W miejsce J317 po przekręceniu zapłonu pojawia się zasilanie na cewce tego przekaźnika ? - Wpięta żarówka 21 W świeci normalnie ?. Na styku prądowym względem masy jest zasilanie ? Na drugim styku prądowy pobiera prąd - podłączona żarówka H4 z + akumulatora do styku ma się połowę jasności świecić .
masa na górnym/środkowym styku Na środkowym styku jest + od świateł mijania.
Co oznacza, że zasilanie idzie z minusa? W Oplu Agili tak było, że na styk wspólny żarówki H4 był podawany stały plus, a w zależności od włączonych świateł (długie/mijania) dołączana masa do właściwego włókna. Czy zwarcie styku 30 i 87 (87a) w gnieździe przekaźnika powoduje zapalenie świateł?
Znalazłem rozwiązanie więc napiszę: 1. Wciskamy przycisk OK. 2. Trzymamy przycisk "i" powyżej 3s. 3. Wybieramy "Specjalista". 4. Wybieramy "Konfiguracja". 5. Wybieramy "H5" (lub H4). 6. Zmieniamy na coś co brzmi jak uruchamianie obiegu c.o. 1 (przepraszam ale akurat tej opcji nie zapamiętałem). 7. Kolejna opcja po "H5" (lub H4) ma pozostać jako "styk...
Proponuję na początek poprawić jakość styku masy podawanego na karoserię z akumulatora .
Przekaźnik rozrusznika powinien mieć 4 bądź 5 wyprowadzeń, dwa od cewki czyli sterowanie (86-85) i trzy bądź dwa od styku (30-87-87a). Jak zewrzesz przez żarówkę H4 tyk 30 i 87 rozrusznik powinien się odezwać i po tym można namierzyć który nim steruje bez ruszania strony sterowania nim. https://obrazki.elektroda.pl/5914649300_...
W Japończykach przeważnie jest to zrobione tak, że żarówka H4 ma stały + na styku wspólnym, a wyłącznik świateł podaje masę. Prawdopodobnie przepalił się bezpiecznik od lewej żarówki i napięcie na nią leci z prawej.
Bezpiecznik 6-F jest od prawego swiatla mijania,zobacz czy nie spadl jakis kabel z niego,ew.wez od niego pociagnij kabel do lampy na gorny styk zarowki i wekend przezyjesz :)
Witam .myślę że to nie zwarcie przy prądzie jaki pobierają H4 słaby styk (spalone kostki) bardzo szybko się ujawni .zmiana na nowe spowodowała lepszy kontakt w połączeniu w gniazdach samych żarówek.Wadliwe połączenie mogło się ujawnić w stykach kostek .Po prostu nie wytrzymały nie pewnego styku i się stopiły pozdrawiam
W Toyocie każdy styk czy to w przełączniku czy nawet kostce w kostce żarówki H4 jest użyty smar. Dzięki temu nawet po 17 latach nie ma spadków napięć, a styki są w idealnym stanie. Moje pytanie: czy w instalacji 12V można używać do zakonserwowania styków zwykłego smaru, czy jest to jakiś specjalny produkt zawierający miedź? Czy można również smarować...
zmostkuj w regulatoze styk 15 z 67 przez jakaś kontrolke najlepiej zrobiona z H4 podłącz miernik i sprawdz ładowanie oprócz tego sprawdz czy na głównym zaśilaniu masz +z akumulatora tę śrubkę na kluczyk 10 na tylnej obudowie alternarora jeżeli jest to najprawdopodobniej masz uszkodzony stojan bo pisałeś że najpierw było 13v a po rozebraniu niemasz nic...
Sunny N14, czyli z lat 90-94 ma masę na stałe i sterowanie + bezpośrednio z przełącznika pod kierownicą. Oddzielny styk dla każdego włókna żarówek H4.
Sprawdź dojście prądu od samochodu do zaworu żarówkom h4 przy słabym styku zapala się kontrolka lub przepływ powietrza po wciśnięciu hamulca ciśnienie schodzi poniżej 4,5 bar i kontrolka zapala się.Czujnik ciśnienia sterowania zaworem ( żółte złącze ) ta sama usterka .
