Wymień regulator napięcia.
Dzięki pomyśle
1A możesz ładować bez obaw.
Czy mierzyłeś napięcie ładowania? Zrób to wykorzystując "ogon kozy" :D i podaj wyniki.
Dokładnie tak i zobacz wtedy ile ładuje
Z tego co pamiętam, to ściągacz typu płaskownik + trzy śruby.
Ale przede wszystkim jakoś nie mogę znaleźć: CO TO ZA MOTOCYKL? W mz nie ma wirującego magnesu. Jest twornik zasilany prądem. Stefanek1: 9 - 10 V to dość nietypowe napięcie jak na pojazd. 6 V jest jak najbardziej prawidłowe jeśli utrzymuje się pod obciążeniem. Osobne uzwojenia zapłonowe występują w przypadku iskrownika lub zapłonu tyrystorowego (np....
W skrzynce bezpieczników powinieneś mieć 4 bezpieczniki 10A do których zasilanie idzie już po stacyjce, prócz nich dodatkowy bezpiecznik 10A z gniazdkiem do zasilania akcesoriów, już bezpośrednio z akumulatora. Po drodze do stacyjki powinieneś mieć taki japoński bimetalowy bezpiecznik termiczny (o prądzie znamionowym 7A ???), są np. typowo stosowane...
Ok zamówię i sprawdzę
Skoro sam się za to zabierasz, to zwróć uwagę na samą kostkę regulatora oraz masę. Brak masy z regulatora = brak ładowania. Problem typu jest ładowanie a potem zaraz znika, wynika zwykle z problemów z wiązką i złączami. Pomierzyć, wyczyścić, w razie czego naprawić. Pociągnij na próbę dodatkowy przewód z - regulatora na - klemę akumulatora. Co do niepracującego...
Czesc, gdzie jest ładowanie akumulatora w suzuki RG 80?
Witam po wymianie alternatora w suzuki swift ładowanie podczas uruchomionego silnika wynosi 12,5v po wlaczeniu swiatel mijania spadek jest do 8 v akumulator jest padnięty nie mam go gdzie podładować auto odpalam na kable od innego samochodu czy tak niskie ladowanie oraz takie spadki napiecia moga byc spowodowane skonczonym akumulatorem? To jakis no...
Pytanie jeszcze aktualne? W chińskich quadach (ATV 125 itp.) sa regulatory współpracujące z cewkami bezmasowymi. Regulator ma 4 styki wyprowadzone na przewodach. W silniku DT9.9 środkowe wyjście cewki ładowania daje 30W mocy, skrajne wyjścia 80W.
Witam, mam problem z moim Suzuki GN 125. Wczoraj został kupiony akumulator, który był ładowany całą noc odpowiednim prądem. Podczas odpalania motocyklu akumulator bardzo szybko się rozładował, przez co Suzuki finalnie nie odpaliło. Przejrzałem schemat, ale nie znalazłem miejsca potencjalnego zwarcia. Czy są jeszcze jakieś inne możliwe przyczyny?
ładowanie sprawdż
Puki jest ładowanie to jest ok
Czyli wniosek z tego ze nic z tego nie bedzie ;(
Witam Suzuki Grand Vitara 2.0 hdi 2003r objawy podczas jazdy czasem na wolnych zapala się kontrolka ładowania. Gdy nie świeci ładowanie prawidłowe 14,4V po zapaleniu kontrolki brak ładowania, po wymianie regulatora w alternatorze problem zniknął lecz tylko do 2500-3000 obrotów po przekroczeniu przestaje ładować aż do ponownego odpalenia obstawiałem...
Nie mam schematów, nie mam więc pewności jak tam jest rozwiązany zapłon i ładowanie ale zmierz to napięcie ładowania.
Jaki rodzaj alternatora i regulatora napięcia został tam zastosowany?
Problemem był brak ładowania.
Przydałby się pomiar prądu ładowania
Zacząłem rozłączać wszystkie kostki łączeniowe, psikać ContactSprayem i ładowanie przy włączonych światłach oscyluje w okolicach 14,8V (było 15,5V). Wymieniłem też bezpiecznik na większy ale to nic nie pomogło. Te 14,8V to nie jest tak źle może aku nie będzie się gotował. Połączyłem B z IG i rzeczywiście ładowanie przy włączonych światłach spadło do...
