Uszkodzona głowica, lub zanieczyszczone styki karetki lub głowicy. Cena około 250 zł (chociaz dokładnie nie wiem przy tym kursie euro).
Wyjmij kartirdże i głowicę. Zobacz jak wtedy zachowa się karetka. Przeczyść styki na głowicy i w karetce.
jezeli tusze sa sprawne 100% to przeczysc styki na karetce spirytusem lub kontaktem.
Przeczyść styki karetki bo z tych drukarkach bywa nieszczelny układ doprowadzania tuszu do głowic i zalewa karetkę.
Witam. Czy na drukarce lampka pali się na zielono, czy styki w karetce czyszczone i czy bolce w karetce odbijają wszystkie po naciśnięciu? Pozdrowienia.:D
Sprobuj przetrzec elektronike w kartridzu preparatem na bazie alkoholu, najlepiej "izopropanol", sprawdz styki w karetce nie sa zabrudzone.
Podnieś klapę drukarki i zobacz w jakie położenie wchodzi karetka, jesli w skrajnie lewym i żołta strzałka pokazuje bardzo niezadowloną buśkę z trzema kropkami to wnisek że kardridz kończy swój żywot. Z doświadczenia wiem ze zazwyczaj jakakolwiek próba reanimacji koczy sie ksozem na śmieci. jedyne co pomaga to wyczyszczenie izopropanolem styków, zarówno...
Witaj! Spróbuj podstawić inne pojemniki z tuszem. Od biedy mogą być zaschnięte, ważne aby wbudowana elektronika była sprawna, przeczyść ewentualnie styki w karetce i w kartridżach. Pozdrawiam!!!
witam Według mnie rozwiązaniem problemu nbedzie wymiana któregos a pojemników z tuszem. Przed wymiana prosze przemyc styki kartridża i styki karetki spirytusem. Może to pomoże. Jesli nie prosze spróbować wymienić pojemniki. Przed jaką kolwiek ingerencją w drukarke prosze odłączyć ją od komputera, włączyć do sieci i przytrzymac klawisz od papieru ok...
Chyba masz coś nie tak z tuszami-zacznij od podstaw: -przeczyść styki w karetce i w kardridzach(spirytusem) -przeczyść przezroczysty pasek z kreskami za karetką -sprawdz czy stacja serwisowa gdzie parkują kardridże nie jest zawalona zaschniętym tuszem Pozdrawiam
Przede wszystkim, dobrze byłoby sprawdzić drożność kartridży (np. przyciskając ich dysze do papierowej serwetki), następnie zresetować je i wyczyścić styki w karetce. Jeżeli te działania nie pomogą, podejrzewam uszkodzenie drukarki (płyta główna, elektronika karetki lub taśma je łącząca).
Zrób test kartridżowi z czarnym tuszem. Dotknij chusteczką głowicy pojemnika i sprawdź czy zostaje dużo tuszu czarnego. Jeśli nie to znaczy, że tusz wysechł. Możesz też spróbować przeczyścić styki w karetce, ale to chyba nie z tym problem. Pozdrawiam.
Jeżeli czyściłeś styki w głowicy i karetce to chyba głowica padła.
Może to pomoże: http://www.youtube.com/watch?v=Z60rbQb41... Dodano po 1 Wgl umiesciles temat w złym dziale. Jestes w TV serwis.
Uszkodzona głowica lub brudne styki pomiędzy głowicą a karetką.
Przede wszystkim przeczyścić styki w karetce(spirytusem) i sprawdzić czy któryś z bolców nie jest wbity do środka. Sprawdzić czy taśma sygnałowa(biała) jest dobrze umocowana. Do tej drukarki należy używać kardridży o oznaczeniach 15 i 78-inne nie pasują. Jeżeli drukarka pokazuje błąd kolorowego tuszu nadal to radziłbym podmienić na inny. Czasami jednak...
Z tego by wynikało, że urządzenie drukuje słabo czerwony kolor, a żółtego i niebieskiego w ogóle nie... Przede wszystkim, zrób programowe czyszczenie dysz, po tym daj znać, ile jest na kartce tych kolorowych kresek i jak dobrze (czysto, czy ze smugami) są wydrukowane. Ale skoro drukowało tak samo na kilku kolorowych pojemnikach, to podejrzewam problemy...
No dobrze, ale jak się za to zabrać? Mam iść z tym do serwisu czy mogę taką taśmę zamówić i samemu wymienić? No i oczywiście jakie mogą być tego koszty?
