Jak dobrze pamiętam od "czujnika pozycji rygla zamka". Przy sprawnym styczniku po rozpięciu wtyczki nie będzie działał central z kluczyka.
Spalił się stycznik w zamku kierowcy
Tak samo. Na styczniku w drzwiach.
wejście stycznika30 i 85 podłącz do +12v ; wejście 86 do centralki gdzie po naciśnięciu pilota pojawia się -masa; 87 masz wyjście +12v które podłącz w instalację centralnego zamka... drugi stycznik podłącz identycznie trzeba było kupić sterownik uniwersalny tam nie trzeba dodatkowych kabli i styczników...
przednie siłowniki sterują zamknij/otwórz w oplu nie ma dodatkowych styczników
Może to pomoże niestety tabelkę rozbiło czytaj liniami zamek przednich prawych drzwi złącze 6207 nr przewoduprzyporządkowanie złącze 9Pinzłącze 6Pin 6202silnik 2 3 6212silnik 7 5 8612CPO * 6 1 6293styk zamka3 6 M6207masa 4 2 * stycznik otwartych drzwi
Podłączamy według postu 8 - To chyba najrozsądniejsza wersja. Post 4 ,złe podłączenie - po zamknięciu zamka mamy aktywny stycznik klapy!!!
A klamka nie podaje 2 mylnych sygnałów? Może jest poprostu uszkodzony stycznik.
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Zgadza sie nie ma tam siłownika, jest tylko stycznik.Można podłączyć siłownik slave pod oryginalne ciegno i wysterować go z pilota.On z kolei będzie poruszał oryginalnym ciegnem i zwierał stycznik.
a co ze centralnym zamkiem, wymienić najpierw kasetę z nowymi stycznikami czy szukać przyczyny bardziej w module centralnej elektryki?
To jak wszystko działa z kluczyka/zamka, to podpinaj się pod te przewody przy wtyczce GEM. W złączu masz przewód czarno-zielony i czarno-pomarańczowy (w innych miejscach niż podałem wcześniej) i do nich spróbuj podpinać się probówką podpiętą do masy (a nie miernikiem). Przewody Modemixa połączyłeś wg drugiego obrazka "sterowanie masą"? Również kontrolką...
otwórz dwa razy to powinno otworzyć wszystkie, jak nie to styczniki w zamku
Ja też nic nie widzę...super zdjęcia....
Druga sprawa to centralny zamek, zamyka wszystkie drzwi i za chwilę otwiera, Przeważnie to wina czujnika zamknięcia któryś drzwi (nie chodzi o stycznik) zwykłe styki.
źródło: v40.pl "- Centralny zamek sterowany za pomocą klucza Jest to podstawowy system sterowania centralnym zamkiem w modelu s40/v40. Drzwi kierowcy są wyposażone w stycznik, który jest inicjowany przez przekręcenie klucza w zamku. Pozostałe drzwi, w tym tylna klapa posiadają elektryczne siłowniki. Są one obsługiwane przez przekaźnik centralnego zamka...
Wszystko się wyjaśniło. Oznaczenia na pilocie były mało czytelne. Oderwany stycznik w pilocie. Temat zamykam.
Zauważyłem także jedną nieprawidłowość, jak się jedzie samochodem, to słychać takie pyknięcia, jakby zamki się chciały ponownie zamknąć, mimo że są zaryglowane podczas jazdy. Może jakieś zwarcie jest? Wiem, że stycznik drzwi prawych jest uszkodzony, ale zamek centralny i szyby działają, nie działa tylko powiadomienie o otwartych drzwiach prawych kierowcy....
Kolega odsprzedał mi powyższy alarm ale mam problem z podłaczeniem do centralnego zamka zamek sterowany jest "+" alarm daje mase . Co z tym zrobić , juz myślałem o jakis stycznikach.:|
Rozbierz zamek i zobacz czy nie ma zimnych lutów na stycznikach.
