Zasadą jest że LED są zasilane stałym, odpowiednio wybranym prądem nie zależnie od napięcia zasilającego. Potrzebne jest więc tzw. żródło prądowe. Tu dwa przykłady: https://obrazki.elektroda.pl/1996939500_... https://obrazki.elektroda.pl/6047050400_... W obu tych przypadkach wielkość prądu dobiera się za pomocą doboru...
Chyba będzie podobnie jak w Octavii, wszystkie te elementy plastykowe są na "wcisk", to znaczy odpowiedne występy w plastykach wchodzą w gniazda. Na początku trzeba zdemontować dolną część, póżniej pozostałe, inaczej się nie da bo plastyki zachodzą na siebie. Tą dolną część należy zaczynać podważać od dołu. Moim zdaniem kamerę cofania lepiej zamontować...
Witam, Skoda Superb III z 2019 r. Mam problem z elektryką. Wyrzuca mi komputer w losowych momentach. Gdy robi się to zbyt często, wywala też SOS - że nie działa.. Aktualizowałem oprogramowanie i nic. Denerwuje, bo wyłącza wyświetlacz, nawigację, muzykę, ładowanie tel (jeśli jest wpięty).. Wyłączy się różnie - co minutę, dwie, co 5 lub 10... Czasem działa...
Przekqznik 30zl w uzywce kosztuje. Lokalizacja pod kierownicą
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://cardiagn.com/skoda-superb-ii-b6-...
Lepszym brzmieniu. Słucham wszystkiego. Od klasyki, przez rap, elektoro i rock Pytanie - czy chcesz wiernie słuchać tego co chciał przekazać wykonawca utworu? Jeśli tak to nie da się tego odsłuchać w samochodzie w ograniczonej przestrzeni, żadne audio nie pomoże. Tyko przestrzeń zapewnia w miarę naturalne odtworzenie utworu. Ale jeśli chcesz sztuczności...
Wygląda na opory w mechaniźmie wycieraczek.Proponował bym wymontować silniczek.Pozdrawiam
Można naprawić.
Wypróbuj login 01542 . A nie przepraszam, ten powinien pasować 07559.
Błędy z EPC oraz przepustnicą to wina kostki na wiązce od przepustnicy. Wymiana na nową najlepiej z pinami bardzo dobrej jakości załatwia temat.
Miałem ten sam błąd w audi a3 2.0tdi. Okazało się że koło alternatora było zatarte.
Na początek możesz sprawdzić ciągłość przewodów CAN z GW choćby multimetrem.
Najczęściej zamek do wymiany. Oczywiście najpierw do sprawdzenia przewody w przelotce.
http://obrazki.elektroda.pl/1127347000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1127347000_1...
Przełącznik , przekaźnik , bezpiecznik. Tutaj jeszcze elektroniki w światłach nie było.
Schemat znajdziesz poniżej: http://obrazki.elektroda.pl/8119739500_1... http://obrazki.elektroda.pl/4677999100_1... http://obrazki.elektroda.pl/2127167400_1... http://obrazki.elektroda.pl/2585211200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9045002900_1... http://obrazki.elektroda.pl/6608222900_1...
Pytałem dlatego że możesz wykorzystać podświetlenie przycisków lub zapalniczki do wysterowania przekaźnika. Przecinasz przewód zasilający zapalniczkę podpinasz go do styku nr 30 przekaźnika, styk 87 do zapalniczki. 85 do masy a 86 do plusa od podświetlania przycisków lub zapalniczki jeżeli jest. Wtedy po włączeniu świateł włączy Ci się wideo rejestrator.
Piasta ma być oczyszczona i sucha przed montażem tarcz, za każdą inną herezje, nagrodzę ostrzeżeniem.
A bezpieczniki ok? Jak doszło do usterki?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Któryś wtryskiwacz ma zwarcie - niestety nie wiem jak to stwierdzić.
Najprawdopodobniej tak , ale warto sprawdzić jeszcze wiązkę przewodów do niego.
Wg. instrukcji i schematów w elsie w Superb 1 napinacze pasów z przodu są mechaniczne a tylne elektryczne.
