W nowszych silnikach zawory sa regulowane automatycznie, za pomoca tzw. popychaczy hydraulicznych. Jesli je masz regulacja reczna w takim silniku nie ma miejsca.
Witam, renault megane silnik 1,6 8V silnik K702 mam to samo, zimny silnik stuka jak sie nagrzeje cisza, ale to klekotanie wykancza slychac je tak jak by jeden zawór a nie wszystkie. Popychacze nie sa hydrauliczne sa regulowane , ale regulacja nie pomogla. mam pytanko czy jak jest spalanie detonacyjne to po nagrzaniu nie wystepuje....bo stukanie ustaje...
Myślę, że warto było by się przyjrzeć klapą wirowym w ukladzie dolotu - i to dość szybko. To silnik fiata starsza jednostka 1.9 mjtd miała regulacje zaworow mechaniczna tu norma euro5 wymusiła zmiane głowicy musisz sprawdzić czy masz hydrauliczna? Bo dół silnika został z 1.9jtd. Pozdrawiam.
Moja skrzynia na luzie pracuje cicho. Najbardziej niepokojącym objawem jest rumor podczas gaszenia. Naprawiać tej skrzyni się kompletnie nie opłaca bo sprawna używana to koszt ok. 250÷500 zł. Olej wymieniony został podczas wymiany dwumasy. Podobnie wysprzęglik hydrauliczny czyli łożysko oporowe. Opcje są dwie: - uszkodzona skrzynia - założono mi dwumasę...
Stuk może pochodzić nie z samoregukatora hydraulicznego, a bezpośrednio z zaworu. Może stukać np. prowadnica, ale w tych silnikach tomałoprawdopodobne. Poza tym, trzeba samochód osłuchać stetoskopem a nie na "ucho". Równie dobrze może walić oanewka korbowodowa i przenosić do góry potrzebny mechanik z doświadczeniem, na necie tego nie zdiagnozujemy pozdrawiam
Przedmuch na uszczelce to na pewno nie jest. Właśnie stetoskop wskazuje bardziej na koniec silnika, ale dźwięk się bardzo przenosi i trudno jest zlokalizować źródło. Panewki i sworznie są w porządku, sprawdziłem. Dla wyjaśnienia - jestem mechanikiem i naprawiam silniki, tylko do tej pory nie robiłem żabojadów i dlatego zadaję te pytania. Być może jest...
Witam. Bardzo mało opisałeś gdzie słychać stukot. Sprawdż sprzęgło pompy olejowej. Pompa hydrauliczna zasilana jest od kola pasowego walu korbowego silnika poprzez sprzęgło wykonane z kwadratowej plastikowej płytki. A może po prostu pompa się poluzowała.
Co do tych popychaczy nie wiem o co chodzi Popychacze hydrauliczne zaworów regulują automatycznie luz zaworowy lecz muszą być wypełnione olejem. Jeśli ciśnienie oleju małe to często popychacze pracują nieprawidłowo i z głowicy dochodzi rąbanka, stuki.
Jeśli dobrze kojarzę to 900 miała hydraulicznie sterowane zawory - więc zacząć należy od wymiany oleju i filtra oleju, a w dalszej kolejności od sprawdzenia ciśnienia oleju.
Tak W piewszej kolejności sprawdż rozrząd bo to on wskazuje na to że tłok uderza w zawory Czyli ten dźwięk możę sugerować uderzanie zaworów o tłok? Tykanie było przed remontem ale tylko na ciepłym silniku, teraz po planowaniu głowicy jest znacznie głosniejsze i słychac je nawet na zimnym silniku. Przeglądając fora wyczytałem iż nadmierny szlif głowicy...
Do pionu nieco ponad pompa zamontuj najmniejsze naczynie przeponowe do CO, w ktorym zmniejsz cisnienie do poziomu cisnienia w CO. Z pewnoscia stuki ucichna. Sa tez podobne ale malutkie ok. 150ml naczynia stosowane w instalacjach cisnieniowych wodny uzytkowej, do likwidacji uderzen hydraulicznych. Nawet dzisiaj w sklepie zastanawialem sie czy nie wziasc...
Nie wiem co tam bylo regulowane, bo w tej Omedze sa samoregulatory hydrauliczne. Stuk moze pochodzic od samoregulatora lub moze cos nizej w silniku np. sworzen na korbowodzie.
A może ren stuk pochodzi z zatartego hydraulicznego popychacza zaworów. olej w silniku wymieniałeś ?.
