W tym module nie ma immobilisera. Zwykłe TCI, na schemacie masz wyraźnie zaznaczone 5 przewodów: plus, masa, cewka WN i 2 do impulsatora...
W załączniku http://obrazki.elektroda.pl/2358855000_1... Kolejność wg kształtu obudowy wtyczki
Tam jest uwalony moduł, który uwalił tranzystor a potem cewkę, czujnik jest pewnie dobry, wystarczy podmiana modułu. Wymiana samego tranzystora sprawy nie załatwi.
A więc jest to moduł typu DC-CDI. Ciężko będzie dopasować coś innego. Od chinoli ciężko znaleźć, a ich jakość to porażka. Można by jeszcze pokombinować z modułem od Jog/Aeroxa po 2005 roku, możliwe że kostka podobna, ale nie wiadomo jak z podłączeniem i czy silnik będzie działać na nim poprawnie. Znowu na Allegro też do nich jest pełno modułów Made...
Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link Tam znajdziesz potrzebne informacje. Jak będzie mało to pytaj, ale schemat bezwzględnie konieczny.
Kolego zamień kabelki przy cewce zapłonowej jeżeli pomylisz bieguny zapłon przestawia się iskrzy nie w tym punkcie i nie zapala sprawdzone na własnej skórze.
Coś jest namieszane. Przy gaźniku miałbyś chyba inną cewkę zapłonową (nie mam pewności) Model aparatu zapłonowego sugeruje, że to z Suzuki SJ413. Musisz dokładnie posprawdzać "klamoty". Podsyłam schemat dla wersji z gaźnikiem, może pomoże rozwikłać problem. https://obrazki.elektroda.pl/1619519900_... Dla porównania schemat z modelu...
Niema sie co bawić w jakies przeróbki (nieopłacalne) dzwonic do suzuki zamawiac nowy. kiedys do yamahy XT 600 załatwialem nowy moduł cena ok 600zł Chociaż bardzo mozliwe ze z dr 125 bedzie gadał jeżezli kostka ta sama hmm pozdro
Witam czy moduł z suzuki an250 burgman będezie taki sam?I czy można również pinologię takiego modułu.
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Witam. Ten motor nie ma blokady na module. Sugeruje serwis silnika. Pozdrawiam
Sprawdzone i działa moduł z suzuki gn 125 ale musi być też cewka z suzuki.
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
Dobralem dobry moduł
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
Schemat w rękę i działaj. Podłącz wyjścia impulsatorów pod odpowiednie wejścia w modułach, zasilania modułów, wyjścia z modułów na cewki WN i tyle
Tak gaźnik jest z tps. Widziałem gaźniki za 100 coś złoty bez tps do tego modelu. A podeślesz mi link do tego modułu?
Proszę o pomoc w zlokalizowaniu modułu wspomagania kierownicy
Cewka prądowa ma wyjścia z magneta G - zielony i B/R - czarno czerwony. Zmierz opór pomiędzy tymi przewodami, powinien być mały, koło jednego oma. Jak podłączymy żaróweczkę 12V pod nie to powinna rozbłysnąć w czasie kręcenia. Cewka wyzwalająca ma wyjścia W/R - biało czerwony i B/W - czarno biały pomiędzy nimi opór powinien być duży. Podłącz pod nie...
Trzeba by porównac schematy suzuki. Masz?
Witam czy został odblokowany moduł, bo mam ten sam problem proszę o informację
http://www.motoinfo.yoyo.pl/Suzuki/Suzuk... tu jest schemat, aczkolwiek chyba do starej wersji gdzie moduł miał bodajże 8 pinów tylko. Nie umiem znaleźć schematu z innym modułem.
Suzuki GN 125 i inne zawsze miały zapłon DC
Witam. Pacjent Suzuki Swift 2006r 1.3 VIN TSNNZC11S00184720. Problem z wspomaganiem elektrycznym. Błędy C1118 i C1122. Brak wychodzącego zasilania z modułu na maglownicę (moduł był podmieniany na używany).
Założenie obrotomierza od innego motocykla nie jest większym problemem, prócz konieczności dopasowania mocowania oraz podłączenia. Obrotomierze zazwyczaj pobierają impulsy z jednej z dwóch cewek zapłonowych, jednak w przypadku nowszych motocykli sygnał może być pobierany z modułu zapłonowego lub ECU.
A jak zamierzasz jeździć bez świateł? Tylko do sprawdzenia, czy na module oryginalnym silnik będzie pracował.
W kostce są czarny i pomarańczowy czyli masa i przewód na cewkę wysokiego napięcia. Czyli twierdzisz że do każdego jednego statora przygotowanego do pracy z modułem AC podłączy się każdy chiński moduł?