Ale to chcesz zdemontować całą podstawkę z dachu? Jasli tak do bez dostania się pod podsufitkę, odkręcenia centralnej nakrętki i rozpięciu wtyczkę, nic nie zrobisz.
Nie zrobisz tego VAGiem. Masz do wyboru czeski program lub VDS. Podaj inna pocztę dla aktywacji - zazwyczaj jest to wina poczty a nie tego ze nie wysyłają kodów.
https://obrazki.elektroda.pl/2700832500_...
http://obrazki.elektroda.pl/7190239200_1... http://obrazki.elektroda.pl/7190239200_1...
Może to kwestia adaptacji poprzez interfejs diagnostyczny. Skoro nie było podłączone to pewnie także pozostało na ustawieniach do poprzedniego pojazdu.
Witam. Miałem taki przypadek. Wymiana bezpiecznika, sterownika nic nie dała. Problemem były przewody zasilające silniczek regulacji oparcia. Przetarte były do ramy fotela, powodowały skoki napięcia i zawieszały sterownik. Radzę sprawdzić dokładnie całą instalacje fotela.
Znacie jej oznaczenie, lub ewentualnie gdzie można kupić? N10243402, z powodzeniem możesz ją zastąpić śrubą imbusową M6x20.
kazdy ABS Mk60EC1
Ryglem steruje bordnetz nad nogami kierowcy. Sprzawdzenie tych przewodów to abc . Nic nie zepsujesz ponadto co tam padło ewentualnie.
Witam Takie schematy pomogą? https://obrazki.elektroda.pl/3434879900_... https://obrazki.elektroda.pl/3705941300_... https://obrazki.elektroda.pl/6826236100_... Pełny schemat: [url=https://cardiagn.com/skoda-superb-i... ]Schemat Superb II Dla CFFB schematy zaczynają się od strony 1620.
Zapali się dopiero gdy silnik będzie pracował, a ciśnienia nie będzie.
Na bezpieczniku 200A (pierwszy od lewej) jest tylko alternator. Odłącz alternator i sprawdź. Faktycznie wypadałoby poprawnie podawać odczyty.
Najpierw należy znaleźć fachowca (elektryk samochodowy, spec od radii itp.), który będzie mógł odczytać plik bin. z zawartości pamięci tego radia. Plik załączony do postu z pewnością odczytają (i podadzą kod) koledzy, którzy w tym dziale pomagają.
Pojeździć i niech hamulce się dobrze dotrą. Potem komp i adaptacja hamulca postojowego.
Zobacz na forum golfa jest to opisane http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=1...
Raczej elektronik żeby odczytać wsad pamięci z radia.
Cewka,wiązka, ECU.Miernik i do dzieła.
Sie nawet nie przyznawaj ze w SPA byles :) Jak pasuje to PW co dalej
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
Najzwyklejszy samochodowy np taki https://alltronix.pl/przekaznik-12v-30a-... Masz opisane styki i symbol na nim pójdziesz w każdym sklepie taki kupisz. Pozdrawiam...
Na 99% uszkodzony impulsator bądź wiązka od niego, miałem identyczny przypadek w Passacie B5 że przy uszkodzeniu impulsatora świrował wskaźnik poziomu paliwa, podobno te zegary tak mają. Po wymianie impulsatora i prowizorycznie położeniu nowej wiązki jego do zegarów problem się rozwiązał.
Pierwszy superb to passat b5 więc jak czegoś nie będziesz wiedział to szukaj o B5.
http://obrazki.elektroda.pl/5887376700_1... Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/8208413800_1... Dodano po 12 http://obrazki.elektroda.pl/3879079000_1...
Ten błąd nakazuje sprawdzenie pamięci błędów w liczniku. Jest to błąd sporadyczny. Mągą być złe połączenia w instalacji licznika.
