Skoro sterowany jest masą z ECU to takie połączenie jest poprawne.
3-maj.
One pękają w zimie, bo izolacja sztywnieje i jak otwierasz klapę to go nadłamujesz. Jak by były urwane, to nie zlutowuj, a obetnij tak 3 cm od elementów karoserii i zrób dłuższe sztukówki z przewodu głośnikowego w izolacji silikonowej lub teflonowej. Dlatego tak, bo głośnikowy ma cieńsze kłaczki, ale znacznie więcej i przez to jest bardziej odporny...
Witam,można to przerobic na dwóch przekażnikach dla każdej z szyb ,załatw sobie np.ze szrotu przekażniki które mają pin ''85;86;30;87a;87''.a podłączenie ich jest bardzo proste,jak bedziesz zainteresowany to chetnie pomogę.
no to znaleść na desce piny IGN (plus za stacyjką), GND ( masa) trzecią końcówke wyjściową podpiąć pod współny zegarów. Stabilizator na 8V (7808) z kawałkiem radiatorka. To oznaczenie nic nie znaczy, może byc data, może byc numer seryjny, moze oznaczac ile ryżu skośny akurat zjadł.
Wcześniej posprawdzaj wszystkie przewody wysokiego napięcia. Czy mają dobre przejście. Kopułka i palec nie są wypalone, przerwa na świecach jest nie za duża. Jeżeli iskra z cewki napotyka gdzieś opór to szuka sobie bliższej drogi do masy.
a na gazie chodzi tak samo?
Ręki sobie za to nie dam uciąć, ani nic innego też, ale tam mogą być śmieszne głośniczki: na blasze rozmiar 165 są głośniczki owalne 4x6. Tak było (jeśli pamięć nie zwodzi) w odrobinę nowszej almerze pierwszej serii.
To co wywnioskowalem z Twojego opisu: Sprawdz podcisnienia sterujace gaznikiem(cienkie gumowe przewody) czy ktorys nie jest wyraznie przetarty lub po prostu nie spadl ze swojego miejsca.!!!Wazne nie prubuj niczego zmieniac na wlasna reke tzn .przekladac przewodow ktore sa zalozone, zakladac gdzie indziej zamieniac miejscami!!! Przetarty lub dziurawy...
tak, zazwyczaj z modułu, albo z cewki jest wyjście (impuls) który idzie na obrotomierz, pasuje zazw. nawet od fiaciora, chyba,że masz diesela, wtedy to obrotomierz jest wzięty z alternatora i niezbędny jest specjalny regulator napięcia.
dokladnie jak piszesz
Jeśli stał nie palony przez 2 lata to niestety może się okazać, że ... gaźnik "zardzewiał". Czy pompa podaje do niego chociaż paliwo ?
Chyba raczej 1.7 D ? który rok?
Pompa made in china i taki efekt, podłóż drugą.
Zazwyczaj jest w okolicy wentylatora.
Panowie, jak piszę-czujnik podciśnienia stwierdził za małe podciśnienie z pompy.
A tu masz napęd pompy rozrządu
Miałem kiedyś podobny przypadek w mitsubishi przyczyną była uszkodzona jedna dioda prostownicza mocy siedząca w środku alternatora. Bez wymontowania i rozebrania alternatora i na domiar złego odlutowania, do sprawdzenia, diod od uzwojeń stojana nie da się tego sprawdzić.
Witam tak jak kolega pisał diagnostyka to podstawa,a co noże być : Zapowietrzanie ,lub brak ciśnienia sprężania. Diagnostyka na zimnym silniku powie wszystko od co.
więc masz masa +12V stałe +12V po kluczyku +12V podświetlenie znajdz tylko masę a reszta sama wyjdzie
Rozmawiałem z jednym mechanikiem i powiedział, że to może być zawór w serwie który przepuszcza. Czy ktoś maił podobny przypadek ??
Tak nie sprawdzisz cewki zapłonowej - tam nie ma zacisków uzwojenia wtórnego. Co najmniej jeden zacisk widzę, katalogi podają dla wtórnego około 11 kiloomów, więc sposób pomiaru i interpretacja, że cewka niesprawna raczej prawidłowa. Pomiar pierwotnego pokazuje jedynie, że nie ma przerwy, połowa z tego wyniku to przewody i styki w tym mierniku, katalog...
Popsuć to raczej nic nie popsujesz kup sobie tylko paczkę bezpieczników :) Masz jakiś miernik uniwersalny? Dalekosiężne montuje się na zdeżaku pomiędzy światłami.
Tam pewnie jest modół na hallotronie i tranzystorze, jeżeli nie ptzychodzi masza z tego modółu to trzeba podmienić cały aparat zapłonowy i sprawdzić. Pozdr.J.
Teraz kręci 3 i nawet 3,2 bar czyli ok. Nie ok bo powinien trzymać równe 3 bary w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym, ale powiedzmy że to błąd pomiaru. Sprawdziłeś jak z utrzymywaniem ciśnienia po zgaszeniu?