Witam a ja poszukuje informacji na temat oznaczonego elementu V1 oraz diody D1 . jakie wartosci powinny nosić. U mnie wszystko wypalone zostały druciki.
Chyba że zły moduł zapłonowy dobrałem
może po prostu coś takiego? https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... albo taki orginalny (ale drogo żeby ryzykować) https://allegro.pl/oferta/suzuki-rg-125-...
Kostki nie znalazłem ale podłączyłem moduł kabelkapi z pinami żeńskimi a moduł i tak nie działa
Proszę o schemat podłączenia modułu zapłonu suzuki dr 500- 1983 rok.
Może taniej bedzie napwić stary moduł
Niestety, nie mam na podmiankę modułu...
Tak, od akumulatora odchodzi gruby przewód do korpusu silnika jest on rozgałęziony przy akumulatorze odchodzi cienki który zaopatruje osprzęt elektroniczny. Może trzeba go poprowadzić bezpośrednio do modułu???
Nie rozwiązałem
Witam, poszukuję schematu radia samochodowego RADIO CD MP3 WMA SUZUKI SWIFT IV MK6 39101-62J2 lub wyprowadzeń kostek połączeniowych oraz jak podłączyć moduł Bluetooth Adapter AUX bezprzewodowy kabel Audio Radio dla Suzuki Swift, moduły uniwersalne dostępne na AliExpress.
Zielony masa moduł niebieski impulsator moduł
Witam. Rozwiązałem ten problem. Skuter qingqi 50, moduł ten sam co w tytule. W moim przypadku skuter po rozgrzaniu gasł i nie miał iskry, padł moduł a sprawdziłem to przez nagrzewa nie go opalarką kiedy cała reszta była zimna, jak nagrzał się iskry nie było. Przypomniałem sobie że robiłem kiedyś podobny skuter tylko ze Suzuki ap50, tam też nie ma impulsatora....
Witam mam Suzuki Dr 125 i ostatnio kupiłem taki moduł do niego: https://gmoto.pl/modul-zaplonowy-do-suzu... jednak motor na nim nie ma pełnej mocy i strasznie się grzeje. Czy da się coś z tym zrobić : wgrać inną mape czy trzeba kupić inny moduł a jak tak to jaki aby motor dobrze jeździł.
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
witam mam problem z iskra suzuki gn 250 kupiłem nowa wiazke oraz moduł, regulator.. czy brak iskry moze nie byc przez nie podłączone masy?
Wymiana statora i cewki zapłonowej rozwiązała problem.
IMRC ( intake manifold runner control) to w skrócie moduł\urządzenie sterujące przełączaniem kolektora dolotowego o zmiennej dlugości.
Witam zerknij tu.http://moto.allegro.pl/item392072873_...
Wartość kondensatora była ok- problem powodowało zaśniedziałe gniazdo.
Tłok mam z TKJR więc nie jakiś chinski, normalnie był docierany. Impulsator wydaje się na dobry, ale bym musiał komuś dać do dokładnych pomiarów na oscyloskopie. A z modułem zapłonowym może być coś nie tak. Temperatura wpływa jakoś na prace modułu?
Bardzo dziękuję
Spróbuj rozrysować co do czego idzie bo z opisu niewiele można zrozumieć. Patrząc po kolorach przewodów, może być tak, że moduł jest zasilany po przez regulator napięcia. Jeśli regulator jest strzelony, to nie zasila modułu, więc nie ma iskry.
Radził bym zobaczyć na schemat autka i jakie są zależności między tymi modułami.
Sprawdź, czy ten sposób u Ciebie działa ? http://www.suzukiklub.pl/forum/viewtopic... Twój rocznik wskazuje na wersję I a tam jest do wypięcia wtyczka z modułu.
Do czytałem na Internecie że pasuje moduł od Suzuki GN 125 zamówiłem go próbowałem podłączyć lecz nadal nie ma Iskry moduł osiem pin w komplecie razem z Cewka nikt nic nie wie w temacie
Potrzebuję pomocy w identyfikacji diody (czarna z niebieskim paskiem, literą A) https://obrazki.elektroda.pl/3552336700_...
32900-05220 070000-0930 made in japan tylko to mi zostało z modułu wiem jeszcze że powinno iść 8 kabli
Jaki moduł zapłonu moge podłaczy magneto jest takie same jak w aprili suzuki katana
Post był raportowany. Przeniosłem z: Audio
A wężyki podciśnienia to dla ozdoby były dodawane? Niestety, ale zapłon mieszanki ubogiej przebiega trochę inaczej, niż bogatej i trzeba to korygować. W systemach gaźnikowych też były takie korekty wymuszane przez membrany. Jak już coś robić, to porządnie, a nie jak 100 lat temu, kiedy to było rzeczywiście trudne technicznie.