Dzieki. Rozumiem, że trzeba dać dwa styczniki i podać napięcie na główny wzięte tuż przed zamkiem? Czyli te dwa styczniki będą bocznikowały zamek - zamknij, otwórz? Dobrze zrozumiałem? Pozdrowienia,
nie jestem pewien bo z 10 lat takiego zabytku nie robiłem ale chyba trzeba do drzwi kierowcy dołożyć siłownik i jego wysterować a on mechanicznie napędzi zamek i stycznik poda sterowanie na resztę
Witam , poszukuję schematu wiązki przewodów idącej do centralnego zamka w skodzie octavii 1 , 99 rok, albo może ktoś wie które kolory przewodów są od stycznika otwartych drzwi ? Z góry dziękuję :)
To urządzenie schowane w styropianowym pudełku koło tylnej prawej lampy jest właśnie pompą i jednocześnie sterownikiem centralzamka. Nie tłoczy ono oleju jak myślałeś tylko powietrze - stąd nazwa pneumatyczny. Będę polemizował z kolegą Herosem chociaż jestem tylko raczkujący, myślę, że prościej jest sprawdzić tą pompkę w sposób, który opisałem w poprzednim...
Właśnie przewody w klapie wszystkie w ciemnoszarym kolorze. Na pewnow w drugą strone sygnał zamek podaje bo jak zostawiłem klape otwarta - podniesioną to nie mogłem centralnego zamknąć za chwilę otwierał , dopiero jak wcisnąłem ręcznie ten jężyczek z zamku klapy inicjująć że zamek jest zamknięty to centralny daał radę zamknąć drzwi więc sygnał z zamka...
Może o to że w zamku masz jakiś stycznik, przełącznik, informujący centralny zamek o położeniu wkładki kluczyka - zamiarze otwarcia lub zamknięcia zamków. Z zamka wychodzą np 3 przewody, jeden wspólny i dwa inne, jeden "otwórz", drugi "zamknij". Zetknięcie tego wspólnego z jednym z pozostałych powoduje uruchomienie c.z. i otw lub zam zamków. To tak...
1. W zamkach są osobne styczniki do lampek a osobne do zamków. 2. Opisz dokładnie na czym polega usterka zamków.
Z opisu wynika jakby uszkodził się lub ułamał trzpień stycznik (switch) w sterującym zamku centralnym od kierowcy który odpowiada za załączenie sygnału otwarcia wszystkich zamków z pilota. Rozbierz wyjmij zamek z silniczkiem od strony kierowcy i poszukaj. Zobacz czy przypadkiem nie ma jakiejś dokumentacji czy schematów od zamka centralnego bo u mnie...
Mam problem z autkiem, kupiłem je niestety z defektem polegającym na : Jest centralny zamek z czymś Ala alarm firmy silicon(nie mogę znaleźć centralki) ale piloty są Silicon, Drzwi otwierają się kluczykiem przekręcam w prawo centralka otwiera wszystko, przekręcam w lewo zamyka wszystko, jednak sam zamek drzwi działa w odwrotnym kierunku w lewo otwiera...
To ma być w pokrowcu ze styropianu. Jest tylko włożone w przestrzeń pomiędzy błotnikiem a wzmocnieniem. U mnie padł stycznik - nadpalone styki. Wymiana i lata jak trzeba.
Uszkodzony switch (stycznik) w zamku. Pomaga przecięcie przewodu dającego sygnał do modułu GEM z zamka o zamknięciu drzwi. To cienki przewód czrny z pomarańczowym paskiem lub z niebieskim nie pamietam dokładnie. A najlepiej poprostu wymienić zamek lub trefny switch w nim.
Witam! Posuzkuję rozpiski do w/w autka . Czy w tym samochodzie zamek jest jak w każdym Daewoo-stycznik w drzwiach kierowcy i konieczność dokładania siłownika,czy może już go ma.
Witam. Mam taki problem. Dziś wymieniałem ograniczniki drzwi w moim cc bo tamte poprzedni właściciel uszkodził oba ;/ I gdy odkręcałem bok ten przy drzwiach od środka zauważyłem że są tam jakieś siłowniczki z oby dwóch stron. Myślałem z początku ze to może były elektryczne szyby ale się okazało po dłuższym zastanowieniu ze to zamek centralny. Dodam...