Wyciągnij kartridźe i włóż na trochę do gorącej wody. Zobacz w środku czy enkoder nie jest zabrudzony i przeczyść styki w karetce.
Przeczyść styki na kartridżu i w karetce. Jak nie pomoże, to może być uszkodzona karetka, ew. elektronika.
Sterowniki nie mają nic wspólnego z kartridżem, karetką i stykami. Wyjmij kartridż, przemyj jego styki ( te na bocznej ściance, nie od spodu ), przemyj styki w karetce, czyli w miejscu gdzie wkładasz kartridż. Jak nie pomoże należy sprawdzić kartridż w innej drukarce - nowy nie znaczy sprawny. Sterowniki służą do komunikacji pomiędzy komputerem a drukarką....
Sprawdź styki w karetce i pojemnikach z tuszem i ewentualnie przeczyść. Na pewno nie zaszkodzi. Rozumiem że kupiłeś oryginalne pojemniki z tuszem?
Przeczyść styki na kartridżach i w karetce. Jeśli nie pomoże to kolorowy kartridż do wymiany.
na moje oko to zaschnięta główica albo to co kolega mówił o karetce ale morze tylko zabrudzone styki sprubuj wyczyścić styki na tuszu i w karetce i wydrukuj sobie taki wielki czarny kwadrat pełny w środku albo inny test włącz drukarke a potem trzymając guzik zasilania naciśnij 4 razy guzik papieru powinno wydrukować test dysz :)
Jeśli miga to jest problem z kartridżem. Przeczyść styki w kartridżu i w karetce. Jeśli nie pomoże kartridż do wymiany.
Aktualnie nie mam takiej drukarki na stanie, więc dokładnie nie powiem, ale podłącza się ją gdzieś z tyłu karetki, ponieważ łączy ona styki od tuszy z elektroniką. Najprawdopodobniej będzie trzeba wymontować karetkę, by podłączyć tą taśmę do jej gniazda.
Po pierwsze dokładnie przeczyść spirytusem styki w karetce i kardridżach. Po drugie miganie diody z reguły oznacza kłopot z kardridżem -tyle że ta drukarka nie komunikuje z którym-chyba że wyświetli się odpowiedni komunikat na monitorze.Wymieniłeś na nowy jeden kardridż a drugi został stary-może więc to on jest przyczyną kłopotów. Po trzecie przypadki...
W pierwszej kolejności dokładnie wyczyść styki od tuszy w karetce. Jeśli to nie pomoże, prawdopodobnie źle łączy lub uszkodzona jest taśma łącząca karetkę z płytą główną. Innymi powodami takiej usterki mogą być uszkodzona elektronika karetki lub płyta główna.
Najlepszym sposobem jest sprawdzenie kardridży na innej pewnej drukarce lub drukarki na innych pewnych kardridżach-ale to banał. Objawy wskazują na kardridże,czarny może byc zapowietrzony a fakt że to zamiennik wspomaga tę opinię bo firmy regenerujące nierzadko popełniają błędy. Wspominałeś o zabrudzeniach drukarki-takie zabrudzenia występują tylko...
Po kazdym wyjeciu chocby jednego katridza,drukarka automatycznie drukuje strone testowa,i dopuki nie uda sie jej wydrukowac tej strony do konca -to po kazdym drukowaniu bedzie starala sie ja ponownie wydrukowac.Pozwol jej wiec wydrukowac strone testowa a nastepnie wudrukuj jakis inny dokument i zobacz co sie dzieje-normalnie nic sie nie powinno dziac.Jesli...
do sprawdzenia styki karetki oraz taśma sygnałowa łącząca karetkę z elektroniką
Witam. czy raczej padła elektronika karetki (której nie da się niestety dostać)? Jest to prawdopodobne. Jeśli styki mają prawidłowe połączenie z elektroniką karetki tj. nie skorodowały w wyniku zalania, to oznacza to prawdopodobnie awarię elektroniki karetki lub w skrajnych przypadkach nawet awarię płyty głównej. Pozdrawiam
Wygląda na to, że drukarka nie wykrywa głowicy - albo ta ostatnia jest uszkodzona elektronicznie, albo coś źle łączy (brudne styki na głowicy lub w karetce).
Oryginał. Przed wymianą to było i klient wymienił na nowe i nie pomogło. Sprawdziłem styki w karetce i wyglądają ok. Wolę zapytać nim zacznę rozbierać, może ktoś miał taki przypadek.
Wyjmij głowicę, przeczyść styki. Karetka jeździ swobodnie?