Nie, jeszcze nie mierzyłem przy rozruchu. Pacjent to Suzuki GSX-S 750, 2017 rok, 114 KM.
W załączniku masz wszystko o co pytałeś. Przyznam, że kilka cewek na stojanie wygląda na przypalone.. po odpaleniu musisz sprawdzić napięcia międzyfazowe między wszystkimi żółtymi przewodami ze stojana, powinny być równe. Ze schematu zapłonu wynika, że potrzebny jest akumulator, ale zastanawiam się, czy sam układ ładowania nie wystarczy, żeby zasilić...
A spotkałeś to w innym suzuki SX4 ? Nie mam porównania do innych suzuki. Najlepiej podjade do jakiegos elektryka żeby sprawdził ładowanie i akumulator tak jak radzicie. Dzięki.
Witam,nie wiem jak sprawdzić regulator a z magneta wychodzi mi ok 6V czy tylko tyle ma wychodzić a nie 12-14V do regulatora żeby ten regulował na 12V ?,światła,kierunki są tylko jak aku mam doładowane.
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
Masz tam dynamicznie sterowanie LIN alternatora. Jak nic się nie dzieje nie wymyslaj.
Coś ci się pokręciło. W alternatorach trójfazowych nie ma połączenia żadnej fazy z masą! Włąśnie , skoro żarówka zaświeci lub się spali to znaczy że jest przejscie na mase. Jeżeli odpiąłeś (a nie odpiołeś!) aku podczas pracy silnika to mogłeś (nie musiałeś!) spalić regulator To prawda nawet słaby lub uszkodzony akumulator będzie palił regulatory i...
Witam czy wie ktoś może jak nazywa się ten mniejszy bezpiecznik dodany w łączniku, po zimie odpaliłem motor Suzuki gsx600f i nie ma ładowania, prawdopodobnie z powodu tego bezpiecznika ponieważ jest spalony Z góry dzięki za informacje i podpowiedź
Koncepcja jest taka dwa akumulatory po 45 ah do tego wyłacznik i układ kontrolujący oba ładowane w czasie jazdy
Sprawdzić wszystkie złączki i stacyjkę oraz sprawdź napięcie ładowania.
Możesz wpiąc 3 żarówki 55W w 3 fazy . Ale nie gazuj bo je popali i obserwuj jasność. Oczywiście regulator wpięty. Nie bez powodu są one w przewiewnych miejscach . I jeszcze ciekawostka, te regulatory ładują wyższym napięciem na jałowych obrotach.
Akumulator do sprawdzenia/naładowania oraz alternator. Wydaje mi się, że po prostu nie masz w samochodzie ładowania.
A ładowanie nadal było? Chodzi mi o zasilanie gniazda zapalniczki. Co do bezpieczników to znajdziesz rozpiskę w necie.
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
Prawdopodobnie zdechł aku, podstaw inny i sprawdź
W susuki sx4 jest dobry dostęp do zdjęcia alternatora.Jest sporo miejsca.
ok zamykam temat rozwiazany
Szukam schematu elektrycznego do Suzuki RC80 szczegół ładowanie akumulatora
Zacznij od kontrolki, ma być po włączeniu kluczyka. Potem warto zmierzyć woltomierzem napięcie ładowania.
:D :D :D na jakim zakresie mierzyłeś ???? skoro się rozładował to jest problem z instalacja ( brak ładowania )
Na ciężkie odpalanie pomogła mi wymiana plecionki miedzianej od masy silnika (stara ledwo co się trzymała i była wypalona)...........nawet po tym zabiegu ładowanie wróciło do normy ;)
Czyli ewidentnie uwalony regulator, jutro ma przyjść kurierem nowy to będę zakładał i dam znać;) Czyli w takim wypadku, skuterka można normalnie odpalić gdy zmostkujemy te 2 piny tylko nie będzie ładowania ani świateł..
Witam. Posiadam Suzuki rg 80. Potrzebuję znać moc prądnicy, która ładuje akumulator i zasila elektryke. Prądnica składa się z dwóch cewek bezmasowych połączonych równolegle. Jak określić ich moc?
