subwoofer 700zl

Znaleziono około 39 wyników dla: subwoofer 700zl
  • Jakie kolumny kupic ...mam 700zl KBR-X VS STX

    A co powiecie na to jak kupie kolumny o głosnikach niskosrednio tonowych 130mm (małe kolumny podłogowe)takie kture grają ładnym dzwiekiem i do tego porzadny subwoofer do basu.?????Czy jednak lepiej kupic odrazu porzadne kolumny kture dobrzegrają i mają swietny bas?? Dodano po 2 te voyagery...

    RTV Co kupić?   09 Sty 2006 21:02 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3078
  • Jaki Subwoofer wybrać ?

    Witam!!! Chce kupic subwoofer + wzmacniacz no i oczywiscie kondesator i przewody.Chcialbym ,zeby subwoofer byl uniwersalny poniewaz schucham glownie muzyki klubowej(techno) ale rowniez lubie od czasu do czasu posluchac hip-hop.I tu rodzi sie moj problem jakiego subwofera szukac? close,bas-reflex...

    CarAudio   07 Lis 2008 19:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2405
  • Zestaw glosnikow naglosnienia do 700zl

    Nie wiem czy kolego hardstyleboy wyobrażasz sobie ile to jest mocy 150 watt w głośnikach przednich... Oddalone od twojego ucha o kilka cm. Tym bardziej z przesiadki z seryjnego zestawu... Nie rzucaj się od razu na byka, i nie rób z siebie wielkiego znawcy że chcesz więcej, i że wiesz że tak będzie...

    CarAudio Co kupić?   18 Kwi 2009 05:28 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 3026
  • zestaw kina za 700zl Yamaha RX-V371. czy warto?

    Witam, Mam możliwość kupna zestawu kina domowego w skład którego wchodzą Yamaha RX-V371 Yamaha BD-S671 No i Prism Onyx 100 do tego jakiś subwoofer lecz nie wiem jaki model. Cena to 700zł. Pytanie czy warto za ta cenę? Pozdrawiam.

    RTV Co kupić?   11 Lip 2015 12:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 732
  • [SUBWOOFER] Nowy projekt - propozycje

    Witam! Moze zaczne tak: moj pierwszy i najbardziej udany projekt byl na przetworniku STX GDN 32-450-4 SC. Nie ukrywam, ze mialo to dobrego buta. Ale niestety, subwoofer mi "przepadl". Dzis mam do przeznaczenia na nowy ~ 700zl. Jezeli dokladajac troche grosza wiecej uzyskam klase wyzej, to tak chcialbym...

    Jakie Audio do Domu   20 Mar 2010 01:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1154
  • Subwoofer aktywny na STX 32-300-8 SC

    Witam, na poczatku chcialbym zaznaczyc ze to moja pierwsza konstrukcja, w przyszlosci planuje juz wszystko samodzielnie robic. Jakosc zdjec jest srednia, ale za to sa :). Zaczelo sie od tego ze poczulem brak bassu w swoim pokoju, mam 2x alton 70 i poczatkowo WS502, a teraz Leak 3200 (z tej zmiany...

    DIY Akustyka   20 Cze 2008 20:59 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 16285
  • subwoofer aktywny co wy na to??

    to co w takim razie byscie mi radzili kupic do 700zl (800 MAX). slucham glownie techno dance i hip hopu. auto to saxo (bagaznik 270l) z gory dzieki

    CarAudio   19 Cze 2005 23:16 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4279
  • BUDOWA SUBWOOFERA ESTRADOWEGO

    Witam. Latwo przeliczyc taka stawke niegrzebiac nigdzie ile wynosi aktualna oto moj przepis- wchodzi na www.google.pl czyli najbardziej znana przegladarke w polsce i wpisujesz (wzor) 3.5 USD in PLN I wylicza ci ladnie i prosto odrazu ile to zl polskich i tak sie ma do waszystkich stawek na swiecie... ...