Problem polega na tym że wymieniłem stycznik zamka w drzwiach kierowcy. Niedomykała się szyba w drzwiach pasażera, ponoć taka miała być przyczyna. Po wymianie stycznika, zablokowały się drzwi kierowcy. Konkretnie zablokował się zamek, nie otwiera go klamka zawnętrzna, wewnętrzna. centralny działa, słychać go. domykanie nadal nie działa. Proszę o wskazówkę...
Córka ma dokładnie takiego Jazza z tego rocznika. Wpialem się w kostce przy słupku drzwi kierowcy (sygnał ze stycznika przy bębenku klucza) i wszystko działa super - łącznie z bagażnikiem.
Witam mam wyjęty zamek centralny i niema siły on żeby go zamknąć jeżeli go jakoś ręcznie przekręcę trybem w pozycję żeby stycznik się załączył to zadziała ale już nie zamknie i pużniej już nie działa w cale czy da się jakoś założyć inny silniczek czy można go jakoś naprawić pozdrawiam.
Jeśli jest taki sam układ jak w AUDI to sterowanie zamkiem jest na jednym przewodzie (masa - zamknięcie, +12V - otwarcie, lub odwrotnie bo nie pamiętam). Ja w AUDI wpiołem się w przewód sterujący (srodkowy przewód w złączu od siłownika pnełmatycznego) od drzwi kierowcy szeregowo dwoma stycznikami w taki sposób żę wyzwolemie pierszego powoduje połączenie...
Często stosuje w instalacjach grzewczych elektrozawory 3-przewodowe (COMM. /OPEN/CLOSE)z wyłacznikami krańcowymi w środku i w tym przypadku Twój sterownik z wyjściem na triakach na nic sie nie zda... Najlepsze do tego celu sa przekaźniki z wyprowadzonymi bezpotencjałowymi zaciskami NC, NO,C. Śmiało można zastosować popularne tanie przekaźniki (stosowane...
Mam problem z golfem i oświetleniem wewnętrznym. Niby prosty samochód a nie dałem rady. Światło po włączeniu przełącznikiem na lampce działa, po otwarciu drzwi już nie. Jest to wersja bez elektrycznych szyb i centralnego zamka Mikro styczniki w drzwiach sprawne. Lampka sufitowa tez sprawna. Kable w drzwiach całe. Na dwóch kablach od lampki w drzwiach...
miałem podobna sytuację w sharanie . U mnie była woda w module komfortu - ( tam też znajduje sie moduł centralnego zamka) Musisz u siebie zlokalizować sterownik centralnego zamka i sprawdzić. Z tego co piszesz styczniki w drzwiach posprawdzałeś. Jeżeli w tylniej klapie masz zamek typu maszter ( czyli kluczykiem otwierasz i zamykasz wszystkie pozostałe...
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem jakim jest niezamykający się centralny zamek w moim aucie. Opis problemu: Sprawa jest dość dziwna, ponieważ drzwi raz się zamykają, a raz nie. Nie zależnie czy zamykam auto z pilota czy kluczykiem centralny "bawi się ze mną w kotka i myszkę". Dodam że "otwieranie" działa zawsze. Co zostało zmienione/sprawdzone:...
Jeden ze styczników w zamku, wyczyścić a lepiej wymienić, temat wałkowany, typowa usterka w VW pozdr
Powinno działać to tak, że do wkładki wciskam kluczyk, przekręcam żeby odkluczyć, a następnie wciskam palcem wkładkę żeby otworzyć sam bagażnik. Czyli wciskanie robi za klamkę. Teraz tylko pytanie czy jest dostęp do cięgien odpowiedzialnych za blokadę zamka. To z drugiej strony zamka :) sorry siedzę na wolnym necie i laptopie. Pewnie wyżej masz guzik...
A czy napewno uszkodzony jest stycznik w drzwiach? Dość często zdarzało się, że uszkodzeniu ulegał fabryczny sterownik. Dlatego m.in jak podłączaliśmy w serwisie alarmy do dokładaliśmy siłownik i sterownik, żeby nie było później gadania że alarm zepsuł centralny zamek. Co do podłączenia tego wszystkiego pod fabryczny moduł to jest taka możliwość. Przewody...