Jak dla mnie spalony pasek.P
Prosta sprawa, ładowanie prądem max 1A. Podłącz prostownik i zobacz po 5 minutach ładowania jaki ma prąd.
Alternator będzie ładował normalnie ,tylko nie będzie kontroli.P
No cóż już wam wyjaśnie. Otóż właśnie po raz trzeci naładowałem mojej Mamie aku w tą "zimę" jako że jest to jej autko po mieście (nikt inny nim nie jeździ) a ona jeździ nim sporadycznie o ile w ogóle. Auto to Suzuki swift. Prąd ładowania odpowiedni wszystko sprawdzone no ale jak się jeździ raz na 4 dni max 5 km no to co się dziwić. Ale jej to trudno...
Witam. Poszukuję schematu elektrycznego motocykla Suzuki GN 250.Rocznik '89. Mam problem z ładowaniem więc najbardziej potrzebuję schematu układu ładowania.
A jak jest moc orginalnej prądnicy?
Silnik został dobrze zmasowany i zero błędów. Dodatkowo ładowanie wróciło do normy i rozrusznik dostał większego kopa ;).
Jakiej produkcji ten alternator?
Suzuki Grand Vitara 2.0 HDI 2003r. Zapala sie kontrolka ładowania: -gdy nie świeci ładowanie prawidłowe 14,4V -po zapaleniu kontrolki brak ładowania Po wymianie regulatora w alternatorze problem zniknął lecz tylko do 2500-3000 obrotów, po przekroczeniu w/w alternator przestaje ładować aż do ponownego odpalenia pojazdu. Obstawiałem nieprawidłowy regulator...
Mały update w sprawie statora. Przyszedł mi ten drugi, który chciałem dopasowywać do swojego moto. Wymiary się zgadzają. Niestety czekam na kolejny egzemplarz, ponieważ ten który otrzymałem został źle nawinięty - jeden z fragmentów nawoju zamiast na karkasie to jest pod nim i w zasadzie stator nadaje się na śmietnik. Tu jest schemat mojego zapłonu w...
Witam, mam problem z napięciami w Suzuki K50 z 1980 roku. Napiecie ładowania gdy jeszcze odpalał spadło do 2v, obecnie brak iskry na świecy. Nie znam wartości jakie powinny być mierzone na prądnicy i dlatego zwracam się do was z pytaniem jakie powinny się pojawiać napięcia przed cewką zapłonową i regulatorem napięcia, oraz jakią rezystancję powinna...
Wątpliwe aby ktoś takie parametry znał, na motelek.net chyba też nie ma. Nie prościej kupić nowy stator? Nie jest jakoś szczególnie drogi. Na hurtowni widzę taki za 40 zł.
Zbierają impulsy z ładowania. Dobrze zasilanie przerywacza podłączyłeś?
Witam. Wczoraj na odwrót podłączyłem przewody i nie świecą teraz kontrolki ani nie da się odpalić z popychu. Akumulator był ładowany. Co mogło się zepsuć? Bezpieczniki sprawdzałem.
Na elektrycznej będzie problem z ładowaniem akumulatora. Lepiej pozostać przy mechanicznej.
Szanowni Koledzy proszę o rade związaną z regulatorem i prostownikiem w jednym do ładowania akumulatora w motocyklu Suzuki GN 125 kupiłem z uszkodzonym nie ładował wszystko sprawdziłem 3 fazy na prądnicy są a z regulatora na wyjściu 0 volt kupiłem drugi nowy i okazuje się że też zepsuty mimo że nowy podpiąłem i na wyjściu daje 2,5 volta próbuję go reklamować...
Trochę za szybko padł ten akumulator. Wstaw nowy, ale dla pewnosci po zamontowaniu nowego włącz w szereg amperomierz i zmierz pobierany prąd przy WYŁĄCZONYCH wszystkich odbiornikach i uzbrojonym immobiliserze. Przy okazji trzeba sprawdzić ładowanie.