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Kolega ma tam przekaźnik czy moduł? na modułach zdarzają się takie cyrki, ewentualnie przełącznik ale skłaniał bym sie ku modułowi lub przekaźnikowi.
nikt nie ma pomysłu co to może być? Jak nie mam pojęcia, to co tam najlepiej wstawić, skoro moduł i tak uszkodzony. Większy rezystor z bezpiecznikiem?
Witam A mianowicie potrzebuję pomocy, ponieważ kupiłem motor z ,,zepsutem modułem,, ale moto było w części rozkręcone. Główny problem to brak iskry. Mam jakiś drugi moduł, pytanie tylko czy mogę go jakoś podłączyć i sprawdzić czy motor odpali? Który kabelek do czego, ktoś się orientuję? Jak potrzebne lepsze zdjęcia to proszę napisać A zrobię. https://obrazki.elektroda.pl/8176179000_...
moduł okazał się sprawny
Witam. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu - chodzi o brak iskry w motorze Suzuki DR125. Moduł zainstalowany to 32900-44A00 DENSO 070000-1371 oraz cewka NIPPOMDENSO 129700, Moje pytanie: Jakie napięcie powinno dochodzić do cewki podczas próby startu "kopką" oraz jakie napięcie powinien przepuszczać czujnik od częstotliwości zapłonu do modułu DENSO....
Jeżeli stator od tgb, suzuki jest taki sam to i moduł musi być taki sam. więc szukaj schematu do suzuki z takim statorem. piny we wtyczce się przestawi i po sprawie..
Witam wymieniłem cewkę WN i nadal to samo prąd do cewki dochodzi a od cewki brak zamówiłem oryginalną od suzuki ts ts 50.Modułu żadnego nie mam przeszukałem bardzo dokładnie...
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
z niefabrycznym radiem? Zależy z jakim radiem, nie ma jednego modułu pod wszystkie radia
Moduł atv do suzuki gsx 400 przejściówka. W poszukiwaniu zamiany impulsu na Halla sygnał. adapter, zamiennik przeróbka... Poszukuję przeróbki podmiany z czujnika impulsowego położenia wału na czujnik Halla dla cewko-modułu od golfa bora polo... Pomyślałem że moduł od ATV quady działają jako hall i nim zastąpię czujnik impulsowy w pośrednictwie pod cewko-modułu...
Mogę dopisać o problem silnika suzuki gsx400E gk53c moduł zapłonu spalony jak to obejść zbudować na tranzystory? Mosfety? Czujniki Halla ma. Opory około 330 Ohm... Już drugi sezon stoi... Tutaj piszecie o kawasaki to może być też o suzuki. Ten sam kraj Japonia.
Sprawdziłem na 4 cewko modułach i na 4nowych statorach.
Wygląda jakby kondensator CDI się nie ładował, albo już został naładowany ale nie została wyzwolona iskra. Pozostaje sprawdzić cewkę WN, może są w instalacji fałszywe połączenia które miernikiem są dobre, a w rzeczywistości nie przewodzą. Podejrzenie pada na moduł CDI. Można by dla sprawdzenia statora podłączyć zwykły moduł CDI, byle nie posiadał on...
Witam Zmagam się z problem podłączenia modułu wydechowego do mojego suzuki ts 250x-podobnie jak w rm 250. Otóż posiadam moduł zaworu wydechowego model tv25A-wychodzą z niego dwa przewody biało-czarny i czerwono-czarny. Z samego zaworu z silnika wychodzą też dwa przewody-szare,do moto nie posiadam,żadnej wiązki ani schematu który by mógł podpowiedzieć...
Moduły zapłonu dostaniesz bez problemu na Allegro i cewki .
Witam. Zakupiłem moduł DRL 30% świateł drogowych. Zamontowałem do samochodu i okazało się że nie działa a powód to żarówki sterowane masą a nie plusem (Suzuki swift) moduł jest przeznaczony do żarówek sterowanych +12V. Można go przerobić tak aby współpracował z żarówkami w moim samochodzie? Na wyjściu tranzystory IRF4905. Do źródła doprowadzone +12...
Miałem przypadek z DR350 że moduł zapłonowy szalał po rozgrzaniu
Ok, dobrze by było jakbyś napisał po sprawdzeniu o wynikach. Zainteresował mnie Twój problem więc teraz będę czekal na wieści aż problem nie będzie rozwiązany. Jeżeli okaże się że impulsator jest ok to, sprawdź czy sygnał dochodzi do modułu (może po prostu przewales gdzieś kabel) Albo po prostu czytaj serwisowe tam jest wszystko krok po kroku.