Fabrycznie w tych modelach nie było siłownika w drzwiach kierowcy. Sprawdź stycznik przy zamku drzwi kierowcy, ewentualnie kabel między drzwiami a słupkiem.
Teraz nie wiem dlaczego nie działa sterowanie centralnym kluczykiem w drzwiach kierowcy Po pierwsze to na podstawie VIN pojazdu trzeba sprawdzić jego fabryczne wyposażenie. Bo z zachowania pojazdu można wnioskować, że auto fabrycznie mogło mieć pilota i wtedy wkładki drzwi nie mają styczników do sterowania zamka. Po prostu wkładka w drzwiach jest traktowana...
To szybko rozkładasz ręce zdejmij plastik z tylnej klapy, wyjmij zamek i zobaczysz że tam jest taki mały stycznik prawdopodobnie do wymiany. I tu zaczynają się schody bo trzeba wymienić cały zamek.
Chodzi o mercedesa vito rok 2000. Posiada centralny zamek z oryginalnym alarmem. Kluczy składany ze stycznikiem pod surówką. Chodzi o to że jest tylko jeden taki klucz i chce założyć dodatkowe sterowanie centralnego zamka. Podłączenie sterowania to nie kłopot, ale co zrobić z alarmem? Najlepiej było by go odłączyć. Ze względu że to oryginalny to moje...
Witam, zakładałem u znajomego alarm http://obrazki.elektroda.net/16_12173101... czy jest jeszcze jakiś moduł sterujący całym centralnym? bo do samego kompresora dochodzą inne przewody niż od sterowania z drzwi, a przewody idą po całej długości auta i nie chcę pruć bez sensu?
Żeby te 2 czrne kable spełniały swoją funkcję możesz przeciąć przewód od pompy paliwa popielato/czerwony znajdujący się w czarnym 6 polowym złączu konektorowym przekaźnika znajdującego się za schowkiem po stronie pasażera.Przewód różowy podłączasz to przewodu ze stacyjki na którym pojawia się + po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon. Po pierwsze...
ale dało by się pod silniczek wibracji, głośnik, diody podświetlenia wyświetlacza po prostu wlutować jakiś stycznik ?? mi takie rozwiązanie by wystarczyło. Wystarczy mi 1 sek załączenia stycznika, elementem wykonawczym będzie siłownik z centralnego zamka w aucie. Musi on tylko uderzyć w zapadkę otwierając zasobnik.
Uszkodzony stycznik w drzwiach kierowcy lub przewody idące do niego. Co do linek to nie pomogę.
Jutro biorę się za wkręcanie i czyszczenie zamków może jakiś stycznik zaśniedział - morze coś to pomorze.
ja nie kupowałem tego alarmu był sobie w samochodzie to nie bede go wywalał moze cos da rade z nim zrobic a z tą suszarka to bez jaj!! co mozna zrobic jak zawilzeje? czy moze stycznik przez to nie stykac czy co bo w nim jest stycznik zauwazyłem który załącza i odłącza wszystko
kk2000 Po odłączeniu modułu centralnego (elektryka siłowników nie podłączona do niczego fizycznie) bez zmian tj. z klucza nie można otworzyć, od środka "cycków" nie można wyciągnąć. Przy ręcznym zapodaniu napięcia na przewody styczników brak reakcji, przy zmianie polaryzacji to samo brak reakcji. Te przewody które udało mi się sprawdzić OK
Stycznik ok. dochodzi 12v i masa - nie ma reakcji na wysweitlaczu - chodzę w centralny zamek blok 1 grupa 3 wartość 3 cały czas zero [ bonnet] co zarządza fisem ? pompka wypięta i na liczniku widzę drzwi otwarte /zamknięte , tylna klapa tak samo - kluczyk bez pilota jest dokładany ?????