1.4 na pewno ma hydrauliczne popychacze i przy gęstym oleju w chłodne dni je słychać, niemniej jeśli poziom oleju jest prawidłowy i wszystko jest sprawne powinny się uciszyć po kilku minutach pracy silnika. Wytrzymują ok 150 tys. km... A tak właściwie to który 1.4 to jest?
Jestem już trochę mądrzejszy, gdyż podjechałem do innego mechanika (nie do serwisu jak do tej pory) i diagnozę postawił w 12 min. Podłączył komputer i diagnoza- "Wypadanie zapłonu 4 cylinder" . Świece nowe- wymienili ew serwisie , zamienił cewkę z 3 cylindra na 4 i nadal "wypadanie zapłonu 4 cylinder". Na pewno jest problem w głowicy, ale dlaczego tego...
Miałem takie auto problem tkwi w samoregulatorach lub w czujniku spalania stukowego możesz zmienić olej na gęstszy rozrządu w tych silnikach nie wymienia się do naprawy głównej problemem może być napinacz rozrządu , jest hydrauliczny i przez to ciśnienie oleju powinno być 0,3 Mpa, jeśli spadnie to rozrząd się tłucze wydaje takie stuki przy puszczeniu...
wałek,popychacze,wtryski,zawory i szklanki Popychacze hydrauliczne a szklanki to to samo tylko inna nazwa, pompo wtryski tylko do wymiany o ringi. Robiłem niedawno taki remont Szklana 100zł sztuka x8 Wałek 800zł panewki wałka 150zł. Uszczelniacze 30zł komplet x4 Mogą dojść rolki popychacza pompo wtrysku.. O dole się nie wypowiadam bo ja oceniałem po...
Zadne z urządzeń czy armatury hydraulicznej nie lubi stuków w instalacji. Pompy także nie lubią mielić wodą na pełnej mocy, kiedy wszystkie obiegi są pozamykane zaworami, bo wtedy dochodzi do kawitacji wewnątrz pomp, a ta je po prostu niszczy. Ale największym zagrożeniem jest to, że wszystkie obiegi zamykają przepływy i wtedy moze dojść do uszkodzenia...
cześć wszystkim.chciałem zapytac czy polonez z jednopunktowym wtryskiem paliwa na gazie w jeździe mieszanej powinien palić 12.5 litra w tych warunkach klimatycznych.czy to nie jest troche za dużo?miałem fiata 125 p i palił o jakies 2 litry mniej a mój styl jazdy sie nie zmienił. mam tez problemy ze stukami na klawiaturze przy wiekszych predkosciach.myslałe...
Witam mam problem z moim silnikiem w bmw e36 m43b18 a mianowicie na wolnych obrotach chodzi wzorowo tak samo jest do 2k obrotów lecz wyżej coś się tłucze nie cały czas ale przy pewnych obrotach, dodam jeszcze że gdy gdy jadę mam obroty powyżej 2 tys np 3 tys czy 3.5 to gdy trzymam gaz równo jest to słyszalne lecz gdy dodam lub puszczę gaz cichnie. Co...
w owym mesku robilem kapitalny remont auto odpalilo ale slychac metaliczne stuki przestawialem wal w trzy rozne polozenia 5 stopni przed znak ot auto pali ale jest strasznie mulowate 15stopni za znak ot auto ma problem odpalic gdy jest zimne gdy jest na znak ot pali dobrze a osiagi sa w miare dobre ale klekocze tak samo na wszystkich polozeniach walek...
Witam mam taki kłopot. Niedawno znajomy oddał mi samochód Polo 98r., żeby wymienić w nim silnik, ale zacznę od początku. Najpierw jak twierdzi zaczęło ubywać mu płynu chłodzącego, zagrzał mu się, po tym fakcie oddał auto dla mechanika. Został wymieniony (rzekomo) termostat, chłodnica, pompa wody i nawet nagrzewnica. Następnie podobno dalej auto się...
Witam Serdecznie. Mam problem z moją vectrą c gts 2.2 bęzyna 147 koni, a mianowicie od jakiegoś czasu po uruchomieniu silnika, przez jakieś dwie minuty słychać stukanie, cykanie. Stuki jak już mówiłem cichną po 1-2 minutach, po czym można je jeszcze usłyszeć jakiś czas przy gwałtownym dodawaniu gazu, puzniej jest już cicho. Osobiście myślę że to popychacze...
Chciałem poprosić o pomoc w zlokalizowaniu stukania w silniku 1.2 Ecotec o oznaczeniu Z12XE. W silniku wcześniej wymieniono pęknięty zawór wylotowy na trzecim cylindrze. Silnik pracuje równo, trzyma moc (kompresja między 13,5 a 14 bar) i dymi na siwo, ale nie wiem czy dużo zużywa oleju. Do tej pory wykluczyliśmy popychacze hydrauliczne, wymieniliśmy...
