Jak dobrze pamiętam od "czujnika pozycji rygla zamka". Przy sprawnym styczniku po rozpięciu wtyczki nie będzie działał central z kluczyka.
Spalił się stycznik w zamku kierowcy
przednie siłowniki sterują zamknij/otwórz w oplu nie ma dodatkowych styczników
Podłączamy według postu 8 - To chyba najrozsądniejsza wersja. Post 4 ,złe podłączenie - po zamknięciu zamka mamy aktywny stycznik klapy!!!
a co ze centralnym zamkiem, wymienić najpierw kasetę z nowymi stycznikami czy szukać przyczyny bardziej w module centralnej elektryki?
Druga sprawa to centralny zamek, zamyka wszystkie drzwi i za chwilę otwiera, Przeważnie to wina czujnika zamknięcia któryś drzwi (nie chodzi o stycznik) zwykłe styki.
Uszkodzony switch (stycznik) w zamku. Pomaga przecięcie przewodu dającego sygnał do modułu GEM z zamka o zamknięciu drzwi. To cienki przewód czrny z pomarańczowym paskiem lub z niebieskim nie pamietam dokładnie. A najlepiej poprostu wymienić zamek lub trefny switch w nim.
otwórz dwa razy to powinno otworzyć wszystkie, jak nie to styczniki w zamku
A klamka nie podaje 2 mylnych sygnałów? Może jest poprostu uszkodzony stycznik.
Pewnego dnia po przyjechaniu do domu zamknąłem auta z pilota i było ok. Kiedy po godzinie chciałem otworzyć - echo. Zamki się nie otwierają. Nie działa też przycisk z wnętrza auta do otwierania i zamykania. Puszka centralnego (fot.), która w tym modelu jest schowana za licznikiem przy naciskaniu na przyciski pilota normalnie wysyła sygnał ponieważ słychać...
Nie napisałeś dokładne jaki masz centralny zamek czy jest to pneumatyczny w którym to mowa jest o pompie pod tylna kanapą (wytwarza ciśnienie bądź podciśnienie co powduje ruch rygli) a w drzwiach są tylko styczniki dające informacje o tym czy drzwi mają być zamknięte czy otwarte. Jeśli masz takowy układ sprawdź czy nie powstały gdzieś zimne luty zacznij...
Dzieki. Rozumiem, że trzeba dać dwa styczniki i podać napięcie na główny wzięte tuż przed zamkiem? Czyli te dwa styczniki będą bocznikowały zamek - zamknij, otwórz? Dobrze zrozumiałem? Pozdrowienia,
Właśnie przewody w klapie wszystkie w ciemnoszarym kolorze. Na pewnow w drugą strone sygnał zamek podaje bo jak zostawiłem klape otwarta - podniesioną to nie mogłem centralnego zamknąć za chwilę otwierał , dopiero jak wcisnąłem ręcznie ten jężyczek z zamku klapy inicjująć że zamek jest zamknięty to centralny daał radę zamknąć drzwi więc sygnał z zamka...
Zgadza sie nie ma tam siłownika, jest tylko stycznik.Można podłączyć siłownik slave pod oryginalne ciegno i wysterować go z pilota.On z kolei będzie poruszał oryginalnym ciegnem i zwierał stycznik.
Wszystko się wyjaśniło. Oznaczenia na pilocie były mało czytelne. Oderwany stycznik w pilocie. Temat zamykam.
Powinno działać to tak, że do wkładki wciskam kluczyk, przekręcam żeby odkluczyć, a następnie wciskam palcem wkładkę żeby otworzyć sam bagażnik. Czyli wciskanie robi za klamkę. Teraz tylko pytanie czy jest dostęp do cięgien odpowiedzialnych za blokadę zamka. To z drugiej strony zamka :) sorry siedzę na wolnym necie i laptopie. Pewnie wyżej masz guzik...
źródło: v40.pl "- Centralny zamek sterowany za pomocą klucza Jest to podstawowy system sterowania centralnym zamkiem w modelu s40/v40. Drzwi kierowcy są wyposażone w stycznik, który jest inicjowany przez przekręcenie klucza w zamku. Pozostałe drzwi, w tym tylna klapa posiadają elektryczne siłowniki. Są one obsługiwane przez przekaźnik centralnego zamka...