Tylne drzwi wcale nie maja centralnego zamka i nigdy nie mialy-wiec tu nie ma problemu. Co do zamka to nie mam pewności czy jest oryginalny ale wydaje mi sie ze raczej tak. Centralny zamek dziala bo sprawdzalem go na krótko: -czyli tym trzecim kabelkiem który nie wiem gdzie podpiąć dotykalem do tych 2 kabli co idą do stycznika-i silowniki podnosza sie...
podobno można go rozwiązać naprawiając mikrosilnik w tylnej klapie. Jak to zrobić aby styki zadziałały? Mikrosilnik? Tam jest siłownik centralnego i stycznik zamknięcia w uchu zamka (w karoserii). https://obrazki.elektroda.pl/9489166600_... https://obrazki.elektroda.pl/6224524300_... https://obrazki.elektroda.pl/3177677200_...
Poszukuję schemat centralnego zamka do VW polo 1,9 SDI. model ten jest sterowany elektrycznie po przez elektromagnesy w dzwiach i styczniki ( układ auto alarmu "American Legend Typ Cs 9218"-schemat mam.) Samochód nie ma pompy ciśnienia. Rocznik 1997. Robota składakowa
Witam! Mam problem z centralnym zamkiem w Matizie. Problem polega na tym, że po przekręceniu kluczyka zamki się nie zamykają. Po oględzinach instalacji elektrycznej uznałem, że nie ma żadnych uszkodzonych przewodów. Newralgiczne punkty takie jak przepusty drzwi/ słupek są okej. Przyznam szczerze, że nie potrafię rozgryźć jak działa/ jak realizowana...
Trzeba dołożyć siłownik, nie trzeba demontować fabrycznego stycznika, można połączyć dołożony siłownik razem z oryginalnym cięgnem. Trzeba jeszcze użyć 2 przekaźników do wysterowania siłownika z alarmu.
Mam taki problem. Firmowa centralka alarmowa Avital Mark III. Centralny ze sterowaniem kupiony na Wolumenie. Zamek działa poprawnie, ale chciałbym to podpiąć do sterowania pilotem od alarmu. Wspomniany Avital. I tu pojawia się problem. W centralce od centralnego są dwa kable, które zwarte zamykają lub otwierają zamek. Normalny stycznik, przekaźnik,...
kupiłem ostatnio autoalarm URZ0260 model 862 i chce podpiąć go pod centralny zamek w zestawie był stycznik CMA 31-B. proszę o jakiś opis jak podłączyć to w tym fordzie
To zmienia, że gdy ktoś zna auto, to może lepiej doradzi, czy poda inne rozwiązanie. Ja nie znam :) Żeby stycznik mastera sterował centralką, w centralce muszą być wejścia pod stycznik. Masz takie wejścia? Zwykle mają to /oryginalne/ sterowniki centralnego zamka - działają z wkładki kluczyka, lub zamka drzwi. Masz centralny w tej impali? W Blokerze...
Jezeli chodzi o to czy dioda dziala i pilot reakuje na stycznik to tu jes wszystko ok jutro pojade do goscia co zajmuje sie kluczami samochodowymi i sprawdze czy nadaje kluczyk sygnal
Połączenie eska zamek - mechaniczne nie ma stycznika. Blokowanie zamka elektryczne. Wrażliwy element to zapadka łącząca - rozłączająca a w niej delikatna sprężynka. Na zdjęciu to czarny, wykrzywiony element pod górną śrubką mocowania klamki. Awaria po myciu - raczej zalana elektryka albo silowniczek.
Witaj Polecam sprawdzic rowniez przelotkie kabli w dzwiach kierowcy , bo najprawdopodobniej w nich ukryty jest ten sterownik czy napiecia do niego dochodzi , moze to zawieszony przekaznik lub odpowiadajacy za przekrencanie kluczyka stycznik przy bebenku zamka Pozdrawiam Michal
mam podlaczyc dwa przewody pod orginal ??? i nic nie podlanczac ?? czyli mam cos podlanczac pod oryginalny stycznik(ten niby silownik) ktory jest w drzwiach czy nie ??? pociagnalem juz dwa kable przez drzwi pod kolumne kierownicza czy moge to gdzies tam wpiac zeby dzialalo?? chcialbym ominac oryginalna instalacje w drzwiach kierowcy bo wydaje mi sie...