Zbyt małe styki, jak na prąd ciągły żarówki H4
Już prawie zrobione. Elektryk wprowadził mnie w błąd, trzeba było kabelek podłączyć tylko pod 1 styk a nie 2 jednocześnie. Mam 14V. Tylko, że jak mam mostek prostowniczy KBPC3510 35A 1000V jest tak prądo-pochłaniający, że jak podłączę tylko jego + podświetlenie licznika, to ledwo co się lampka świeci. Więc go wypiąłem i przepailiła się H4. Za to przed...
pewnie spalony styk w stacyjce, zrób zworkę w stacyjce do tego kabla w 3 pinowej kostce stacyjki w której nie ma prądu, tak przez żarówkę, najlepiej H4 bo musi być to żarówka dużej mocy (nie od migacza czy pozycji) wg tego co znalazłem narysowałem Ci schemat, oczywiście żarówka wpięta z założonymi kostkami stacyjki https://obrazki.elektroda.pl/6494305400_...
sprawdziłem styki na kostce do lampy i do h4-jest ok zmierzyłem napięcie i na żarówce jest na jednym styku 8V a na drugim 4V,bez żarówki jest 12V co znaczy problem z instalacją?
Pewnie nic by się nie stało, jeśli temat zostałby przeniesiony do działu 'początkujący'. Zlokalizowałem przyczynę błędu przepustnicy. Był to przerwany przewód (biało-czarny) dochodzący do 4 styku we wtyczce. Przy sterowniku (drugi koniec) można zlokalizować go w czarnej 48 pinowej wtyczce pod H4. Temat w sumie można zamknąć. Dziękuję za wszelką pomoc....
Muszę sprawdzić.Jak sprawdze to napisze.Zasilanie pod styk 30 podpiołem z akumulatora minus styk 85 też bezpośrednio z akumulatora.
Tak,łatwo osiągalne,w zestawie razem ze stykami.
No H4 to raczej nie ale kostki padają i tak,wypala sie styk masy.
Zaśniedziałe styki słaba masa
Wyliczyłem że 2,6 oma i 50 W Źle wyliczyłeś, kolega Adam-T wyliczył poprawnie opór, moc dał "na styk". :) Proponuję minimum 15W
Sprawdź czy wychodzi prąd ze skrzynki - styk 10 na kostce 16 stykowej, zielonej. Sprawdź czy nie masz zwarcia na lampach i czy jest przejście do masy przez żarówki mgielnych (zasil ten styk, po wypięciu kostki ze skrzynki przez żarówkę H7/H4 - lampy mgielne powinny się zaświecić).
Należałoby obrać tok naprawy - oględzin : -grzałka + przewody łączące ze sterownikiem ( na ewentualne brak styku,przetarcia) -sterownik ( programoator ) - czujnik temp.
Schemat masz na tym białym. 85 i 86 to cewka pozostałe 2 to styki robocze.
Sorki nie doczytalem myslalem ze masz zwykla h4 tak jak umnie i jest na kostce(3 styki) .Jezeli sa styki przepalone tak jak umnie bylo badz zly styk na przekaznikach to bedzie duzy spadek napiecia .Proste.
Procek to i5 10400F. Okazało się, że wina leży w kablu, dokładnie w miejscu styku biurka ze ścianą. Wymieniłem kabel i wszystko śmiga.
Moc większa żarówek to szansa mandatu i szybkie zużycie reflektora z powodu dużej ilości ciepła. To można pominąć, mam wymieniony cały wkład reflektora z homologacją, poza tym żaden policjant, ani diagnosta nie zwróci uwagi, że mam H4 w lampie. Ta a po przekręceniu stacyjki mamy światła już włączone. Dokładnie, to odpada bo zeżre mi akumulator. Wymieniłem...
Opryskliwość lepiej sobie darować niż za nią przepraszać. Zwarcie jest trudno znaleźć zwłaszcza przez internet - skoro elektrycy wolą łatwiejsze zajęcia. Na kablu zwarcie się zrobi z nikłym prawdopodobieństwem, na żarówce podobnie. Podejrzane są wszelkie złączki i styki, bo tam robi się gorąco, może się odkształcić i zewrzeć do masy. To właśnie słabe...
Witam. Wstawiłem żarówkę h4 60w na dociążenie 5v. Dołożyłem wtórny NPN i zrobiłem regulacje na 1 potencjometrze. Zamiast styku p4 jest wtyk 24pin. Wentylator wpięty na 12v za to wysoko obrotowy, więc wyrabia za chłodzeniem grzałki. Zamienić jeszcze tylko potencjometr na 47 i 1KOhm i projekt zamknięty.