    Nagłośnienie Estrada   15 Gru 2006 10:47 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4367
  • Sinsuslive SL 1500 Warto??? oraz jakie subwoofery do niego?

    Witam po dluzszej przerwie,czas powrocic do zycia Car audio:) Moj stary Boschmann PSX-d1 cyfrowy sie spalil.Chodzil na Pionkach 306DVC dwucewkowych w laczniej konfiguracji 1 ohm, Szukam czegos nowego i wpadl mi w oko Oto ten Sinuslive. Znacie ten model??? Nie bedzie slabszy niz moj poprzednik Boschmann??...

    CarAudio   28 Maj 2007 15:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 938
  • Subwoofer do samochodu bass reflex czy kompakt??

    Lubie czarna muzyke hh i house :) a co do tego za ile to tak w granicach do 700zl Dodano po 1 mam radyjko JVC kd sh99r kabelki radio wzmacniacz hama glosniki w boczkach pioneer ts a1711

    CarAudio Co kupić?   25 Sie 2008 17:02 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3724
  • Zestaw 2 kolumny+subwoofer

    PIONEER VSX 817 S/B jest to dobry sprzęt, chodź wydaje mi się ze podane moce są troszkę przesadzone, ale to być może tylko moje wrażenie. W takim razie 800zl przeznaczył być na ten amplituner , to zostanie około 700zl na kolumny… hmm w tej granicy cenowej to chyba tylko Tonsil Fenix 2, ale gdybyś...

    Estrada Co Kupić   11 Lip 2008 18:28 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2167
  • Chcę zbudowac subwoofer aktywny

    proszę o podpowiedzi, moze jest jakas lepsza 15" do 700zl od beymy, znacznie lepsza?

    Nagłośnienie Estrada   23 Lip 2008 04:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1802
  • car audio mondeo mk3 subwoofer & wzmacniacz pomoc w dobo

    witam akurat tak sie sklada ze sprzedaje swoje audio mam na sprzedasz sonica 15 mam go 2 miechy gwarancja kartonik wszysko jest i wzmak do niego carpowera power 1/1000D ma przy 1 ohm 1,2 KW albo mam jeszcze jeden wzmak u.s ampsa xterminatora 1600.2 on zas ma przy 4ohm 1100rms caly sprzed ma gwarancje...

    CarAudio   06 Wrz 2008 14:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2579
  • Honda Civic HB dobór odpowiedniego subwoofera POMOCY

    CP odpusc.. alee czekaj bo znalazlem calkiem ciekawe mięso z niskotonowek PB 450zl.. nowy .. essa za takiego samego chce okolo 650-700zl bodajze jak dobrze pamietam.. 500w rmsu troche duzo bo nie byle kto ma tyle na 4ohm.. narazie mogblys kupic slabszy wzmak np GZta 2500tx. On ma 325w rms /4 ohm....

    CarAudio   08 Paź 2008 08:15 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1377
  • Jaki subwoofer ? JBL, Koda, Paradigm, Magnat?

    Witam Tydzien temu zakupilem fronty wharfedale diamond 9.4 i przymierzam sie do kupna subwoofera ( uzywanego ) max do 700zl... w oko wpadl mi JBL e-150 oraz koda sw-1211... slucham przewaznie muzyki i sporadycznie filmy :) szukam subwoofera ktory najlepiej ebdzie mial z tlu wejscia i wyjscia glosnikowe...

    Estrada Co Kupić   23 Lut 2009 11:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2269
  • Dobry a nie drogi Subwoofer !!

    tego peerlessa raczej nie kupisz... sam nowy taki glosnik kosztuje chyba 700zl wiec nie sadze ze ktos go za mniej niz 600 sprzeda. A co dalej to tak.... potrzebujesz Panelu (wzmacniacza) z filtrami itp + obudowe + glosnik. Jak idziesz na jakosc a nie na mega dudnienie to glosnik polecam okolo 8'-10'...