A jak wyglądają styki w karetce przemyj i obejrzyj czy nie ma gdzieś brudu
Jeszcze nigdy nie używałam zamienników, zawsze kupuję oryginalne wkłady. Może to rzeczywiście styki karetki, nie pomyślałam o tym. W jaki sposób można je dokładnie, skutecznie wyczyścić?
Wyczyść dokładnie styki karetki oraz kartridże od atramentu i będzie dobrze, lub wymień na nowe
Przeczyść styki w kartridżach i w karetce. Włóż kartridż do płynu udrażniającego a potem odciągnij trochę tuszu przez dysze. Jeśli nie pomoże to spróbuj z myjką ultradźwiękową.
Jeśli masz taki sam efekt na nowych i starych kartridżach to oznacza problem z kontaktem. W pierwszej kolejności należy przeczyścić styki w karetce. Jeśli to nie pomoże to w następnej kolejności trzeba sprawdzić taśmę flex łączącą karetkę z płytą główną.
Wyczyść encoder karetki, przeczyść styki w karetce i na głowicy na początek.
Sprawdź czy styki elektryczne ( na wkładzie jak i w karetce ) są czyste, ewentualnie przemyj je spirytusem lub denaturatem. Może tez być uszkodzenie elektroniki karetki.
W pierwszej kolejności sprawdź styki karetki , może są zabrudzone, jak masz możliwość to sprawdź na innej drukarce , może uszkodził się elektrostatycznie.
Cytat z serwisówki: "Replace the BJ Cartridge(Printhead) or reinstall". Spróbuj przemyć styki karetki i głowicy.
Oczekując pomocy wyłącz pobieranie punktów :!: Czyli ta sama głowica w różnych drukarkach daje różne efekty :?: Jeśli tak to sprawdź styki karetki i jej połączenie z elektroniką
Specem od tych maszynek to nie jestem ale daj jej "przywróć ustawienia fabryczne" i przeczyść styki w głowicach i karetce. Przydałoby się jeszcze posprawdzać styki połączenia karetki z płytą główną. Pozdrawiam
Przede wszystkim proponowałbym wyczyścić styki w karetce.
Przeczyść styki. Jeśli nie pomoże to albo uszkodzony kartridż lub karetka.
Może moje myśli poszły w złą stronę... ale sprawdź jeszcze połączenie czarnej głowicy z drukarką. Styki karetka-głowica a nawet sama taśma oraz połączenie jej z płytą drukarki.
Może puściły ścieżki do dysz(często się zdarza podczas moczenia w płynach).Najlepiej spróbować na innej dobrej głowicy.Jeżeli nie pójdzie druk, to zostały kroki: - styki karetki - taśma - sterowanie
Może to być elektronika, ale również uszkodzona taśma między elektroniką a karetką lub tylko zabrudzone styki w karetce.
Najprawdopodobniej uszkodzona jest któraś z głowic. Proponuje sprawdzić czy styki nie są zalane tuszem (zarówno w karetce jak i w kartdridżu). Warto zwrócić uwagę czy pod białą taśmą ze stykami w kartce nie ma atramentu.
Masz problem z elektoniką kartdridża czarnego ewentualnie karetki być może to tylko zabrudzone styki.
napelniany byl tylko ten z tuszem czarno-bialym Nie ma tuszu czarno-białego , skończ szerzyć herezje :!: Tusz jest czarny :!: Sprawdź styki : karetka - kadridź, taśma -karetka, taśma - płyta
Wyczyść styki karetki i kartridża. Jeżeli to nie pomoze, to zresetuj chip kartridża metodą opisaną na necie. A jeżeli nawet to nie pomoze to śmietnik :) Tak na marginesie, drukowanie z pustym kartridzem niszczy nieodwracalnie głowice.
Uszkodzona taśma elastyczna łącząca płytę główną drukarki z karetką głowicy ...? Zanieczyszczone styki w karetce...? Czasem śniedzieją ...
Błąd E05 sygnalizuje brak zainstalowanego tuszu, przetrzyj styki w tuszu i ewentualnie w karetce. Jeżeli to nie pomoże reklamuj tusz, napisałeś, że nie działa od momentu zakupu więc to najprawdopodobniej jego wina.
Witam! Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Wydruk wygląda jak na załączonym skanie. Wygląda to tak jakby czarny tusz nie pokrywał się z kolorowym. Wyczyściłem styki karetki i tuszy oraz enkoder. Niestety bez skutku. Co może być nie tak?
