Witam mam problem z Swift 1.3 ddis nie wkręca się powyżej 4 tys na postoju czy podczas jazdy między 1.5;tys A 2.7 coś jedzie ale to jeszcze nie to.bledow brak.dpf czyszczony EGR zaślepiony wyprogramowany.bledow brak.turbo po regeneracji.po zgaszeniu pojawia się błąd w kolumnie kierowniczej c1122.po odpaleniu ginie. Dodano po 1 Witam mam problem z Swift...
Możesz wrzucić foto gaźnika, jakie masz śruby do regulacji? Gaźnik membranowy powinien mieć śruby składu mieszanki niskich i wysokich obrotów. Wrzuć foto tych membran i iglicy.
Witam Po rozgrzaniu silnik nie chce się wkręcać na obroty / dławi się / nie ma siły Jak zimny wszystko OK. Może ktoś zna problemik? Pozdrawiam M.
witam Temat rozwiązany Okazało się że łańcuch rozrządu wyciągnięty i nie przestawiało wystarczającą fazy rozrządu. Zamykamy tamat Pozdro Bart
Witam posiadam suzuki gn125 z 1996r z Niemiec i mam problem z wkręcaniem się na obroty na 5 tym biegu, posiada jakieś blokady słyszałem że na module są moduł mam 5 pin może kogoś miał taki problem
Schemat lub dokładny opis układu zapłonowego. Miernik ma? Mierzyć potrafi?
Musiałbyś podłączyć cewkomoduł od Suzuki, ponieważ na pewno nie będzie się zgadzała charakterystyka uzwojenia zasilającego do pojemności kondensatora w module. Tylko uważam że zapłon od Morini niezbyt nadaje się do silnika kręcącego 10000 RPM, gdyż charakterystyka zapłonu bardzo mocno się opóźnia wraz z obrotami. Nie było możliwości zastosowania zapłonu...
Podłączyłem grawitacyjnie układ paliwowy ale nic to nie dało. Linia paliwowa jest drożna. Odłączyłem jeden przewód wysokiego napięcia i silnik zgasł. Podłączyłem go ponownie i odłączyłem drugi przewód od świecy i silnik zaczął się wkręcać. Okazało się, że świeca była uszkodzona. Zakupiłem dwie nowe świece, założyłem, wyregulowałem gaźniczek i chodzi...
witam miałem podobną sytuacje w Suzuki Baleno podczas jazdy auto nagle traciło moc lub nagle dostawało strasznej mocy pomogło czyszczenie przepustnicy sprawdz również czy aby cylindry (chyba tak to się nazywa ale chodzi mi o to miejsce gdzie wkręcasz świece) nie są zalane u mnie tak właśnie było brudna przepustnica + 2 zalane świece
Witam, mam problem z suzuki dr 125 4T na zimnym silniku i czystej świecy pali i wkręca się na obroty gdy pojeżdżę z 10 min i puszczę gaz chodzi na obrotach jałowych i gdy daje gazu to się dławi, gaśnie i już nie chce odpalić po wykręceniu świeca czarna
Proponuję zapoznać się z charakterystyką momentu obrotowego dla tego silnika i zmieniać biegi w jego maksymalnym zakresie. To, że obroty są bardzo wysokie, nie znaczy, że silnik będzie dobrze "ciągnął", bo moment może mu się "kończyć" przy 4 tys.obr./min i wkręcanie silnika na wyższe obroty nie ma sensu.
mówisz że jest dobity lub że już są części zużyte. Może po prostu ona jest w oryginale i nic nikt przy niej nie robił, w sensie że jakoś ją tuningował. Ile taka suzuki w oryginale może jechać ? Mój ogólnie na początku ma wysokie obroty i na ssaniu równo chodzi, jeśli spuszczę ssanie motorek spada z obrotów lecz i tak ładnie się wkręca bez żadnego przerwania...
Chodzi dość nieciekawie, prawie jak diesel. To już po tej regulacji luzów zaworowych? Ile ten silnik ma przebiegu? Rozumiem, że temat uznajesz za rozwiązany, silnik odpala i wkręca się prawidłowo na wysokie obroty?