    Audio Nagłośnienie Domowe   04 Mar 2009 21:04 Odpowiedzi: 51    Wyświetleń: 5336
  • Wzmacniacz, Altusy 300 i subwoofer pasywny - jak to połączyć

    czyli podłączam do wzmaka tam gdzie mam REC SELECTOR ? np pod AUX , tak ? nie. to sa wejscia a nie wyjscia. wyjscie bedziesz mial jasno opisane PRE OUT lub beda to 4 gniada pozlaczone na stale zworami oznaczone jako korektor lub cos takiego. najlepiej pokaz zdjecie tylu wzmacniacza mozesz kupic...

    Audio Nagłośnienie Domowe   03 Mar 2009 22:57 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 15562
  • Onkyo 8850 + Altus 200 + jaki subwoofer ?

    Pokoj jakies 5x5m Troche czytalem i tonsila polecaja, sa te subwoofy aktywne 200A po 600-700zl i mysle ze wiecej za tube od dum dum dum nie dam :D No tak mi brakuje chyba troche glebokiego basu. Nawet jak dam dosc glosno to z tych Altusow nie ma jakiegos porzadnego dzwieku, ze tak powiem, nic nie...

    Estrada Co Kupić   07 Lip 2009 20:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1823
  • Renowacja subwoofera EV T18.

    1. Mieszkam w Anglii i nawet jak powiem ile zapłaciłem to przelicznik itd. No ale ok zapłaciłem około 140f za 2 skrzynie z głośnikami to jest zależy od 500-700zl sam nie wiem. Sam głośnik działał bardzo dobrze wyczyściłem go dokładnie i wygląda jak nowy. 2. Po pierwsze nie był zakurzony tylko brudny,...

    DIY Akustyka   21 Sty 2012 09:48 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9208
  • Poszukuję subwoofera aktywnego do kina domowego max. za 400zł

    Witam ponownie co sądzicie o subowooferach fergusona ?? Mam do przeznaczenia 700zl pomocy

    Jakie Audio do Domu   12 Cze 2011 22:56 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3436
  • Wzmacniacz do subwoofera estradowego

    Co to za subwoofery po 200cie i 150watt? To lepiej zrob tak: sprzedajcie je i kupcie jeden dobry glosnik z okolo 600watt 98db typowo basowy i grajcie nim. Wydatek z 700zl nowy ale bedzie to lepsze jak 3szt czegos tam.

    Nagłośnienie   09 Gru 2012 11:58 Odpowiedzi: 256    Wyświetleń: 30945
  • Jaki głośnik do subwoofera domowego za 500zl?

    Ja rozumiem autora tematu - mam w salonie kino domowe z 2xTP118 + 4xsat 112 pędzone 2xPLX2400 - może mega nisko nie schodzi bo od 38Hz coś się dzieje ale jak chodzi o wrażenia jest konkret. Musisz coś wybrać bo w zakładanym budżecie szału nie będzie bo jak się domyślam końcówka mocy 1X500-700W też...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   10 Paź 2014 13:02 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3063
  • Wybór głośnika do subwoofera audi ar b5 avant

    Auto ja w opisie. Szukam jakiegoś dobrego głośnika (bez obudowy ) który ma ładne zejście i potrafi potrząsnąć autem przy zachowaniu jakości dźwięku. W tej chwili posiadam Dali a 12w-d który posiada ok 280w rms (2 cewki 2 ohm) i jest w obudowie 30l zamkniętej, nie wygląda za ładnie swoje lepsze...

    CarAudio   04 Sty 2016 22:36 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 933
  • Sony TA 1000ESD - podłączenie subwoofera aktywnego.

    Rozumiem i dzięki za podpowiedzi :-) w tym rzecz że sub pozostaje od KD,ma niecałe 2 lata nie chciałbym zmieniać. Przez cały okres użytkowania byłem zadowolony z niego. Fakt faktem jest to jakiś PL sub za 700zl,ale głośniki został wymieniony na JBL i gra całkiem dobrze. Dodam że wcześniej był połączony...

