To tajemnica jak sądzę, czy alternator Bosch czy Valeo? Ps-sprawdź, czy nie puszcza frajlaufszajba.
Nie, jeszcze nie mierzyłem przy rozruchu. Pacjent to Suzuki GSX-S 750, 2017 rok, 114 KM.
1A możesz ładować bez obaw.
Co do przebiegu to nie dam głowy. Mam dylemat bo raz już dałem do remontu i mechanik miał tak zrobić żeby było ok. Jakim cudem stwierdził ze dołu nie trzeba robić. Jestem lżejszy o 550zł a poprawy niema. Nie chciałbym znowu wyrzucić pieniędzy w błoto. Orientacyjnie ile może kosztować wymiana pierścieni szlif i panewki żeby za pół roku znowu nie ładować...
Witam, jak w temacie chodzi o skuter Suzuki ap 50, 1997r. Zacznę od problemu ładowania akumulatora, od zawsze czyli odkąd kupiłem ten skuter miał problem z ładowaniem i trzeba było co miesiąc podładować akumulator. Gdy doszło do tego że co 2 dni bym musiał ładować akumulator bo skuter już nic nie ładował to wyczyściłem magneto (brudu tam było co nie...
Suzuki Grand Vitara 2.0 HDI 2003r. Zapala sie kontrolka ładowania: -gdy nie świeci ładowanie prawidłowe 14,4V -po zapaleniu kontrolki brak ładowania Po wymianie regulatora w alternatorze problem zniknął lecz tylko do 2500-3000 obrotów, po przekroczeniu w/w alternator przestaje ładować aż do ponownego odpalenia pojazdu. Obstawiałem nieprawidłowy regulator...
Witam.Mam problem bo kupiłem nowy akumulator EXIDE Bike 12V 9,5 Ah 130A przejechałem się motorem kilka razy i nie mogę już go zapalić ledwo co kręci. Nie mam zielonego pojęcia co teraz mam zrobić. Wyjąłem aku i sprawdzam na urządzeniu digital multimeter ustawiając DCV na 20m wynik 11,48 ale nie wiem co to jest i nie wiem czy mam ładować aku.Co jeszcze...
nie obraź sie ale nie szkoda ci ładować kasy w takie auto?? Sprzęt może przekroczyć wartość samochodu ale zrobisz co chcesz. A Phonocary (przynajmniej Y-Line) to nie ten sam segment co Helix i PB
W tej rg też na 99 % będzie dynamo (alternator ze stałym magnesem). Mostek będzie w każdym. Różnica może być w ilości faz. No, chyba, ze znowu Japończycy zaszaleli i na światła idzie prąd zmienny, a prostowane jest napięcie do ładowania. To częsty numer w takich konstrukcjach, by nie ładować elementów na duże prądy. Goldwinger, chyba wiesz, o czym piszę...
Fakt... Z mocą nie ma co przesadzać. Lepiej zakupić jakieś zarówki o bielszym świetle i z lepszą geometrią niż ładować kasę w xxxW świateł drogowych/mijania. Sam miałem czołówkę i wiem czego się można spodziewać [nikomu nie polecam - wypadek w styczniu i jeszcze się nie zrehabilitowałem]. Oślepiające światła z naprzeciwka działają na człowieka jak żarówka...
no właśnie. ten samochód ma to do siebie ze jak dam dużo mocnego basu to mi sie całkiem wszystkie plastiki w środku rozejdą :D o zabudowie pomyśle w lecie jak będe miał urlop a do tego czasu musi mi coś cykać jakoś normalnie. kasy mam więcej ale doszedłem do wniosku, ze po co mam ładować w audio kase jak do pracy mam 10min ;] a w ciągu dnia to siedze...
Wymień regulator napięcia.
Witam widzę że od mojego ostatniego postu napłynęło wiele propozycji. Tak jak wspominałem auto ma mi służyć do miasta, być ekonomiczne, a zarazem zwine .Rozglądajać się przeszukałem kilka marek i modeli, ale po ponad półrocznym szukaniu wymarzonego auta spotkałem się z większości z nie uczciwymi handlowcami.Dlatego też na chwilę obecną dysponując takim...
Dzięki pomyśle
Wątpliwe aby ktoś takie parametry znał, na motelek.net chyba też nie ma. Nie prościej kupić nowy stator? Nie jest jakoś szczególnie drogi. Na hurtowni widzę taki za 40 zł.