Na początek po podłączeniu regulatora należy sprawdzić napięcie ładowania akumulatora (13,8 do 14,4V) oraz jaki prąd pobiera akumulator. Zbyt duży prąd sugeruje uszkodzenie akumulatora (zwarcie wewnętrzne). Nie zaszkodzi sprawdzenie, ewentualnie przylutowanie złącz regulatora i klem akumulatora oraz ciągłości masy ( złącza oczkowe połączenia ,ich czystość...
Witam, jeśli chodzi o rozruch na początek sprawdź czy światła przygasają jak próbujesz odpalić, jeśli przygasają akumulator co najmniej do naładowania, jeśli nie to sprawdź czy (prawdopodobnie) do przekaźnika " elementu na kształt przełącznika. Obok elementu znajdują się 2 bezpieczniki" dociera + i w trakcie próby odpalenia z niego wychodzi(powinny...
Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Jestem tu nowy. Potrzebuje pomocy w motocyklu. Posiadam suzuki c90 Boulevard z 2006 roku. Wczoraj w czasie jazdy padł mi akumulator, żona przywiozła mi drugi ale po przejechaniu około 20 km również padł. Dzisiaj sprawdziłem ładowanie i wygląda na to że nie ładuje alternator. Najgorsze jest to że teraz nigdzie...
Jakie auto? Ja we wszystkich swoich sprzętach mam wyprowadzane spod klem przewody (zabezpieczone bezpiecznikiem) do standardowych gniazd ładowania pod bezpieczne ładowarki impulsatorowe. Zwykle kabel jest zawinięty pod maską, a w Suzuki Samurai, to gniazdo mam nawet wyprowadzone na zewnątrz maski przez boczne przetłoczenia, tak, że nawet jej nie muszę...
Co do przebiegu to nie dam głowy. Mam dylemat bo raz już dałem do remontu i mechanik miał tak zrobić żeby było ok. Jakim cudem stwierdził ze dołu nie trzeba robić. Jestem lżejszy o 550zł a poprawy niema. Nie chciałbym znowu wyrzucić pieniędzy w błoto. Orientacyjnie ile może kosztować wymiana pierścieni szlif i panewki żeby za pół roku znowu nie ładować...
Mogło dojść do przebicia na obwód czujnika i został on po prostu pod prądem. Wątpię żeby takie 12v go uszkodziło,ale sprawdzić nie zaszkodzi. Nie musisz niczego otwierać,jak wspomniałem wcześniej to jeden przewód idzie na masę a drugi do CDI i tam możesz się do niego dobrać.Znajdziesz bez problemu po kolorach. Trzy przewody jednej barwy(przy silniku)to...
Przy sprawdzaniu żółtych przewodów na kostce miernik swiruje i wskazuje od 0-30 na pomiarze produ zmiennego. Na YT jest instrukcja jak sprawdzać regulator i tym się posiłkowałem ( https://youtu.be/u1wiYf-nhs4 ). Akumulator mierzyłem wydaje się ok. Na wszelki wypadek poszedł do ładownia. Dodano po 8 Gdzie te 31V? Chyba akumulator złom. Kolejność faz...
Dogłębne badanie układu ładowania, ewentualnie zapłonu
Schematu właśnie nie mam, nie wiem gdzie można to teraz znaleźć to jest puch lido sl, pokrewne to suzuki cp 50
Niepotrzebnie robiłeś pomiar prądu zasilającego CDI. Lepiej gdybyś zrobił oscylogram napięcia zasilającego CDI, przy podłączonym module i cewce WN. Powinno być widać do jakiego napięcia ładuje się kondensator w zapłonie. Oscylogram napięcia na wyjściu modułu też jest bardzo mylący, podchodzi pod błąd pomiarowy. Dziwi mnie bardzo konstrukcja koła magnesowego....
Ale to co ma pełni tez rolę przekaźnika lampki ładowania.