Czyli tak włącznik w kabinie do gniazda zapalniczki i do pinu 85 na przekaźniku kabel 2.5mm2. Styk 86 do masy kabel 7mm2 Styki "85" oraz "86" przekaźnika prowadzą do jego cewki - to obwód sterujący przekaźnika i wystarczy tam przewód o przekroju ćwierć milimetra kwadrat. Ja też robię takie rzeczy z przesadą (dla pewności) ale trochę źle zrozumiałeś...
Tzoku, masz rację, trochę się rozpędziłem ;) W takim razie trzeba wylutować z silniczka płytkę, sprawdzić pod kątem zimnych lutów oraz sprawdzić przekaźniki, najlepiej żarówką H4, ich styki lubią się wypalać
W H4 przy włączonych światłach mijania i drogowych plus jest na dwóch stykach, a masa na jednym. A z I prawa Kirchhoffa suma prądów na dwóch stykach (plusa) musi być równa temu na jednym (masie). A wiadomo, duży prąd, mały styk daje nam dużą temperaturę. Ale ogólnie potencjał minusowych jest narażony na korozję. Niższy potencjał jest anodą. A dlaczego...
Pewnie, że się da. Jeśli ma to być pełne zasilanie H4, to przekaźniki będą potrzebne dwa. Jeden na mijania, a drugi na drogowe. I wygodniej będzie zastosować mniejsze przekaźniki, które wyglądają tak (przykładowy link) http://www.conrad.pl/Przeka%C5%BAnik-sam...
mase miernikiem, do plusa aku i do silnika To żadne sprawdzenie... weź sobie żarówkę H4, podłącz po 0,5m przewodu min. 1,5mm2, tak żeby oba włóka świeciły jednocześnie - podłącz ją między masę silnika a "+" akumulatora a miernikiem zmierz różnicę napięć między "-" akumulatora a masą silnika przy świecącej żarówce, powinno wyjść blisko 0V (poniżej 100mV)....
witam, sprawdż czy w tej kostce zasilania stacyjki jest ok, jak nie ma dobrego styku to też może być problem, są tam takie bolce wciskane przez element obrotowy stacyjki i lubią :) sie one wycierać a powodują ściskanie styków w tej kostce, powodzenia
To weź podpowiedz. Wczoraj koleżanka poprosiła mnie o wymianę żarówki. I taką usterke zauważyłem na nowej. Robiłem to po 21-szej, dostęp do tej lampy koszmarny. Co zrobiłem ja; podałem dodatkową masę bezpośrednio na styk żarówki. Zaczeło świecić jedno włókno, ale nia z pełną mocą. Może uszkodzony jest przewód masy w lampie.
Dowinięcie zwoi nie wchodzi w grę. Nie ma tam miejsca na dodatkowe zwoje- przeszkodą jest koło magnesowe wirujące wokół cewek praktycznie na styk. Interesuje mnie raczej czy rozwiązanie, które przedstawiłem na załączonych schematach w pierwszym poście ma jakąkolwiek rację bytu.
a gdzie staje papier ?? Jak przed samym piecem to trzeba wyregulować ustawienie blachy wprowadzająej papier do pieca ... jak się wyciągnie piec to z lewej strony jest długa cieńka śruba ... często w tych maszynach ta blacha opada ... ja zabezpieczam śrubę lakierem do paznokci ... musisz ustawić tak blachę aby patrząc po jej powierzchni było widać styk...
Kody H2 i H4 oznaczają niepoprawny format papieru w szufladzie, podajniku w stosunku do tego jaki kopiarka rozpoznaje. Reasumując sprawdż styki kasety uniwersalnej na ściance tylniej. Pewnie blaszki się podgieły i nie reagują na zmianę papieru w szufladzie.
W związku z brakiem dostępności złączy MC4 na rynku prawdopodobnie wywołanym atakiem Covida w kwietniu 2020, moją uwagę zwróciła oferta Amphenol. Producent ten przedstawił bardzo ciekawą ofertę. Technologia RADSOK - czyli niskooporowa technologia kontaktu Amphenol - to stabilna oporność styku, która ponoć zapewnia poprawne parametry pracy nawet przy...
Witam, koledzy, ogólnie rzecz biorą kolejność nie ma znaczenia... ale powoli. Aktualnie wszystkie kotły Viessmann'a pracujące stałotemperaturowo do pracy z termostatem wymagają wpięcia się w miejsce mostka gdzie mamy ~230V. Jest to zawsze mostek L-1, gdzie na L zawsze jest faza przekazywana mostkiem na styk 1. I teraz należy rozwarzyć dwa termostaty=>...
