Podejrzewam, że wystarczy z impulsów do cewki wysterować tranzystor, który będzie kluczował 12V na tacho i po sprawie. Jak chcesz mieć ładnie, to wstaw sobie tam transoptor, który zapewni ci izolację galwaniczną między układem zapłonowym a licznikiem.
Cewka tacho ma rezystancję 15R. Na powyższych obrazkach jest silnik produkcji BSH, więc opór cewki tacho rzędu 15Ω jest jak najbardziej prawidłowy.
Spróbuj skontaktować się z kol. Józek z tego tematu. Masz tam podane namiary, może coś znajdzie jak nie to dalej pokieruje. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
około 230ohm
Niestety nikt nie podejmuje mojego tematu dotyczącego regulacji prędkości obrotowej silnika z prądnicą tacho, zgodnie z załączonym powyżej schematem z układem MAA436. Pytałem w dziale AGD, ale też byli bezsilni . Piszą że mało danych.
https://obrazki.elektroda.pl/1394345100_... Miałem dziś na stole. Wylutowalem C16 i jest 100nf. Pozdrawiam
Witam ! moja rada to delikatnie się dobrać do uzwojeń bardzo często urywa się sama koncówka przy wyjściu , na połączeniu uzwojenie a przewód odejściowy kilka razy udało mi się to naprawić .Zawsze można spróbować zanim się ma to kupić .
W zależności od wersji pompy. Korpus pompy cały metalowy- ok 220 om, częściowo z tworzywa- ok 240 om.
W tej navi nie ma przypadkiem funkcji kalibracji systemu? Dodano po 3 Niedawno zakladalem jakiegos blaupunkta travel pilot i na poczatku tez pokazywal blednie predkosc(zanizal).Po tygodniu klient przyjechal i mowi ze jest juz ok.(tak jakby skalibrowal sobie odczyty predkosci z sygnalami pozycji z satelit)
Zrób tak jak na załączonym obrazku i będzie działać. Sprawdzone.
Lepiej kolego pokaż foto płytki PCB (patrz na obwód Tacho - ścieżki i te dwa rezystory SMD) :) https://obrazki.elektroda.pl/8174061600_...
Tachogenerator 68,70 Ω ±7%.
Rezystancja dowolna. Grunt, żeby cewka pasowała na miejsce starej... :)
Popatrz w załącznik który dałeś. Widzisz tam screena z VAG TTACHO a na górze napis Interface Not Found? To jest Twoim problemem, póki tego się nie pozbędziesz to nie wgrasz wsadu do licznika. Ten napis powinien zniknąć po podpięciu kabla do USB i w jego miejscu powinien pojawić się nr kabla. Czy tak się dzieje za każdym razem? Czy jeżeli tam widzisz...
Jak sam zmieniałeś impulsator, to musisz go teraz kalibrować , bo będą błędy na tachografie.
33Ω (treść w celu spełnienia wymogu wpisania więcej treści w odpowiedzi ;) )
Łopatologicznie : Zaciski tacho zostawiasz sobie na potem, możesz podłączyć później taki silnik w pralce :D Witam jak podłączyć silnik od pralki automatycznej aby pracował na obrotach wirowania jest to silnik koutatorowy (...) ma 8 wyjść dwa na prądniczkę dwa na szczotki i cztery na cewki z jakiej pralki to tego nie wiem jeśli ma ktoś jakiś pomysł...
Wartość jednego jak i drugiego jednakowa - 13 KΩ . http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...
https://obrazki.elektroda.pl/2958531700_...
Witam. Wymień cewkę tachogeneratora i po problemie, przecież błąd wskazuje wyraźnie na jego uszkodzenie. Zamontowany jest z tylu pompy myjącej, wstaw dowolną o takiej samej średnicy, jest tego pełno na Allegro.
Czerwona linia na powyższym rysunku to jeden przewód w instalacji na danym odcinku, od złącza A do złącza B. Jeśli w danym odcinku instalacja jakiegoś elementu posiada 4 przewody to taką próbę wykonujesz 4 razy kolejno dla każdego jego przewodu.
Wciśni/zatwierdz ten komunikat dwa razy przyciskiem "OK" i błąd zniknie.
Witam, jak dla mnie to awaryjne przekaźniki w tablicy, była taka kampania - czarne zastępowało się zielonymi, było mocniejsze i z tego co wiem zabezpieczone diodami, na początku pomyślałem o impulsatorze ale to on ie powoduje odcięcia zasilana tachografu, natomiast może powodować zanik przebiegu na ICL czyli zegarach, pozdrawiam Dodano po 3 i oczywiście...
Spojrzałem dzisiaj na "serwisową instrukcję domontowania tachografu do Sprinter CDI". Zalecają całkowicie niezależną instalację opartą na niezależnym czujniku zamontowanym w wolnym otworze (zaślepka) na skrzyni biegów. Jednocześnie zastrzegają się, że nie odpowiadają za ewentualne niezgodności z rzeczywistością :) Osobiście nie pamiętam, żeby była tam...
Innych cewek luzem nie ma. Ta którą kupiłeś zawsze dawała radę, chyba, ze masz jakąś dziwną i rzadką odmianę pompy, ja w każdym razie z taką podmianą nigdy problemu nie miałem. Magnes na wirniku cały ?
Ten pierścień to magnesy cewki tachometrycznej bez tego pralka nie bedzie działać. Szukać należy w serwisach może przy spalonych silnikach będzie coś takiego do wymontowania. Pozdrawiam.