Witam. Nie wiem jak sobie poradzić z chooperem suzuki marauder gz 125 z 1999r. Zawory zostały ustawione, świeca nowa, gaźnik wyregulowany. Motocykl ten posiada przy gaźniku TPS z kostką może tego wina, ale raczej nie bo zaraz wyjaśnię o co biega. Na zimnym jak odpalam następnego dnia jest pięknie. Działa wszystko wolne obroty odrazu się wkręca tak jak...
Na luzie wolne obroty stabilne 1000 rpm. Efekt występuje na każdym biegu. Co do paliwa to przez kranik płynie OK. Ale czy nadąża napełniać komory pływakowe? nie wiem. membrany elastyczne, niepopękane, nie poprzecierane, szczelne prawie jak nowe. Z wolnych ładnie się wkręca bez żadnych kichnięć prychnięć itp.
Sprawdź iskrę zaraz po tym jak zacznie świrować. Jednak nie na świecy - to nie jest miarodajne - ale na samym kablu WN. Ma skakać ciągle (bez przerw) na odległość min. 8 mm. Sprawdź wydech czy nie jest przytkany. Czy można odpalić silnik po nieudanej próbie wkręcenia na większe obroty?
Rura została tylko lekko skrócona przy cylindrze , a silnik został włożony do ramy od Suzuki TS 125. Czy istnieje jakiś prosty sposób na sprawdzenie szczelności simmeringów? Czy muszę rozbierać cały silnik?
Witam, Mam problem z autem Suzuki Swift 2008 rok, silnik 1.3 DDIS GLX o zawrotnej mocy 75km. Auto wchodzi w tryb awaryjny i odcina moc. Pojawia się kontrolka auta i klucza (klucz do odkręcania). Do usterki dochodzi szczególnie na 2 biegu, podczas wkręcania się na obroty w przedziale 1400-1900obr. Dzieje się tak zawsze, bez wyjątków. Auto do 2000obr...
Okazało się że pęknięta była membrana w kraniku przez którą wężykiem od podciśnienia zaciągał dodatkowe paliwo do lewego gaźnika. Teraz jest okej tylko tyle że jakoś słabo wkręca się na obroty tak do 5 tyś, i jak by na ułamek sekundy się na nich zawieszał.
Witam, Mam problem z motorem Suzuki Dr 125 z 1996 r. Jak silnik jest zimny to motor normalnie oracuje, normalnie wkręca się na obroty, a gdy silnik jest rozgrzany to bardzo szybko odcina zapłon i motor szarpie. Nie mam pomysły co to może być, ale raczej to nie jest gaźnik. Gdy jest rozgrzany to też występuje problem z czujnikiem luzy, a mianowicie na...
Witam mam suzuki gsx500 i mam ploblem nie wiem co się stało bo odpalał z pierwszego i pracował ładnie do czasu jak mi linka i ślimak sprzęgła się zerwały zrobiłem to i nagle słychać z silnika jak by jakąś śrubka latała i ciężko ma odpalić i nie wkręca się już na obroty dam gazu to tak z 3.5 i gasnie jak go kupiłem to było słychać tak jak by nakrętka...
Witam. Moje Suzuki nie wkręca się na obroty powyżej 5000, zimna przez minute owszem ale po minucie przestaje i strzela ogniem z tłumika. Moto ma zrobione 300 kilometrów od remontu góry silnika. Moze mi ktoś powie jakie parametry ma mieć cewka ładująca cdi? Opory, napięcia? Cala reszta działa poprawnie, pali od razu, no chyba ze nie kopie jej ze dwa...
Witam. Nabyłem Suzuki GSXR które miało problemy z gaźnikami. Silnik pracował nierówno, niezbyt wkręcał się na obroty a gdy z nich schodził zawieszał się na około 3 tys na kilka sekund, do tego nie chciał przyspieszać głównie przy około 7 do 9 tyś obrotów, dopiero później uzyskiwał moc. Wyczyściłem gaźnik i odkręciłem śruby wolnych obrotów z 2,5 na 5...
Witam! Jak w temacie posiadam takowy samochód Suzuki Vitara 2.0D INTERCOOLER TURBO 87KM. Załatwiłem sobie taniej ropę(od kumpla), później okazało się (przyznali mu się) że została zmieszana z MAGII!!! zostało w butli sporo magii a oni zalali do tego ropy. Po tej akcji samochód jest trochę słabszy, słabiej wkręca się na obroty i na wolnych obrotach trochę...