Zauważyłem także jedną nieprawidłowość, jak się jedzie samochodem, to słychać takie pyknięcia, jakby zamki się chciały ponownie zamknąć, mimo że są zaryglowane podczas jazdy. Może jakieś zwarcie jest? Wiem, że stycznik drzwi prawych jest uszkodzony, ale zamek centralny i szyby działają, nie działa tylko powiadomienie o otwartych drzwiach prawych kierowcy....
1. W zamkach są osobne styczniki do lampek a osobne do zamków. 2. Opisz dokładnie na czym polega usterka zamków.
Witam mam wyjęty zamek centralny i niema siły on żeby go zamknąć jeżeli go jakoś ręcznie przekręcę trybem w pozycję żeby stycznik się załączył to zadziała ale już nie zamknie i pużniej już nie działa w cale czy da się jakoś założyć inny silniczek czy można go jakoś naprawić pozdrawiam.
Problem polega na tym że wymieniłem stycznik zamka w drzwiach kierowcy. Niedomykała się szyba w drzwiach pasażera, ponoć taka miała być przyczyna. Po wymianie stycznika, zablokowały się drzwi kierowcy. Konkretnie zablokował się zamek, nie otwiera go klamka zawnętrzna, wewnętrzna. centralny działa, słychać go. domykanie nadal nie działa. Proszę o wskazówkę...
Może o to że w zamku masz jakiś stycznik, przełącznik, informujący centralny zamek o położeniu wkładki kluczyka - zamiarze otwarcia lub zamknięcia zamków. Z zamka wychodzą np 3 przewody, jeden wspólny i dwa inne, jeden "otwórz", drugi "zamknij". Zetknięcie tego wspólnego z jednym z pozostałych powoduje uruchomienie c.z. i otw lub zam zamków. To tak...
A czy napewno uszkodzony jest stycznik w drzwiach? Dość często zdarzało się, że uszkodzeniu ulegał fabryczny sterownik. Dlatego m.in jak podłączaliśmy w serwisie alarmy do dokładaliśmy siłownik i sterownik, żeby nie było później gadania że alarm zepsuł centralny zamek. Co do podłączenia tego wszystkiego pod fabryczny moduł to jest taka możliwość. Przewody...
Córka ma dokładnie takiego Jazza z tego rocznika. Wpialem się w kostce przy słupku drzwi kierowcy (sygnał ze stycznika przy bębenku klucza) i wszystko działa super - łącznie z bagażnikiem.
Jeden ze styczników w zamku, wyczyścić a lepiej wymienić, temat wałkowany, typowa usterka w VW pozdr
To jak wszystko działa z kluczyka/zamka, to podpinaj się pod te przewody przy wtyczce GEM. W złączu masz przewód czarno-zielony i czarno-pomarańczowy (w innych miejscach niż podałem wcześniej) i do nich spróbuj podpinać się probówką podpiętą do masy (a nie miernikiem). Przewody Modemixa połączyłeś wg drugiego obrazka "sterowanie masą"? Również kontrolką...
To ma być w pokrowcu ze styropianu. Jest tylko włożone w przestrzeń pomiędzy błotnikiem a wzmocnieniem. U mnie padł stycznik - nadpalone styki. Wymiana i lata jak trzeba.
Mam problem z autkiem, kupiłem je niestety z defektem polegającym na : Jest centralny zamek z czymś Ala alarm firmy silicon(nie mogę znaleźć centralki) ale piloty są Silicon, Drzwi otwierają się kluczykiem przekręcam w prawo centralka otwiera wszystko, przekręcam w lewo zamyka wszystko, jednak sam zamek drzwi działa w odwrotnym kierunku w lewo otwiera...
Fabrycznie w tych modelach nie było siłownika w drzwiach kierowcy. Sprawdź stycznik przy zamku drzwi kierowcy, ewentualnie kabel między drzwiami a słupkiem.