Ale przede wszystkim jakoś nie mogę znaleźć: CO TO ZA MOTOCYKL? W mz nie ma wirującego magnesu. Jest twornik zasilany prądem. Stefanek1: 9 - 10 V to dość nietypowe napięcie jak na pojazd. 6 V jest jak najbardziej prawidłowe jeśli utrzymuje się pod obciążeniem. Osobne uzwojenia zapłonowe występują w przypadku iskrownika lub zapłonu tyrystorowego (np....
Witam, mam problem z moim Suzuki GN 125. Wczoraj został kupiony akumulator, który był ładowany całą noc odpowiednim prądem. Podczas odpalania motocyklu akumulator bardzo szybko się rozładował, przez co Suzuki finalnie nie odpaliło. Przejrzałem schemat, ale nie znalazłem miejsca potencjalnego zwarcia. Czy są jeszcze jakieś inne możliwe przyczyny?
Dokładnie tak i zobacz wtedy ile ładuje
To proponuję zmienić miernik. Jeśli kontrolka świeci po właczeniu zapłonu i gasnie po rozruchu i bezpośrednio na alternatorze pokazuje takie bzdury to zakładam że przy naciągnietym pasku powinien ładować. Ale przez siec tego nie sprawdzimy.
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
ładowanie sprawdż
Pytanie jeszcze aktualne? W chińskich quadach (ATV 125 itp.) sa regulatory współpracujące z cewkami bezmasowymi. Regulator ma 4 styki wyprowadzone na przewodach. W silniku DT9.9 środkowe wyjście cewki ładowania daje 30W mocy, skrajne wyjścia 80W.
Puki jest ładowanie to jest ok
Czesc, gdzie jest ładowanie akumulatora w suzuki RG 80?
A spotkałeś to w innym suzuki SX4 ? Nie mam porównania do innych suzuki. Najlepiej podjade do jakiegos elektryka żeby sprawdził ładowanie i akumulator tak jak radzicie. Dzięki.
Akumulator ktory uzylem do testow byl padaka , dalem drugi i po podlaczeniu widac ze alternator stawia opór ale napiecie stoi 12.5 i ani drgnie teraz pytanie czy wiertarka daje rade go rozkrecic do odpowiednich obrotow (pisze ze ma max 900rpm ale pod obciazeniem kto wie)co do stykow to napewo ich nie pomylilem.
Mam chyba problem z ładowaniem w samochodzie Suzuki Grand Vitara. Sytuacja wygląda tak że ładowanie podczas normalnej jazdy jest ok 14,2-14,4V w zależności od obciążenia. Sytuacja zmienia sie gdy nagle spadają obroty do jałowych tzn dojazd do skrzyżowania, wrzucenie na luz i wtedy napięcie na akumulatorze spada do ok 12,4 -12,8V w zależności od obciążenia....
A ładowanie nadal było? Chodzi mi o zasilanie gniazda zapalniczki. Co do bezpieczników to znajdziesz rozpiskę w necie.
Koncepcja jest taka dwa akumulatory po 45 ah do tego wyłacznik i układ kontrolujący oba ładowane w czasie jazdy
Niepotrzebnie robiłeś pomiar prądu zasilającego CDI. Lepiej gdybyś zrobił oscylogram napięcia zasilającego CDI, przy podłączonym module i cewce WN. Powinno być widać do jakiego napięcia ładuje się kondensator w zapłonie. Oscylogram napięcia na wyjściu modułu też jest bardzo mylący, podchodzi pod błąd pomiarowy. Dziwi mnie bardzo konstrukcja koła magnesowego....
Nie mam schematów, nie mam więc pewności jak tam jest rozwiązany zapłon i ładowanie ale zmierz to napięcie ładowania.
Witam. Posiadam Suzuki rg 80. Potrzebuję znać moc prądnicy, która ładuje akumulator i zasila elektryke. Prądnica składa się z dwóch cewek bezmasowych połączonych równolegle. Jak określić ich moc?
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
Na ciężkie odpalanie pomogła mi wymiana plecionki miedzianej od masy silnika (stara ledwo co się trzymała i była wypalona)...........nawet po tym zabiegu ładowanie wróciło do normy ;)
Silnik został dobrze zmasowany i zero błędów. Dodatkowo ładowanie wróciło do normy i rozrusznik dostał większego kopa ;).