Witam mam następujący problem, Suzuki Samurai komputer wywala(tylko na zapalonym silniku) błąd kod 22 i 32 czyli czujnik położenia przepustnicy oraz map sensor skupiłem się na TPS i ciekawostka na zasilaniu ma 5V czyli prawidłowo ale zaraz po zapaleniu autka na tych samych kabelkach znika napięcie do 0V po dodaniu gazu jest przeskok na 4V i potem leci...
Sondę już wymieniłem wcześniej, ponieważ stara w ogóle nie działała. Zainwestowałem w oryginalną sondę NGK no i zaczęła działać ale tylko wtedy, gdy silnik pracuje na LPG. Diagnoza komputerowa nie wykazała żadnych błędów. Na dodatek zauważyłem kolejny dziwny objaw przy silniku pracującym na benzynie. Po lekkim dodaniu gazu silnik osiąga 2,5k obr/min...
Witam, Mam dylemat, chodzi o regulację składu mieszanki na wolnych obrotach w tytułowym motocyklu. Żeby podać więcej paliwa, to śrubę od składu w tym modelu wkręcamy czy wykręcamy?? Bo wiem że są różne opcje. Z góry dzięki
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Otóż mam problem z moim skuterem. kupiłem go już zepsutego nie odpalał. wyczyściłem gaźnik benzyną ekstrakcyjną wszystkie dysze dokładnie przedmuchałem i skręciłem. umyłem też kruciec membrane i filtr powietrze. po założeniu podzespołów silnik nie chce odpalić. iglica jest ustawionana drugą przerwe od dołu. z gazem...
Witam, nieszczęsnej epopei ciąg dalszy. Korek wlewu paliwa drożny, bak wypłukany, kurek paliwa łącznie z filtrami przedmuchany i drożny, pompa paliwa przemyta i przedmuchana, gaźnik rozebrany, przemyty, wszystkie dysze również. Po złożeniu wszystkiego z powrotem intruderek odpalił bez problemu, ładnie wkręcał się na obroty i chciałem żeby się dobrze...
U mnie od początku były problemy z strzałami w wydech i gaśnięciem ale jakoś to wyregulowałem ze palił od lekkiego szarpnięcia choć świece zawsze mokre po pracy na wolnych lecz od pewnego czasu zaczął świrować z odpalaniem i gaśnięciem już nawet myślałem że za dużo oleju w mieszance bo chyba też dosyć czułe są te silniki ale to nie to , gaźnik czyściutki...
Witam, potrzebuję pomocy, zakupiłem Suzuki Dr 125 1986r, wszystko przeczyszczone luzy zaworowe ustawione, świeca wymieniona, problem nadal jest a wygląda tak, na zimnym silniku moto się wkręca do końca ciągnie na każdym biegu a tylko jak się rozgrzeje bo przejechaniu 2-3 km nie chcę się wkręcić do końca na obroty, przerywa traci moc, nie ma problemu...
Witam. Posiadam suzuki swifta mk3 i problem wygląda następująco: Gdy go odpalam np rano po raz pierwszy, odpala bez problemu i od razu ładnie trzyma 750-800 obrotów. Można go normalnie wkręcać na max obroty nic się nie dzieje poza tym tylko ze kopci na tych obrotach na czarno i lekko nierówno chodzi. Gdy tylko ruszę przejadę 50m to zaczyna go dusić,...
Witam. Suzuki GN 125, mam problem z wyregulowaniem wolnych obrotów, po nagrzaniu silnik gaśnie przy każdym zatrzymywaniu się. Gdy podniosę wolne obroty silnik nie chce zejść z powrotem na wolne lub schodzi bardzo wolno, próbowałem każdej regulacji według serwisówki nic nie pomogło. Gaźnik czyszczony, luzy zaworowe sprawdzone i ustawione,filtr powietrza...