    Połączenia urządzeń   18 Maj 2021 22:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 390
  • Auna Cube 1812 wzmacniacz subwoofera- upgrade

    Dziękuję Panowie za wpisy i już wiem co zastosuje. Miałem trochę czasu przez covid i kupiłem dwie malutkie paczki "The box Pa 108" to chcę zasilić Omnitronic hda 2.2 i tego suba również. Z tego co patrzyłem na rożnych stronach to te około 200 rms powinien wytrzymać. Zamysł o zakupie wzmacniacza...

    Estrada Co Kupić   05 Gru 2021 13:37 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 861
  • co kupic? amplituner i subwoofer do 700zl

    Witam! Posiadam glosniki altus 110 i chcialbym kupic wzmacniacz (amplituner) i subwoofer najlepiej do 700zł

    Jakie Audio do Domu   17 Lis 2012 18:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 999
  • Subwoofer do kina domowego do 700zl

    Witam, Niedawno zakupilem zestaw amplituner denon avr x1200 + wharfedale obsidian 600. Teraz zostalo mi dokupic subwoofer. Nie chcialbym wydawac wiecej, jak 600-700 zl i najlepiej, zeby byl nowy. Pokoj w ktorym bedzie stac ma 27m2 (aczkolwiek jakies 4 metry zajmuje aneks kuchenny). Przeznaczenie...

    Jakie Audio do Domu   05 Lis 2016 15:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1758
  • Wybór amplitunera + głośniki

    no zagdza sie w tej cenie dostanie znacznie lepszy wzmacniacz stereo, no ale on chce kino domowe... wiec mysle ze ten wzmacniacz yamahy nie jest najgorszy, napewno lepszy niz sony w tej cenie... czyli teraz zestaw glosnikow 5.0 lub 5.1 do 700zl... hmmm a cos takiego?: allegro aukcja numer 357865894...

    Audio Nagłośnienie Domowe   06 Maj 2008 12:20 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2315
  • Prosze o porada w sprawie naglosnienia sedana

    Głośniki przednie w bmw są w nogach wiec musiałbym wygłuszyć błotniki nie drzwi ale myślę ze w Opolu w tomixie poradzili by sobie z tym. Co do subwoofera to mam kilka opcji najbardziej atrakcyjne cenowy jest audiobahn jednak o nim w Polsce ciężko znalesc jakiekolwiek opinie a może jednak ktoś słyszał...

    CarAudio   01 Sty 2006 21:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2925
  • Jaki zestaw estradowy do 3000zl nadstawki + Subbas (e.w x2)

    Na imprezy i tez do domu ale musi byc mocny bas i moc ;) Juz mam wszystko wybrane czyli: 1x subwoofer 15" DIY 1x koncowka mocy 2x 450w (chyba) Equalizer, mikser A poszukuje: Kolumny frontowe\nadstawki 2szt do 1300zl max (za pare) Na oku mam - reloop 2x15" + driver za 700zl za szt. i Kolumny dibeisi...

    Estrada Co Kupić   08 Wrz 2008 15:03 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2177
  • Czy jest sens zmiany Altus 200 na Scherzo 350 ?

    Witam. Chcialem robic subwoofer do Altusow 200 gdyz brakuje mi basu. W sumie on jest nawet calkiem ok, ale mam na wzmacniaczu przykrecony na max i wcale szklanki nie biegaja po biurku. Pokój jakies 20m2, napedzam Onkyo A-8850. I tak sie zastanawialem czy jest sens zmiany tych altusow na cos jeszcze...