Tak się złożyło że przyjechał klient wczoraj z bardzo podobną usterką też odskakiwały mu tylne drzwi ale tylko jedne i safe włączało się za drugim razem. rozwiązanie, przelutowałem styczniki w tylnym i przednim zamku (przy mierzeniu niby dobre) i wszystko działa jak należy :) pozdrawiam
problem tkwi w tym ze w tym aucie nie ma centralnego od strony kierowcy tylko stycznik mechaniczny do załaczania i otwierania auta! wiec trzeba albo zamontowac siłownik elektryczny do tych drzwi albo zrezygnowac bo zamek bedzie sie otwierał i zamykał non stop-pozdrawiam
Pierwszym objawem była awaria wentylatora w kabinie następna była awaria tylnej klapy.Wentylator został wymieniony na nowy bo był spalony a w klapie wymiana stycznika i było przez chwilę ok.Dopiero stwierdziłem że drzwi się nie zamykają i powstały problemy co wcześniej opisywałem.
Z tego co wiem to mazda 323 ma w dzrwiach kierowcy stycznik a nie siłownik, w związku z tym należy dołożyc siłownik w dzrwi kierowcy i wysterować go z alarmu.
Zacznij od sprawdzenia kabli w miejscach ruchomych po miedzy drzwiami samochodem a także klapa bagażnika a samochód . A co to ma wspólnego z „odbijającym” zamkiem? Już znalazłeś usterkę, to prawdopodobnie CZ prawych drzwi. Jaki jest tam centralny? Dokładany? Jeśli to ostatnie, to odłącz sterowanie CZ tym zamkiem /jako SLAVE/ i /lub/ wyreguluj...
Niekoniecznie pneumat, jak dobrze pamietam, widziałem tam siłownik na kształt fordowskich, sterowanie z kluczyka osobnym stycznikiem bezpośrednio na wkładce (dwa mikrostyki)
No właśnie zamyka i otwiera bez problemu. Power ma, mechanicznie wszystko chodzi. Styczniki cacy. Tylko to ciągłe 'dootwieranie'. Nawet jak zamki są zamknięte to nie próbuje ich otworzyć. Tylko jak są otwarte... Czym wyczyścić najlepiej?
Witam W pierwszej wersji też myślałem, o wykorzystaniu elementów stycznika, ale później zacząłem się zastanawiać, czy nie można byłoby wykorzystać siłownik od zamka centralnego sterowania w samochodzie. Widzę w tym takie zalety jak; 1. Mały pobór prądu, bo pracuje tylko w momencie przełączania. 2. Bezpieczne napięcie 12V. 3. Ogólna dostępność. 4. Niska...
jest niby teylko ten stycznik wyglądem przyponający siłownik bo żadne rurki od powietrza nie idą w tamtym kierunku prócz kabli
Wyrobione zapadki w bębenku zamka. Normalne ,jeszcze w czasach escorta był ten problem. A nie stycznik? Bębenek, wkładka mechanicznie jeszcze jest ok, działa, ale nie steruje elektrycznie centralnym zamkiem. Bo mogłem/mam mieć podobnie, tylko w moim jeszcze zamontowany alarm nie do końca był sprawny, oprócz tego, że podejrzewam właśnie jakiś stycznik...
Możesz użyć slave-a.Podłączyć do do oryginalnego cięgna do zamykania. Wysterować go za pomocą 2 przekaźników.W momencie jak będziesz uzbrajał alarm dołożony siłownik pociągnie oryginalne cięgno i wtedy stycznik zamknie pozostałe drzwi.
jak dobrze zrozumiałem otwierasz drzwi kierowcy i centralka zamyka ci wszystkie zamki poza kierowcy, jeśli tak to centralka dobrze działa ale nie działa stycznik otwarcia drzwi kierowcy, jeśli chodzi o coś innego to sprawdź centralkę, czasem dostaje się woda do niej. ps. wszystkie zamki są na tym samym wężyku od centralki. pozdrawiam.
Panowie panowie po co te kłótnie, wciągarka nie jest przeznaczona do transportu ludzi, podczas jej eksploatowania nie ma żadnego zagrożenia życia i jest tylko do użytku własnego więc po co te paragrafy. Chcę tylko ułatwić sobie życie by nie musiały obsługiwać jej dwie osoby. A teraz przejdźmy do konkretów a przede wszystkim jak wpiąć tu stycznik wyzwalany...