Może to pomoże niestety tabelkę rozbiło czytaj liniami zamek przednich prawych drzwi złącze 6207 nr przewoduprzyporządkowanie złącze 9Pinzłącze 6Pin 6202silnik 2 3 6212silnik 7 5 8612CPO * 6 1 6293styk zamka3 6 M6207masa 4 2 * stycznik otwartych drzwi
Witam. Mam taki problem. Dziś wymieniałem ograniczniki drzwi w moim cc bo tamte poprzedni właściciel uszkodził oba ;/ I gdy odkręcałem bok ten przy drzwiach od środka zauważyłem że są tam jakieś siłowniczki z oby dwóch stron. Myślałem z początku ze to może były elektryczne szyby ale się okazało po dłuższym zastanowieniu ze to zamek centralny. Dodam...
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem jakim jest niezamykający się centralny zamek w moim aucie. Opis problemu: Sprawa jest dość dziwna, ponieważ drzwi raz się zamykają, a raz nie. Nie zależnie czy zamykam auto z pilota czy kluczykiem centralny "bawi się ze mną w kotka i myszkę". Dodam że "otwieranie" działa zawsze. Co zostało zmienione/sprawdzone:...
Tylne drzwi wcale nie maja centralnego zamka i nigdy nie mialy-wiec tu nie ma problemu. Co do zamka to nie mam pewności czy jest oryginalny ale wydaje mi sie ze raczej tak. Centralny zamek dziala bo sprawdzalem go na krótko: -czyli tym trzecim kabelkiem który nie wiem gdzie podpiąć dotykalem do tych 2 kabli co idą do stycznika-i silowniki podnosza sie...
Chodzi o mercedesa vito rok 2000. Posiada centralny zamek z oryginalnym alarmem. Kluczy składany ze stycznikiem pod surówką. Chodzi o to że jest tylko jeden taki klucz i chce założyć dodatkowe sterowanie centralnego zamka. Podłączenie sterowania to nie kłopot, ale co zrobić z alarmem? Najlepiej było by go odłączyć. Ze względu że to oryginalny to moje...
kk2000 Po odłączeniu modułu centralnego (elektryka siłowników nie podłączona do niczego fizycznie) bez zmian tj. z klucza nie można otworzyć, od środka "cycków" nie można wyciągnąć. Przy ręcznym zapodaniu napięcia na przewody styczników brak reakcji, przy zmianie polaryzacji to samo brak reakcji. Te przewody które udało mi się sprawdzić OK
Uszkodzony stycznik w drzwiach kierowcy lub przewody idące do niego. Co do linek to nie pomogę.
Sprawdziłem wszystkie styczniki we wszystkich zamkach działają dobrze zwierają dobrze w obu pozycjach zmierzyłem wszystkie przewody od zamków do kostki przyłączeniowej do pompy i żaden nie ma przerwy nie wiem co dalej czyżby siedziała pompa dziwne że na otwieranie działa prawidłowo.
Tak się złożyło że przyjechał klient wczoraj z bardzo podobną usterką też odskakiwały mu tylne drzwi ale tylko jedne i safe włączało się za drugim razem. rozwiązanie, przelutowałem styczniki w tylnym i przednim zamku (przy mierzeniu niby dobre) i wszystko działa jak należy :) pozdrawiam
Jezeli chodzi o to czy dioda dziala i pilot reakuje na stycznik to tu jes wszystko ok jutro pojade do goscia co zajmuje sie kluczami samochodowymi i sprawdze czy nadaje kluczyk sygnal
ja nie kupowałem tego alarmu był sobie w samochodzie to nie bede go wywalał moze cos da rade z nim zrobic a z tą suszarka to bez jaj!! co mozna zrobic jak zawilzeje? czy moze stycznik przez to nie stykac czy co bo w nim jest stycznik zauwazyłem który załącza i odłącza wszystko
Trzeba dołożyć siłownik, nie trzeba demontować fabrycznego stycznika, można połączyć dołożony siłownik razem z oryginalnym cięgnem. Trzeba jeszcze użyć 2 przekaźników do wysterowania siłownika z alarmu.
