Witam wszystkich. Mam dziwny problem ze swoim Suzuki Swift 98r. 1.0 poj. Od kilku tygodni mam problem z odpaleniem samochodu gdy jest zimny np. we wczesnych godzinach porannych (np. 7-8 rano) czy późnych wieczornych lub nocnych. Dokładnie co się dzieję? Gdy próbuje odpalić auto w w/w godzinach,...
Witam, jeżdżę suzuki swift MK III benzyna 1.3, z 2000 r., jeden wtrysk. Mam problem z gasnącym silnikiem, poniżej opisuję objawy. Jestem amatorem i nie wiem który z podobnych przypadków w sieci byłby podobny i do zastosowania. Objawy: 1. Jazda na wysokich obrotach lub puszczenie gazu z 3-4 tys. (podobnie...
Po tym co piszesz wnioskuję, że ani Ty, ani sąsiad nie macie pojęcia jak działa cewka zapłonowa. Cewka ma dwa zaciski niskonapięciowe i jeden zacisk wysokonapięciowy (przewód zapłonowy). Od strony niskiego napięcia dostaje stałe zasilanie "12V" oraz kluczowaną masę. Impulsy masy są podawana przez moduł...
Witam:) Posiadam wysłużonego Swifta 1.0 z 96r. problem pojawił gdy temperatura spadła poniżej 0(stopni) włączając zapłon słychać działającą pompkę lecz gdy uruchomimy rozrusznik silnik chwile pokręci silnik zaskoczy na chwile i gaśnie z braku paliwa. Jeżeli ogrzeje trochę gaźnik i resztę jego oprzyrządowania...
Dzięki za zainteresowanie. Pompka pracuje na pewno, włącza ją przekażnik na kilka sekund po załączeniu zapłonu, a później jak rozrusznik zacznie kręcić pomka ładnie pcha paliwo, aparat zapł. pracuje bo iskra jest (załączenie przekażnika pompy też jest uruchamiane tymi impulsami), kodów jeszcze nie sprawdzałem,...
Czyli włączasz wyłącznikiem ogrzewanie tylnej szyby i na przewodzie zasilającym masz 12V jak go od tej szyby odłączysz, a jak przyłączysz to spada do jakiś ułamków. Ogrzewanie szyby to najbardziej energorzędne urządzenie w aucie po rozruszniku. Jak tak okrutnie spada napięcie, to znaczy że źródło zasilania...
Witam wszystkich A było to tak: Wczoraj wybrałem się z Gdańska do Gdyni wieczorkiem i po 3h wróciłem. Po drodze zatrzymałem się na stacji paliw zatankować. Po zatankowaniu swift nie chciał już odpalić. Rozrusznik tylko cyknął a silnik się nie kręcił nawet. Po przekręceniu kluczyka był chyba wykrzyknik...
Witam. Coś dzieje się z elektryką pojazdu. Auto ma problem z rozruchem. Sprawa wygląda następująco. Auto stoi jakiś czas - akumulator 12,8 V.... Włączę silnik - napięcie ładowania 14, 4 V... Rano chcę odpalić...Kontrolki załączają się, ale jak chcę odpalić silnik nie udaje się...gasną i nie ma możliwości...
Witam problem jest taki że gdy chce odpalić tak przy -10 to strasznie długo trzeba kręcić (30 sek) żeby odpalił, rozrusznik szybko kręci to raczej nie tu problem, iskra wszystko niby ok. W lato palił od strzała.
Sytuacja wygląda tak, że przejechałem 40 km. Po ok 10 godzinach chciałem wrócić i samochód już nie odpalił. Przy próbie odpalenia rozrusznik w ogóle nie kręci, gasną kontrolki i słychać pojedyncze puknięcie w rozruszniku. Udało się wziąć go na popych i jakoś wróciłem do domu. Jakoś bo początkowo światła...
Jak sprawdzić czy rozrusznik dobrze kręci i jest w pełni sprawny? Zmierzyć obroty silnika podczas pracy rozrusznika i pobór prądu przez rozrusznik. Napięcie spoczynkowe akumulatora wynosi 12,7V/12,8V Napięcie spoczynkowe nie świadczy o stanie akumulatora. Mocno zasiarczony akumulator ma prawidłowe...
Silnik został dobrze zmasowany i zero błędów. Dodatkowo ładowanie wróciło do normy i rozrusznik dostał większego kopa ;).