W tym silniku nie ma szklanek hydraulicznych, tylko zwykłe podkładki. Więc nie wiem o co chodzi z twardością w tym przypadku. Nie trzyma się kupy, bo mierzył i nie zmierzył, skoro domniemywał, a nie ustalił fakty. Po co w takim razie mierzył?
Witam jest naprawdę bardzo wiele możliwych przyczyn , jeżeli to koło to możesz sprawdzić na 2 sposoby podnieś to koło w którą stronę cie ściąga na lewarku najlepiej hydraulicznej żabie zaciągnij ręczny i włóż kliny pod koła i włóż 1 lub 2 bieg i niech 2 osoba obserwuje zachowanie się koła czy nie bije góra/dół i na boki a 2 sposób to dobra stacja diagnostyczna...
[quote="wojtekk"]Proponuję dokonać pomiaru ciśnienia oleju w odniesieniu do całego zakresu prędkości obrotowej silnika za pomocą zwykłego manometru podłączonego w miejsce czujnika ciśnienia oleju i porównać wyniki z danymi serwisowymi. Jeżeli wyniki są mniejsze niż dane serwisowe, może to oznaczać, że wcześniej był wlany bardziej gęsty olej lub był...
Witam! Mam pewien problem, a mianowicie sprzęgło zaczęło mi ciężej chodzić w aucie Audi 100 c4 z silnikiem 2.0 benzyna+LPG i skrzynią 5 biegową... Zawsze wszystko było ok, a dziś nagle coś się stało...:cry: zaczęło ciężko chodzić, bierze dużo niżej i czasem blokuje skrzynie, że nie można wrzucić innego biegu (dopiero po ponownym wciśnięciu sprzęgła...
Witam, mam następujący problem w świeżo sprowadzonej Hondzie z silnikiem 1.4 benzyna z 2002 roku a mianowicie przy pierwszym rozruchu na zimnym silniku mocno klekocze przez dwie trzy sekundy później cisza do momentu dodania gazu od 2000 obrotów w zwyższ dochodzi ten sam klekot i utrzymuje się . Tak samo jest na postoju jak i przy jeździe (przy zmianie...
Na pewno masz zawieszenie na draszkach skrętnych, bo wydaje mi się, że wyszło parę modeli xray z zawieszeniem hydraulicznym. Wtedy trzeba dy sprawdzić poziom płynu i może by go wymienić. Jeśli masz klasyczne zawieszenie, to trzeba by sprawdzić łożyska i amortyzatory. Polecam stronkę http://citroen.triger.com.pl/citroen_0.h... - tam szybciej znajdziesz...
Informacja którą wyświetla piec raczej nie jest bez przyczyny. Wskazuje to na problemy od strony hydraulicznej. Przyjrzał bym się jeszcze raz temu filtrowi, a nawet na jakiś czas bym usuną z niego siatkę. Jeżeli to nie pomoże to jeszcze pozostaje pytanie czy zacinający zawór na grzejniku na pewno się otwiera. Najbardziej zastanawiają i niepokoją mnie...
Jestem laikiem i ciągle się uczę ale ja mam następujące zastrzeżenia. Nie wiem dla jakich parametrów podajesz moc ale zakładając, że jest to 75/65/20 (delta t=10), gdzie dla stalowych przyjmuje się współczynnik 1,00 to: - 2209W wymaga przepływu ok. 190 l/h - 733W wymaga przepływu ok. 64 l/h co daje razem dla tej gałęzi 254 l/h Aby nie przekraczać prędkości...
A co mamy poradzić, jeśli słyszysz stuki zaworów? Upewnij się, czy to oby na pewno są zawory, bo z tego co wiem, to w GLI/GSI zaworów się nie regulowało (hydrauliczne czy jakoś tak...). Jeśli masz 100% pewności, że to zawory... Może czas sprawdzić rozrząd, głowicę? Polonezy typu plus są wyposażone we wyżej wspomniany system komputerowy BOSCH'a, który...
Po pierwsze dziękuję za sugestie. :) W odpowiedzi: przebiegu auta jestem pewien na 100% (znam auto od nowości), co do ubytków oleju, to nic nie dolewam, między zmianami na miarce ubytek ok. 5 mm. od wartości prawie maksymalnej. Dodam, że auto traktuje należycie, czyli żadnego wkręcania powyżej 2k obrotów, dopóki nie osiągnie właściwej temp. Zawsze odczekam...
przysłuchaj sie dobrze z której czesci silnika to stłuka. jesli cichnie po dojsciu olej to moga byc panewki wału, korbowody lub poprostu hydrauliczne popychacze.