    Estrada Co Kupić   11 Sie 2009 11:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3207
  • Pioneer DEH-2200UB + GOLF IV Wybór wzmacniacza

    Witam, Planuję rozbudowę nagłośnienia w Golfie IV 1.9 TDI z 1999r. Kupiłem radio Pioneer DEH-2200UB, które posiada jedno wyjście RCA Pre-out. Do tego wyjścia teraz mogę podłączyc wzmacniczacz z LPF oraz subwoofer i dzięki temu będę miał lepiej brzmiący bas oraz jednocześnie słyszał pozostałe dzwięki...

    CarAudio   24 Sie 2011 20:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1319
  • 2 czy 1 wzmacniacz? Co do zasilania przedniego zestawu?

    Podaj jeszcze co to za model jest ten (monacor), bo jak wczesniej pisales ze chcesz wydac 700zl to mozna pomyslec i poszukac cos z duzo ciekawszych wzmacniaczy.[/quote] Chcialem taki do zasilenia subwoofer'a 1x500W RMS i odkrecic go na 3/4 by bylo okolo 300W tak jak ma moj subwoofer. To chcialem...

    CarAudio   04 Cze 2007 22:25 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1776
  • kolumny Voice Kraft VK6300

    hmm w tym przedziale cenowym 300 - 400 zl, to wlasnie bral bym te vk6300, bo tak naprawde nie dostaniesz zadnych dobrych kolumn podlogowych w tej cenie... ewentualnie mozesz sam zrobic kolumny, ale to juz jest owiele trudniej niz subwoofer (chodzi mi o dopasowanie i zrobienie zwrotnic, oraz ogolnie sporo...

    Jakie Audio do Domu   27 Lut 2011 19:35 Odpowiedzi: 68    Wyświetleń: 14843
  • Zabudowa audio w Fiat Uno Turbo 3d - niby nic trudnego

    ceny w przyblizeniu za nowe klocki panele 300zl zestaw przedni 700zl wzmacniacz 1200zl sub 400 i brakuje na akcesoria. Kolego trochę pojechałeś z tymi cenami ;) Panele 300zł Zestaw przedni PB L6C 380zł Subwoofer PB M10 360zł Wzmacniacz u-D glow 4075 800zł Kabelki i głuszenie jakieś...

    CarAudio   02 Sie 2008 11:10 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5088
  • Mission m73 - jak oceniacie te fronty

    Witam Mam zamiar kupic za 450zl Mission m73 jednak nie wiem czy beda one dobre do mojego stereo + subwoofer... wzmacniacza jeszcze nie posiadam, suba zamierzam kupic ale to dopiero po frontach... chcialbym je do sluchania muzyki - przewaznie rap hh techno i pochodne... wokal rowniez jest dla mnie...

    Estrada Co Kupić   02 Lut 2009 12:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1679
  • Co z tym subem jest nie tak ?

    witam Znalazlem na all subwoofer DLS W612 (646661985) Nowy za 400zł Co z nim nie tak? :D W sklepach chodza po 700zl Podróba czy to nie mozliwe? :D Bo chetnie bym go wział

    CarAudio   29 Maj 2009 19:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 735
  • Głośniki ELTAX ICE M-509

    stanec chcialem tylko sie dowiedziec czy dobra firma jakas bo znalazlem je i chcialem sie zapytac, a narazie swego autka nie mam to nie potrzebuje, ale nie zamierzam startowac w car audio z 1000zl w przyszlosci, tak myslalem ze w przyszlosci chce cos takiego: wzmak Alpine / Pioneer / Audison przednie...

    CarAudio   02 Paź 2009 21:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1494
  • Co wybrać Crunch gpx2400 czy 2600?

    Witam panowie szybkie pytanko co kupić do subwoofera Pioneer 400W RMS 4 Ohm: -Crunch Gpx 2600 moc rms 600W/4ohm (cena około 700zl) -Crunch Gpx 2400 moc rms 400w/4ohm (cena około 500zl) Tak aby najlepiej wykorzystać potencjał głośnika. Liczę ewentualnie na jakieś inne propozycje wzmacniaczy. Pozdrawiam

    CarAudio Co kupić?   03 Lut 2022 11:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 123