Witam Wylot spalin jest na środku śruby -spaliny idą pod wodę. Wlot wody chłodzącej - w dolnej części kolumny powinien być otwór. Silnik nie ma wbudowanego rozrusznika - odpala się go tylko na szarpankę, a kable służą do ładowania akumulatora na jachcie z wbudowanej prądnicy silnika i nie należy ich zwierać bo się zrobi zwarcie i wyleci bezpiecznik...
jeżeli po tym zabiegu wszystko gra to już tego problemu nie będzie. (sprawdzone na kilku motocyklach, nawet dzisiaj miałem suzuki marauder z takimi objawami)
Do końca nie rozumiem z kąt ma się wziąć impuls dla cewki, ze statora wychodzą 3 kable jeden do zasilania modułu 1 do ładowania i jeden do świateł
Witam Mam Suzuki dr 125 i mam problem z ladowaniem i iskrą. Stator mi sie przepalil, kupilem nowy, zamontowalem i nie działa, wszystko dobrze podpiołem, swieca cewka i midul sa dobre. Jakie moga byc przyczyny tego ze nie ma ladowania i iskry.
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Czy instalacja odpowiada temu schematowi? http://i675.photobucket.com/albums/vv118... Porównując do schematu innej wersji http://i675.photobucket.com/albums/vv118... można wywnioskować tyle, że Suzuki zupełnie skopała sprawę ładowania. Alternator z regulatorem trójfazowym nie może pracować bez akumulatora,...
a powiedz mi Błażeju co pada w tym alternatorze, bo całkiem możliwe że na dniach będe miał takiego z takimi samymi objawami też alternator był wymieniany ale padł i nie ma ładowania. Może razem coś zdziałamy Pozdrawiam.
Jak to do ładowania uzywa sie tylko prostownika. W alternatorze regulator reguluje prad podawany na uzwojenie wirnika , w prądnicach zazwyczaj w moto japonskich jest 3 fazowa, i regulator jest zrobiony na 3 tyrystorach, Ja mam Kawasaki i mam pradnice 3 fazową Panowie przecież do ładowania aku, nie wystarczy tylko prostownik bo napiecie na mojej prądnicy...
Witam kolegę. Czy znalazł kolega w/w schemat? A jeśli tak to czy jest możliwość udostępniania. Mam problem z ładowaniem i byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Piotr
Witam, Suzuki 1.9 ddis 2008 kod błędu DF226 nienormalna wartość napięcia błąd stały świeci zygzak + spadek mocy ktoś ma jakieś sugestie ? gdzie szukać spadku lub nadmiernego napięcia ? Wstępna ocena dostępnych informacji Kod błędu DF226 w Suzuki 1.9 DDiS z 2008 roku wskazuje na problem z nienormalną wartością napięcia, co może być związane z układem...
W tej rg też na 99 % będzie dynamo (alternator ze stałym magnesem). Mostek będzie w każdym. Różnica może być w ilości faz. No, chyba, ze znowu Japończycy zaszaleli i na światła idzie prąd zmienny, a prostowane jest napięcie do ładowania. To częsty numer w takich konstrukcjach, by nie ładować elementów na duże prądy. Goldwinger, chyba wiesz, o czym piszę...
Wszystko wskazuje na lichy akumulator, nie przyjmuje prądu i komputer uważa że jest w pełni naładowany Z tym się zgadzam, zresztą zanim auto do mnie trafiło, podczas rozmowy telefonicznej, kazałem właścicielowi założyć inny akumulator na próbę i pojeździć bo nie wyglądało mi to na inną usterkę. Podobno tak zrobił i były te same objawy. Faktycznie akumulator...
Jak będziesz używał z głową, to da radę. A jak się boisz o prąd ładowania, to zamontuj sobie amperomierz i będziesz mieć monitoring.
dzięki za podpowiedz. czyli nie wystarczy na akumulatorze podpiąć próbnik. Powinien przy regulatorze, problem że muszę ściągnąć bak aby się do niego dostać a wtedy nie jestem w stanie odpalić (jedyne co to paliwo które jest w gaźniku). Niemniej mam same przeszkody, bo nie jestem go w stanie odpalić z uwagi na to iz stał długi czas, nie wiem czy akumulatora...
Nie da się w żaden sposób podłączyć innego zamiennika tego regulatora. Musi być takiego samego typu, ponieważ cały iskrownik działa na bardzo skomplikowanej zasadzie, zasilając wszystko z cewki ładowania niskiego napięcia. Jeśli to mowa tu o Suzuki Katanie/Hondzie Sky, to chińskie zamienniki (WM Motor) dostępne są w cenie poniżej 100 zł. Oryginał kosztuje...