Witam. Jestem nowy i mam taki problem w moim VW Vento. Mam centralny zamek oryginał. Z kluczyka zamyka idealnie ale nie otwiera wszystkich drzwi. Sprawdzałem na pompce na zielonym, jest ciągle 12v niezależnie od położenia kluczyka. Jak ją rozebrałem i ręcznie ruszyłem stycznikiem to działa ok. Czemu nie działa z kluczyka? Ma ktoś może opis kabli idących...
Witam, potrzebuję schematu elektrycznego centralnego zamka lub nr pinu pod który podpięty jest przewód który odpowiada za otwieranie klapy bagażnika(daje napięcie na elektro zamek). Gdyż tak jak napisałem wcześniej przewody między kostką w bagażniku a zamkiem i stycznikiem nie są nigdzie zerwane a przekaźnik wewnątrz modułu BSI słychać więc uszkodzenie...
W tamtym układzie nie podpinasz żadnego komputera.Bo to system bez diagnozy własnej.Więc nie wiem dlaczego kolega głupoty wypisuje.Jak chcesz se sprawdzić to sprawdzaj.Masy,zasilania,przewody w drzwiach styczniki rozbierz pompkę pooglądaj itp.itd.Przecież nikt ci nie powie od razu.
Czy ten sterownik ma bezpośrednio sterować silnikiem? Jeśli tak, to nie widzę możliwości przeróbki sterownika centralnego zamka do Twoich potrzeb. Pomyśl raczej o dwóch stycznikach. Jeden zamyka drugi otwiera. Do tego dwa przekaźniki sterowane z radiolinii zawiadujące stycznikami. Zatrzymanie bramy w dowolnym momencie realizować można drugim kanałem...
Witam mam problem z centralnym zamkiem w citroenie xsara. Zamek wogole nie reaguje na pilota ani na kluczyk. Jak otworze drzwi nie zapala sie lampka w srodku na podsufitce i co mnie dziwi ze gdy włacze kierunkowskazy to mruga razem z nimi.Nie dziala jeszcze zapalniczka Mam juz dwa lata ten samochód i nigdy nie było zadnego problemu z zamkiem to sie...
Nie wątpię, że centralka zasilana jest ze źródła 12V ale ni jak ma się to do styków roboczych przekaźnika a więc proszę sprawdzić, czy w centralce w ogóle przekaźnik jest (bo czasem potrafi go tam nie być a jedynie centralka sygnał podaje na zewnątrz w celu np. załączenia jakiegoś urządzenia zewnętrznego :D) bo jak nie ma w środku to trzeba na zewnątrz...
Czy znalazł Pan rozwiązanie? Czytasz, ale nie rozumiesz. Ogólnie zamek mu zardzewiał, Tobie też mógł. U kumpla się zakurzył w taki sposób, aż i ręcznie nie dał się otworzyć, bo wcisnąć/zamknąć jeszcze tak, a siłownikowi też słabo z tym szło, też zwykle nie miał siły walczyć z takim oporem. 2 przewody do zasilenia a reszta?? Stycznik/i, krańcówka/i...
Tylko takie coś. 1F2, 2F2, 3F2Ochrona termiczna 1K1 / 1, 2K1 / 1, K1 / 1Przekaźnik (ogrzewanie) 1K1 / 6Przekaźnik (sieć) 1N1Elektroniczna platyna 2N1Płyta wyświetlacza 3N1Gramofon sieciowy 4N1Wykrywanie centralnego ramienia myjącego 5N1Wykrywanie dolnych ramion 6N1Jednostka sterująca 8N1Nadajnik sterowania 9N1Wyświetlanie statusu programu 10N1Zmiękczacz...
Kup sobie sterownik centralnego zamka na pilota lub tani alarm, ktory ma juz wewnatrz przekazniki albo ten co zamierzasz i jakikolwiek przekaznik na 12v.
Mam dziwne wrażenie że autorowi chodzi o chwilowe podanie (przez styk 3 na rysunku) napięcia na siłowniki centralnego zamka. Jeżeli się nie mylę to zwykły sterownik zamka, np ST 111 powinien załatwić sprawę.