Witam!!! Dzaieki wszystkim za solidna pomoc. Rozebralem ten przelacznik poprawilem uszkodzony styk tylko gop podgrzalem i ulozylem jak powinien byc. Zlozylem zanitowalem i podlaczylem i są swiatala. Teraz tylko zaloze jeszcze przekazniki na dlugie i krotkie, bo mam zarowki H4, wiec te przekazniki musza byc, aby problem sie nie powtorzyl. Pozdrawiam!!
Witam Mam gitarę z pasywnym przetwornikiem EMG-HZ. Przeglądałem notę katalogową układu http://www.emginc.com/content/wiringdiag... Zastanawia mnie czemu regulacja głośności na potencjometrze jest zrobiona w następujący sposób: - przewody przystawki są dolutowane do jednego skrajnego styku i do styku suwaka - sygnał jest odbierany z...
Poleci lustro,polecą kostki łączące styki zarowek.Nie kombinuj.
Nie trzeba żadnego trafa. Nawet się nie da. Trzeba zastosować zespół przekaźników, bo: oryginalnie w maluch prąd na światła idzie sobie drogą: akumulator -> stacyjka -> wyłącznik świateł -> przełącznik zespolony pod kierownicą -> skrzynka bezpiecznikowa -> żarówki. Długa ta droga i każdy styk powoduje spadki napięć. Szczególnie ten zespolony pod kierownicą....
Przewody to FLRY-B. Ile kosztowała ta instalacja? Ponadto podłączenie rozrusznika jest inne w rzeczywistości niż w wiązce. (oczko, a ja mam wsuwkę). Tak jest we wszystkich instalacjach i prawdę mówiąc nie wiem czemu, skoro wszystkie elektrowłączniki mają styk na wsuwkę. Zamówiłem lampy H4 Wesem. spodziewam się konieczności wymiany wiązki przedniej...
Ten przekaźnik który wybrałeś ma dwa zestyki NO oraz NC. Do sterowania długimi wykorzystujesz zestyki NO, czyli gdy jest wysterowany to zestyki zostają zwarte. Do sterowania (odcięcia) krótkich korzystasz z NC, czyli gdy nie jest wysterowany to przekazuje sygnał (prąd), a gdy wysterujesz jego cewkę z długich to nastąpi rozwarcie styku i krótkie przestaną...
że nawet po zadziałaniu krańcówki LS2 (czyli rozwarcia styków) nadal będą świeciły H4 i H5. Witam. Osobiście uważam, że H4 i H5 powinny działać odwrotnie;po wyłączeniu przez jakąkolwiek krańcówkę powinna się zapalać odpowiadająca jej lampka.
Styki znów wypalone ale zmierz to żarówką h7 lub h4 a nie miernikiem.
Przypuszczenie: - przyczepa ma wymagane światła - pozycje, kierunki, stop, cofania i przeciwmgłowe - przyczepa nie używa dodatkowego zasilania - nie potrzebne podłączenia styków 9-13 - Przyczepa ma jedno światło cofania i jedno przeciwmgłowe, jedno z nich w lewej lampie a drugie w prawej. - w takim wypadku kolory mogą być poprawne ale należy je ciągle...
W maluchu były gotowe wiązki do konwersji na żarówki H4. Jeśli coś odłączałeś od pająka podczas wymiany, to znaczy, że ktoś zrobił własną przeróbkę i nie wiadomo jak to jest zrobione. Jeśli jest jeden przekaźnik, to prąd z włącznika może na przykład być podawany na przekaźnik ze stykami przełącznymi, a pająk zmienia stan przekaźnika. Przykładowy, dość...
Tak się też domyślam, a nie wiesz czy może on powodować, żeby zasilanie procesora i integry nie reagowało (w sensie, że po podłączeniu wszystkich złącz pojawiają się napięcia od strony ATX, ale już przy CPU nie ma żadnego, nawet kiedy uruchamiam na styk przy złączu ATX - chyba to jest 13 i 14 pin, to włączają się wentylatory i tyle)
Po co komplikować coś co jest proste, zrób tak jak proponuje krzych-un http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... nic się nie grzeje nie zuzywa niepotrzebnie pradu a przekaźnik podłącz tak jak napisał PKi "Wykorzystaj szeregowe połączenie obu żarówek światła drogowego. Tak mam n.p. fabrycznie w Toyocie Camry z DRL czyli światłami do jazdy...