Tulejka wypadła komuś kiedyś podczas naprawy rozrusznika i na pewno spokojnie sobie leżała na dnie tej obudowy sprzęgła, nikomu i niczemu nie wadząc. Posprawdzałeś praktycznie wszystko, więc trudna sprawa jest z tym stukiem. Wskazane byłoby użycie stetoskopu samochodowego, żeby precyzyjniej określić rejon hałasu. Odłączanie zapłonu na poszczególnych...
Od dłuższego czasu, z tyłu auta, słychać było głośne stuki w zawieszeniu, ale naprawę tego, ciągle odkładałem na później. Kiedy stały się nie do zniesienia, postanowiłem coś z tym wreszcie zrobić. W pierwszej kolejności wymieniłem łożyska w wahaczach (zestaw naprawczy), ale odgłosy nie ustały. Wziąłem się, więc za wymianę amortyzatorów, jednak i to...
...a temteratura ma bardzo dużo do tych stuków...olej robi sie rzadszy, a napinacz łańcucha jest hydrauliczny, Kolega wyżej ma rację, wyszła seria wadliwych tych rozrządów. Pozdrawiam
Powodem uderzeń hydraulicznych jest zazwyczaj wada zaworów. Tak miałem gdy wymieniłem baterię łazienkową z kręconymi kurkami. Gdy otworzyłem jeden (zawsze ten sam) kurek na pewną pozycję było terkotanie (uderzenia) wody. Przykręcenie lub mocniejsze odkręcenie eliminowało stukot (uderzenia). Wszystkie inne w domu w tym bliźniaczy w tej samej baterii...
Wiele osób twierdzi, że wlanie oleju mineralnego likwiduje również stuki popychaczy - niby gęstszy olej nie ścieka tak szybko do miski, co sprawia, że uruchomienie zimnego silnika jest cichsze. W starszym silniku VW z hydraulicznymi popychaczami zaobserwowałem dokładnie odwrotną własciwość. Zdecydowanie najcichsze były na pełnym syntetyku. Na zimnym...
Nie jestem expertem ale chciałbym ci doradzić abyś rzucił okiem na element podparcia dźwigni wygląda jakby był to hydrauliczny regulator luzu dźwigni popychającej zawór to by wyjaśniło sprawę stuków
Witam Mam pytanie dotyczące citroena c5 2006 rok 2.0 hdi 136 km. Otóż podczas jazdy na drodze wydobywają się dziwne stuki z tyłu samochodu z prawej strony. I po pewnym czasie znalazłem przyczynę ale nie jestem pewny czy to ta rzecz otóż. Słychać dziwne stuki w siłowniku amortyzatora i na do datek trochę się poci. Jak dobrze myślę czy to to jest przyczyną...
Kolego na 99% stuka popychacz hydrauliczny,do wymiany kpl popychaczy
M 22x1.5 również jest typowym gwintem w hydraulice i bez problemu można kupić redukcję 22x1/2 cala - do silników hydraulicznych, sam mam takie na sklepie i stosowałem w swoim kompresorze. Zapomniałem napisać iż pozbyłem się stuku zaworu zwrotnego od wody, na ile patent wytrzyma czas pokaże ale póki co jest cicho :D
Witam!! Od jakiegoś czasu mam problem z ruszaniem autem, objawy są takie jak typowe ślizganie się sprzęgła, myślałem ze to zapowietrzony układ łożyska hydraulicznego po odpowietrzeniu zero reakcji, płynu nie ubywa nie ma żadnych wycieków, żadnych stuków czy pukania biegi zmienia się płynnie bez oporów czy szarpnięć. Czy może to być wina wysprzęglika...
Nie możesz zakładać panewek z wyższego szlifu na wał bez przeszlifowania. Zatrzesz go wtedy. Wał oddajesz do przetoczenia na wymagany numer szlifu. Wtedy zakłądasz panewki na ten sam numer. Podobnie z cylindrami. Tylko jak robisz szlif, to zakładasz odpowiednio "szersze" cylindry. Stuk może występować na zaworach lub na hydraulicznych kasownikach luzu....
A od kiedy moi mili przegub zewnętrzny(jak i wewnętrzny) należy do elementów zawieszenia-przecież to jest element układu napędowego i nie ma wpływu na stuki w zawieszeniu. Jeśli jest zużyty to będzie się odzywał wpierw na skręcie, a w skrajnych przypadkach przy jeździe na wprost(trekot, a nie stuk). Teraz dla fanów ocynku-po tylu latach w cieniasie...