Przełącznik świateł jest standardowy jak w innych autach VW? Tzn przekręcana gałka po lewej stronie kierownicy? Niedawno w moim GolfieIV miałem ten sam problem. Poszukaj na http://forum.vwgolf.pl/ ale o ile dobrze pamiętam wyjmuje się cały moduł przekręcając w prawo i ciągnąc. Wypalony będzie styk od ciągłej jazdy na światłach. Wymiana kosztowała (zamiennik)...
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
Może ja opowiem swoje doświadczenia, bo widzę, że kolega nie chce współpracować. Mam octavię z silnikiem AXR. Generalnie to jeden diabeł. Na wolnych obrotach i w okolicach 1800 - 2000 rpm było słyszalne bardzo wyraźne brumienie/rezonans pochodzące od układu dolotowego. Rozebrałem cały dolot, poskręcałem, wymieniłem oringi, bez skutku. Wykleiłem chwyt...
Jest tak jak piszesz.
Jest 192256km.
Podaj może konkretne linki, numery aukcji. Wówczas coś powiemy.
Czujnik poziomu dodatku zapala kontrolkę przy 0,3 l, pewnie się skończył , wchodzi 4l. Króćce do wlewania/odsysania pod kołem zapasowym.
Jaki błąd? Widzisz jakiś błąd w sterownikach? Masz do wykasowania inspekcje serwisową. VCDSem robi się to w blokach pomiarowych lub poprzez specjalną funkcję.
[url=http://www.competition-parts.de/ori... mają [url=http://www.cth.be/nl/online-shop/ch... TUTAJ Mało popularną wersję trafiłeś.
Według mnie na próbę powrót do starej mapy i testy . Jak na starej będzie ok to poprawić mapę bo coś mi się wydaję że to ona krzaczy .
Do sterownika dochodzą dwa grube przewody i dwa cienkie. Grube to zasilanie, cienkie to plus po stacyjce i sterowanie prędkości wentylatora, chyba zielony przewod. Wypnij te cienkie i jak będzie chodził bez nich to problem w wentylatorze.
Najprawdopodobniej musisz dodatkowo połączyć moduły J517 T20a/13 z J623 T94a/20. Dodano po 6 Najprawdopodobniej musisz dodatkowo połączyć moduły J517 T20a/13 z J623 T94a/20. Pin po stronie sterownika silnika: 000 979 030 E pin po stronie kierownicy: 000 979 009 E We wszystkich benzyniakach (oprócz 3,6 CDVA) we wtyczce sterownika silnika będzie to pin...
Witam Wg. schematu sygnał na sprężarkę idzie bezpośrednio z panela (czarna kośc 20-o pinowa) z pinu 18. Jako że nie ma sprzęgła a jest tylko zawór zmiennej wydajności to sygnałem sterującym jest PWM, więc miernik może pokazywać ok. 9V. czyli wydaje się być OK. Żeby zobaczyć rzeczywisty sygnał musiałbyś zapiąć oscyloskop. Dodatkowo po podpięciu do klimy...
W takim razie zmień przewody we wtyczce UB+ z s.kont, i powinno być w porządku.
W VAGach "parametr" ma zazwyczaj 180. Możesz spróbować czy w tym przypadku również.
http://www.a6klub.pl/printview.php?t=146...
Zerknij czy przełącznik ma grube kable,moze być że lewa/prawa jest niezależnie z niego.Bez schematu plus na bezpiecznik i pomiar przy włączniku.
Tylko nowy sterownik przyjmie kodowanie, w używanym nie zmienisz. Można próbować przez edycje wsadu.
Wyciągnij przełącznik świateł głównych (ten okrągły) i zobaczy czy na kablu chyba szarym lub szaro-niebieskim masz prąd po pozycji. Mogę się mylić poszukaj schematu w internecie.
Może to coś pomoże odnośnie kodowania. http://www.netech.dk/vcdsecu
Zobacz co się dzieje pod dywanami, pod nogami kierowcy, to to samo co passat b5.
Na głowicy albo bloku od strony chlodnicy jest numer.wes papier od niego tak żeby była gwarancja rozruchu .