Zapomnij o pomiarach napięć na wejściu cewki zapłonowej!!! W CDI są to tylko krótkie impulsy podczas iskry. Nic wnoszące do sprawy nie zmierzysz, a możesz zostać porażony! Lepiej pomierzyć rezystancje i napięcia na kablach wejściowych do modułu (odłączonych!): 1. Cewki ładującej. 2. Impulsatora
Alternator będzie ładował normalnie ,tylko nie będzie kontroli.P
Witam,potrzebuję pomocy.Posiadam skuter Suzuki Katana prod.Hiszpańskiej na tabliczce pisze AA chłodzona powietrzem ,mam problem z ładowaniem aku.po prostu nie ładuję,pokazuje mi ładowanie ok.6V co może być przyczyną?Magneto wyczyściłem,iskra jest.Proszę o pomoc z góry dziękuje.
Skoro sam się za to zabierasz, to zwróć uwagę na samą kostkę regulatora oraz masę. Brak masy z regulatora = brak ładowania. Problem typu jest ładowanie a potem zaraz znika, wynika zwykle z problemów z wiązką i złączami. Pomierzyć, wyczyścić, w razie czego naprawić. Pociągnij na próbę dodatkowy przewód z - regulatora na - klemę akumulatora. Co do niepracującego...
Szukam schematu elektrycznego do Suzuki RC80 szczegół ładowanie akumulatora
Coś ci się pokręciło. W alternatorach trójfazowych nie ma połączenia żadnej fazy z masą! Włąśnie , skoro żarówka zaświeci lub się spali to znaczy że jest przejscie na mase. Jeżeli odpiąłeś (a nie odpiołeś!) aku podczas pracy silnika to mogłeś (nie musiałeś!) spalić regulator To prawda nawet słaby lub uszkodzony akumulator będzie palił regulatory i...
Trochę za szybko padł ten akumulator. Wstaw nowy, ale dla pewnosci po zamontowaniu nowego włącz w szereg amperomierz i zmierz pobierany prąd przy WYŁĄCZONYCH wszystkich odbiornikach i uzbrojonym immobiliserze. Przy okazji trzeba sprawdzić ładowanie.
Mogło dojść do przebicia na obwód czujnika i został on po prostu pod prądem. Wątpię żeby takie 12v go uszkodziło,ale sprawdzić nie zaszkodzi. Nie musisz niczego otwierać,jak wspomniałem wcześniej to jeden przewód idzie na masę a drugi do CDI i tam możesz się do niego dobrać.Znajdziesz bez problemu po kolorach. Trzy przewody jednej barwy(przy silniku)to...
Witam. Wczoraj na odwrót podłączyłem przewody i nie świecą teraz kontrolki ani nie da się odpalić z popychu. Akumulator był ładowany. Co mogło się zepsuć? Bezpieczniki sprawdzałem.
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Jednak chcę założyć elektryczną pompę...Wie ktoś może jaką? może być obiegowa od webasto? trzeba do pompy dać jakiś opornik/regulator na 12v podłączając pod akumulator gdzie ładowanie na wysokich obrotach jest około 14,4
Witam wszystkich. Mam taki problem z Suzuki DR 800, mianowicie brak iskry na świecach (2 świece), cewki zapłonowe sprawdzałem, działają. Tylko nie wiem jak sprawdzić tę cewkę ładująca i impulsator? Czy w normalnych warunkach jestem w stanie to sprawdzić, czy potrzebny jest jakiś profesjonalny sprzęt? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Możesz wpiąc 3 żarówki 55W w 3 fazy . Ale nie gazuj bo je popali i obserwuj jasność. Oczywiście regulator wpięty. Nie bez powodu są one w przewiewnych miejscach . I jeszcze ciekawostka, te regulatory ładują wyższym napięciem na jałowych obrotach.
Na pewno musisz zacząć od pomiarów rezystancji cewki ładującej CDI oraz impulsatora. Przybliżone wartości znajdziesz na www.zaplon.fora.pl lub www.motocdi.com
i9300 ładować ładować suzuki przepustnica przekaznik suzuki
circuit design wyświetlacz huawei zestawy atnel
Oleo Mac 937 - Problemy z odpalaniem i gaśnięciem Słuchawki Marshall Minor IV grają cicho na laptopie - przyczyny i rozwiązania