To brązowe to tymczasowe przykrycie kanału samochodowego. Podnośnika nie mam. Up. Moduł odblokowany. Teraz silnik wkręca się do czerwonego pola na każdym biegu. Dzięki za podpowiedź. http://obrazki.elektroda.pl/7335594100_1...
witam.niedawno dostałem skuter suzuki katana 50 lc 2004 rok.Niestetysilnik był uszkodzony więc musiałem wymienić na nowe:cylinder,tłok,wał, pierścienie,łożyska,simmeringi.po złożeniu odpalił ale przy ruszaniu wolno wchodzi w obroty a następnie wkręca się ok niczym piła łańcuchowa.w jeździe objawia się to tak,że ma problem z ruszeniem na płaskim terenie...
Witam, Suzuki szczególnie w mieście/gorące dni na ciepłym szarpie/dusi/wolno wkręca się na obroty. Na zimnym delikatnie dodam gazu i startuje jak torpeda. Na ciepłym po dłuższej jeździe trzeba głęboko wcisnąć gaz, głośniej chodzi silnik i wolniej obroty wędrują po obrotomierzu. Szarpie po wciśnięciu/odjęciu gazu. W trasie chodzi lepiej, wkręca się szybko,...
przewód od oleju idzie do dozownika, który jest napędzany wałem korbowym, dalej olej idzie do gaźnika, gdzie się miesza z paliwem. Generalnie ilości dawkowania oleju nie da się regulować, sprawdź tylko czy z tym dozownikiem jest wszystko ok..... Jeżeli na butelce jest napisane 2T tzn że jest dobry... Jeszcze jedno pytanie... czy czuć spadek mocy?? tzn...
Witam wie może ktoś jak sprawdzić masę wewnątrz instalacji? na silniku chyba jest tylko na mierniku wyświetla mi jakieś duże liczby rzędu 160-250... Skuter działa mi tylko na oryginalnych częściach tzn. Na zamienniku regulatora napięcia nie ma ładowania światła przygasają na wysokich obrotach... Na oryginalnym jest wszystko w największym porządku. Tak...
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Gaźniki wyczyszczone. Należało im sie czyszczenie ponieważ miały rdzawy syf w środku...membrany są ok nawet w miarę elastyczne jeszcze są ;p zrobiłem dokładnie tak jak napisałeś, środek do gaźników bardzo dobrze sie spisał...Jednak tego małego o-ringu nie zmieniłem ponieważ juz były sklepy zamknięte jak to czyściłem ale myślę że wytrzyma... jak składałem...
Witam wszytkich. Mam Problem z silnikiem 2.0 8v wielo punktowy wtrysk od Vectry A z 91 Roku. Silnik został przełożony do Suzuki Samurai. Dodatkowo została zakupiona skrzynia od Omegi A i wsztystko wpakowane do Suzuki. Problem polega na tym że ewidentnie auto dostaje za dużo paliwa. Dostaje tak dużo że na wolnych ledwo chodzi cały lata na boki. Jak sie...
Przy przygazowaniu do 5000rpm jeszcze wzrasta o jakieś 0,23V. A motocykl jest w pełni sprawny i żwawo wkręca się na pełne 12,500tys obr. Spadku mocy w porównaniu z poprzednim nie zauważyłem, ciągną tak samo. Zaraz sprawdzę w aucie bo może faktycznie miernik zawyża.
Witam, mam problem z moim GSX-em 750R 92r motor jak jest zimny odpala rewelacyjnie pięknie się wkręca, moc znakomita, lecz jak się zagrzeje to zaczyna spadać z obrotów i gaśnie. Może mi ktoś pomóc, bo już nie mam pojęcia co może być powodem, wymieniłem olej, filtr, świece, przewody.
No to może sprecyzuję bardziej. Potrzebuję moduł cdi ac ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu (ewentualnie ze zmiennym do 2t) Stator jest na "fasolkach" więc myślę że kąt wyprzedzenia powinno dać się nim ustawić. Iskra jest na module o symbolu: 50qt-10a-2237, lecz przy wyższych obrotach bardzo mocno przerywa i się nie wkręca. Na module od gy6 motocykl...
Witam. Wyregulowałem poziom pływaka w gaźniku, ustawiłem dyszę pilotową. Odpaliłem motocykl i pojawił mi się uśmiech na twarzy. Odpaliła od pierwszego.. Lekko ją rozgrzałem no i w drogę. Zbiera się jak szalona... Myślę sobie wszystko gra. Przejechałem kilka kilometrów i znowu lipa (miałem ze sobą aparat) Oto jak się zachowuje po lekkim rozgrzaniu https://filmy.elektroda.pl/83_1371063291...