Mazda 2 DY, 2003 1,25PB. Z kluczyka centralny działa. Na pilota nie reaguje. Znalazłem takie procedury: - Oświetlenie wnętrza na Door - Drzwi kierowcy otwarte - 3x zapłon - kluczyk na OFF - 3x stycznik w drzwiach - auto odpowiada kilka razy centralnym zamkiem, zamykajac i otwierajac. - 2x na pilocie Lock - no i teraz jedna instrukcja mówi włączyć zaplon...
chodzi o to że w drzwiach kierowcy jest tylko stycznik podający impuls do modułu który zamyka reszte drzwi , a drzwi kierowcy zamykasz mechanicznie kluczykiem
Mam pytanie może mi ktoś coś podpowie odnośnie zamka centralnego w Hyundai Accent. Często zdarza mi sie nieprzyjemna rzecz - zatrzasnięcie kluczyków w samochodzie wiec wpadłem na pomysł :idea: ze wyprowadze w jakieś trudno dostępne miejsce "stycznik" otwierający zamek w drzwiach. ale po rozebraniu drzwi i dotarciu do "mastera" okazało sie ze jest wtyczka...
Witam forumowiczów. Od trzech lat jestem właścicielem volvo v40 , silnik 1.8, rok prod 1997. Po zakupie auta od razu spec od elektryki zmienił mi centralny zamek, gdyż oryginalny nie reagował. nIe działał również klakson lecz podłączył go swoim sposobem. Z tego co pamiętam przed wymianą centralnego oświetlenie bagażnika działało, co do oświetlenia wnętrza...
Witam! Jakiś czas temu doinstalowałem w aucie alarm (Predator PLUS BP). Fabryczny centralny zamek w Lanosie jest sterowany za pomocą stycznika w drzwiach kierowcy. W związku z czym, aby była możliwość sterowania z pilota wszystkimi drzwiami, trzeba dołożyć siłownik w drzwiach kierowcy. Człowiek, który instalował alarm zamontował siłownik i podłączył...
Witam troszkę czasu upłynęło od ostatniego wpisu, ale myślę że dodam coś interesującego. Właśnie wszedłem w posiadanie 206 z odbijającym zamkiem podczas zamykania pilotem. Odpowiada za to sygnał z czujnika sygnalizującego otwarte drzwi. 206 nie ma klasycznego stycznika do masy na słupku jak większość samochodów, tylko czujnik wewnątrz zamka. Często...
Posiadam auto Daewoo Espero 1500cm3 z roku 1997. Auto jeździ na benzynie i LPG. Od kilku dni pojawił się taki problem że po odpaleniu silnika palą się cały czas boczne kierunkowskazy i silnik źle pracuje na benzynie, przy dodaniu gazu przerywa i nie chce wchodzić na obroty (gdy się uda zwiększyć obroty do 2000 to przełączy się na LPG) natomiast pracuje...
Witam. Będę zakładał rejestratorek do w/w autka. Chcę go podłączyć tak by się załączał przy otwieraniu samochodu. Zastanawiam się nad sterowaniem z centralnego (jakiś stycznik albo coś takiego). Jak macie jakiś pomysł to proszę o podpowiedzi, ewentualnie o kolory kabelków. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
U mnie w takim samym aucie przyczyną było dostanie się wody do sterownika (pod tapicerką drzwi kierowcy) i korozja ścieżek. Wymieniłem trzy elektrolity, diodę Zenera 22V, płytkę umyłem dokładnie. Styki na przełączniku obrotowym były trochę upalone na krawędziach, co powodowało konieczność wykonania zbyt dużego ruchu dźwignią w celu zamknięcia i otwarcia...
zamek centralne zamek mazda hyundai centralne zamek centralne zamek podczerwień
kolumna kierownicy scenic kostka stacyjki octavia mondeo usterka silnik
technicolor cga2121 kanał stroboskop policyjny
Science Exhibition Project Ideas: Arduino, ESP32, MPPT Solar, Hydroponics, Robotics Hyundai i30 – niedziałający obrotomierz, czujnik CKP, cluster, CAN, diagnostyka