Żarówkę H4 podłącz do masy i do spiętych styków DF, D+. Bez regulatora. Jak odpalisz i jest prądnica sprawna to będzie widać.
Musisz mieć dwa prądy i dwie masy na stałe oraz plus za zapłonem. Sprawdź najlepiej pod obciążeniem(np. żarówką H4). Musisz dokładnie obejrzeć styki skoro były zaśniedziałe. Może dostało się do pompy i zgniło w środku?
Żarówki w przednich reflektorach 45/40W - na żarówkach H4 mogą się przepalać bezpieczniki 10A. Nie powinny. 2 x H4 to jakieś 10 A, a bezpiecznik zaczyna reagować zazwyczaj na prąd około 1,4 znamionowego, a i tak przepalenie zachodzi dopiero pod dłuższym czasie. już lepsze rozwiązanie jest puszczenie dodatkowego grubszego plusowego przewodu do lamp...
jankolo -> ja naprawde wiele for przeszukałam nie tylko to, wiec skoro pisze to znaczy, ze nie znalazłam nic podobnego albo rozwiązującego moj problem! mancymonek-> własnie z tym wykasowaniem pamieci... czytalam juz o lutowaniu lub stykaniu -takie rozumiem mini spiecie... ale zastanawiam sie czy to drugie nie pociagnelo by za soba jakis niemiłych konsekwencji.......
chyba że styk ma znaczną rezystancję co jest bardzo częste przy użyciu tandetnych materiałów w tandetnych atrapach zasilaczy. Nie Ty jeden masz problem w upalaniu złącz. Z markowymi zasilaczami takich nie ma.
Witam! otoz jak w temacie mam problem w LT-ku ze swiatlami... Instalacje przerobilem na przekazniki bo jezdze na "setkach" (szkoda instalacji) bylo wszystko oki do czasu.... Usterka polega na tym ze po przelaczeniu na swiatla dlugie nie rozlacza krotkich w efekcie na dlugich pala sie dwa wlokna H4 i zarowki przepalaja sie pekajac z przegrzania... Czyzby...
Panowie wracam do tematu. Po zamontowaniu niestety identyczne objawy (w aucie cyknięcie) i brak reakcji ze strony rozrusznika. Oczywiście na głównym styku 30 jest prawidłowe napięcie 12V. Po podaniu napięcia bezpośrednio z akumulatora na styk 50 (cewka elektromagnesu) rozrusznik w aucie kręci. Sprawdziłem przejście pomiędzy końcówką kabla zasilającego...
Po napełnieniu drukarka dalej będzie pokazywała że jest pusty, ale powinna drukować pomimo tego. Sprawdź czy nie zabrudziłeś styków w karetce albo katridżu, jeżeli przeczyszczenie ich nie pomoże to czeka Cie wymiana na nowy. Niestety nic nie jest wieczne.
Witam. Nie działają mi przednie żarówki h4, h1 w porządku doświateł mijania, pod spodem h4 do świateł drogowych też ok ale jest w tych żarówkach h4 jeszcze jedno włókno które zapala się przełącznikiem w desce rozdzielczej i ma działać jako światło przeciwmgielne chyba bo można je włączyć albo przy włączonych światłach mijania jako dodatkowe albo przy...
Jeśli nie ma przekaźników, to duże prawdopodobieństwo, że wytopiony styk w przełączniku zespolonym. Pomiar miernikiem może pokazać, że jest dobrze, ale tu trzeba sprawdzić pod obciążeniem i wtedy wyjdzie. Aby znacznie poprawić efektywność oświetlenia i sprawić, by elektryka nie była tak awaryjna: - dołożyć przekaźniki na światła ( różnica jest ogromna,...
Po prostu żarówka do każdej fazy i do masy. Coś ci się pokręciło. W alternatorach trójfazowych nie ma połączenia żadnej fazy z masą! To co proponujesz to tylko połączenie żarówek w gwiazdę poprzez masę. Ta ostatnia (masa) nie jest do pomiarów potrzebna. Powiedział bym, że wręcz zbędna. Poza tym żarówki muszą mieć odpowiednie napięcia pracy i spore...
Miałem to samo u siebie w zmywarce Amica (co prawda inny model). Problemem była cieknąca pompa przez którą na dno zmywarki (nie mylić z dnem komory zmywarki bo to różne rzeczy) wydostawała się woda. Na dnie jest pływak ze styropianu który jak się podniesie to załącza styk. Ponowie pytanie, czy możesz mi powiedzieć, gdzie i jak sprawdzić czy ten czujnik...