Jeśli to tacho cyfrowe to mogło zdechnąć
W opisie digi masz opisane na PDF wszystko zależy w jakim liczniku niektóre wymagają wylutowania chociaż większośc zakładasz klipsa odczyt i nowy zapis No i jak to diga chińskie nie znaczy że bezpieczne
To są oporniki umieszczone z drugiej strony płytki i nie mają numerków . Wychodzą z numerów 1-2 złączki K1 . Wychodzą z numerów 1=100 Om, 2=22 kOm- złączki K1 http://obrazki.elektroda.net/98_12118273...
I ma prawo nie działać przebieg, ani prędkościomierz. Bo masz fabryczną instalację zrobioną pod tacho. I schemat działania wygląda tak: skrzynia -> impulsator -> tachograf -> CAN -> deska I w takim układzie na desce jest pokazywany przebieg i prędkość z tachografu po szynie CANbus (pin A4 i A8 - biała kostka) lub po k-line (pin D6 - brązowa kostka)....
Zobacz na (aukcja 2547893300 lub 2547760085) czy on tak od strony tacho wygląda. Jeżeli tak, to jeszcze pozostaje kontakt ze sprzedawcą w celu porównania otworu w magnesie.
Podłączajac Voltomierz do przewodów z tacho i kręcąc silnikiem - powinieneś uzyskać napięcie ok.kilku Volt (3 - 5V )
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Ząbkami sie nie przejmuj, to ma tylko przytrzymać magnes tacho by nie jeździł. Cewka też może mały luz mieć.
Ciekawe dlaczego poruszasz jeden problem na wielu forach.... Dla tych ktorzy nie wiedza: http://www.maltchev.com/kiti/vag.zip http://www.obdprog.da.ru/ Sterowniki w gestii sprzedajacego.
będzie działać poprawnie bez dodatkowych rezystorów
Ten kkl(vag com) co masz wystarczy. Tu masz gotową instrukcje: https://www.youtube.com/watch?v=vNQCDDtI... Jeszcze do kkl ten program dobrze śmiga vag eeprom programmer 1.19
Komutator w silniku iskrzy?
sprawdź czy przewody się nie załamują W tym sprzęcie się nie załamują - są stalowe (linka) :!:
dziekuje za odpowiec kolego,a kolega Quarz ma duze doswiadczenie jak chcodzi o liczniki i sprzet do programowania?nie pytam o te badziewa z chin commander tacho i super vagi bo to wiecej psuje niz robi roboty pozdrawiam
To jest raczej dioda zenera równolegle z kondensatorem zasilana z tacho i wyprowadzonym sygnałem na bazę tranzystora.
jeszcze nie wiem czy to sam silnik czy tacho Zacznij od tacho. nie wiem gdzie to wrzucić? AGD Serwis >> Schematy tylko z opisem od czego to.
Trzeba wiercić, tylko ostrożnie ,żeby nie spłynął plastyk. Ja potem kleiłem do kupy i chodzą.
Obserwacji, tzn ? Wylutuj triak i sprawdź opór pomiedzy anodami. Powinien byc nieskończenie duży. Jeżeli masz miernik z buzzerem, pisk bedzie oznaczał uszkodzenie triaka. O ile dobrze podłączyłeś, objaw pasuje do zwarcia triaka.
Ten po lewej 123, a po prawej 330.
zawartość do tacho
Witam, sprawdź upływność do masy w silniku. Miałem coś takiego w innym modelu, chociaż tacho sprawne, to upływność do masy w silniku powodowało zwiększenie napięcia na tacho. Skończyło się uszkodzeniem portu procka.
Jeżeli dokładasz tacho, to wtedy licznik i tacho to są odrębne urządzenia i każde pracuje na swojej instalacji, więc nie ma najmniejszej potrzeby wymieniać licznika. Tachograf nie będzie ingerował w pracę licznika i odwrotnie. To będą całkowicie osobne urządzenia nie połączone ze sobą w żaden sposób. Aha, i jeszcze jedno: tachograf musi mieć zawsze...
Super !!!! Wiem ale nie powiem, męczcie się jak się ja męczyłem, CZŁOWIEKU po co tu się rozpisujesz ?? Zajmij się autami i kierowcami a nie tu czas marnujesz!!! Typowa postawa KRAWACIARZA ,TAKA SAMA JAK NA DRODZE TAKA SAMA KULTURA. ERYK NIE ZAJMUJ MIEJSCA NA SEWERZE!!!!!!!!!!!!! Co do tacho Właściwa kalibracja ma zasadniczy wpływ na zużycie paliwa ....
Przekaźniki na module sprawdzone? Zrób reset błędów. Sprawdź, czy ramiona myją naprzemiennie - jeśli zablokowany jest regulator przepływu moduł zablokuje grzanie. Wykonaj kalibrację hydrostatu. Sprawdź, czy zmywarka prawdłowo się napełnia bo IF0 to jest błąd długiego czasu napełniania i wtedy moduł nie uruchomi grzania.
super floppy super duper super florida
excel formularz wyboru rezystancja czujnika poziomu oleju ładowanie akumulatora słońcem
interfejs diagbox interfejs diagbox
Bobcat 763: Blokowanie jazdy i migająca kontrolka traction Jaki olej do mechanizmu różnicowego kosiarki?