Witam W załączniku przesyłam pełną serwisówkę do tego silnika. Trochę późno ale może przyda się innym użytkownikom Vitary z tym silnikiem. Pozdrawiam
mi to wygląda na 2 x GPS. Ten z napisem OBU to sam tracker, a ten z głośnikiem i mikrofonem to e-call ( system powiadamiania o wypadkach samochodowych, który automatycznie wybiera numer 112 (numer alarmowy UE) w przypadku poważnego wypadku drogowego zapewniając służbom ratowniczym kluczowe informacje, takie jak współrzędne GPS i dane pojazdu)
Poczytaj to https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
2- pin 54 ecu (na pewno) +5v To jest pin sygnałowy. Te +5V to nie istotne. Twoim problemem nie jest przypadkiem rozrusznik? Przyjrzałbym się też czujnikowi obrotów wału. Tu pewnie jest problem. Czujnik wałka, nie ma nic do obrotomierza.
https://www.google.com/search?newwindow=...
Śróba. Sprawdź też klin na kole zębatym wałka rozrządu.
Czujnik EGT siedzi na wlocie do DPF,a. Pisz, że w Vitarce masz F9Q Renówki to będzie mniej plątaniny.
Miałem przypadek, że dziurawy parownik puszczał gaz do układu chłodzenia i zapowietrzał układ.
Czarny- masa. Niebieski +12 V poprzez główny przekaźnik -FI do bezpiecznika F22-30A.
Jak masz ten błąd i ten sam silnik , to masz uszkodzenie lub niezaadaptowana zmotoryzowana przepustnicę.
Strona 7, rys.8 Dokonałeś wskazanego przecięcia przewodu?
Trzymaj rozpis bezpieczników.
https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-a... może tu znajdziesz przypuszczalne miejsce montażu.
Wygląda a sprzęgło.
Drugi silnik, po remoncie, przeglądzie czy używka, przebieg rzeczywisty czy deklarowany? W moim przypadku obróciło przy 180000tys. Włożenie jakiegokolwiek silnika z innego samochodu będzie nieopłacalne lub wręcz niemożliwe. Zbyt dużo przeróbek. Jeśli korba nie wyszła bokiem , to zrobić remont . Wał, korbowody, panewki, pompa oleju. Zweryfikować cylindry...
jest jakiś znak na korpusie pompy i jej wsporniku o którym nie wiem. Powinieneś go widzieć: http://obrazki.elektroda.pl/7644897300_1...
Dokładnie tak. Jeden z nich ma dawać zmienne wartości. Drugi nie pamiętam :(
Jeżeli 2gi raz obróciło panewki wygląda na zły montaż podzespołów ewentualnie źle dobrane części, ewentualnie obróbka podzespołów została źle wykonana Głównym powodem obrócenia panewek jest małe lub zupełny brak ciśnienia oleju w silniku ale w tedy to zazwyczaj leci góra silnika najpierw Pompa oleju do sprawdzenia i kanały olejowe przy tak kosztownej...
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
https://obrazki.elektroda.pl/3181292000_... Skrzynia automatyczna, plus włączanie kompresora klimatyzacji zaczyna znacznie obciążać silnik, przez co na wolnych obrotach nie ma on siły tego napędzać. Jeśli problem zaczął się faktycznie po tankowaniu (a nie jest to zbieg okoliczności), to na początek wymień filtr paliwa. Dalsze zabiegi:...
To chyba to ( jeśli to ten model).
Obrazek bedzie pomocny? Co prawda z 2010, ale mogą byc podobne. https://obrazki.elektroda.pl/4737932800_...
POWER SUPPLY + 30: connect to the big wire that drives the fuse box. - 31: connect to one of the ground terminals located on the base of the driver’s side support. IGNITION WIRE + 15/54: connect to the BLACK/WHITE wire with SILVER reference, at the position nr. 4, located in the 14 way violet connector coming out of the central doors locking unit...