Witam wszytkich. Mam Problem z silnikiem 2.0 8v wielo punktowy wtrysk od Vectry A z 91 Roku. Silnik został przełożony do Suzuki Samurai. Dodatkowo została zakupiona skrzynia od Omegi A i wszystko wpakowane do Suzuki. Problem polega na tym że ewidentnie auto dostaje za dużo paliwa. Dostaje tak dużo że na wolnych ledwo chodzi cały lata na boki. Jak sie...
Witam wszystkich,mam pytanko otóż Motocykl był na przeglądzie sezonowym u mechanika Robione były gaźniki, zawory, lagi Gdy go odbierałem był ciepły i ładnie pracował,Otóż na drugi dzień rano go zapalam na saniu pracuje dobrze,po minucie wyłaczam sanie i wkręcam w obroty a on wchodzi jak by miał przebicie na świecy,ospale idzie do góry wskazówka obrotomierza...
Sprawdziłem kąty na tyle ile się dało. Pick up coil 1 (główna) jest ustawiona względem TDC o ok. 30-31 stopni przed TDC. Natomiast Pick up coil 2 (rozruchowa) jest ustawiona względem TDC ok. 2-3 stopnie za TDC. Ponadto sciągnięcie sygnału równoległego z pick up coils: https://obrazki.elektroda.pl/3906103100_... (kanał żółty to pick...
A więc po kolei: Fajny projekt. W jakim motorze to zamontowałeś ??? Suzuki RG80 Na filmie na tym wyświetlaczu praktycznie nic nie widać, chyba że ja jestem ślepy, moim zdaniem pomógł by tutaj czerwony filtr, poprawił by się kontrast. Na filmie może nie widać. Kręcone aparatem itp. W rzeczywistości było dużo lepiej. Nawet w środku lata, przy maksymalnym...
Silnik do spalania potrzebuje mieszanki paliwowo-powietrznej i to jej skład ustalasz odpowiednią śrubą w gaźniku - niestety, nie widziałem tego gaźnika w rzeczywistości, a więc ciężko mi opisać gdzie będzie znajdować się owa śruba. Zawsze są dwie - jedna od regulacji obrotów silnika (gdy ją wkręcisz obroty wzrosną, ale nie zmieni się reakcja na dodanie...
Witam, zakupiłem vitare z nierówno pracującym silnikiem. Wcześniej nie wkręcał się na obroty i był problem z odpaleniem. Sprawdziłem ciśnienie paliwa i okazało się, że pompka paliwa dawała tylko 1Bar, po zmianie na nowa pompę mam na wolnych 2.9Bar-a czyli ok. Podczas pracy widzę ze korekty najpierw poprawnie pracują na jednym Banku i oscylują w zakresie...
Witam. Od kilku dni posiadam GN125. Rocznik produkcji 1997. Pierwotnie z tego co widzę był kupiony w Niemczech. Moc w dowodzie: 7.90kW. Raczej grzebany, bo jedzie powyżej 80km/h W motocyklu wymieniłem świecę - poprzednia była czarna (okopcona, zbyt bogata mieszanka). Próbowałem wyregulować gaźnik, podginając "języczek" od pływaków (w tym gaźniku CHYBA...
Problem wyglada tak: Silnik został wymieniany ostatnio przeze mnie, zostały moje stare gaźniki, gdyż z nowego były niekompletne. Z nieciekawych rzeczy aktualnie, to resztki oleju w kolektorach, gdyż przy poprzedniej awarii silniki zalały się [ok rok temu, wiec możliwe że coś tam jeszcze jest] I tłumik jest na 2 śrubach, gdyż 3 gwint jest uszkodzony....
suzuki wkręca obroty corsa wkręca obroty ciężko wkręca obroty
avensis funkcja radio obliczanie transformatora impulsowego excel makro filtrowanie
wykrywacz metali wykrywacz metali
Silnik zaburtowy szarpie na biegu jałowym - przyczyny i rozwiązania Adaptacja sensorów gramofonu Daniel do Arduino