Wyczyść styki taśmy od karetki, później styki w karetce a i czujnik się znajdzie, tasiemka plastikowa wzdłuż ośki prowadzącej służy jako znacznik dla czujnika teraz zgadnij gdzie on jest :P. http://obrazki.elektroda.net/74_12833562... Mam na myśli tą tasiemkę "przezroczystą", z pionowymi delikatnymi kreskami (czujnik z karetki je odczytuje).
Witaj, prawdopodnie masz uszkodzony zasobnik z tuszem, lub zabrudzone styki karetki (te styki miedzy zasobnikiem a karetka). Najpierw sprobuj je wyczyscic paleczka do uszu zamoczona w spirytusie (te na zasobniku tez), jezeli to nie pomoze to sprobuj wymienic zasobnik na nowy. Nie jest to jeszcze taki straszny koszt. Jezeli to nie pomoze to jest (prawdopodobnie)...
:arrow: clawik za podawanie sposobu kasowania pampersa do każdej usterki canona powinni dać ci bana na pisanie ( to twój taki drugi post znaleziony dzisiaj ) ten komunikat to nie pampers :!: :arrow: autor sprawdź i wyczyść styki karetki i głowicy , sprawdź taśmę sygnałową
Obejrzyj dokładnie box na czarny tusz, umyj styki karetki. Poza tym po włożeniu oryginalnego tuszu spróbuj przeprowadzic kalibrację. Czasami również trzeba kilkakrotnie wyjąć i włożyć wkład bo nie zawsze "układa" się na swoim miejscu.
Wyczyść też styki w karetce.
Jeśli E0 to błąd tuszy należałoby je wyjąć i przemyć isopropanolem styki kartridży i karetki. Jeśli E0 jest błędem związanym z papierem to sprawdź flagi czujników i tor przesuwu papieru. E0 jest różnie opisywany...
Spróbuj przeczyścić styki w karetce.
Witam, kod błędu nie jest dziwny, jest oklepany jak mało który :) Uszkodzona głowica (~90-95% przypadków) lub płyta główna (pozostałe). Albo obie rzeczy uszkodzone jednocześnie. Źródła błędu: - brudne styki na głowicy/karetce (można wyczyścić) - uszkodzenie głowicy/drukarki (patrz dalej) Struktura uszkodzeń: - zawarcie pomiędzy obwodem roboczym dysz...
Przeczyść styki w karetce i na kartridżu.
Najrozsądniej będzie reklamować ten kartridż. Możesz jeszcze przeczyścić styki w karetce i na kartridżu.
Tak styki w karetce przeczyszczone
witam. Przeczyść styki w karetce.
Podejrzewam uszkodzoną taśmę łączącą karetkę z płytą główną drukarki lub styki w karetce, ewentualnie zabrudzenie tych ostatnich.
pozdro. przeczysc styki na karetce
Znam 5150 bo mam ją - spróbuj zamknąć pokrywę bez tuszy - powinna kropelka świecić ciągle. Wkładaj raz czarny raz kolor - przy którym miga ten padł. Jak to nie to to sprawdź styki karetki potem taśmy łączące je z elektroniką drukarki.
Przeczyść styki w karetce i na kartridżu.
Może usyfiły się styki w karetce od tego dolewanego?
Może styki w karetce są brudne?
Tak styki w karetce czyściłem :) Pomyślę jeszcze co z tym zrobić... Dzięki za pomoc!
Jeśli czyszczenie styków karetki i wkładu drukującego np. spirytusem nie przynosi rozwiązania problemu to należy zareklamować wkład drukujący.
A może masz brudne styki w karetce? Czy tusze to oryginały, czy inne?
Próbowałeś czyścić styki w karetce i przy tuszach?
Jeśli kartridże są na 100% sprawne, styki przeczyściłeś, to problemem może być czujnik papieru lub uszkodzona karetka.
Witam, proponuje przeczyścić styki karetki (połączenie karetka - tusz) lub zobacz połączenie karetka płyta gł. W kilku przypadkach okazało się że po delikatnym zeskrobaniy ze styków "podkładu tuszu" - to ma podobną konsystęcje do wosku i kolor żółtawy mimo że tusz jest czarny:) drukarka była pozytywnie nastawina do pracy. :) Pozdrawiam
Jezeli kardridz dziala w innej drukarce a w tej nie ,a wczesniej bylo ok to jeszcze raz sproboj oczyscic styki w karetce drukarki i kardridzu. (mozesz je delikatnie poskrobac tak aby nie uszkodzic a zdjac gorna warstwe, ktora moze byc zasniedziala) hq Poskrobać się możesz (nie napiszę gdzie). Nie wolno czyścić styków kardridża w sposób mechaniczny....