Więc jeszcze raz. Przekaźnik samochodowy ma następujące wyjścia: 86 - sterowanie cewki 85 - masa cewki 30 - styk ruchomy 87 - styk zwierny (załącza się ze stykiem 30 po podaniu napięcia na cewkę) 87a - styk rozwierny (rozłącza się ze stykiem 30 po podaniu napięcia na cewkę - nie wszystkie przekaźniki taki mają) I teraz szukasz przewodów żółtego i białego,...
Dziękuję wszystkim za zaangażowanie. Już wszystko jest ok. Wyjscie aux w tel było brudne i coś nie stykało. Pozdrawiam.
Kupiłeś kiepską pompkę lub jej zasilanie nie jest prawidłowe. Czy żarówka H4 świeci pełną jasnością, wpięta zamiast pompy? Może kończy się sam przekaźnik lub masz wypalone styki bezpiecznika? A może masa zaśniedziała? Musisz być w 100% pewny zasilania. Stąd też konieczność sprawdzenia go żarówką H4.
U059E uszkodzona sonda NOX do wymiany. P2202 Wgrać najnowsze oprogramowanie do sterownika silnika (w serwisie) jeśli nie pomoże główna wiązka elektryczna do wymiany. U1535 Usterka komunikacji w systemie NOX (komunikacja nie ważna). P220A Niestabilne napięcie zasilania układu NOX. Proszę sprawdzić bezpiecznik pod BSM oznaczony MF-3 czy jego styki są...
Przy obciążeniu np. żarówką H4 też pracuje stabilnie? Jeśli tak, to biję się w pierś. ;) Obciążyłem zasilacz żarówką H3, napięcie spadło do 11.33V i wahało się od 11.33V, do 11.35V. Przy obciążeniu wentylatorkiem samochodowym na wyjściu było od 11.98V, do 12.01V. Napięcie mocno przysiada, ale wydaje mi się że może to być spadek na przewodzie, bo zostawiłem...
Bezpiecznik jest caly. Wymień i co ważniejsze sprawdź czy jest napięcie - bez tego nie wiadomo NIC. Żarówka h4, dwa kabelki do jej styków z dziurkami i masz podobne narzędzie jak to https://obrazki.elektroda.pl/2913948700_... Żabka do masy, lub kabelek, drugi koniec sprawdza napięcie. Wcześniej próba, czy na pewno złapałeś dobrą masę,...
to jest przecież iloczyn logiczny, czyli prawda - zwarty styk przekaźnika podający plus - ma być wtedy, i tylko wtedy, kiedy podane jest napięcie na oba światła jednocześnie. Niby prawda, sądzę jednak, że autor nie wyraził się zbyt ściśle. W każdym razie potrzebne jest uściślenie, czy mają być włączone oba światła, czy którekolwiek z nich (spójnik...
Proponowałbym podłączenie z uwzględnieniem przekaźników tak aby nie wypalać styków włącznika Pozdrawiam Zbyszek Koledzy mnie uprzedzili
przy odłączaniu anteny na styku wtyka i gniazda zaczęły przeskakiwać iskry. czy może jakieś napięcie pojawiło się w instalacji antenowej? Ewidentnie powodem takiego zachowania jest przepływ prądu pomiędzy anteną a zasilaczem. Możliwe są 2 przypadki - albo napięcie sieci na antenie i uziemiony (-) zasilacza, albo odwrotnie - uziemiona antena i przebicie...
Kolega w jednej z pierwszych wersji Toyoty Corolli przez blisko 18 lat (tyle miał to auto od nowości) raz wymienił żarówkę od świateł stopu. Żywotność i trwałość dzisiejszych tradycyjnych żarówek jest żenująco niska. Żarówka potrafiła wypalić i wytopić miejsce styku w konsoli. Problem polega na tym, że są zakładane mocniejsze żarówki. Przykładem są...
To samo robiłem w astrze i maluchu i było git. Tylko układ wiązek w VW (ich trasa, długość) to inna inszość... Czyli, wracając do sprawy - każdy styk, każdy niemal centymetr przewodu - to wymierne straty jasnośći - jak pisze Kolega Robokop ; warto nowe przewody do przekaźników tak poprowadzić, by napięcie robocze było tylko koniecznie długo prowadzone,...