Login: 09575 - AZM/AWT (Manal Transmission) 09397 - AMX/BBG (Automatic Transmission) 09395 - AMX (Manual Transmission) 09357 - AYM/BDG (Automatic Transmission) 09355 - AYM/BDG/BSS (Manual Transmission) 09555 - AWX/AVB/BSV (Manual Transmission) 09557 - AVF (Automatic Transmission) 09577 - AWT (Automatic Transmission) Coding: 04275 - AZM/AWT (Manal Transmission)...
Jeżeli wtyczka 38 pinowa to sprawdź: - pin 13, 38 - masa - pin 1 - plus z akumulatora "30" - pin 14 - plus plus "15a" - pin 15 - plus "30a" - pin 25 - plus Sprawdzaj żarówka 55W. W którymś momencie znika ci najprawdopodobniej plus z pinu 1 przez co sterownik traci zasilanie a inne moduły komunikację z nim i licznik przestaje pokazywać prędkość bo ta...
Skrzynia pracuje w trybie awaryjnym, trzeba podpiąć tester i zdiagnozować. O ile się połączy, sterownik mogł pòjść spać. Przy braku komunikacji deski ze skrzynią tak podświetla, przynajmniej taki przypadek miałem w Audi, a to rodzina Skody.
Witam, czy miałby ktoś schemat rozrządu do Skoda Superb III 2018r. 1.4 TSI CZEA? Poskładałem wszystko, ale wisi błąd P0016 i chciałem zerknąć, czy aby na pewno się nie pomyliłem.
Witam DSP w skodzie sie nie pojawia ale ono w nim jest!!! CD audio ta nawigacja nie czyta!!! DSP wylaczasz przez wcisniecie klawiszy 3 i 6 potem przytrzymujesz okolo 10 sekund 2 i wylaczasz na okolo 30 skund nawi ,po klawiszologi juz nie bedziesz mial DSP
Odnośnie sterownika kierownicy. Jeżeli masz obecnie sterowanie po CANie (ze starym radiem) a navigacja tego nie widzi, powinieneś podpiąć analogowe sterowanie REM i przekodować sterownik (nie musisz go wymieniać) hej, obecnie sterownik kierownicy jest zakodowany na 00118, ale ten kod chyba działa tylko z przekaźnikiem nr 451, kodowanie z przekaźnikiem...
Jak jeździć? Normalnie jak benzyna używając całego zakresu obrotomierza. W żadnym wypadku nie mulić silnika na wysokim biegu i niskich obrotach bo uszkodzisz silnik i zablokujesz kierownice w turbo nagarem. Jedynie z tym się nie zgodzę. Diesel nie lubi wysokich obrotów. Najekonomiczniejszy jest do 3500obr/min. Najlepiej jeździć dociskając go do tej...
powinno podpasowac
Immo3-wymiana pompy wtryskowej/dopasowanie/.
Witam. Po numerze nadwozia ma być sterownik komfortu 1c0959799b 05e.
Włącznik świateł stop zamontowany nad pedałem hamulca, w Polsce koszt w sklepie jakieś 30pln. Kolega miał to samo jakieś 2 tygodnie temu (SEAT ALHAMBRA) wymienił i jak ręką odjął.
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Na razie olej zostaw w spokoju, przecież do przodu jedzie. Na początek sprawdź akumulator (na płycie zaworowej) biegu wstecznego (częsta przyczyna). Drut zabezpieczający korek uszczelniający lubi pękać i zaczynają się problemy z biegiem wstecznym.
Ano do spalin. To w niebieskim kółku to chłodnica spalin, w zielonym przepustnica obejściowa a czerwone kółko to egr właściwy. Jest tam zwykły silnik z przekładnią zasilany pwm oraz czujnik położenia. Najczęściej pada mechanicznie, zarasta sadzą, koksem, koroduje od agresywnych składników spalin. Chłodnica zmniejsza obciążenie cieplne i pozwala wepchnąć...
dodatkowo wykonałem dziś test polegający na wykasowaniu błędów i odłączeniu kostki od czujnika. Po odłączeniu czujnika i zapaleniu silnika nie ma żadnych zmian w działaniu silnika oraz błędu - pojawia się ten sam co z podłączonym czujnikiem. Czyli masz czujnik uszkodzony i nie ma co się zastanawiać. Dla swojego spokoju, sprawdź, czy nie masz uszkodzonej...