Z tym silnikiem masz rację 16V.Jeżeli wryskiwacz za bardzo przelewa to ciśnienie na szynie będzie za niskie ECU steruje wtryskami powyżej 130bar.Jeżeli to EDC15C2 to ma pompę w zbiorniku powinna się odzywać przy rozruchu.Jak możesz wejść w parametry ECU to by dużo wyjaśniło.
Koło główne 40Nm + 110stopni koło wałka 60 Nm koło pompy 70Nm
Sprawdziłeś stary, co się w nim upaliło? Sprawdziłeś pobór prądu przez silnik? Silnik nie przytarty, przegrzany...?
mam taki wsad Ecu hitachi 33920-67DG 93S46 immo box 33970-65D00 x24c01
Cisnienie na wtryskach ?? na pracujacym silniku to okolo 300 bar przy pelnym obciazeniu okolo 1600 bar. chyba ze chodzi o cisnienie otwarcia wtryskiwacza ?? pozdrawiam
Wyrównaj mnożnik początkowy tak by się zaczynał od około 1,25 i był płaski, przejedź się autem, jak szarpie dalej, odetnij dotryski - jest taka opcja w sterowniku w ustawieniach. Dodano po 35 Obrotów ? Czy kilometrów ? Dodano po 40 Plik OSC nie zawiera pracy sondy lambda więc jest do kosza, do tego jest za krótki. Widać na nim szarpanie.
sprawdz wiazke do map sensora i do silniczka sterujacego klapa kolektora dolotu zobacz czy masz zasilanie? podaj numer bosch sterownika
Witam, wsad 0281010936
oto kolejny przykład, ze naprawa samochodów nie jest juz taka prosta jak kiedyś...Nawet taka "prosta" naprawa jak powyżej może nie być tak łatwa jak wygląda...!!! ps.a czy ta tarcza pasuje obustronnie to jakoś nie mam przekonania a nawet jeśli to to powinien być jakiś napis na tarczy jak zakładać...
IMRC ( intake manifold runner control) to w skrócie moduł\urządzenie sterujące przełączaniem kolektora dolotowego o zmiennej dlugości.
Przed katalizatorem.
Prponowałbym Seo i rzeczywiście dobrze byłoby załozyć dodatkowe zabezpieczenie chociażby w postaci blokady skrzyni biegów.
Wiec zaloz alternator klasy 15 (150 A) od peugeota 307 n.p. i bedzie plug-and-play. Pokusilbym sie tez o wiekszy akumulator jako bufor (wyciagarki uzywasz sporadycznie i krotkoterminowo, wiec nie musi liczyc tylko na alternator). Teraz pytanie, czy może mieć to skutki uboczne niepożądane... Nie, jesli dobrze zrobione mechanicznie. Mize poza trwaloscia...
Ciśnienie masz jak na pompie w OSP Wólka Dalsza albo źle coś zmierzyłeś. W/g mądrej książki na wolnych; 2,1 , bez podciśnienia 2,6.
Ściągę masz na PW. Nie ma się co rozpisywać. Auto przyjazne do roboty jak każdy japoniec.
W zeszłym roku, jak GV też nie chciała mi zapalić a nie miałem dostępu do testera diagnostycznego (byłem w trasie 800km od domu). Więc nie mając wyjścia, musiałem odłączyć akumulator na 30 min- i potem zaskoczyła. Ale wtedy też ta kontrolka się świeciła, albo wtedy chyba tylko "mrygała". https://obrazki.elektroda.pl/6230572900_...
Witam wszystkich. Mam tą samą sytucję w GV 1.9. Wyrzuca płyn na zimnym silniku. Wymienione już w samochodzie prawie wszystko (rozrząd, pompa wody oryginalna, chłodnica, termostat, przewody wodne drożne aż w końcu drugi silnik po generalnym remoncie) sytuacja nadal bez zmian - pomocy bo ręce opadają walczę już pół roku z tą bestią. Pozdrawiam.
