opis w poście
Sprawdź jakie masz błędy w module zamka?
jaki rok produkcji?
zastosuj schemat F http://obrazki.elektroda.pl/7144584100_1...
Tam o ile pamiętam nie ma siłownika w drzwiach kierowcy, trzeba go zainstalować napędzając przez dwa przekaźniki, jeżeli sterownik ma tylko wyjścia niskoprądowe masy, lub skrosować pod siłownik, jeżeli jest wbudowany moduł przekaźnikowy. Jeżeli siłownik jest, to sterowanie dwoma masami w boczku kierowcy.
Jak w temacie, nie odpala, brak zapłonu. Wersja z handfree, czyli rozruch z przycisku START. Po odpięciu modułu opisanego jako keyless zapłon się pojawia, ale z oczywistych powodów nie odpala, po wpięciu tegoż modułu brak zapłonu, brak rozruchu. Działa centralny zamek, kluczyk nadaje, teoretycznie sprawny. Potrzebuje schematów elekrycznych, ECU, tego...
..albo po prostu użyć oryginalnego pilota centralnego zamka (co najmniej jeden zawsze jest w zestawie) - rozebrać go i podpiąć przycisk kabelkami do wyjścia NO odbiornika bramowego a pilota pozostawić w samochodzie przy odbiorniku bramowym. Tak nie da rady. Dwie częstotliwości nałożą się na siebie i zamek nie ruszy. Dodatkowo po kilku takich próbach...
Sterowanie na jednym przewodzie - biało/srebrny. Chwilowe przerwanie tego przewodu zamyka zamki, podanie na niego masy otwiera. Do zrealizowania na jednym przekaźniku. Sprawdź jeszcze, czy przy module na lewo od kolumny nie ma sterowania masą na przewodach białym i biało/czerwonym.
Pomiar wykonywać z pozostałymi świecami wkręconymi i wypiętymi przewodami HV? Bez różnicy. Ja wykręcam wszystkie - silnik szybciej kręci i nie męczę rozrusznika. OK. :D Pedał gazu musi być wciśnięty czy puszczony? EDIT. Manometr załatwiłem, ale pojawił się kolejny problem. Miałem jechać do znajomego zmierzyć kompresję, a tu ani z pilota otworzyć, ani...
Można tam zamontować wszystko i będzie fajnie działało, nawet zamontowane na szybko. Robiłem jakiś czas temu Subaru Justy (a to ten sam samochód) i z tego co pamiętam zamek centralny trzeba wysterować plusem, bezpośrednio kontrolując pracę siłownika drzwi kierowcy na dwóch przekaźnikach (spoczynkowa masa na przewodach siłownika). Ja chyba odcinałem...
W myśl przepisów Uni Europejskiej zabronione jest stosowanie głośnej sygnalizacji uzbrojenia alarmu. Polecam po prostu wyłączyć tą funkcje. po pierwsze to nie alarm a zamek centralny , a po drugie to niektore modele samochod maja tak podpiete seryjnie jak np Subaru
Wiem, że są w internecie rankingi, opinie itp, jednak o tym samochodzie jest tego stosunkowo mało. Dzięki za pomoc. Córka ma Forestera 2008, wolnossący 165KM, automat. Jeździ się przyjemnie, jest cicho i stosunkowo miękko, na śliskim w zimie bajka. Ale nie jest to auto terenowe, brak blokad i reduktora. Wyjątkowo niezawodne, w ciągu okresu eksploatacji...
A moze po odlaczaniu klemy wyprogramowal sie pilot z centralki?Albo po prostu ma slaba baterie.Moze to byc zbiego okolicznosci ze akurat po myciu.Mylem motory w swoich 3 subarach i nigdy nie mialem problemu.
Sterowanie fabrycznym centralnym zamkiem w tym samochodzie najlepiej zrealizować dokładając zwykły siłownik (slave) do drzwi kierowcy. Do SEO Dolphina konieczne będą dwa przekaźniki lub zwykła centralka "centralnego zamka" - to rozwiązanie jest bardziej eleganckie. Typ przekaźnika nie ma żadnego znaczenia, bo centralka alarmu podaje tylko 0,5s impulsy...
No to pomiń sterownik fabryczny, a siłowniki napędź w ten sposób, który podałem wyżej, za pomocą dwóch przekaźników, bezpośrednio z alarmu, na krótkich impulsach. Wszystko będzie hulać oprócz sterowania z wkładki. Możesz też sprawdzić w jaki sposób podaje sygnały ten przycisk w drzwiach i spróbować tez go wykorzystać do wysterowania przekaźników, tak...
Witam Pacjent Subaru Legacy IV 2004r. Po próbie przerobienia oświetlenia straciłem masę impulsową w lampce oświetlenia wnętrza. Do lampki idą trzy przewody, stały plus 12V, stała masa i masa po impulsie otwartego centralnego zamka i otwartych drzwi. Przy przeróbce oświetlenia (próba podpięcia dodatkowych lampek po impulsie z masy) przypadkowo podałem...
Przeglądałem, zamek a raczej bębenek jest jeden w drzwiach kierowcy jak i w całym samochodzie. Przy czym nie ma z tych drzwi sterowania i siłownik jest typu slave dwuprzewodowy. Więc nie wiem jak to ma działać, dla mnie jest to dziwne. Mało tego w aucie nie ma nawet dzwigni do otwierania klapy bagażnika, jak zamknął mi się raz z centralnego to otwierałem...
Dostałem na pw kilka schematów, teoretycznie wszystkie się nadawały, jednakże w praktyce nie było tak różowo. Alarm w żaden cud nie chciał działać, najpewniej nie współpracował z can, lub źle były odnalezione przeze mnie przewody od can (wypróbowałem kilka kombinacji, kolory przewodów się zgadzały, próbowałem pod deską rozdzielczą, przy liczniku, jeszcze...
Do sprawdzania pasowań kup sobie lepiej plastigauge. A zdarzają się kiepskie części. Ostatnio miałem pierścienie jakiejś firmy Hastings w Subaru które miały luz na zamku od 0,6 na górnym do 0,8 na olejowym. Kupiłem npr to luzy książkowe. Ale hurtownia i tak nie weźmie ich z powrotem bo twierdzą że towar jest używany i taka mają politykę. W razie jakbys...
Suzuki Ignis 2004 problem z centralnym zamkiem, nie można dodać pilota. Procedura ręczna (otwarcie drzwi, kluczyk na zapłon i wyjęcie, 3 razy zamknięcie drzwi, kluczyk na zapłon i wyjęcie) nie wchodzi, diagnostycznie nie ma możliwości w obdstar tego zrobić, próba dodania jako bliźniacze modele czyli opel agila i subaru justy również bez rezultatu. Przerabiał...
schematy subaru czujnik subaru subaru forester
efekt ambilight livebox router bezprzewodowo pompa wspomagać renault laguna
elektrownia wiatrowa radio alpine jakie kupić
Romet Router CitiLine 2 – jaka rezystancja cewki zapłonowej i statora GY6? Venus pilot uniwersalny – parowanie z Manta LED 1903, kody IR, kompatybilność