Nie widzę tyłu gniazda, więc tak https://sklep.speedserwis.com/samsung-q-... z takim nitowaniem mi się pierwsze skojarzyło. Z zewnątrz tego nie ulepi, trzeba rozebrać laptopa do gniazda. Jeśli nie wtyczka, kabel - trzeba rozebrać laptopa do gniazda. https://www.google.com/search?q=Samsung+...
Ja stosuje i polecam żarówki philips gold o mocy 100/130W Czy aby taka moc nie wykończy komuś zbyt szybko lampy (temperatura) i instalacji w aucie (styki), która często jest bez przekaźników ? :( .
(at)ajanek9 Oczywiście, że moja weryfikacja była pobieżna. Klemy sprawdzałem i były czyste. Styk był dobry. Nie mam odpowiednich narzędzi aby dokładnie to sprawdzić. A test akumulatora płatny byłby dla mnie pozbawiony sensu. Wolałem zakupić drugi. Teraz kręci jak wściekły nawet na mrozie. Ja juz od pewnego czasu widziałem, ze rozrusznik jest niemrawy...
Podłączanie "na krótko" z aparatem czy tarcza numerową to mało rozsądny pomysł. W25 występowały w kilku miejscach w centralach. W AT100/200 w wersji 2x4 jako szukacz liniowy dla 50ciu abonentów, w centralach FT100/FT200 także jako szukacz wstepny. W centralach 32AA i 32 AB czasami wykorzytywano go jako rozdzielnik wywołań dla szukaczy. W centralach...
Widzę że jesteś fanatykiem świateł nie wiem czy to dobry pomysł jasię ma malucha ale ... a jaka masz moc żarówek przyznam że 30A na żarówki to niezłe światełka musisz mieć. Zapewne spaliły (stopiły) się styki w przekaźniku. proponuje zmienić przekaźnik ewentualnie jak sie da rozebrać przekaźnik i sprawdzić styki może zaśniedziały choć z dnia na dzień...
A propos żarówek żarnikowych - dorwałem z czystej ciekawości w promocji w obi żarówy H4. W środku wyglądają normalnie ( żarniki itp ), ale bańka pokryta jest niebieskawym nalotem od środka, w info jest napisane, ze zmienili gaz w żarówce. 13 zł nie majątek raz kiedyś. Założyłem do autka - światło stało się bardziej białe ( ale nie rażące ), snop światła...
I teraz sobie prześledź drogę prądu bez przekaźników. Przez stacyjkę, wyłącznik świateł, na przełącznik pod kierownicą, dalej na bezpieczniki i wreszcie do kostek przy żarówkach. Trzy styki po drodze, z których ten pod kierownicą jest najsłabszy, najszybciej się niszczy (nieruchomy styk wtapia się w plastik). Wystaraczy zmierzyć spadek napięcia na złączu...
Skłaniałbym się raczej do szukania usterki w regulatorze alternatora niż szukać przyczyny w żarówkach.Problem może pojawiać się przy włączeniu obciążenia 230W-ok18Amper(dwie żarówki 60+60+55+55W).Następuje spadek napięcia i regulator zaczyna reagować podnosząc wzbudzenie alternatora.Przy jakimkolwiek niepewnym styku szczotek z pierścieniami na wirniku...
Witam, mam spirita po zalaniu w którym "brzeczy- charczy" buzer. Płyta umyta, wymieniłem elementy na płycie przy stykach buzera nadal to samo... Jest gdzieś jakiś driver od audio? Nie mam schematu i cieżko w ciemno szukać.
4v to pożar Nie wiem, co to jest 4v ;) . Po drugie weź przewód co najmniej 2x2,5mm2 a nie takie cienkie gó....... . I podepnij tak jak podpinasz . Ale ten cienki z bezpiecznikiem to był testowy, jakby tam była jakakolwiek różnica ("nie styk" ), to by wywaliło go. wyprowadź masę bezpośrednio z klemy akumulatora i poprowadź do tych punktów masowych ....
na wyłączonym zapłonie gdy przyłożyłem miernik do tego kabelka który idzie z BSM z tej wtyczki do pompy i do plusa z akumulatora pokazało się napięcie 12V. Jest to normalne? Jest to normalne, skoro na pompie nie ma napięcia a na klemie plusowej jest 12 V to woltomierz pokaże 12 V. Pompę sprawdza się w inny sposób: z dwóch przepalonych żarówek H4 robisz...