Zjawisko zupełnie naturalne. Mogą być dwa powody: 1. Naturalne dla regulatorów tego typu podwyższenie napięcia ładowania w momencie rozpoczęcia pracy regulatora, czyli rozpoczęcia działania tyrystorów. Jeśli regulator nie posiada wejścia "Sense", układy sterujące tyrystorami mogą mieć pewne rozbieżności w napięciu załączenia. Niestabilność napięcia...
Witam,miałem taki sam problem z silnikiem 20KM. Kupiłem regulator (zamiennik) od suzuki Savage za 43zł na Allegro i po problemie. Teraz napięcie ładowania mam 14,5-14,6 bez względu na ilość obrotów.W serwisieYamaha w Poznaniu chcieli za regulator 1500zł złodzieje ! ! ! a w Warszawie 800zł.Pozdr.....
Według mnie kluczowe może być tutaj "po odpaleniu silnika" - co może się wiązać z pojawieniem się ładowania, a stąd niedaleko do problemu z masą. Z którą masą - nie wiem. Nie znam auta. Wspólna masa elektrycznej pompy paliwa i czujnika poziomu? Po odpaleniu zaczyna pracować pompa i powoduje spadek napięcia na wadliwym przewodzie masowym. O ile w tym...
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Może ja się dołączę. Spaliła mi się żarówka H7, tzn ten drucik co jest w środku szkiełka to pękł. Jak zdjąłem to szkiełko i połączyłem ten drucik to żarówka zabłysła, poszedł dym biały i drucik znikł. Szukam takiego drucika do żarówki H7, słyszałem że to ma być z jakiegoś specjalnego metalu czy drewna (teraz nie pamiętam). Jak to naprawić ? Gostek Was...
Jak mniemam iskrownik kupiony made in china, albo inny wynalazek nie wiadomo skąd za grosze. W takich iskrownikach dość często impulsatory nie trzymają parametrów, stąd kwiatki. Jeśli masz jeszcze stary iskrownik, spróbuj przełożyć z niego impulsator. Aaa, no i pamiętaj, że w nowym iskrowniku, przewody niekoniecznie muszą mieć takie same kolory jak...
Witaj kolego. Więc tak. Na przewodach od cewek ( 3 fazy zazwyczaj żółty kolor kabli) mierzymy między sobą w ustawieniu AC. Przeważnie jest około 25-60 V na wolnych obrotach. Jeśli chodzi o oporność uzwojenia można znaleźć w manual serwis od tego motocykla. Padające ładowanie w motocyklach zazwyczaj jest po przez sniedz w kostkach. Sprawdź jeszcze raz...
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Pomoże z rozruchem, ale ładowanie zbierze po tyłku i może nie wyrobić. Sam mam starego Diablo z silnikiem 150ccm QMJ. Jest to ta sama konstrukcja co hummer, tylko lepsza (lepsze materiały zwłaszcza rama, potem poszli po kosztach). Mam aku 9Ah który ma z 4 lata, raz go już zagotowałem, mimo to bez problemu kopnie koło w niskich temperaturach (no może...
Masz wszystkie śruby zdrutowane w tym LC4? Wałek wyrównoważający występował w silnikach co miały wyjście na łańcuch po lewej stronie, czyli mniejsze pojemności i następca LC4 — 690. Napięcia nie mierzysz tanim miernikiem z rozładowaną baterią 9 V? Mam LC4 640 SM ,śruby zawsze kładę w nim na pastę. Wałki jedne 640 miały a inne nie.Od 99r w zwyż wszystkie...
Suzuki Alto 1.0. 2000r. Nie świeci kontrolka ładowania, nie słychać pompy po przekręceniu kluczyka, brak iskry. Proszę o pomoc (bezpieczniki sprawdzone)
i9300 ładować ładować suzuki przerywa suzuki czujnik
indesit zablokowany filtr odwrotnie głośność schemat świateł jazdy dziennej
harley davidson stacja lutownicza
Wtyczka i kolory kabli airbagu Fiat Grande Punto 1.4 Łączenie array of integer z StringGrid w Delphi