Z tego co pamiętam to kolega kupił ten sterownik na giełdzie samochodowej. Chyba w Słomczynie. Na stoisku z alarmami, siłownikami itp, mieli także zestawy do samodzielnego montarzu szyb elektrycznych. I to był sterownik od takiego zestawu. Pozdrówka, M Jak nie dostaniesz to daj znać rozejżę się u znajomego w sklepie, pewnie cosik się wymyśli. M
Od 90r. do 95r. w 1.4 i 1.6 były te same alternatory. Pytanie jakie masz te alternatory.P
Spróbuj tego http://forum.nissanklub.pl/index.php/top...
Przy starym radiu masy nie masz jako przewodu, musisz podciągnąć. Za masę robi obudowa. Plus stały masz pierwszy pin od środka radia, Plus po zapłonie masz na drugim pinie od zewnętrznej części radia. Do sprawdzenia kontrolką. Prz nowym radiu masz czarny masa, żółty plus stały(pamięć), czerwony plus po zapłonie.
Paliwo odcinane jest przy hamowaniu silnikiem. Przy zmianie biegu (wysprzęglenie) po prostu silnik by Ci zgasł. A silnik krokowy wygląda tak: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Na oryginalnych paskach są nadrukowane znaki które mają się pokryć ze znakami na kołach zębatych. Na dobrych nieoryginalnych paskach też powinny być znaki. Na używanych paskach znaki się ścierają. CD20 ma 2 paski zębate - rozrządu i pompy wtryskowej. Paski trzeba jeszcze odpowiednio napiąć. W tym silniku nie ma żadnych znaków na napinaczach. Jeżeli...
A widziałeś go w swoim samochodzie. Coś mi się wydaje, że u ciebie to siedzi w aparacie zapłonowym czujnik optotroniczny, zintegrowany ze wzmacniaczem sygnału. Sterownik silnika koryguje jedynie kąt zapłonu ewentualnie nie przepuszcza impulsu w przypadku blokady immo. Najpierw należy sprawdzić , czy sygnał z czujnika wychodzi.
Mam opla astrę 1,4 z 93',na wtrysku jednopunktowym.W pewnym momencie samochód zaczął "palić" niesamowicie dużo ok 40 l LPG na 200 km.Co się okazało :"wina" częściowo była po mojej stronie: należało natychmiast/albo jeszcze szybciej/wymienić FILTR POWIETRZA.Drugą sprawą była sama regulacja przy parowniku/chodzi o śrubę/wkręt/patrząc od góry na parownik...
1. Sprawdź czystość połączeń przy alternatorze, akumulatorze itp, masę silnika z akumulatorem, czy śruby plusowe w alternatorze są dobrze dokręcone, czy pasek nie ślizga z powodu zużycia wreszcie połączenie D+ z kontrolką bo kontrolka świeci jeżeli różnica napięć przekracza 0,7 V między głównym zasilaniem a D+ i to w obie strony działa ale skoro masz...
od rozrzadu. pierwszy pasek alternator - drugi pasek pompa wody pompa wspomagania pasek 3 spręzarka klimatyzacji naciag rolką. z tego co pamietam tak było.. almera
Uszczelka pod głowicą...
poszukuję schematu podłączenia ogrzewanych foteli w Nissanie Sunny N-14
Tu macie tabelke do nissana co jest w numerze nadwozia.
Obrotomierz wygląda ok., fabryczne lutowany. Czy możliwe jest uszkodzenie uzwojenia? Samochód to Nissan Sunny GTI.
Pilnie potrzebny schemat Nissana Sunny B11 1,7D.. Help
Witam Szukam Schematu instalacji elektrycznej Nissan Sunny 1,4 91r Pozdrawiam
Poszukuje schematu podłaczenia kabli wysokiego napięcia z kopułki do wtrysków Nissan Sunny 1,4 16v . Bardzo proszę o pomoc
Poszukuje schematu NISAN SUNNY rok produkcji 1988 pojemność 1,6 l. Może być jakiś link gdzie tego szukać.
Witam jeszcze raz i prosze o pomoc w diagnozie autka Nissan Sunny z gory dziekuje i pozdrawiam
poszukuję schematu podłączenia ogrzewanych foteli w Nissanie Sunny N-14. Mam fotele, włączniki, wiązkę. Proszę o pomoc.
Kolego poradziłeś sobie z tym immo w nissanie ?? Właśnie mam sunny i tez potrzebuje informacji.
Bezapelacyjnie wybrałbym Nissana Sunny 1.4 16V z lat '93-'95. W tej kwocie już coś kupisz. Auto dynamiczne (89KM), szybko się wkręca w obroty, ładne, wszystkie wymienione wyżej auta zostawia daleko w tyle, a najważniejszą zaletą jest bezawaryjność, wadą korozja progów. Miałem to auto 4 lata. Przez ten okres wymieniłem olej+filtr (co roku), filtr powietrza,...
Jeśli kolega wyżej, napisał ceny pompy do Nissana Sunny, to autor tego postu wybór ma już chyba oczywisty. pozdr.
prosze to dokladny schemat wraz ze znakami :D jak cos to sluze pomocą
Tak, robiłem to, wywalałem ten metalowy stabilizator. I w Sunny, i Primierze.
nissan sunna nissan sunna paliwo nissan sunna sterownik
licznik skoda felicja error booting phone schemat elektra
bateria parkside bateria macallister
Chłodna woda w c.o. - przyczyny i rozwiązania Błąd tylnego lewego elektrozaworu w Mercedes W211 AIRMATIC