Mechanizm pasuje z Passata B5 i z racji popularności jest stosunkowo tani. Założyć komplet i spokój, a tak zaraz pęknie druga lub trzecia linka, albo plastikowy ślizg się połamie. Szkoda babraniny.
Poniżej 2 schematy: http://obrazki.elektroda.net/69_12482374... http://obrazki.elektroda.net/18_12482375... Zamieściłem oba bo masz rocznik samochodu 2003. Pozdrawiam
Świeca żarowa tzw. ołówkowa, przystosowana do nagrzewania wtórnego; długość całkowita 97mm; zbieżność stożka:63°; długość elektrody/el. grzewczego (chyba) 30mm; gwint 10X1; moment dokręcenia 15Nm; napięcie 11V. To chyba wszystko. Podam Ci jeszcze przykład: BERU 0100226482.
A czy jesteś pewien że to czujnik zwierałes go na krótko ? Tam dosyć często gniły wiązki :)
http://webcat.schaeffler-aftermarket.com... Zwykłe łożysko dwurzędowe. Wskazane użycie prasy albo porządnego ściągacza
Jest przecież napisane - 2002. Pytam bo coś się pierdykłeś Superb z 2002r nie ma V107, 2002r to SuperB I dopiero póżniejsze roczniki to SuperB II i one mają V107 ale to roczniki >2008r.
Wada fabryczna. Naprawa 250 - 350 zł.
Bypasy zrób. Tak jak Ci mówiłem.
Ten czujnik masz na rurze obok zbiorniczka płynu.
W swoim poście nic nie pisałeś o oleju. Jeżeli jest czarny to skrzynka do demontażu z pojazdu i rozbiórki, uszkodzenie kosza forward (prowadzącego). Dlatego masz opcje w możliwych przyczynach usterek czujniki obrotów G182 i G195. Wnioskuję że sam nie będziesz naprawiał tej skrzyni biegów i nie będę się tu rozpisywał od strony technicznej. Twoja skrzynka...
Witam wszystkich. Mój superb II Kombi ma oryginalną instalację haka która nie do końca działa mianowicie pewne światła są w przyczepce a innych nie ma. Brak jest światła stop, mijania prawa strona i kierunkowskazu lewa strona. Pierwsze rozebranie auta stwierdziłem, że wiązka wygląda ok więc obstawiłem że winowajcą jest moduł. Znalazłem używany 1K0 907...
Temat niełatwy masz zaryglowany zamek,spróbuj zamykać i otwierać zamek z pilota jednocześnie delikatnie uderzać w pobliżu kasety c.zamka oczywiście ręka i z wyczuciem,jesli to nie pomoże to trzeba dostac sie od strony tapicerki,nic innego nie wymyslisz. Z wnętrza auta ze strony słupka dojdziesz do kabli, schemat w rękę i patrz jaki kabel tworzy blokadę,...
Gigabyte Superb 550P. http://www.almacen-informatico.com/GIGA-...
Witajcie . Mam radio MFD NAVI ze skody superb. Ale nie znam kodu radia. Czy po naklejkach z obudowy radia po numerach da się wyciągnąć kod ? Czy ktoś z was mógł by pomóc ? Pozdrawiam.
Pomyliłem 0,50 stopnia z 5 stopni. Producenci to księgowi, więc tolerancją za bardzo się nie należy przejmować. Jak ustawisz przy wymianie rozrządu, to do następnej wymiany wiele się nie zmieni. A tak praktycznie, to gdybyś nie ruszał kół przy wymianie, to też by było w normie.
1J0906234
Tylko jak jak tego nie da się rozpiąć..
obroty superb automat superb superb bezpiecznik
mazda centralny super stereo schemat smart żarówka włącznik
elzab prima włącznik bezdotykowy
Laser przeskakuje utwory w odtwarzaczu CD/DVD Wpływ dziurawego tłumika na pracę silnika