Witam wszystkich. W mojej Grand Vitarze z 2004 roku 2.0 16V benzyna nie zadziałał żaden wyżej poddawanych działań. Okazało się, że światła są sterowane z obwodu DRL – świateł do jazdy w dzień. Moduł ten znajduje się w głównym BCM pod radiem. Aby wyłączyć światła skandynawskie, wystarczy wyciągnąć bezpiecznik nr 24 i po kłopocie. U mnie zadziałało. Może...
teraz to jest strasznie namieszane ale pamietam blad P2631. w suzuki kazali wymienic sonde przed katalizatorem po stronie kierowcy i tak uczynilem. Ale zaczalem drazyc temat i stwierdzilem ze sie pomylili gdzyz ten blad P2631 to jest bank2 sensor1 czyli przed katalizatorem po stronie pasazera!wiec wyciagnalem ja i wsadzilem orginal ktory byl po stronie...
Witam! Suzuki Grand Vitara gaśnie podczas jazdy, błąd P0487 AI: Podaj proszę rok produkcji, pojemność i typ silnika (benzyna/diesel) Twojej Grand Vitary. 2004, 2.0 TD Dodano po 4 minutach: Auto gaśnie podczas jazdy niezależnie od stylu jazdy czy temperatury silnika, czasem gaśnie po 1 km, a czasem przejedzie 100 km i nie gaśnie, odpala dopiero po jakim...
A próbował ktoś filtr oleju w suzuki grand vitara 1,9 DDIS zmienić?? Projektanta tego cudu to za łeb bym wziął i kazał w stu wozach go zmienić!
Czy po wyjęciu klucza ze stacyjki wyskakuje blokada kierownicy?
witam.rusinp mam podobny problem z pstrykaniem tego przekażnika w sterowniku od 4wd.kojażysz może jaki kabel był uszkodzony?pozdro
Witam. Zakupile w.w samochód z Danii. Posiada on automatyczny włacznik świateł(nie mam pojecia gdzie jestusytuowany). Po zakupie wszystko dzialalo ale postanowilem wymienic akumulator, po wymianie nie bylo swiatel mijania automatycznych ani recznych w pozycji swiatwl mijania na manetce. Pewnego dnia sie pojawily ale znow znikly. Teraz szczegóły po odpaleniu...
AI: Radio przestało działać nagle czy po jakiejś naprawie albo zmianie w aucie (np. wymiana akumulatora, montaż czegoś)?Był wzmacniacz wcześniej i dziś go wyciągnąłem i nagle przestało działać. Przestało działać czy przestało grać? Bo to w tym przypadku dwie różne sprawy.
Witam. Sprawa jest taka z tym gaśnięciem Suzuki i to G V 2.0 HDi . Przyczyną dwojaką ale podstawą jest pompa wysokiego ciśnienia . W chwili dodania gazu jest spadek ciśnienia na listwie . To czemu komputer tego nie pokaże , bo też jest wadliwy . Ja męczyłem Sunie prawie 2 lata . Powymieniałem różne podzespoły i tylko wymiana komputera pozwoliła odczytać...
Mi jakby zgasła to 1-e,pompka reczna przy filtrze,czy jest twarda itp...jak nie to dopompować i próbować zapalić... Jak już rozwiązaleś problem to napisz co bylo... Pozdr....
Sprzedam Suzuki Grand Vitara, pojemność 2.0 TD, diesel, wspomaganie kierownicy, regulowane nachylenie kierownicy, radio+cd, hak, klimatyzacja sprawna, stan dobry, 4 elektryczne szyby, 2 poduszki powietrzne, abs, garażowany od zawsze, regulowana wysokość świateł, zapalniczka, podświetlana popielniczka. rok produkcji 2000, pojemność 1997 cm3, moc silnika...
suzuki vitara grand suzuki grand vitara obroty wtrysk suzuki grand vitara
suszarka electrolux czyszczenie rozpuści grzałkę pionowo drukarka
naprawa odkurzacza philips ep5360
Ursus C-4011 – skaczące ciśnienie oleju 1-10 bar, przyczyny i diagnostyka Śruba regulacyjna H w gaźniku Zama – wygląd, profil, lokalizacja, klucz serwisowy