Witam, urządzenie to pewnie Canon Pixma MP550 (w tytule nie jest podane pełne oznaczenie). Napisałaś, że poprzedni zestaw atramentów się skończył. Jak to się stało, tzn czy drukarka wyświetliła komunikat, że atrament(y) się skończyły czy zaczęło brakować kolorów na wydruku? Które ze styków czyściłaś? - styki na czipach w pojemnikach z atramentem - wystające,...
Mam problem z drukarką HP Photosmart c4580. Dostałem ją od znajomego, który jej nie używał od ok. dwóch miesięcy. Po jej podłączeniu na wyświetlaczu pojawia sie komunikat: "Brak pojemnika lub jest on uszkodzony". Przeczyściłem wszystkie styki, karetka chodzi płynnie, nic sie nie zacina. Wkońcu kupiłem nowe kadridże i okazuje sie, że na nowych jest to...
Z opisu można wywnioskować, że uszkodzony jest lub są kartridże lub (i) karetka. Na początek wyczyść styki w karetce i na kartridżach. Jeśli nie pomoże to podmień kartridż lub kartridże. Komputer wykrywa drukarkę?
Musisz sporo rozkręcić w drukarce aby sie dostać do tej stacji. Tak w ogóle to napisz ile wykonało urządzenie od ostatniego przeglądu... Zanim zaczniesz cokolwiek działać to wykonaj podstawowe czyszczenie - enkoder, styki karetki z głowicami. Podmień głowice - ponieważ może jakaś jest wadliwa.
Z przedstawionego opisu wynika że uszkodzeniu uległ wkład koloru czarnego. Proszę przemyć styki zarówno na wkładzie oraz w karetce np. spirytusem i ponownie zainstalować wkłady drukujące. Jeśli ta operacja nie przyniesie rozwiązania problemu to nieunikniona jest wymiana wkładu czarnego.
Jakieś rozwiązanie - nie instalować "na pałę" coraz to nowszych firmware, gdyż mogą zawierać rozpoznawanie nieoryginalnych chipów na tuszach, konsekwencją jest taki właśnie komunikat. Po drugie - po wyjęciu tuszu dobrze jest wacikiem zmoczonym w isopropanolu lub spirytusie delikatnie przemyć styki w karetce (miejscu skąd się wyjęło kartridż) uważając,...
Przeczyść styki w karetce i na kartidżach. Jeśli nie pomoże to reklamuj kartridż.
Przeczyść styki w karetce i na kartridżu. Jeśli nie pomoże to reklamuj go.
to zabrudzone styki w karetce i może coś dlatego nie łączy...
Szkoda, że nasz nowy kolega sam nie uruchomił mózgu - ta blaszka z dwoma sprężynkami nie ma za zadanie cokolwiek zwierać, lecz jedynie służy do dociskania dużego kartridża do wnętrza karetki. W mniejszym, czarnym jej nie ma, bo i kartridż 2x mniejszy. A twój sukces to tylko przypadek - styki karetki trafiły jak trzeba w styki kartridża.
Przeczyść styki w karetce
Przede wszystkim sugerowałbym przeczyścić styki od tego kartridża w karetce. Ponadto te drukarki mają karetce takie sprężyste druciki, które dociskają kartridże - możliwe, że ten od czarnego jest skrzywiony albo też zdarza się, że po takim skrzywieniu uszkadza on styki w karetce.
Wyczyść jeszcze raz styki na karetce jeśli nie pomoże masz zwaloną elektronikę karetki.
Jaki komunikat wyskakuje na kompie? Kserować też nie chce? Przeczyść styki w karetce i kardridżach.
Skłaniam się do diagnozy Masster - styki w karetce ( kartridżu ) lub uszkodzony ( pusty kartridż ) . Kartridże to oczywiście 45 i 41 ( miałem przypadek , że działała z 23 ) . Styki w karetce oraz na kartridżu czyść izopropanolem i wacikiem na plastikowym patyczku . Sterowniki można brać pod uwagę , gdy masz błędy w czasie wydruku , ale z opisu wnioskuję...
Cześć. Proponuję wyczyścić styki w karetce i kartridżach (najlepiej spirytusem)
Może styki w karetce są zabrudzone i dlatego drukarka nie rozpoznaje pojemnika?
styki karetce canon seicento styki styki srebra
vario czujnik philips golarka akumulator huawei e3372
Podłączenie czasówki ZG200 - instrukcje i porady Instrukcja obsługi wzmacniacza Technics SU-V550