Jak kręcisz rozrusznikiem to obrotomierz się wychyla?
A skąd jest cały moduł wtrysku i moduł zapłonowy .
Masz błąd komunikacji z ABS w module silnika i taki sam błąd komunikacji z modułem silnika w ABSie, zacznij od sprawdzenia ciągłości sieci CAN między modułami. Błędy się kasują czy nie?
Jutro zrobię jakieś foto bo płytka została w aucie. Do Piotrkowa nie wiem, znalazłem jakieś stare ogłoszenia na necie i dzwoniłem. Jak mi w robocie nie używali za dużo tamtej słuchawki to można będzie sprawdzić po numerach gdzie dzwoniłem. dafit906 , zaraz naskrobię pw do Ciebie :)
Czarno/żółty kabel w 4-pinowym białym złączu modułu przy kolanach kierowcy
witam. mój kumpel jest mechanikiem i remontuje motory.trafił mu sie ostatnio Suzuki GT250. zrobił kapitalke silnika i mechanicznie było by wszystko oki ale niestety prz próbie odpalneia motoru okazało sie ze ma uszkodzony modół od zapłonu. dał mi go do naprawy lecz jest on cały zalany w jakiejs zywicy. wiec stwierdziłem ze nie ma sensu tego naprawiac...
Zakładam ten moduł do Suzuki Swifta Gti. Hobbystycznie startuje w wyścigach górskich i samochód buduje sam. Wiem że ten moduł nie mam tzw. odcięcia ale na pewno ma jakąś granice... Nigdzie nie moge znaleźć tego parametru.
ja bym jeszcze sprawdził czy w wyniku "dzwonka" nie została uszkodzona izolacja okablowania w układzie moduł poduszek-napinacze,poduszki. przyczyną może też być sam moduł i zwarcie kontrolki do masy. obejrzyj dokładniej te kabelki i wszystkie połączenia na drodze napinacze, poduszki-moduł.
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
Uszkodzone były dwie diody wewnątrz modułu. Dwa dni rozdłubywania obudowy ale warto było bo motor chodzi już któryś miesiąc a koszt naprawy wyniósł 60gr zamiast 600zł.
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Wracając do mojego Suzuki kombinowałem z impulsatorami z modułem kupiłem nawet specjalne testery iskry które zakłada się pomiędzy święcą a kapturkiem by wyeliminować słabą iskre i nie potrafiłem znaleźć przyczyny . Wkońcu postawiłem na jedną kartę kupiłem moduł który dziś mi przyszedł zadowolony z myślą że motor zacznie pracować normalnie włożyłem go...
zrób diagnostyke wszystkich modułów w autku i odpowiedz będzie bliżej
Szukałem odpowiedniego miejsca na ten temat i pomyślałem ze może tu będzie dobrze. W moim quadzie (Suzuki 300ccm) stało się coś niedobrego i przestał działać, prawdopodobnie to moduł zapłonowy bo oglądając go widzę ze jest spuchnięty od wysokiej temperatury, W lato naprawiali mi to panowie z serwisu Kawasaki, ale pochodził miesiąc i sie zepsuł . Czy...
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
chciałbym odświeżyć temat. poszukuje tebele rezystancji modułu zapłonowego do suzuki gs550m model 77r moj jest z roku 82.
Czy od cewki nie jest wzięta tylko masa, a ta kostka to nie przerywacz kierunków?
Uzwojenie alternatora zasila także nietypowo rozwiązany moduł CDI, więc albo uszkodzenie nastąpiło teraz, albo jest jakaś inna kombinacja zapłonem. Z tego co dostrzegłem na zdjęciach to jest zamontowany oryginalny moduł zapłonowy.
Gdzie czujnik Halla? Silnik chłodzony powietrzem, czy cieczą? Oba różniły się typem zapłonu.
ZO NOWYCH CZESCI DO CABA ZAPRASZAM DO ROZMOWY :D
Posiadam zapłon od Suzuki Rm 125 i chciałbym go zamontować do ETZ 150, ale jest jeden problem , nie ma modułu czy taki zapłon będzie dawał iskrę bez modułu z samą cewką ? Czy może moduł jest niezbędny?
moduł suzuki schemat moduł suzuki suzuki zapłon moduł
amplituner arcam śrubki srubki laptopa bluetooth philips
zmywarka amica pompa amica pompa
Usuwanie mapy w X-Plorer Serie 240 AI+ - krok po kroku Błąd 01314 w Audi: Silnik gaśnie - przyczyny i diagnostyka