Kolego (at)zubel dioda była przerabiana dwie strony wcześniej (może poczytaj o cewkach), a transformatory zdawałem na studiach 30 lat temu. Ja też odpadam, autor dostał wszystkie informacje i jak chce się nauczyć to musi ruszyć głową. Powodzenia. To może 30 lat temu były lepsze te transformatory elektroniczne?."Obecnie" (Odległość do odbiornika po...
https://obrazki.elektroda.pl/8584122000_... https://obrazki.elektroda.pl/6167335700_... Do warsztatu trafił UPS do wyzłomowania. Szkoda sporego trafa, użyć odwrotnie i będzie mocna ładowarka. Gdy kiedyś pierwszy raz spotkała mnie "radość o poranku" pomyślałem: puścić w accu z 15min z 20-30A i auto na pewno by odpaliło...
No co pisałem-70A z caro plus, pewnie da radę. Stojan jest nawijany w trójkąt, nie w gwiazdę. A może napisz do czego ci taka moc? Moc ... moc ... zaraz tam moc ... Przyjdzie zima jak w zeszłym roku, włączę światła, tylną szybę, radio, dmuchawę, światełko pod sufitem (bo lubię mieć jasno) i h4 bledną do 50 % letniego nominału. Styki wiązek do masy sprawdzone...
To jest rozbiórka inteligentnego gniazdka Wi-Fi Aqia Model F3202-US. To gniazdko jest sterowane za pomocą modułu WB2S. https://obrazki.elektroda.pl/7197135600_... Trochę otwarte, aby można było zobaczyć, gdzie podważyć obudowę. https://obrazki.elektroda.pl/6606992500_... Górna strona płytki sterującej (dla mnie powód...
Ja kiedyś musiałem uruchomić silnik z magnesami ok. 4kW 3x220V AC 310Hz 6200obr, 11,3A. Turbina, więc łatwe do rozruchu. Utworzyłem swoją charakterystykę U/F, podaję listę parametrów zastosowanego wtedy LS IG5. W ten sposób działa dosyć stabilnie bez kontroli położenia, tryb skalarny. acc - 3,5 sekundy - jeśli charakterystyka napiecie/czestotliwosc...
Być może smar, którym posmarowane są styki w kostce zaczął zwierać Niby jakim cudem? Wiesz jakieś konduktancji potrzeba by zasilić żarówkę H4?
Dwie lampy H3? Daj 15A. Tutaj okej, musi być zapas po prostu mocy. 15 będzie idealne, bo przy 12V będą mogły pobrać coś około 10A. Przewody powinny mieć 1,5mm2. Tu się nie zgodzę. Przyjmujemy że ma napięcie w instalacji 12V, więc prąd popłynie około 10A. Ja już bym założył 2.5mm2 do włącznika, a dalej na lampy po 1.5mm2. Zakładanie przekaźnika pod...
Dlatego napisałem, że sprawdzenie pod obciążeniem. Ja do sprawdzenia mas użyłbym żarówki H4, bo faktycznie dla większej ilości świateł to 21W może być mało. W favoritce nie było przypadkiem takiego złącza na progu - listwa ze stykami i piny? Od razu się tego pozbyć! Zastąpić przewodami pociągniętymi przez górę klapy.
Czyli masz - do masy a + po stacyjce podłączony? Jeśli tak, to kupujesz przekaźnik w sklepie motoryzacyjnym za 10PLN i podłączasz cewkę pod światła mijania (mam nadzieję, że świecą one przy załączeniu świateł drogowych) a do biegunów NC szeregowo plus po stacyjce do lampek dziennych. I teraz, jeśli załączasz stacyjkę to + płynie przez styki NC przekaźnika...
Czy lepiej udać się do wyspecjalizowanego warsztatu? A jak myslisz ? Oczywiście obwody mijania używane są 50x częściej i zachodzi wypalanie styków / inne starzenie, które nie zachodzi na drogowych
http://obrazki.elektroda.pl/9860392800_1... Światła samochodowe na przekażnikach. W wielu samochodach w ramach oszczędności światła mijania i drogowe są zasilane bez przekażników pośredniczących. A więc są długie przewody i znaczny spadek napięcia na przewodach i stykach przełączników. Prąd około 10A płynie przez wyłącznik oraz przełącznik...
automapa windows akumulator skuter elektryczny medion internetowy
wykrywacz metali schemat odbiornik pcf801
Schemat pinów czujnika hamulca przystankowego MAN A21 Wpływ wagi kul na losowanie Lotto: analiza i technologie