W sprawie przerywania wymieniłbym jednak cewke. Przyczyną stuków na wolnych obrotach w tych silnikach są często popychacze hydrauliczne. Warto zdjąć dekiel zaworów i obejrzeć krzywki wałka rozrządu, dźwigienki zaworowe , wreszcie same popychacze warto ponaciskać czy któryś nie jest bardziej miękki od pozostałych. I olej wymienaj nie co 30 a co 15 tysięcy...
Co byście doradzili ,jestem otwarty na propozycje,z góry dzięki. Mogę Ci zaproponować swoje "pędzidło" jak na fotkach poniżej. Nie jest to co prawda "blaszak", ale osobówka (7-miejscowa), jednak po łatwym demontażu siedzeń masz do dyspozycji ogrom przestrzeni. https://obrazki.elektroda.pl/8895662000_... https://obrazki.elektroda.pl/4447808000_...
Witam. Od 3 lat mam piec Ferroli Domikondens 24 lub coś tak, na początku chodził dobrze. Od pierwszej wizyty serwisanta zaczął głośno odpalać przy odkręcaniu ciepłej wody. Słychać głośne stuki chy ba hydrauliczne w rurach jak i wpiecu, po 2-4 sek. uspokaja sie praca i w rurach jest cicho. O dziwo nie zawsze tak jest, pojawia sie to co kilka odkręceń...
Witam. Napisze najpierw o co dokładnie chodzi. Otóż w momencie dodawania gazu i wzrostu obrotów,gdy pierwsza przpustnica jest otwatra na maksa silnik pracuje na wysokich obrotach i zaczyna strzelać w gaźnik co powoduje wywalanie mieszanki z komory pierwszego przelotu. Jak dodam wiecej gazu i otwiera sie druga przepustnica to nie ma zadnego efektu. Podczas...
Do lokalizacji stuków użyj stetoskopu albo prostej ale skutecznej metody stetoskopu wykonanego drwenianego drażka na przykład ze stylu od łopaty. Prawdopodobnie to popychacze hydrauliczne jeśli takie są w twoim aucie. Zdejmij ewentualnie pokrywę zaworów i zobacz w jakim stanie jest wałek.
Oczywiście miałem na myśli regulator hydrauliczny.Jest to główna przyczyna z jakimi się spotykam.Oczywiście są przypadki jak opisał kolega (stuki wtrysku)Najlepiej wstąp do warsztatu.Dobry mechanik usłyszy stuk zanim go zapytasz.A myśle że żaden mechanik nie każe sobie zapłacić za 2 minuty.Pozdrawiam Janusz. Ps.regulatory znajdują sie pod wałkiem rozrządu
Stukami mogą być zatarte łożyska Mc phersonów słychać jak strzela? Ale jeżeli auto na postoju samo manewruje słyszałem o takich rzeczach jak zaworki zwrotne w układach hydraulicznych.
VW T5 2.5 TDI 175 KM rok produkcji to 2006 rok z przebiegiem 27500 km Moje pytanie. Jak tam jest wykonany rozrząd, na pasku, czy na łańcuchu? Drugie pytanie. Co ile kilometrów trzeba ów rozrząd wymieniać? Jakie informacje jeszcze będą potrzebne w celu uzyskania dokładnej odpowiedzi? Wstępna ocena dostępnych informacji Analizując podane przez Ciebie...
Pewnie stuka tlumik drgan skrętnych w kole zamachowym a wlaściwie tarcza dociskowa sprzęgła ogranicznika momentu skretnego Ten ciągnik ma jakby tarcze sprzegłową na stale docisnietą sprężyną talerzową i tarczą dociskową.Jest to jakby sprzęglo bez możliwości rozłączania.Rodzaj sprzęgła bezpieczenstwa które ma się poslizgnąc gdyby moment obrotowy z silnika...
dzwiniłem do innego powiedział że jak nie słychać stuków to żebym nie dał grzebać przy głowicy. Wprawdzie nie jestem mechanikiem samochodowym, ale takie gadki mechaników mnie trochę dziwią. Miałem parę samochodów. Polskie, po gwarancji, serwisowałem sobie sam, ale na gwarancji, po przeglądzie w ASO, zawsze sprawdzałem luzy zaworowe - zawsze je ustawiali...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
elektrozawory hydrauliczne sprzęgło hydrauliczne oleje hydrauliczne
regulacja nacisku igły formatowanie karty rozmiar alokacji sharp lk315
Jak odpalić quada Bashan 150 na kopkę? Instalacja OSCam na dekoderze Zgemma H8.H2