Stycznik ok. dochodzi 12v i masa - nie ma reakcji na wysweitlaczu - chodzę w centralny zamek blok 1 grupa 3 wartość 3 cały czas zero [ bonnet] co zarządza fisem ? pompka wypięta i na liczniku widzę drzwi otwarte /zamknięte , tylna klapa tak samo - kluczyk bez pilota jest dokładany ?????
Witam, zakładałem u znajomego alarm http://obrazki.elektroda.net/16_12173101... czy jest jeszcze jakiś moduł sterujący całym centralnym? bo do samego kompresora dochodzą inne przewody niż od sterowania z drzwi, a przewody idą po całej długości auta i nie chcę pruć bez sensu?
Jeśli jest taki sam układ jak w AUDI to sterowanie zamkiem jest na jednym przewodzie (masa - zamknięcie, +12V - otwarcie, lub odwrotnie bo nie pamiętam). Ja w AUDI wpiołem się w przewód sterujący (srodkowy przewód w złączu od siłownika pnełmatycznego) od drzwi kierowcy szeregowo dwoma stycznikami w taki sposób żę wyzwolemie pierszego powoduje połączenie...
Witam troszkę czasu upłynęło od ostatniego wpisu, ale myślę że dodam coś interesującego. Właśnie wszedłem w posiadanie 206 z odbijającym zamkiem podczas zamykania pilotem. Odpowiada za to sygnał z czujnika sygnalizującego otwarte drzwi. 206 nie ma klasycznego stycznika do masy na słupku jak większość samochodów, tylko czujnik wewnątrz zamka. Często...
jak dobrze zrozumiałem otwierasz drzwi kierowcy i centralka zamyka ci wszystkie zamki poza kierowcy, jeśli tak to centralka dobrze działa ale nie działa stycznik otwarcia drzwi kierowcy, jeśli chodzi o coś innego to sprawdź centralkę, czasem dostaje się woda do niej. ps. wszystkie zamki są na tym samym wężyku od centralki. pozdrawiam.
Teraz nie wiem dlaczego nie działa sterowanie centralnym kluczykiem w drzwiach kierowcy Po pierwsze to na podstawie VIN pojazdu trzeba sprawdzić jego fabryczne wyposażenie. Bo z zachowania pojazdu można wnioskować, że auto fabrycznie mogło mieć pilota i wtedy wkładki drzwi nie mają styczników do sterowania zamka. Po prostu wkładka w drzwiach jest traktowana...
Mazda 2 DY, 2003 1,25PB. Z kluczyka centralny działa. Na pilota nie reaguje. Znalazłem takie procedury: - Oświetlenie wnętrza na Door - Drzwi kierowcy otwarte - 3x zapłon - kluczyk na OFF - 3x stycznik w drzwiach - auto odpowiada kilka razy centralnym zamkiem, zamykajac i otwierajac. - 2x na pilocie Lock - no i teraz jedna instrukcja mówi włączyć zaplon...
Pierwszym objawem była awaria wentylatora w kabinie następna była awaria tylnej klapy.Wentylator został wymieniony na nowy bo był spalony a w klapie wymiana stycznika i było przez chwilę ok.Dopiero stwierdziłem że drzwi się nie zamykają i powstały problemy co wcześniej opisywałem.
Witam. Jestem nowy i mam taki problem w moim VW Vento. Mam centralny zamek oryginał. Z kluczyka zamyka idealnie ale nie otwiera wszystkich drzwi. Sprawdzałem na pompce na zielonym, jest ciągle 12v niezależnie od położenia kluczyka. Jak ją rozebrałem i ręcznie ruszyłem stycznikiem to działa ok. Czemu nie działa z kluczyka? Ma ktoś może opis kabli idących...
zamek centralne zamek mazda stycznik zamek bagażnik hyundai centralne zamek
poziom pasek ekran toshiba aktualizacja firmware samsunga wymiana grzałki
bateria milwaukee interfejs diagbox
FTDI FTD2XX, FT232R, FT2232H – rozmiar pakietu USB, ustawienia transferu, latency Ftd2xx USB – optymalne ustawienia pakietu i Latency Timer dla minimalnej latencji FT232R, FT232H